Forum >> 4C

GTPeti25-01-2014 16:50:44 // 350
:) Nekem a tetős változat tökéletesen elég. Még két bnő+csomagokkal is az lenne. :)))
(Na jó ez csak vízió. - a szerk. B)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 16:47:27 // 349
Nincs semmi gáz. A Spider 110 literje - benne a pótkerékkel - is elég két embernek két hétre.
Az a fontos, hogy a hitelkártya is fel legyen töltve :-DD
GTPeti25-01-2014 16:32:25 // 348
Fogadjunk, hogy egy 4C esetén még a csajok is képesek kompromisszumra... B)
msd25-01-2014 16:29:57 // 347
Köszi. :)

"ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére"

Challenge accepted! :D
Tedi25-01-2014 15:51:45 // 346
Röviden, tömören: barmok :D

4-cél dicsérték a lóerő/súly arányt és ebből fakadóan ezt a vasat hozták ki a legjobban gyorsulónak. Bejött nekik a launch control is.
Viszont fennakadt a forma azon, hogy kicsi csomagtér, és hogy ezzel aztán nem viszed el a csajodat egy hétvégére. (pffffffff, erről ez a véleményem) Motorhang: legjobb.

Az RCZ-nél pont ezt dicsére a csávó (mit mást, lófasz az autó), hogy nagy a csomagtér, meg 2+2 forma elfér benne. Mondjuk ez szvsz úgy 2+2, ahogy a 916-os GTV-nk :)
megpendítette, hogy ő az egyetlen elsőkerekes a mezőnyben. Motorhang: so-so.
Jó fékek, ahhoz képest, hogy elsőkerekes, nem annyira szar pályán, elég erős a motor.

Lotus Elise: nyilván a súlycsökkentés pozitívum, de mivel nagyon alacsony, beszállni még csak-csak, kiszállni azért elég vicces, (Ezt is ki nem szarja le?!) alacsony hasmagassága miatt vigyázni kell a garázsból kiállásnál. Motorhang: no comment.

Cayman: középmotor, 50-50 százalék súlyelosztás, némi csomagtér, 270 ló, kicsit több, mint a 4C-é, de dupla olyan nehéz. Motorhang fasza.

Ami még: sok különbséget nem láttak az Elise és a 4C között, mindkettő a vezetési élményre megy rá nagyon keményen, kormányzásuk nagyon közvetlen, mindkettő pályanapra való, de az Alfa a hétköznapokban picit használhatóbb. A Cayman inkább való a hétköznapokra, mint pályára, sőt.
Gyorsulásban az Alfa, fékezésben az Elise szerintük a legjobb, hangban az RCZ-t szerették, mert sokkal halkabb a többinél (heeeeee?????)

Szóval tényleg barmok :D Vannak értelmes meglátásaik, pl. nem feltétlenül az volt a vezérelv, hogy luxus, meg nyugi legyen, hanem számított a 4C-nél és az Elise-nél, hogy ezek kemény sportvasak, nem tunyult, multifunkciós szarok.
.......................25-01-2014 15:05:27 // 345
a Porschet akinek van esze cégesbe lízingeli
msd25-01-2014 12:51:34 // 344
Hamarosan, a Top Gear következő évadában...


Alfa 4C versus Quadski! :D

"According to one of Top Gear’s many mantras, you can’t call yourself a true petrolhead unless you’ve owned an Alfa Romeo. Bad news for Richard Hammond, who, to date, has not. But he did recently confess that the brand new 4C coupe might be the 
car to make him break his duck on Alfa ownership. So when the office needed someone to test this lightweight Elise-alike, Hammond didn’t need to be asked twice…"
Jimmi T.21-01-2014 10:50:56 // 342
a Cayman ? vicces volt az az "autókereskedők "- ben amikor Mike ~ 1000 fontért vett egy 10 éves példányt .
.......................21-01-2014 10:06:03 // 341
a vásárlók nagy része a Porschét venné,mert tartja áz árát,
és az egy Porsche
az Alfa preztizse seholsincs,
egyedül még Svájcban (meg Japánban)van Alfa hirnév
igy ezzel a tesztel nem kell foglalkozni
majd a Svájci teszt re leszek kíváncsi
BeeGee21-01-2014 09:28:46 // 340
Ez ne tévesszen meg, mind3 tud egyenesen menni és kanyarodni is rendesen. Az Alfa is tud driftelni, vágókép volt is róla.
Abban mondjuk biztos vagyok, hogy a GT86ot körbeautózza, ha időről van szó. De itt a driftelésre volt kihegyezve, ami ugye mindennapos tevékenység :)

Stig köridejét várom nagyon :)
Ollah21-01-2014 08:22:13 // 339
A(z egyik) konklúzió az volt, hogy "very nice try, Alfa".
A Porsche ezt csinálja évtizedek óta, megszakítás nélkül. Egyre jobban tökéletesítik a technikát, és állítólag botrányosan jó kocsikat gyártanak manapság.
Az Alfának ilyen autója évtizedek óta nem volt; lehet, hogy nem lett minden ízében tökéletes. De rohadt jó kocsi, ezt az Autocar-os fazon is mondja, meg Chris Harris is mondja, és ahogy az előbbi megjegyzi: a tulajok is így fogják érezni, gondolni.
Abban kell bízni, hogy a 4C nem "egy éjszakás kaland", hanem lesz folytatása, és tizen-huszonakárhány év múlva az utódja lesz a mérce, nem a Cayman. ... :)
Béci Ɨ|ѯ20-01-2014 06:30:01 // 338
Ezt a gyökeret. Lehet én vagyok hülye, de baromira nem szeretném, ha csillivilli méregdrága sportautómmal állandóan ellenkormányoznom kéne minden egyes kanyarban.

Csináltak volna egy időmérőt - ott kenterbe veri mindkettőt a 4C.

Az ilyenektől mindig felmegy bennem a pumpa...
msd20-01-2014 00:51:23 // 337
Nekem az jött le a 4C vs GT86 részből, hogy kimenni a jégre bénán csúszkálni lehet szubjektíven élvezetes, de ettől még senki nem gondolja, hogy aki ezt csinálja, az jobban korcsolyázik, mint egy profi műkorcsolyázó. :) Mondta is, hogy a valódi verseny szerintük is a Cayman és a 4C között van. Ami nyilvánvalóan azelőtt dőlt el, hogy bármelyikbe beleültek volna, elmondták az elején, nekik a Cayman a mindenkori mérce az árkategóriában.
GTPeti20-01-2014 00:07:54 // 336
Like. :)
GTVili19-01-2014 23:19:54 // 335
Azért elég szembetűnő volt,hogy az Alfát mintha sínen húzták volna a többiekhez képest....
Túl jó lett ez a parasztoknak....
Grando19-01-2014 23:12:06 // 334
Hát ez a manus vérlázítóan köcsög. Ott röhög a Toyotán, ahogy az Alfában ülve lazán veszi azokat a kanyarokat, ahol a másik már rég keresztbe-kasul áll. De szerinte a Toyota annyira jó, mert milyen buli vezetni! Hát normális?!
A Porsche esetében ugyanez a helyzet. Az Alfa veszi a kanyart, ahogy kell, a Porsche már dobálja a seggét, látványosan szenved. De csak azért is a Cayman jobb autó.
Hiányolja az Alfa válaszidejét a gázadásra. Könyörgöm, pörgesse már, hát turbós motor, a keserves telibevert belterjes angol fejibe! Grrrr! :(
Felbosszantott a faszságával a manus. Jobban nem is hozhatta volna a "van rajta sapka - nincs rajta sapka" szemétkedést. Szörnyű! :P

(Kár, hogy nem lehet kikapcsolni a kommentjeit. :D)
msd19-01-2014 22:32:28 // 333
Alfa Romeo 4c vs Lotus Elise S vs Peugeot RCZ R vs Porsche Cayman

Ha valaki tud olaszul elmondhatná, hogy melyikre mit mondtak... :)
Jimmi T.17-01-2014 20:20:39 // 331
.......................16-01-2014 23:05:05 // 330
A Hammon beleszeretett azértba 4C be
msd16-01-2014 21:33:23 // 329

Nem tudom ki az az Ollie Marriage, de nem szimpatikus.

Továbbá rájöttem, hogy fehérben néz ki a legjobban a 4C. A kontraszt jót tesz a fényszóróknak.
Jimmi T.10-01-2014 09:06:40 // 328
több mint egy hónapja megy a szavazás és valakik csak bejuttatták a döntőbe a 4C-t :-)
ez már a második szavazási lehetőség( finals), egy e-mail címről egy szavazat mehet !
msd09-01-2014 17:15:44 // 327
Legyünk őszinték, az a bömi se csúnya. De azt nem értem, hogy hogyan hasonlítsak össze egy luxus szedánt, egy sportos kupét, egy hétköznapi mazdát meg egy középmotoros sportkocsit... Ja, de. Arra kell szavazni, amelyik az Alfa. :)
Martika8309-01-2014 16:03:34 // 326
Sok tírpák úgy is a Bömbire fog szavazni, mert nincs stílusérzékük, de én szavaztam a 4C-re.
.......................08-01-2014 07:08:31 // 325
Ez meg mi ?
Renault Capture ,sose volt szép
Egy Jeep is ?

nem kérdés a befutó a BMW 4 es
Béci Ɨ|ѯ08-01-2014 05:08:57 // 324
Szavazat leadva. :-)
Vermacy02-01-2014 23:10:06 // 323
Putyesz14-12-2013 13:50:17 // 322
GT Ɨ|ѯ14-12-2013 10:51:36 // 321
Csalakozom:-)
Kazes☻14-12-2013 07:38:41 // 320
Jó kis képek, bár az egyiken nemigen élvezhető a verda... :)
msd13-12-2013 10:07:49 // 319
Karácsonyi ajándék a Top Gear-től: nagyfelbontású és jóminőségű 4C háttérképek :)
Jimmi T.13-11-2013 14:24:35 // 318
akiket irigylek és tisztelek is
a végén a tulajok :-)
akik megszavazták a bizalmat !!!
Tedi03-11-2013 19:40:54 // 316
Nagyon zárójelben: nem csak olasz autós, bármilyen szempontból irreleváns a vezess.hu :))
VKG699!!! (4x156+75)03-11-2013 19:38:37 // 315
Egyébként nagyon kíváncsi leszek, hogy tényleg fenntartják-e az érdeklődést 4-6 évig új változatokkal, fészlifttel, esetleg márkakupával (pl wtcc elé, vagy mittudomén), apró reszelgetésekkel? Vagy hiába várok ilyen sokat? A mito GTA is jó ötletnek tűnt, még Valenciába is elvitték a Giulia GTA mellé megmutatni, aztán inkább lemondtak róla. Bár én igazából azt hittem, a 4C se jön ki végül...
VKG699!!! (4x156+75)03-11-2013 19:32:43 // 314
Na épp ez az, szerintem ezen sokáig fognak lovagolni a gyár részéről...
VKG699!!! (4x156+75)03-11-2013 19:31:10 // 313
Básszki, akkor hiába várjuk. Lehet, hogy a Ghiblis sajtóúttal keverem, akkor írt ki valamit fb-re.

Igen, a vezessponthu pont az a médium, amelyik teljesen irreleváns olaszautó szempontból...
Tedi03-11-2013 19:26:49 // 312
Baloccóban sajnos Pista sem volt, Magyarországról tudtommal tökéletesen érthetetlen módon csak a vezess.hu-s kollégát vitték ki, aki biztosan jól vezet, de, hogy írni nem tud, az kurvaélet. Meg egyébként is, ki nem szarja le, hogy a vezess.hu mit ír?!
GTPeti02-11-2013 22:06:16 // 311
Ez tetszett. :)

Eddig is annyiszor megmutatták már az olaszok, hogy ha akarják igenis ők gyártják a legjobb autót adott kategórián belül. Most meg muszáj is volt, hát megcsinálták újra. :)
VKG699!!! (4x156+75)02-11-2013 21:14:00 // 310
Hát már ne haragudj, nekem nagyon úgy tűnik, hogy költenek marketingre rendesen :D Lásd Nordschleife (ami azért iszonyat durva, leszarom én a bunkó r8-at, de hogy a CATERHAM R500-nál gyorsabb, na az...), lásd a legutóbbi átadás-átvétel videót, a nemzetközi sajttájat Baloccoban, előtte az amerikai beharangozás...

Nekem innen úgy tűnik, hogy baromira tudják, hogy beletaláltak a közepébe. Oké, a TG szidja a váltó miatt, mégis gyorsabban kapcsol, mint az emberek 99%-a, meg persze, jó lenne ha csinálnának belőle V6-ot, de akkor nem fogyasztana 20%-kal jobban a caymannál (amint azt látjuk, nagyon hangosak a fogyasztás miatt rinyálók mindenhol, mindig) meg nem lenne 895 kiló (NYOLCSZÁZKILENCVENÖT).

A Radical 695, de abban nincsen semmi, még lámpa sem. Meg tető sem. És szerintem mire road legal Magyarországon, addigra van 730-750 simán...

De elég megnézni mondjuk a rengetegszer megénekelt X-Bow-t. Ez ahhoz képest egy túraautó, mégis elverte a Nordschleifén.
Hogy téged idézzelek, na azzal egészen biztosan nem mennél el németországba meg vissza. Vagy maximum egyszer.
Az R8 a legkevésbé érdekes azon a listán szerintem... Ez a két név azt simán üti-veri.

A Caterhamet annyiszor jelentette már ki mindenki, mint A Tökéletes Pályaautót, hogy szinte már közhely. Erre itt az Alfa, és lenyomja?

Kíváncsi leszek a totalcar menetpróbájára, ha jól emlékszem, ommm volt ott...
.......................02-11-2013 19:31:32 // 309
majd kiderül mennyit költenek marketingre.az eldönti mennyire sikreres lesz
msd02-11-2013 19:17:14 // 308
Nekem valami azt súgja, hogy ennek az értéke nem fog úgy zuhanni, mint sok korábbi márkatársának... :( ill. igazából :)
imi15601-11-2013 12:08:26 // 307
:-DD
Biztosan!Osztották a bukósisakot a Wartburg kombihoz:-)))!
hg6idn01-11-2013 12:02:44 // 306
Régen a MERKUR-nál is ilyen volt az autó átadás? :)
imi15601-11-2013 11:30:32 // 305
De jó lenne köztük lenni:-P!
zoltankublik01-11-2013 10:36:15 // 304
Kíváncsi vagyok, mennyibe fog kerülni 5 évesen!?
Már most fáj rá a fogam:D
Jimmi T.01-11-2013 07:53:40 // 302
tegnaptól már az utakon
a szerencse fiai
GT Ɨ|ѯ22-10-2013 16:49:38 // 301
Nem lehet belekötni:-)


vééégre
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.