ááááá megkeveredtem, mint vasorrú bába a mágneses mezőben!
Kollár azt mondta hogy a 150 lovasba már van részecskeszűrő, meg lamellák a szívósorba, meg ilyen galádságok, mert elsőnek azt hitte az enyém is annyi.
Forum >> 156
Hardy02-02-2013 16:03:36 // 135191
mreni02-02-2013 15:57:21 // 135190
akkor V6-ot bele :D
Trombozis02-02-2013 15:56:37 // 135189
Tudtok ajánlani valami korrekt kiput leömlőtől? Agyam eldobom már! Árakkal vigyázzunk azért. :-D Nem kell üvöltenie. Maradjon halk, de mégis legyen egy kis durozsolása, amitől nedvesednek a bugyik. :-))))))))
Most kábé olyan, mint, amikor apám ladáját szétrúgtam. A hátsó dob nem bírta a gyűrődést. :-O
Most kábé olyan, mint, amikor apám ladáját szétrúgtam. A hátsó dob nem bírta a gyűrődést. :-O
mreni02-02-2013 15:52:35 // 135188
szerintem nézd meg melyik hsz-edre írtam :)
Hardy02-02-2013 15:51:51 // 135187
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 15:40:20 // 135186
a motor ugyan az mindegyik 16V-ben a körítés más
Hardy02-02-2013 15:31:14 // 135184
Már semmi, mivel ez ki lett cserélve! Az anyag folytonosságában kis hiány állt be.
mreni02-02-2013 15:27:30 // 135183
nem kopp ugyanez,de majdnem.
és egyébként azzal mi a baj?
és egyébként azzal mi a baj?
Hardy02-02-2013 15:10:46 // 135182
mer=mert
utálom a telefont
utálom a telefont
Hardy02-02-2013 15:09:57 // 135181
sparco02-02-2013 14:57:07 // 135180
Kööössz! Ezt kipróbálom! :)
Hardy02-02-2013 14:55:50 // 135179
26-28-as villáskulcsot alá rakod, és megütöd felfelé kalapáccsal a kulcsot! Simán leugrik, és erőlködni se kell!
Hardy02-02-2013 14:54:10 // 135178
Ebbe nem az a motor van mint a 159-be?
SanyiJTD02-02-2013 14:18:38 // 135177
Elméletileg csak jó fizikum kell hozzá :D
Meg kell ragadni ,majd húzni,mint az állat. Vigyázva ,hogy se a szélvédőt ,se a fejedet ne b@szd szét vele. Picit csavarhatod is ,miközben húzod. Nem adja könnyen magát a rohadék, volt aki nagy csőfogóval kapta le,de az tönkre is vágja...
Én felújítottam az enyémet, mert nem vállalták el a bőrözését, és szép állapotút nem találtam.
váltógomb felújítás
Meg kell ragadni ,majd húzni,mint az állat. Vigyázva ,hogy se a szélvédőt ,se a fejedet ne b@szd szét vele. Picit csavarhatod is ,miközben húzod. Nem adja könnyen magát a rohadék, volt aki nagy csőfogóval kapta le,de az tönkre is vágja...
Én felújítottam az enyémet, mert nem vállalták el a bőrözését, és szép állapotút nem találtam.
váltógomb felújítás
GTPeti02-02-2013 14:14:46 // 135176
Le kell hántolni róla... Jó eséllyel egyszer használatos a gomb.
sparco02-02-2013 14:07:27 // 135175
Kerestem itt is, a blogokban is, de max. hasonló kérdésekkel találkoztam, válaszok nélkül...
GTPeti02-02-2013 13:58:39 // 135174
Goto "Keresés", "váltógomb", hsz-ok, 156 topic.
sparco02-02-2013 13:55:09 // 135173
Fa váltógomb leszedésére mi a technika? Nekem meg se moccan... :S
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2013 13:01:53 // 135172
mivel van több kütyü a 150le eur3-ban?
mreni02-02-2013 12:53:21 // 135171
semmivel nem rosszabb a 150lovas sem...
Dévid02-02-2013 12:47:53 // 135170
Alfából sosem elég. :)
J-Imi02-02-2013 12:41:56 // 135169
Köszi szépen:) Utánaérdeklődök illetve holnap megnézem, elég vonzó a külső, bár gyanús is:) 2.4már sok lenne sztem, azokat elvetettem egyelőre.
Roll198302-02-2013 12:20:06 // 135168
Ha már nem 59, akkor vegyél 2.4-est. :)
Roll198302-02-2013 12:15:57 // 135167
Hardy02-02-2013 11:48:30 // 135166
Én inkább a 140 lovast venném, abba nincs annyi kütyü.
J-Imi02-02-2013 10:19:27 // 135165
üdv!
Valaki esetleg ismeri ezt a gépet? Eredetileg 159-et terveztem, de egyelőre felhagynék vele, 156-osok között néznék körül és amit linkeltem rögtön szemet szúrt.
Valaki esetleg ismeri ezt a gépet? Eredetileg 159-et terveztem, de egyelőre felhagynék vele, 156-osok között néznék körül és amit linkeltem rögtön szemet szúrt.
mreni01-02-2013 20:51:23 // 135164
mondjuk a terep sem egyenletes,de nem egy magasság az tuti :)
fony7201-02-2013 20:50:45 // 135163
Én lennék a legboldogabb! :-)
sparco01-02-2013 20:37:10 // 135162
Azta... van különbség! :)
sparco01-02-2013 20:36:07 // 135161
Gyanúsan ugyanannak tűnik... anno elkelt, azt tudom...
mreni01-02-2013 20:22:09 // 135160
mreni01-02-2013 20:20:32 // 135159
Most nézem hogy sport II csomagos az SW ha minden igaz,ahhoz képest elég magas :D
szédültem is benne hazafelé :D :D
szédültem is benne hazafelé :D :D
mreni01-02-2013 20:19:36 // 135158
de,legalábbis hasonló :)
Gábor15601-02-2013 19:53:33 // 135156
Köszönöm szépen :)
Alfa GT-Csaba01-02-2013 18:50:32 // 135155
A gt-be vettem 35 ért kompletten bugatti vízpumpával együtt + munkadíj ,össz 50 körül van egy ilyen mutatvány,de ha elszakad a szíj akkor 100 ezrekbe is kerülhet +az idegeskedés!
Hardy01-02-2013 18:48:50 // 135154
Ha ügyes vagy nem de nőgyógyász módszerrel kell csinálni, mivel nem látsz semmit, és csak tapogatni kell, de kijön felfelé, nekem legalábbis sikerült.
GTPeti01-02-2013 18:00:18 // 135153
Szerintem is! Ezen nem szabad spórolni, főleg, hogy szerintem nem is annyira vészes az alkatrész hozzá.
Gábor15601-02-2013 16:30:45 // 135152
Sziasztok!
156 2.0 ts önindító kiszerelésben tud valaki tanácsokkal ellátni?? azt tudom, hogy hol fogja az a 3 csavar de baromi nagy szívás, esetleg kell hozzá akna vagy emelő? vagy a gégecsövön kívül ki kell szedni valami mást is, hogy hozzá lehessen férni?
Köszi, Gábor
156 2.0 ts önindító kiszerelésben tud valaki tanácsokkal ellátni?? azt tudom, hogy hol fogja az a 3 csavar de baromi nagy szívás, esetleg kell hozzá akna vagy emelő? vagy a gégecsövön kívül ki kell szedni valami mást is, hogy hozzá lehessen férni?
Köszi, Gábor
Alfa GT-Csaba01-02-2013 13:29:55 // 135151
vagy 4 év
Alfa GT-Csaba01-02-2013 13:29:33 // 135150
Szerintem ,mint az összes többinél ,60 ezer
linzenbold01-02-2013 13:19:06 // 135149
1.9jtd 8v vezérlést mennyi km után illik cserélni?
Dévid01-02-2013 12:49:19 // 135148
Ha megteheted, akkor V6. 2.0 TS sem rossz választás, csak azt előbb jól át kell nézni, mielőtt berakod. Én nem nézettem át, meg is van az eredménye. :)
Dévid01-02-2013 12:46:31 // 135147
340 Le, elől hátul lamellás sperrdifferenciálmű, szimmetrikus összkerékhajtás. Kell az a hó, hidd el... :D
Dévid01-02-2013 12:44:50 // 135146
Még nem olvadt ki a garázs. Idén át akarom húzni szerelőhöz, hogy bontsa meg, nézze meg mi halt meg. Aztán ha nem komoly, akkor javítás, műszaki, és majd eldől. De vannak még gondok sajna mással is.
Trombozis01-02-2013 12:38:25 // 135144
Gondolkodom nagyon mi kerüljön az orrába. Már egy ideje ez jár a fejembe. Szerelő készítve a munkára.
Trombozis01-02-2013 12:37:29 // 135143
Ideje lenne. :-P :-DDD "Mivan" a blokkal? Add nekem. :-)
Dévid01-02-2013 12:32:58 // 135142
Mai totalcaros cikk.
156-ról: "Az Alfa Romeo genetikailag magában hordoz egyfajta gyorsan hervadó, mérhetetlenül vibráló vonzerőt, amit a kocsik tizenöt éves korán túl leginkább már csak a márkaőrültek éreznek, pláne, ha illető jármű nem valami tip-top állapotban tartott csoda, hanem becsülettel szolgáló utcai harcos. De a 156-os valószínűleg kivétel lesz. Talán az autógyártás egyik valaha készült legszebb négyajtós (és kombi) formája az övé. Illik elnézni neki, hogy nincs hova pakolni benne, hogy igazából egy Opel Astra is tágasabb nála. Mert szép, mert jó vezetni, mert olyan hangokat és visszajelzéseket ad, amivel magához láncolja a gazdit. Nálunk sajnos sok belőle a megbízhatatlan 1,6-os és 1,8-as benzines, és ezek aláásták e kocsik hírnevét. Pedig kétliteres benzinmotorral (2.0 TS, JTS) tartós, megbízható dögök, ráadásul a legélvezetesebbek is. Azonban a dízel agyoncsapja a hangulatot, a V6 pedig nagyon orr-nehézzé és ügyetlenné teszi."
Most akkor inkább tegyem rendbe a TS-t? :D
156-ról: "Az Alfa Romeo genetikailag magában hordoz egyfajta gyorsan hervadó, mérhetetlenül vibráló vonzerőt, amit a kocsik tizenöt éves korán túl leginkább már csak a márkaőrültek éreznek, pláne, ha illető jármű nem valami tip-top állapotban tartott csoda, hanem becsülettel szolgáló utcai harcos. De a 156-os valószínűleg kivétel lesz. Talán az autógyártás egyik valaha készült legszebb négyajtós (és kombi) formája az övé. Illik elnézni neki, hogy nincs hova pakolni benne, hogy igazából egy Opel Astra is tágasabb nála. Mert szép, mert jó vezetni, mert olyan hangokat és visszajelzéseket ad, amivel magához láncolja a gazdit. Nálunk sajnos sok belőle a megbízhatatlan 1,6-os és 1,8-as benzines, és ezek aláásták e kocsik hírnevét. Pedig kétliteres benzinmotorral (2.0 TS, JTS) tartós, megbízható dögök, ráadásul a legélvezetesebbek is. Azonban a dízel agyoncsapja a hangulatot, a V6 pedig nagyon orr-nehézzé és ügyetlenné teszi."
Most akkor inkább tegyem rendbe a TS-t? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?