Forum >> 156
Hardy26-03-2013 17:16:38 // 136540
Annyinak elég kéne lennie. Biztos nem tekert?
Dante26-03-2013 17:13:47 // 136539
Az az elég sokáig kb mennyi időt takarhat? mert én próbáltam már lenullázni, a +/- gombok egyszerre nyomásával, kb 10 másodperc után villan 1et a kijelző, de nem nullázza le akkor sem. Még tovább kéne nyomni?
gecsa26-03-2013 17:01:44 // 136538
:D:D:D:D
Hardy26-03-2013 16:25:11 // 136537
Nekem is most nullázták. Tényleg elég sokáig kell nyomni. Viszont ha tekert az óra akkor nem működik!
Jack26-03-2013 15:52:31 // 136536
Pedig valami ilyesmit nyomtunk mi is a múltkor:). Jó az irány!
Imyx26-03-2013 15:48:33 // 136535
Nekem 2003-as, és ugyanúgy le tudom nullázni a +- gombokkal.
Igen, elég sokáig kell nyomni őket :-).
Igen, elég sokáig kell nyomni őket :-).
MÁRK15626-03-2013 15:43:02 // 136534
Hi! Pesten hol tudnék kulcsot csináltatni? Elveszett az egyik 2001es 156 sw?
Bilux26-03-2013 15:22:42 // 136533
Sokáig kell nyomni, nálam működik 2 hete csináltam.
IGaz 2006-os a kocsi.
IGaz 2006-os a kocsi.
Nándi26-03-2013 15:04:29 // 136532
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség van nekem egy 156-osom (2004.11) 1.9JTDm
Hogyan tudnám le nullázni az olajcser ciklusát? Nem tudom hogy jól fogalmaztam e meg:) Egy olyanon már túl vagyok (gyújtás, info,szervice,info,+/- egyszerre) Nem csinált semmit!
Köszi a segítséget előre is.
Kellene egy kis segítség van nekem egy 156-osom (2004.11) 1.9JTDm
Hogyan tudnám le nullázni az olajcser ciklusát? Nem tudom hogy jól fogalmaztam e meg:) Egy olyanon már túl vagyok (gyújtás, info,szervice,info,+/- egyszerre) Nem csinált semmit!
Köszi a segítséget előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2013 14:56:28 // 136531
nekem nem kell mutogatni :P
linzenbold26-03-2013 14:39:33 // 136530
http://albaalkatresz.hu/feltengely-komplett-jobb-alfa-romeo-156-19jtd-p-1552.html
127_sud26-03-2013 14:34:49 // 136529
Olasz felújított a General Ricambi, ahhoz érdemes venni amihez nincs már új. Nekem bevált pár régi olasz géphez, a felújított féknyergei is jók voltak.
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2013 14:10:32 // 136528
ki kell fizetni a kisker árát ami 58e és már is komolynak tűnik :)
linzenbold26-03-2013 13:23:10 // 136527
General ricambi féltengelyről tudtok valamit? Ára alapján nem tűnik túl profi cuccnak (29Eft) ezt vagy inkább egy bontottat javasoltok?
gecsa26-03-2013 12:48:56 // 136526
Hátsó stabilizátor rúd gumiszilentnek a belső átmérője 17mm, vagy 13.5mm?
mindkét fajtát találtam a neten... igaz az egyikre azt írja, hogy külső, a másikre, hogy belső, de nem csak 2 van, oldalnként 1-1?
mindkét fajtát találtam a neten... igaz az egyikre azt írja, hogy külső, a másikre, hogy belső, de nem csak 2 van, oldalnként 1-1?
KloWn26-03-2013 12:17:48 // 136525
Sziasztok
Egy olyan gond lepett fel az auton, hogy a sebvalto nem ugrik vissza uresbe. Vkinek mar volt ilyen problemaja? Interneten irtak olyat is igaz mas automarkanal, hogy a sebvaltoba torott el vmi rugo. Itt is ez lehet a problema?
Egy olyan gond lepett fel az auton, hogy a sebvalto nem ugrik vissza uresbe. Vkinek mar volt ilyen problemaja? Interneten irtak olyat is igaz mas automarkanal, hogy a sebvaltoba torott el vmi rugo. Itt is ez lehet a problema?
Liquid26-03-2013 08:12:24 // 136524
na az jó megoldás valóban
Szabeee26-03-2013 07:28:52 // 136523
Pl. láttam lengyelből egy nagyon jó megoldást, a Fiat Coupé 2.0 20vt 5 hengeres benzines turbos motorját berakták 156-ba :) ami alapból 220 LE, de fel lehet vinni úgy 400-ig is, ha jól tudom :)
Kka25-03-2013 22:27:52 // 136522
Tehát akkor egyhangúan azt mondjátok hagyjuk a dolgot :P
Am nem hinném hogy eféle dologra lenne pénzem, ez most csak úgy eszembe jutott :)
Elég ezt az 1.8-at is tankolni :D
Am nem hinném hogy eféle dologra lenne pénzem, ez most csak úgy eszembe jutott :)
Elég ezt az 1.8-at is tankolni :D
Liquid25-03-2013 22:06:30 // 136521
attól függ mi a cél, ha csak a ShowCar szerep és van rá sok pénzed akkor hajrá, de ha a plusz erő kell, inkább szerelj bele egy V6-ot, vagy még inkább add el és vegyél egy V6-ot.
A TS alapból ki van hegyezve, ha ráakasztasz egy turbo-t (még ha szakszerűen és korrektül is) a mechanika "megerősítése" nélkül nem lesz hosszú életű az tuti.
A TS alapból ki van hegyezve, ha ráakasztasz egy turbo-t (még ha szakszerűen és korrektül is) a mechanika "megerősítése" nélkül nem lesz hosszú életű az tuti.
Laci25-03-2013 22:01:12 // 136520
156 v6-on a keringetéssel nem volt problemám csak elfolyatta a hűtőfolyadékot. Most vizet öntöttem bele és nem folyik. idiglenesen jó lessz, de ki fogom cserélni.
Ezért kérdeztem,hogy mit ajánlatok. Köszi a sok választ és segitséget.
Ezért kérdeztem,hogy mit ajánlatok. Köszi a sok választ és segitséget.
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:45:30 // 136519
Anno volt egy cartárs, aki 1,6-ra tett turbót. Pár éve volt Egomban. Azóta nem nagyon hallottam róla. Szerintem nem éri meg, a TS-ben nem nagyon van tartalék.
GTPeti25-03-2013 21:42:42 // 136518
Mindent lehet, de max. feleannyiból tehetsz bele egy V6-os motort, aminél kb. nulla komplikációra lehet számítani. A TS-ekben valószínűleg amúgy sincs annyi tartalék, hogy belevághass. (Egy ilyen fickóról tudunk, aki egyhatra tetettett turbót...)
Kka25-03-2013 21:40:05 // 136517
Csak gondolat szinten felmerült bennem egy kérdés, lehet az 1.8 TS-t turbosítani? :D
Csinált valaki hasonlót? :D
Csinált valaki hasonlót? :D
mreni25-03-2013 21:26:36 // 136516
bocs nem V6,jtd-re írtam,egyébként volt már ilyen más motoroknál is.
GTPeti25-03-2013 21:24:28 // 136515
Odaát a 159 topicban egy Airtex pumpa játszotta ezt el egy JTD-nél.
krisz.v25-03-2013 21:18:57 // 136514
V6-hoz? A v6 műanyaglapátos vízpumpáknál jellemző, hogy elreped a járókerék majd elforog a tengelyen és nem keringet rendesen! Nem v6 esetében nem hallottam még ilyenről, de lehet ott is előfordul. Szóval v6 esetében lényeg, hogy fémlapátosat, gyártmány nem igazán számít!
mreni25-03-2013 21:16:01 // 136513
vagy 1 éve rendeltem,az fém lapátos volt,azért lepődtem meg rajta
GTPeti25-03-2013 21:14:40 // 136512
Számomra nem meglepetés. Pár hónapja beleástam magam a témába és már akkor láttam, hogy a Ruville is műanyaglapátos. :(
mreni25-03-2013 21:13:34 // 136511
most nekem ruville jött és meglepetésre műanyag lapátos
krisz.v25-03-2013 20:41:03 // 136510
Gyáriban is van műanyaglapátos, az nem ajánlott.
krisz.v25-03-2013 20:37:57 // 136509
A lényeg, hogy fémlapátos legyen!
Laci25-03-2013 20:20:39 // 136508
Köszi
gecsa25-03-2013 20:01:29 // 136507
gyári, ruville, skf az én sorrendem...
Laci25-03-2013 19:53:03 // 136506
156 v6-oshoz milyen márkájú vizpumpát ajánlatok?
afri25-03-2013 18:16:05 // 136505
köszi! nagyjából segített! :-D
Ákos9125-03-2013 18:10:12 // 136503
Mi alulról szedtük ki, felülről képtelenség. Nem volt egyszerű kb másfél óra alatt jött le. Azt tudom, hogy még a motort is meg kellet billenteni előre h kiférjen. Meg talán a kipufogócső van neki útban pontosan nem tudom.
Hardy25-03-2013 16:00:25 // 136502
afri25-03-2013 15:49:00 // 136501
156 V6 manual esetleg ... vmerre találok???
azt a manual servic-re gondolok ..
:-)
azt a manual servic-re gondolok ..
:-)
Lambi15625-03-2013 11:14:32 // 136499
Sziasztok! Valaki el tudja mondani a generátor csere menetét? Mit és honnan kezdjek bontani, felülről vagy esetleg a kocsi alól álljak neki?
Előre is köszi!
Előre is köszi!
afri24-03-2013 21:09:04 // 136498
Urak!
segítsen vki!! legyenszíves! :-) 156 2.5 V6osok előnyben! :-D
a V6os 155ösömben cserélem az ötös váltót hatosra! 156 V6ból szereztem jó állapotú váltót!
viszont sehogy sem tudom elképzelni, hogy a váltó vége a kocsi bal oldalához a nyúlványra hogy van felrögzítve 156 esetében!
mert a 155nél oda (is) van felfogatva, de ezen a 6os váltón nem találok olyan nyomokat!
rossz a képminősége (bocsi érte), de a lényeg látszik!!
bal oldali a 155é, jobb oldali a 156é!
a 155 váltóján (itt a kép bal alsó rakán látszik) a kérdéses felfogatás, ami a jobb oldali váltón nincsen, de még csak a csavar helyei sem léteznek!
nagyon megköszönném, ha segítenétek!!! ;-)
segítsen vki!! legyenszíves! :-) 156 2.5 V6osok előnyben! :-D
a V6os 155ösömben cserélem az ötös váltót hatosra! 156 V6ból szereztem jó állapotú váltót!
viszont sehogy sem tudom elképzelni, hogy a váltó vége a kocsi bal oldalához a nyúlványra hogy van felrögzítve 156 esetében!
mert a 155nél oda (is) van felfogatva, de ezen a 6os váltón nem találok olyan nyomokat!
rossz a képminősége (bocsi érte), de a lényeg látszik!!
bal oldali a 155é, jobb oldali a 156é!
a 155 váltóján (itt a kép bal alsó rakán látszik) a kérdéses felfogatás, ami a jobb oldali váltón nincsen, de még csak a csavar helyei sem léteznek!
nagyon megköszönném, ha segítenétek!!! ;-)
Robbye24-03-2013 20:57:43 // 136497
Ok köszi nem az nem világít ,vagyis akkor amikor 7ezer felett pörög a motor.
Zsolesz24-03-2013 20:45:15 // 136496
Ugyan ez volt a bajom, de nem jöttem rá mitől van.
Zotyy15624-03-2013 20:06:43 // 136495
6UR2024-03-2013 20:05:52 // 136494
Ha új lapon nyitod meg látszik normálisan
Zotyy15624-03-2013 20:04:59 // 136493
Zotyy15624-03-2013 19:58:23 // 136492
ez nagyon gáz miért nem teszi fel kicsibeeee???
Zotyy15624-03-2013 19:57:59 // 136491
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
386
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?