Forum >> 156
GTPeti27-08-2013 20:10:42 // 140842
A szervízCD-t már nézted? Ott lépésről-lépésre le van írva a munkahenger cseréje. (Egyszerűen keress rá arra, hogy szervízCD, itt a keresővel. Lesznek linkek.)
tibi6727-08-2013 20:05:22 // 140841
Sziasztok,segitséget kérnék,van egy 98-as évj. 56-os jtd-ém ,ma reggel elment a kuplung ,benyomtam beesett,kihúztam kint maradt ,de váltani nem lehet,na most az történt hogy a kuplung pedál kinyomó hidraulikábol kiesett a csavar amivel rögzitették,de vissza tolni már nem tudom,segitsetek mi a köv.lépés?meg köszöném ha lépésröl lépésre leirnátok a m. folyamatot. köszönöm
PistaFR27-08-2013 16:54:29 // 140840
Én azért nem ajánlom a bontottat, mert nem csak dörzsölődés (sőt, általában pont nem az), hanem korrózió is szokott lenni. Klímacsőnél és szervócsőnél sajnos tipikus. Ha elmész bontóba, mindenképp húzd félre az összes rögzítőbilincset, és nézd meg alaposan hogy látsz-e apró krátereket vagy fehér pöttyöket. Ha a kráteres, akkor annak már jó eséllyel nincs sok hátra.
Egy jó hegesztő olcsón meg tudja javítani (ki kell vágni a hibás szakaszt, és a helyére új darabot kell hegeszteni), de nem tudom hogy felétek van-e olyan aki ilyesmivel foglalkozik.
Egy jó hegesztő olcsón meg tudja javítani (ki kell vágni a hibás szakaszt, és a helyére új darabot kell hegeszteni), de nem tudom hogy felétek van-e olyan aki ilyesmivel foglalkozik.
Gábor15627-08-2013 13:44:53 // 140839
annál messzebb van sajnos a lyuk, a repedést ezen se látni, onnan találtam meg, hogy ereszt hogy teljesen tisztára letöröltem beindítottam az autót kis kormánytekergetés és egyszercsak a semmi közepén megjelent a rózsaszín olaj, de szerintem bepróbálok egy bontósat, próba szerencse :)
Hardy27-08-2013 13:21:37 // 140838
Nem kokany szerintem. Nekem a valto mogott tort el. Kette lett fureszelve olajallo gumicso rahuzva meg ket bilincs. Azota is tokeletesen mukodik es a helyen meg lehetet csinalni. Nem kellett a fel autot szetszedni hozza.
Anubisz15627-08-2013 12:59:42 // 140837
Üdv,
hasonló gondom volt, de ott én voltam a ludas, véletlenül eltörtem. Nem tudom, Neked pontosan hol ereszt (nincs "előttem" a rögzítési pont), nekem kb. 5 cm-rel a vége előtt repedt el. Letörtem teljesen, kicsit kihajtogattam a peremét, hogy a gumicső ne csússzon le és azóta is tökéletesen működik. Lehet, hogy "kókány" munka, de működik.
Ha nem rendeled a bontóból, hanem elmész érte, akkor úgyis látni fogod, hogy milyen állapotban van, és el tudod dönteni, hogy érdemes-e megvenni.
Üdv:
Zsolti
hasonló gondom volt, de ott én voltam a ludas, véletlenül eltörtem. Nem tudom, Neked pontosan hol ereszt (nincs "előttem" a rögzítési pont), nekem kb. 5 cm-rel a vége előtt repedt el. Letörtem teljesen, kicsit kihajtogattam a peremét, hogy a gumicső ne csússzon le és azóta is tökéletesen működik. Lehet, hogy "kókány" munka, de működik.
Ha nem rendeled a bontóból, hanem elmész érte, akkor úgyis látni fogod, hogy milyen állapotban van, és el tudod dönteni, hogy érdemes-e megvenni.
Üdv:
Zsolti
Anubisz15627-08-2013 12:39:06 // 140836
Sziasztok,
szeretnék Tőletek segítséget kérni.
Most, hogy elmúlt a kánikula, hajnalban, mikor dolgozni megyek, néha jól jönne a fűtés, de valami oknál fogva üzemmeleg motornál is teljesen hideg levegőt fúj be a rendszer. Kb 1 hónapja volt, hogy kicsit lehűlt a levegő, akkor még jó volt. Nemrégiben, a kánikula idején sokat klímáztam, az is tökéletesen működött.
Most viszont valamiért egyáltalán nincs meleg levegő. Megnéztem a fűtőradiátor csöveit, tűz forróak. Csatlakozók, biztosítékok rendben vannak.
Javítsatok ki, ha tévedek, de úgy tudom elképzelni a rendszert, hogy a hőfokszabályzóval egy "terelőlapátot" mozgatok, ami ha kell, a radiátoron keresztül áramoltatja be a levegőt, ha nem kell meleg, akkor pedig a radiátort megkerülve. Én arra tudok gondolni, hogy vagy nem jut el az elektromos jel a terelőlapátig, vagy a hőfokszabályzó egyáltalán nem is ad jelet.
Ha valaki járt már hasonló cipőben, megköszönném a tanácsát, segítségét.
Egyébként a belső levegőkeringető sem működik, gombnyomásra nem záródik az a kis műanyag "ajtó" a ventilátorházban, a pollenszűrő alatt. De ez már régi történet...
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Zsolti
szeretnék Tőletek segítséget kérni.
Most, hogy elmúlt a kánikula, hajnalban, mikor dolgozni megyek, néha jól jönne a fűtés, de valami oknál fogva üzemmeleg motornál is teljesen hideg levegőt fúj be a rendszer. Kb 1 hónapja volt, hogy kicsit lehűlt a levegő, akkor még jó volt. Nemrégiben, a kánikula idején sokat klímáztam, az is tökéletesen működött.
Most viszont valamiért egyáltalán nincs meleg levegő. Megnéztem a fűtőradiátor csöveit, tűz forróak. Csatlakozók, biztosítékok rendben vannak.
Javítsatok ki, ha tévedek, de úgy tudom elképzelni a rendszert, hogy a hőfokszabályzóval egy "terelőlapátot" mozgatok, ami ha kell, a radiátoron keresztül áramoltatja be a levegőt, ha nem kell meleg, akkor pedig a radiátort megkerülve. Én arra tudok gondolni, hogy vagy nem jut el az elektromos jel a terelőlapátig, vagy a hőfokszabályzó egyáltalán nem is ad jelet.
Ha valaki járt már hasonló cipőben, megköszönném a tanácsát, segítségét.
Egyébként a belső levegőkeringető sem működik, gombnyomásra nem záródik az a kis műanyag "ajtó" a ventilátorházban, a pollenszűrő alatt. De ez már régi történet...
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Zsolti
Gábor15627-08-2013 12:30:06 // 140835
Sziasztok!
Elrepedt elöl egy szervohűtő csövem az ami a zárhíd alatt van, gondolom alumínium cső, a rögzítésnél kidörzsölődött és ereszt. Tanácsot kérnék melyik lehetőséget válasszam?
1-veszek egy zsír újat gondolom méregdrágán de nincs vele gond
2-veszek egy bontottat és reménykedem hogy azzal nincs ugyan ez
3-elviszem alumínium heggesztőhöz ami vagy jó lesz vagy nem
Megköszönném ha valaki tudna segíteni :)
Elrepedt elöl egy szervohűtő csövem az ami a zárhíd alatt van, gondolom alumínium cső, a rögzítésnél kidörzsölődött és ereszt. Tanácsot kérnék melyik lehetőséget válasszam?
1-veszek egy zsír újat gondolom méregdrágán de nincs vele gond
2-veszek egy bontottat és reménykedem hogy azzal nincs ugyan ez
3-elviszem alumínium heggesztőhöz ami vagy jó lesz vagy nem
Megköszönném ha valaki tudna segíteni :)
Liquid27-08-2013 11:29:59 // 140834
kérdés hogy melyik az egyszerűbb,(vagy egyáltalán a kivitelezhető :)
gecsa27-08-2013 10:47:10 // 140833
inkább fogjunk egy berlinát, és dobjunk alá egy q4-et.. :)
gecsa27-08-2013 10:46:19 // 140832
na ja..:) az sem lett volna rossz ötlet..
Liquid27-08-2013 09:29:21 // 140831
fogjatok egy crosswagont és toljatok bele egy 2.4-es motort :)
Kka27-08-2013 09:23:02 // 140830
Vagy a GTA-t alapban Q4-re csinálni :)
gecsa27-08-2013 07:53:44 // 140829
simán elég lett volna egy 200 ló körüli is szerintem, de akkor lehet a gta-nak lett volna a konkurenciája.. :)
Tuningman27-08-2013 02:21:03 // 140828
Tényleg csinálhattak volna egy értelmes Q4 156-ot, mondjuk GTA+biturbo motorral:))
Liquid26-08-2013 20:37:00 // 140827
kb. azok a lehetőségek amit Piritu írt, nem érdemes mással szórakozni, nem lesz jobb tőle
Piritu - 1.000.00026-08-2013 17:36:14 // 140826
thealfa15626-08-2013 17:04:42 // 140825
hali, a gyárilag előírt helyett próbált már valaki más fajta gyertyákat betenni 1.6TS-be? milyen tapasztalatok vannak???
gecsa26-08-2013 16:13:07 // 140824
na igen, én igazából azt nem értem, hogy 156ban miért nem vitték tovább ezt a vonalat.. egy 56 berlina turbós-benzines-összkerekes verzióban elég vonzó cucc lenne.. érdekes, ezt a 159ben visszahozták, bár más jellegű motorokkal...
SanyiJTD26-08-2013 15:40:43 // 140823
GTA-ra nem fussa' , meg nem is igen van eladó :)
Tuningman26-08-2013 15:26:06 // 140822
155-ben egy jó dolog van, a Q4:) Annak talán még értéke is van.
Csodálkoztam is, mikor GT lecserélte a GT-t:) Nem igazán értettem de mára már rájöttem:)
Amúgy tényleg a 156 V6 hibátlan combo. Főleg ha GTA:)
Csodálkoztam is, mikor GT lecserélte a GT-t:) Nem igazán értettem de mára már rájöttem:)
Amúgy tényleg a 156 V6 hibátlan combo. Főleg ha GTA:)
Tuningman26-08-2013 15:21:29 // 140821
A Brera az nálam is favorit:) Csak hát eladhatatlan itt nálunk:(
Az ára is több 1 millával mint a 159 de nekem nem ér ennyi pluszt pusztán a kinézet.
Pedig sokat agyaltam rajta de végül úgy döntöttem, hogy marad a mostani állomány 2015-ig, aztán majd meglátom, meg addigra várható az új Spider, na az még érdekes lehet majd:)
Az ára is több 1 millával mint a 159 de nekem nem ér ennyi pluszt pusztán a kinézet.
Pedig sokat agyaltam rajta de végül úgy döntöttem, hogy marad a mostani állomány 2015-ig, aztán majd meglátom, meg addigra várható az új Spider, na az még érdekes lehet majd:)
SanyiJTD26-08-2013 15:20:05 // 140820
156-ot nézegetek! Bár 155 is jó lenne, mert tetszik az a forma is, de nem szívesen ülnék bele egy fapadosabb öregebb autóba.
Tuningman26-08-2013 15:13:21 // 140819
Ha nem mész sokat akkor megéri a V6:)
Amúgy meg nem egy pénztemető. Kuplungozás, mi az?:)
V6-nál nem igazán kell ilyenekkel foglalkozni, strapabíró a kuplungja.
Motorral sem szokott baj lenni ha a vezérlés időben cserélve van.
Mondjuk a motor hozzáférhetősége az nem egyszerű még az olajszűrő csere is gyakorlott kezet kíván de bele lehet jönni:)
155-be 12V van, azt nem igazán ajánlanám, sokkalta jobb választás motor ügyileg 24V de az csak GTV, 156 vagy GT, 147GTA:)
Amúgy meg nem egy pénztemető. Kuplungozás, mi az?:)
V6-nál nem igazán kell ilyenekkel foglalkozni, strapabíró a kuplungja.
Motorral sem szokott baj lenni ha a vezérlés időben cserélve van.
Mondjuk a motor hozzáférhetősége az nem egyszerű még az olajszűrő csere is gyakorlott kezet kíván de bele lehet jönni:)
155-be 12V van, azt nem igazán ajánlanám, sokkalta jobb választás motor ügyileg 24V de az csak GTV, 156 vagy GT, 147GTA:)
SanyiJTD26-08-2013 12:32:59 // 140818
Én is 155 V6, vagy 156 V6-on agyalok, pumpálom a pénzt a jtdbe, azt megyek egy évbe vagy 8k-t....
mreni26-08-2013 12:18:35 // 140817
en is agyalok rajta hogy. mi legyen,ha alfa lesz akkor 56 v6 vagy 2.4 mjet
mreni26-08-2013 12:16:53 // 140816
kb annyi mint a jtd-nel,ott csak a kettostomegu draga
SanyiJTD26-08-2013 12:13:57 // 140815
TS-nél , V6nál milyen költség egy kuplung csere? Gondolom nem 120-160 mint egy JTD-nél. Esküszöm gondolkozom egy benzinesen, kurvára nem éri meg nekem dízelt tartani....
mreni26-08-2013 12:06:24 // 140814
TS ben nem volt soha kettostomegu,szerencsere
Otto26-08-2013 08:57:38 // 140813
Üdv!
2000-es évjáratú autó csak meleg levegőt fúj. Hová kell nyúlni, hogy hamar megjavuljon? :)
2000-es évjáratú autó csak meleg levegőt fúj. Hová kell nyúlni, hogy hamar megjavuljon? :)
redbull9025-08-2013 23:45:06 // 140812
Szerintem is elég alacsony az ára, utálom az ilyen kereskedőket akik lehúzzák a magyar papíros 156 ok árait... ha kintről jött ha nem... Letakarítani mindenki letudja, belsejét kitakarítani is... aztán jó vastagon lefújni szilikonnal hogy még az ember is beleragadjon.
Motorba meg nem látsz bele sztem gyüjtögess még aztán maradj egy normális 2.4-es témánál :D
Motorba meg nem látsz bele sztem gyüjtögess még aztán maradj egy normális 2.4-es témánál :D
szeda25-08-2013 22:56:02 // 140811
Sziasztok,
Egy kis segítség kéne.Régen két villanyablakom volt, mától négy van, de sajnos a hátsók nem mennek.Csatlakozóban benne van a kábel.Mi lehet a gond?
Egy kis segítség kéne.Régen két villanyablakom volt, mától négy van, de sajnos a hátsók nem mennek.Csatlakozóban benne van a kábel.Mi lehet a gond?
GTPeti25-08-2013 22:29:33 // 140810
Sima.
(A kuplungtárcsában vannak rugók.)
(A kuplungtárcsában vannak rugók.)
Kka25-08-2013 22:19:42 // 140809
Gyors kérdés:
Alfa 156 1.8 Ts... milyen lendkerék van benne, kettős tömegű vagy sima? Köszi.
Alfa 156 1.8 Ts... milyen lendkerék van benne, kettős tömegű vagy sima? Köszi.
Zozoeusz25-08-2013 20:26:17 // 140808
Köszi le fogom csekkolni amiket írtál, aztán megírom van e vagy nincs.
De remélem van :D
De remélem van :D
GTPeti25-08-2013 20:24:40 // 140807
Két dologtól függ:
1. ott van-e a csatlakozó a kormányoszlop borítása alatt
2. szoftveresen engeélyezve van-e
(+1. a vez.egységben beültették-e a pár alkatrészt - valószínűleg igen)
1. ott van-e a csatlakozó a kormányoszlop borítása alatt
2. szoftveresen engeélyezve van-e
(+1. a vez.egységben beültették-e a pár alkatrészt - valószínűleg igen)
Zozoeusz25-08-2013 20:05:08 // 140806
Sziasztok!
Volna egy kérdésem egy 2.0 TS Selespeed -be lehet tempomatot tenni ? Már nem olyanokra gondolok amit 50-60 eft veszek meg és univerzális hanem hogy gyárilag elő van e készítve vagy sem ? :/
Valahogy így ??
( tudom hogy ez 147-es )
http://www.alfa-gt.de/knowledgebase/nachruesten_tempomat.pdf
Előre is köszönöm!
Volna egy kérdésem egy 2.0 TS Selespeed -be lehet tempomatot tenni ? Már nem olyanokra gondolok amit 50-60 eft veszek meg és univerzális hanem hogy gyárilag elő van e készítve vagy sem ? :/
Valahogy így ??
( tudom hogy ez 147-es )
http://www.alfa-gt.de/knowledgebase/nachruesten_tempomat.pdf
Előre is köszönöm!
gecsa25-08-2013 18:33:16 // 140805
képekről nem tűnik rossznak, az ára kissé alacsony, és hiányzik a vonószem takaró, amit nem egyszerű pótolni..:D
B.László25-08-2013 13:37:46 // 140804
Srácok valaki nézte már ezt a jtd r? v tudna valaki mondani valamit róla ?
gecsa25-08-2013 08:20:23 // 140803
nekem a pedál, és a munkahenger csatlakozásánál volt a gond, ott hullott ki némi cucc.. de, ha már szétszeded, nem árthat a munkahengerben a gumigyűrűk cseréje sem.. ;) nem nagy tétel, csak utána majd légteleníteni kell rendesen..
fony7224-08-2013 21:28:52 // 140802
Holnap behasalok neki. Köszi a tippet!
gecsa24-08-2013 21:28:07 // 140801
Nézd meg a pedálnál a szerkezetet,nekem ott volt a gond anno..
fony7224-08-2013 20:55:33 // 140800
Hali! Olyan jelensége ütötte fel e fejét nálam, hogy ha pár óra állás után indulok a kocsival, egy ideig kb 3/4 állásban marad a kuplung pedálom, később aztán rendesen visszaáll a helyére. Tapasztaltatok ilyet? A kuplung rendesen működik, nem csúszik meg (legalábbis eddig nem vettem észre). Csak nem munkahenger lesz!
Roll198324-08-2013 14:26:23 // 140799
GT a ti emberetek matrica ügyben.
GTPeti24-08-2013 14:23:44 // 140798
Ez engem is érdekel. A GTV-re kéne egy Cuore Sportivo felirat.
Danijb24-08-2013 14:21:50 // 140797
ki foglalkozik matrica készítéssel?
Roll198324-08-2013 13:35:23 // 140796
Facelift orráról a jelvényt, hogy kell leszedni?
Trombozis24-08-2013 09:17:37 // 140795
159-et szeretnék vagyis inkább Brerat, de asszony kevesli az ajtaját. Mondta flexeljek rá még kettőt és ok. Pedig van rajta plusz kettő. Csomagtér meg "tankajtó" :-) Szóval 59 lesz.
Jajaja vízpumpa kösz neked is meg GTPetinek is.
Gondolkodtam, hogy tesóméknak eladjam a gépet, de csajos nem akarja látni a közelben, ha nem a miénk marad, mert azt mondja sírni fog.
Jajaja vízpumpa kösz neked is meg GTPetinek is.
Gondolkodtam, hogy tesóméknak eladjam a gépet, de csajos nem akarja látni a közelben, ha nem a miénk marad, mert azt mondja sírni fog.
Trombozis24-08-2013 09:11:24 // 140794
Igen, gyanúsan tanul. Ma este valószínű még megnézzük mit mondanak a programok. Haver is látni akarja, mert azt mondja béna vagyok. De szerintem szájba lesz vágva. :-D
indi6924-08-2013 09:10:02 // 140793
üdv cartársak. az autóm 98-as 1.6ts még az alu szelepfedeles. lmm utáni gumicsövet amiben a hőmérö még külön van honnan lehet szerezni? vagy ha valakinek van jó állapotú (nem repedezett) az kérem szóljon ( ja hőmérő is jöhet )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
356
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?