Forum >> 156

sparco08-10-2013 18:06:51 // 141491
Sziasztok!
1 hete az autóm egyik délután fogta magát és nem akart beindulni... tekert rendesen, de nem indult be. 10 perces próbálgatás után végül csak beindult.
Most megint nem akar.
MI LEHET A GOND? :S (akksi, önindító jó, hibát nem jelez)

2002-s 115 lovas 1.9 JTD 16v 156-osról van szó
gecsa08-10-2013 13:47:40 // 141490
bármelyik bontóban filléres dolog, és még választhatsz is, hogy krómos, vagy nem.. :D

keresd az ügyben esetleg phon cartársat, vagy trencsikéket (www.olaszautobonto.hu)..
Bilux08-10-2013 13:22:54 // 141489
Van? :)
gecsa08-10-2013 12:21:36 // 141488
nem is tudom, melyik topicban válaszoljak.. :) igazából elég lett volna egybe beírni, az adok-veszekbe.. :D
Bilux08-10-2013 11:58:49 // 141487
156-ba keresek jobboldali első légbefúvót az sem baj ha nem krómos.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Zsolesz07-10-2013 22:10:05 // 141486
Ki lesz, de ha van bizti is amit meg kellene nézni, akkor megnézném. Egyszer a lámpával jártunk így, ki lett szedve, hogy beszart a trafó, kicseréltük az sem jó. Akkor derült ki hogy a lámpa biztosíték ment el...
Zabbancs07-10-2013 22:07:19 // 141485
köszi szépen a segítséget mindenkinek! Asszem hamarosan orvosolom is a hibát :)
GTPeti07-10-2013 22:06:48 // 141484
Zsolesz, ki kéne olvasni. Kiderülne, mi a bánata.
Zsolesz07-10-2013 22:05:48 // 141483
A légzsákoknak van biztosítéka? Lehet kérdeztem már, de ha volt válasz nem emlékszem rá. Egyszer mókoltam valamit és pár biztim kiment, cseréltem mindet, de a légzsák visszajelzők azóta égve maradtak. Rá lesz rakva gépre, de mielőtt kiröhög az ismerősöm gondoltam megnézem (már ha van) mert lámpával már jártam így :D
atosz06907-10-2013 21:49:35 // 141482
JTD nél ugytudom hogy a váltó "tetején" az akksi alatt van a rükverc kapcsolója, vagyis én úgy emlékszem hogy az enyémen onnan fértem hozzá a legkönnyebben :)
gecsa07-10-2013 21:35:35 // 141480
akksitálca alatt van, szerintem felülről egyszerűbb..
GTPeti07-10-2013 21:29:54 // 141479
Igen, ez elég valószínű. ;)
Zabbancs07-10-2013 21:25:21 // 141478
Alulrol lehet a legkonyebben hozza ferni ahoz, ugye? :)
gecsa07-10-2013 21:18:03 // 141477
én anno bontottat vettem kint, azóta is az van bent, és működik.. :)
GTPeti07-10-2013 21:11:46 // 141476
A váltó oldalába betekert rükverc kapcsoló körül kéne körbenézni. Vagy kontakthiba, vagy a kapcsoló ment tönkre.
Zabbancs07-10-2013 21:01:29 // 141475
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, és remélem tud valaki segíteni :) Tolatólámpám hol ég, hol nem... teljesen rapszodikusan mikor melyen kedve van. Most vagy 2 hónapig jó volt, de ma már megint el kezdett szórakozni. És valahogy nem szeretek tök sötétbe vakon tolatni. Nem találkozott már valaki ilyen problémával? Vagy tipp, hogy a hibát hol keressem?
Ja, plusz egy infó: ha utánfutó van az autón akárhányszor teszem rükvercbe ég a lámpa :O
Köszi!
gecsa07-10-2013 20:10:20 // 141474
mi volt benne a bonyolult? :D

bontó, vagy vágni ki valamiből.. ;)
byfx07-10-2013 20:08:30 // 141473
Tegnap levettem a JE kilincset(156). Mit mondjak?! Nagyon jól szórakoztam, ui sikerült. Köszönet Pólo cartársnak! Amit kiemelnék:a kiszedése egy élmény volt, a visszarakás meg őrületes. Ami alatta van gumi alátét, olyat honnan lehet szerezni?
Tuningman07-10-2013 01:57:17 // 141472
De akkor az már nem sportrendszer:)
Tuningman07-10-2013 01:55:23 // 141471
Vezrögzítővel is el lehet rakni a vezérlést. Pl: főtengelynél.
Az egész vezérlést át kell ellenőrizni újra.
Tuningman07-10-2013 01:50:34 // 141470
Azért ilyenkor illik kiszedni az összes szelepet és végigellenőrizni a szelepvezetőket, hogy mennyire vannak kikopva. Ha nagyot lóg a szelep a vezetőben akkor azt cserélni kell ( mármint a vezetőt ) mivel a kóválygás szelepszár töréshez vezet, arról nem is beszélve, hogy a szelepszárszimmeringeket is szétveri. Ez az amit otthoni fabrikálással nem lehet elvégezni.
Síkolás sem elhanyagolandó ha már lent van a hengerfej.
Na ezekért a dolgokért kell a gépműhely.
GTPeti06-10-2013 21:48:57 // 141469
Számomra a leghalkabb sportrendszer kéne. (Sőt, gyári hanggal lenne a legjobb...)
sprint8306-10-2013 21:47:38 // 141468
Elhiszem, már csak azért is mert a kollégám Puntójára 2 éve tettünk egy új rendszert a kat után igaz csak utángyártottat de eddig bírta. Múlthéten konkrétan leesett a hátsódob a helyéről. Sajna a rövid távok miatt a sok kondenzvíz megeszi a belsejét. Kívülről alig van nyoma a korróziónak, de belül gyalázatosan nézett ki. Nekem a 155ön is rozsdamentes volt fent.
GTPeti06-10-2013 21:39:30 // 141467
Gondolkozom rajta, hogy a GTV-re is felpattanjon egy Ragazzon rendszer... Most ha azt mondanám, azért, hogy ne rozsdásodjon a rövid utak miatt, úgy sem hinnéd el. :)
sprint8306-10-2013 21:03:50 // 141466
A hangról annyit, hogy hátborzongató:)) Nem rég végigmentem egy szűk belvárosi utcában ahol magas házak vannak kicsit emeltebb fordulaton, nem volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét. Ez a hang hiányzott, ezért kellett menni a 166-nak.
DobosHunor06-10-2013 20:58:38 // 141465
nagyon szép :)
GTPeti06-10-2013 20:56:48 // 141464
A V6 + Ragazzon nagyon klassz lehet... Remélem egy talin közelebbről is megismerem.

(Már írtam régebben, hogy ha jól menne, biztos lenne egy ilyen 2.5-ös 156 is az autóparkomban.)
SanyiJTD06-10-2013 20:52:38 // 141463
Nagyon szép, gratula hozzá! A belseje elképesztően tetszik :)
GTPeti06-10-2013 20:52:03 // 141462
Gratulálok! Nagyon szép darab!
sprint8306-10-2013 20:44:05 // 141461
Üdv a topic lakóknak!

Pár hete gyarapítom a 156 SW tulajok táborát. Mégpedig egy V6-tal megáldott szépséggel.
Íme:


Külföldről származik 1. gazdás volt, minden dokumentációval valódi 120k km-rel.
Menni legalább olyan élvezetes vele mint ahogy kinéz, még egy lapáttal rádob az élményre a Ragazzon rendszer:))
Bár a 166 után kicsit szűkösebb, de ez nem feltétlenül hátrány. Viszont nagy előnye, hogy végre belefér az RC modelles cumó és nem kell autót kölcsön kérnem ha megyünk a pályára.
boli11106-10-2013 16:37:56 // 141460
Biztosan nem tudom, viszont szólt volna, ha gond van velük.
Zotyy15606-10-2013 16:31:04 // 141459
ja sry nem a te commented re írtam,más volt a kérdés,de a hidrőtőkék rendben voltak?
boli11106-10-2013 16:28:26 // 141458
A szíjak cseréjéhez használt szerszámot. Ezért is vittem oda :)
Hogyan tudom megszüntetni ezt a fura hangot?
Zotyy15606-10-2013 16:09:05 // 141457
am okozhatta az,hogy a vezérlés nem a lefogatócsapokkal volt beállítva az első indításnál?
boli11106-10-2013 16:08:48 // 141456
Nemrég volt vezérlés és szelepfedél csere a kocsimon. Azóta viszont olyan katyogó hang jön a szelepek felől. Lehet összefüggés közöttük?
Zotyy15606-10-2013 16:04:20 // 141455
Ja persze ez meg fog történni :) ,azthittem valami más ra is kell még figyelni
gecsa06-10-2013 15:38:24 // 141454
Nem csak hogy illik, hanem kell is, különben több lesz a kár mint a haszon.. :-)
Trombozis06-10-2013 15:25:07 // 141453
Anno mindig panaszkodtam, hogy a fejegységem sokszor nem reagál a gombokra és néha nem tudom ki illetve bekapcsolni vagy csak a power és a hangerő gomb működött.
Nem akarom elszólni magam, de amióta aksit cseréltem azóta egyszer se fordult elő ez a jelenség. Le is kopogom gyorsan.
Arslan06-10-2013 12:45:04 // 141452
Gyanítom arra gondol a kollega, hogy illik összedolgozni a szelepeket a a szelepfészkekkel, ne eresszen át.
Zotyy15606-10-2013 10:34:13 // 141451
Miért nem lesz jó?
gecsa06-10-2013 09:28:40 // 141450
lehet úgy is, csak akkor nem lesz jó.. :D
boli11106-10-2013 09:16:48 // 141449
Karosszériaelemeket ti hol vesztek?
Zotyy15605-10-2013 22:48:06 // 141448
Nem elég csak kicserélni a szelepeket?
Tuningman05-10-2013 22:07:36 // 141447
De akkor szerintem már valami értelmesebb gépműhelybe vigyed a hengerfejet.
Mondjuk: Végh műhely IX. ker. Lónyai u.
Zotyy15605-10-2013 21:37:44 // 141446
Megvan a hiba a 3. hengerben a kipuf szelepek szét vannak ütve :(
Trombozis05-10-2013 19:23:27 // 141445
:-)
1. biztos
2. dehogynem - 1.6 nem sportos. :-D
3. nyáron is vigyázni kell rá
4. nyáron is vigyázni kell rá

Igen szebb. :-DDDDDD Mindegy az. :-D Nem szerettem az eddigi 15-ös kereket. Nekem a 17-tel eddig az volt a bajom, hogy rossz gumiméret miatt a jeget nem tudtam kiszedni az ívből. :-D
DobosHunor05-10-2013 19:17:07 // 141444
Na rátettük gépre és ugyebár kiadta hibának a nagynyomasút ezért teszteltük menet közben is. Kiderült hogy jól működik és még többet is nyom olyan 1350 kellett volna legyen ez pedig 1370 körül nyomot. Viszont kiderült mi a gond :) Mikor menet közben néztük és leállt.akkor megszakadt a kapcsolat. Tehát az egész rendszert lecsapta. Azt mondta találkozott már ilyennel. A porlaszton ami van csati kábellel na az szokott elkorrodalni. Megmozgatta ment is semmi baj nem volt utána de aztán jött egy bukkanos rész és leállt megint. Szóval remélem ezzel sikerül orvosolni a dolgot :)
szanip205-10-2013 19:04:49 // 141443
Sziasztok!Segítség kéne!Van egy 156 2.4 jtd a tulajdonomba!A problémám a következő:ha meg lépem,2500-as fordulat környékén kidobja a műszerfalra a befecskendezés jelét,innentől lassabban gyorsul,majd váltáskor elveszi a gázt tőlem,csak a pedál felengedése és újabb lenyomására reagál újra!A végsebessége is egyre gyengébb!Számítógépre való feltételnél a turbó nyomás érzékelőt dobja ki hibának,de az már cserélve lett!sőt az egr vezérlő is majd le is lett falazva,viszont a hiba még mindig fen áll!Mitől lehet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.