Forum >> 156
Hardy14-11-2013 16:22:10 // 142241
Mert mindenki az "airbag" feliratot szamolja. Az valoban 10 :-) igaz ebbol 3 a jobb es 3 a baloldalon az egyhez tartozik. A fuggonylegzsakhoz. Ha igy kiszamolod kijon a hat db.
gecsa14-11-2013 16:10:46 // 142240
10X légzsák? én úgy tudom 156ban 6 volt a legtöbb amit raktak...
Mattyancs14-11-2013 14:53:58 // 142239
bocsi 350e ft.
Mattyancs14-11-2013 14:53:25 // 142238
Eladó 156 2.0 JTS Progression.
NAGYON SZÉP ÁLLAPOTÚ, KAROSSZÉRIA KORÁBBI változat, METÁL-KÉK SZÍNŰ, KIFEJEZETTEN SZÉP (nem karcos nem horzsolt, nem rozsdás), barna bőrbelső ami szintén szép állapotú!
2002. májusi Magyar 0 km-es forgalomba helyezésű, 2db gyári bicskakulcs, szervíz-mappa, futott km 175e, 165 Le!
Dugig extrával: FACELIFT belső, TEMPOMAT, digit klíma, 10x légzsák, ABS, ESP, ASR (kapcsolható), 4 x el. ablak, el. tükrök, bőr, gyári cd-s hifi Bose hangrendszer, fedélzeti computer, ködlámpák, centrálzár stb...
2012-ben lejárt a műszaki vizsga, azóta áll, át kell szervízelni és átnézni, valamint valamelyik vezérműtengely magas fordulaton "zörög", akksi kell bele! Az ár nem véletlenül ennyi!
Viszont, ha valaki magának megcsinálja, az a piaci árnál sem tart mégis teljesen leszervízelte és mehet, nem úgy mint amit 600e-ért megvesz és még rákölt, és még nem is ilyen felszereltségű!
Az árból nem engedek! Igen Magyar papíros!
A képek nem a szóban forgó autóról készültek, színben és a belső kárpitozásában azonos, szemléltető képek!
NAGYON SZÉP ÁLLAPOTÚ, KAROSSZÉRIA KORÁBBI változat, METÁL-KÉK SZÍNŰ, KIFEJEZETTEN SZÉP (nem karcos nem horzsolt, nem rozsdás), barna bőrbelső ami szintén szép állapotú!
2002. májusi Magyar 0 km-es forgalomba helyezésű, 2db gyári bicskakulcs, szervíz-mappa, futott km 175e, 165 Le!
Dugig extrával: FACELIFT belső, TEMPOMAT, digit klíma, 10x légzsák, ABS, ESP, ASR (kapcsolható), 4 x el. ablak, el. tükrök, bőr, gyári cd-s hifi Bose hangrendszer, fedélzeti computer, ködlámpák, centrálzár stb...
2012-ben lejárt a műszaki vizsga, azóta áll, át kell szervízelni és átnézni, valamint valamelyik vezérműtengely magas fordulaton "zörög", akksi kell bele! Az ár nem véletlenül ennyi!
Viszont, ha valaki magának megcsinálja, az a piaci árnál sem tart mégis teljesen leszervízelte és mehet, nem úgy mint amit 600e-ért megvesz és még rákölt, és még nem is ilyen felszereltségű!
Az árból nem engedek! Igen Magyar papíros!
A képek nem a szóban forgó autóról készültek, színben és a belső kárpitozásában azonos, szemléltető képek!
gecsa14-11-2013 14:09:51 // 142237
ja... olyan, mintha lenne egy pillanatnyi áramszünet...? akkor sanszos, hogy az lesz..
156er14-11-2013 14:01:20 // 142236
Üdv.
Érdekes dologra lettem figyelmes, menet közben refire való felkapcsoláskor, 1 pillanatra visszaesik a seb. mutató mondjuk 100ról 80-90re majd visszaáll, mutatván a rendes értéket, továbbá indításkor, kivillan az ABS és kézifék visszajelző is majd miután elindult ki is alszik!
Jól gondolom, hogy kezdhetem nézegetni az új akkukat? :)
Végül is már 6 éves elmúlt.........
Érdekes dologra lettem figyelmes, menet közben refire való felkapcsoláskor, 1 pillanatra visszaesik a seb. mutató mondjuk 100ról 80-90re majd visszaáll, mutatván a rendes értéket, továbbá indításkor, kivillan az ABS és kézifék visszajelző is majd miután elindult ki is alszik!
Jól gondolom, hogy kezdhetem nézegetni az új akkukat? :)
Végül is már 6 éves elmúlt.........
Ákos9114-11-2013 11:34:08 // 142235
en is igy jártam csak én lereszeltem es tokeletes
DobosHunor14-11-2013 10:56:24 // 142234
Köszi szépen a segítséget :)
gecsa14-11-2013 10:28:38 // 142233
én itt a helyi benzinkúton kaptam.. annyira szerintem nem ritka.. ;)
gecsa14-11-2013 10:27:41 // 142232
eldiablo15614-11-2013 10:04:48 // 142231
és maga a helyzetjelző típusa H6W, ésazon belül vannak a foglalat típusok
eldiablo15614-11-2013 10:03:36 // 142230
ahogy írták tompított h7 refi h1 , ködlámpa h1, helyzetjelző - nos az kicsit bonyolult, az Bax9s, ami elég ritka mert a kis pöcök ferdén van benne, én ugy cisnáltam, hogy vettem BA9S foglalatút ami gyakori és az egyik pöcköt lefűrészeltem ,így belemegy és tartja is. a rendszámtábla világítás t10-es
gecsa14-11-2013 09:52:08 // 142229
simán lehet cserélni, nem kell bontani semmit..
DobosHunor14-11-2013 09:44:34 // 142228
Hát a múltkor kicseréltem a helyzetjelzőt. Igaz mókás volt de megoldottam :) ködlámpába, meg rendszámtáblát ami megvilágítja oda milyen kell? :) köszi amúgy!
Frucsi14-11-2013 09:25:06 // 142227
Szia!
A tompított meg a refi az H1 meg H7, a helyzetjelző az valami kis nagyob kicsi (nem emlkszem a számára), a könyvbe benne van. A helyzetjelzőket én nem tudtam kicserélni, ahhoz azt javasolták, hogy lámpa ki, de ahhoz h lámpa ki, lökös le :D
Sok b..meg és anyázás mentes szerelést! :D
A tompított meg a refi az H1 meg H7, a helyzetjelző az valami kis nagyob kicsi (nem emlkszem a számára), a könyvbe benne van. A helyzetjelzőket én nem tudtam kicserélni, ahhoz azt javasolták, hogy lámpa ki, de ahhoz h lámpa ki, lökös le :D
Sok b..meg és anyázás mentes szerelést! :D
DobosHunor14-11-2013 09:14:51 // 142226
Sziasztok! Szeretnék izzókat cserélni fehér színűre és abban kérném a segítségeteket, hogy milyen fajta való a ködlámpába, a helyzetjelzőbe, távolsági, meg hátul a rendszámtáblát ami megvilágítja :) meg annyi, hogy nem nehéz szétszedni ugye? Köszi!
Hardy14-11-2013 09:10:39 // 142225
Nezd meg a futomotort ha direktbe adsz neki aramot megy e. A kesztyutarto alatt talalod meg. Ha megy lehet az ellenallasokkal van a baj. Azok meg mellette vannak.
sparco14-11-2013 06:42:48 // 142224
Sziasztok!
Ma reggel indulás előtt, melegítettem a motort, a fűtés ment 3. állásban. Átkapcsoltam 4., max. állásba és azóta semmi fűtés. Biztit megnéztem, az jó.
(1.9 JTD)
Honnan induljak el? :S
Ma reggel indulás előtt, melegítettem a motort, a fűtés ment 3. állásban. Átkapcsoltam 4., max. állásba és azóta semmi fűtés. Biztit megnéztem, az jó.
(1.9 JTD)
Honnan induljak el? :S
Tuningman14-11-2013 02:11:39 // 142223
A 2. szondáé. 1. szonda a vezérlés oldali tehát jobb oldal. A 2. szonda a váltó oldali tehát bal oldal.
Ez a két szonda megcserélhető.
Nem biztos, hogy van 3. szondád, ezt meg kell nézni.
A 3. szonda nem cserélhető az 1-2. szondával a csatija is más.
Ha megcseréled és a szondával van a gond akkor az 1-re fogja dobni a hibát.
Ha marad a hiba a 2. szondán akkor majdnem biztos, hogy valahol vezetékszakadás vagy kontakt hiba van.
Ez a két szonda megcserélhető.
Nem biztos, hogy van 3. szondád, ezt meg kell nézni.
A 3. szonda nem cserélhető az 1-2. szondával a csatija is más.
Ha megcseréled és a szondával van a gond akkor az 1-re fogja dobni a hibát.
Ha marad a hiba a 2. szondán akkor majdnem biztos, hogy valahol vezetékszakadás vagy kontakt hiba van.
Hardy14-11-2013 01:22:42 // 142222
Mennyit számít egy ilyen gyertyás rásegítés akinek van? Mennyire hamar melegszik a víz?
Hardy13-11-2013 21:26:54 // 142221
Nagyon egyszerű! Az elektromos mellé be kell rakni egy gyertyásat.
mreni13-11-2013 21:12:11 // 142220
nálam az utóbbi elsődleges szempont,inkább 2 perccel később fújjon meleg levegőt
XYZ13-11-2013 20:28:43 // 142218
Köszönöm!
Gondolkodok rajta, gyors megoldásra lenne szükségem.
Ha vissza tudom sztornóztatni, akkor kereslek.
Gondolkodok rajta, gyors megoldásra lenne szükségem.
Ha vissza tudom sztornóztatni, akkor kereslek.
Frucsi13-11-2013 20:20:07 // 142217
Igen néztük a szonda működését....szépen visszaáll egyre mindig, teszi a dolgát...az értékekkel nincs baj....viszont a hidegen szüksége van fűtésre, és lehet ez a baja....
Plussz jön a meleg motornál remegés is.....meg a benzin ill elégetetlen üa szag....
Egy egy olasz ribanc :D
Plussz jön a meleg motornál remegés is.....meg a benzin ill elégetetlen üa szag....
Egy egy olasz ribanc :D
eldiablo15613-11-2013 20:19:59 // 142216
de a hirdetéseim között ottvan megis számolhatod :)
eldiablo15613-11-2013 20:19:33 // 142215
Igen. 9 spirálos az enyém is.
XYZ13-11-2013 20:14:07 // 142214
A sportpackos 9 spirálból áll?
Nekem olyan volt benne, kb 34 cm magas.
Nekem olyan volt benne, kb 34 cm magas.
eldiablo15613-11-2013 19:57:40 // 142213
Sportpackos gyári ültetőrugó volt a tiéd amelyik eltört akkor, ami 2-2.5 centit ültet, és kaptál egy nem ültetőrugós változatot. Nekem van pont 2db első sportpackos amilyen neked kell
XYZ13-11-2013 19:50:21 // 142212
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem. 156 1.6 TS-en első rugó törésem lett. Küldtek rugót, de nem olyat mint ami benne volt. 9 spirálból álló volt benne, de nekem 10eset küldtek, ami kb 7cm-rel hosszabb. Melyik lenne a gyári méret? Esetleg tudja valaki milyen hosszú?
Remélem tudtok segíteni!
Köszönöm!
Nagy segítségre lenne szükségem. 156 1.6 TS-en első rugó törésem lett. Küldtek rugót, de nem olyat mint ami benne volt. 9 spirálból álló volt benne, de nekem 10eset küldtek, ami kb 7cm-rel hosszabb. Melyik lenne a gyári méret? Esetleg tudja valaki milyen hosszú?
Remélem tudtok segíteni!
Köszönöm!
aranytl13-11-2013 19:50:14 // 142211
A két szonda nem egyforma, a csatlakozója is más szerintem, kár lenne kicserélni.
Csináltál/tattál már egy élőadat elemzést? Azon jól látszik működik-e. Ha látnád működés közben a szonda jelét, az sok mindent elárulna.
Csináltál/tattál már egy élőadat elemzést? Azon jól látszik működik-e. Ha látnád működés közben a szonda jelét, az sok mindent elárulna.
atosz06913-11-2013 19:32:13 // 142210
nekem is ezt csinálta... A tengely alsó része egy perselyben forog, és nekem a persely forgott együtt a tengelyel és néha külön is, szvl ezért sipolt. Azt találtam ki, hogy vágok a perselybe és a házba egy horonyt, majd elkalapálom a peremét, így a persely nem tud elfordulni, és újra csendes lehet a motor.
Szvl vágtam egy horonyt a házba a perselyel együtt, elkalapáltam, aztán egy akksiról elindítottam a motort, és forgás közben csavarlazítóval befujtam a tengelyt hogy ne menjen szárazon, így eltünt a sipoló hangja és újra csendes a fűtésem :)
Szvl vágtam egy horonyt a házba a perselyel együtt, elkalapáltam, aztán egy akksiról elindítottam a motort, és forgás közben csavarlazítóval befujtam a tengelyt hogy ne menjen szárazon, így eltünt a sipoló hangja és újra csendes a fűtésem :)
Rossi&Zsu13-11-2013 19:19:41 // 142209
Pontosabban egy csavar, egy tekerés és a stekker. ennyi cserélni. Következőt már magam cserélem :D
Rossi&Zsu13-11-2013 19:17:35 // 142207
Bontottat kaptam az autószerelőmtől. 10 perc alatt cserélte. Nem tűnt még női szemmel sem bonyolúltnak. Csatiról le.... 5000 körüli a bontott ára.
Danijb13-11-2013 19:14:50 // 142206
Bontottat vettél vagy újat, mennyibe került, nehéz kicserélni ?
Rossi&Zsu13-11-2013 19:13:09 // 142205
Az enyém is így kezdte, mikromilimeternyi kopás van benne. Aztán kuka lett a vége. Ha nem is cseréled most, de tartalékot már szerezz be.
Danijb13-11-2013 19:10:40 // 142204
Cserélni kell?
eldiablo15613-11-2013 19:09:58 // 142203
Hangosítsd fel a rádiót:D am nekem is nyöszörög picit, fentről ha kiveszed a pollenszűrőt meglátod a a fűtőmotort, indítsd be hátha hallod honnan jön a hang, lehet kezd bexarni. wd40el próbáld meg, bár lehet hülyeséget beszélek :D
Rossi&Zsu13-11-2013 19:07:29 // 142202
Sajnos előbb utóbb megadja magát. Sanszos, hogy a legnagyobb hidegben.....
Danijb13-11-2013 18:59:20 // 142201
Sziasztok!
A fűtés ventilátorom a második fokozattól vagy vonástól tehát nagyobb fordulaton nyöszörgő hangot ad. lehet vele valamit kezdeni?
Köszönöm
A fűtés ventilátorom a második fokozattól vagy vonástól tehát nagyobb fordulaton nyöszörgő hangot ad. lehet vele valamit kezdeni?
Köszönöm
Frucsi13-11-2013 18:25:59 // 142200
Na én már kajak nem értem :D
Próba képpen, ha betekerem a hátul lévő szonda helyére az elöl lévő szondának vásároltat, hogy kizárjam, a hátsó szonda hibát....az működhet? Legalább annyit, hogy kap e jelet...
SZerény paraszt gondolkodásommal két lehetőséget lehet:
1, azért nem kap jelet, mert vezeték-sérülés van (pl elég nagy hő van ott a leömlőnél)
2, vagy az ecu ezen része lehet kaki (ha van ilyen egyáltalán, mert minden más működik)
??????????????????????????????,
WTF? :D
Próba képpen, ha betekerem a hátul lévő szonda helyére az elöl lévő szondának vásároltat, hogy kizárjam, a hátsó szonda hibát....az működhet? Legalább annyit, hogy kap e jelet...
SZerény paraszt gondolkodásommal két lehetőséget lehet:
1, azért nem kap jelet, mert vezeték-sérülés van (pl elég nagy hő van ott a leömlőnél)
2, vagy az ecu ezen része lehet kaki (ha van ilyen egyáltalán, mert minden más működik)
??????????????????????????????,
WTF? :D
eldiablo15613-11-2013 16:29:34 // 142199
Igen, de több idő kell a gyertyásnak amíg felmelegíti a jéghideg vizet , mint az elektromos a levegőt. Igen, előnyősebb a motor felmelegedése szempontjából, de kabinfűtésre gyorsabb szerintem az elektromos. Gyertyás abban jobb hogy hamarabb melegíti a vizet így kevésbé kopik a motor.
mreni13-11-2013 15:24:36 // 142198
a gyertyás jobb,már csak azért is mert magát a vizet melegíti,így a motor is hamarabb éri el az üzemi hőfokot
6UR2013-11-2013 13:58:48 // 142197
Ha 2 van mint nekem akkor ha benézel a motortérbe akkor a hővédő lemez alatt látsz két gömböt közvetlenül a leömlő után, mindegyikben van egy-egy lambda becsavarva, ez valójában 3 katalizátor mert van egy a flexi cső után is és azután jön a 3. lambda (kontroll) szonda, az enyém ilyen. De láttam olyat is ahol a leömlő után csak egy kis katalizátor van és egy lambda azután a flexi után ugyanúgy egy nagyobb és a kontroll szonda+olyat is ahol csak egy lambda és egy nagyobb katalizátor és kész (elején volt jellemző azt hiszem)
Frucsi13-11-2013 12:54:58 // 142196
Na ezt nem tudom, hogy elöl két kicsi kat? Az mi?
Annyit tudok h egy nagy van, meg 2 szondám, de h több katalizátor....:D
Mindig van új a nap alatt :D
Annyit tudok h egy nagy van, meg 2 szondám, de h több katalizátor....:D
Mindig van új a nap alatt :D
Hardy13-11-2013 12:54:14 // 142195
Nem te mukodtetteted teljesen automata.
Danijb13-11-2013 12:22:04 // 142194
sziasztok!
Nekem is van azt gondolom elektromos kieg fűtés kb 1km és már meleg jön!. Ezt azonnal nagy hidegben is működtethettem nem befolyásolja a motor melegedését?
Nekem is van azt gondolom elektromos kieg fűtés kb 1km és már meleg jön!. Ezt azonnal nagy hidegben is működtethettem nem befolyásolja a motor melegedését?
6UR2013-11-2013 10:58:21 // 142193
Elvileg a kat utáni szonda nem szól bele a keverésbe mert az csak kontroll szonda tehát akkor jelez ha szar a katalizátor vagy az első szonda de azt meg kidobná szintén hibakódnak. Mondjuk ezen kezdek elgondolkodni mert egy ideje kat nélkül járok és hibakódnak nyoma sincs (ami késik.....) Elől neked 2 kicsi kat van vagy egy nagyobb alul?
kead7913-11-2013 10:40:18 // 142192
Sziasztok! Érdeklődnék kinek van ötlete az alábbiakhoz?
Egy éven belül másodszor adja meg magát a kormánykapcsolón a tompított világítás, valamint a fűtőventillátor ca. 1-hónap különbséggel.
Mindkettő bontóból lett pótolva, egy 80.000km-es kocsiból.
Alkatrész árak 10.000 - 10.000Ft, valamint a munkadíj a szerelőnél 5.000 - 5.000Ft.
A ventillátor a tél miatt kéne, a tompított meg a műszaki miatt, (most direktbe van kötve
tehát ha gyújtás van tompított is, viszont nincs helyzetjelző, és távfény sincs, csak fénykürt.)
De felmerült bennem, hogy valami elektromos hiba okozza, hogy 3 hónapon belül tönkremegy ugyanaz a két alkatrész. Nem szeretnék az újabb javítás után újra ezzel szembesülni. Van tippetek? Okozhatja-e, valami központi hiba, hogy ezek kinyiffanak?
( Ja most elszált a dudám is a héten.., de az lehet, hogy csak egy bizti..)
Ezekről az alkatrészekről van szó:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/-blinkerschalter-lenkstockschalter-alfa-romeo-156-1-6-16v-70866629?adId=70866629
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/luefter-motor-alfa-romeo-156-70248805?adId=70248805
Egy éven belül másodszor adja meg magát a kormánykapcsolón a tompított világítás, valamint a fűtőventillátor ca. 1-hónap különbséggel.
Mindkettő bontóból lett pótolva, egy 80.000km-es kocsiból.
Alkatrész árak 10.000 - 10.000Ft, valamint a munkadíj a szerelőnél 5.000 - 5.000Ft.
A ventillátor a tél miatt kéne, a tompított meg a műszaki miatt, (most direktbe van kötve
tehát ha gyújtás van tompított is, viszont nincs helyzetjelző, és távfény sincs, csak fénykürt.)
De felmerült bennem, hogy valami elektromos hiba okozza, hogy 3 hónapon belül tönkremegy ugyanaz a két alkatrész. Nem szeretnék az újabb javítás után újra ezzel szembesülni. Van tippetek? Okozhatja-e, valami központi hiba, hogy ezek kinyiffanak?
( Ja most elszált a dudám is a héten.., de az lehet, hogy csak egy bizti..)
Ezekről az alkatrészekről van szó:
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/-blinkerschalter-lenkstockschalter-alfa-romeo-156-1-6-16v-70866629?adId=70866629
http://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/kfz-zubehoer-motorradteile/luefter-motor-alfa-romeo-156-70248805?adId=70248805
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
409
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?