Forum >> 156
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:48:16 // 142391
ePER mit mond ?
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:47:11 // 142390
A mocskos anyagiak miatt :-(
Meg azért is mert nem volt szívó benzines belőle. (Ha az 1,8TBi-ből betették volna a 235 lovas verziót, akkor megkockáztattam volna, de nem tették.)
Meg azért is mert nem volt szívó benzines belőle. (Ha az 1,8TBi-ből betették volna a 235 lovas verziót, akkor megkockáztattam volna, de nem tették.)
SanyiJTD21-11-2013 18:44:02 // 142389
Valaki erre?
GTPeti21-11-2013 18:38:17 // 142388
Hogyhogy nem benzines 159-et vettél akkor, ha ennyivel jobb volt egy egyhatos egy 16V-s JTD-nél?
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:31:40 // 142387
Pontosan annyi az értelme, amennyivel olcsóbbá (elérhetővé) tette a 156-ot. 1,6-tól erősen ugranak/ugrottak az árak. Anno, ha nem lett volna 1,6 sose lett volna 147-em, mert az már a rárakódó terhek miatt túl (aránytalanul) drága volt.
Megkerestem a 2001-es 156 árakat:
1,6TS Progr. - 5.185.000 Ft
1,8TS Progr. - 6.415.000 Ft
Több, mint egy milla a különbség.
Minden autót újonnan vesz meg valaki. Ha nem lenne 1,6TS, kb. fele ennyi Alfa tulaj lehetne.
Személy szerint örülök, hogy volt/van 1,6TS és sokkal szívesebben emlékszem vissza a megtett km-ekre, mint bármelyik kormoséra.
Megkerestem a 2001-es 156 árakat:
1,6TS Progr. - 5.185.000 Ft
1,8TS Progr. - 6.415.000 Ft
Több, mint egy milla a különbség.
Minden autót újonnan vesz meg valaki. Ha nem lenne 1,6TS, kb. fele ennyi Alfa tulaj lehetne.
Személy szerint örülök, hogy volt/van 1,6TS és sokkal szívesebben emlékszem vissza a megtett km-ekre, mint bármelyik kormoséra.
gecsa21-11-2013 17:32:12 // 142386
igazából az a gáz, amikor ezeket a cuccokaz valaki kedvezmény nélkül veszi meg...
swan21-11-2013 17:17:23 // 142385
Így értve sanszos h igazad van
gecsa21-11-2013 17:08:09 // 142384
nem arra gondoltam, csak a sima utángyártottra, amit én írtam az meg gyári, nem gyári beszállítói.
swan21-11-2013 17:04:52 // 142383
Az világos h parasztvakítások ezek a nagy kedvezmények. Azért írtam kollégának, hogy ne a listaáron számoljon a barátja ha erre adja a fejét.
Az meg h utángyártott az már más kérdés. Gondolom hamisítottra gondoltál.Mert józan paraszti ésszel úgy gondolom szinte minden utángyártot ami nem egyezik meg a gyárban beépített márkával páne nem készül azonos szerszámmal és anyagból. Ez meg ugye még nem feltétlenül jelenti azt h rosszabb. Az h hamisítvány az már szinte biztos h rosszab minőségű. De bevallom ha csak nem gagyi a hamisítvány nem merném 100%-ra mondani egy skf csomagolt, matricázott, emblémázott amúgy igényesen kinéző feszítőre vagy pumpára h hamisítvány e vagy sem.
Az meg h utángyártott az már más kérdés. Gondolom hamisítottra gondoltál.Mert józan paraszti ésszel úgy gondolom szinte minden utángyártot ami nem egyezik meg a gyárban beépített márkával páne nem készül azonos szerszámmal és anyagból. Ez meg ugye még nem feltétlenül jelenti azt h rosszabb. Az h hamisítvány az már szinte biztos h rosszab minőségű. De bevallom ha csak nem gagyi a hamisítvány nem merném 100%-ra mondani egy skf csomagolt, matricázott, emblémázott amúgy igényesen kinéző feszítőre vagy pumpára h hamisítvány e vagy sem.
GTPeti21-11-2013 15:52:21 // 142382
Piritu, rossz irányba megyünk.
Arra céloztam, hogy mi az értelme a többivel (pl. 1.8-cal) szemben. Kb. ugyanannyi fogyasztás és legalább 10 alatti gyorsulás. Így értettem. Az világos, hogy városban szüttyögni egy egyhattal is remekül lehet. De hamár Alfa és 156, akkor hagy ne egyhat legyen.
Arra céloztam, hogy mi az értelme a többivel (pl. 1.8-cal) szemben. Kb. ugyanannyi fogyasztás és legalább 10 alatti gyorsulás. Így értettem. Az világos, hogy városban szüttyögni egy egyhattal is remekül lehet. De hamár Alfa és 156, akkor hagy ne egyhat legyen.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 15:44:45 // 142381
"Kieg. 2: Továbbra sem értem mi az értelme egy egyhatos 156-nak."
Ki kellene próbálni és meglepődnél.
Nekem 1,6TS-el volt 146-om, 147-em és 156-om is. A három 1,6-al mentem összesen kb.363.500 km-t, ami alapján bátran állítom, nincs semmi gond vele. Nem Forma-1, de jókat lehetett kocsikázni velük, akár hosszú távon is. Ráadásul még mindig fürgébbek, mint a többi 1,6 volt anno. (Jó, azért van pár kivétel.)
Ki kellene próbálni és meglepődnél.
Nekem 1,6TS-el volt 146-om, 147-em és 156-om is. A három 1,6-al mentem összesen kb.363.500 km-t, ami alapján bátran állítom, nincs semmi gond vele. Nem Forma-1, de jókat lehetett kocsikázni velük, akár hosszú távon is. Ráadásul még mindig fürgébbek, mint a többi 1,6 volt anno. (Jó, azért van pár kivétel.)
Mattyancs21-11-2013 15:41:59 // 142380
Érdekelhet valakit elején sérült (minimálisan) 156 SW 1,9 JTD, 2003-as, bőrös?
GTPeti21-11-2013 15:38:50 // 142379
"Látom nincs feleséged akinek netán még jogsija és Alfája is van:))"
Ezt jól látod. Egész jó érv amit írsz. :)
Ezt jól látod. Egész jó érv amit írsz. :)
Tuningman21-11-2013 15:17:57 // 142378
"Továbbra sem értem mi az értelme egy egyhatos 156-nak."
Látom nincs feleséged akinek netán még jogsija és Alfája is van:))
Nekem van és amíg egy vacak clioval szambázott az utakon, mindíg frászba voltam.
Amióta megvan neki az 1.6 TS, nincs gond, biztonságos és megfelelően lassú:)
Azért szokott mesélni 160-as versenyekről az 1-es úton:)
Persze ezt tőlem tanulta el de én ezt a V6-al szoktam, valahogy ezt mindig elfelejti:(
Látom nincs feleséged akinek netán még jogsija és Alfája is van:))
Nekem van és amíg egy vacak clioval szambázott az utakon, mindíg frászba voltam.
Amióta megvan neki az 1.6 TS, nincs gond, biztonságos és megfelelően lassú:)
Azért szokott mesélni 160-as versenyekről az 1-es úton:)
Persze ezt tőlem tanulta el de én ezt a V6-al szoktam, valahogy ezt mindig elfelejti:(
dev16621-11-2013 15:13:01 // 142377
Ismeri valaki ezt a példányt?
Trombozis21-11-2013 12:09:47 // 142376
:-o aranyos számok. :-)
Attika0121-11-2013 11:59:24 // 142375
Nekem most volt futómű "felújításom" Bontott alkatrész is volt benne. Beállítással együtt 91 000 Ft-ba került. Évi 40-50 000 Km-t járok az autóval. Hasonlítási alap a marishoz. :)
Hardy21-11-2013 11:19:07 // 142374
Hat jól lehúzták az árakkal. Ez a kedvezmény egy nagy vakitas nem mindegy miből kapod. Lehet valahol olcsóbb kedvezmény nélkül mint máshol kedvezménnyel mint ahogy az elő példa mutatja.
gecsa21-11-2013 10:51:40 // 142373
1.6ts esetén:
gyári vezérlésmódosító ~45eft mindenféle kedvezmény nélkül.. :)
gyári vezérlés szett pumpa nélkül ~25eft mindenféle kedvezmény nélkül... :)
lehet, hogy a bárdi/unix esetében jól hangzik a 30-40%-os kedvezmény, de szerintem csupa utángyártott alkatrészt kaptál a pénzedért..
gyári vezérlésmódosító ~45eft mindenféle kedvezmény nélkül.. :)
gyári vezérlés szett pumpa nélkül ~25eft mindenféle kedvezmény nélkül... :)
lehet, hogy a bárdi/unix esetében jól hangzik a 30-40%-os kedvezmény, de szerintem csupa utángyártott alkatrészt kaptál a pénzedért..
gecsa21-11-2013 10:17:13 // 142372
George-nak akad mariska is, meg 56 is.. szerintem így összehasonlítási alapja is.. meg mreni is ebben a helyzetben van.. ;)
mi értelme egy 1.6 56nak? sokat eszik, de legalább nem megy.. (bocs, de ez az igazság) nomeg, hogy egy kicsit meginduljon, pörgetni kell, ezért szerintem elég nehéz lesz találni belőle egy normális állapotút.. talán lehetetlen is..
ha benzines, akkor 1.8ts talán a legjobb választás.. vagy a v6, de az már más kategória.
mi értelme egy 1.6 56nak? sokat eszik, de legalább nem megy.. (bocs, de ez az igazság) nomeg, hogy egy kicsit meginduljon, pörgetni kell, ezért szerintem elég nehéz lesz találni belőle egy normális állapotút.. talán lehetetlen is..
ha benzines, akkor 1.8ts talán a legjobb választás.. vagy a v6, de az már más kategória.
GTPeti21-11-2013 09:52:03 // 142371
Kiegészítés az előző hsz.-hez: A Marea futóműve faék egyszerűségű a 156-éhoz képest. Utóbbi tele van lengőkarokkal, amiket bizony néha cserélni kell. Főleg elöl... Márpedig alkatrészárban legalább 80eFt a normális cucc előre.
Ha nem pénzes a barátod, akkor szerintem inkább élvezze a Mareát. (Nekem is van egy ilyen barátom, mondjuk neki eszébe sem jut a csere gondolata, annyira remek és igénytelen autó a Maris.)
Kieg. 2: Továbbra sem értem mi az értelme egy egyhatos 156-nak.
Ha nem pénzes a barátod, akkor szerintem inkább élvezze a Mareát. (Nekem is van egy ilyen barátom, mondjuk neki eszébe sem jut a csere gondolata, annyira remek és igénytelen autó a Maris.)
Kieg. 2: Továbbra sem értem mi az értelme egy egyhatos 156-nak.
swan21-11-2013 09:18:43 // 142370
1 hónapj vettem 1,6TS-t. Most álltam neki én is mindent cserélni amit kell. Fiathoz viszonyítva biztos többre számítson, nekem is volt /van pár fiatom és alfám is de a 156 veri őket alaktrészben.
Amit cseréltem: Teljes vezérlés (szíj, feszítő, pumpa), vezérlésmódosító, hosszbordásszíj feszítővel, gyertyák, olaj (selénia 20k) szürővel, levegőszürő, pollenszűrő és meg volt egy szelepfedéltömítés, Ennek az alkatrészára volt 116eFt. Mégpedig úgy, hogy ezen erősen van kedvezmény. Egyik alkatrészt sem listaáron vettem hanem 30-40%-os kedvezménnyel. A vezmódosító maga húzos 70-75eFt között árulják nekem 40eFt-t sikerült szereznem lehet valaki tud olcsóbbat de igy se úgy se kevés. A gyertyák szintén 17eFt /8db kedvezménnyel. Ezek egy fiat esetében vagy nincsenek vagy messze nem ennyi.
Remélem nem sikerült nagyon elvenni barátod kedvét :)
Amit cseréltem: Teljes vezérlés (szíj, feszítő, pumpa), vezérlésmódosító, hosszbordásszíj feszítővel, gyertyák, olaj (selénia 20k) szürővel, levegőszürő, pollenszűrő és meg volt egy szelepfedéltömítés, Ennek az alkatrészára volt 116eFt. Mégpedig úgy, hogy ezen erősen van kedvezmény. Egyik alkatrészt sem listaáron vettem hanem 30-40%-os kedvezménnyel. A vezmódosító maga húzos 70-75eFt között árulják nekem 40eFt-t sikerült szereznem lehet valaki tud olcsóbbat de igy se úgy se kevés. A gyertyák szintén 17eFt /8db kedvezménnyel. Ezek egy fiat esetében vagy nincsenek vagy messze nem ennyi.
Remélem nem sikerült nagyon elvenni barátod kedvét :)
SanyiJTD20-11-2013 21:30:27 // 142369
Csonkállvány kerékcsapággyal, és ABS jeladóval kompatibilis a 2,0TS és a 2,4JTD?
A jeladó nál néztem, unix hozza minden típushoz, csak jobb-bal között van különbség!
A jeladó nál néztem, unix hozza minden típushoz, csak jobb-bal között van különbség!
fony7220-11-2013 21:26:20 // 142368
Nekem a Lybrán volt anno hasonló élményem, ott mondjuk a jobb hátsó ajtó fölött jelent meg egy folt a tetőkárpiton nagy zuhé esetén. Nekem a tetőcsomagtartó egyik talp felfogatásánál csordogált be akkor. Volt alatta gumi tömítés de meg volt repedve és szépen, komótosan szállította befele a vizet. Ráadásul az alatta futó tető merevítő elvezette hátra, ezért ott nedvesedett. Szilikonal megoldottam. Szerintem less be a kárpit alá, próbáld megtalálni honnan jut oda a víz, mert nem biztos, hogy az ázás helyén van a bibi.
ystuc20-11-2013 20:49:58 // 142367
Természetesen. Én is végigjártam évekkel ezelőtt, nekem pozitív tapasztalatom van.
A volt 146-osom blogjában a 3. oldalon alulról a második bejegyzésnél indul a dolog, és feljebb folytatódik, majd később le is záródik a történet.
(Bocsi, linkelni most nem tudok)
A volt 146-osom blogjában a 3. oldalon alulról a második bejegyzésnél indul a dolog, és feljebb folytatódik, majd később le is záródik a történet.
(Bocsi, linkelni most nem tudok)
gecsa20-11-2013 20:22:08 // 142366
amennyiben betartotta a sebességhatárt.. különben nem lesz kártérítés, csak bírság..
Dömpi blogja a témában
Dömpi blogja a témában
ystuc20-11-2013 20:12:11 // 142365
Segíteni nem tudok, de ha úthiba miatt történt, akkor bizony helyszínelést kellett volna kérni és az útkezelőn behajtani a kárt!
Trombozis20-11-2013 19:53:28 // 142364
Én meg olyat szeretnék, ami takarja a pótkereket. Mi annak a neve? Az enyém is szétázott, mert kiömlött valami anno a csomagtartóban.
Kazes☻20-11-2013 19:35:25 // 142363
Ciao Cartársak!
Egy ismerősöm gondolkodik (erőteljesen ) Mareája, 156-osra való cserélésén. A kiszemelt verda 1.6 Ts, és érdeklődne, hogy pl. a Mareához képest milyen a fenntartási költségvonzata? Konkrétabban pl. (amit fel tett nekem, mint kérdést) vezérlés csere!
Természetesen invitáltam ide az oldalra, lehet, hogy most is épp itt olvasgat.
Segítségeteket előre is köszönöm, az Ő nevében is! :)
Egy ismerősöm gondolkodik (erőteljesen ) Mareája, 156-osra való cserélésén. A kiszemelt verda 1.6 Ts, és érdeklődne, hogy pl. a Mareához képest milyen a fenntartási költségvonzata? Konkrétabban pl. (amit fel tett nekem, mint kérdést) vezérlés csere!
Természetesen invitáltam ide az oldalra, lehet, hogy most is épp itt olvasgat.
Segítségeteket előre is köszönöm, az Ő nevében is! :)
Hardy20-11-2013 18:37:44 // 142362
Vedd ki a kárpitot fogj egy slagot és állj neki folyatni a vizet a perem külső felén, így meglátod hol folyik be a víz.
Hakesh20-11-2013 18:32:36 // 142361
Ide is beírom:
Urak!
Pár napja az egész napos eső után észrevettem, hogy beázik a csomagtartóm (156-osról beszélünk). A beázás pontos helye, a csomagtér jobb oldalánál, fent történhet, ott, ahol a teleszkóp "sín" fekszik. Legalábbis ott éreztem vizesnek a kárpitot.
Újra is húztam az imbuszokat a sínen, hátha...
A mai (éjjeli) esőzés után újra vizes volt a kárpit, sőt, a biztonság kedvéért alá rakott törülköző is nedves volt, szóval nem csak apró szivárgásról lehet szó...
Valaki járt már ebben a cipőben? Hol kezdjek kutakodni, vannak-e tipikus pontok ilyen estre? Mert ha könnyen orvosolható a probléma, akkor nem megyek szakihoz...
Előre is köszi!
Közben kutattam egy képet a neten, hogy tudjam jelölni a kritikus területet.
Urak!
Pár napja az egész napos eső után észrevettem, hogy beázik a csomagtartóm (156-osról beszélünk). A beázás pontos helye, a csomagtér jobb oldalánál, fent történhet, ott, ahol a teleszkóp "sín" fekszik. Legalábbis ott éreztem vizesnek a kárpitot.
Újra is húztam az imbuszokat a sínen, hátha...
A mai (éjjeli) esőzés után újra vizes volt a kárpit, sőt, a biztonság kedvéért alá rakott törülköző is nedves volt, szóval nem csak apró szivárgásról lehet szó...
Valaki járt már ebben a cipőben? Hol kezdjek kutakodni, vannak-e tipikus pontok ilyen estre? Mert ha könnyen orvosolható a probléma, akkor nem megyek szakihoz...
Előre is köszi!
Közben kutattam egy képet a neten, hogy tudjam jelölni a kritikus területet.
PistaFR20-11-2013 18:28:39 // 142360
Olvasáshoz nem kell torque pro, a free is elég (google play-ből ingyen letölthető). Asszem még törölni is tudja a hibakódot, nem csak olvasni. Bluetoothos ELM327-el jól működik, nekem a kék-narancs matricás van ebay-ről, de gondolom a többivel is jó. Eddig a sajátomat, és két 2000-2001 körüli Opel Corsát olvastam vele, nem volt gond.
Karyka20-11-2013 18:20:16 // 142359
Ciao nektek ..állati nagy gondban vagyok ... vasárnap este szétcsaptam az olajteknőmet az 52 es úton hazafele tartva ..a 6,5 liter Mobil 1 pillanat alatt távozott :-( a kartert sikerült megheggülni de az olajnívó jelzőm is elszállt ...nem tudnátok segíteni egy ilyen kütyüvel .. ????? mert nagyon kellene a járgányom ,nincs mivel menjek melózni ,hétvégéig itt van a húgom Focusa ..de utána gyak a gyalog marad :-( ... segítségeteket előre is köszi ...
Liquid20-11-2013 15:32:38 // 142358
indi6920-11-2013 15:30:28 // 142357
nekem tetszik ez így, laptopom meg nincsen. 1998 kiadású autóhoz milyen kábel vagy kütyü kell?
Roll198320-11-2013 15:06:43 // 142356
Nekem bluetooth-os cuccom van hozza. Blogomban megtalalod.
gecsa20-11-2013 14:50:56 // 142355
a legjobban egy laptoppal, kábellel és a multiecuscan nevű programmal jársz... kábel kb 2-3eft ebay-vatera, stb..
esetleg GTPeti blogjában találsz infót..
esetleg GTPeti blogjában találsz infót..
indi6920-11-2013 13:24:04 // 142354
köszi. kell a kütyü is vagy elég egy kábel? és vajon milyen, meg hol lehet venni? 98-as alu szelepfedeles az autó
gecsa20-11-2013 13:05:56 // 142353
mondjuk elméletileg nem is kellene tartani a kocsiban már, de azért jobb, ha kéznél van.. ;)
gecsa20-11-2013 13:05:02 // 142352
nekem doboz van.. :)
a te gumis megoldásodat ötvözöm tépőzárral, ami vízszintes, és függőleges irányba is átöleli majd a dobozt.. ez a terv, az asszony meg majd kivitelezi varrógéppel szépre! :D
a te gumis megoldásodat ötvözöm tépőzárral, ami vízszintes, és függőleges irányba is átöleli majd a dobozt.. ez a terv, az asszony meg majd kivitelezi varrógéppel szépre! :D
Roll198320-11-2013 12:53:36 // 142351
Igen, Torque Pro szoftver.
Hardy20-11-2013 12:48:38 // 142349
Tépőzár nem jó korábban nekem is azzal volt de a nagy melegbe leolvadt a dobozról, ha csak nem csavarozod rá!
indi6920-11-2013 12:42:58 // 142348
sziasztok. 98-as 1.6ts hibakódót androidos telefonnal lehet olvasni? ha igen mi kell hozzá?
gecsa20-11-2013 12:41:42 // 142347
nekem egy kicsit más kialakítású a csomagtartóm, kb ott lesz a helye, ahol neked a tűzoltókészülék van. :) nekem oda passzol bele.. és szerintem tépőzárral fogom megoldani. majd csinálok róla blogot.. :)
Hardy20-11-2013 11:37:50 // 142346
Nagyon egyszerű. Csinálsz a kárpitra két vágást átfűzöd a gumit tűzőgéppel meg összetűzöd. A jobb sarokba a lámpamellé meg pont belefér.
Attika0120-11-2013 11:24:13 // 142345
Sziasztok. Csomagtér tálca nincs véletlen valakinek eladó??? Kiborult a drága nyál, és elázott, eltört. Amúgy sem lehet a go-szagot már kiűzni belőle........ Köszönöm.
gecsa20-11-2013 11:12:01 // 142344
ez nem is rossz ötlet, valamit összedobok rá én is.. :)
Hardy20-11-2013 09:21:38 // 142343
GTPeti19-11-2013 18:30:55 // 142342
Jól mondja Reni, karosszériaelemekből csakis bontottat vegyél.
A küszöb necces, abból megnézném, hogy tényleg nincs-e a Bárdinál utángyártott. Felrakás ELŐTT alaposan, jó festékkel a belső oldalát lefesteni. (Ld. blogom ide vonatkozó posztjait.)
Másrészről a küszöb rozsdásodása remekül megelőzhető ha lehető legkorábban konzerválod (szintén jó szerrel, értsd: üregvédő zsírral). Az tény, hogy nem sok olyan emberkéről olvastam az Amorén, aki ezt meglépte volna. (Bár biztos vannak páran azért.)
156-nál a küszöbnél még vészesebb a fenéklemez. Erről még fogok írni. Vékony és vacakul konzervált. A 156 sok mindent megtanított nekem e témában, amit a későbbi autóimnál hasznosíthatok.
A küszöb necces, abból megnézném, hogy tényleg nincs-e a Bárdinál utángyártott. Felrakás ELŐTT alaposan, jó festékkel a belső oldalát lefesteni. (Ld. blogom ide vonatkozó posztjait.)
Másrészről a küszöb rozsdásodása remekül megelőzhető ha lehető legkorábban konzerválod (szintén jó szerrel, értsd: üregvédő zsírral). Az tény, hogy nem sok olyan emberkéről olvastam az Amorén, aki ezt meglépte volna. (Bár biztos vannak páran azért.)
156-nál a küszöbnél még vészesebb a fenéklemez. Erről még fogok írni. Vékony és vacakul konzervált. A 156 sok mindent megtanított nekem e témában, amit a későbbi autóimnál hasznosíthatok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
380
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?