Ne akarj olyat megfejteni amit nem lehet :)
Sok mindenen múlik az olajfogyi, főleg a JTS-nél sajna nem egy kiforrott technikáról beszélhetünk.
Gondolták anno, olcsón is lehet nagyot csinálni, na ez nem igazán jött össze.
Persze nem azt mondom, hogy rossz de nem is jó.
Nem a TS blokkot kellett volna kicsit átszabni hanem egy teljesen új konstrukciót csinálni.
Az olajfogyasztás elsősorban a TS blokk hozománya és ezt még tetézi a közvetlen befecskendezéssel járó korom és koksz képződés.
Arról nem is beszélve, hogy nagy a hajtókarok oldalirányú mozgása a főtengelyen ezért idő előtt megeszi dugattyúkat, kikopnak a gyűrűhornyok és már szökik is az olaj.
Jack-nek jó lett a motorja, nem igazán eszi az olajat, néha ereszt egy kis füstöt, nem tudni miért de ez van.
Megküzdöttem ám a géptetőddel, fene a pajzsba :D
Forum >> 156
Tuningman07-02-2015 11:18:30 // 147790
6UR2006-02-2015 20:30:37 // 147789
Mondják a ts/jts motorra h eszi az olajat mind.... Hát nekem mióta rendbe lett rakva azóta több mint 15000 km-t tettem bele de egy periódus alatt (10000 km) nincs szemmel látható olajfogyasztásom (előtte 1l/2000km). Először selenia volt, most xado van benne de egyiket se eszi se pályán se városban. (mondjuk nem is szoktam vele 180-al járni)
Trombozis06-02-2015 18:19:59 // 147788
Sziasztok!
Valakinek van ötlete, hogy mit kell keresnem? Nem működik az elektromos tükör, klíma kapcsoló, belső venti állító kapcsoló, nincs belső keringetés, (hátsó szélvédő fűtés van) irányjelző, nincs hőmérő. Biztosítékokat még egyszer átböngészem. Az elakadás jelző volt cserés. Ja meg elektromos ablak sem megy. Vagy relé? Valahol a világvégén?
Böngészek még...
Valakinek van ötlete, hogy mit kell keresnem? Nem működik az elektromos tükör, klíma kapcsoló, belső venti állító kapcsoló, nincs belső keringetés, (hátsó szélvédő fűtés van) irányjelző, nincs hőmérő. Biztosítékokat még egyszer átböngészem. Az elakadás jelző volt cserés. Ja meg elektromos ablak sem megy. Vagy relé? Valahol a világvégén?
Böngészek még...
hg6idn05-02-2015 21:51:02 // 147787
Szomorúan olvasom. Próbálom az okát megfejteni...főleg hogy egyik cartásunk frissen felújított JTS-e is produkálja az "időszakos füstölés" szindrómát :(
Alfa GT-Csaba04-02-2015 17:18:39 // 147786
Tipikus benzines betegség!
hg6idn04-02-2015 14:33:45 // 147785
Egy kérdés:
az én Alfám is "csipegeti" az olajat, nagyobb fordulaton történő közlekedés után (150-180 körüli tempó néhány percig), leállás, majd beindítás után láthatóan füstöl, (mondjuk ezt nyáron csinálta, hidegben nem tapasztaltam). A fojtószelepem elég olajos, egyébként nem látni a kékes füstöt mint olaj égési jelenséget. Lehetséges, hogy PCV szelep
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/02/26-29.pdf
rendellenes működése miatt kerül sok olaj a szívó csövekbe?
Valahogy sajnálom a Xado(mazo) 10W60 töltögetésére fordított időt pénzt :(!
az én Alfám is "csipegeti" az olajat, nagyobb fordulaton történő közlekedés után (150-180 körüli tempó néhány percig), leállás, majd beindítás után láthatóan füstöl, (mondjuk ezt nyáron csinálta, hidegben nem tapasztaltam). A fojtószelepem elég olajos, egyébként nem látni a kékes füstöt mint olaj égési jelenséget. Lehetséges, hogy PCV szelep
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/02/26-29.pdf
rendellenes működése miatt kerül sok olaj a szívó csövekbe?
Valahogy sajnálom a Xado(mazo) 10W60 töltögetésére fordított időt pénzt :(!
Stringwalker04-02-2015 09:20:26 // 147784
Sziasztok! Ha valaki JTS vásárláson töri a fejét, itt a keleti régióban, nyugodtan keressen meg. Száraz időben akár ki is próbálhatja az enyémet. 50 000 Km van benne, eredeti gyári mindene. Magyarországi, Nincs tekergetve az óra. Ez egy jó kocsi. Ezek után már össze lehet hasonlítani egy használtabb példánnyal.
Tommy_Angelo04-02-2015 08:51:25 // 147783
Ismeri valaki ezt az autót. Ismerős nézegeti és nem tudja, megéri-e lemenni megnézni Debrecenbe.
szöveg...
Köszönöm! :)
szöveg...
Köszönöm! :)
V.Tomi.145-146 🍀04-02-2015 00:32:48 // 147782
Köszi :)
3Szék-ej03-02-2015 21:58:36 // 147781
Én az öt fokozattal is megelégszem, csak már kész lenne a javítás és benne ülhetnék...!
3Szék-ej03-02-2015 21:49:30 // 147780
Hali. Látom a JTS a téma. Muszály írnom mert én már lassan két hónapja a JTS-el álmodom.
Mnt minden autót, márkától függetlenül, ezt is el kell találni, főleg ha nem ismeretes az előélete. A szervízkönyv az még nagyon kevés a boldogsághoz. A használt autó egy büdös nagy lutri...
A JTS tényleg egy nagyon jó kompozíció, megy mint a nyíl, kevesebbet fogyaszt mint a TS, nagyon jó motorhang, stb.
Az enyém is csak akkor fogyasztott olajat amikor sokáig 4500 fölött pörgettem, amúgy ritkán kellett utántölteni.
Viszont nem tudom mennyire javítottak az olajszivattyún mert az enyémen már eléggé megviselt volt és elitézte a motort.
Most vagyok egy kb. 2000 EUR-ós kiadásban. A z agyam megáll...
Vezérlés cserével kezdődött és utána jött a többi, hűtőfolyadék elosztó műanyag vezeték, vezérműtengelyek cseréje mert egy-egy bütyök megkopott, teljes motorfelújítás mert hajtókarcsapágyas lett a motor a megfelelő kenés hiányában, akkor persze már új kuplung szett és új olajszivattyú amit nagyon nehezen lehet beszerezni és piszkosul drága (a bontott pedig reszkiros, senki nem akarná 2-3 év múlva ugyanazt mégegyszer átélni), és felújított motorba kár használtat tenni. És persze a munkadíj...ebbe bele sem mennék...
Dióhéjban ennyi az én tapasztalatom...Megtapasztaltam az alfás érzést...ha-ha-ha...
Persze ez nem azt jelenti, hogy mind így jár. Olyant is tudok aki 300e km-t eljárt és a fogyó alkatrészeken kívül semmi gond.
Mégegyszer mondom LUTRI, én a rövidebbet húztam. Szerintem egyik márka sem megbízhatóbb a másiknál, csak nüansz béli külömbségek vannak. Manapság az autókat már nem mérnökök csinálják, hanem könyvelők...
Tapasztalatom után én a szokásos cserealkatrészek mellett 140e km fölött cserélném az olajszivattyút is mert még mindig olcsóbb egy motorfelújításnál vagy cserénél. Ha csökken a teljesítménye még nem jelzi a rendszer de a kopás már beállhat. Én Selenia Racing-ot használok, 9500 km volt az olajban mégis besült, de nem hinném hogy az olaj volt az oka
Ha az előélet szerint mindenféle értékű olajat használtak és nem Racing-ot vagy lealább 10W-60-ast akkor hagyni kell a fenébe...
Ettől függetlenül szerintem egy jó választás, csak én egy kicsit ráb@sztam. Így is szeretem az autómat mert mikor a volánnál ülök mindent kárpótol (csak a 2000 euróval nem tudom mi lesz)
Mnt minden autót, márkától függetlenül, ezt is el kell találni, főleg ha nem ismeretes az előélete. A szervízkönyv az még nagyon kevés a boldogsághoz. A használt autó egy büdös nagy lutri...
A JTS tényleg egy nagyon jó kompozíció, megy mint a nyíl, kevesebbet fogyaszt mint a TS, nagyon jó motorhang, stb.
Az enyém is csak akkor fogyasztott olajat amikor sokáig 4500 fölött pörgettem, amúgy ritkán kellett utántölteni.
Viszont nem tudom mennyire javítottak az olajszivattyún mert az enyémen már eléggé megviselt volt és elitézte a motort.
Most vagyok egy kb. 2000 EUR-ós kiadásban. A z agyam megáll...
Vezérlés cserével kezdődött és utána jött a többi, hűtőfolyadék elosztó műanyag vezeték, vezérműtengelyek cseréje mert egy-egy bütyök megkopott, teljes motorfelújítás mert hajtókarcsapágyas lett a motor a megfelelő kenés hiányában, akkor persze már új kuplung szett és új olajszivattyú amit nagyon nehezen lehet beszerezni és piszkosul drága (a bontott pedig reszkiros, senki nem akarná 2-3 év múlva ugyanazt mégegyszer átélni), és felújított motorba kár használtat tenni. És persze a munkadíj...ebbe bele sem mennék...
Dióhéjban ennyi az én tapasztalatom...Megtapasztaltam az alfás érzést...ha-ha-ha...
Persze ez nem azt jelenti, hogy mind így jár. Olyant is tudok aki 300e km-t eljárt és a fogyó alkatrészeken kívül semmi gond.
Mégegyszer mondom LUTRI, én a rövidebbet húztam. Szerintem egyik márka sem megbízhatóbb a másiknál, csak nüansz béli külömbségek vannak. Manapság az autókat már nem mérnökök csinálják, hanem könyvelők...
Tapasztalatom után én a szokásos cserealkatrészek mellett 140e km fölött cserélném az olajszivattyút is mert még mindig olcsóbb egy motorfelújításnál vagy cserénél. Ha csökken a teljesítménye még nem jelzi a rendszer de a kopás már beállhat. Én Selenia Racing-ot használok, 9500 km volt az olajban mégis besült, de nem hinném hogy az olaj volt az oka
Ha az előélet szerint mindenféle értékű olajat használtak és nem Racing-ot vagy lealább 10W-60-ast akkor hagyni kell a fenébe...
Ettől függetlenül szerintem egy jó választás, csak én egy kicsit ráb@sztam. Így is szeretem az autómat mert mikor a volánnál ülök mindent kárpótol (csak a 2000 euróval nem tudom mi lesz)
Abarai03-02-2015 21:04:36 // 147779
Ott volt az állítólag. :)
Abarai03-02-2015 21:03:09 // 147778
Na igen, pedig erőből futná még egy fokozatra...
GTPeti03-02-2015 16:33:00 // 147777
Ja a köTSög 5-ös váltó. Amiatt szoktam 120-szal csorogni a pályán.* Bár egyszer bepöccenek és szerzek egy csereváltót hosszabb (Punto dízel?) fogaskerékkel. Volt aki írt ilyesmiről.
(*: Néha megküldöm 180-nal is és örömmel konstatálom, hogy meg sem kottyan a GTV-nek. Atomstabil ott is, mintha csak 100-zal mennék. Abban a tartományban szinte jobb is, mint a 156. És nem a motorra gondolok.)
(*: Néha megküldöm 180-nal is és örömmel konstatálom, hogy meg sem kottyan a GTV-nek. Atomstabil ott is, mintha csak 100-zal mennék. Abban a tartományban szinte jobb is, mint a 156. És nem a motorra gondolok.)
GabCsi03-02-2015 16:27:29 // 147776
Kiegészíteném azzal, hogy a JTS egy jó továbbfejlesztett TS változat, mert ugye a blokk ugyanaz. egyetlen ellensége van az 5ös váltó.
GTPeti03-02-2015 16:27:14 // 147775
Szerintem nem problémásabb, mint egy másik TS. Sőt. Elvileg ezeknél már más az olajszivattyú és jobbak a csapágyak. De a rossz/ismeretlen előélet ellen nem védettek ezek sem. Egy idős svájci hölgy által, nyáron bevásárlásra használt, Alfa-szervízben szerelt motoros autóról nem beszéltelek volna le anno sem. De az ilyen nagyon ritka. (Bár, mint a példám mutatja, nem reménytelen. Csak piszkosul nagy mázli kell hozzá.)
GTPeti03-02-2015 16:24:30 // 147774
"Az enyém 1000-1500 kilométerenként kért egy litert, de hallottam ennél sokkal rosszabbról és valamivel jobbról is. Olyanról nem, ami nem ette egyáltalán."
Az enyém is eszik valamennyit. Olyan 1-5 litert tölthettem utána kb. 8ekm alatt. Akkor fogyasztja amúgy, amikor tartósan 4e fölött van a fordulatszám. Városban szinte semmit. De az enyémben szerencsére még kevés km van, meglátjuk majd, hogy alakul.
"Állítólag a Selénia Racing használata lassítja a kopást"
Vagy éppen, hogy nem... Ki tudja. Ahogy én tudom a Racing kvalításai nem a kimagasló kenőképességben vannak, hanem pl. a hőmérsékletállóságban (innen jön a neve is).
Az enyém is eszik valamennyit. Olyan 1-5 litert tölthettem utána kb. 8ekm alatt. Akkor fogyasztja amúgy, amikor tartósan 4e fölött van a fordulatszám. Városban szinte semmit. De az enyémben szerencsére még kevés km van, meglátjuk majd, hogy alakul.
"Állítólag a Selénia Racing használata lassítja a kopást"
Vagy éppen, hogy nem... Ki tudja. Ahogy én tudom a Racing kvalításai nem a kimagasló kenőképességben vannak, hanem pl. a hőmérsékletállóságban (innen jön a neve is).
Stringwalker03-02-2015 14:54:26 // 147773
Itt egy jó :) és nem eszi az olajat sem
Abarai03-02-2015 11:46:05 // 147772
Ciao!
Nekem volt JTS-em. A méretéhez képest erős motor, 3000-ig nem ment rosszabbul, mint a V6. (Pörögni is tudott, de azt a V6 jobban tudja. :)) Szerettem, de mégis inkább ellene tudok csak érvelni.
Az nem kérdés, hogy egy JTS fogyaszt-e olajat, csak az, hogy mennyit. Az enyém 1000-1500 kilométerenként kért egy litert, de hallottam ennél sokkal rosszabbról és valamivel jobbról is. Olyanról nem, ami nem ette egyáltalán. Az én olajfogyasztásomra az volt a legjobb tipp, hogy ne döntsük szét, mert lényegesen jobb nem lesz. Maradt a rendszeres utántöltögetés.
Gyakori gond a közvetlen befecskendezéses motoroknál a szelepeken felgyűlő korom. Leggyorsabban városi utakon jön elő, de idővel minden JTS-nél számolni kell vele. Egy garnitúra szelep nem olyan nagy tétel, a gáz az, hogy le kell venni a hengerfejet a cseréhez vagy takarításhoz.
Nálam ugyan nem volt gond, de a 2002-es (régi külsejű) JTS-ekben el tudnak kopni a vezérműtengelyek. Állítólag a Selénia Racing használata lassítja a kopást, de egyrészt használt autónál nem lehetsz biztos benne, hogy milyen olajjal járt, másrészt az sem csodaszer.
Ennek ellenére nem tartom rossz motornak, ha találtok belőle jót, meg szabad venni. Csak oda kell figyelni rá, és megadni neki, amit kér.
A V6 meg V6. Ha az belefér, ne is nézz mást. :)
Nekem volt JTS-em. A méretéhez képest erős motor, 3000-ig nem ment rosszabbul, mint a V6. (Pörögni is tudott, de azt a V6 jobban tudja. :)) Szerettem, de mégis inkább ellene tudok csak érvelni.
Az nem kérdés, hogy egy JTS fogyaszt-e olajat, csak az, hogy mennyit. Az enyém 1000-1500 kilométerenként kért egy litert, de hallottam ennél sokkal rosszabbról és valamivel jobbról is. Olyanról nem, ami nem ette egyáltalán. Az én olajfogyasztásomra az volt a legjobb tipp, hogy ne döntsük szét, mert lényegesen jobb nem lesz. Maradt a rendszeres utántöltögetés.
Gyakori gond a közvetlen befecskendezéses motoroknál a szelepeken felgyűlő korom. Leggyorsabban városi utakon jön elő, de idővel minden JTS-nél számolni kell vele. Egy garnitúra szelep nem olyan nagy tétel, a gáz az, hogy le kell venni a hengerfejet a cseréhez vagy takarításhoz.
Nálam ugyan nem volt gond, de a 2002-es (régi külsejű) JTS-ekben el tudnak kopni a vezérműtengelyek. Állítólag a Selénia Racing használata lassítja a kopást, de egyrészt használt autónál nem lehetsz biztos benne, hogy milyen olajjal járt, másrészt az sem csodaszer.
Ennek ellenére nem tartom rossz motornak, ha találtok belőle jót, meg szabad venni. Csak oda kell figyelni rá, és megadni neki, amit kér.
A V6 meg V6. Ha az belefér, ne is nézz mást. :)
Liquid02-02-2015 15:57:07 // 147771
Ha belefér a V6 akkor az a tuti. Ahogy Dévid is írta az 1.6 kevés a kasznihoz. Az 1.8 már nemrossz de a 2.0TS a tuti. Sokkal jobbak mint a hírük alapján gondolnád.
A JTS-t nem ismerem.
A JTS-t nem ismerem.
Dévid02-02-2015 15:45:15 // 147770
Te is köztük voltál, de nem voltál egyedül vele.
Apropó, megint eladó az a vas amit akkor néztem, most ca. 500.000-el olcsóbb, de már nem vonz. Ismerem az előéletét, ahhoz mérten kicsit túl van árazva még így is. Én tutira egy motorfelújítással kezdeném nála, mivel a Castrol 10W-40 nem annyira tesz jót állítólag neki. Amúgy még mindig oda vagyok a színéért és a felszereltségéért. :)
Apropó, megint eladó az a vas amit akkor néztem, most ca. 500.000-el olcsóbb, de már nem vonz. Ismerem az előéletét, ahhoz mérten kicsit túl van árazva még így is. Én tutira egy motorfelújítással kezdeném nála, mivel a Castrol 10W-40 nem annyira tesz jót állítólag neki. Amúgy még mindig oda vagyok a színéért és a felszereltségéért. :)
GTPeti02-02-2015 12:48:19 // 147769
Ugye nem rám célzol?
Dévid02-02-2015 12:40:45 // 147768
Előélet függő, benzinesből a v6-al nincs sok gond motorikusan, TS-ből az 1.8 állítólag kevésbé problémás. Az 1.6-ot én gyengének tartottam, a 2.0 TS meg szétfolyós lett forgatva. JTS-em nem volt, anno az beszélt le róla, aki azóta vett egyet és dicséri.
V.Tomi.145-146 🍀02-02-2015 04:02:43 // 147767
Sziasztok! Apósom szeretne venni 156-ost, benzines motorral. Szokott velük nagy gond lenni? Rčgi vagy új kasznis..mindegy.
kzoli31-01-2015 22:11:19 // 147766
Celsius határról eddig nem is tudtam,bár így belegondolva logikus.Ma pl. sikerült bekapcsolnok 8 foknál (talán).Késöbb megint semmi.De akkor mire jó az ablakpáramentesítö funkció amikor ugy az egy gomb megnyomásánál bekapcsol minden és nyomja az ablakra mint az állat(ezt csak melegítés után szoktam használni mikor már nem jéghideg a szélvédö).Eddig ment fagypont alatt is.De talán ez a nagyobbik bajom https://www.facebook.com/photo.php?fbid=768117299932928&set=gm.781974641838298&type=1&theater
GTPeti31-01-2015 18:54:42 // 147765
Nem veszélytelen játék, szerintem.
Dante31-01-2015 18:29:24 // 147764
Enyémnél kb 1 °C a határ. Ha a kinti hőmérséklet azalatt van akkor nem kapcsol be a klíma.
GTPeti31-01-2015 14:58:18 // 147763
Hány fokban próbálod? 7 fok alatt nem megy (hivatalosan), nehogy befagyjon.
kzoli31-01-2015 09:35:33 // 147762
Augusztusban volt töltve a gáz,nem hinném hogy az a gond.Megyek,megnézetem egy szakival.Bízok benne,hogy csak valami kontakt.Köszi!
Trombozis31-01-2015 08:32:21 // 147761
Azóta megtaláltam mit néztem el. :-)
GTPeti31-01-2015 02:26:47 // 147760
Sok minden okozhatja ezt... Pl. nincs benne elég gáz. (Ami azért gáz, mert ha csak egy része, hiányzik, azzal simán kinyírhatod a kompresszort... Ezért célszerű 1-2 évente töltetni.) Lehet, kontakthiba és lehet a vezérlő hibája is.
A bevált recept: diagnosztika + egy hozzáértő klímás.
A bevált recept: diagnosztika + egy hozzáértő klímás.
kzoli30-01-2015 23:38:11 // 147759
Sziasztok!Ma meghalt a klímám.Bekapcsoláskor felvillan a visszajelző dióda,aztán ennyi.Valami ötlet,mi lehet a baj?Köszi
holló15629-01-2015 20:21:27 // 147758
Most néztem az ebay-en 7k-ból meg egy új szenzor postával együtt.
holló15629-01-2015 20:13:25 // 147757
Tatai bontóba megnézem hátha sikerül érzékelőt venni, ezért nem szeretnék tükröt cserélni. ;)
holló15629-01-2015 20:09:34 // 147756
Piritu köszi szépen a leírásokat, végre nem kell a francia szótárral szórakoznom. :) Úgy tűnik tényleg GL kolléga verdája landolt nálam. ;)
Kispaksi29-01-2015 20:07:14 // 147755
Sziasztok!
Elcserélném 1.6TS 156-omat kombi autóra. Műszaki 2016.decemberig van rajta. Nemrégiben cserélve lett elől a 2 felső lengőkar, olaj, légtömegmérő és a lambdaszonda. A stabilizátorszilent még cserés de ezt leszámítva rendben van az autó. Második tulaja vagyok, törve/sérülve soha nem volt. Bővült a család és 2 gyerkőc cuccai már nehézkesen férnek el benne
Elcserélném 1.6TS 156-omat kombi autóra. Műszaki 2016.decemberig van rajta. Nemrégiben cserélve lett elől a 2 felső lengőkar, olaj, légtömegmérő és a lambdaszonda. A stabilizátorszilent még cserés de ezt leszámítva rendben van az autó. Második tulaja vagyok, törve/sérülve soha nem volt. Bővült a család és 2 gyerkőc cuccai már nehézkesen férnek el benne
Piritu - 1.000.00029-01-2015 18:23:06 // 147754
FL utáni angol meg itt van: klatty
Piritu - 1.000.00029-01-2015 18:22:07 // 147753
A FL előtti itt van (203 oldal)
Piritu - 1.000.00029-01-2015 18:20:04 // 147752
A faceliftest le se fordították magyarra, a Cartársé már az. Én az utolsó darabot vettem az országban, ahhoz se volt...
Piritu - 1.000.00029-01-2015 18:18:46 // 147751
Nocsak, hozzád került George Lownoise kocsija? Gratula hozzá!
Alfa GT-Csaba29-01-2015 17:31:00 // 147750
hiába szeded szét a tükröt ,megcsinálni úgy sem tudod,és szerintem külön érzékelőt sem fogsz kapni csak bontott tükörrel együtt.
holló15629-01-2015 17:10:52 // 147749
PDF-ben is jó lenne, sőt akár angol se lenne rossz. ;-) -45 fokot mutat stabilan a kinti levegőre, akkor szedhetem szét a tükröt. :-(
Alfa GT-Csaba29-01-2015 17:07:08 // 147748
Legalább 200oldalas és benne vannak a jtd adatai is
Alfa GT-Csaba29-01-2015 17:05:03 // 147747
Miért ne találna?Nekem is van Fl elöttihez magyar könyvem ,mivel akitől én vettem anno a 156TS-t az új korába itt vette és kapott hozzá magyart!
Tomi3329-01-2015 16:39:21 // 147746
Hali nekem van Magyar igaz fénymásolt amiben az összes benzines és diesel tipus benne van.
159 Indigo Gray 2.4 Monster29-01-2015 16:27:15 // 147745
Magyart nem fogsz hozzá találni mert nincs, a szenzor pedig a jobb oldali tükörben van.
holló15629-01-2015 16:15:11 // 147744
Sziasztok! 147-es után váltottam át 156-ra, eddig nem bántam meg. ;-) Magyar felhasználói kézi könyvre lenne szükségem 2004-es JTD-hez. Sajnos franciát kaptam hozzá és így elég nehézkes értelmezni a benne leírtakat. :-) Külső hőmérséklet szenzor merre találom, itt is a vezető oldali tükörbe helyezték el?
Hardy29-01-2015 15:24:55 // 147743
Nem tudom de én a hátsó Brembó szettemet 2 tárcsa meg betét 14000 Ft-ért vettem. Ha az első kétszerese még akkor is csak 40000 körül járunk.
Hardy29-01-2015 15:13:32 // 147742
Ne a bizitáblán keresd, mert nem oda van vezetve. Ha gyárira akarod akkor a kesztyűtartó felett van egy relé. Arra kell rákötni az összes plusz extrát. Gyárilag is arra van hátsó elektromos ablak tetőablak ülésfűtés.
Liquid28-01-2015 21:42:46 // 147741
igen te merted és utánajártál, de azért ez nem általános :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?