Sziasztok!
Van egy érdekes hibajelenségem (?): Intenzív gyorsításkor (értsd kb padlógáz) 5000 feletti fordulaton füstöl a kocsim. Nem vagyok egy streetracer, alapvetően 50/90-es tempóban kocsikázom, de ma benéztem egy előzést, és vissza kellett pakolni 3-asba 110-nél (5000-6000ig pörgött fel), hogy beférjek, ennek eredményeként hagytam magam mögött egy füstfelhőt.
Ez normális egy 2.0 JTS motornál, vagy kezdjek el parázni? Esetleg a katalizátorom halódása is közre játszhat?
Köszi :)
Forum >> 156
erno156sw29-11-2015 15:43:33 // 149690
hg6idn29-11-2015 10:25:31 // 149689
Az én 156-om is kapott hagyományos csillapítókat+rugókat, nálam a Nivomatosból folyt az olaj. Alap helyzetben, míg jó volt a hátulja be volt ülve, kb 1-2 Km út után "pumpálja" föl magát szintbe. Legalábbis a leírása alapján. Először csak hagyományos csillapító került bele, de ahhoz kevés volt a rugó ereje, ezért rugó szett is cserére került.
erno156sw29-11-2015 09:20:45 // 149688
Az enyém alap állásban (üresen) is mélyen ült, minden egyes kátyúnál nyikorgott, az hogy megpakolva meg szinte mindenhol leért már csak hab volt a torán.
Nem vagyok nagy szaki az autókban, főleg a felfüggesztésben nem, amit tudok, hogy nekem az átépített hátsófelfüggesztésem a normál gátlókkal magasabb pozícióba hozták a kocsi üres alapállását, de komfortosabb, csendesebb lett, és nem ver le az alja megpakolva, kanyar stabilitásból érezésre nem vesztett, nem lett instabilabb az autó.
Nekem mondjuk nincs mellette másik autó, szóval ez a mindenes, melóba járástól a külföldi koncertekig (plafonig pakolt csomagtartóval (200-300 kilónyi hangszer, hangfal, erősítő, dob, vasak...), 4 személlyel) ez van. Meg az évi 50-60 ezres futásteljesítményem eredményeként gyorsan előjönnek a műszakilag gyenge pontok. Január 31-én vettem 128 ezerrel, most már 178 ezer van benne (idén még 5-6 ezer beleszalad)...
Nem vagyok nagy szaki az autókban, főleg a felfüggesztésben nem, amit tudok, hogy nekem az átépített hátsófelfüggesztésem a normál gátlókkal magasabb pozícióba hozták a kocsi üres alapállását, de komfortosabb, csendesebb lett, és nem ver le az alja megpakolva, kanyar stabilitásból érezésre nem vesztett, nem lett instabilabb az autó.
Nekem mondjuk nincs mellette másik autó, szóval ez a mindenes, melóba járástól a külföldi koncertekig (plafonig pakolt csomagtartóval (200-300 kilónyi hangszer, hangfal, erősítő, dob, vasak...), 4 személlyel) ez van. Meg az évi 50-60 ezres futásteljesítményem eredményeként gyorsan előjönnek a műszakilag gyenge pontok. Január 31-én vettem 128 ezerrel, most már 178 ezer van benne (idén még 5-6 ezer beleszalad)...
erno156sw29-11-2015 09:04:44 // 149687
Ok, ezért írtam, hogy tudtommal :) Köszönöm az információt én is :)
doki8028-11-2015 20:03:18 // 149686
Sziasztok!
A kérdés úgy merült fel bennem, hogy erno156sw blogjában olvastam, hogy elfáradt a nivomat.
Én is gondoltam, hogy a rendszert lehet tesztelni, ha megpakolja az ember, leül az autó hátulja, de lehet, hogy Ti tudtok valami más módszert.
A Lancia Kappa SW-ből mindegyik megkapta a nivomatot, de az gyakorlatilag kis szériás modell volt a maga 80 ezres darabszámával.
Köszönöm az évjáratra vonatkozó információkat is, mert több helyen azt olvastam, hogy 2005 végén álltak le a 156 gyártásával. Akitől a Scudo-t vettem árult egy 2005-ös 159-est is.
A kérdés úgy merült fel bennem, hogy erno156sw blogjában olvastam, hogy elfáradt a nivomat.
Én is gondoltam, hogy a rendszert lehet tesztelni, ha megpakolja az ember, leül az autó hátulja, de lehet, hogy Ti tudtok valami más módszert.
A Lancia Kappa SW-ből mindegyik megkapta a nivomatot, de az gyakorlatilag kis szériás modell volt a maga 80 ezres darabszámával.
Köszönöm az évjáratra vonatkozó információkat is, mert több helyen azt olvastam, hogy 2005 végén álltak le a 156 gyártásával. Akitől a Scudo-t vettem árult egy 2005-ös 159-est is.
Piritu - 1.000.00028-11-2015 18:13:12 // 149685
Nem volt mindegyik nivomatos, az enyém se volt az.
(Szerintem ha rossz, akkor nem állítja a magasságot és ülni fog a hátulja.)
"Tudja valamelyikőtök, hogy meddig gyártották a 156-ost?" - 2006 végéig.Én 2007.02.02-án vettem meg az utolsó darabok egyikét.
(Szerintem ha rossz, akkor nem állítja a magasságot és ülni fog a hátulja.)
"Tudja valamelyikőtök, hogy meddig gyártották a 156-ost?" - 2006 végéig.Én 2007.02.02-án vettem meg az utolsó darabok egyikét.
PistaFR28-11-2015 15:43:43 // 149684
Eddig egy 2003/12 és egy 2004/12 fordult meg a kezeim közt, tudtommal egyik sem nivomatos.
"AUTOMATIC REAR
GEOMETRY CONTROL
(optional for versions/markets
where applicable)
The car is fitted with a semi-bearing hy-
dropneumatic system with built-in self-level-
ling functions (due to an active element in-
corporated in the rear shock absorbers) and
damping, applied to the rear suspensions in-
stead of conventional shock absorbers.
When the car is loaded with passengers
and luggage, the rear geometry lowers in
relation to the rigidity of the spring system
and the load. However, as soon as the car
moves off the system utilises the move-
ments induced on the wheels by the rough-
ness of the road surface to increase its bear-
ing capacity and higher the body up to a
pre-established position that will be kept un-
der any load condition.
The distance that must be covered to reach
the levelling condition is approx. 2,000 me-
tres and it may vary depending on the road
bottom."
"AUTOMATIC REAR
GEOMETRY CONTROL
(optional for versions/markets
where applicable)
The car is fitted with a semi-bearing hy-
dropneumatic system with built-in self-level-
ling functions (due to an active element in-
corporated in the rear shock absorbers) and
damping, applied to the rear suspensions in-
stead of conventional shock absorbers.
When the car is loaded with passengers
and luggage, the rear geometry lowers in
relation to the rigidity of the spring system
and the load. However, as soon as the car
moves off the system utilises the move-
ments induced on the wheels by the rough-
ness of the road surface to increase its bear-
ing capacity and higher the body up to a
pre-established position that will be kept un-
der any load condition.
The distance that must be covered to reach
the levelling condition is approx. 2,000 me-
tres and it may vary depending on the road
bottom."
erno156sw28-11-2015 14:19:19 // 149683
Szia!
Tudtommal minden 156 SW nivomatos volt gyárilag... Az enyém pl át lett alakítva 'normál'-ra (sima lengéscsillapítók, új rugók), mert tönkrement.
Nekem pl nagyon "ült" a hátulja, a gyári 215/45 R17 gumikkal a kerékjárat és a kerék között üresen kb 1 cm hely volt, megpakolva a gumira már rátakart a kerékdob...
Mondjuk nekem a gyári sport/ültetett/nivomatos felfüggesztésem volt, de így sokkal jobban tetszik.
Elvileg 2006-ig ment a gyártás, az enyém 2005-ös, 2006-ban lett forgalomba helyezve germániában...
Tudtommal minden 156 SW nivomatos volt gyárilag... Az enyém pl át lett alakítva 'normál'-ra (sima lengéscsillapítók, új rugók), mert tönkrement.
Nekem pl nagyon "ült" a hátulja, a gyári 215/45 R17 gumikkal a kerékjárat és a kerék között üresen kb 1 cm hely volt, megpakolva a gumira már rátakart a kerékdob...
Mondjuk nekem a gyári sport/ültetett/nivomatos felfüggesztésem volt, de így sokkal jobban tetszik.
Elvileg 2006-ig ment a gyártás, az enyém 2005-ös, 2006-ban lett forgalomba helyezve germániában...
doki8028-11-2015 13:03:38 // 149682
Sziasztok!
Lenne egy műszaki kérdésem:
Valamennyi 156 SW nivomatos hátsó futóművel szerelt? Az autóm 1,6-os benzines, 2006-os évjáratú.
Ha igen, honnét lehet megállapítani, hogy hibás?
Más:
Tudja valamelyikőtök, hogy meddig gyártották a 156-ost?
Tegnap raktam fel az üléshuzatot, és ezért a hátsó fejtámlát le kellett szednem. A fejtámla alsó részén találtam egy gyárinak tűnő matricát, amin 2006. 05.11-es dátum szerepel. Elképzelhető, hogy a fejtámlát és az autó ekkor gyártották, illetve szerelték össze?
Lenne egy műszaki kérdésem:
Valamennyi 156 SW nivomatos hátsó futóművel szerelt? Az autóm 1,6-os benzines, 2006-os évjáratú.
Ha igen, honnét lehet megállapítani, hogy hibás?
Más:
Tudja valamelyikőtök, hogy meddig gyártották a 156-ost?
Tegnap raktam fel az üléshuzatot, és ezért a hátsó fejtámlát le kellett szednem. A fejtámla alsó részén találtam egy gyárinak tűnő matricát, amin 2006. 05.11-es dátum szerepel. Elképzelhető, hogy a fejtámlát és az autó ekkor gyártották, illetve szerelték össze?
Alfy27-11-2015 18:46:28 // 149681
doki8027-11-2015 18:29:51 // 149680
Sziasztok!
Ma jártam Pécsett az NS Autóházban.Egy úr azt ígérte, hogy kér információt a "központból".
Az biztos, hogy 156 FL-hez nincs magyar nyelvű útmutató PDF formátumban.
Mondtam, hogy nekem papír alapon is jó lenne.
Ha tudok valami pontos információt, közzéteszem a fórumon.
Az FL előttihez való útmutatót találtam a neten, d azért köszönöm a felajánlást!
Ma jártam Pécsett az NS Autóházban.Egy úr azt ígérte, hogy kér információt a "központból".
Az biztos, hogy 156 FL-hez nincs magyar nyelvű útmutató PDF formátumban.
Mondtam, hogy nekem papír alapon is jó lenne.
Ha tudok valami pontos információt, közzéteszem a fórumon.
Az FL előttihez való útmutatót találtam a neten, d azért köszönöm a felajánlást!
PistaFR27-11-2015 17:04:31 // 149679
Úgy tudom én is hogy nincs magyar, nekem egy olasz meg egy francia van :)
Zsolesz27-11-2015 16:28:31 // 149678
Lejött a kézifék gombról a "króm". Ki lehet cserélni valahogy a gombot vagy komplett kézifék kar kell?
erno156sw27-11-2015 14:38:33 // 149677
FL előttihez van magyarom (igaz az enyém is FL), a sajátom nekem is német... Ha kell azt átküldhetem, de ha valakinek van FL-hez, arra én is vevő lennék :)
erno156sw27-11-2015 14:36:55 // 149676
Egyenlőre eltűnt a hiba jelenség. Nem értem. Tegnap és ma is reggel és este is rámértem az akkura hidegen, stabilan 12,3 V, a töltés 14,2 V, motor leállítás után 13,2 V körül van. Ezek teljesen korrekt értékek, megint pöccre indul, eltűnt a nehézkes indítás. Gondolom az akksinál van gond, szerintem gyorsan esik a töltöttsége, és 1-2 nap állás után leesik a feszkó 11-12 V közé és csak azért indul az elmúlt napokban, mert folyamatosan megyek vele... (Naponta 2*90km-t megyek, folyamatosan melóba meg haza). Amíg jó a feszkó és nem jelentkezik ismét az indítási probléma, addig szerintem marad, bár a karácsonyi szüntben fog állni pár napot :S
Liquid27-11-2015 11:48:05 // 149675
no akkor rosszul emlékeztem
Piritu - 1.000.00027-11-2015 11:24:22 // 149674
Nekem sincs :-((
Mo-on talan en vettem meg a legutolso 156-ot, ahhoz se tudtak adni. Le se forditottak magyarra.
Mo-on talan en vettem meg a legutolso 156-ot, ahhoz se tudtak adni. Le se forditottak magyarra.
doki8027-11-2015 11:22:39 // 149673
Köszi az infót, írok Neki!
Liquid27-11-2015 09:32:59 // 149672
Piritu-t kérdezd meg, ha jól emlékszem akkor sikerült szereznie
Bazijoee26-11-2015 22:57:00 // 149671
Nekem angol van pdf-ben.
doki8026-11-2015 20:58:30 // 149670
Sziasztok Alfások!
Érdeklődni szeretnék, van-e köztetek olyan, akinek 156 FL szériához magyar nyelvű használati útmutatója van? Német nyelvűt kaptam az autóhoz, annyira pedig nem beszélem a műszaki németet.
Köszönöm a segítségetek!
Érdeklődni szeretnék, van-e köztetek olyan, akinek 156 FL szériához magyar nyelvű használati útmutatója van? Német nyelvűt kaptam az autóhoz, annyira pedig nem beszélem a műszaki németet.
Köszönöm a segítségetek!
rain91x26-11-2015 19:36:28 // 149669
Sziasztok
2.4 JTD nagygáz első másodpercén normális ha kormol, míg nincs meg a turbónyomás?
Rossz a MAF az ecu szerint, 3 ezer fölött érezhetően gyengébb, lehúzott MAF-al jó, de mindenhogy kormol. Ez okozza? (ja, műszakin annyit mondtak, hogy ki kell füstölni hogy átmenjen, de szerintem ez hülyeség..?)
Köszönöm.
2.4 JTD nagygáz első másodpercén normális ha kormol, míg nincs meg a turbónyomás?
Rossz a MAF az ecu szerint, 3 ezer fölött érezhetően gyengébb, lehúzott MAF-al jó, de mindenhogy kormol. Ez okozza? (ja, műszakin annyit mondtak, hogy ki kell füstölni hogy átmenjen, de szerintem ez hülyeség..?)
Köszönöm.
emGéza26-11-2015 14:35:45 // 149668
11V? Lassan kuka. A lemerült akku, terheletlen feszültsége 12,3V ,míg a feltöltötté 12,6-12,8V ! Ezt kb 1/2 évig tudja, az üzletek polcain... ez némi segítség lehet az új
vásárlásánál. Persze a szaküzletben rátöltenek. A gyártási időt nem kell ráírni!
A Banner betűkódos, a Jászakku napra ráírja. A többit nem ismerem.
vásárlásánál. Persze a szaküzletben rátöltenek. A gyártási időt nem kell ráírni!
A Banner betűkódos, a Jászakku napra ráírja. A többit nem ismerem.
VV626-11-2015 14:21:08 // 149667
5 éve a legolcsóbb Auchan akkut használom egy 3.0 V6-ban és még mindig jó...
VV626-11-2015 14:18:53 // 149666
Már 400-ért is nehéz eladni a jót. Saccolok: 100E a moci bele, a beépítés legyen 50E. A többit kiszámolhatod. ...és köszi, nem kell :)
Jorjie26-11-2015 13:56:20 // 149665
Kérdés: ismerősnek van egy 2000-es 2.0 TS selespeed. A kompressziók: 12, 6, 0, 13.
Mibe kerül egy bontott motor, és kinek van otthon egy a spájzban? :-)
Mennyit érhet így motorhibásan? (bőrös, navis, szervízkönyves, kutyafüles).
Így éri meg eladni, vagy megcsináltatni és úgy?
Kell-e valakinek most így? :-)
Mibe kerül egy bontott motor, és kinek van otthon egy a spájzban? :-)
Mennyit érhet így motorhibásan? (bőrös, navis, szervízkönyves, kutyafüles).
Így éri meg eladni, vagy megcsináltatni és úgy?
Kell-e valakinek most így? :-)
Bazijoee25-11-2015 13:53:44 // 149664
Én az exide-ra esküszöm több autó óta. Nagyobb dízelbe sok fogyasztóval a prémium.
Ár/értékben szerintem az egyik legjobb.
Ár/értékben szerintem az egyik legjobb.
erno156sw25-11-2015 08:22:51 // 149663
Hopsz, nos hidegen az akksi 11 V körül van...
Az elmúlt napokban megfigyelő módban voltam: mérés minden indítás előtt, indítás után a töltést is mértem (jóféle teszkós akksi ellenőrzővel, mert a multiméter nem fér bele a zsebembe...)
Annyira még nem kritikus a szitu, indul mindig, csak nagy hidegben nehezen fordítja át a motort, 2 hét múlva vezérlés csere miatt úgyis megy Szatmári Gabiékhoz, ott úgyis kapok pontos diagnózist, csak nem szeretném, ha megállna, mint a szeg...
Az elmúlt napokban megfigyelő módban voltam: mérés minden indítás előtt, indítás után a töltést is mértem (jóféle teszkós akksi ellenőrzővel, mert a multiméter nem fér bele a zsebembe...)
Annyira még nem kritikus a szitu, indul mindig, csak nagy hidegben nehezen fordítja át a motort, 2 hét múlva vezérlés csere miatt úgyis megy Szatmári Gabiékhoz, ott úgyis kapok pontos diagnózist, csak nem szeretném, ha megállna, mint a szeg...
erno156sw25-11-2015 08:09:31 // 149662
Sziasztok!
SOS infó kellene:
Hidegben (0C alatt) elég nehezen indul a gépezetem. Rmértem az akksira, töltésre:
Töltés 14V körül van, az akksi (motor leállítás után 13,5V körül, hidegen olyan 12 V körül. Ez akksi vagy inkább generátor, szerintem az akksi halódik (ezzel vettem, valami extol, vagy mifene...), csak nem tudom meddig húzza még...
Milyen akksit ajánlanátok bele? Nekem eddig csak Bosh, Varta, meg Banner volt, mindhátommal elégedett voltam. Esegleg más márka?
Vagy hibás a diagnózisom, és generátor a ludas?
2.0 JTS 156 SW amúgy...
Köszi :)
SOS infó kellene:
Hidegben (0C alatt) elég nehezen indul a gépezetem. Rmértem az akksira, töltésre:
Töltés 14V körül van, az akksi (motor leállítás után 13,5V körül, hidegen olyan 12 V körül. Ez akksi vagy inkább generátor, szerintem az akksi halódik (ezzel vettem, valami extol, vagy mifene...), csak nem tudom meddig húzza még...
Milyen akksit ajánlanátok bele? Nekem eddig csak Bosh, Varta, meg Banner volt, mindhátommal elégedett voltam. Esegleg más márka?
Vagy hibás a diagnózisom, és generátor a ludas?
2.0 JTS 156 SW amúgy...
Köszi :)
OGLIHAWK156SW23-11-2015 13:55:01 // 149661
Elírtam 156 FL SW kulcs:)
OGLIHAWK156SW23-11-2015 13:54:20 // 149660
Sziasztok.
155 fl kulcsom elromlott csak manuálisan tudom a zárat nyitni-zárni, van viszont az fl előtti kulcsom, de a 2 kicsit más, ha az fl előttibe átrakom a belüljét , a kulcsot és az elemet is nem bassza el a programot? valakinek tapasztalat? a belsejét és a kulcsot már át raktam egyszer úgy nem indult el, az ajtó viszont nyitódott de az elemet nem mertem még átcserélni nehogy letiltson.
155 fl kulcsom elromlott csak manuálisan tudom a zárat nyitni-zárni, van viszont az fl előtti kulcsom, de a 2 kicsit más, ha az fl előttibe átrakom a belüljét , a kulcsot és az elemet is nem bassza el a programot? valakinek tapasztalat? a belsejét és a kulcsot már át raktam egyszer úgy nem indult el, az ajtó viszont nyitódott de az elemet nem mertem még átcserélni nehogy letiltson.
rain91x22-11-2015 22:52:30 // 149659
Köszi a választ, jövő hétvégén megnézem a spoiler lámpát.
Elővizsga papírra meg csak ennyit írtak fel: J+B első lengőkar alsó szilent. Ránézésre meg nem tudom sajnos eldönteni, melyik a rossz az alsó 3+3 közül sajnos :)
Elővizsga papírra meg csak ennyit írtak fel: J+B első lengőkar alsó szilent. Ránézésre meg nem tudom sajnos eldönteni, melyik a rossz az alsó 3+3 közül sajnos :)
Hakesh21-11-2015 19:36:29 // 149658
Rendben... Köszönöm a segítséget mindenesetre! :)
indi6921-11-2015 19:02:27 // 149657
Szerintem már nem kapsz újat, a használt meg lutri. A régiből vágd ki foglalatot és valami specko ragasztóval rögzítsd. Vagy a régi csövet tekerd be bandázs szalaggal és kend be fekete szilikon alapú ragasztóval. Én így csináltam, nem szép de működik :) üdv
Hakesh21-11-2015 17:10:29 // 149656
Értem és köszönöm. Akkor olyan csövet, amiben ez benne van, már nem lehet kapni? Mert kár lenne kifúrogatni szerintem...
indi6921-11-2015 14:46:31 // 149655
helo. az a kis "pöcs" a beszívott levegő hőmérője. ez is szabályozza a keverék képzést. a te motorod még a régi alufedeles, az újban már ez az érzékelő bekerült a légtömegmérőbe. fontos szerepe van. valahogy rakd bele. üdv
Zotyy15621-11-2015 12:02:14 // 149654
Ez nagyon jó én is ezen gondolkozom,de ha eladom és az új tulaj eredetvizsgáztatja,és nem egyezik a szám,és átnézik,nincs gond,hogy más a szám? Am a gyári blokk is megvan még!
Hakesh21-11-2015 11:48:23 // 149653
Sziasztok!
Kirepedt a légtömeg mérő utáni csövem, a harmónika résznél. Rendeltem újat, arról viszont hiányzik egy csatlakozó, valami érzékelő lehet (egy kis pöcs lóg belőle a csőbe). Beszereltem az új csövet, a vezeték most így üresben lóg...
Mi lehet az, amit kaptam azon miért nincs, illetve ez okozhat problémát? Ezek lennének a kérdéseim, előre is köszi!
98-as évjáratú 1.6 benzinesről beszélünk, 120 hp
Kirepedt a légtömeg mérő utáni csövem, a harmónika résznél. Rendeltem újat, arról viszont hiányzik egy csatlakozó, valami érzékelő lehet (egy kis pöcs lóg belőle a csőbe). Beszereltem az új csövet, a vezeték most így üresben lóg...
Mi lehet az, amit kaptam azon miért nincs, illetve ez okozhat problémát? Ezek lennének a kérdéseim, előre is köszi!
98-as évjáratú 1.6 benzinesről beszélünk, 120 hp
Lali7521-11-2015 06:56:35 // 149652
Első öt számjegy a motorkód,ez szerepel az adattáblán is.Csak eredetvizsgán nézik meg,legrosszabb esetben szemléztetni kell nkh bázison,és kap kódot.
berobbantam20-11-2015 17:16:21 // 149651
Szia
Ettöl tartottam.Akkor marad a mostani.
Ettöl tartottam.Akkor marad a mostani.
redbull9020-11-2015 13:26:28 // 149650
Nekem még motorkódot sose ellenőrizték le mer sose találták, csak alvázat. és mindig a gyári szám lett beírva aztán ott mondták h alfa belső kódos én meg már rutinból ha keresik rámondom :D... ahány alfám volt eddig mindig így történt és nem egy kocsit hoztam már be ami köz. hatóságon vizsgázott..
redbull9020-11-2015 13:05:50 // 149649
Nem! :D nekem ajánlottak olyat ami átfordul elöl hátul de inkább nem kockáztatok :D
Ricoe15620-11-2015 11:14:10 // 149648
Alfás Theo20-11-2015 09:24:12 // 149647
Javításkor megsérült olvashatatlan a motorszám kód utáni része, (pl kalapács csiszoló, vegyianyag miatt), eredet vizsgálatkor szólsz a vizsgálónak, aki 1. vagy "átfényképezi" a régit, 2. de inkább beírja határozatba, hogy a motorkód egyezik, a szám olvashatatlan természetes kopás miatt.
Ezzel semmi gond, megy az átírás és az eladás.
Jó tanács! Ezt az átíráskor a forgalmi megjegyzés rovatába az ügyintézővel fel kell vezettetni, és minden forgalmi cseréjekor ismét szólni, hogy írják be. Dátum aláírás pecséttel....
A motorszámnál csak a motorkód szerepel az újabb kiállításoknál már vagy 4 éve.
Pl a mazda premacy dízelnek csak RF3F kódja van.
Ezzel semmi gond, megy az átírás és az eladás.
Jó tanács! Ezt az átíráskor a forgalmi megjegyzés rovatába az ügyintézővel fel kell vezettetni, és minden forgalmi cseréjekor ismét szólni, hogy írják be. Dátum aláírás pecséttel....
A motorszámnál csak a motorkód szerepel az újabb kiállításoknál már vagy 4 éve.
Pl a mazda premacy dízelnek csak RF3F kódja van.
Béci Ɨ|ѯ20-11-2015 08:39:15 // 149646
Szinte biztos, hogy más nem olvasható a motorszám... Ennyi idősen mindegyik el van korrodálva. Ilyenkor szoktak az eredetvizsgán is motorkódot beírni, azzal meg már át lehet íratni.
Zotyy15620-11-2015 07:38:03 // 149645
Igen ez is egy lehetőség,de tavaly vizsgázott az autó,és,ha készült kép a motorszámról,akkor nem vihetem oda a közlekedés felügyelethez,hogy nem olvasható,mert korrodált a blokk ami tavaly még olvasható volt😊
Kócosw20-11-2015 07:16:07 // 149644
tuodmasom szerint ha a motorkod egyezik nincs gond.
De hallottam olyet pl hogy a blokkon elkorrodalt a mtorszam,es nemes egyszerüseggel jeleztek hogy nem olvashato oszt kesz.
De hallottam olyet pl hogy a blokkon elkorrodalt a mtorszam,es nemes egyszerüseggel jeleztek hogy nem olvashato oszt kesz.
Zotyy15620-11-2015 06:55:56 // 149643
Bonyolult,mert ő is cserélte a motort egy külföldi autóból,és én az ő régi blokkját vettem meg,de az az autó még megy,így most az a szám 2 autóban van Elméletileg,de aztolvadtam,ha a motorkód egyezik akkor nincs gond!
Zotyy15620-11-2015 06:52:30 // 149642
Sziasztok! Rég voltam fent,de lenne egy kérdésem,esetleg van e a cartársak között olyan aki véletlen vizsgaállomáson vagy közlekedési hatóságnál dolgozik,vagy ismerős?
A kérdés a következő;
Kb 2 éve ki kellett cserélnem a motorblokkot,és vettem egy cartárstól egy bontott 1.6 os blokkott,de nem írtunk adásvételit a motorkód ( az első 4 számjegy ugyanaz 6706) de az utánakövetkező számok már ugye nem egyeznek így a forgalmimban még a régi blokk száma van bent,de a gyári blokk is megvan még!
Úgyalakult,hogy eladnám az autót,és nem szeretnék problémát se az eladásnál se a későbbiekben ebből! Viszont,ha nincs adásvételi,nem tudom átiratni a forgalmiban az új számot sem.
Szőval,ha a motorkód egyezik és a motor 1.6ról 1.6 ra változott😊 és eladom az új tulaj le tudja eredetvizsgáztatni és átiratni??
A kérdés a következő;
Kb 2 éve ki kellett cserélnem a motorblokkot,és vettem egy cartárstól egy bontott 1.6 os blokkott,de nem írtunk adásvételit a motorkód ( az első 4 számjegy ugyanaz 6706) de az utánakövetkező számok már ugye nem egyeznek így a forgalmimban még a régi blokk száma van bent,de a gyári blokk is megvan még!
Úgyalakult,hogy eladnám az autót,és nem szeretnék problémát se az eladásnál se a későbbiekben ebből! Viszont,ha nincs adásvételi,nem tudom átiratni a forgalmiban az új számot sem.
Szőval,ha a motorkód egyezik és a motor 1.6ról 1.6 ra változott😊 és eladom az új tulaj le tudja eredetvizsgáztatni és átiratni??
Béci Ɨ|ѯ20-11-2015 06:52:25 // 149641
Ha nem egyezik a motorszám, akkor nem fog eredet vizsgát kapni, akkor meg nem lehet átíratni. Neked kéne még a forgalmiban átíratni a motorszámot az okmányirodában mielőtt eladod. Nem tudsz beszélni a cartárssal, akitől vetted a blokkot, hogy írjatok még egy adásvételit? Az lenne a legegyszerűbb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?