Ha nehézkesen megy az ablakemelés, akkor hol szorul, hogyan javítható?
A bal hátsó néha csak kézi rásegítéssel képes teljesen felhúzódni, de a többi is szenvedős.
Forum >> 156
rain91x06-08-2016 19:36:59 // 151492
Alfás Theo06-08-2016 08:30:50 // 151491
Van egy turbinám is ha megakadsz.
Redneck Viking06-08-2016 03:47:07 // 151490
Vettem egy valtot gaanciaval, ma raktak volna fel de nem megy fel a turbina... Az enyem felmenne siman ra de elvileg 0,4 es kottyanasig normal felette rossz. Az enyem 0,5, a masike 0,2. Szombat reggel ranez egy szaki es megmondja mi a helyzet.
Alfás Theo05-08-2016 20:51:18 // 151489
Kallódik nekem egy komplett q-systemes váltó, ami még jól működött is. 193.000 km van benne.Ha kell csörgess meg. Nekem a jtdmre nem kell, v6-ot meg szétbontottam.
JulesTS05-08-2016 19:54:51 // 151488
Nalam a szelepfedelen ket csonk van. Ami a fojtoszelep moge a PCV szelepre megy, azt lehuztam a PCV szeleprol es ledugoztam. A masik csonkrol megy a cso az olajos dobozba, a dobozbol meg egy Y-on keresztul a fojtoszelep ele es moge a PCV szelepre.
Telen eleg sok kapuccsinot gyujtott (foleg viz volt benne).
Telen eleg sok kapuccsinot gyujtott (foleg viz volt benne).
Levee156SW05-08-2016 14:30:16 // 151487
Koszonom a valaszt;
JTS-en rogton egy Y idombol agazik kette a szelephazfedelrol(bar mintha nalad is menne onnan meg egy tavolabbra a fojtoszelep moge-vagy rosszul latom?), de magam is ugy gondoltam,hogy valhogy legjobb volna mindket agat megfogni.
Ami a dorzsit illeti,olvasni rola tobbfelet (ahogy te megoldottad,azzal rosszat biztosan nem tettel)-elvileg pusztan aramlastani szempontbol nezve a hirtelen bekovetkezo nyomaseses miatt a vekony csovon erkezo,eleve nem gyors aramlasbol egyszeruen "kiesik" a para.
A pentekre valo tekintettel egy "Catch me, if you can!" jellegu borzaszto szoviccet meg szivesen beleszonek,de talan majd legkozelebb. :)
JTS-en rogton egy Y idombol agazik kette a szelephazfedelrol(bar mintha nalad is menne onnan meg egy tavolabbra a fojtoszelep moge-vagy rosszul latom?), de magam is ugy gondoltam,hogy valhogy legjobb volna mindket agat megfogni.
Ami a dorzsit illeti,olvasni rola tobbfelet (ahogy te megoldottad,azzal rosszat biztosan nem tettel)-elvileg pusztan aramlastani szempontbol nezve a hirtelen bekovetkezo nyomaseses miatt a vekony csovon erkezo,eleve nem gyors aramlasbol egyszeruen "kiesik" a para.
A pentekre valo tekintettel egy "Catch me, if you can!" jellegu borzaszto szoviccet meg szivesen beleszonek,de talan majd legkozelebb. :)
JulesTS05-08-2016 13:48:29 // 151486
Szerintem mindkettobe. En TS-en igy csinalram: http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/4935
Kispaksi05-08-2016 12:05:45 // 151485
Sziasztok! 156 1.6TS hez van valkinek trafósora elfekvőben megfizethető áron? Esetleg tudok adni cserébe 1 garnitúra kristálylámpát vagy a toronymerevítőmet
Redneck Viking05-08-2016 10:08:44 // 151484
Ezeknel a 4sebesseges aisin (qsystem) automata valtokbal mennyire jellemzo a turbina meghalasa? A cserevalto stimmel de a cscerevalto turbinaja nem akar ramenni. Az enyem passzolna ra de ugye rossz a valto es nem tudjuk hogy a turbina milyen allapotban lehet
Levee156SW05-08-2016 02:33:50 // 151483
Sziasztok, JTS-re szerelt mar valaki kartergaz lecsapatot?
A fojtoszelep elotti vagy utani agba erdemesebb kotni?
A fojtoszelep elotti vagy utani agba erdemesebb kotni?
Levee156SW05-08-2016 01:36:10 // 151482
Valvoline 10-60-at.
12000 alatt 2 l fogyott-szerintem az belefér.
(Gulfot gyanusan olcsonak,Seleniat gyanusan draganak talaltam.)
Lényeg,hogy fél nívó alà SOHA ne engedd,ha a vezérműtengelyt hasznos alkatrésznek talàlod-egyébként hallani is ott màr,hogy alapjàraton ciripel a teteje (172e van az enyemben,téli hideginditasnal kb. 0.5-1 mp-ig szolnak a tokek, nyomasveszteseg minden hengerben 20-30%).
12000 alatt 2 l fogyott-szerintem az belefér.
(Gulfot gyanusan olcsonak,Seleniat gyanusan draganak talaltam.)
Lényeg,hogy fél nívó alà SOHA ne engedd,ha a vezérműtengelyt hasznos alkatrésznek talàlod-egyébként hallani is ott màr,hogy alapjàraton ciripel a teteje (172e van az enyemben,téli hideginditasnal kb. 0.5-1 mp-ig szolnak a tokek, nyomasveszteseg minden hengerben 20-30%).
Redneck Viking04-08-2016 16:51:00 // 151481
nagyon remélem, bár a szerelőm szidta, mondta, hogy kb szerszámot kellett gyártaniuk a levételhez... remélem holnapra kész lesz, mert egyrészt azalatt a párszáz megtett km alatt megszerettem és bizsereg a tenyerem, hogy már kéne vezetni és végre meghajtani rendesen másrészt meg a vonatozás nem barát :D
fbence04-08-2016 16:12:37 // 151480
Nekem akkor csinált ilyet mikor kevés volt benne a gáz ...
turkish04-08-2016 14:44:50 // 151479
Mi baja lehet a klímának, látszólag bekapcsol, de nem hűt és "kerreg" valami a középkonzol felső részén bekapcsoláskor?
Béci Ɨ|ѯ04-08-2016 14:28:18 // 151478
Hát akkor remélhetőleg ez az új váltó már jó lesz. :)
Redneck Viking04-08-2016 10:25:46 // 151477
Beszéltem velük, de ők is csak annyit tudtak mondani, hogy vigyem el, kiszedik és elküldik váltóshoz....
Jelenleg sikerült bele szerezni egy jó bontott váltót garival, remélem ma már bele is kerül és hasít a szörnyeteg :D (remélem ezzel nbem szívom meg)
aztán majd meglátom mi lesz a régivel
Jelenleg sikerült bele szerezni egy jó bontott váltót garival, remélem ma már bele is kerül és hasít a szörnyeteg :D (remélem ezzel nbem szívom meg)
aztán majd meglátom mi lesz a régivel
Béci Ɨ|ѯ04-08-2016 08:00:25 // 151476
Első körben talán kérdezd meg Szatyi-t. Bár ő inkább a selespeed váltókban van otthon, de hátha tud ajánlani valakit.
JulesTS03-08-2016 22:07:29 // 151475
Valoszinuleg generator hiba. Ha a szen/bronzkefe es/vagy a kommutator el van kopva es nem erintkezik, akkor tud ilyet csinalni. En a helyedben felkeszulnek, hogy hamarosan nem lesz toltes es lehet felujitani a generatort...
Redneck Viking03-08-2016 21:44:32 // 151474
Sziasztok! Mult heten szert tettem egy alfa 156sw 2.5 v6 -ra. Kerdesem lenne, hogy tudtok ajanlani olyat aki az aisin 4sebesseges (q-system) valtokban otthon van?
(Sajnos masodik napon megadta magat :( )
(Sajnos masodik napon megadta magat :( )
fbence03-08-2016 20:38:59 // 151473
Aksi gond nem jutott eszembe még, az mondjuk elképzelhető lehet, mert nem mai gyerek.
Remélem kihúzzuk, mindenesetre köszi (:
Remélem kihúzzuk, mindenesetre köszi (:
Biggie03-08-2016 19:53:53 // 151472
Sziasztok alfások! Kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy Fl156 2,4 SW ami menet közben riasztott, és indítás után is feldobta a hibát míg ki nem töröltem gyorsan mert azt hittem hogy visszajön de azóta semmi. Ha jól emlékszem P0651 a kód. Ezzel csak az a bajom hogy Fl 156 1,9 8v-nél is ez volt a kód de ott, nem ez volt a jelenség, hanem meleg leállítás után nem akart visszaindulni, csak vagy 5szöri köszörülésre. Az biztos hogy vezérműtengely jeladó volt. Szóval a kérdés az hogy ez most ugyanaz csak más a kettőnél a jelenség, vagy a másik (holtpont) jeladó a bibis?
Laca6203-08-2016 19:02:44 // 151471
Akku rendben van ? Amúgy Amore-san kellemes nyaralást !
fbence03-08-2016 18:56:05 // 151470
Sziasztok !
Gondom a következő:
Néha gyújtást ráadva nem világít az akkumlátor a műszerfalon, ilyenkor indítás után pislákol, mintha nem lenne rendesen töltésem.
Viszont ha rendesen kigyullad pirosan izzításkor, akkor van töltésem indítás után ...
Ez valami elektromos rossznyvaja gondja lehet, vagy a generátorom döglődik?
( a másik bajom hogy épp nyaralok, szóval nem a legjobbkor jött elő :)
2.4 jtd 2000es évjárat
Gondom a következő:
Néha gyújtást ráadva nem világít az akkumlátor a műszerfalon, ilyenkor indítás után pislákol, mintha nem lenne rendesen töltésem.
Viszont ha rendesen kigyullad pirosan izzításkor, akkor van töltésem indítás után ...
Ez valami elektromos rossznyvaja gondja lehet, vagy a generátorom döglődik?
( a másik bajom hogy épp nyaralok, szóval nem a legjobbkor jött elő :)
2.4 jtd 2000es évjárat
Laca6203-08-2016 18:29:19 // 151469
Szia ! Én a 156-nál azt tapasztaltam,hogy ha nem kötöttem le az akksit,mielőtt kiszedtem volna bármilyen érzékelőt,utána jött a hibaüzenet a műszerfalon ! De ha a hiba nem állandó , akkor az ötödik indítás után eltűnik .Például termosztátot cseréltem és ugye a hőmérő abban van,azt a csatlakozót is megbontottam.Csere után jött a hibaüzenet,de 5 indítás után megszűnt. ABS jeladónál ugyanez volt a jelenség .
Zsolteen03-08-2016 17:48:52 // 151468
Helló! Kérdésem a következő. A mai nap kiszedtem a map szenzort kitakaritani es azóta világít a csekkkkk endzsin lámpa :) esetleg egy ecu reset vagy mi oldhatja meg? Másik kérdés hogy turbo nyomás mérő órát hová kössem?
ystuc31-07-2016 06:21:15 // 151467
Nekem folyamatosan kintmaradnak. A bal oldali sűrűbben, a jobb néha visszamegy a helyére. :-)
Zsolesz30-07-2016 22:37:09 // 151466
Ha sok WD40-et fújtál, akkor lehet csak kint maradtak levegőzni kicsit :)))
gazsilaszloo30-07-2016 20:53:27 // 151465
valaki tudja hogy működik a fl utáni lámpamosó? Milyen szerkezet, milyen elven? Ha jól sejtem a víznyomás tolja ki. A múltkor megfújkáltam őket wd40-el, mert az egyik kicsit nehezen ment vissza. Azóta mindkettő szeret kintmaradni kicsit.
Zsolesz30-07-2016 17:57:32 // 151464
Akkor jó, a venti menni megy, de csak nagy fordulaton. Megnézem ezt a lassút aztán rendelek egy ellenállást, ha azt mondjátok az jó.
Kulcs ügyben valami tipp? :)
Kulcs ügyben valami tipp? :)
blackbird0030-07-2016 16:44:35 // 151463
Ha azt csinálod, amit a kolléga írt, akkor is kell mennie a ventinek, csak magas fokozaton, mivel megkerülöd az ellenállást. Ez a teszt arra jó, hogy a ventit tuti kizárd a hibalistáról.
A lényeg, hogy ha nem akarzs szerelni, csináld, ahogy én írtam.
Ha rossz az ellenállás, úgy is szerelni fogsz:))))))))
AZ ebayen 4k ft körül van egy ilyen ellenállás, egy az egyben gyári minőség, és kivitelezés, nem kell semmit faragni, plug&play. Nálunk már kettő is lett cserélve, azóta is tökéletesen müxenek.
A lényeg, hogy ha nem akarzs szerelni, csináld, ahogy én írtam.
Ha rossz az ellenállás, úgy is szerelni fogsz:))))))))
AZ ebayen 4k ft körül van egy ilyen ellenállás, egy az egyben gyári minőség, és kivitelezés, nem kell semmit faragni, plug&play. Nálunk már kettő is lett cserélve, azóta is tökéletesen müxenek.
Zsolesz30-07-2016 16:36:27 // 151462
" Pl. járó motornál elindítod a klímát, akkor el kell indulnia a ventilátornak. Ha elindul rossz az ellenállás."
Akkor most kell menni a ventilátornak vagy nem? :)
Amúgy ez cserélhető valami mással ami tartósabb vagy csak ez a gyári ellenállás rakható bele? Nem túl üzembiztos a gyári megoldás. Vagy nem 15 évre lett tervezve :)
Akkor most kell menni a ventilátornak vagy nem? :)
Amúgy ez cserélhető valami mással ami tartósabb vagy csak ez a gyári ellenállás rakható bele? Nem túl üzembiztos a gyári megoldás. Vagy nem 15 évre lett tervezve :)
Piritu - 1.000.00030-07-2016 11:12:52 // 151461
erre céloztam az előbb .-)
...ellenállást összezár, egyes fokozatot indít. Pl. járó motornál elindítod a klímát, akkor el kell indulnia a ventilátornak. Ha elindul rossz az ellenállás. Ha nem, akkor más baja van.
Ha kiszereled az ellenállást látni is a szakadást.
...ellenállást összezár, egyes fokozatot indít. Pl. járó motornál elindítod a klímát, akkor el kell indulnia a ventilátornak. Ha elindul rossz az ellenállás. Ha nem, akkor más baja van.
Ha kiszereled az ellenállást látni is a szakadást.
Zsolesz30-07-2016 08:59:14 // 151460
Köszi, ez így egyszerűbb. Talán menni fog :))))
blackbird0030-07-2016 06:30:41 // 151459
Egyszerűen bekapcsolod a klímát, és az első fokozatnak azonnal indulnia kell, motorhőtől függetlenül. Ha nem, akkor rossz.
Zsolesz29-07-2016 22:09:33 // 151458
A nagyobbik fokozat tuti megy, mert olyan a hangja az autónak mint egy turbina. De a relét múltkor is hazavágta, hogy csak a kettes fokozat volt és eldurrant a cső. Inkább keresek egy műszeres embert. Csak az egyes fokozatot is ki lehet mérni?
Piritu - 1.000.00029-07-2016 20:03:23 // 151457
Pár tized Ohmot kell rajta mérni. Műszer nélkül nehéz, egyet tehetsz. A rá menő két vezetéket összezárod, ha ekkor elindítod a motort és a klímát, akkor mennie kell, csak a nagyobbik fokozaton. (Ujjadra vigyázz! Amíg ott nyúlkálsz nehogy rajta legyen a gyújtás!)
Zsolesz29-07-2016 18:43:08 // 151456
De jó, hogy ez szóba jött. Azt hogy tudom megnézni, hogy működik-e az ellenállás? Szerintem nekem ez az egyes fokozat megint nem megy, egyszer eldurrant miatta a klímám.
Műszerem nincs, de ha mindenképp kell hozzá, akkor mondjátok meg mit kell mérni és keresek egy embert, aki ért hozzá.
Más:
A 2 gombos bicskakulcsban milyen kapcsolók vannak? Egyszer szedtem szét, de már nem emlékszem. Elég furán működik. Egyszer kapcsol egyszer nem. Az elem jó, azt megnézettem. Van hogy mintha "beregadna" folyamatosan világít a led. Elég idegesítő. Szét lehet szedni kitisztítani vagy a kapcsolót cserélni benne?
Műszerem nincs, de ha mindenképp kell hozzá, akkor mondjátok meg mit kell mérni és keresek egy embert, aki ért hozzá.
Más:
A 2 gombos bicskakulcsban milyen kapcsolók vannak? Egyszer szedtem szét, de már nem emlékszem. Elég furán működik. Egyszer kapcsol egyszer nem. Az elem jó, azt megnézettem. Van hogy mintha "beregadna" folyamatosan világít a led. Elég idegesítő. Szét lehet szedni kitisztítani vagy a kapcsolót cserélni benne?
Zsolesz29-07-2016 18:40:23 // 151455
Látom pécsi vagy. Hova jártál? Nekem most volt kuplung csere, tudok ajánlani szerelőt. Kicsit lassan jutsz be, de érdemes kivárni.
blackbird0027-07-2016 06:19:09 // 151454
Előre lehetett tudni:(
Sajnálom a dolgot, csak arra volt jó, hogy könnyebb legyen a pénztárcád:(
Sajnálom a dolgot, csak arra volt jó, hogy könnyebb legyen a pénztárcád:(
ystuc26-07-2016 22:44:23 // 151453
Van ott rugó, ami a kuplung pedált a helyére húzza. Könnyen eltörik. Ha az hiányzik, akkor nem fog működni szintén. Írtam is róla a blogomban:
Klatty
Klatty
JulesTS26-07-2016 20:00:54 // 151452
Sajnos várható volt...
Juve15626-07-2016 18:33:18 // 151451
Na hát úgy fest, hogy a főhenger csere sem oldotta meg a kuplung problémát. Akkor folyt. köv. De már egy másik szerelőnél:-)
blackbird0026-07-2016 17:50:50 // 151450
Szvsz ameddig nincs kuplungpedál kapcsolód, addig nem is fog műxeni. Az ikon sem fog megjelenni addig, amíg nem megy. Hibakód lehet azért nincs, mert eredetileg sem volt benne, és az utólagos beépítés nem sikerült, aztán úgy hagyták.
Persze akármi is lehet, ezek csak tippek!!!
Persze akármi is lehet, ezek csak tippek!!!
czrobika 156 sw26-07-2016 16:38:07 // 151449
Sziasztok. Tempomat problemam van. Olvastam a topicot rola de nem talaltam nekem valo segitseget benne. Gyarilag benne van a kar s be van kotve. A kuplungpedalnal nincs kapcsolom de a fekpedalnal 4 szalas kapcsolo van bekotve. S nem mukodik de meg a muszerfalon sem jelenik meg az ikonja. Hibakodom nincs. Valakinek valami otlete. Bocsi az ekezet nelkuli irasert. 156 sw. 1,9 jtd.
JulesTS26-07-2016 09:05:04 // 151448
Felejtsd el azokat a 13 centiseket, egyrészt mélyed nem lesz, másrészt a fejegység alig fogja meghajtani (a 88dB kevés). Vegyél 16,5-öst, ami legalább 92dB érzékenységű. A kárpitban lévő lyukakat, ahova a rács fülei jönnek, meg próbáld meg valamivel leszigetelni, mert teljesen elnémítja a mélyeket, amire egyébként képesek lennének a hangszórók...
Ngynrbrt26-07-2016 08:53:26 // 151447
Sziasztok!
Vacakul szólt a jobb első ajtóban a nagy hangszóró, ma szétszedtem, és szét volt szakadva, hiányzott belőle egy jó nagy szivacsdarab. Nélküle sokkal jobb!, a bal első is zizegett, azt is kivettem, teljesen elfogadható lett így, viszont egy rádiót mindenképp szeretnék bele, és mivel nagy előny a bluetooth kapcsolat számomra, olyat szeretnék. Ez viszont legolcsóbban 33ezer forint, egy tényleg jó rádió +2db 13 centis pioneer hangszóró. beindultam, hogy azokat befaragom oda, de ugye 16cm amiket kiszedtem. Amit vennék: 4 ohm, 33-24.000Hz, 88dB. Mivel én nem értek hozzá, és a kivetteken nem találtam semmi információt, szerintetek tudná helyettesíteni a régieket, ha befaragom?
Vacakul szólt a jobb első ajtóban a nagy hangszóró, ma szétszedtem, és szét volt szakadva, hiányzott belőle egy jó nagy szivacsdarab. Nélküle sokkal jobb!, a bal első is zizegett, azt is kivettem, teljesen elfogadható lett így, viszont egy rádiót mindenképp szeretnék bele, és mivel nagy előny a bluetooth kapcsolat számomra, olyat szeretnék. Ez viszont legolcsóbban 33ezer forint, egy tényleg jó rádió +2db 13 centis pioneer hangszóró. beindultam, hogy azokat befaragom oda, de ugye 16cm amiket kiszedtem. Amit vennék: 4 ohm, 33-24.000Hz, 88dB. Mivel én nem értek hozzá, és a kivetteken nem találtam semmi információt, szerintetek tudná helyettesíteni a régieket, ha befaragom?
Abarai25-07-2016 22:08:46 // 151446
Az enyém Selénia Racinget kapott.
gazsilaszloo25-07-2016 20:59:49 // 151445
Sziasztok! Jts első olajcsere előtt állok. Nem az érdekel, ki mit ajánl, hanem, hogy ki mit tölt az ugyanilyen motorjába :)
Juve15625-07-2016 17:29:08 // 151444
Igen azt szeretnek! Ha sikerül!
JulesTS25-07-2016 15:46:55 // 151443
Nem biztos, hogy a légtömegmérő a hibás. Ha tudsz, inkább kérj kölcsön egyet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?