Forum >> 156

Gordon05-11-2005 07:23:01 // 1390
Eladó a kocsi, mivel úgy tűnik átnyergelek egy GTV-re!
Trombozis05-11-2005 07:17:54 // 1389
Ez érdekes. Jó tudni. :-D
Laca6205-11-2005 06:54:04 // 1388
Üdv ! Én is ezt tapasztaltam a vízhőfokkal! 70-75 °C,ettől csak nyáron volt több,dugóban.Viszont csináltattam egy diagnosztikát a gépről,csak úgy kíváncsiságból és akkor derült ki,hogy a vízhőfok 90°C,csak a kijelzőm mutat 70-et.Én így jártam,azóta hozzászámolom a 20 fokot :-))
Trombozis05-11-2005 06:50:40 // 1387
Jajaj. Ma reggel indulás után anniyra fáradt voltam, hogy szépen lefullasztottam a kocsit. :-D De utána már nem is akart indulni. Kb tizedik próbálkozásomra sikerült. Az öníndítóm a végét járja. Nem nagyon tetszik a dolog. mi pénzbe kerül egy ilyen? Ja és a kumplung? A kumplungból mindegy mi, mert tudom, hogy attól függ, hogy mit szaródik el rajta.
Trombozis05-11-2005 06:21:57 // 1386
Igen van változás. De nekem a hőfok az 50-et sem akarta elérni. Általában meg 60 volt. Akkor ment 90-re, amikor dugóban áltam. Most 70-75 fokon van. Haver, amikor megvette a 145-ösét felhívta az AR-t (nem tudom melyiket), hogy miért ilyen alacsony, miért nem 90 mint minden más autónak. Azt mondták úgy kell lennie. Érdekes. Amit vettem (nem tudom a nevét, de a doboza a hátsó ülésen van, ha érdekel megnézem) az 10500 volt. És a munkadíj az 2000 + még fagyálló és még nem tudom mit cseréltek. De összesen 3000. Van változás. Hamarabb fűt bent. :-) Meg más a hangja. De ez szerintem, azért van mert melegebb a motor. (Nem tudom, majd kijavítanak) A szerelő azt mondta, hogy kevesebbet fog enni. Majd kiderül.
Peti16V04-11-2005 22:36:39 // 1385
Asszem nálam is érik a termosztátcsere. Autópályán folyamatos tempónál nem akart 70-75 foknál feljebb mászni, de városban is ritkán éri el a 90 fokot. Szerintem ez az egyik oka annak, hogy sokat zabál, a másik az, hogy állandóan dugóban ácsorgok. Elegem van ebből a büdipesti közlekedésből :(( Neked milyen lett a kocsi az új termosztáttal? Érzel változást? Illetve mennyi volt a csere?
Trombozis04-11-2005 19:27:25 // 1384
Nálunk nem. Majdnem meghaltam olyan béna idő volt. De van termosztátom. Ez az. És örültem, hogy olcsóba szerelte meg.
András bácsi04-11-2005 18:24:01 // 1383
Szeretnék továbbképződni: Tudja valaki, hogy az 1.9JTD motorok száma hol tér el attól függően, hogy 105, 110, vagy 115 lovas verzió?
csocsi04-11-2005 17:30:42 // 1382
Nálunk egész kellemes volt a reggel, se köd csak hűvös :-))
Tomy15604-11-2005 15:47:20 // 1381
HI, Én a kipufogó klinikán http://www.kipufogo.hu/ vettem sport dobot, meg króm véget is. Nézd meg az oldalamon, van fotó róla!
Trombozis04-11-2005 13:34:29 // 1380
Dehogynem. Köd is volt meg sötét is. :-))))
csocsi04-11-2005 12:51:53 // 1379
Pedig ma nem is volt olyan hideg :-)))))
csocsi04-11-2005 12:51:28 // 1378
Nehezen megy abba a hülye fejükbe, hogy nem jó márkát választottak :-DDDDD
Trombozis04-11-2005 12:22:20 // 1377
Nekem mostanában nem sok mindenkit tudtam büntetni. Nem vagánykodik mellém senki. De lehet azért, mert olyan jók az utak. :-) Nem baj mától termosztát benne lesz a kocsiba. Reggel is majdnem megfagytam. :-D
mszabika04-11-2005 12:13:57 // 1376
Helyes! :)))) mostanában rajtam is vannak, hiába, büntetni kell :))
csocsi04-11-2005 11:50:28 // 1375
Hali!! Ma a 6-on Paks után az opel kereskedésnél pirosat kaptam a belső sávban. Beállt mellém a külsőbe egy zöld vw, úgyhogy az autók orra együtt volt. Gondoltam akar valamit, nem tévedtem. 1-ben kicsit előrébb volt, de aztán vége lett mint a botnak. Leigáztam, csak a feliratomat tudta olvasni: NINCS MÁS MÁRKA. Hiába ezek a sváb autósok nem nyugszanak!!!!! Büntetni kell, mert kiharcolják :-))
BeeGee03-11-2005 23:46:14 // 1374
Mél ment!
Mambo_7603-11-2005 23:38:04 // 1373
Nagyszerű lenne. Ezen a számon el tudsz érni: 30/680 8600 vagy dobj egy@mailt! Előre is köszi.
156sw03-11-2005 22:58:16 // 1372
Adjatok tanácsot hol? tudnék és főleg miylen? jó minőségű, de azért nem horror árú duplakipuff véget venni???????? (BUDAPESTEN!)
Vader (a Gróf)03-11-2005 22:49:18 // 1371
Ciao! Szomorú szívvel megválok eddigi hű társamtól, egy 156 2.0 TS '99-es gyönyörűségtől!A 120 ezres szervíz után (vez.módosító csere, alapjárati mot. csere, szíjfeszítők, szíj, frissen szervizelve), futómű nagyon jó állapotban, valós 136 ezer futott km-rel.Mo.- n csak 36 ezer km-t futott.Az autó a Szamosi szervízben folyamatosan pátyolgatva (munkalapokat kérésre adok).Színe ezüst, ABS, 4 el.ablak, 2 légzsák, hifi, s.kék plüss kárpit. Megtekinthető az oldalamon. I.ára: 1.9 M Ft. Tel.: 20-921-7513
BeeGee03-11-2005 22:17:34 // 1370
Hali! Ha a másolást, vagy ilyesmit megoldod, akkor tudok adni eggyet.
csocsi03-11-2005 22:05:58 // 1369
Ez király. Nálam a balos üvege törött. Akkor azt hiszem megérett a cserére. :-(
veteranviking03-11-2005 21:43:56 // 1368
Ezt pont ma tapasztaltam én is! A jobbos ködlámpámban állt a víz,kivettem mind a kettőt.A beteget kiszárítottam,a másikat is átnéztem,utánna a beteg lámpámat leszigeteltem FBS cimű pasztával. Nem is ez a lényeg,szóval ma úgy járkáltam ködlámpák nélkül,bennem volt a kíváncsiság világít-é a kontroll lámpa,fölkapcsoltam,de semmi visszajelzés.A lámpa szerint minden OK,pedig be sem volt szerelve:)))))
csocsi03-11-2005 19:08:32 // 1367
Hali!! Ma érdekes dolgot tapasztaltam. Bekapcsoltam az első ködlámpákat, a visszajelzés hogy világít rendben. Aztán csak megnéztem ekkor derült ki hogy egyik sem világít. Érdekes nem. Valaki találkozott hasonlóval??
Mambo_7603-11-2005 19:06:15 // 1366
156-os gépkönyvet keresk. Fénymásolat vagy elektronikus formátumban is jó lenne. Thx
ribipeti02-11-2005 15:58:33 // 1365
Van valakinek legújabb Workshop manuáléja, amiben a GTA is benne van? Mert csak szereztem végre GTA xenon lámpicskukat, és össze kéne hangolni a kábeleket meg a fényszórókat. A segítséget előre is köszi.
ribipeti02-11-2005 15:56:03 // 1364
Ahogy gondolod kollega. Ha esetleg majd eccer kellene, szólj ide, mert van egy cimbim, akinek mintha lett volna egy elfekvőbe, korábban nekem ajánlotta de nem kellett.
Blacky30-10-2005 16:26:51 // 1363
Köszi Cimbora, egyenlőre nem érdekel:)
GEORGE30-10-2005 13:24:53 // 1362
Büntetünk?? :-DD
Trombozis30-10-2005 13:22:08 // 1361
Na ma kiderült, hogy melyik gumim adja a dübörgő hangot. :-) Kaptam egy szép defektet. De ez még nem is lett volna gond, ha a szerszámosból nem hiányzik a kulcsnak a vége, amivel neki esek a csavaroknak. Egy majom dojcs BMW-st megállítottam, hogy segítsen, de nem nagyon akart. Kapja be akkor. Mert neki nincs ekkora kulcs a kocsijába. Így is mindig amikor elment a kocsitól bezárta, hogy esetleg ne hogy ellopjak valamit. Ja oszt elmenekültem volna egy agyonba_s_ott felnivel és a lyukas gumin. Azért szívtam még, mert senki nem ált meg. Mindenki temetőbe igyekezett. :-( Én is odamnetem volna. Mindegy tesóm jött segíteni. Nagyiékat átpakoltuk az ő kocsijukba én meg 50-nel hazagurultam. Üdvözlöm az Alfást aki cseszett megállni segíteni.
Trombozis29-10-2005 20:20:04 // 1360
Mindegy. Így is el kell mennem majd párszor. Gondolom. Nekem 174km. De nagyon muszály. Na BMW. Feszengett tegnap egy Nyíregyházán. Csak ráb_szott. :-) Rám akarta húzni a kormányt. csak én meg nem kuláltam be. Már csak mögém került én meg nyomtan neki egy féket. :-) Hülye gyökér. Láttad volna a fejét.
Tomy15629-10-2005 19:39:21 // 1359
Most már csak Vácon elérhetők, elköltöztek. BMW szalon lett a budapesti Váci úti szalon és szervíz helyén :( Phfujjjjjj!
Trombozis29-10-2005 17:12:23 // 1358
Köszi, jó tudni ezeket is. Szerintem szerdán megyek intézkedni. Őket csak Vácot és Pesten lehet megtalálni?
Tomy15628-10-2005 11:39:52 // 1357
Na szóval a Code card 2 ára 1093 ft volt, nem riasztós kulcs pedig 19809 ft. Az SPQR-nél.
csocsi28-10-2005 08:17:08 // 1356
A szemüveget tedd fel :))
Mike.28-10-2005 07:33:39 // 1355
156-os km órához keresek égőt. Pontosabban a műanyag foglalat érdekelne. Ha valakinek van ilyen szívesen venném, de ha valaki tud cikkszámot azal is tudna segíteni. :-))))
Mike.28-10-2005 07:01:51 // 1354
Alig találtam meg a karikát. Most a szemem nem jó vagy .... :-)))))
GEORGE28-10-2005 06:57:01 // 1353
Igen :-)))
csocsi28-10-2005 06:53:24 // 1352
Hát nem sürüven fogom lemosni az biztos :-))
csocsi28-10-2005 06:52:48 // 1351
Ez a te gépedről készült kép???
GEORGE28-10-2005 06:51:44 // 1350

A pirossal karikázott a vezérlésmodósító
Mike.28-10-2005 06:51:24 // 1349
Az egyik motormosás után én is így jártam. Nekem gyorsításkor torpant meg, mintha nem kapna üzemanyagot. Szerencsémre pár nap múlva mentem Szamosiékhoz és ott rögtön észrevették, és orvosolták a hibát. Ennek a TS motornak ez egy nagy f@szsága.
csocsi28-10-2005 06:50:33 // 1348
Elfogadom a pontosítást és bocsi a többiektől :-))
GEORGE28-10-2005 06:44:57 // 1347
Szeva csocsi! Kiegészités képpen ez nem a vezérlésmodosító mert az az egység a szivótengely végén van. Ez csak a hozzátartozó egység egy ugymond kapcsoló!
csocsi28-10-2005 06:41:36 // 1346
A paksi "miniszervíz" nevében is mondhatom valószínű hogy igen, legalábbis nagyon bízunk benne :-))
Mike.28-10-2005 06:36:03 // 1345
Akkor most rendben van a gép? A gyertya miatt xarakodott?
csocsi28-10-2005 05:49:24 // 1344
hibafeltárás a paksi "miniszervízben"

ez már az elhárítás folyamata

a fáradt melós jutalma

Sajna az első gyertyák víz alatt voltak, ezt megszüntettük, valamint a kisebbeket kicseréltük mivel nem valami jól néztek ki, meg khm bosch volt!!
Mindjárt csendesebb lett és egyenletesebb az alapjárat.
Kipróbáltam és mintha tényleg jobban húzna.

Köszi a tippeket.

Ezúton mondok köszönetet a "miniszervíz tagjainak: MolTib; George
valamint fiamnak a dokumentálásért.

:-)))))
csocsi28-10-2005 05:41:43 // 1343


A vezérlésmódosító, speciel egy 2.0 TS Selespeedben.
csocsi28-10-2005 05:39:09 // 1342
Nekem még a pirosak vannak. Szerintem nagyon szépek :-))
Tom1227-10-2005 20:16:22 // 1341
Ennek sajnos a feje "ütődött meg", mert nagyjából össze is raktam, egy kis darab hiányzik a tokjából, de nyomásra nem reagál... Egyszer a gumit cserélték rajta, az volt 1300,- /!!/ Ft.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.