GTPeti24-02-2013 20:55:04 //
31580
Honnan indulna a korrózió, ha nem a varratoktól? A baj inkább a tisztességes bevonat hiánya... Természetesen a legtökéletesebb tűzihorganyozva lett volna. De ki akar manapság örökéletű alkatrészeket gyártani?
...mint kiderült senki. Végignéztem az adatbázisban az összes márkát és kiderült: Az Alfa csak egy a sok közül, aki odalent nagyon erősen spórol. A két legjobb márka, a Renault (nem tévedés!) és a BMW. Megerősítettek abban, hogy ha egyszer új autóm lesz, azonnal konzerválni fogom.
mizooo24-02-2013 20:39:14 //
31579
A hegesztéseknél volt a gond onnan indult, lehet nagyon kiégették a fémet?
mizooo24-02-2013 20:37:05 //
31578
Itt egy 2008-as gép, hasonlóan neki is a bölcső indult meg de nem gyengén!
Rozsdás Alfa
Nekem ennyire nem durva, de ha jön a jó idő neki kell állnom. Mintha nem lenne lefestve rendesen.
GTPeti24-02-2013 20:18:45 //
31577
Érdemes átbogarászni a többi márkát is.
A BMW-ről készült képek többsége olyan, amilyet egy Alfa tulajdonos csak látni
szeretne... (A BMW-knél az alapos konzerválásról áttértek a "beburkolásra". A műanyagok mögött alig vannak alvázvédve a dolgok. Ennek ellenére jól tartják magukat, a képek alapján.)
GTPeti24-02-2013 20:14:35 //
31576
Azt írják, hogy enyhén szólva hiányos és gyenge a felületvédelem...
Megnéztem az Audikat. Itt is ezt írják. Szó szerint: 2005 óta a VW konszern szinte semennyire sem konzerválja az autókat. (Ezt a hagyományos alapozó+festék felületvédelmen kívül értik. A kritikus helyeken, értsd az alvázon.)
mizooo24-02-2013 20:11:10 //
31575
Fordítod? Nekem a bölcsővel van nagy baj :(
GTPeti24-02-2013 20:05:02 //
31574
Egy német szervíz rozsdaadatbázisa:
159
Hát nem dícsérik agyon. :((
Szerintem jól érted. :) Ha úgy vágod mint a képen, illetvea kipuffból 25 mm-t vágsz, akkor lesz olyan mint az enyém, ami kb. 30-40 mm-t lóg kijjebb mint a gyári.
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:

Zsolt155 vége. :)
Szerintem jól érted. :) Ha úgy vágod mint a képen, illetvea kipuffból 25 mm-t vágsz, akkor lesz olyan mint az enyém, ami kb. 30-40 mm-t lóg kijjebb mint a gyári.
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:
Nekem is valami ilyen csúszott ki a számon. Most már röhögök rajta :-)
Nekem is 2 nap kellett hozzá mire észre vettem. Annyira a fényezést vizslattam csak :-)
Ott még hülyébb lennék mint itt :-)
Dévid24-02-2013 18:44:54 //
31567
Ne csüggedj, inkább így lásd a 6-ost, mint úgy ahogy én láttam anno a 9-est. :D
Imi24-02-2013 18:19:05 //
31566
Tényleg.Fel se tünt.:)
Gábor7924-02-2013 17:31:43 //
31565
Beszarás... már bocs!
Régen még a 60-as években nem felvételről, hanem élőben ment a TV adás.
A lottószámok sorsolásakor éppen az ózdi kohászművek Lenin brigádja húzta a számokat.
A kohász kihúzta a gömből a kis piros golyót, szétcsavarta, majd megszólalt:
"Hatos! ... lófaszt! Kilences!"
GTPeti24-02-2013 17:10:23 //
31563
Szeretettel várunk a 156 topicban. :)))
Shadin24-02-2013 17:04:16 //
31562
Ez cuki
Imi24-02-2013 16:57:18 //
31560
Mi a baj???Én nem látom.
Bakker ezt most vettem észre:

A fényező minden bizonnyal nem ismeri az ALFA-kat :-(
Úgy is megyek vissza hozzájuk a jövőhéten, majd kérdőre vonom.
GTPeti24-02-2013 16:08:01 //
31558
Végülis a csomagtérajtóban van elég hely, oda lehetne tenni a rugós babák ütközők helyett valami komolyabbat.
Liquid24-02-2013 16:02:46 //
31557
inkább valami rugós, vagy egyéb megoldás, ami megemeli pár centit a csomagtérajtót
Ez is koszos lesz :-(
Most komolyan ez akkora probléma tud lenni? :-O
27 éve vezetek, de még sose okozott problémát, mint ahogy a pohártartó hiánya sem, a beparkoló automatika hiánya sem.
Már kezdem érteni, hogy miért nyílik magától egy-két német vas hátulja.
Shadin24-02-2013 15:25:43 //
31555
Megrendeltem. Majd nyafogok.
Shadin24-02-2013 15:20:56 //
31554
Jól értem, hogy piros vonalnál mélyebbre kell kivágni hogy ne legyen hosszabb 3-4cm-rel mint a gyári. És/vagy a csövet (is) rövidebbre kell vágni.

Ilyen?
Kb. így:

Liquid24-02-2013 14:41:41 //
31551
pedig sajnos igazuk van (ami a nyitás problematikáját illeti)
Liquid24-02-2013 14:40:13 //
31550
már dolgozom a probléma megoldásán. Nagyon kaki ez így, pl. kesztyűben nem fér oda a kezem, meg amúgy is tök kosz lesz tőle.
Amint kicsit kulturáltabb időjárás lesz, szórakozok majd vele.
A lemez alatt nem is lesz piszkos a kocsi,így ideàlis a megoldàs
Én azt nem értem a német kocsikban,miért kell a làmpakapcsolót a bal térdedhez tenni,
Pont oda ahova balesetnél bevered
Tulajdonképpen így van fent az enyém is (fent két hegesztés + alul egy csavar), csak a gyárinál kijjebb lóg ~30-40 mm-el (az áthatás ugyanúgy benne van).
Shadin24-02-2013 14:17:56 //
31546
Robi segíts! Elkerülhető a kis csavaros rögzítés elkészítése? Ha mindenből vágni kell akkor lehet hegeszteni is a véget a csőre?
Shadin24-02-2013 13:58:08 //
31545
Írtam a Paraginak, hogy nekem kellene olyan amit feltettél, de a hegeszthető verzió. Nem is válaszolt. Azt (talán) így lehetne feltenni:

Shadin24-02-2013 13:50:20 //
31544
Értelmetlen marhaságokat írnak állandóan. Egyébként a négykarikás kombinak meg a többi német autóknak mindig tiszta a hátulja. De tényleg :-)
Totálkáron olvastam valamelyik tesztben talán, hogy az alany (diesel) már nem hajlamos a lefulladásra, ami tipikus diesel probléma. Hát én soha sem fulladtam le.
Meg másik teszten nem olyan régen volt (talán E36) le merték írni hogy a sárvédő ív és a csomagtér ajtó az embléma körül rohad, megjegyzésben: tipikus német autó probléma...
A mi kezünk meg mindig koszos és semmi sem fér a csomagtartóba mert egy Thália-é is nagyobb.
Szegény mi...
GTPeti24-02-2013 13:21:29 //
31543
És ha lenne rajta egy kilincs? Az is koszos lenne. Ezért nem értem ezt az egészet. :)
Shadin24-02-2013 13:20:59 //
31542
Shadin24-02-2013 13:10:35 //
31541
Ott nyitható. Ott is koszos. Mindig felpattintom a burkolatot.
GTPeti24-02-2013 13:06:25 //
31540
(A hátsó ablaktörlőkarról beszélek, természetesen. :)
GTPeti24-02-2013 13:05:58 //
31539
A 156-on nekem az az érzésem, hogy az ablakmosókart erre (is) teremtették. Közvetlenül a tengely mellett szoktam megfogni, mint egy fogantyút.
Shadin24-02-2013 13:01:09 //
31538
Azért az nekem kicsit kalandos :-(
köszi a tanácsod.... rozsdamentes lesz igen, az jobbnak tűnik..
A krómozottat SZVSZ felejtsd el!
Rozsdamentes (1.4301), vagy inkább saválló legyen.
Hátsó ablakmosó hogy műkszik? :D :D megyek a géppel lassan, de nem tom így fejből :))))
pöpec.... jó lett. Nekem a 2.4-es vég nagyon bejön... olyanra gyúrok.. gondoltam,h a munkahelyemen csináltatok olyant.. rozsdamentesből...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.