Forum >> 164-166

András bácsi07-09-2005 13:04:36 // 1879
Ha van minta, meg lehet próbálni szerezni. Talán...
András bácsi07-09-2005 13:01:24 // 1877
Nekem sajnos kezd beteg lenni az első. És nem tudom miért. Kérdés, hogy milyen mélyen van edzve a bütyök, hogy megáll-e a kopás, vagy folytatja alapkörig. Apropó: sport tengelyt ki forgalmaz itthon?
a07-09-2005 13:01:06 // 1876
Köszi :)
a07-09-2005 13:00:48 // 1875
Biztosan meg lehet. Elvileg én is tanultam igen sokáig elektronikát (villanytant, digit és analóg technikát, stb...) ahhoz, hogy elvileg meg kellene tudnom csinálni. Gyakorlatilag rá sem nagyon tudok nézni... :) Ha meg venni kell, az szerintem horror ár...
András bácsi07-09-2005 12:59:26 // 1874
Meglátjuk.
a07-09-2005 12:59:07 // 1873
Nekem minden alkatrészt Ervin hoz :) Amúgy Szegeden veszi, ha jól tudom nagykerben. Nem tesz az alkatrészre semmit, ugyanannyiért adja mindenkinek, mint amennyiért ő veszi. Neki elég a mókadíj...
TáDé07-09-2005 12:58:50 // 1872
SN: Isten hozott itthon. :)
András bácsi07-09-2005 12:58:15 // 1871
Elvileg a csatit meg lehet oldani.
a07-09-2005 12:58:01 // 1870
Balos. A keret eleve nem volt meg, az üveget meg eltörte egy felpattanó kő, sajnos...
András bácsi07-09-2005 12:57:08 // 1869
Hol veszed?
a07-09-2005 12:56:58 // 1868
ja... De mondjuk ha már veztengely beteg, akkor az már nagyon gáz....
András bácsi07-09-2005 12:56:43 // 1867
Igen, nekem is volt, ami elégett. :-( Lodge
a07-09-2005 12:56:10 // 1866
Csak átolvastam, amit a grafomán társaság írogatott amíg odavoltam :)
András bácsi07-09-2005 12:55:47 // 1865
A vezérműtengelyt és a tőkéket kihagytad.
András bácsi07-09-2005 12:54:32 // 1864
Melyik oldal?
András bácsi07-09-2005 12:53:30 // 1863
Mi van itt, SN-invázió?! :-))))
a07-09-2005 12:52:38 // 1862
Nekem ez az ötlet a legszimpatikusabb :) És mi lenne, ha átmennénk Szabadkára tankolni, és aki akar vásárolhat a piacon, az utiköltség csökkentése érdekében? ;DDD Szóval október eleje, Szeged. 1 voks
a07-09-2005 12:43:45 // 1861
Nem a szoftver a drága, hanem a hardware... A csatik, amikkel rá tudsz csatlakozni a nem szabványos elektronikákra... Szerintem...
a07-09-2005 12:42:32 // 1860
WIT Kft Bp, XI. ker. :) Megcsinálják olyan minőségben, színben, mintával, amivel akarod, és meg is várhatod, azonnal kész :) Első-hátsó, hímzéssel, a lehető legjobb anyagból 7k huf körül van. Ha csak első kell, és jó a gyengébb anyag is, és elég csak a vezető oldalon a minta bele, akkor az csak 3k huf körül van, ha jól tudom.
a07-09-2005 12:35:03 // 1859
Hát mi tavaszal adtunk el egy frissen felújított, 92-es 155-ből egy 1,8 TS 8v motort 180-ért... És eléggé örült neki a vevő, mert messze ez volt a legjobb ajánlat... Persze a 150-180 nem a széthajtott motorokra vonatkozik, hanem a tényleg jókra.
a07-09-2005 12:33:29 // 1858
Akkor már inkább Szamosi mester 64-e... Az övé dettó mint az enyém kinézetre, csak 3,0 V6 24v motorral. Asszem 1 évvel öregebb az enyémnél, de ugyanannyi km van benne. Nem tudom mennyiért adná, de nem sokért, azt mondta. És az tuti jó karban van. És nagyon szeretné eladni...
ghosty907-09-2005 12:32:54 // 1857
"150-180 egy jó 2,0 8v TS motor piaci ára." En ezt sokallom; vagy 75-osbol bontott az nagyon nem jo?
a07-09-2005 12:31:30 // 1856
Az adott file-t megkeresed valahol mondjuk a neten, letöltöd, bemásolod a megadott könyvtárba, és újra elindítod. Akkor valószínűleg másik DLL-t fog keresni, azzal megteszed ugyanezt. Ha minden igaz, előbb utóbb elfogynak, és menni fog a progi.
a07-09-2005 12:28:07 // 1855
150-180 egy jó 2,0 8v TS motor piaci ára.
a07-09-2005 12:26:52 // 1854
Mármint a 2v-ben... A 4v-kben és a V6TB-ben 7,5...
a07-09-2005 12:25:03 // 1853
Az enyémben 72 lityó van... 65 + 7 tartalék
a07-09-2005 12:24:02 // 1852
Jól tudod. Benzinmérő: igazán lehetett volna csillapítást tenni a mérőbe :)
a07-09-2005 12:21:24 // 1851
Ha kivillan a lámpa is, az nem jó jel. Akkor méresd meg az olajnyomást azonnal! Üzemi hőfokon 4 bar körül kell lennie szerintem a nyomásnak. Lehet beteg az olajpumpa, azzal meg nem szabad viccelni.
a07-09-2005 12:18:56 // 1850
Az olajnyomásmérő nekem konstans 1 bar-t mutat, a valóság meg 5 bar volt... A benzinlámpa... 72 lityó a tankom. Amikor először felvillan a tartaléklámpa, akkor megy bele kb 45 lityó benzin. Amikor folyamatosan ég már, akkor megy bele kb 50-52 lityó. Amikor már meg sem mozdul a mutató, akkor megy bele 65 lityó.
a07-09-2005 12:16:27 // 1849
A Superek sem 16v... Azok is "csak" 8v mocik...
a07-09-2005 12:14:50 // 1848
Ezek drágák. Én a V6TB-be való (elvileg 20k km-t bíró) NGK-kat 1200 Ft/db körül veszem általában.
a07-09-2005 12:10:06 // 1847
Csak V6TB motorban... Szabályosan elégnek a gyertyák. A prémium gyertyák mennek el 20k km-t, a símák 10-et.
a07-09-2005 12:08:54 // 1846
Gyertyája válogatja... A V6Turbónál nem is 20, hanem 10k ekvileg a gyertyacsere periódusa, egyben van az olajcserével. A V6TB-nél elvileg(!!!) 20k a gyertya, de szvsz ez megint gyertya kérdése... Én cserélem 10k-nál, nem összeg a gyertya.
a07-09-2005 12:03:33 // 1845
Én is... Ne tudd meg mennyi ideget megettünk...
a07-09-2005 12:03:06 // 1844
Sosem volt a 16 szelepes a 164-ben, ahogy a JTS sem a 166-ban. A csúcs 2 lityós szívómotort mindíg a 155/156 kategória kapja meg.
FRC07-09-2005 12:01:56 // 1843
nállam is zöld az összes űveg, de van csíkom is! az ezedeti ablakon is és ezen is merthogy cserélve lett.
FRC07-09-2005 11:58:42 // 1842
Örülök, hogy újra egyben vagy!
a07-09-2005 11:55:13 // 1841
Jaaaa... Attól függetlenül szvsz Trencsik tud olcsóbban alkatrészt szerezni.
a07-09-2005 11:53:50 // 1840
A Trencsik Roland Tatán 50 körül komplett, működő klímákat ad.
a07-09-2005 11:51:09 // 1839
Fogyasztás: városban 14, de inkább 15 vagy fölötte. Megbízhatóság: nincs vele gond, ha rendben van a motor. Ha a motor betegeskedik, akkor sok gond lehet vele. A V6TB olyan, hogy sok utángyártott alkatrész nem jó bele. Pl. szelepek, szelepszár szimmeringek, lambda, LMM, stb... csak gyáriban szabad belerakni. Turbó szintén lehet beteg a használtaknál. Jellemző hibák: turbó rossz, nincs kompresszió, szelepek, szelepszár szimmeringek rosszak, hengerfelyek betegek. Problémára utaló jelek: nagyon sok olajat zabál (alapból, újkorától is eszi az olajat, akár 0,5 lityó/1000 km is lehet normális, ha az olaj olyan), füstöl, nem megy, rángat. Nagyon meg kell nézni, mert 164 Super V6TB-t nagyon ritkán lehet jót venni. Én is amikor néztem, az első normálisat azonnal megvettem, nem vártam tovább, mert nincs. V6Turbóból van több, de azok már kezdenek igen leharcoltak lenni. Mindegyikre igaz, hogy az első jó állapotút azonnal meg kell venni, mert nincs válogatási lehetőség.
a07-09-2005 11:40:45 // 1838
Nekem egy Super ködlámpa kellene! kerettel együtt!
a07-09-2005 11:39:59 // 1837
Az enyémen sincs napvédő csík, az egész első szélvédő egységesen színezett... Pedig az eredeti szélvédő van még benne.
a07-09-2005 11:37:43 // 1836
Remélem én is...
a07-09-2005 11:37:16 // 1835
Hogyne olyan, lenne, mintha szelephang lenne... Épp az a lényeg, hogy a vezmód a szelepvezérlést módosítja. Így rossz vezmódnál rossz a szelepbeállítás, így egyértelműen szelephang jelentkezik. Szerintem :)
Tom1207-09-2005 11:30:37 // 1834
Látom, nem csak nekünk volt hasonló "mozgalmas" nyaralásunk... /Részletek az "Utazások..." topicban/ A homloküreg gyulladással vigyázni kell, mert nekem kb. 5 éve nem kezelték ki rendesen, így egész télen "használhatatlan" az orrom... Most ráfogták, hogy allergia...:-/ Remélem, azért mindenki helyrejön előbb - utóbb.:-)
a07-09-2005 11:29:30 // 1833
Itt szólt az igazság...
a07-09-2005 11:28:22 // 1832
Igen így kell, de kérdés, hogy a műszer jó volt-e... Ismerem az autódat. Már amennyire. Szerintem tuti nem lenne 10 alatt, ha normálisan megmérnék. Szaladj be ervinhez, ha egyszer Szegeden jársz, majd ő megmondja a frankót.
a07-09-2005 11:25:57 // 1831
Amúgy bakker, grafomán banda vagytok :) Hogy lehet ennyit írni? :)
a07-09-2005 11:25:26 // 1830
Ott valami hiba van a méréssel. 7 alatti kompresszióval nem megy a motor. Ha valamelyik hengeredben tényleg 5,5 lenne, akkor folyton 3 hengerezne a motor terhelésnél. A gyertyák helyén a sűrtési végnyomást méresd meg, hozzáértővel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.