Forum >> 164-166
Trumpf (NagyVad)21-12-2016 21:32:02 // 80179
Szervusz! Az enyém is Spotronic, 235e km van az órában, ebből én csak 65e-t tettem bele. Eddig OK, de ha fel kell újítani az kb. 1000€ lesz.
Maxwell21-12-2016 20:18:01 // 80178
Amennyire én tudom, egy rakás OFF autóba (pl.: Volvó, Opel) építették ugyanezt az 5-ös Aisin váltót. Budapest környékén biztosan akad olyan műhely ahol értenek hozzá.
Futómű javításról én még nem tudok beszámolni.
Fogyasztásban meglepően jót hazudik. A fedélzeti szerint jelenleg 6.2. A valóságban ez inkább 7+. Autópályán meglepően spórolós. Sok városi közlekedéssel inkább 8 fölött lesz.
A mérethez meg a teljesítményhez képest szerintem ez is korrekt. Ja és nálam az állófűtés is fogyaszt valamennyit.
Futómű javításról én még nem tudok beszámolni.
Fogyasztásban meglepően jót hazudik. A fedélzeti szerint jelenleg 6.2. A valóságban ez inkább 7+. Autópályán meglepően spórolós. Sok városi közlekedéssel inkább 8 fölött lesz.
A mérethez meg a teljesítményhez képest szerintem ez is korrekt. Ja és nálam az állófűtés is fogyaszt valamennyit.
NormaN21-12-2016 20:08:52 // 80177
Köszönöm az infókat :).
futómű problémák/javításáról mit lehet tudni ? valamint ha ne adj isten megadja magát a váltó van aki tudja javítani ? fogyasztásban miket produkál ?
futómű problémák/javításáról mit lehet tudni ? valamint ha ne adj isten megadja magát a váltó van aki tudja javítani ? fogyasztásban miket produkál ?
Maxwell21-12-2016 19:59:48 // 80176
Szia,
Én ilyet használok augusztus óta. Rendben működik, meg vagyok vele elégedve. A kézi kapcsolgatás nem nagy eresztés. Teszi a dolgát, de elég lassú. Elvétve használom csak. Néha előzésnél kézzel kapcsolok vissza 4-be mert az automata szeret kettőt visszakapcsolni. Az időben és fordulatszámban is soknak tűnik nekem.
Egyébként is szereti pörgetni a motort a váltó. csak 60km/h felett kapcsolja a 4-est. Városban ez elsőre majd furcsa lesz egy kicsit. Ne ijedj meg, ez ilyen. Nem hiba. Én kicsit feljebb szoktam gyorsulni és amikor megvan a négyes akkor már simán visszaállhatsz 50-re.
Az ötödik fokozatot csak 80 fölött kapcsolja. A fenti határok alatt kézzel sem enged feljebb kapcsolni. Finom sípolással jelzi, hogy "majd ő azt tudja...". Ennek ellenére simán fel lehet nyomni harmadikba álló helyzetben és onnan elindulni. Gondolom ennek csúszós úton indulásnál van értelme.
Én hibáról nem tudok beszámolni. Itt a forumon azt írták, hogy ha hibás, azt melegen mutatja meg elöször. D-fokozatban a féken állva az álló helyzetet gond nélkül tűrnie kell. Ha rángat az rossz. A sebességeket is simán, rántás nélkül kell elváltania.
Mindent összevetve én nagyon szeretem. Egyedül a hátrameneti sipolás idegesít. Az borzasztó hagos és nagyon hosszan csinálja minden alkalommal amikor R-be teszed a váltót.
Én ilyet használok augusztus óta. Rendben működik, meg vagyok vele elégedve. A kézi kapcsolgatás nem nagy eresztés. Teszi a dolgát, de elég lassú. Elvétve használom csak. Néha előzésnél kézzel kapcsolok vissza 4-be mert az automata szeret kettőt visszakapcsolni. Az időben és fordulatszámban is soknak tűnik nekem.
Egyébként is szereti pörgetni a motort a váltó. csak 60km/h felett kapcsolja a 4-est. Városban ez elsőre majd furcsa lesz egy kicsit. Ne ijedj meg, ez ilyen. Nem hiba. Én kicsit feljebb szoktam gyorsulni és amikor megvan a négyes akkor már simán visszaállhatsz 50-re.
Az ötödik fokozatot csak 80 fölött kapcsolja. A fenti határok alatt kézzel sem enged feljebb kapcsolni. Finom sípolással jelzi, hogy "majd ő azt tudja...". Ennek ellenére simán fel lehet nyomni harmadikba álló helyzetben és onnan elindulni. Gondolom ennek csúszós úton indulásnál van értelme.
Én hibáról nem tudok beszámolni. Itt a forumon azt írták, hogy ha hibás, azt melegen mutatja meg elöször. D-fokozatban a féken állva az álló helyzetet gond nélkül tűrnie kell. Ha rángat az rossz. A sebességeket is simán, rántás nélkül kell elváltania.
Mindent összevetve én nagyon szeretem. Egyedül a hátrameneti sipolás idegesít. Az borzasztó hagos és nagyon hosszan csinálja minden alkalommal amikor R-be teszed a váltót.
Mr. Z21-12-2016 14:24:18 // 80175
bocs, valóban félre olvastam.
Hát én lehúznám a csatit és kimérném egy mezei multival hogy fékpedál lenyomásra hány volt szaladgál ott.
Hát én lehúznám a csatit és kimérném egy mezei multival hogy fékpedál lenyomásra hány volt szaladgál ott.
NormaN21-12-2016 13:09:31 // 80174
Sziasztok.
Nagy szemezek egy 166 2.4 FL Spotronic (5 sebességes) autóval, de nem igazán vannak infóim erről a váltóról. Személy szerint manuális párti vagyok de nyitott :D... jó ? hibái ? a kapcsolgatós részleg mennyire "élvezet" ? köszi az infókat előre is :)
Nagy szemezek egy 166 2.4 FL Spotronic (5 sebességes) autóval, de nem igazán vannak infóim erről a váltóról. Személy szerint manuális párti vagyok de nyitott :D... jó ? hibái ? a kapcsolgatós részleg mennyire "élvezet" ? köszi az infókat előre is :)
Kazes☻20-12-2016 19:46:43 // 80173
Én nem a lámpa fajtájára gondoltam és nem is azért ajánlottam a cartárs blogját, hanem az elektromos kalamajka miatt... De reméljük nálad más egyszerűbb lesz a gond. :)
cZ20-12-2016 19:03:26 // 80172
Köszönöm a gyors válaszokat, de nekem nem a tolató lámpával vagy a ködlámpával van gondom, ami a csomagtérajtóban van. A féklámpa izzó az index mellett foglal helyet. kétlem hogy a csomagtartó ajtajába felvezették volna a szálát
Kazes☻20-12-2016 18:13:06 // 80171
Cimborám Sanyi is hasonlóan járt... nézd meg (Coyote) a blogját...
Mr. Z20-12-2016 17:38:09 // 80170
csomagtér átvezetőbe sérült a kábel. kárpit le, csati szét és ki kell mérni
cZ20-12-2016 16:16:51 // 80169
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni pár órát már böngésztem de nem találtam az enyémhez hasonló hibajelenséget:
A bal fékizzóhoz nem jut el a 12V pozitív (megnéztem jó az izzó és a csatlakozó sem oxidálódott el) a jobbos prímán működik, van valakinek ötlete mi a baj?
Segítségeteket szeretném kérni pár órát már böngésztem de nem találtam az enyémhez hasonló hibajelenséget:
A bal fékizzóhoz nem jut el a 12V pozitív (megnéztem jó az izzó és a csatlakozó sem oxidálódott el) a jobbos prímán működik, van valakinek ötlete mi a baj?
Kazes☻17-12-2016 13:39:59 // 80168
Neked már nem ilyen autód van, Bubuka! :)
Coyote17-12-2016 10:48:57 // 80167
És akkor az megoldja a gondot? Nehéz cserélni ezeket?
atis_166jtd17-12-2016 10:38:39 // 80166
Minden tömítés, szimering van hozzà.
Coyote17-12-2016 10:02:35 // 80165
Sziasztok. Ha folyik a nagynyomásúból a gázolaj okozhat ez inditási gondot? Hogy lehet ezt orvosolni? Csak csere vagy lehet hozzá tömítést kapni?
Köszönöm
Köszönöm
FRC15-12-2016 22:01:54 // 80164
Motorháztető alatt, az ablaktörlőket le kell szedned és a műanyag burkolatot is, az anyósoldal felől lesz. ha kiszeretnéd szedni akkor a teljes ablaktörlő mechanizmust is ki kell szedned először!
Bandie15-12-2016 21:40:03 // 80163
Hali Cartársak! A Teamtwork Kft, 17.ker., Csaba utca, hátsó futómű felújítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata vagy közérdekű infója? Grazie!
forrasr15-12-2016 20:24:40 // 80162
Hátul a kalaptartó alatt, féklámpa alatt közvetlen, kis fekete doboz.
csokagm15-12-2016 19:49:07 // 80161
Sziasztok!
A központi zár adóvevőjét hol találom? Tudtok segíteni ebben?
Köszönöm
A központi zár adóvevőjét hol találom? Tudtok segíteni ebben?
Köszönöm
forrasr15-12-2016 15:15:18 // 80160
mérd ki, hogy jön-e áram a mosó motorhoz, ha jól tudom nem mossa minden ablakmosáskor a fényszórót is, meg nem mindegy, hogy húzod folyamatosan a mosókart vagy automatán mosatod, de ebben nem vagyok biztos. A lényeg, hogy ha nem ér ki a motorhoz a villany akkor vagy vezeték/relé, kontakthiba vagy valami, ha ott a villany akkor jó eséllyel a motor halt be. A csatlakozói nem túl nagyszerűek, úgyhogy lehet a motornál van kh, nekem azzal volt baj,megtisztítottam bezsíroztam őket és azóta megy.
medcare15-12-2016 14:02:04 // 80159
Balra a kormány mellett, de a biztosítékot rendben találtam. Meg valami relé is kattog ugyanott.
KisP14-12-2016 21:11:06 // 80157
nekem a fényszóró mosó nem akar működni. Pedig a szivattyú jó, a relé jó ....
lehet köze annak ,hogy a xenon rendszer letiltja mert hibát dob?(a szintezők miatt)
lehet köze annak ,hogy a xenon rendszer letiltja mert hibát dob?(a szintezők miatt)
figura 155 2.5 TD14-12-2016 16:03:31 // 80156
Sziasztok Kartársak ! 164 2,0ts 1997-es évjárat...., hol találhatom meg legkönnyebben a fűtőradiátorát , milyen írányból ? :)
Amikor bekapcsolom a fűtést egy rövid ideig fagyálló szagot érzek , mi lehet a baj , hol keressem a szivárgást , volt már ilyen valakinek ?
Amikor bekapcsolom a fűtést egy rövid ideig fagyálló szagot érzek , mi lehet a baj , hol keressem a szivárgást , volt már ilyen valakinek ?
mreni14-12-2016 13:28:21 // 80155
Sziasztok.
Kormánymű felújításra tudtok esetleg valami profit aki normális minőségi munkát végez??
Én eddig csak kontárokat találtam :/
Kormánymű felújításra tudtok esetleg valami profit aki normális minőségi munkát végez??
Én eddig csak kontárokat találtam :/
vologya[kendács mester]14-12-2016 08:22:41 // 80154
Az enyém is megadta magát. De ennek nincs valahol biztosítéka? Majd ha meleg lesz megint akkor lebontom és megnézem. Én érzem az utat, nem fontos látni is :-) Azért a nagyvadban is csak akkor romlik el valami ha kell :-)
pettinke13-12-2016 22:59:10 // 80153
Még ennél is egyszerűbb, ha itt az Amorén írsz Arno166 cartársnak :-)
medcare13-12-2016 20:12:08 // 80152
Köszönöm. Akkor egyszerűbben nem lehet...
Bilux13-12-2016 19:52:40 // 80151
jobb kerék kidob betét ki és tadaaaam
medcare13-12-2016 19:20:37 // 80150
Még egy kérdés. Nem működik az ablakmosó. Honnét férek hozzá a motor csatlakozójához, hogy megmérjem, jut-e oda elég delej?
medcare13-12-2016 19:15:06 // 80149
Srácok! Szét szeretném szedni a régebbi 166 lámpáit. Hol lehet újra bevonatoltatni? Valószínű az lesz a baj, mert pl. a jobb oldali alig világít. Smith szerint hátúlról is ki lehet varázsolni az egészet.
pweisz11-12-2016 11:18:31 // 80148
Hali,
Fehérváron ha jársz, akkor megtudom muatni, bár még nincs teljesen beüzemelve, a kihangosítás funkciót pl még nem probáltam, SD kártyáról van használva.
Fehérváron ha jársz, akkor megtudom muatni, bár még nincs teljesen beüzemelve, a kihangosítás funkciót pl még nem probáltam, SD kártyáról van használva.
pweisz11-12-2016 11:09:40 // 80147
Szia,
vedd fel a gyártóval a kapcsolatot: Loudling facebook
Magyar a gyártó, ugyhogy nyelvi nehézséggel nem lesz gond :)
vedd fel a gyártóval a kapcsolatot: Loudling facebook
Magyar a gyártó, ugyhogy nyelvi nehézséggel nem lesz gond :)
Maxwell08-12-2016 21:45:35 // 80146
Részvét a történtek miatt. Az enyémet csak a parkolóban intézték el (alig egy hete volt nálam) de az is nagyon bosszantott. Persze a tettes ismeretlen maradt.
A 159 nálam is képben volt, de végül a hátsó sor szűkössége, a DPF-es szívások, a fogyasztás és az ár miatt inkább a 166 mellett döntöttünk. A nagy zene hiányzik kicsit, de egy BT-s Loudlink-re én is pályázok. Ha esetleg valakiét megnézhetném(hogy hogyan működik) a Mosonmagyaróvár-Tatabánya vonalon azt nagyon megköszönném.
A 159 nálam is képben volt, de végül a hátsó sor szűkössége, a DPF-es szívások, a fogyasztás és az ár miatt inkább a 166 mellett döntöttünk. A nagy zene hiányzik kicsit, de egy BT-s Loudlink-re én is pályázok. Ha esetleg valakiét megnézhetném(hogy hogyan működik) a Mosonmagyaróvár-Tatabánya vonalon azt nagyon megköszönném.
Balukac08-12-2016 20:28:17 // 80145
Sziasztok...most vettem egy 166 es van benn loudlink de nem mukodik folyamatosan pirosan villog.....valaki tudna ebbe nekem segiteni koszi
bszl08-12-2016 19:35:56 // 80144
Annak idején mi is a 159 és a 166 között vacilláltunk, de végülis a 166 mellett döntöttünk. Fontos szempont volt a helykínálat, a kényelem, a biztonságérzet, s ezekben a nagyvad erősebb. Nálam a zene nem volt annyira szempont (de abban sem kell szégyenkeznie sztem)
Bilux08-12-2016 18:33:09 // 80143
WARNING!!!
The trans is the ZF 4HP20, used until 2002 (to my knowledge in 2003 the transmission was replaced to Aisin's 5 gear auto), the Sportronic 166 3.0. The fluid is a special, NOT COMPATIBLE with Dexron III ATF. The correct one is Esso ATF LT71141, which can also be bought in a Peugeot dealer (part no.: 973622).
Forrás...én rengeteget agyaltam és olvastam utána
The trans is the ZF 4HP20, used until 2002 (to my knowledge in 2003 the transmission was replaced to Aisin's 5 gear auto), the Sportronic 166 3.0. The fluid is a special, NOT COMPATIBLE with Dexron III ATF. The correct one is Esso ATF LT71141, which can also be bought in a Peugeot dealer (part no.: 973622).
Forrás...én rengeteget agyaltam és olvastam utána
Bilux08-12-2016 18:29:04 // 80142
Mobil ATF LT 71141
Én ezt raktam bele sok sok utánaolvasás után
Én ezt raktam bele sok sok utánaolvasás után
Balukac08-12-2016 14:33:35 // 80141
Koszi
kapeka (Nagyvad)08-12-2016 14:29:59 // 80140
Egész pontosan Tutela GI/E kell neked, ez a HP 20 utódja (a ZC 75 a kézi váltósé). 5 liter érdemes venni, a 4 szűk lesz.
Smith08-12-2016 13:18:04 // 80139
Most agyalás van. A 166-ból mindig hiányoltam hogy a zenét csak nagy macerával lehet upgradelni, meg én szeretek kockulni. A 159 ilyen szempontból felhasználóbarátabb.
Még nem döntöttük el teljesen, mi legyen. Mindenesetre minden reggel bemegyek hozzá a garázsba. Tegnap beültem, beindítottam. Szegényem, minden ugyanúgy világít, zümmög, úgy tesz mintha minden a legnagyobb rendben lenne. :(
Még nem döntöttük el teljesen, mi legyen. Mindenesetre minden reggel bemegyek hozzá a garázsba. Tegnap beültem, beindítottam. Szegényem, minden ugyanúgy világít, zümmög, úgy tesz mintha minden a legnagyobb rendben lenne. :(
Maxwell08-12-2016 12:45:15 // 80138
Akkor az utód nem 166 lesz?
Smith08-12-2016 09:05:59 // 80137
slider00: de van... :(
gecsa07-12-2016 23:09:33 // 80136
a nagyfékes 16os 7j széles, a másik 6.5j.
medcare07-12-2016 11:38:13 // 80135
Mind a 4! Nem Velorex a szentem... :-D
slider0007-12-2016 11:35:10 // 80134
Sziasztok, nincs valakinek eladó loudlinkje? :)
medcare07-12-2016 10:35:52 // 80133
A Seat az a szürke ott hátul?
road-hog07-12-2016 01:38:24 // 80131
Na a felni kezd pontosulni.
Ez ténylegesen 166 felnije, főleg hogy osztókör 5x108-as.
Kérdésem, hogy érdekel-e bárkit is?! Eladó :)
Ez ténylegesen 166 felnije, főleg hogy osztókör 5x108-as.
Kérdésem, hogy érdekel-e bárkit is?! Eladó :)
FRC06-12-2016 21:31:10 // 80130
Szia,
a 166 osztóköre 5x108, viszont felmegy rá a 110 is mozgókúpos csavarokkal. 5x110 a 159 gyári kiosztása. Viszont nagyfékesre (2.0V6Tb, 3.0 és 3.2) 16"-ban elég ritka ami felmegy mivel beleütközik a tárcsába és a fék nyeregbe. Gyári 16" ban is van ami nagy és kis fékes verzió.
a 166 osztóköre 5x108, viszont felmegy rá a 110 is mozgókúpos csavarokkal. 5x110 a 159 gyári kiosztása. Viszont nagyfékesre (2.0V6Tb, 3.0 és 3.2) 16"-ban elég ritka ami felmegy mivel beleütközik a tárcsába és a fék nyeregbe. Gyári 16" ban is van ami nagy és kis fékes verzió.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?