Forum >> 75-90

Marek07-01-2008 19:32:10 // 22128
Akkor azé!!
Robi07-01-2008 19:18:22 // 22127
Ez nem jó hír. Persze azért nem hagyom annyiban, amikor eljön az ideje, kicsit ráfexem a témára. :)

Amúgy ma találkoztam bátyáddal a Frangepán utcában, csápoltam neki, de nem ismert meg, a Tipoval voltam.
Marek07-01-2008 19:12:31 // 22126
Lehet, hogy naiv vagyok, de én így képzelem el a 2.4 TD-m sperresítését:
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)


Ez mind szép és jó, de:
Más a csavarkiosztás a diesel és benzines tányérkeréken / 8, ill. 10/, ezért nem kompatibilisek! Hát ennyi! Hozzáteszem, sajnos...
Azért ne csüggedj, nagyon kreatív vagy tele ötletletekel!
speer07-01-2008 18:44:36 // 22125
Hi , Már rég meg akartam kérdezni az általam felújjítot sperr difi lamellái milyen állapotban voltak ?(volt rajta egy speciális anyag az látszott még?
Robi07-01-2008 17:15:33 // 22124
Lehet, hogy naiv vagyok, de én így képzelem el a 2.4 TD-m sperresítését:
- eredeti difi ki
- tányérkerék eredeti difiről lecsavaroz
- tányérkerék sperrdifire felcsavaroz
- sperrdifi beszerel, kihézagol
Vagy ennyire azért nem egyszerű a dolog? :)
Robi07-01-2008 17:11:46 // 22123
Lenne eszed. Aztán próbálj meg csúszós úton kanyarodni az autóval. :)

Valahogy úgy érzem, hogy a gyári TS difit elég jól eltalálták. Ha kell, kipörgeti a lustábbik kereket is, ha kell, felvisz az utcánkban a tükörjégen.
Wickey07-01-2008 16:18:07 // 22122
Tovább feszíteni nem lehet? Nem mintha valami bajom lenne a gyárival, főleg, mivel mind az America mind a gtv alatt most egészen kultúrált sperrek vannak, de egy erős 50-60%-ost sem tudnék utálni :-)
Ali7607-01-2008 16:15:23 // 22121
A difibe lehet kapni a németeknél ÚJ lamella készletet (valami 27e ft átszámítva) és ha azokat kicserélitek gyakorlatilag új lesz:)
Wickey07-01-2008 14:59:39 // 22120
ja. Tiszta boldog voltam, hogy sehol nem lehetett azt a qrva kutyacsontot kapni amikor kinn volt a motor. Mostmár nemérdekel, leszophat, így marad :-D
NaTo07-01-2008 14:52:02 // 22119
Nem értek a diffi "felújításhoz". Nem tudom, hogy ez mit takar, de azért gyanakszom hogy nem fognak heggeszteni :))
Ahova visszük, ott szoktak sperreket felújítani, nem egyedi elképzelésről van szó. Ha beszéltem az illetékesekkel akkor elmondom. Csinálok sok sok képet is! A kutyacsont cseréhez köszönöm az infót! Ali is így mondta anno, mikor kérdeztem.
Tocsa07-01-2008 14:22:37 // 22118
Beszélgess váltóügyben ell-el , vagy Alival nemhiszem hogy bármiféle felújítás(kopott fogaskerék felheggesztgetés ??) eredményre vezet !
Bár nemtudom hogy mire készülsz de ha fogaskerék van megkopva akkor átkell legózni egy jóval és kész! Alkatrész pedig a caartársaknál van dögivel!!! :)
Tocsa07-01-2008 14:09:18 // 22117
A régi hátsó bakot(kutyacsont) vágd ki egy fűrészlapppal nem lessz egyszerű de megoldod ! :) Az újjat mielőtt beleraknád pucold ki a helyét rendesen utánna egy benzin lámpával melegítsd meg az öntvényt ha meleg kézzel bele lehet tolni a helyére az újjat ;-)
Nekem is belement sőtt átszaladt a jukon meg is lepődtem !:DD
Fészi07-01-2008 13:59:10 // 22116
Akkor én kérek elnézést :)))))
NaTo07-01-2008 13:38:32 // 22115
Rászántam magam, hétvégén kicseréljük a hátsó motortartó bakot (kutyacsont). Ezzel együtt kivesszük a diffit és elvisszük szakműhelybe, hogy mondjanak rá valamit. Hátha föl lehet újítani. Kérdés, hogy vajon a felhasznált anyag függvényében meddig lesz jó? Plussz terveink között szerepel egy középdob felrakása is. Nem biztos hogy minden belefér a 3 napos hétvégémbe, de a kutyacsont prioritás első lesz. Remélem nem kell kiszedni a mocit...
NaTo07-01-2008 13:33:41 // 22114
Mi van a vetési varjakkal?! :)))
Aki bántja Marekot, azt én bántom Marekot! :))
Fészi07-01-2008 13:08:48 // 22113
Várd ki a végét vetési barátom! ;)
Wickey07-01-2008 11:27:53 // 22112
Hány áttételsorról van tudomásod?
Én ezekről tudok:

A gtv6-ban ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,345
4th 1,026
5th 0,780

A benzines 75ösben ez van:
1st 2,875
2nd 1,720
3rd 1,230
4th 0,950
5th 0,780

A dízel 75ösökben ez van:
1st 3,500
2nd 1,956
3rd 1,258
4th 0,946
5th 0,780

Igazából nekem dízel áttételsor kell egy sperres 11/39-es diffivel, úgy nézem, a 195/60R15-ös gyári gtv gumiméretet megtartva. Ahogy elnézem pont ott finomítottak, ahol a gtv hendikeppes volt: kicserélték a hármas és négyest, a 2-3 nagyobbat ejt, a 3-4 egyformát, a 4-5 kisebbet. Ez nekem a hosszabb diffihez pont jól jönne véleményem szerint :-)
Wickey07-01-2008 11:15:34 // 22111
Lassan ezt a diffi dolgot nem ártana tisztába tenni... :-)
Én úgy gondolom, hogy nem véletlenül került a 3.0V6-ba 11/39-es végáttétel, amikor a 2.0TD-ket már egy ideje azzal szerelték... Giovanni soha nem szerette túlbonyolítani a dolgokat.

Amúgy ez a 11/41 ez érdekes... az lehet, hogy a mi '89-es autónkba is egy ilyen keveredett? Nézegettem a sebességet GPS-el meg a fordulatszámmérőt, és az istennek nem jött ki a 162@4000rpm aminek a 11/39es végáttétellel ki kellett volna jönnie... én a 10/41-esre tippeltem(140@4000rpm elvileg), de annál meg többet ment, igaz nem gyári kerékméret van hátul (195/55R15 helyett 205/55R15).

Mindegy, a hibátlan frissibe beleöntött sperres olajat nem fogom leengedni csak azért, hogy széthúzzam a diffit és megszámolgassam a fogakat.
Ali7607-01-2008 11:06:41 // 22110
Én úgy tudom, hogy a dizel 11/39-es végáttétel nem szerelhető sper difire, de még nem találkoztam személyesen ilyen problémával, szóval nem tenném rá a nyakamat:) Ki kell próbálni:) Ja és persze a
És ha valóban problémás akkor itt egy lehetőség:

'86-'90 ig 3.0 V6 75 11/39 (3,545)
'90-'91 ig 3.0 V6 75 11/41 (3,727)
Ezek gyári adatok! Lenne egy olyan áttételem hogy 11/42 (3,818), ez az utolsó szériás Alfettákban volt, igaz rövidebb áttételsor (fokozatok) tartoztak hozzá az Alfettában, de természetesen a fokozatok maradnának az eredetiek.
Ryuk07-01-2008 08:52:25 // 22109
Igy sajna csak egybe tudok váltót...mert ez a tartalék...kitudja mi üt be... :)
Gábor(figi75)07-01-2008 00:19:29 // 22108
Szerintem mi semmin nem veszünk össze,ez többről szól mint barátság!:-)
Wickey06-01-2008 23:35:37 // 22107
hehe :-)
Marek06-01-2008 22:19:27 // 22106
Ilyenen nem veszünk össze! :O
Gábor(figi75)06-01-2008 20:58:35 // 22105
Jólvan naaaaaaa... :-)
Gábor(figi75)06-01-2008 20:52:46 // 22103
A mostani!
Marek06-01-2008 20:48:01 // 22102
Melyik a csicsa, nem vágom?
Gábor(figi75)06-01-2008 20:46:43 // 22101
Ki mondta,hogy szar,miről beszélsz,én csak azt mondtam,hogy 40k az enyémek is megérnek mivel előnyös méret és tökéletes!
A téd meg nem igazán ililk hozzá,mert nagyon csicsa,de szépek,és más az izlésünk!
Emélkszel a 16-os peremesre amibe belevoltam esve,na az az én világom!:-)
Marek06-01-2008 20:46:37 // 22100
Nem tévedtél el??? A 155 topic nem itt van!!!
Fészi06-01-2008 12:45:44 // 22099
Persze...
Marek06-01-2008 12:39:03 // 22098
Az bizony!
Ne izgulj kész lesz az is egyszercsak, nekem sem két hét volt sajnos! :(
Marek06-01-2008 12:37:21 // 22097
Azt akarod mondani, hogy az enyém szar???
Amúgy TSABA tudja mit szeretne, ezekkel meg ne jár rosszul!

De Wicktor 6" széles dísztárcsák! :P
Marek06-01-2008 12:34:10 // 22096
Köszi!
Igen a diesel stimmel végátétel, de arra nem lehet sperrt rakni, ami ügye nagy hátránya! Benzinesben csak, a 3000 V6 jó, a 2.5V6, ill. a GTV6 váltók ugyanolyan végátéttel bírnak, mint a TS-ek!
Ezt Ali mondta, neki meg adok a szavára!
Lenne eszed egy difire elcserélni egy sperrt mi?? Van ugyan kettő, de egyik sem feleseleges!
Tocsa06-01-2008 01:05:19 // 22095
Amúgy az én zendereim is elvihetők (6db) 5x98 !!

Nagyobbra ráfizetek ! ;-)
Tocsa06-01-2008 01:03:38 // 22094
Nos iiigen ezek a felnik piszkosul jól néznek ki!!:))

17" ?

Nagyon dög az autód így szépen lefényezve basszus mikor lessz az enyém is kész !:(

Remélem esztergomra felzárkózok! :)
Gábor(figi75)05-01-2008 22:15:43 // 22093
Ok!
2 hét és megyek!:-)
TSABA05-01-2008 14:45:07 // 22092
Figi barátom!!A vasadhoz már úgy illenek a felnik mint a burnout:-))Nélküle nem lenne Figis:-))))
Iniezione05-01-2008 14:44:55 // 22091
Üdv mindenki!SOS pénzt kellene kerítenem valahogy úgyhogy szerintem nem rossz áron 420 000 ezerért eladó a vasam,ha érdekel valakit!A másik verdám is eladó lesz de azt itt nem reklámozom annyira mert offos a coupe:))telefonszám képek az oldalamon,sziasztok!!!!
TSABA05-01-2008 14:42:52 // 22090
Nem llenne rosz,mert 197 centivel néha sokat kell fészkelődnöm az ideális pózhoz.
Wickey05-01-2008 14:30:38 // 22089
elvileg vannak gtv üléseim... bepróbálunk majd egyet valamelyik 75be, és megnézzük mire elég
Gábor(figi75)05-01-2008 14:07:02 // 22088
Van benne valami igaz!
Nekem a legjobban a gyári 15 fenik jönnek me vele!:-))
Gábor(figi75)05-01-2008 13:59:00 // 22087
Az enyém nem jó?
Pedig 10k drabja én már újra fújtam stb....
Nekem csak méretváltás miatt eladó,nem szar!
TSABA05-01-2008 13:29:54 // 22086
Na itt a másik!Egyébként nem tudsz tippet adni?Első ülés,ami alacsonyabb mint a széria mivel picit magasra nőttem.Amik a GTV-dben vannak azok igazán zsiiir darabok!!De ezt mintha már mondtam volna:-)
Wickey05-01-2008 13:15:08 // 22085
azok nem dísztárcsák? :-)
TSABA05-01-2008 12:21:02 // 22084
Nos megmondom az őszintét,eddig a Marek cartárs görgői a nyerők nálam.(lehet köpködni,fújongani,dobálni.stb)
ghosty905-01-2008 09:59:53 // 22083
Ha' nemtom, en mindig aszondtam, szogletes autora szogletes felnit. :-)

(Na persze a kulseje lehet kor. ;-) )
ghosty905-01-2008 09:59:07 // 22082
"A másikon 195/65 R14 volt,az való a borsodi utakra(szerintem)"

Akkor plane az enyem az, ami kell neked. ;-) 20-ert tied az egesz nyarigumistul (jojo, mondjuk az Kleber, nem egy vilagmarka).

(Oke, tudomen, alufelninel az a legfontosabb szempont, hogy tetsszen.)
Ryuk04-01-2008 23:40:09 // 22081
Marek akkor van egy nekem,a speer-re megegyezhetnénk cserébe...ha nem jó egy-egybe akkor kérhecc még vmit a raktáramból... :)
Wickey04-01-2008 23:07:33 // 22080
az lesz az. Az van gyárilag az összes 3.0V6-ban, meg egy-két 2.5V6-ban is. Ezenfelül a 2.0TD-kben is.
Ryuk04-01-2008 20:46:00 // 22079
Jaja 14-es Ronal...Marek ha a 2.0 dizelbe olyan van akkor én tudok neked egyet..:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.