Forum >> Giulietta
GT Ɨ|ѯ04-12-2011 14:11:30 // 4661
GT Ɨ|ѯ04-12-2011 14:11:13 // 4660
ja: ez kb 1év...P
GT Ɨ|ѯ04-12-2011 14:10:38 // 4659
Pontosan!
Bár: a biztosító általában külön ( saját ) ügyvédet tart el, de a második fordulónál ( per ) ha van helyszíni jegyzőkönyv, és szla a javításról akkor csenget:-)
Bár: a biztosító általában külön ( saját ) ügyvédet tart el, de a második fordulónál ( per ) ha van helyszíni jegyzőkönyv, és szla a javításról akkor csenget:-)
GTPeti04-12-2011 14:05:12 // 4658
"ha havonta kéne egy garanciás "újautóra" menetrendszerűen költeni... "
Mindezek egy használt OFF-os vassal is ugyanúgy megtörténhettek volna. Peches vagy, de erről nem a Giu tehet!
Mindezek egy használt OFF-os vassal is ugyanúgy megtörténhettek volna. Peches vagy, de erről nem a Giu tehet!
Gerion04-12-2011 13:50:47 // 4657
Nem baszogatok én senkit, csak bosszús vagyok az újabb számla miatt, szerintem a te humorérzéked is csökkenne, ha havonta kéne egy garanciás "újautóra" menetrendszerűen költeni... És azt is értem, hogy nem a kocsi tehet róla, de akkor is egy olyan, számomra eddig példátlan pechsorozat kötődik a kocsihoz, hogy már nem tudok elvonatkoztatni az autó és a kiadások között.
"Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet...."
Ez akár jó tanács is lehetne,de itt nem életszerű. Egyszerűbb kipengetnem a 35e+munkadíjat. Mert képzeld el, kijön hozzád a rendőr, megkérdezi, mi van. Mondom, megyek itt az országúton, és egyszercsak valami azt súgja, állj meg, mert most huplis lett a gumi. Akkor ön most itt le van robbanva? Nem, tudnék menni tovább, de nem akarok, jegyzőkönyvet kérnék. Simán nem hiszi el, hogy ezt én így 90-100-nál megéreztem ott a helyszínen, sőt ha pechem van valami kockafejű főtörzzsel, akár hamis tanúzás is lehet a vége. De ha valami csoda folytán kapnál is jegyzőkönyvet, akkor ügyvéd, és kezdhetsz pereskedni az adott útszakasz fenntartójával. Ez az egész így tuti nem ér meg kb 40 ezret.
"Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet...."
Ez akár jó tanács is lehetne,de itt nem életszerű. Egyszerűbb kipengetnem a 35e+munkadíjat. Mert képzeld el, kijön hozzád a rendőr, megkérdezi, mi van. Mondom, megyek itt az országúton, és egyszercsak valami azt súgja, állj meg, mert most huplis lett a gumi. Akkor ön most itt le van robbanva? Nem, tudnék menni tovább, de nem akarok, jegyzőkönyvet kérnék. Simán nem hiszi el, hogy ezt én így 90-100-nál megéreztem ott a helyszínen, sőt ha pechem van valami kockafejű főtörzzsel, akár hamis tanúzás is lehet a vége. De ha valami csoda folytán kapnál is jegyzőkönyvet, akkor ügyvéd, és kezdhetsz pereskedni az adott útszakasz fenntartójával. Ez az egész így tuti nem ér meg kb 40 ezret.
Tibe04-12-2011 13:38:52 // 4656
Nem kárörvendésnek és még csak nem is provokálásnak szántam a hozzászólásomat, csupán reagáltam az Alfád és közted álló (tuti azért romlik el minden mert Alfa) sajátságos kapcsolatra.
Peace!
Köszi Blade! ;)
Peace!
Köszi Blade! ;)
Gerion04-12-2011 13:35:26 // 4655
Tényleg létezik ilyen...? Nem hülyeség, de hogyan igazolható, hogy kátyú okozta a kárt? Illetve, hogy melyik kátyú?
A nyári dupladefekt+felni esetünkben mondjuk adott lett volna, mert tréler vitt el a kátyú mellől, de most, amikor csak utólagos a gyanú...? A biztosító elkezdhet kibújni, szakértőt kér, hogy nem a gumi gyártási hibája-e, stb. Jól hangzik, de hónapokat el lehet ezzel vacakolni.
Anno amikor a 147-esünket lerombolta a figyelmetlen furgonos, az ügyvédünk leadott néhány egyéb tárgyi kárt is: légzsáktól összetört szemüveg, üvegszilánok kivágta nadrág és pár hasonló. A károkozó fél kötelező biztosítója (asszem az AEGON volt) erre azzal jött, hogy oké, de igazoljuk számlával a vásárlást és az értéket, plusz hozzunk hivatalos szakvéleményt az adott termékek szakszervizétől a sérülések jellegéről, mértékéről, javíthatóságáról. Kérdem én hol, kitől, honnan? Ki egy nadrág vagy (amúgy nem olcsó) szemüveg hivatalos szakszervize? És az utánnajárás és idő többe van, mint amit az egész ér. Meg nem is "cégszemüveg" és "cégnadrág", így nincs megőrzött számla sem róla. Szóval ezt a részét hagytuk.
Állítólag valahol lehet kötni trafipaxos büntetés ellen is biztosítást.
A nyári dupladefekt+felni esetünkben mondjuk adott lett volna, mert tréler vitt el a kátyú mellől, de most, amikor csak utólagos a gyanú...? A biztosító elkezdhet kibújni, szakértőt kér, hogy nem a gumi gyártási hibája-e, stb. Jól hangzik, de hónapokat el lehet ezzel vacakolni.
Anno amikor a 147-esünket lerombolta a figyelmetlen furgonos, az ügyvédünk leadott néhány egyéb tárgyi kárt is: légzsáktól összetört szemüveg, üvegszilánok kivágta nadrág és pár hasonló. A károkozó fél kötelező biztosítója (asszem az AEGON volt) erre azzal jött, hogy oké, de igazoljuk számlával a vásárlást és az értéket, plusz hozzunk hivatalos szakvéleményt az adott termékek szakszervizétől a sérülések jellegéről, mértékéről, javíthatóságáról. Kérdem én hol, kitől, honnan? Ki egy nadrág vagy (amúgy nem olcsó) szemüveg hivatalos szakszervize? És az utánnajárás és idő többe van, mint amit az egész ér. Meg nem is "cégszemüveg" és "cégnadrág", így nincs megőrzött számla sem róla. Szóval ezt a részét hagytuk.
Állítólag valahol lehet kötni trafipaxos büntetés ellen is biztosítást.
Blade04-12-2011 13:26:31 // 4654
Tibét ne baszogasd, nem akart rosszat:)
Van még egy recept az ingyenes cserére. Végy egy olyan útszakaszt, ahol méretesebb kátyút találsz, nem lesz nehéz. Nézd meg van-e előtte úthibákra figyelmeztető tábla. Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet. (Sötétedés után hatásosabb) Ezt utána benyújthatod a közútkezelőnek, és kifizetik a kárt. Működik a dolog.
Van még egy recept az ingyenes cserére. Végy egy olyan útszakaszt, ahol méretesebb kátyút találsz, nem lesz nehéz. Nézd meg van-e előtte úthibákra figyelmeztető tábla. Ha nincs akkor szemeld ki a kátyút magadnak, állj meg utána megfelelő távolságra, majd hivd ki a rőrséget akik felvesznek egy jegyzőkönyvet. (Sötétedés után hatásosabb) Ezt utána benyújthatod a közútkezelőnek, és kifizetik a kárt. Működik a dolog.
Nael04-12-2011 13:19:59 // 4653
A most lezajlott kfgb örületben olvastam egy kátyu biztosítást - talán a KÖBE-nél, bár csak valami 30e Ft-ig.
Totti (NagyVad)04-12-2011 13:19:39 // 4652
Ha tényleg egy éves a gumi és nincs benne sok km benne akkor elég lesz egyet venni és el rakni hátra ha első gumi volt a másikkal együtt!
Gerion04-12-2011 13:17:21 // 4651
Akkor nem csak én tippelem szálszakadtnak és cserésnek... Padka nem volt, feltűnően kátyú sem, de az utak sajnos adottak... Még nézem a lehetőségeket, de egy ilyen gumi neten rendelve kb 35e, ha párban cserélem, máris 70e+munkadíj.
Külön köszönet Tibének a vicces hozzászólásáért, remélem, a saját kárán is ugyanígy tud nevetni.
Külön köszönet Tibének a vicces hozzászólásáért, remélem, a saját kárán is ugyanígy tud nevetni.
Blade04-12-2011 13:11:01 // 4650
Totti jól mondja, ez tutti hogy kátyú, nekem is volt ilyen kétszer is, egyszer a BlackLine GT-én, másodszor pedig a cápa bmw-én... Mindkét esetben kátyú miatt volt, máskülönben peremen nem lesz szálszakadásos...
Tibe04-12-2011 13:05:06 // 4649
Vagy az hogy egy Alfán van, mert egy Bömőn pl. sosem ment volna tönkre! :DD
Totti (NagyVad)04-12-2011 13:02:37 // 4648
Ez szálszakadás a javából és általában a kátyúk tehetnek róla ! Vagy épp egy padkázás!
Gerion04-12-2011 12:20:36 // 4647
Nincs két hete a benzintankolós éjféli zűrnek, a kocsi újabb húzással szórakoztat minket. Párom gyerekekkel nagyszülőknél hétvégézik, ma telefon, hogy reggel sógorom vette észre, a pár napja felrakott egyik téligumi feltehetően szerkezethibás, és egy nagy kidudorodás van rajta. 1 éves a gumi, a kocsival szinte egyszerre vettük...
Tudom, ezt sem az Alfa gyártotta, hanem a Goodyear, de akkor is.... :(
Lehet, lassan kerítek egy papot, hogy végezze el az éves ördögűzést az autón. :)
DeezL02-12-2011 16:46:18 // 4646
midnen új CR dieselben van kettőstömegű! már a 115llovas 2002es STiloban is volt!
Jimmi T.01-12-2011 10:40:25 // 4645
az van rajta , csak körbeöleli a fél autót :(
Gerion01-12-2011 10:14:47 // 4644
Matricás rendszám létezik még...? Az nem zörögne! :)
Jimmi T.01-12-2011 08:27:16 // 4643
A zone kettőt már próbáltam . Csak szivacsot kell tenni a tábla alá mert zörög. :)
Junior01-12-2011 01:44:01 // 4642
number plate zone 2 = első szélvédő mögött
number plate zone 3 = csomagtartó, pótkerék alatt :)
number plate zone 3 = csomagtartó, pótkerék alatt :)
Jimmi T.29-11-2011 16:24:30 // 4641
Gondolom európaibb országokban ahol lehet kevésbé böhöm az első tábla. úgymint olasz,belga,svájci,monacói ...
Gerion29-11-2011 14:34:20 // 4640
"NUMBER PLATE ZONE 1"
Ez például arra utalhat, hogy vannak egyéb elhelyezési lehetőségek is....?
Ez például arra utalhat, hogy vannak egyéb elhelyezési lehetőségek is....?
Jimmi T.29-11-2011 13:55:31 // 4639
Ok. Akkor megnyugodtam hogy mindez benne van. mert különben .... :))
Gerion29-11-2011 13:43:17 // 4638
Erről pl ez ugrik be elsőre... :)
191C53001000 - 1.4-TRB-170CV-CF5-DISTINTIVE-4P.GS.6M-
Engine: 1577559 Vehicle: 07022993 Prod. date: 17/9/2010
ENGINE DISPLACEMENT 1370 TRB BZ (CC1.4)
POWER 1400 MAIR - 1958 JTD 170 CV (KW125)
DRIVE LEFT (GSX)
FUEL GASOLINE (CMBBZ)
EQUIPMENT LEVEL DISTINTIVE (LL1)
ECOLOGY LIM.CEE PHASE 5 (ECOCF5)
EQUIPMENT (MARKET) ITALY/CENTRAL EUROPE (AM00)
GEARBOX DESIGN 1.4/1.8 TRB BZ/1.6 JTD/2.0 JTD 170 CV (PCC635)
12v. DRIVE SOCKET Yes (823)
3 SEATER FRONT HEAD REST Yes (511)
AIR CON 2 Yes (140)
ANTI WHIPLASH FRONT HEADREST Yes (42F)
BACK MAP POCKETS Yes (339)
CAR RADIO EXTRA SERIES 2 Yes (717)
CHROMIUM KIT Yes (4MQ)
CLOCK Yes (050)
CRUISE CONTROL Yes (416)
DRIVER SIDE LUMBAR REGULATION Yes (40Y)
ELECTRIC REAR WINDOWS Yes (023)
ENGLISH LANGUAGE CUSTOMISED Yes (4FU)
FRONT FOG LAMP Yes (097)
FRONT SEAT ARMREST Yes (132)
FRONT SIDE AIR BAG Yes (505)
HEAD PROTECTION SIDE AIR BAG Yes (614)
HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC Yes (093)
HEATED REAR SEATS Yes (452)
HEIGHT ADJUSTABLE PASSENGER SEAT Yes (454)
METALLIC PAINT OPT 9 Yes (5DT)
MINISKIRTS Yes (926)
NUMBER PLATE ZONE 1 Yes (4XA)
OPTION 6 ALLOY WHEELS Yes (439)
PACK CONVERGENCE C1 WITH MEDIA PLAYER CONNECTION Yes (4J3)
PASSENGER SEAT WITH LUMBAR ADJUSTMENT Yes (456)
PEDALS EXTRA SERIES 1 Yes (4CS)
REAR SEAT AIR VENTS Yes (693)
REAR SEAT ARMREST Yes (275)
SATIN EXTERNAL REARVIEW MIRRORS Yes (4RR)
SPARE WHEEL IN SHEET METAL EXTRA SERIES Yes (4UE)
SPECIFIC ALLUMINIUM INLAYS Yes (4MP)
SPECIFIC INTERNAL ATMOSPHERE 1 Yes (5KW)
SPLIT REAR SEAT Yes (195)
SPOILER Yes (923)
SPORT STEERING WHEEL Yes (321)
SPORT TRIM Yes (377)
STANDARD BRAKE GRIPS Yes (4SU)
STANDARD HEADLIGHTS Yes (5EM)
STANDARD MANUAL Yes (4GF)
STEERING WHEEL CONTROLS (RADIO/PHONE) Yes (709)
STOP&GO Yes (5DE)
TINTED WINDOWS Yes (070)
TOUCH-BUTTON WING MIRRORS Yes (041)
UPHOLSTERY - OPTIONAL EXTRA 2 Yes (732)
VDC CONTROL Yes (392)
191C53001000 - 1.4-TRB-170CV-CF5-DISTINTIVE-4P.GS.6M-
Engine: 1577559 Vehicle: 07022993 Prod. date: 17/9/2010
ENGINE DISPLACEMENT 1370 TRB BZ (CC1.4)
POWER 1400 MAIR - 1958 JTD 170 CV (KW125)
DRIVE LEFT (GSX)
FUEL GASOLINE (CMBBZ)
EQUIPMENT LEVEL DISTINTIVE (LL1)
ECOLOGY LIM.CEE PHASE 5 (ECOCF5)
EQUIPMENT (MARKET) ITALY/CENTRAL EUROPE (AM00)
GEARBOX DESIGN 1.4/1.8 TRB BZ/1.6 JTD/2.0 JTD 170 CV (PCC635)
12v. DRIVE SOCKET Yes (823)
3 SEATER FRONT HEAD REST Yes (511)
AIR CON 2 Yes (140)
ANTI WHIPLASH FRONT HEADREST Yes (42F)
BACK MAP POCKETS Yes (339)
CAR RADIO EXTRA SERIES 2 Yes (717)
CHROMIUM KIT Yes (4MQ)
CLOCK Yes (050)
CRUISE CONTROL Yes (416)
DRIVER SIDE LUMBAR REGULATION Yes (40Y)
ELECTRIC REAR WINDOWS Yes (023)
ENGLISH LANGUAGE CUSTOMISED Yes (4FU)
FRONT FOG LAMP Yes (097)
FRONT SEAT ARMREST Yes (132)
FRONT SIDE AIR BAG Yes (505)
HEAD PROTECTION SIDE AIR BAG Yes (614)
HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC Yes (093)
HEATED REAR SEATS Yes (452)
HEIGHT ADJUSTABLE PASSENGER SEAT Yes (454)
METALLIC PAINT OPT 9 Yes (5DT)
MINISKIRTS Yes (926)
NUMBER PLATE ZONE 1 Yes (4XA)
OPTION 6 ALLOY WHEELS Yes (439)
PACK CONVERGENCE C1 WITH MEDIA PLAYER CONNECTION Yes (4J3)
PASSENGER SEAT WITH LUMBAR ADJUSTMENT Yes (456)
PEDALS EXTRA SERIES 1 Yes (4CS)
REAR SEAT AIR VENTS Yes (693)
REAR SEAT ARMREST Yes (275)
SATIN EXTERNAL REARVIEW MIRRORS Yes (4RR)
SPARE WHEEL IN SHEET METAL EXTRA SERIES Yes (4UE)
SPECIFIC ALLUMINIUM INLAYS Yes (4MP)
SPECIFIC INTERNAL ATMOSPHERE 1 Yes (5KW)
SPLIT REAR SEAT Yes (195)
SPOILER Yes (923)
SPORT STEERING WHEEL Yes (321)
SPORT TRIM Yes (377)
STANDARD BRAKE GRIPS Yes (4SU)
STANDARD HEADLIGHTS Yes (5EM)
STANDARD MANUAL Yes (4GF)
STEERING WHEEL CONTROLS (RADIO/PHONE) Yes (709)
STOP&GO Yes (5DE)
TINTED WINDOWS Yes (070)
TOUCH-BUTTON WING MIRRORS Yes (041)
UPHOLSTERY - OPTIONAL EXTRA 2 Yes (732)
VDC CONTROL Yes (392)
Jimmi T.29-11-2011 09:16:24 // 4637
ZAR94000007029532
Gerion28-11-2011 18:54:31 // 4636
Mi a kocsid WIN kódja, azaz az alvázszám?
Jimmi T.28-11-2011 16:06:27 // 4635
Kicsit bővebben a ránk vonatkozó részt légyszi !!! + explicit verziót plíz :))
Kazes☻27-11-2011 17:20:11 // 4634
Az nem baj, csak már-már dicséretbe hajlik... :)
GTPeti27-11-2011 17:12:51 // 4633
Csak a cartárs posztjára reagáltam. :PP
Kazes☻27-11-2011 17:12:22 // 4632
Még rosszabb, franciára.:) De, ha ilyen ingerenciája van a tisztelt cartárs(ak)nak, sicc az off(f)osba. :)))
GTPeti27-11-2011 17:03:41 // 4631
Nyugi, nem német autóra írtam ezt. :)
Kazes☻27-11-2011 16:59:33 // 4630
Na, jól van, jól van, ne essünk túlzásokba cartársak! :)))
Gerion27-11-2011 16:56:40 // 4629
A kipuff.cső terjesztheti az AIDS-et, de ahhoz már borzasztó perverznek kellene lenni... :) :)
Van egy ePer DVD-m, ezen megnéztem a kuplung-lendkerék témát. Ez az alkatrész a Giuliettában is létezik, sőt már módosítva is volt a gyártás során:
"Modification code 14324
Description NEW FLYWHEEL ADOPTION AND NEW CLUTCH ASSEMBLY
Activation MOT 6465615
Subcategory 10103-020 v1.0 18109-010 v1.0 "
Sőt ami igazán érdekes, hogy a kocsin valójában már rengeteg, és nem is kicsi módosítás történt a lemezek alatt, 3 oldalon át listázhatók a módosítások, és ez nem is a legújabb kiadású adatbázis.
Van egy ePer DVD-m, ezen megnéztem a kuplung-lendkerék témát. Ez az alkatrész a Giuliettában is létezik, sőt már módosítva is volt a gyártás során:
"Modification code 14324
Description NEW FLYWHEEL ADOPTION AND NEW CLUTCH ASSEMBLY
Activation MOT 6465615
Subcategory 10103-020 v1.0 18109-010 v1.0 "
Sőt ami igazán érdekes, hogy a kocsin valójában már rengeteg, és nem is kicsi módosítás történt a lemezek alatt, 3 oldalon át listázhatók a módosítások, és ez nem is a legújabb kiadású adatbázis.
GTPeti27-11-2011 16:51:11 // 4628
Egy barátom nemrég vett egy szép metálbarna Picasso-t. Belül is nagyon kultúrált, meg kell hagyni! (Kb. 5 éves lehet a vas.)
Nael27-11-2011 16:09:01 // 4627
Hát, mit ne mondjak, be voltam sz@rva! - attól függetlenül, hogy sejtettem, hogy megúszom a dolgot. Mondjuk az eladásig még ment bele kb. 4.000 km, végül is - adott szinten - nyugodt lélekkel mertem odaadni a kocsit. Azért mindig vigyáztam rá, pl. 100.000 körül a Picasso-k nagy gondját is megoldottam: a kéttömegű lendkereket is lecseréltem hagyományosra, mert már a végét járta, persze ehhez kellett még egy kuplungszett is.
Ja, ez most érdekel: az Alfák dízel változataiban is van kéttömegű lendkerék, és ha van ott is hajlamosak a csillapítóelemek elnyíródni? Ez a benzines kocsimnál csak merő kíváncsiság.
Előttem valaki írta, hogy most ő is benzinest venne. Én csak azért vettem benzinest, mert a dízelmotor felárát 6-7 év alatt autózom ki - számításaim szerint. Na, meg a benzines hamarabb melegszik (ami télen jó), nem büdös, tankoláskor az én kezem sem gázolajszagú, meg persze a kipuffancsban nincsenek apró koromszemcsék - szmog, rák, aids, stb. - ja, ez nem :)
Ja, ez most érdekel: az Alfák dízel változataiban is van kéttömegű lendkerék, és ha van ott is hajlamosak a csillapítóelemek elnyíródni? Ez a benzines kocsimnál csak merő kíváncsiság.
Előttem valaki írta, hogy most ő is benzinest venne. Én csak azért vettem benzinest, mert a dízelmotor felárát 6-7 év alatt autózom ki - számításaim szerint. Na, meg a benzines hamarabb melegszik (ami télen jó), nem büdös, tankoláskor az én kezem sem gázolajszagú, meg persze a kipuffancsban nincsenek apró koromszemcsék - szmog, rák, aids, stb. - ja, ez nem :)
Gerion26-11-2011 16:43:38 // 4626
Jóvannnaaa, haggyadmá.... :)
GTPeti26-11-2011 16:37:21 // 4625
Ugye eladás előtt máshogy gondolkodik a zember...
Gerion26-11-2011 16:05:36 // 4624
Hát, bátor húzás volt benzines keverékkel megjáratni a Picassot. De szerintem az első 100km alatt Neked se kellett kávéra költeni az izgalomtól.... :)
Ha ma kéne venni, én is a benzinest venném, de tavaly ősszel még ki gondolta volna, hogy a gázolaj ára így elrugaszkodik a benzintől és minden realitástól is.... A dízel Giulietta tutira nem lesz tucatautó sajnos. :( Tegnap láttam egy Giuliettat Göteborgban a reptérnél, az hangra dízel volt, jól állt a kocsinak a fekete szín.
Ha ma kéne venni, én is a benzinest venném, de tavaly ősszel még ki gondolta volna, hogy a gázolaj ára így elrugaszkodik a benzintől és minden realitástól is.... A dízel Giulietta tutira nem lesz tucatautó sajnos. :( Tegnap láttam egy Giuliettat Göteborgban a reptérnél, az hangra dízel volt, jól állt a kocsinak a fekete szín.
Nael25-11-2011 20:46:09 // 4623
Csak most olvastam a dízelbe benzint tankoltak problémát, ill. a végülis happy end megoldást is.
Ausztriában jártam így, ott én voltam a hibás. Egy kis kútnál annyira összetéveszthetőek voltak a töltőfejek, hogy a lényegében üres tankba kb. 6 liter benzint tankoltam, mire észrevettem. Innen ment bele 54 liter gázolaj. Tehát 1 liter gázolajban volt kb. 1,1 dl benzin. Gyorsan utána olvastam a dolognak, kb.ua. válaszok voltak, mint itt, de úgy döntöttem, hogy a kb. 10% benzin nem csökkentheti számottevően a kenőképességet. Finoman kiautóztam az egyveleget, majd dízellel teli tankoltam. Semmiféle további gond nem adódott, igaz rá három hónapra eladtam - a Picassot :)) és ez is közös nyomócsöves volt.
Jár, a Giulietta benzines...cö, cö...
Ausztriában jártam így, ott én voltam a hibás. Egy kis kútnál annyira összetéveszthetőek voltak a töltőfejek, hogy a lényegében üres tankba kb. 6 liter benzint tankoltam, mire észrevettem. Innen ment bele 54 liter gázolaj. Tehát 1 liter gázolajban volt kb. 1,1 dl benzin. Gyorsan utána olvastam a dolognak, kb.ua. válaszok voltak, mint itt, de úgy döntöttem, hogy a kb. 10% benzin nem csökkentheti számottevően a kenőképességet. Finoman kiautóztam az egyveleget, majd dízellel teli tankoltam. Semmiféle további gond nem adódott, igaz rá három hónapra eladtam - a Picassot :)) és ez is közös nyomócsöves volt.
Jár, a Giulietta benzines...cö, cö...
Jimmi T.25-11-2011 09:02:59 // 4622
Meg elkezdik készíteni a présszerszámokat a két pajzsos alfafa-hoz.
Kazes☻24-11-2011 20:18:36 // 4621
lehet, reméljük :)
GT Ɨ|ѯ24-11-2011 05:46:52 // 4620
biztos rendelésözön lesz, ez jó:-)
Kazes☻23-11-2011 18:27:46 // 4619
Érdekes, ez a kínai dolog, de hátha bejön és pont, hogy lendületet ad. :)
Kazes☻23-11-2011 16:07:08 // 4618
Értem. Kár, legalábbis nekem, mert sem facebookos, sem iwiwes nem vagyok. Akkor ezt buktam. :(
Halesz23-11-2011 00:39:32 // 4616
Osztályzást kikapcsoltuk. Azt vettük észre, hogy míg mindössze 5-10 ember szavazott egy-egy cikkre, sokszorannyian lájkolták inkább a Facebookon.
Kazes☻22-11-2011 21:52:42 // 4615
Miért nem lehet osztályozni a Giulietta-s hírt és a többit, vagy már ez megszűnt?
Gerion22-11-2011 16:24:23 // 4614
Ez tényleg rendben lezárult, kutas azóta fizetett. A kollégám, akit kiküldtem elhozni a pénzt, mondja, hogy a kutas még olyat morgott két "mennyibevanezneki" között, hogy igazán ki lehetett volna írva a kocsi tankjára, hogy mi kell bele. Ez szöget ütött a fejemben, otthon meg is néztem, de böszme fehér betűkkel rá van írva a fekete tanksapkára, hogy DIESEL, csak a vak nem látja meg. :)
Na, mindegy, téma lezárva, kocsi a vérátömlesztést túlélte és prímán megy... :)
Na, mindegy, téma lezárva, kocsi a vérátömlesztést túlélte és prímán megy... :)
Jimmi T.21-11-2011 14:49:57 // 4613
Si,Si. Minden jó ha a vége jó !!! :))
Jimmi T.21-11-2011 14:48:49 // 4612
Az enyém benyás,és azt hiszem hogy még nincs az a pénz .... ! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?