Forum >> Giulietta
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2018 20:21:12 // 9961
Nekem az autó felújítás, az nem való :-) Minden bajom van tőle, keresem a menekülő útvonalat. Valaki jól fog járni egy alig futott td-vel hamarosan. A jtd-nél is a kasznizás volt a vége, nekem ez a téma nem megy :-D Nekiálltam lemosni a kaszni elemeket, aztán gondoltam felteszek naponta egyet. Kihoztam egy ajtót, lemostam. Aztán szépen vissza is tettem a műhelybe. Ennyi, nem megy. Ez már nem az én sportom. Kell egy másik kényelmes autó, amivel nem kell foglalkozni. Semennyit :-)
Kazes☻01-06-2018 19:39:35 // 9960
Szóval itt! :D
Kazes☻01-06-2018 19:39:12 // 9959
Neked meg úgysem való! :P Giulietta topicban már felmerült, mert valaki szemezget vele... :)
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2018 18:36:14 // 9958
Mármint EZT, ha sikerül csatolnom.
WarbiRunner (Gyuri)01-06-2018 18:35:54 // 9957
Sziasztok! Néztem ezt a QV hirdetést. Szerintetek reális ez az ár, vagy valami stikli van ezzel a vassal?
Steewy201-06-2018 15:13:37 // 9956
Belső hőmérő 2015 óta nincs a modellben a szerviz szerint nekem mikor mertek akkor a fuvokan a legkisebb hőmérséklet volt 14 fok amióta kíván cserélve és kint van 30+ azóta mertek 5 fokos levegőt és alapgazon volt 9-10 között
Szerintem széria hiba lesz de érdekes hogy senki se tudom meg róla
Szerintem széria hiba lesz de érdekes hogy senki se tudom meg róla
Steewy201-06-2018 15:10:11 // 9955
Hat akkor nagyon szenzor gyanús a dolog nekem is úgy mutatkozott mindha jó lenne meg télen - t is mutatót de mégsem volt jo ha nem akar hűteni a klímád rendesen akkor megér egy cserét 40-50€ kb de komplett tükör csere
István00201-06-2018 13:41:22 // 9954
AlfaWatch01-06-2018 12:24:13 // 9953
Mi tortent??
vzsiros01-06-2018 08:09:24 // 9951
ez a hőmérséklet érzékelő/kijelző, mittudoménmi az egyedüli hibám az autóban:
mostanában, így 30 fok esetén, akár 17 fokra is felmelegszik az autó szerint a külső hőmérséklet... Amikor még csak huszonX fokok vannak, akkor mag max 10-11 fok... :O
Akkor ez típus hiba, ugye?
(amúgy a klíma ettől függetlenül jól működik, úgy tűnik a belső hőmérsékletet vagy jól méri, vagy nem tudom)
mostanában, így 30 fok esetén, akár 17 fokra is felmelegszik az autó szerint a külső hőmérséklet... Amikor még csak huszonX fokok vannak, akkor mag max 10-11 fok... :O
Akkor ez típus hiba, ugye?
(amúgy a klíma ettől függetlenül jól működik, úgy tűnik a belső hőmérsékletet vagy jól méri, vagy nem tudom)
István00201-06-2018 06:49:04 // 9950
Nekem mosás után szokott hosszú percekig 18fokon állni, és persze a klima akkor se megy nagyon. Hiába van kint 35. Majd hirtelen beáll és a klíma lefújja a fejem. :-)
AlfaWatch31-05-2018 13:00:28 // 9949
Az enyem olyat csinal, h reggel a garazsbol kiallva percek telnek el amire valtozik a homerseklet. Aztan hirtelen ugrik a hofok.ma pl 20 rol hirtelen 27 lett. Olyat is eszrevettem, h neha a ketto homerseklet kozott ugral a homero... varok vele es a nyari 15e km szervizkor megnezetem.
Steewy231-05-2018 12:56:08 // 9948
Szerelő furcsállta hogy ha ott van náluk bent a műhelyben mindig 23 fokot jelezet mert semmi fele hibakódot nem adót és meg a napon is mutatott 30-35 fokot nekem sem tűnt fel de mikor mondtak megnéztem a másik autóban és volt akár 10 fok eltérés is a kettő között
petbalog31-05-2018 09:05:49 // 9947
Valóban csalóka egyébként. Én is kipróbáltam többet vásárlás előtt, még dízeleket is megnéztünk, majd az egyik barátom végül olyat vett. Én mindenképp benzinest akartam, így lett a Multiair, viszont meglepően nagyot lépett a 120 lovas is próbakörön, persze azért ez a jelenlegi érezhetően jobb és erősebb (a 120-as egy elég fapados példány volt és utólag is azt mondom, hogy megérte a fél millió pluszt az extra felszereltség és erősebb motor). Sokat túrtam a netet előtte és már ezeknél is jellemző volt az a fiatos/alfás jelenség, hogy erősebb az autó valójában, mint a katalógusban, a 120 lovast sok helyen 135-140 körül mérték, a Multiairt pedig 175-180 ló körül, míg érdekes módon a QV-t "csak" 220-230-nak. Ez persze konkrét példányonként biztosan változhat.
Saját tapasztalat alapján jobban megy az 1.4 Multiair, mint előtte a 180 lóra chippelt dízel GT-m, jobban megy, mint a régi 175 lovas Celicám és ugyanúgy megy, mint a 175 lovas JTDm Giulietta. Nem bántam meg. :)
Saját tapasztalat alapján jobban megy az 1.4 Multiair, mint előtte a 180 lóra chippelt dízel GT-m, jobban megy, mint a régi 175 lovas Celicám és ugyanúgy megy, mint a 175 lovas JTDm Giulietta. Nem bántam meg. :)
KrTibi31-05-2018 08:37:09 // 9946
Ugyanebben a dilemmában voltam. Szerintem a 120 lovas a szükséges minimum egy Alfába, a Multiair pedig már tényleg jól megy. Aztán megláttam élőben, és úgy döntöttem elég lesz 120 le is. :)
Kazes☻30-05-2018 21:47:59 // 9944
Még jó, hogy...! :)
Öcsi30-05-2018 21:14:02 // 9943
Nagyon szép autó, én szívesen látnám a garázsban!
Zoli6730-05-2018 20:52:35 // 9942
Szia, próbáld ki a qv-t is..utána döntsd el.én nem bántam meg,minden nap örömet okoz.
MEO30-05-2018 19:51:16 // 9941
Köszönöm mindenkinek az infókat! 😁
dpszabi30-05-2018 16:45:04 // 9939
Sziasztok!!! (BUON GIORNO!)
Giulietta vásárlás előtt állok...
Nagy a gondom... :)
Vagy 1.4 170 LE vagy 1.75 235 LE...
Sajnos az orrom elől eladtak egy piros kis 1.4-et...
Jelenleg 1 db 1.75-ös van olyan amit szeretnék.
Szervìzkönyv, kevés km...
Próbáltam a 170 packóst, hát az is meggyőzött...
Nem tudom, hogy megéri-e a több paci, némi benzinért cserébe.
Van esetleg valakinek ilyen kis ékszerdoboza???
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_75_tbi_quadrifoglio_verde_69_000km_garantalt_kmnavi-12995737
Ő lenne a kis mocsok...
Köszi előre is.
Üdv: Szabolcs
Giulietta vásárlás előtt állok...
Nagy a gondom... :)
Vagy 1.4 170 LE vagy 1.75 235 LE...
Sajnos az orrom elől eladtak egy piros kis 1.4-et...
Jelenleg 1 db 1.75-ös van olyan amit szeretnék.
Szervìzkönyv, kevés km...
Próbáltam a 170 packóst, hát az is meggyőzött...
Nem tudom, hogy megéri-e a több paci, némi benzinért cserébe.
Van esetleg valakinek ilyen kis ékszerdoboza???
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1_75_tbi_quadrifoglio_verde_69_000km_garantalt_kmnavi-12995737
Ő lenne a kis mocsok...
Köszi előre is.
Üdv: Szabolcs
CseBali30-05-2018 15:28:04 // 9938
...nekem 99.500 km van az autóban - eddig nem volt multiair gondom (lekopogom), én imádom ezt a verziót, gyors, rugalmas, dinamic-ban állat, és cserében 8,2-8,5L-el eljárok úgy, hogy 90%-ban csak város :)
István00230-05-2018 13:35:57 // 9937
Hogy derült ki? Tipp, vagy a kijelzőn is furcsa hőmérséklet értékek jelentek meg?
petbalog30-05-2018 09:19:01 // 9936
Szia!
Nekem Multiair van, meg is hibásodott már, ha ilyet veszel, érdemes eltenni rá azt a +300 ezer forintot. :) Ezen kívül semmi más baja ennek se, kvázi ugyanaz a motor, 120 lovasra nem nagyon panaszkodnak, de ennél is csak a modul szokott előfordulni, netes infók és saját tapasztalat alapján fogyasztás ugyanannyi, viszont ez nyilván jobban szedi a lábát, szóval lehet hosszútávon "visszahozza" így az árát. Én újra Multiairt vennék.
Nekem Multiair van, meg is hibásodott már, ha ilyet veszel, érdemes eltenni rá azt a +300 ezer forintot. :) Ezen kívül semmi más baja ennek se, kvázi ugyanaz a motor, 120 lovasra nem nagyon panaszkodnak, de ennél is csak a modul szokott előfordulni, netes infók és saját tapasztalat alapján fogyasztás ugyanannyi, viszont ez nyilván jobban szedi a lábát, szóval lehet hosszútávon "visszahozza" így az árát. Én újra Multiairt vennék.
DKori29-05-2018 21:42:32 // 9935
A 120 lovasban nincs MultiAir, az "hagyományos" fojtószelepes motor, ez gyakorlatilaga Fiat konszern 120 lóerős 1.4 T-Jet motorja, ami többek közt még a Fiat Bravoban, Grande Puntoban stb. is megtalálható. Nem egy problémás darab (anno még a gyártás legelején a vízpumpánál voltak vele tömítési gondok, nem egy embernek kellett gariban orvosolni pl a Bravo-sok közül is, de ezen kívül kb semmi más drámai nem merült fel).
A 170-es az MultiAir, erről meg már Te is írtál... Szerintem egyértelműen ez a kényesebb (eltúlozni sem akarom, nem azt mondom, hogy minden sarkon szétesik, de a kettő közül gyanítom többen megerősítenek, hogy a 120-as kevésbé hisztis), cserébe nyilván nagyobb vele a "tüzijáték" is. :)
Szvsz tök jó lehet nem irreális igények mellett a kellemesen nyomatékos 120-as is (olyannyira, hogy az aktuális OFF vásárlása előtt némileg nálam is képbe került a TB 120-as Giulietta, de végül most nem úgy alakult...), de ez csak a szubjektív része. :)
A 170-es az MultiAir, erről meg már Te is írtál... Szerintem egyértelműen ez a kényesebb (eltúlozni sem akarom, nem azt mondom, hogy minden sarkon szétesik, de a kettő közül gyanítom többen megerősítenek, hogy a 120-as kevésbé hisztis), cserébe nyilván nagyobb vele a "tüzijáték" is. :)
Szvsz tök jó lehet nem irreális igények mellett a kellemesen nyomatékos 120-as is (olyannyira, hogy az aktuális OFF vásárlása előtt némileg nálam is képbe került a TB 120-as Giulietta, de végül most nem úgy alakult...), de ez csak a szubjektív része. :)
Chianti29-05-2018 21:41:57 // 9934
Szia! Nekem az alap 1,4 88 kW ,120 LE-s verzió van. Nem mondom, hogy versenyautó, viszont Dinamic módban egész szépen szedi a lábát. Nekem nagyon bejött, én egy 159-ből ültem át Giuliettába, ami persze teljesen más világ, de nagyon megszerettem! Vásárlás előtt én is beleolvasgattam itt a fórumon, kinek milyen gondjai voltak / vannak a benzines változatokkal, és ez jött ki. Persze ettől függetlenül lehet jó egy TBi is, ezt majd megerősitik a kedves Cartársak. :o)
MEO29-05-2018 21:04:25 // 9933
Sziasztok!
Giulietta vásárlása(is) képbe került. 1.4 TB 120 vagy 170 lovas ? Melyik szokott kevesebbszer meghibásodni? Olvastam, hogy a "'multiair" modul szokott meghibásodni. Az mindkét verzióban megtalálható? (Csak benzines jöhet szóba, de az 1750Tibi sajnos nem játszik!)
Giulietta vásárlása(is) képbe került. 1.4 TB 120 vagy 170 lovas ? Melyik szokott kevesebbszer meghibásodni? Olvastam, hogy a "'multiair" modul szokott meghibásodni. Az mindkét verzióban megtalálható? (Csak benzines jöhet szóba, de az 1750Tibi sajnos nem játszik!)
Steewy229-05-2018 21:01:28 // 9932
Na végre újra működő képes a klíma a kicsi kocsiban 😜😜😜😜😜😜kisebb fejfájást okozot a szervizbek miután bele invesztáltak 2500€ értékben alkatrészt garancia alatt végül pedig rájöttek hogy megúszták volna olcsón ha először cseréltek volna a 50€ külső Hőmérőt 😂😂😂 de legalább működik hiba mentesen 😂
Golyszi25-05-2018 20:40:26 // 9931
KrTibi24-05-2018 21:49:04 // 9930
A Selenia K P.E és a Star P.E ugyanazt a Fiat 955535-S2 minősítést tudja. Előbbi a T-jet és Multiair Fiatok, utóbbi az ugyanilyen motoros Alfák gyári ajánlása. Nagy különbség nem lehet a kettő közt...
Az EU6 Multiair-be Digitek P.E kell. Visszamenőleg nem tudom.
Az EU6 Multiair-be Digitek P.E kell. Visszamenőleg nem tudom.
otci24-05-2018 18:26:17 // 9929
Ajha,
Digitek P.E 5W-30, ez nekem nagy újdonság.
2 éve mikor vettem az autót, a győri "márkaszervizben" nem a kézikönyv által előírt Selenia Start, hanem a Selénia K PURE-t javasolták, hogy ez a gyártó által ajánlott olaj,
én azóta is ezt rakom bele.
Holnap kiváncsiságból benézek, hogy jelenleg akkor most mi is az aktuális oil...
Digitek P.E 5W-30, ez nekem nagy újdonság.
2 éve mikor vettem az autót, a győri "márkaszervizben" nem a kézikönyv által előírt Selenia Start, hanem a Selénia K PURE-t javasolták, hogy ez a gyártó által ajánlott olaj,
én azóta is ezt rakom bele.
Holnap kiváncsiságból benézek, hogy jelenleg akkor most mi is az aktuális oil...
Jimmi T.24-05-2018 18:06:54 // 9928
Ja, a kérdés már csak az hogy mit kapok a csere után. a régi multiairt vagy már valami fejlesztett változatot és ahhoz kellhet a DigiteK Pe-t .
Piritu - 1.000.00024-05-2018 15:41:22 // 9927
Annyira újak ezek az olajok, hogy szerintem Ofi-n kívül nem nagyon tud érdemben bárki nyilatkozni. Az oldala a Digitek PE-t írja a kocsihoz.
Jimmi T.24-05-2018 12:38:00 // 9926
Engem az érdekelt volna , (egy szakértő véleménye ) hogy a Selenián belül , most már miért a K pure energy multiair feliratost rakták bele , mert előtte évekig a Star pe. ment.
Illetve jött ez a DigiteK ,hogy ezzel kapcsolatban van e valami tudás.
A francia ,japán ,német , soltvadkerti csodaszerek nem érdekelnek , ott nem csináltak multiair motort . a kiskőrösi olajnak is van merci meg vv meg bmw tanúsítása , hmmm
Illetve jött ez a DigiteK ,hogy ezzel kapcsolatban van e valami tudás.
A francia ,japán ,német , soltvadkerti csodaszerek nem érdekelnek , ott nem csináltak multiair motort . a kiskőrösi olajnak is van merci meg vv meg bmw tanúsítása , hmmm
hg6idn24-05-2018 12:31:51 // 9925
Köszi, nem vészes 1300.- Ft/db, ha nem jön ösdze akkor márkaszervizbe megyek:)
G-MANN🍀24-05-2018 11:53:22 // 9924
Szia, sajnos nem tudok ilyen helyet. De egy darab gyári talán nem lehet olyan drága és akár a márkaszerviz is tud elfogadható árban rendelni. Egy kérdést esetleg megér :-)
üdv
Csaba
üdv
Csaba
petbalog24-05-2018 10:51:56 // 9923
Én is Motult használok már, 8100 X-Clean, ami tudja a hozzávaló Fiat minősítést, eddig 0 olajfogyasztás és tökéletesen működik az autó, bár kb. összesen 10 ezret mentem ezzel az olajjal, közte pedig volt egy Multiair modul csere. :) Amikor én utánanéztem szinte nem is találtam 4-5 olajon kívül, amelyik rendelkezik ezzel a minősítéssel, végül saját döntés alapján választottam ezt, majd a modulcserekor a szerelést elvégző srác (huszonéves alfás múlttal) szintén zsigerből ezt a Motult javasolta és akkor is az került bele, jövőhónapban szintén ez fog, amikor esedékes lesz a csere. Árban tűrhető, sőt olcsóbb, mint a Selenia, legalábbis amikor én néztem, és jobban is bízok valamiért ebben, szóval mondhatjuk, hogy nálam is hit kérdése, de maradok a Motulnál.
A sokadik Multiair modul számomra még mindig hatalmas rejtély, nekem a gyári 160 ezret bírt ki, most belekerült az új és a szerelő állítása szerint sem kéne, hogy baj legyen vele a jövőben, amennyiben gyári előírás szerint lett minden cserélve a gyári alkatrészekkel (szelepfedél tömítés, Multiair tömítés, Multiair szűrő) és megfelelő olajjal van használva, amit 10-15 ezrenként cserél is az ember és nyilván ésszerűen használom az autót, sőt, akár a 200 lóerő vagy afeletti tuningot is bírnia kell, ismer rá pár példát. Lényeg a lényeg, én bízom a szavában és reménykedem, hogy valóban nem kell több modult cserélnem.
A sokadik Multiair modul számomra még mindig hatalmas rejtély, nekem a gyári 160 ezret bírt ki, most belekerült az új és a szerelő állítása szerint sem kéne, hogy baj legyen vele a jövőben, amennyiben gyári előírás szerint lett minden cserélve a gyári alkatrészekkel (szelepfedél tömítés, Multiair tömítés, Multiair szűrő) és megfelelő olajjal van használva, amit 10-15 ezrenként cserél is az ember és nyilván ésszerűen használom az autót, sőt, akár a 200 lóerő vagy afeletti tuningot is bírnia kell, ismer rá pár példát. Lényeg a lényeg, én bízom a szavában és reménykedem, hogy valóban nem kell több modult cserélnem.
hg6idn24-05-2018 08:57:00 // 9922
Szia!
Ma kaptam az infón Unixból, hogy csak 10 darabos szettben tudják hozni :(, Tudsz ajánlani helyet ahol 1 darabot is lehet rendelni?
Hátsó ablaktörlő kar tömítés
Gyári cikkszám:
50530945
Ma kaptam az infón Unixból, hogy csak 10 darabos szettben tudják hozni :(, Tudsz ajánlani helyet ahol 1 darabot is lehet rendelni?
Hátsó ablaktörlő kar tömítés
Gyári cikkszám:
50530945
Piritu - 1.000.00023-05-2018 17:42:37 // 9921
Pont ezért nem kértem én se bele gyári navit.
Chianti23-05-2018 15:50:53 // 9920
Köszi a tippet, ez is egy lehetőség... :o) Nem véletlen, hogy olyan autót vettem, amiben alapból benne van a navi, gondoltam mostanra talán már eljutottak a gyártók odáig, hogy egy tisztességesen működő és kezelhető navit bele tudnak applikálni egy mai autóba. Nos úgy látszik, ez nem igazán jött össze... Mindenese azért még adok neki pár esélyt, aztán mellette, természetesen lehet másik navi a telón...
Tommi23-05-2018 15:33:14 // 9919
Szigorúan magánvélemény, de szerintem a beépített gyári naviknál vannak jobbak/frissebbek/ügyesebbek :) Nekem pl a Sygic van letöltve a telefonomra, a sima verzió ingyenes, a teljes meg egyszeri 5000 Ft volt és gyakorlatilag mindent tud :) Azonnal és naprakészen jelzi az útlezárásokat, dugókat is, könnyű kezelni, jó a térképe, időben mond és mutat mindent. Ezek után szerintem ha valaha új autót veszek, gyári navit nem fogok kérni bele :) Ami még előnye, hogy azonnal tudod frissíteni netről, nem kell márkaszervízbe vinni, hogy új verziót tegyenek rá. Illetve a világ kb összes országa elérhető hozzá és elég mindig csak azt azországot letölteni, ahova mész, nem foglal állandó helyet a telefonban az összes térkép, amiből lehet, hogy a felét sosem fogod használni :) De persze nem vagyunk egyformák, kinek mi tetszik, nekem ez jött be :)
Piritu - 1.000.00023-05-2018 15:04:50 // 9918
Sose fogom mondani, mert sose fogok annyit menni vele, hogy érdemi választ adjak.
Tippeket adni lehet, de innentől - mint artam - hit kérdése a dolog.
Miért pont Motul? Van még rengeteg hasonlóan jó cucc, csak kinek van tapasztalata - mondjuk - 2-300e km távlatában?
A jó kenésnek meg nem mutatószáma az olajfogyasztás, mint ahogy motor hangja sem.
A Gium is csippent néha az olajból diesel létére, pedig ott nincs magas fordulat...
A helyzet ennél sokkal bonyolultabb.
Tippeket adni lehet, de innentől - mint artam - hit kérdése a dolog.
Miért pont Motul? Van még rengeteg hasonlóan jó cucc, csak kinek van tapasztalata - mondjuk - 2-300e km távlatában?
A jó kenésnek meg nem mutatószáma az olajfogyasztás, mint ahogy motor hangja sem.
A Gium is csippent néha az olajból diesel létére, pedig ott nincs magas fordulat...
A helyzet ennél sokkal bonyolultabb.
Zolibácsi23-05-2018 13:00:53 // 9917
Mond azt hogy egy hozzá való motul olajjal bármi gondja lenne.... De ki vagyok én hogy próbáljak segíteni egy fórumon.
Eddig bármelyik selenia olajjal próbálkoztam benzines és dízel autóknál is mindig megfigyelheto volt a minimalis olaj fogyás. Motul olajjal sosem jártam így eddig.
Csak egy példa a motoromnal cbr Honda, mindig fogyott belőle az olaj(nem selenia) és nem értettem mert nem füstölt. Váltottam egy drágább motulra és semmi fogyás nem volt tapasztalható utána. Egyszerűen a magas fordulatot nem bírta az olaj pedig könyv szerint jó volt hozzá.
Eddig bármelyik selenia olajjal próbálkoztam benzines és dízel autóknál is mindig megfigyelheto volt a minimalis olaj fogyás. Motul olajjal sosem jártam így eddig.
Csak egy példa a motoromnal cbr Honda, mindig fogyott belőle az olaj(nem selenia) és nem értettem mert nem füstölt. Váltottam egy drágább motulra és semmi fogyás nem volt tapasztalható utána. Egyszerűen a magas fordulatot nem bírta az olaj pedig könyv szerint jó volt hozzá.
Piritu - 1.000.00023-05-2018 12:43:53 // 9916
"Kárt nem hiszem hogy okozol." - tudtam mindig, hogy az olaj hit kérdése :-DDD
Zolibácsi23-05-2018 10:29:59 // 9915
Én szkeptikus vagyok a seleniaval bár most is ez került bele a párom Giuliettajaba. De minden másba motul olajat veszek/teszek. Szerintem próbáld meg egy drágább motul olajjal. Kárt nem hiszem hogy okozol.
Jimmi T.23-05-2018 10:20:44 // 9914
Az jár a fejemben , hogy ha már a 3. vagy 4. multiair egység van a motorban ,akkor ehhez már milyen olaj menjen. Még mindig a Selenia Star(PE) vagy a K (PE) vagy a DigiteK ?
Steewy223-05-2018 07:05:57 // 9913
Hat nekem most arra magyarázzák ki a klíma helytelen működését mert már minden mást kicserélték és nem akar hűteni és ha a hőmérő kint mást mutat akkor az szerint akit a klíma kompreszor szóval jovoheten meglassuk de mondjuk tegnap másik autó mutatót 29 fokot napon az alfa 23fokot
Chianti22-05-2018 21:58:46 // 9912
Igazából még garanciás az autó, úgyhogy lehet beviszem a márkaszervizbe, de nem tudom mit tudnak így vele kezdeni, mert a hibát szinte biztos hogy itt nem fogja produkálni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
416
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?