Forum >> GTV-GTA

Szilárd09-02-2005 20:17:43 // 1264
Szilárd09-02-2005 20:13:47 // 1263
Sok az túlzás,de azért van:))
VinceP4 (Il capitano)09-02-2005 20:00:55 // 1262
Én ezen az oldalon csak betolakodó vagyok, de szeretnék állást foglalni Skrisz mellett. 1.pl.:a 147 GTA-ra a Novitec minden változtatás nélkül rárakott egy kompresszort 2.igy jóval olcsóbb volt legyártani, és még lehet jobban is fogyott, mint ahogy azt egy kihegyezett benzintemető tette volna 3.ha nem is így lenne, mi (ti) nyugodtan felpiszkálhatjuk, mert nem kell megfelelni a méretezési, környezetvédelmi... követelményeknek, a szerkezet meg ésszerü határok között úgy is kibírja.
Ollah09-02-2005 19:32:15 // 1261
Fotók? Ugye van sok? :)
Ollah09-02-2005 19:31:55 // 1260
Krisz! Én értek mindent, de hihetetlennek tűnik. Gondolj bele, hogy a digók csinálnak egy bazinagy teljesítményre képes autót full "lebutítva", mert az úgy felel meg a mindeféle előírásaiknak. Oks. Akkor papíron ez az autó a gyári konfiggal el fog menni nekik 1.000.000 km-t, mert egyszerűen nem lehet szétnyúzni, akkora tartalékai vannak. (Nem a "húdeszéphangjavanfélóránkeresztül7500on" fajta használatra gondolok, persze.) Ez eddig még mindig OK. DE! Ha figyelembe vesszük, hogy fogyasztói társadalomban élünk, a digók meg aztán még régebb óta, akkor érthetetlennek tűnik egy olyan konstrukció megépítése és forgalmazása, ami komoly hozzányúlás/karbantartás/generál nélkül el fog szaladni bárkinek többszázezer vagy akár egymillió km-t. Ne értsd félre, nem vitatkozni akarok Veled, mert fele annyit sem tudok erről az autóról, mint Te, csak szkeptikus vagyok. Persze örülök, hogy ez a motor olyan faszás, amilyen, és az tagadhatatlan, hogy ha valamihez értenek talján testvéreink, akkor az a motorépítés. Azonban "diabolo non dormit" :) - főleg ha felfestjük a falra, mert az rohadt kényelmetlen lehet szegénynek :))) -, ergo szívesen megnéznék néhány technical data-t arról, milyen "efficiency"-vel, kihasználtsággal műkszik benne egy-két dolog. Elsősorban persze az üzemanyagellátás részére lennék kíváncsi, mert ott nagyon tönkre lehet tenni a motort, ha az ember nem figyel. Eszonták az okosok. :) Émmeg nem értek hozzá, úgyhogy elhittem. :) Én örülnék neki, ha jó alaposan végigrágnánk ezt a témát (persze ha van mit), mert csak hasznomra válna, nem mellesleg rengeteget tanulhatnék belőle. Várom az okítást! :DDD
Szilárd09-02-2005 18:44:17 // 1259
Ferrari és Maser is volt bőven. Ja és Nice-ben láttam Lambot is:)
SKrisz09-02-2005 16:44:57 // 1258
Benzinnyomásod akkora lesz amekkorát szoftverrel beállítanak! Nincs nagyobb benzinpumpa Alfáéknál (egyenlőre) mint a V6TB benyaszállító! Még a 3.0V6 24V is kisebb, mint a V6TB. Értsd már meg! Ez a motor olyan szinten túl van méretezve, hogy ihaj-cuhaj! Nem hülyék az olaszok sem! Ott az adó telj. és ccm után megy! Azért is volt az állandó 2 literes motorból épített turbós vadállatok mekkája ez az ország! Mindegyik kihozták alapbeállítással és az okosok úgy faragják ahogy nem szégyenlik! Egyszóval NO PARA:PPPPP
Ollah09-02-2005 16:36:55 // 1257
Ja, és ne szóljá' be az én kis városi, dízeles karakterisztikájú autómra! Ez egy városi ECO-gép, azért tölt ott, ahol, és úgy ahogy. Te raccsingos, te! :PPPPPPP
Ollah09-02-2005 16:36:04 // 1256
Én is elvégezettnek tekinteném az "építést" egy jó kis hardcore chip-pel, ha az "okosok" tuttiziherre azt mondanák, hogy akár tökeik elvesztése terhe mellett is megesküsznek arra, amit írtál. Ha mutatsz egy ilyen embert, már megyek is hozzá. "T25 házban T28 lapátok" jutott nekem is az eszembe nagyobb nyomásnál, de hát egy sima T28 sem maga a megtestesült csoda az adatok szerint, amit tegnap linkeltem. A franc tudja... Tömítés oks, de nagyobb turbó esetén nagyobb üzemanyagnyomás is kell, hiszen mit kezdesz a a sok levegővel benya nélkül? De akkor milyen duty cyle-lal járatod az injektorokat? 80% fölött már nem illik, úgy tudom. És a benyapumpa? És ezt az egészet az ECU le tudja kezelni vagy akkor máris irathatunk hozzá egy egyedi programot? És a gyári csövezés mindehhez mit szól? Ááááá, bele sem merek gondolni, mibe kerülhet egy komoly, megbízható, hosszúéletű építés. És abba, hogy ki tudja megcsinálni úgy, hogy akár a fentieket is vállalja. :)))
SKrisz09-02-2005 16:27:27 // 1255
A Stabil 1 bar is vezérlés függő. Valszeg azért van az, hogy te jobban megindulsz "repülő" rajtból, viszont magas fordulaton (ahogy egy tisztességes vörsönyautóhoz illik) feljövök rád. Szóval nemtom mi az igazság, de mindenesetre az okosok aztat mondják, hogy 270Bhp-ig nem kell változatani semmit felette érdemes a turbot átépíteni és min. egy réz hengerfejtömítést beszerezni, mert a gyárit elfújja a turbo, mint a gyertyát!:))) Én a GTV éptést egy chip-el elvégezettnek tekintem, ha nagyon faraghatnékom lesz, akkor remélem meglesz hozzá a "játék"autó!:))))))
Ollah09-02-2005 16:19:57 // 1254
:DDDD
Ollah09-02-2005 16:19:42 // 1253
Jó, hogy említed! Enyémben lassan 100k van. A veztengelyt megnézessem vagy lenne valami hangja (csattogás, kopogás, cincogás stb.) :), ha a végét járná? Feltöltő téma: szerinted micsinál egy hardcore csipcsirip, ami 250+ lóra húzza a mocit? Nem gáz, hogy a T max. 1.4 bar-t tud? Ráadásul 230 lóig van "hitelesítve"? Mija véleményed? (Ángliusok aszongyák, a stabil 1 barnak örülj, mert az a gyári érték. Az 1.2 az overboost állapot.)
SKrisz09-02-2005 16:16:57 // 1252
Még nem volt állítás rajta soha???
Csabee09-02-2005 16:15:49 // 1251
uff, az enyémben most van 90, és most akarom, de akkor időszerű is:) kösziiiiiiii:))))
SKrisz09-02-2005 16:15:47 // 1250
Ha az új ára 1800 font, akkor még hülyébbek, mint gondoltam!:PPP Nemhiába! Még a kormányt is rossz oldalon hordják!:)))
Ollah09-02-2005 16:15:37 // 1249
A 0,5 nem lesz sok? Jó az 0,3-0,4-nek is, hacsak nem valami gyárilag is igen faszás dugód+hajtókarod van. De ilyen nyomáson nyersz vele max. 50 lovat. :))) Megéri a szívást? Inkább nitrót neki! :PPPPPP Ja! Ha úgy lövöd be, hogy az egyik alul, a másik fölül töltsön, akkor a biT-nek is szép egyenes lehet a nyomatékgörbéje. :DDDDDD
SKrisz09-02-2005 16:14:06 // 1248
Gyári előírás szerint 60K-ként kell csinálni (egyes motorkódoknál 30K) nekem meg lett csinálva 100K-nál, most tavasszal lesz a nagyszervíz (115K van az autóban) most megint meg lesz nézve, mert valszeg vez.tengely lesz cserélve)
Csabee09-02-2005 16:13:43 // 1247
plese help!!!
Ollah09-02-2005 16:11:02 // 1246
Krisz! Ha azt nézzük, hogy az ángliusok szerint az új ára 1800 font(!!!), akkor ez még mindig csutka, még ha használt is. (1800 font az most éppen 2600+ EUR. Ez nem áll meg 1200 alatt szvsz, ha van még hátra pár nap. Én már rég nem követem.) :)))
SKrisz09-02-2005 16:09:14 // 1245
Persze-persze. Ez így leírva tök jól hangzik, meg tök egyszerű, de azért ezt te is tudod, hogy nem így műkxik a dolog. Sokmindenkinek beletörött már a bicska egy ikyen eccerű egyhétvégés projektbe:(
Csabee09-02-2005 16:06:49 // 1244
mennyi időközuönként hordojátok a masinát szelepállításra?
Wickey09-02-2005 16:04:57 // 1243
Mitől lenne nájsz csellendzs? Egy hétvége alatt megvan. Ráakasztok két 2.0TD turbót, letekerem őket 0.5 bar környékére, egy nyitott pufót rá, felújított hengerfejek, aszt' mehet. De az is lehet, hogy megtartom szívónak, az a vízszintes nyomatékgörbe nekem bőven elég, meg mellé a 177 lóerő. Nem nagyzolunk. :-)
Wickey09-02-2005 16:01:56 // 1242
12 volt. 24 V már magasfeszültség... felesleges fokozNYI. Különbenis csak semmi fűnyírás...
SKrisz09-02-2005 15:25:56 // 1241
Ezek az Angolok hülyék vazze!:) A rosso bőr ülések (csak az első kettő ugye) már most 500 eur felett van és még messze nincs vége a licitnek!!! Noooormááális?:PPPP
SKrisz09-02-2005 15:21:22 // 1240
3.0 V6 Turbo??? Ki fogja építeni? nájsz cselendzs!:)))
Ollah09-02-2005 14:49:15 // 1239
Na! Na! NA! 12V vagy 24V? :PPP Monster! Ok! ;) Leon! Ide Neked az oroszlánt is? :PPP
Cseresnyés (Monster)09-02-2005 14:00:16 // 1238
Háá me így hííínak! :))
Tom09-02-2005 12:42:08 // 1237
Thx!
Wickey09-02-2005 12:36:02 // 1236
Gumistól. A legolcsóbb 189€/db, Pirelli kerekekkel
Leon09-02-2005 12:36:00 // 1235
Kerék+guma együtt
Leon09-02-2005 12:35:24 // 1234
Állok elébe mindenféle csúnyaszabálysértéses gyorshajtós racsingnak :)))))) Jelentem bekerült az autómba a direktszűrő, MOSTANTÓL AZ EMBEREK MENEKÜLNEK! Félelmetes hangja lett!!!!! Néha attól tartok, hogy behorpad a motortető :))))
Tom09-02-2005 12:30:47 // 1233
Egy kis érdekeség a N.O.S.-ból. (GTV/Spider tulajok számára) esetleg ha valaki tud germánisul, akkor segíthetne, hogy a lenti szövegben mi a "komplettrad" nekem ez kínai. NOVITEC Komplettrad N6 7x15J mit 195/50 R15
SKrisz09-02-2005 12:03:11 // 1232
Részemről is!:)
Wickey09-02-2005 11:56:40 // 1231
3.0 ofkóz
Ollah09-02-2005 11:52:09 // 1230
Oks! Ár/érték arányban is tutira megéri? Tehát: arányban van a plusz ~5 lóerő a plusz 40-50-60 stb. ezer Ft-tal, amiért ezt megcsinálod? Mert szvsz, ha nagyobb cooler, akkor nagyobb T is, nagyobb nyomás, több benya, nagyobb pumpa és injektorok, és ez így már korrekt renccer. :)))Ja, írható vezérlést is keríts. :DDDDD Ez eddig úgy 1 millió, és akkor még jó fej voltam. Egyéb tanácsot adjak? :PPP (Miért az új nick?) Wick'! :PPPP 2.0, 2.5, 3.0, esetleg 3.2 biturbo? :DDD Csabee! Akkor máris van egy nemes feladatod: felhajtod, megfűzöd, lenyomja. Címszavakban. :DDD
giovanni09-02-2005 11:47:50 // 1229
Mél ment...
SKrisz09-02-2005 11:44:41 // 1228
Persze! Ott találod az oldalamon!:)
giovanni09-02-2005 11:44:04 // 1227
Adsz egy mélcímet amit el tudsz most olvasni?
SKrisz09-02-2005 11:42:49 // 1226
De te most egy 155 Q4-re gondolsz? Mert én nem ilyen gépjárműre pályázom!:)
giovanni09-02-2005 11:36:10 // 1225
Jah semmi csak látttam egy szerintem indokolatlanul drága ezüst 4lábút és azon gondolkodtam hogy előbb utóbb csak lejebb megy az ára és akkor lehet hogy érdekelne.. de akkor megnyugodtam :)))
SKrisz09-02-2005 11:08:08 // 1224
De ha már így rákérdeztél milyen ezüst színűre gondoltál? Mert lehet hogy valami elkerülte a figyelmemet!:)
VinceP4 (Il capitano)09-02-2005 11:05:26 // 1222
Álnév. :)))) Bedugultam
giovanni09-02-2005 11:04:56 // 1221
SKrisz Csak egyet mondj meg a négylábúról :))) .. ezüst szinü?
Csabee09-02-2005 11:00:51 // 1220
a neve biturbo novitec volt:)))
VinceP4 (Il capitano)09-02-2005 10:54:56 // 1219
Nekem nem tökéletes az emlékezőm, de azon szerintem "csak" egy kompresszor volt. Ha tévedtem, bocs.
Csabee09-02-2005 10:52:22 // 1218
az ezelőtti alfissimóban bemutattak egy 3.0 24 v6 biturbo GTV-t, by novitec tuning!!!! 300 le, 280 at megy és magyar:)))))))))
Wickey09-02-2005 10:44:11 // 1217
Nincs, de épül a 12 voltos háccsókerekes biturbó GTVm :-)
Cseresnyés (Monster)09-02-2005 10:22:32 // 1216
A gyári helyére???? láttad Te már, hogy ott mekkora hely van? Én úgy tudom, hogy nagyobb cooler jobb rugalmasság pici +LE!
Ollah09-02-2005 10:07:09 // 1215
Mér' nem egy bazinagy a gyári helyére? Elvileg nem számít, ha minden más marad a régiben. De nem értek hozzá... :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.