George. Egy utolsó próbálkozás, csak a tisztesség kedvéért...bár már lélekben feladtam.
Üvegen hajtva, vagy autópályán utazva átlagot számolva, vagy pillanatnyi utazónál leolvasva a kompjútert hóttmindegy. Még mindig ugyanarról a kibaszott nullkilóméteres széttaposott első olajcserén sem túlesett MiToról beszélünk.
Érted? Szépen lassan szótagolva tessék felfogni a lényeget: egy széttaposott új tesztautó nem fog olyan fogyasztást produkálni még 90-es országútiban sem mint a gyári adat. Az első olajcseréig normál használatban sem úgy eszik az autó ahogy kéne neki, hátmég akkor, ha naponta, vagy akár óránként másik tesztelő próbálja szétforgatni a turbóját.
Ez átjött?
Ha ezek után azt mondod, hogy de te láttad a saját szemeddel a kompjúteren a 21654654165 literes pillanatnyi fogyasztást 45 km/h-nál tempomattal akkor belebaszom a klaviatúrámat a monitorba, és töröltetem magamat az amoréról!:DDD
Forum >> MiTo
zolee14509-10-2008 18:57:40 // 2089
Seriff09-10-2008 18:25:30 // 2088
Tényleg?:O Akkor nagybátyáméval valami gond volt:DD Azt 16alá nem lehetett vinni városban;)
Tedi09-10-2008 17:02:35 // 2087
De ekkora fogyasztással nem lehet, hiszen minden béemvá 5 litert eszik, még a V10-es is, bezzeg az Alfa 1.4-ese megeszik 14-et is! :DD
Tom1209-10-2008 16:16:38 // 2086
Tanulság:
"A lényeg a sofőr lábában és lelkében van!"
Szerintem minden autóval /a kategóriájában/ lehet "csodafogyasztást" elérni csak egy kis önuralom + egy kis "együttérzés" /jó fül, előrelátás, stb / kell hozzá, persze ennek köze nincs az örömautózáshoz. Ezen a földön sajnos semilyen élvezetet nem adnak ingyen, aki "élvezkedni" akar, fizesse meg az árát...
Egyre biztosabb vagyok abban, hogy a MiTo-t nagyon eltalálták és tökéletes arra a szerepre, amire szánták - meghódítani a "hitetlen" szíveket./pl. BMW-s kolléga/ :-)
"A lényeg a sofőr lábában és lelkében van!"
Szerintem minden autóval /a kategóriájában/ lehet "csodafogyasztást" elérni csak egy kis önuralom + egy kis "együttérzés" /jó fül, előrelátás, stb / kell hozzá, persze ennek köze nincs az örömautózáshoz. Ezen a földön sajnos semilyen élvezetet nem adnak ingyen, aki "élvezkedni" akar, fizesse meg az árát...
Egyre biztosabb vagyok abban, hogy a MiTo-t nagyon eltalálták és tökéletes arra a szerepre, amire szánták - meghódítani a "hitetlen" szíveket./pl. BMW-s kolléga/ :-)
GEORGE09-10-2008 15:19:30 // 2085
Íme a vitát elindító hsz-em...
Muti meg benne hol írtam hogy szar?????
Közel 700km két nap alatt egy MiTo 1,4 Tjet-el........
Ha egyszóval kéne összefoglalni akkor azt mondanám, hogy egy JÁTÉKSZER....
Az 1,4-es turbos moci egész jól mozgatja a kis Alfát.
5.5-6 ezer felett viszont már csak a hangja nő, a teljesitmény rendesen lekonyul.....
A MiTo jól irányitható, és ami a legfontosabb végre komoly fékett kapott egy ALfa! Nagyon jól adagolható a fék. Becsületesen lassitja le a MiTot ha kell :-)
Igazából én csak a fogyasztását kifogásolom.
110-el haladva tempomattal 6.-ban 7,8-9 liter közt fogyaszt...
140-elhaladva 10-11 litertiszik
160-nal haladva 11-14 közt javarészt 12,2-t iszik a kis turbos moci....
Szerintem ezek az adatok igen csak nem nevezhetőek kis fogyasztásnak...az hogy a városban dugóban araszolva 1-2-öt kihuzatgatva megissza a 13-14 litert az még rendben is lenne, na de a autópályás fogyi az nagyon sok.
Ezekből a benzinadagolból simán megél egy 2,5V6-os 156-os! és az jobban is szalad a Mito-tól......
Talán páran emlékleztek mikor itt nekm estek hpogy le mertem "szólni" a beharangozott új benzin mocikat. Sokan állitották itt, hogy vége a diesel korszaknak jöünnek a modern kisfogyasztású de erő benzin motorok.....kár hogy nekem lett igazam, és sajna nem lett kisfogyasztású a kis benzines turbo és igazából nem is olyan erős....
Willy 146ti-vel "birkoztatuk" meg a MiTo-t. a 146ti 150 lovas szivóm moci 2 literes188Nm-el, a MiTo1,4 Turbos és 155 lovas 230Nm-el és bizony ép hogy "legyürte" a MiTo a 146ti-t.....
Ragozhatnám még, de felesleges.
Szóval az Alfa a MiTo-val egy fürge kis sportos gépet alkotott, ami elsősorban fiatalok ill Anyuci rohanga autójának tökéletesen megfelel. Felszereltsége bőséges kidolgozása kimondottan jó, és egész szemrevaló is a "jószág"....
vagy írhatnám, hogy tökéletes 2. autónak is... ... ... . .
Muti meg benne hol írtam hogy szar?????
Közel 700km két nap alatt egy MiTo 1,4 Tjet-el........
Ha egyszóval kéne összefoglalni akkor azt mondanám, hogy egy JÁTÉKSZER....
Az 1,4-es turbos moci egész jól mozgatja a kis Alfát.
5.5-6 ezer felett viszont már csak a hangja nő, a teljesitmény rendesen lekonyul.....
A MiTo jól irányitható, és ami a legfontosabb végre komoly fékett kapott egy ALfa! Nagyon jól adagolható a fék. Becsületesen lassitja le a MiTot ha kell :-)
Igazából én csak a fogyasztását kifogásolom.
110-el haladva tempomattal 6.-ban 7,8-9 liter közt fogyaszt...
140-elhaladva 10-11 litertiszik
160-nal haladva 11-14 közt javarészt 12,2-t iszik a kis turbos moci....
Szerintem ezek az adatok igen csak nem nevezhetőek kis fogyasztásnak...az hogy a városban dugóban araszolva 1-2-öt kihuzatgatva megissza a 13-14 litert az még rendben is lenne, na de a autópályás fogyi az nagyon sok.
Ezekből a benzinadagolból simán megél egy 2,5V6-os 156-os! és az jobban is szalad a Mito-tól......
Talán páran emlékleztek mikor itt nekm estek hpogy le mertem "szólni" a beharangozott új benzin mocikat. Sokan állitották itt, hogy vége a diesel korszaknak jöünnek a modern kisfogyasztású de erő benzin motorok.....kár hogy nekem lett igazam, és sajna nem lett kisfogyasztású a kis benzines turbo és igazából nem is olyan erős....
Willy 146ti-vel "birkoztatuk" meg a MiTo-t. a 146ti 150 lovas szivóm moci 2 literes188Nm-el, a MiTo1,4 Turbos és 155 lovas 230Nm-el és bizony ép hogy "legyürte" a MiTo a 146ti-t.....
Ragozhatnám még, de felesleges.
Szóval az Alfa a MiTo-val egy fürge kis sportos gépet alkotott, ami elsősorban fiatalok ill Anyuci rohanga autójának tökéletesen megfelel. Felszereltsége bőséges kidolgozása kimondottan jó, és egész szemrevaló is a "jószág"....
vagy írhatnám, hogy tökéletes 2. autónak is... ... ... . .
Seriff09-10-2008 15:17:55 // 2084
Amennyit beletankolsz:))
GEORGE09-10-2008 15:15:50 // 2083
Az autópályán 40km keresztül mutogatta a pillanatnyi fogyasztás kijelző a 11-14 liter közti adatokat..javarészt 12,2-12,5-öt.
Szerinted akkor ilyenkor mennyi a fogyija?????
Szerinted akkor ilyenkor mennyi a fogyija?????
BeeGee09-10-2008 14:45:13 // 2082
Nem, Te azt mondtad, h szar a Tjet, mert sokat eszik, és jól megmondtad még annak idején. És ezt arra a megállapításodra alapoztad, miszerint autópályán egy pillanatnni fogyit nyomtál :)
GEORGE09-10-2008 14:33:02 // 2081
"B@sszák meg az olaszok..." :-)
Ez nagyon jóóóó :-)
És tudom hogyan gondolta, hisz két napig engem vigyorogtatott a MiTo :-)))))
Ez nagyon jóóóó :-)
És tudom hogyan gondolta, hisz két napig engem vigyorogtatott a MiTo :-)))))
GEORGE09-10-2008 14:28:30 // 2080
Asszem te vagy az aki nem figyel!!
Nem az összesitett fogyiról beszéltem!! Hanem utazó tempoban tempomattal haladva!!!
Ezt a fogyit sokallom, nem azt amikor játszottam vele!
érted már??
tehát még1szer szerintem KURVA SOKAT ESZIK mikor 120-al 140-el 160-al utazol vele! Érted utazol :-)))
Nem az összesitett fogyiról beszéltem!! Hanem utazó tempoban tempomattal haladva!!!
Ezt a fogyit sokallom, nem azt amikor játszottam vele!
érted már??
tehát még1szer szerintem KURVA SOKAT ESZIK mikor 120-al 140-el 160-al utazol vele! Érted utazol :-)))
Halesz09-10-2008 08:56:18 // 2078
(még jó, hogy nem mondtál méretarányt :)
Seriff09-10-2008 08:54:21 // 2077
Kényelmetlen? Én rég ültem ilyen kényelmes ülésekben...
Somez08-10-2008 23:30:56 // 2074
Teddy nem olvastad el az apróbetűs részt: Az akcióban az Alfa Amore munkatársai és azok hozzátartozói nem vehetnek részt. :-)
Tedi08-10-2008 23:18:48 // 2073
Persze biztos én néztem le. Reggel volt és nem láttam a 8-as előtt az egyest :D
zolee14508-10-2008 23:18:47 // 2072
Lesz majd külön ZE (Zetor Edisön) változat is. 5K-nál lefúj a túró padlógázon is, és adnak hozzá egy pendrájvot amin lesz egy zetor.wav fájl.:)
Wickey08-10-2008 23:15:14 // 2071
vagy ha igen, kerregjen hozzá. :-P
Ja, és fogyjon el ötezerné', különben hova kurvulna ez a világ. :-))
Ja, és fogyjon el ötezerné', különben hova kurvulna ez a világ. :-))
zolee14508-10-2008 23:08:25 // 2070
Az hülyeség, elnéztél valamit. George megmondta, hogy szarmersokateszikéskülönbensemkerreg...:D Neked nem lehet, ismétlem NEM LEHET ilyen fogyasztásod!!! Teccikérteni?:D
Tedi08-10-2008 23:06:30 // 2069
Hátakkó' nekem máris vehet egyet, mert a második nap reggelén 8.7-et mutatott a kompi :))
Somez08-10-2008 23:03:48 // 2068
Közérdekű közlemény: Aki először megy 9 liter alá egy teszt Mi.To-val, annak Halesz vesz egyet :-)
Halesz08-10-2008 22:29:55 // 2067
:):)
Így lesz az ellenségből jóbarát :)
Így lesz az ellenségből jóbarát :)
Csöri08-10-2008 21:41:26 // 2066
Hát persze, meg a logo a dobozra.:))))
Szilárd08-10-2008 21:31:20 // 2065
Kell a marketing...:))
Csöri08-10-2008 21:30:30 // 2064
Karesz szerint tutti kihoz az FL valami alfás olajat külön ezekbe.:)
Tedi08-10-2008 21:27:38 // 2063
...az lemarad a lényegről :))
Szilárd08-10-2008 21:27:11 // 2062
Érdekes a névválasztás...
Csöri08-10-2008 21:25:40 // 2061
Ha jól tudom Selenia K Pure Energy kell a T-Jet motorokba.
zolee14508-10-2008 21:10:00 // 2060
Szerintem erre való...meg arra, hogy néhány offosból alfást csináljon. Még nem próbáltam, de ha lehet hinni itt néhány embernek akkor erre alkalmas is.
Persze aki nem az utat nézi, hanem a kompjútert...
Persze aki nem az utat nézi, hanem a kompjútert...
mesa08-10-2008 21:08:51 // 2059
HaNGyA -nak tök igazsága van abban amit mond.
Még gyorsan valami, mielőtt elindulok sörözni (kocsi nélkül) :
Találkoztunk egy Bianco új MiTo-val a körúton!
Egy fiatal pár ücsörgött benne. Tehát már van, aki vett MiTot magának!!! (Sajnos a Combinók miatt esélyünk sem lett volna velük beszélgetni)
Még gyorsan valami, mielőtt elindulok sörözni (kocsi nélkül) :
Találkoztunk egy Bianco új MiTo-val a körúton!
Egy fiatal pár ücsörgött benne. Tehát már van, aki vett MiTot magának!!! (Sajnos a Combinók miatt esélyünk sem lett volna velük beszélgetni)
mesa08-10-2008 21:04:38 // 2058
Ha már fogyasztás!
Ma azt hiszem megkapott mindent tőlem a paripa. Nagyon jó kis sportos autó ez!!! Kényelmetlen mint állat, fáj minden porcikám, a vesekövem is megmozdult...
160-ig nagyon jól megy, húz minden fordulatszámon, minden fokozatban
Ezen felül több órát autóztunk a fővárosi dugókban.
És akkor tessék megkapaszkodni. 9.3 - 9.8 között maradt az átlagfogyasztásom!!!
Hol van egy Impreza ennyi feelinggel el 17-18 liter alatt ???
(Jó tudjuk hogy az sokkal erősebb, nem fogy el 160-nál, de legyünk őszinték a városban így is többször a jogsinkat kockáztattuk!)
De ami a legfontosabb: úgy éreztem benne magam estére mint egy fáradt, BOLDOG GYEREK ! :)))
-| DM az örök, MiTo az új szerelem |-
Ma azt hiszem megkapott mindent tőlem a paripa. Nagyon jó kis sportos autó ez!!! Kényelmetlen mint állat, fáj minden porcikám, a vesekövem is megmozdult...
160-ig nagyon jól megy, húz minden fordulatszámon, minden fokozatban
Ezen felül több órát autóztunk a fővárosi dugókban.
És akkor tessék megkapaszkodni. 9.3 - 9.8 között maradt az átlagfogyasztásom!!!
Hol van egy Impreza ennyi feelinggel el 17-18 liter alatt ???
(Jó tudjuk hogy az sokkal erősebb, nem fogy el 160-nál, de legyünk őszinték a városban így is többször a jogsinkat kockáztattuk!)
De ami a legfontosabb: úgy éreztem benne magam estére mint egy fáradt, BOLDOG GYEREK ! :)))
-| DM az örök, MiTo az új szerelem |-
Tedi08-10-2008 20:50:28 // 2057
Passz, de valami olyasmit hallottam, hogy 5000-nél van az első olajcsere és valami speckó olajat kapnak. De erre ne vegyen senki mérget :)
Tedi08-10-2008 20:47:32 // 2056
:D
Köcc. Van több is, fent vannak a nyilvános ftp-n a mappámban, ha érdekelnek :)
Köcc. Van több is, fent vannak a nyilvános ftp-n a mappámban, ha érdekelnek :)
zolee14508-10-2008 20:14:42 // 2055
"ma teloztam a mai csapat egy tagjával hát ott is "szép" számok vannak :-)"
Te George! Áruld már el miért értetlenkedsz?:D Egy ideje figyelem már itt a beszélgetést és nem látok mást, minthogy bizonygatod, hogy a MiTo kompjútere 25455644 literes fogyasztást ír 25 km-re.
Aztán jön valaki aki felhívja a figyelmedet, hogy ezek tulajdonképpen nullkilóméteres tesztautók, amiket üvegen járatnak be a tesztelők, és még jelenleg is a "bejáratás" folyik.
Erre te elmondod, hogy te azért mentél ezzel jó sokat és a kompjúter bizony 215564654874 literes fogyasztást írt 25km-re.
Aztán megint jön egy másik fórumozó, aki elmondja, hogy ha majd valaki vesz egy MiTo-t azt megeshet, hogy nem üvegen járatja be, és könnyen előfordulhat, hogy az első 1-2000 km után esetleg mérséklődik a fogyasztás. Aztán az is meglehet, hogy a tulaj később sem fogja minden pillanatban kihasználni az autó teljesítményét, és talán az átlag is lentebb megy.
Erre te elmondod, hogy felhívtál valakit a mai tesztelő csapatból, és ők is érdekes fogysztási adatokat láttak az amúgy még mindig üvegen bejáratós MiTo kompjúterén.
Szerintem senki nem kétli, hogy jó a szemed, és asszem a szavahihetőségedet sem kérdőjelezik itt meg. Ugyanakkor ahogy bennem, úgy talán másban is felmerülhetett a gyanú, hogy esetleg szövegértési nehézségeid vannak. Vagy csak nem akarod meghallani a dolgokat, hiszen az némileg keresztülhúzná a remekbe szabott "ugyeénmegmondtam, hogyszartseératurbóskisköbcentisbenzines!Csakadízelvan" kijelentésedet, melyet lépten-nyomon bizonyítani próbálsz.
Azért érdekelne egy 15 km-ert futott 156 2,4 MJet 20V fogyasztási adata üvegen (ha van ilyen dízelnél...legyen mondjuk "repedt fazékon"). Gondolom azok akkor pont annyit ettek mint mostanában a tied, ugye?:D
Te George! Áruld már el miért értetlenkedsz?:D Egy ideje figyelem már itt a beszélgetést és nem látok mást, minthogy bizonygatod, hogy a MiTo kompjútere 25455644 literes fogyasztást ír 25 km-re.
Aztán jön valaki aki felhívja a figyelmedet, hogy ezek tulajdonképpen nullkilóméteres tesztautók, amiket üvegen járatnak be a tesztelők, és még jelenleg is a "bejáratás" folyik.
Erre te elmondod, hogy te azért mentél ezzel jó sokat és a kompjúter bizony 215564654874 literes fogyasztást írt 25km-re.
Aztán megint jön egy másik fórumozó, aki elmondja, hogy ha majd valaki vesz egy MiTo-t azt megeshet, hogy nem üvegen járatja be, és könnyen előfordulhat, hogy az első 1-2000 km után esetleg mérséklődik a fogyasztás. Aztán az is meglehet, hogy a tulaj később sem fogja minden pillanatban kihasználni az autó teljesítményét, és talán az átlag is lentebb megy.
Erre te elmondod, hogy felhívtál valakit a mai tesztelő csapatból, és ők is érdekes fogysztási adatokat láttak az amúgy még mindig üvegen bejáratós MiTo kompjúterén.
Szerintem senki nem kétli, hogy jó a szemed, és asszem a szavahihetőségedet sem kérdőjelezik itt meg. Ugyanakkor ahogy bennem, úgy talán másban is felmerülhetett a gyanú, hogy esetleg szövegértési nehézségeid vannak. Vagy csak nem akarod meghallani a dolgokat, hiszen az némileg keresztülhúzná a remekbe szabott "ugyeénmegmondtam, hogyszartseératurbóskisköbcentisbenzines!Csakadízelvan" kijelentésedet, melyet lépten-nyomon bizonyítani próbálsz.
Azért érdekelne egy 15 km-ert futott 156 2,4 MJet 20V fogyasztási adata üvegen (ha van ilyen dízelnél...legyen mondjuk "repedt fazékon"). Gondolom azok akkor pont annyit ettek mint mostanában a tied, ugye?:D
HaNGyA08-10-2008 20:03:04 // 2054
Szia Mindenki!
Én is azon mázlisták közé tartozom, akiknek 2 nap erejéig előre hozták a karácsonyt, és Mito-t kaptak! És mivel rossz voltam, vissza kellett adnom! :-)
Olvasva a fogyasztás körüli és az egyéb vitákat, röviden beszámolnék az együtt töltött 763 kilométerről.
Tudom, hogy a csigásegynégy nem V6.
De a hétköznapi úgymond polgári használatban teljesen bevált.
Ha nem pörgeti az ember, teljesen normálisan, de mégis az átlagnál dinamikusabban el lehet vele csurogni a forgalomban. Hozta azt a szintet amit az 1.6 TS hoz. Fogysztásban is! És most mindenki tegye a mellette ülő hölgy szívére a kezét! A kb. 120 paci bőven elég araszolni, besorolni a városban, és józan sebességhatárok körül elgurulni az ország távolabbi pontjaira. Ellenben a turbó miatt kiválóan meg lehet hintáztatni az utasok és az érdeklődők gyomrát mint a Taxi c. filmben, és elismerő borsó és répadarabos mosolyokat csalhatunk az arcukra! :-)
És arra is vastagon elég, hogy a lámpától lámpáig való csatában hajtépésre késztesse az autóstársak nagy részét.:-) Erre azért példát is kreáltunk a csapattal 2 nap alatt. :-)
Persze ilyenkor bele kell kalkulálni, hogy az élmény árát a benzinkútnál kell megfizetni... Ilyen egyszerű...
Bár a futómű kicsit pattogós, de még egészséges kompromisszum a kényelem és a tapadás között.
A váltója nagyon el talált! És ez a mondat egy BMW-s fan kollégám száját hagyta el! Neki elhittem... :-)
Még hosszan írhatnék, de nem fárasztom a Cartársakat.
Szerintem a MiTo nem egy sportautó, csak egy sportos autó! A beetető modell a cég palettáján! Ennek minden előnyével és hátrányával együtt!!!
(Az egy más kérdés, hogy legtöbbünknek ha jobban szaladna egy picit a családi bevétel, ez lenne a még behitelezhető új Alfa. Így ettől várjuk mindazt, amit álmaink mondjuk V6-os Alfájától szeretnénk megkapni.)
És ha eképpen nézzük a MiTo-t, akkor már tök mindegy, hogy 9.4 vagy 12.3 a fogyasztás. A lényeg a sofőr lábában és lelkében van! :-)
Zárószónak az előbb említett BMW-s kollégám (7-es sorozat) összértékelő mondatát szeretném idézni, miután a teszt végén kiszállva bal 1-ről és hátrálva 3-4 métert, picit "szomorúbohóc" arckifejezéssel nézegette a MiTo-t...
"B@sszák meg az olaszok..." :-)
Én is azon mázlisták közé tartozom, akiknek 2 nap erejéig előre hozták a karácsonyt, és Mito-t kaptak! És mivel rossz voltam, vissza kellett adnom! :-)
Olvasva a fogyasztás körüli és az egyéb vitákat, röviden beszámolnék az együtt töltött 763 kilométerről.
Tudom, hogy a csigásegynégy nem V6.
De a hétköznapi úgymond polgári használatban teljesen bevált.
Ha nem pörgeti az ember, teljesen normálisan, de mégis az átlagnál dinamikusabban el lehet vele csurogni a forgalomban. Hozta azt a szintet amit az 1.6 TS hoz. Fogysztásban is! És most mindenki tegye a mellette ülő hölgy szívére a kezét! A kb. 120 paci bőven elég araszolni, besorolni a városban, és józan sebességhatárok körül elgurulni az ország távolabbi pontjaira. Ellenben a turbó miatt kiválóan meg lehet hintáztatni az utasok és az érdeklődők gyomrát mint a Taxi c. filmben, és elismerő borsó és répadarabos mosolyokat csalhatunk az arcukra! :-)
És arra is vastagon elég, hogy a lámpától lámpáig való csatában hajtépésre késztesse az autóstársak nagy részét.:-) Erre azért példát is kreáltunk a csapattal 2 nap alatt. :-)
Persze ilyenkor bele kell kalkulálni, hogy az élmény árát a benzinkútnál kell megfizetni... Ilyen egyszerű...
Bár a futómű kicsit pattogós, de még egészséges kompromisszum a kényelem és a tapadás között.
A váltója nagyon el talált! És ez a mondat egy BMW-s fan kollégám száját hagyta el! Neki elhittem... :-)
Még hosszan írhatnék, de nem fárasztom a Cartársakat.
Szerintem a MiTo nem egy sportautó, csak egy sportos autó! A beetető modell a cég palettáján! Ennek minden előnyével és hátrányával együtt!!!
(Az egy más kérdés, hogy legtöbbünknek ha jobban szaladna egy picit a családi bevétel, ez lenne a még behitelezhető új Alfa. Így ettől várjuk mindazt, amit álmaink mondjuk V6-os Alfájától szeretnénk megkapni.)
És ha eképpen nézzük a MiTo-t, akkor már tök mindegy, hogy 9.4 vagy 12.3 a fogyasztás. A lényeg a sofőr lábában és lelkében van! :-)
Zárószónak az előbb említett BMW-s kollégám (7-es sorozat) összértékelő mondatát szeretném idézni, miután a teszt végén kiszállva bal 1-ről és hátrálva 3-4 métert, picit "szomorúbohóc" arckifejezéssel nézegette a MiTo-t...
"B@sszák meg az olaszok..." :-)
Seriff08-10-2008 18:56:38 // 2053
Nekem tetszett a másik kettő is, csak kicsit lecsípődne a kocsi orra az 500pixi miatt;))
De kurvajók a képek, gratula:)
De kurvajók a képek, gratula:)
VaG08-10-2008 18:21:32 // 2052
Ne kérdezed, hogy miért....:-))) de a GP-ben az első olajcsere óta 1,5-2 lityivel fogyaszt kevesebbet!!!!
GTPeti08-10-2008 18:18:23 // 2051
Gyárilag Botondot tesznek bele, vagy mi? :)))
VaG08-10-2008 18:15:43 // 2050
Vajon mindegyiken +volt a 2000 km utáni első olajcsere?? mert általában a t-jet Fiatok utána lényegesen kevesebbet fogyasztanak!!! /saját tapasztalat!!!;-)))) /
Mike.08-10-2008 18:12:33 // 2049
Még fogadok is veled! :-)
GTPeti08-10-2008 18:06:57 // 2048
Csak várd ki a végét... ;)
Mike.08-10-2008 18:00:37 // 2047
Ha a Mitója lesz azt jelenti, hogy vesz, vett egyet, akkor bebuktad. Ha azt, hogy egy nap tesztelés képpen vezetheti, akkor tényleg vegyél lottót! :-))
Tedi08-10-2008 16:58:21 // 2046
Jó ízlésed van, nekem is ez a két kép tetszik a legjobban :D
Tedi08-10-2008 16:58:01 // 2045
Azért nem tudunk majd ilyet írni, mert nem mi tankoljuk a vasakat, nem is vagyunk ott, amikor tankolják, ezért azt sem tudjuk, hogy mennyit nyomnak bele.
Benőke08-10-2008 16:48:23 // 2044
Ezek szerint Fekát kell venni :D
Tedi08-10-2008 16:38:19 // 2043
Még valami: naponta többször egyeztettük a fogyasztási adatokat és elég nagy szórás volt. A fehér és a peros kb ugyanannyit evett, a fekete meg folyton fél literrel kevesebbet.
GTPeti08-10-2008 16:34:55 // 2042
Namármostakkor valaki írhatna végre egy tankolásból számított fogyasztást is!!
Tedi08-10-2008 16:33:35 // 2041
A feka nekem a két nap alatt teljesen elfogadható fogyit produkált. A kompjúter adatai szerint 9.4. namost ebben volt M0, volt dugózás, és haladós haladás, ha érted mire gondolok :) Nem nyomtam ki mindenhol a szemét, kb úgy mentem vele egy két-helyzetet leszámítva, ahogy a sajátommal mennék.
Seriff08-10-2008 16:18:59 // 2040
Teddy szépérzéke:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?