Nagyon úgy néz ki, az előbb beszéltem újra a tulajjal.
Részletek csak akkor, ha már tuti, nem akarom elkiabálni.
Forum >> Spider
Piritu - 1.000.00006-08-2017 19:12:31 // 4825
Forsberg06-08-2017 19:10:50 // 4824
Sikerült találni egy reményteljes autót?
Piritu - 1.000.00006-08-2017 17:46:55 // 4823
kb annyi, mint a tréler...
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2017 15:30:57 // 4822
Ertem csak öregszik a gumi ha meg szakad nem kicsi a kár...
Piritu - 1.000.00006-08-2017 13:39:05 // 4821
Piritu - 1.000.00006-08-2017 13:32:51 // 4820
Van ismerősnek, kirándulnánk is. Csak a sofőrnek kell még szabaddá tennie magát...
Piritu - 1.000.00006-08-2017 13:31:39 // 4819
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2017 13:31:31 // 4818
Tréler... 90ft/km de ha kell gyüjtöbe elhozzák 1 kilóért kb...
Piritu - 1.000.00006-08-2017 13:27:10 // 4817
Érdekes dolgot vettem észre.
Németben több olyan Spiderrel is találkoztam, amiben nem cseréltek vezérműszíjat. Mondván, hogy nem kell, mert még nem érte el a km-t.
A Pók használatijában tényleg nem szerepel időmegkötés:
A kiszemeltben egy 15 éves szíj dolgozik, rendszeresen használják.
El merjek indulni vele haza? (1.020 km)
Németben több olyan Spiderrel is találkoztam, amiben nem cseréltek vezérműszíjat. Mondván, hogy nem kell, mert még nem érte el a km-t.
A Pók használatijában tényleg nem szerepel időmegkötés:
A kiszemeltben egy 15 éves szíj dolgozik, rendszeresen használják.
El merjek indulni vele haza? (1.020 km)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2017 09:26:04 // 4816
No sikerült össze kukázni elsö rugókat is 2 hét alatt legyártják a kyb-nál... az a vicc, hogy több mindent elérni, mint egy fiatalabb spiderhez.... jönnek a gyújtás alkatrészek aztán minden új lesz :)))
Erhard 242 (Pure Energy)04-08-2017 10:11:15 // 4815
Müszakirol lecsúsztam késön jött meg az alkatrész kinntröl, most fog menni aztán használható, nagy generál majd télen
Forsberg04-08-2017 09:56:51 // 4814
Tényleg, Neked, hogy áll a projekt? Szoktál vele gurulgatni, vagy majd akkor amikor minden a helyére kerül?
Erhard 242 (Pure Energy)04-08-2017 09:53:07 // 4813
Az sosem egyszerü.... én meg alaktrész vadászaton vagyok, amit lehet megveszek :))) légszüröböl már 3at bespájzoltam :)))) Elsö, hátsó csapágyak, rugók, gátlók, fêkcsövek, kuplungszett, föfékhenger, jeladók stb.... polcon elférnek... még lehet kapni féknyergeket is arra is beruházok...biztos ami biztos
Forsberg04-08-2017 08:17:59 // 4812
Természetesen olvasom. ;)
Kár, hogy az Busso nem volt az igazi, mert azért az a V6... :)
Kár, hogy az Busso nem volt az igazi, mert azért az a V6... :)
Piritu - 1.000.00003-08-2017 22:41:12 // 4811
Nem is olyan egyszerű ez a vadászat...
(Részletek a blogomban.)
(Részletek a blogomban.)
Forsberg01-08-2017 10:59:10 // 4810
Hajrá, hajrá! Várjuk az infókat. :)
Zselé01-08-2017 08:56:30 // 4809
Én szorítok! :)
Piritu - 1.000.00031-07-2017 22:49:35 // 4808
Szorítsatok! Holnap újra indul a Spider vadászat...
Kazes☻20-07-2017 21:08:09 // 4807
Augusztus 6.-án meg jöhettek Gyöngyösre! :-)
Zselé20-07-2017 20:52:02 // 4806
Forsberg és Andris, Ti mennyire vagytok rugalmasak a helyszínt illetően? Mert eddig 1 szavazat Balcsi, 1 szavazat Dunakanyar... Nekem kvázi mind1, és szerintem Ká-nak is, mert Győr felől jön...
Piritu - 1.000.00020-07-2017 20:44:42 // 4805
Na azért! :-D
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2017 11:01:07 // 4804
na rendeltem is Motul 4100-at 15W50-et :)))
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2017 10:41:56 // 4803
15w50 a gyárija...
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2017 08:26:39 // 4802
Balcsi ok...
Forsberg20-07-2017 08:00:21 // 4801
Jó ötlet! Remélem erre már el tudunk menni. :)
A Dunakanyar nagyon nagy kedvencünk, az szuper lenne.
A Dunakanyar nagyon nagy kedvencünk, az szuper lenne.
Ká19-07-2017 22:39:01 // 4800
Sziasztok. Zselé kösz az invitálást, mi benne lennénk egy túrába szept.ben.
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2017 19:49:27 // 4799
pihen :))))
Piritu - 1.000.00017-07-2017 19:25:30 // 4798
20W?? :-OO
Oszt mi lesz a motorral a téli hideg indításokkor? :-DD
Oszt mi lesz a motorral a téli hideg indításokkor? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2017 18:24:50 // 4797
köszönöm, már alig várom, hogy mehessek vele
Forsberg17-07-2017 15:24:34 // 4796
Nagyon szép a vas! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)16-07-2017 20:58:00 // 4795
még egy kis érdekesség a Spider gyári olaja az Agip 10w50 ... na ilyen már nincs kap 20w50et
Erhard 242 (Pure Energy)16-07-2017 13:29:31 // 4794
Spiderhez kell még egy kis cucc futómű ügyileg, 2db felső lengőkar, stabilizátorok, kormány gömbfejek, hátsó hosszkitámasztó szilentek...26-án műszaki aztán egy kis élvezkedés utána motor felújítás majd ősszel ... már alig várom egyedi rendszámot is rendelek hozzá, mivel egyedi autó :P
Rohodi Mihály11-07-2017 10:37:49 // 4793
Én nem láttam rajzot, odavittem a törött fogú mintát, mert mondta a szaki a telefonban hogy 2 féle van.. láttam is mindkettőt, a másik fajta teljesen máshogy néz ki.
Piritu - 1.000.00010-07-2017 17:43:25 // 4792
Ha addig lesz másik, akkor részemről oké.
Zselé10-07-2017 17:26:40 // 4791
Mit szól a nagyérdemű egy szeptember eleji D vitamin túra ötletéhez? Lehet megint a Balcsinál, de lehet pl. Visegrád és a Dunakanyar is a célpont... Vélemények?
Piritu - 1.000.00009-07-2017 21:42:30 // 4790
A 156-nál 0,6-al jobb a JTS adata....
Piritu - 1.000.00009-07-2017 21:41:09 // 4789
Érdekes dolgot vettem ma észre.
A 150 lovas TS motorral is 8,4-et adnak meg gyorsulási adatként és a 165 lovas JTS-el is. Ez azt jelenti, hogy nem jelent semmit az a +15 ló? :-O
A 150 lovas TS motorral is 8,4-et adnak meg gyorsulási adatként és a 165 lovas JTS-el is. Ez azt jelenti, hogy nem jelent semmit az a +15 ló? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2017 20:18:40 // 4788
Ma kellmes meglepetés ért még a tükör is elektronyos :))) Mentem vele pár kört jövö 7en mehet müszakira
Piritu - 1.000.00007-07-2017 17:24:36 // 4787
A mechanikus tetőt is csak gyújtás nélkül tudod nyitni-zárni.
A következő motoros lesz.
A következő motoros lesz.
W.07-07-2017 17:06:09 // 4786
A tetővelén is szívtam nemrég. Mégpedig úgy, hogy egyszerűen nem nyitott, majd működött majd nem zárt, tehát teljes bizonytalanság volt. Elvittem Zé-hez, ahol kívülről megtáplálva működött a tetőfedél reteszelése. Hozzáteszem: új motort tett bele az előző tulaj. Ezután megint jó volt egy darabig, majd tegnap megint nem ment. Egy helybéli mester vette kezelésbe és kb. 10 perc után meglett az ok: a bovdenek nem voltak jól befogatva plusz a motor vezeték csatlakozónál az egyik szál egyszerűen kimozdult. Ezt orvosolva minden rendben. Más. Mint lentebb is olvasható, az elektromos tető vésznyitása egy vicc. Csak gyújtás nélkül megy a mechanikus mozgatás. Nem véletlen, hogy én jobban szerettem a mechanikus tetőt.
Piritu - 1.000.00007-07-2017 12:13:03 // 4785
Létezik valahol rajz erről a fogaskerékről?
Most hogy automata tetős felé kacsingatok elkezdett érdekelni a dolog.
Most hogy automata tetős felé kacsingatok elkezdett érdekelni a dolog.
Rohodi Mihály06-07-2017 17:20:47 // 4783
Sziasztok!
Tegnap este minket is elért az "elektromos tető átka": nem tudtam felcsukni a tetőt, hiába nyomogattam a vezérlő gombot.
Az autóm szerethet valószínűleg, nem szívatott meg, mert 16 éves korában jött elő az első gond az elektromos tetővel, és az is otthon, a kabriózás után, már a garázs előtt :-)
(2001 márciusi gyártás, most épp 51.999 km futással - nem, az ott nem légzsák hiba jel az utolsó képen , hanem kikapcsolt utaslufi piktogram a babahordozó miatt :-) )
Tavaly volt már egy pici hiba, most már tudom, akkor kellett volna szétszedni a tető fedél reteszelést végző motort. Akkor sem működött, rákopogtam egy picit a megszorult motorra, és azóta semmi baja sem volt, tegnap estig.
Kezelési könyv elő, vész zárás funkció elolvas. Mondom mindenkinek, felesleges, hasonló szituban ne tegye, mert az elektromos tető vésznyitás-zárás funkciójára azt írja a kezelési, hogy ugyanúgy kell, mint a manuális vész üzemét, pedig nem. Tudom, volt manuálisom is :-)
Szóval este azért felcsuktam a tetőt a reteszelő kiiktatása után kb. 2 perc alatt manuálisan, és ma szétszedtem a motort. MInt a fotókon látható, a műanyag fehér gyári fogaskerékből kitört egy szem fogacska, az szorult meg, és emiatt nem működött a tető.
Visszalapoztam itt Willy régi hozzászólására (hsz. 4550 és 4555), mert rémlett, hogy ezzel a hibával már Ő is küzdött, és ma már a kezemben is volt az utólagosan legyártott, polcról azonnal levett megfelelő pótalkatrész. Lenti képeken a kék színű az.
A teljes kiszerelés-szétszerelés-visszaszerelés max. 25 perc.
(Hozzá kell tennem, hogy a hiba megoldható úgy is, ha a fogaskereket kiveszed, és 90, vagy 180 fokkal elforgatva rakod vissza, mert olyan kicsit fordul végállástól végállásig, hogy mindig cirka ugyanaz a cirka 8 fog dolgozik csak.)
Reményeim szerint jön újabb 16 hiba mentes év :-)
Tegnap este minket is elért az "elektromos tető átka": nem tudtam felcsukni a tetőt, hiába nyomogattam a vezérlő gombot.
Az autóm szerethet valószínűleg, nem szívatott meg, mert 16 éves korában jött elő az első gond az elektromos tetővel, és az is otthon, a kabriózás után, már a garázs előtt :-)
(2001 márciusi gyártás, most épp 51.999 km futással - nem, az ott nem légzsák hiba jel az utolsó képen , hanem kikapcsolt utaslufi piktogram a babahordozó miatt :-) )
Tavaly volt már egy pici hiba, most már tudom, akkor kellett volna szétszedni a tető fedél reteszelést végző motort. Akkor sem működött, rákopogtam egy picit a megszorult motorra, és azóta semmi baja sem volt, tegnap estig.
Kezelési könyv elő, vész zárás funkció elolvas. Mondom mindenkinek, felesleges, hasonló szituban ne tegye, mert az elektromos tető vésznyitás-zárás funkciójára azt írja a kezelési, hogy ugyanúgy kell, mint a manuális vész üzemét, pedig nem. Tudom, volt manuálisom is :-)
Szóval este azért felcsuktam a tetőt a reteszelő kiiktatása után kb. 2 perc alatt manuálisan, és ma szétszedtem a motort. MInt a fotókon látható, a műanyag fehér gyári fogaskerékből kitört egy szem fogacska, az szorult meg, és emiatt nem működött a tető.
Visszalapoztam itt Willy régi hozzászólására (hsz. 4550 és 4555), mert rémlett, hogy ezzel a hibával már Ő is küzdött, és ma már a kezemben is volt az utólagosan legyártott, polcról azonnal levett megfelelő pótalkatrész. Lenti képeken a kék színű az.
A teljes kiszerelés-szétszerelés-visszaszerelés max. 25 perc.
(Hozzá kell tennem, hogy a hiba megoldható úgy is, ha a fogaskereket kiveszed, és 90, vagy 180 fokkal elforgatva rakod vissza, mert olyan kicsit fordul végállástól végállásig, hogy mindig cirka ugyanaz a cirka 8 fog dolgozik csak.)
Reményeim szerint jön újabb 16 hiba mentes év :-)
Piritu - 1.000.00006-07-2017 16:59:27 // 4782
Még valahol vár...
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2017 09:12:21 // 4781
no akkor jöhet az újabb :)
Zselé06-07-2017 06:47:59 // 4780
Szombaton Zánkán megmutatom:)
Forsberg05-07-2017 18:53:19 // 4779
Köszi, az komoly. :) Remélem nem lesz szükség rá. :)
Zselé05-07-2017 18:48:27 // 4778
Reméljük ide is vissza talál :) Az utód?
Zselé05-07-2017 18:42:53 // 4777
A két felnyíló fül alatt, két oldalt 1-1 gumírozott fül... az ujjpercedet leszakítja mire kinyitod vele :))
Piritu - 1.000.00005-07-2017 15:49:56 // 4776
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
395
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?