Forum >> Alfa tuning

GT Ɨ|ѯ17-02-2011 20:01:22 // 19891


GT 3.2 100th anni limited ed
GTPeti17-02-2011 20:01:06 // 19890
A tehermentesítő gyűrű egy pongyola és pontatlan elnevezés. Attól, hogy el van terjedve még hibás. Látom hálás vagy építőjellegű kritika esetén.

És bocs, hogy reagáltam. Bár azt hiszem, a fórum erre van.
Jorjie17-02-2011 19:23:16 // 19889
Nekem ez :-D

vm17-02-2011 19:09:42 // 19888
Mosmivaaan???
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 18:07:27 // 19887
nem győznék itatni a 365 ft-os benyával:-)))
Putyesz17-02-2011 17:57:31 // 19886

...meg ez is:)
Andy17-02-2011 17:39:39 // 19885
Ezzel csak az a bajod, hogy nem körömlakk színű a pedál! Valld be! :)))
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 17:38:36 // 19884


jöhetne...:)
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 16:33:22 // 19883
hát ez pont nem 10s:-)))

de nem sokat hibáztak amúgy
Grando17-02-2011 16:21:05 // 19882
Na mondjuk ezzel pont mellényúltak picit, nem? :DD ;)))
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 16:03:39 // 19881


1 kis nosztalgia...:-)


Zender
Totti (NagyVad)17-02-2011 15:25:41 // 19880
De a lényeg nem ezen van hanem azon ha úgy kéred tőlem vagy akármelyik gumistól hogy tehermentesítő gyűrű vagy úgy hogy központosító gyűrű úgy azt a műanyag vagy esetleg fém karikát fogod kapni!
Totti (NagyVad)17-02-2011 15:23:18 // 19879
:-)) Pedig meg történt! :-)
Liquid17-02-2011 15:20:37 // 19878
ez érdekes, ilyet még nem hallottam
Grando17-02-2011 15:12:46 // 19877
Ne hülyíts! :DD
Nem írták rá rosszul. :DD ;)))
Föckös17-02-2011 15:04:06 // 19876
fszt, kis láb, nagy tömeg, növekvő súlypont, "korához képest alacsony" :-DD
Andy17-02-2011 15:03:11 // 19875
Mondjuk kis súly, és kis tömeg, egy kevés hajjal a feje tetején! ;)))
Totti (NagyVad)17-02-2011 15:02:05 // 19874
Ehhez csak annyit hogy bratyesz Librájában is ez volt benn tavaly mikor mentünk olaszba szerpentineztünk egyet fékek jól meg melegedtek és a gyűrű is meg kapta a hő sokat majd mikor vissza hűlt és mentünk vele rázta is rendesen magát! Tehát mi következik ebből hogy rögzítés utána is szükség van rá!

(Csavarok nem lazultak meg ) Ezt a tisztán látás végett!
Liquid17-02-2011 14:54:05 // 19873
nem akarok nagyon beleugatni, de annyiból igaza van Petinek, hogy csak a felszerelés idejére kell, utána ki is lehetne venni nem számít, mert a csavarok már helyén tartják a felnit, tehát igazából nem tehermentesít semmit ellenben központosít, de össze van mosva a 2 fogalom, így csak elméletben lehet rajta vitatkozni
arra kíváncsi lennék mi konkrétan a tehermentesítő gyürü :))
Föckös17-02-2011 14:54:02 // 19872
tömeg közlekedés:-))
de látod vatte, már te is belémkötsz, akkor is ugyanarról beszélünk.
németül meg sosem tudtam, csak így fonetikusan:-))
és mi van ha már németül is rosszul írták rá, vagy többféleképpen lehet fordítani?
na széép itt békíteni akarom a társaságot, erre még én vagyok a pernahajder
na de milyen pernahejder? olyan akinek van súlya meg tömege is:-))
Totti (NagyVad)17-02-2011 14:26:18 // 19871
Figyi a tehermentesítő nevet azért kapta valószínűleg mert nem a csavarokon van a földre merőlegesen ható erő hanem azon a kibaxott gyűrűn amit rá raksz az agy csonkra ha nem meg felelő a felni közép furata! Más rész központosító szerepet is játszik mivel a csavarokon nem közképpen lenne még akkor sem teljesen ha rá huzatod!
Tehát ha nem a csavarok viselik a merőleges terhet hanem rögzítik a a felnit az agyhoz akkor ami a terhet le veszi róluk az a tehermentesítő gyűrű ami központosít is!

De legközelebb inkább ne reagálj a hszeimre ha meg kérhetlek köszi!
Grando17-02-2011 14:21:30 // 19870
Na akkor:
A rükvelc (jesszusom!!!) = rükverc
(lásd: Rückwärts = hátrafelé)
A légmennyiségmérő pedig igenis légtömegmérő
(lásd: Luftmassenmesser -> Masse = tömeg, mint fizikai fogalom; angolban ugyanez, vagy a fizikaórán, ahonnan lógtál, te pernahajder ;))) )

Tetszik a téma. :DD ;))))
Kareszka198417-02-2011 14:11:21 // 19869
gizike...gőzeke
Föckös17-02-2011 14:08:29 // 19868
olyan izé akkora gyűrű, és tökmindegy hogy hívják, ha a gumisnál ilyet keresel, akkor mindegy melyik nevén hívod, tudni fogja. és ez a lényeg.
a rükvelc nem lükverc
az rortring sokszor nem is rotring
az awab bilincs nem is ababilincs
a légmennyiségmérő nem légtömegmérő (pff ez a legkomolyabb)
a kuplung főhenger nem kuplungfőfékhenger
és még sorolhatnám

össze ne vesszetek már a semmin.
oké, lehet, hogy csak nekem semmi, az elenyésző különbség.
GTPeti17-02-2011 14:00:53 // 19867
Nem. Nem ugyanaz. Csak van aki nem érzi a különbséget. Ami nem katasztrófa. Ettől még így van.

Hazudnék, ha azt mondanám, nem tudtam, hogy ez lesz belőle... Ettől függetlenül én megpróbáltam...
Föckös17-02-2011 13:58:41 // 19866
"Mi is a név? Mit rózsának hivunk mi,
Bárhogy nevezzük, éppoly illatos."
shakespeare

akkor hol a balhé?:-)
öccsém ugyanazt mondjátok
Andy17-02-2011 13:54:48 // 19865
Majd Vmaast kartársnak adok egy taslit ha összefutok vele Zé-nél! :)))

Lehet a megnevezésen ötletelni, lényeg hogy ugyanarról beszéltek! :)))
GTPeti17-02-2011 13:50:22 // 19864
Nincs egyéb kérdésem, köszönöm. ;)

Esetleg rákereshetsz arra, hogy mit fűzött hozzá vmaast cartárs a témához.

Gondoltam szólok, hogy a helyes kifejezést használjátok, de igazából (nekem) tényleg nem számít...
GTPeti17-02-2011 13:45:44 // 19863
Ha nem haragszol, mint írtam már megtettük. A keresés funkcióval nagyon hamar megtalálod a témábavágó hsz-eket.

Nagy hirtelenjében találtam neked egy választ a neten:

"Direkt nem írtam a tehermentesítő szót, mert nem tehermentesít hanem központosít! A kereket a csavar rögzíti, nem az un. 'tehermentesítő'.

Egyrészt vannak-voltak olyan gépkocsik, ahol gyárilag sincs tehermentesítés, sőt még központosítás sincs.

Másrészt, mégegyszer, csak Neked: Gondolod a hajlékony kis műanyagok, amit a nagy teljesítményű, sebességű VW-ek, Audik alufelnijeihez raknak be tényleg tehermentesítenek?"
Andy17-02-2011 13:42:58 // 19862
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/070503g/

Egyéb kérdés? :)))
Totti (NagyVad)17-02-2011 13:38:50 // 19861
Nem baj fejtsd ki hogy mért nem ugyan az ! Kíváncsi vagyok ha már be la kötsz abba amit írok!
GTPeti17-02-2011 13:38:39 // 19860
Amúgy nem akadékoskodás volt, hanem építőjellegű hozzászólásnak szántam.
GTPeti17-02-2011 13:33:20 // 19859
Már régebben megtettük. Alaposan átbeszéltük a témát.
Totti (NagyVad)17-02-2011 13:32:08 // 19858
Akkor magyarázd már meg mért is nem?!!!!!
GTPeti17-02-2011 13:31:24 // 19857
Nem egészen, de mind1.
Totti (NagyVad)17-02-2011 13:16:20 // 19856
A kettő egy és ugyan az a ráknak kel akadékoskodni!
GTPeti17-02-2011 13:02:02 // 19855
Központosító gyűrű.
LacUS17-02-2011 11:30:04 // 19854
Sugera bugera után szabadon Sugera buhera :-D
kalizsoli17-02-2011 11:26:58 // 19853
:-D kérném a továbbiakban a buherátor megnevezést használni...
LacUS17-02-2011 10:56:50 // 19852
Teeee sufnituner :-D
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 10:39:10 // 19851
Nekem is azok vannak, hibátlanul végzik feladatukat:-)
Totti (NagyVad)17-02-2011 10:28:46 // 19850
Csak nagy intenzitással bólogatni tudok ! Annyival szeretném még meg toldani hogy gumis műhelyünk van és tudom hogy semmivel nem rosszabb a mozgó kúpos csavar kivéve ha azt nem szakszerűen húzzák le! Mellesleg a 66-nál gyárilag is mozgó kúpos csavar van de nem teljesen azonos az utólagossal! És most most hogy az 59 felnik vannak a vason kénytelen voltam én is mozgó kúpost alkalmazni sőt még teher mentesítő gyűrűt is ! És köszöni szépen nagyon jól működik 200 felett is!!!
kalizsoli17-02-2011 10:15:50 // 19849
Akkor nevezzük át ezt a topic-ot buherálás topic-ra, hiszen itt szinte minden (még a belinkelt szép autók is) "buheráltak" azaz nem gyári kivitelüek.

Piritu, szeretem kerülni a személyeskedést, de megjegyzem, hogy ez a kijelentésed elég szűklátókörű, annak ellenére, hogy én is elismerem a gyári alkatrészek minőségét.

De világítsuk meg a problémát egy példával:

Most javítom fel az egyébként sem rossz „gyári”?? brembo fékrendszeremet, a megrendelt alkatrészek egyike sem gyári, mind performance azaz verseny alkatrész, az ára és minősége is jóval magasabb mint a gyári alkatrészeké (mind magas hő tűrésű darab). Akkor ez is Buherálás? Vagy az Eibach pro kit futóművem is buherálás, vagy a ragazzon saválló kipufogó rendszerem? ….és még sokáig sorolhatnám.

Kérem, hogy válasszuk szét a buherálást és a minőségi fejlesztést. Ez alapján állítom, hogy a tapasztalataim alapján a MOZGÓ KUPOS csavar nem rosszabb mint a hagyományos „gyári”
Ez egy fejlesztett alkatrész, mert a felni gyártók így csökkenthetik a gyártási költségeket ez fejlesztés és nem „buherálás” szerintem.
pityke16-02-2011 22:26:19 // 19848
nagyon jo áron van kinnt 4-5000 euro alatt nincs....ok mondjuk erre még lehet költeni 1-2 kilot biztos hogy tuti legyen.....a fogyasztás meg szerintem lábfüggő ilyennél...
mreni16-02-2011 22:18:34 // 19847
Nekem egyenlőre elég lenne,kezdő vagyok hátulhajtós téren:D:)
LacUS16-02-2011 22:16:44 // 19846
Az élvezethez kevés az a 150ló ami gyárilag volt. Jó fogyasztás meg azzal a technikával max álom :-)
mreni16-02-2011 22:03:36 // 19845
Nem akarom húzni,megbízhatóság és viszonylag korrekt fogyasztás lenne a cél:) és az élvezet...:D
LacUS16-02-2011 22:02:08 // 19844
Ha nincs hardy akkor 350 400Le-ig nincs gond. :-) Szép az a kocsi,de inkább restaurálni mint húzni, mondom ezt én aki 3.0 V6 americát reszelget :-)
mreni16-02-2011 21:58:30 // 19843
Az adok veszek-ben hirdetett 1.8 turbot nézegetem...sok kínja van ezeknek?:D
a hajtástól félek a legjobban:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.