Forum >> Alfa tuning

Jorjie23-06-2014 06:35:19 // 24591
Meg még van valami 1.6 TS 146, azt nem ismered? :-D
Kau22-06-2014 23:08:09 // 24590
És természetesen a 2. leggyorsabb Q4, ami Maszaté volt :)
Kau22-06-2014 22:46:47 // 24589
Még eszembe jutott Punisher 145-öse és VinceP4 33-asa is :)
Kau22-06-2014 22:42:16 // 24588
Vannak-voltak itt bivaly erős Alfák. Persze már nem mindenkinek van meg illetve sokan már nem is tagok...
A teljesség igénye nélkül pár név: (Megérdemlik)
DCS (DCS Tuning Group)
Lacus - Q4/75
Hadada - Q4
Weho - (Lacus Q4-e)
Koryy - GTV
Fastcar - GTV
Cacho 156
Piri - 156
Rolibaba? :) - 155
Ronnie - 156
Ollah - GTV
Norgi - 156
Csaba GT - 147/156
Bocs, ha valakiket kihagytam, de én sem ismerek mindenkit :) Biztos, hogy vannak még mások is!
Gyalu22-06-2014 21:30:31 // 24587
Mondjuk elég nehéz kimagyarázni, hogy lett egy emberrel több... :)
Alfa GT-Csaba22-06-2014 20:23:11 // 24586
lehet bele rakni 2,4 blokkot ,de nem hiszem hogy ezt valahol hivatalosan is engednék.Anno Erhard gondolkodott ilyen dolgon ,de sajnos nem valósult meg,de ő lett volna az első és lehet az egyetlen is az amorén ilyen alakítással.
mreni22-06-2014 20:22:51 // 24585
Siman belemegy csak nincs ertelme mokolni.
Gyalu22-06-2014 19:59:11 // 24584
Ha nem gyártottak ilyet és Ő ilyet szeretne, akkor miért ne.
Könnyen megeshet, hogy telibe bele is menne az 1.9 helyére és még a CanBus is kompatibilis.
mreni22-06-2014 17:46:11 // 24583
Nem sok ertelme lenne. :)
Gyalu22-06-2014 11:12:28 // 24582
Tegyél az 1.9 helyére 2.4 et :)
Alfa GT-Csaba22-06-2014 10:57:55 // 24581
ez már csak álom marad,de szerintem az egyik legszebbre sikerült gép,és az 1,9-es motor is elég megbizható .Az is biztos hogy évek múlva is megállja a helyét a külalakja az autók között.
Dévid22-06-2014 10:34:16 // 24580
Ezért is az volt a kérdés, hogy ca. mit visel el tartósan. Nem értem miért nem kapta meg a 2.4 20v blokkot a GT is, szerintem sok potenciális vásárlót elveszített vele az Alfa Romeo.
Dévid22-06-2014 10:31:47 // 24579
Köszi.
Valahogy én is így gondoltam. :)
Alfa GT-Csaba22-06-2014 10:26:55 // 24578
Semmi baja sem lesz !Nekem Manky cartársnak köszönhetően közel 190 körül van és nagyon megvagyok elégedve vele :-)
mreni22-06-2014 10:17:36 // 24577
190 ló még abszolválható vele,szóval gyengébb nem lesz mint a V6,csak nem az a feeling :)
Gyalu22-06-2014 10:01:40 // 24576
Azért egyszer vetnék egy pillantást arra a paripára:)
Jó tudni, hogy nem csak én vagyok ennyire elmeháborodott;)
Dévid22-06-2014 09:34:27 // 24575
Ciao!

Tud valaki arról infót adni nekem arról, hogy egy 1.9 JTDm 150 lovas motor mennyire húzható, hogy a tartósságát ez ne veszélyeztesse?
Autócserén agyalok, GT lenne az utód, de hiányozna az erő (tudom, nyomatékban többet tud a JTDm mint a V6-om, és a magyar ember lóerőben beszél, de nyomatékkal autózik).
Fogyasztásban gondolom a diesel jobb, de ha ezt a különbözetet amit megtakarítok, olyan alkatrészek cseréjére kell fordítanom, amik rendre szétmennek a megnövelt teljesítmény miatt, akkor inkább marad az öreg 156. :)
Kau21-06-2014 17:21:02 // 24574
Vittorio csinálta ;)
Ricoe15621-06-2014 16:07:03 // 24573

Egyik kollégám csinálta a képet egy tuning találkozón...
LacUS21-06-2014 11:33:45 // 24572
Sehova. Néha egy-egy blog bejegyzést csinálunk, ha csinálunk. Én sajnos sok irigységet tapasztaltam meg, ezért már nem írok ki mindent, majd ha kész azt még kiírom,de ennyi, aki ismer tudja, ha tudok másnak is segítek. Amikor csinálsz valamit, és nem azt nézik,hogy tényleg milyen jó amit esetleg csinálsz, hanem azt hogy mégis neked honnan telik erre akkor az embernek elég gyorsan elmegy a kedve a blogozástól meg fórumozástól.
Gyalu21-06-2014 08:33:01 // 24571
Mi ennek az oka? De ha nem ide írkálnak akkor hova?
'''''20-06-2014 19:00:37 // 24570
Az enyémen is még dolgoznak.Átépített turbó,erősített kuplung működik.Palack is feltöltve.Most a coolert faragják épp.Remélem jövő héten az is meglesz.Utána megyek Mankyhoz progit íratni,aztán kiderül milyen lesz.
Sajna (vagy hál istennek) a meló miatt nem nagyon értem rá sem a kocsira,sem fórumozni.
RoliQ420-06-2014 14:56:28 // 24569
jah.... bocsi:D
Kau20-06-2014 13:47:08 // 24568
Így van... sajnos.
Kau20-06-2014 13:44:53 // 24567
Mondom teljesítmény... :))))

;)
RoliQ420-06-2014 13:01:21 // 24566
mit írjak?:D
Föckös20-06-2014 10:22:18 // 24565
"A teljesítmény tuningosok meg már csak elvétve vagy egyáltalán nem írnak ide."

igen, de ennek oka van ;-)
Kau20-06-2014 06:40:17 // 24564
Dehogynem. Csak már kikopik a társaság. Inkább divatautót csinálnak az Alfából, mintsem erőgépet. Páran beszéltük ezt korábbi gyorsulási versenyeken.
Félreértések elkerülése végett, nem az optikai tuningról beszélek. Nincs bajom vele.
A teljesítmény tuningosok meg már csak elvétve vagy egyáltalán nem írnak ide.
Dévid20-06-2014 00:44:23 // 24563
Majd ha megfelelő alap lesz hozzá a kocsim, akkor pár finom módosítást kap. Egy Q2 diffire pl. vágyom, a futóművet szeretném picit feljavítani, meg esetleg egy kis teljesítményoptimalizálás jól jönne. Ennél többet ezen a kocsin nem tervezek, mert így is szinte tökéletes.
Majd a következő turbós lesz és összkerekes, ha összejön, azon lesz mit módosítani. :)
Gyalu19-06-2014 22:55:51 // 24562
A lényeg kimaradt!
Gyalu19-06-2014 22:54:20 // 24561
A Norbitronic Racing jóvoltából került a kocsiba egy VEMS ECU és egyedi motor kábelköteg. Az ECU bekerült a kesztyűtartó mögé, a hozzátartozó relétáblával és biztosítékokkal. A programozás része most technikai okok miatt épp szünetel...
Jelenleg 1,2 báros nyomás mellett 6000 es fordulatig van megírva...
A féltengely csavarok cseréje és a futómű rendbetétele után folytatjuk a mókát:)
Azért pár koromgyárosnak már sikerült meglepetést okozni :)
Gyalu19-06-2014 22:40:24 // 24560
Itt senki sem tuningol semmit? Csak a TDI Golfokat faragják az emberek? :(
RoliQ404-06-2014 20:07:40 // 24559
Volna:)
[k i z z o]04-06-2014 14:24:46 // 24558
Milyen dugattyúkat használtok?
Kau03-06-2014 14:36:15 // 24557
Volna képed megverni egy szívó 1.6-ost egy összkerekes 2.0-ás turbóssal? :)))
RoliQ403-06-2014 09:05:08 // 24556
Na ezèrt nem fogja senki vezetni.:) Ha eddig nem tudtam Kaut megverni, majd most menni fog erőből. :)
RoliQ403-06-2014 09:02:14 // 24555
Köszönöm a felvilágosìtàst. Kovàcsolt dugattyù lesz benne ès szìvò tengelyek. A gyàri hajtòkarok bìrjàk ezt a megterhelèst. A turbo simán tudja a 400 feletti lòerőt.
Gyalu02-06-2014 20:54:42 // 24554
A gyári belső 300 ig bírja stabilan, a fölött cserés a hajtókar és a dugó.
Ez a turbó kb. 350 Le t tud kényelmesen, a fölött jobban jársz egy 3071 el, az megfujja neked vígan a 400 lovat.
Na meg illik egy hengerfej portolás és egy pár szívó vez tengely is.
Buksi02-06-2014 19:48:53 // 24553
De biztos így lenne! :-DDD
Kau02-06-2014 17:44:21 // 24552
Roli előbb engedné a babáját vezetni, mint engem :))
Képzeld el, ha mennék vele egy űr időt és ő 2 évig azért gyakorolna, hogy sikerüljön neki is :)))

(Csak viccvót ;)
:))
Buksi02-06-2014 14:15:29 // 24551
Akkor hajrá. :-DD
Kau02-06-2014 13:58:52 // 24550
Simán! Nem én fizetem! :)))
Buksi02-06-2014 06:36:51 // 24549
Te vállalkozol rá? ;-)))))
Kau02-06-2014 06:30:46 // 24548
Már csak egy sofőrt kell szerezned ;)
:)))
RoliQ401-06-2014 20:55:26 // 24547
Első körben 300 pacival szàmolunk, a gyàri kuplungot igy is le fogom rúgni:-) a csúcsok cserèje után + szinter màr elèrhető lesz a 400 is.
VMate01-06-2014 20:44:17 // 24546
vao, azért az nagyobb, mint amire gondoltam, 400 le a cél ?
Föckös01-06-2014 20:21:14 // 24545
Hát, ha 2260asból készült, akkor ne lepjen meg, hogy hamar felépül a nyomás:-)
Föckös01-06-2014 20:11:47 // 24544
mennyit szállít?
Föckös01-06-2014 20:11:13 // 24543
Box beszerzése előtt érdemes megnézni, hogy mondjuk egy box hány dolgon, és mennyit, de leginkább mennyire ellenőrizhetően/szabályozhatóan (jelzem, semennyire) változtat.
Aztán meg kell kérdezni Ákost, hogy mondjuk egy edc16os vezérlőnél hány dolgot változtat.
RoliQ401-06-2014 20:02:38 // 24542
Egèszen pontosan gt2871R
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.