Forum >> Fastcaristák vs. Batiánusok

Ollah19-03-2005 15:40:16 // 1165
Nem kinevettelek, hanem nevettem azon, amit írtál. A többire nem reagálok...
Bati19-03-2005 15:38:18 // 1164
Joe na végre itt vagy akko kezdjük??? HÜLYE BENZINESEK bibibibibi brbrbrbrbrb
joe7519-03-2005 15:37:51 // 1163
Bati. Nem kell. Elég pofont adnak Ők maguknak is. :)))))
joe7519-03-2005 15:36:41 // 1162
Évi 10-12 ezer km-es futással nem olyan vészes a különbség, de én pl. évi min. 40.000 km-tert teszek meg, és itt már éves szinten százezrekbe mérhető a különbség ami csak az üzemanyagon adódik! És emellett tuti hogy az átlagsebességem mondjuk 1000, vagy 10000 km-re vetítve semmivel sem kissebb mint bárkié.
Bati19-03-2005 15:32:17 // 1161
miért ez nem természetes itt??
Tom1219-03-2005 15:28:16 // 1160
Ezzel kellett volna kezdeni.:)
Paco19-03-2005 15:25:25 // 1159
És ráadásul ez még boxerről szól :)
Bati19-03-2005 15:24:37 // 1158
igazábol csak az OFF os szarokat vadászom és alázom mert minden ALFA-st testvéremnek tekintem
Paco19-03-2005 15:24:37 // 1157
Tudtam..... Beteg. Be kellene Batit utalni egy hétre a vírusfertőzöttekhez :)
Bati19-03-2005 15:23:04 // 1156
kinevetsz aztánmeg csak 1 fünyiromotoros benzinpusztito ágytálad van ejnye bejnye
wwwSentinelwww19-03-2005 15:21:41 // 1155
Loool. A "benzinest ölő" kombi. Minden benzinest levadászol? :-))))
Ollah19-03-2005 15:08:49 // 1154
LOL
W19-03-2005 15:08:31 // 1153
Errol van szo.... az meg hogy kinek mi a fontos mas tema. Nem lehet egyforma izlese mindenkinek.
Bati19-03-2005 14:58:28 // 1152
ki nem szarja le a fogyasztást tölem ehetne az autom 10 et akkor is a dieselt választanám
W19-03-2005 14:46:04 // 1151
De szemely szerint ugy vagyok vele, hogy annyi minden baromsagkra kifizetunk egy csomo penzt, mar a viz lassan tobbe kerul mint a benzin, stb stb. Nehogymar azon sporoljak ami egy kis elvezetet okoz legalabb az eletben :)
veteranviking19-03-2005 14:42:47 // 1150
Jézus,micsoda számolgatás.Olyan mintha az alapján választanál hifitornyot,hogy mennyi áramot fogyaszt! Skacok,hol vannak az érzelmek?
W19-03-2005 14:42:28 // 1149
na ezt kicsit elirtam, nem 100 korulsz hanem 10 korul szippant :)
W19-03-2005 14:41:44 // 1148
Ok, szamoljunk igy bar azert tobbet eszik egy JTD varosban szerintem. A szomszedom 166-ja 100 korul szippant. En egy honapban durvan 1000 km-et megyek... namost ha 15e -el fizetek tobbet havonta mintha dizelem lenne akkor hat legyen. Merlegeltem a helyzetet mielott 166-ot vasaroltam es azert dontottem a 3.0 mellett mert ugy ereztem nem fogok emiatt csodbe menni :-)
TtK19-03-2005 14:34:28 // 1147
Az a baj, hogy én pl. majdnem mindig városban járok, úgyhogy a számítás úgy néz ki, hogy JTD 7 liter, V6 14 liter. Egy héten belemegy az autóba mondjuk 400 km. Azaz 6580 Ft vs. 13720. Ami hetente 7140 forint, egy hónapban majdnem 30 ezer. És az idő 99%-ban nem használtad ki a V6-ban levő többletet. Ez így persze nagyon profánul hangzik, főleg egy Alfa rajongói oldalon, de sajna ez a realitás (legalábbis nekem). Idővel majd veszek egy szép öreg benzines Alfát játszóautónak. Ott aztán nem lesz gázolajszag! :)
wwwSentinelwww19-03-2005 14:34:13 // 1146
Merthogy ezidáig dicsekedhettünk azzal hogy a benzines jobban megy, de drágább, a dízel olcsóbb de nem megy olyan jól. Namost ha felborul az elmélet sokan nem tudunk aludni esténként. Olcsóbb menet, jobb teljesítmény :-)
wwwSentinelwww19-03-2005 14:26:00 // 1145
LooooL ;))) éssss Nincs Polip effektus !!!!! :-)) A mai nap ez volt a kedvenc mondásom.
W19-03-2005 14:24:23 // 1144
A fogyasztas mellett ervelnek sokan de ha mondjuk ezeket az alapokat vesszuk szamitasba, hogy palyan egy 3.0 V6 fogyaszt 10-et, egy dizel 6-ot. A benzin kerul 245 ft-ba, a gazolaj 235-be. 100km -en a V6 10x245= 2450 ft, a dizel 6x235= 1410 ft .... a kulonbseg 1040 ft. Namost ennyit nekem mar csak a V6 hangja is meger, meg az hogyha kerdezik milyen akkor nem azt mondom hogy dizel :)
wwwSentinelwww19-03-2005 14:17:02 // 1143
Kicsit elkanyarodtunk. Itt nem a percekről van szó, hanem arról hogy egy dízel, legyorsulja a benzines "brutál" motorokat. Innentől fogva, (ha a polip effektet nem számítju) akkor nincs is létjogosultságunk. ;)
W19-03-2005 14:01:25 // 1142
De szerintem tul van jatszva ez a dolog. Mennyit eszik egy JTD 140-es temponal autopalyan? Nekem a V6 10 liter korul eszik. A JTD ha jol tudom olyan 6 korul, ugye?
Bati19-03-2005 13:57:37 // 1141
ok nézzük
W19-03-2005 13:48:27 // 1140
Akkor nezzuk igy: szerintem a V6-os motor szebb azokkal a krom szivocsonkokkal, es a hangja is jobban tetszik :)))
Bati19-03-2005 13:00:15 // 1139
na itt vagyok JOE üssük öket??
joe7519-03-2005 12:15:12 // 1138
Farki. Hidd el ha nem tartjuk be a kreszt A-ból B-be akkor sem érnél elöbb oda. Esetleg akkor ha csak és kizárólag autópályán nulla forgalom mellett kéne a távot megtenni, akkor nyerhetnél 1-2 percet. :))) De a dupla költség így is igaz! :)
farki19-03-2005 12:09:39 // 1137
Természetesen a 3.0 V6 nagy királyság és ha számolatlanul lenne lóvém benzinre nem is haboznék sokat. De sajnos másra is kell költeni. Itt van az a bizony csaholós elásva! :-)) A pontból B pontba normálisan haladva (persze ez szigorúan alfástempóval értendő), a KRESZ-t betartva, semmivel sem érne egy V6 elöbb oda mint egy JTD. Csak dupla annyiba kerülne. :-((
joe7519-03-2005 12:06:28 // 1136
Azért 160-ról még az olajkályha rendesen meglódul Fastcar tudna róla mesélni! :PPP Mert épp a Várpalotai találkozóra menet Fehérvár után nem tudott ellépni 160 fölött a 3.0 V6-os GTV6-al!
TtK19-03-2005 12:01:24 // 1135
Kicsit off Wadarr: Megmérnéd nekem milyen széles a 166? Tükörtől-tükörig. Jöhet mélben is. Köszi elöre is! On Én is egyre inkább JTD-ben gondolkozom. Egy 166 JTD joban megy mint a mostani autóm és kevesebbet fogyaszt. Mindkét szempontból előrelépés lenne. A 7000 redline is szép dolog, de egy hónapban egyszer ha elforgatom addig. Általában 3000-nél felváltok. Ezt egy diesellel is simán meg lehet csinálni. :) Autópályán pedig a normális utazótempóhoz 4500+ fordulatok tartoznak. Ez is csökkenne, ami szintén nem lenne baj. Természetesen a 3.0 V6 nagy királyság és ha számolatlanul lenne lóvém benzinre nem is haboznék sokat. De sajnos másra is kell költeni.
farki19-03-2005 11:56:55 // 1134
Ehhhh! Vitatkoztok itt a nulláról százra paraméterekkel. :-)) A feeling az a kilóhatvanról kéccász fölé mutatványban leledzeik! :-PP Hogy is van gyerekkorom egyik slágerszövege? "kéccászhúsz felett, észre sem veszed, és elhagyom az olajkályhád! " :-DDD
BFMSE19-03-2005 11:39:31 // 1133
Ez teny! Ez a turbo motor nagy elonye, meg hogy nagy a nyomateka! Egy szivo benzinesnel ha teljesitmeny novekedest akarsz, akkor lehet menni a gepmuhelybe...
joe7519-03-2005 11:35:26 // 1132
Amúgy meg az a legszebb a dologban hogy gyakorlatilag bármi komoly beavatkozás nélkül tényleg 3 perc meg kicsit több mint 100.000 ft-ért kapsz +30-40 LE-t. Ez egy szívó benzinessel kivitelezhetetlen.
joe7519-03-2005 11:33:10 // 1131
Dehogy nem ! Az enyém gyári! :) Még a computer fedelét sem bontották meg. Csak az a kis doboz egy árva csatlakopzóval került amotortérbe, kb 3 perc alatt. De attól még gyári! :) Semmi sem lett megbontva így szintén 3 perc alatt kivehető az egész.
joe7519-03-2005 11:30:43 // 1130
Pedig semmi boszorkányság nincs benne. A kis samsung digit fényképezővel csináltam rátattem a kormányra, és a bal kezemmel tartottam ott amivel a kormányt is fogtam....Sikongatás meg azért nincs mert nem városban csináltam.:)
BFMSE19-03-2005 11:30:08 // 1129
"És főleg azokkal vitázom akik egy 1.8-as bezniseből akarnak meggyőzni hogy mennyivel nagyobb vezetési élményt nyújt az a benzines." Ebben teljesen igazad van! En meg azokkal vitatkozom, akik azt mondjak, hogy egy GYÁRI!!! 1,9MJTD vagy akár 2,4 MJTD jobban megy a szintén GYÁRI 2,5 V6 24V-nél. Te ugye kiestél, mert a tied nem gyári! :P
joe7519-03-2005 11:28:32 // 1128
Így van. Az enyém 97-es volt és 16V Turbo, azaz 4 hengeres. az % hengeres késöbb jött 98-ban, és az volt a 20V.
wwwSentinelwww19-03-2005 11:25:57 // 1127
Szép a képe, de nekem fura a felvétel. Valahogy olyan furán megy felfelé a sebességmérő órája, ha padlózok, nekem az egész kocsi ugrál föl le, előre hátra, remeg a kormány és lehetetlen a kamerát egyhelyben tartani és álatalában van sikongatás odakintről :-))) ( najó utóbbi poén)
BFMSE19-03-2005 11:25:21 // 1126
" Lancia k 2000-es turbó motorjával ami ugye gyakorlatilag augyan az mint a 155 Q4 motorja" A 155q4 motorja ugyanaz mint a kappa? Ez csak a 97-es evjaratig igaz. 98-tol 2.0 20V turbo volt, ami nem azonos a 155 q4 motorjaval. (ez a motor meg a fiat coupeban volt)
Csöri19-03-2005 11:24:34 // 1125
A Q4 motrja nem egyezzik a Kappa féle turbossal. Az egyik 4 a másik 5 hengeres.
W19-03-2005 11:23:47 // 1124
Ezert nem is eroltettem eddig mert szar lett. De most jon a joido elarasztjuk a forumot 155 es 166 V6 videokkal :))) Tenyleg jo lenne tobb videot latni... katasztrofalis ez az allapot. Csak BMW meg Honda meg ilyen szarokrol talalni videokat a neten. Alfakrol a cuoresportivo.ch -n lehet egy-ket gyenge probalkozast latni es ennyi... ez nem mehet igy tovabb! Csinaljatok videokat!!! Barmirol csak rajta legyen egy Alfa :P
joe7519-03-2005 11:19:37 // 1123
Jó a videó csak épp a sebbeséget nem látni rajta.:)
BFMSE19-03-2005 11:13:37 // 1122
88-ban volt az elso tdi amit TDiD-nek hivtak, es nem 2,5-os hanem 1,-es volt. (92 vagy 94 le nem tudom pontosan)
joe7519-03-2005 11:12:28 // 1121
Pedig láthatod! :)))
wwwSentinelwww19-03-2005 11:11:25 // 1120
Erre csak annyit Robi hogy Loooool. Egy kisfilmre nem lehet alapozni. Több futam kell, egy elrontott váltás nem jelent semmit. Aláírom hogy a dízel jól megy és keveset fogyaszt, de nem azért találták ki a V6 motorokat hogy keveset egyenek. Sokszor azért kellemetlen érzés tankolnom :-(((( Mégis kétlem hogy egy 1.9 es akár a 12 szelepes v6 os motort is elverje, de még meg is közelítse egy éles versenyen
joe7519-03-2005 11:11:22 // 1119
természetesen a 192 Lovas V6-ot már nem lehetne megfogni az enyémmel de még1X mondom ez egy 1.9-es diesel! és ahhoz képest szvsz igen jól szedi a lábát. És főleg azokkal vitázom akik egy 1.8-as bezniseből akarnak meggyőzni hogy mennyivel nagyobb vezetési élményt nyújt az a benzines. Főleg úgy hogy két 1.8 TS-em is volt 155 is meg 156 is! :)))
Robi19-03-2005 11:05:11 // 1118
Sőt, a 159-esben már 200 lovas lesz a 2.4 MJTD.
joe7519-03-2005 11:05:05 // 1117
Még működik egy régebbi link amit egy ismerősöm töltött fel. Lemérhető egy stoperrel, kicsivel 4 mp után indul az autó, a sárga kipörgésgátló visszajelző felvillanásakor és nem egész 12 mp.-nél van meg a 100. 0-100 1.9 MJTD
Robi19-03-2005 11:04:19 // 1116
Az erősebbik 1.9 MJTD alapból 150 pacis, a 2.4 MJTD pedig 175.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.