Forum >> Forma-1
Tom1223-09-2005 11:12:50 // 4958
+ a berendezések, műszerek, de lehet, hogy jól átvágták őket a beszerzésnél... ...vagy a telek, vagy a "szél"... :))
Balage23-09-2005 10:26:49 // 4957
:-)))
Azért biztos van ott még más is...
És kérdezz meg egy gépész mekkora kiba*** nagy venti kell!
Mike.23-09-2005 09:55:57 // 4956
Valaki magyarázza el nekem, mi kerül egy szélcsatornán 80 mill. dollárba?
Leegyszerűsítve, egy ventilátor egy terem elé szerelve.
Tom1223-09-2005 09:33:10 // 4955
Elég lesz egy "jó kis zuhanyozás" :), de ahogy elnézem őket, nem igazi "fan"-okról van szó, persze a szőrzetükön kívül...:D
Inner Circle23-09-2005 09:00:30 // 4954
Majd végigmegyek rajtuk... dörzsi-szivaccsal, a Mr Muscle majd csak lehozza róluk a dukkózást :DDD
joe7523-09-2005 08:40:26 // 4953
Hát ha nem kened rajtuk szét a festéket, vagy nem akarod meggyőzni őket hogy fekete -ezüst szinekben csinosabbak lennének akkor talán ....:)
Inner Circle23-09-2005 08:37:19 // 4952
Inner Circle22-09-2005 11:07:41 // 4951
Attól még lehet sokat utazni... gondold meg, a Forma 1-esek 300 km-t utaznak egy műszakban, pedig a célvonal tök közel van a boxukhoz :DDD
joe7522-09-2005 10:53:07 // 4950
de kell mert a munkaterületek esetenként 40-50 km-re lehetnek az irodától...Csak reggel nem kell utazgatnom, de délelött már igen..
Mike.22-09-2005 10:39:33 // 4949
Jövőre sok minden kiderül. Pl. mit kezd majd Bari, Buttonal és a BAR-al.
SKrisz22-09-2005 10:31:59 // 4948
Akkor nem kell sokat utazgatni munkábajárás címszó alatt!:)))
joe7522-09-2005 10:22:54 // 4947
RB. is nyilatkozott már idén ezt is azt is. Talán jövőre kiderül. Jövőre sok Bridgestone gumis csapat lesz, ha nem a Ferrari lesz a legjobb közülük, akkor elhiszem hogy az autóval van a baj.
joe7522-09-2005 10:18:44 // 4946
Nagyon nem mentem messzir az olajipartól. :) Csupán átmentem a karbantartási kivitelezési részleghez. Az irodám visszakerült Halasra, mások lettek a főnökeim, de ennyi.:)
Mike.22-09-2005 09:41:05 // 4945
ÁÁÁÁ
Ő nem ért hozzá. Majd mi, szakértők megmondjuk a frankót. :-)
Inner Circle22-09-2005 09:37:04 // 4944
Ld. 4911 - nem csodagumi kell, hanem csodaautó, nem csak olyan F2005 amivel a farkukat verhetik :D
SKrisz22-09-2005 09:33:33 // 4942
Rubinyo akár irodába is meg bukihoz is elmehet fogadtkozni... Ott több esélye lenne:(
joe7522-09-2005 09:30:58 // 4941
dehogy untam. munkahely váltásom volt, és az első pár napban nem volt gépem, meg hozzáférésem, stb.
Mike.22-09-2005 09:17:10 // 4940
Sumi, pedig nem bizakodik. Szerinte nem ütőképesek. :-)
Már jó ideje nem voltál itt! Untad az alfa amorét?
Willy22-09-2005 09:14:28 // 4939
Valószínű ugyanaz lesz, mint az előző futamokon. A MC-Larenek ha bírják akkor nyernek, Alonso semmit se fog kockáztatni, és Barinak szerintem ugyanannyi eséje van a győzelemre mint mondjuk Coulthardnak.
joe7522-09-2005 09:01:58 // 4938
Na mi lesz Braziliában? Lesz vajon csodagumi? Vagy csak abból a fajtából amit a farkunkra húzhatunk? Rubinnyó nagyon fogadkozik, hogy akár nyerhet is..:)
Mike.21-09-2005 08:24:59 // 4937
Nem F1,de talán ide elfér.
A hétvégén indul az A1 GP. Ez a nemzetek közötti autó VB. Minden nemzet indíthat saját autót, nemzeti színbe öltöztetve, amit saját pilótájuk vezet. A feltételek azonosak, csak a pilóta tehetsége számít. A kasztni Lola, a motor Zytec, gumi Cooper Avon. A boxban 10 szerelő lehet, és csak ők nyúlhatnak az autóhoz.
Tessék kérem, költségkímélő megoldás. :-)
Ja, és Magyar csapat nincs!? Lehet, hogy nincs megfelelő pilótánk? :-)))
Mike.20-09-2005 12:35:21 // 4936
Szerintem is badarság volt tőle a 2-3 év elkötelezetség, de lehet, hogy muszáj volt mert így nem fizettek volna érte a japánok ennyit. :-)
Inner Circle20-09-2005 11:09:13 // 4935
És állítólag a Williams végleg elengedte, viszont több évre elkötelezte magát a BAR-hoz. Csak aztán nehogy ebbe az elkötelezettségbe kavarodjon bele...
Inner Circle20-09-2005 11:07:50 // 4934
A harmadik helytől hátrafelé. Vagyis nem a 18 pontot sajnálom a Ferraritól, hanem a 21-et hiányolom a többiektől.
Mike.20-09-2005 07:56:50 // 4933
Button marad a BAR-nál! Williams 10 mill. fontért lemondott róla.
Hogy érted a fennmaradó mennyiséget?
Tom1219-09-2005 14:46:23 // 4931
Igen viccnek van álcázva, de átvitt értelemben nagyon is igaz, ha addig meg lett volna az autó, több idő lett volna "kísérletezni". Régebben is azt mondták, hogy ha volt egy jó évük "az olaszoknak", a következőt "elsziesztázták" és romlottak az eredmények, csak most nagyon kevés vérbeli olasz van a Ferrarinál ahhoz, hogy erre lehetne fogni...
Inner Circle19-09-2005 12:59:30 // 4930
Igaz. Egyébként a 18 pontot továbbra is jogosnak tartom, viszont a fennmaradó mennyiség azért a többieknek járt volna.
Másnak nem kellett.
Inner Circle19-09-2005 12:37:33 // 4928
Az a 18 ingyen pont azért jól jött.
és még így is 3. a csapat.
zolee14519-09-2005 12:20:27 // 4926
ez most vicces, de tényleg nem hozta időben a Mikulás! A Bridgestone főnemtudomkije azt mondta, hogy a Ferrari késett az autóval - pedig ők szánhatták rá a legtöbb időt - és ezért nem tudtak elég gumitesztet csinálni, ezek a tesztek pedig hiányoznak.
zolee14519-09-2005 12:18:22 // 4925
a szurkolók szerint a gumi rossz, Schumák szerint az egész csomaggal baj van. Szerintem a szurkolók tudják jobban, mert ők minden nap olvassák az F1 híreket, MS meg csak ücsörög az autóban, és körözget vele, honnan tudná mi a probléma?
:)))
Ha leb@szv@ akarod magad érezni, szíved joga. Én biztosan nem így gondolom. :)
Inner Circle19-09-2005 11:58:29 // 4923
Eljutottunk oda hogy én vagyok leb.szva amiért teljesen kilátástalanul vitatkoztam egész évben és igazam volt :DDD
Abból a maradék 1%-ból ismerek egy pár embert. :)
SKrisz19-09-2005 11:44:39 // 4921
Ez nem biztos. Nézd meg, hogy az F1 rajongók közül mekkora népszerűségnek örvend a Ferrari /függetlenül attól, hogy épp hogy megy a szekér/ Biztos túléné az F1, a kérdés csak az, hogy akarja-e ezt túlélni az F1??? :)))
Inner Circle19-09-2005 11:42:23 // 4920
Igen, MS ezt hangoztatta, a Ferrari szurkolói meg 99%-ban a gumit hibáztatták.
GEORGE18-09-2005 06:27:55 // 4919
A Ferrarit soha nem tennék ki.
Legalább is szerintem, mert egyrészről a LEGRÉGEBBI csapat, másrészről tuti felére esne minden nemű érdeklödés utána az F1 iránt!
Mindig akadnak ide-oda csapódó szurkolók annak megfelelően ki a legjobb az adott idényben. De biztos kevesebben néznék ha nem lenne a Ferrari. Pl. engem sem érdekelne.
Tom1217-09-2005 14:26:55 // 4917
Nem hozta időben a Mikulás...:)))
Még az előző h.sz.-hoz: Azért a legnagyobb szurkolótábora is a Ferrarinak van és elég érzékenyen érintené a F1-et, ha kiszállnának, biztos megcsappanna nézettség...
MS folyamatosan azt hangoztatta, a csomaggal van probléma nem csak a gumikkal.
Inner Circle16-09-2005 14:46:33 // 4915
És itt a válasz Mike kérdésére, hogy hogyan tennék ki a legrégebbi csapatot? Hát úgy, ahogy a többit, aki az elején ott volt... Alfa Romeo, Maserati, Brabham, stb... nélkülük is megy a szekér, 40 évig ment Merci nélkül is. A Ferrari nélkül is menne. Nem örülnék neki ha kiszállnának - nem is tennék, mert nekik éppúgy szükségük van az F1-re, mint az F1-nek a Ferrarira - de ha mégis, hát túl lehetne élni.
SKrisz16-09-2005 11:10:07 // 4914
Nem az egyik, hanem A legrégebbi! Az F1 fennállása óta az egyetlen csapat, akik megszakítás nélkül ott vannak a cirkuszban!:)
Mike.16-09-2005 11:08:11 // 4913
Ez jó hasonlat. :-)))
Gyakorlatilag az autógyárak kizárása LEHETETLEN. Azért kíváncsi lennék, hogy a Ferrarit, ami az egyik legrégebbi csapat, hogyan tennék ki? Vagy akár a Mercit? :-)
Inner Circle16-09-2005 10:32:30 // 4912
Igen, ez olyan, mintha egy vízzel teli lufit próbálnál összeszorítani a markodban. Kibuggyan az ujjaid között, és ha ott megszorítod, akkor egy másik helyen buggyan ki, mindig lesz olyan kis lyuk, amin ki tud buggyanni egy csomó - és ha valahogy minden lyukat elzársz, akkor kipukkad és b.szhatod az egészet :DDD
Mike.16-09-2005 08:36:05 // 4911
Megy itt a vita a szabálymódosításról ami költségcsökkentő lenne.
A csapatvezetők szerint is hiábavaló minden módosítás erre vonatkozóan.
Ha csökkentik a tesztelési lehetőségeket, akkor nő a fékpad és szélcsatorna teszt. Ha a leszorító erőt csökkentik, nő az aerodinamikai fejlesztés. stb
Az ő véleményük szerint is a költségek drasztikus csökenését csak az autógyárak menesztésével lehet elérni. :-)
Inner Circle15-09-2005 18:36:24 // 4910
Ladies and gentleman... aki nekem nem hitt, hisz-e vajon most Ross Brawn-nak? (forrás: atlasf1.com)
Ferrari Admit Problems with Chassis
Thursday, 15 September 2005 12:00
Ferrari have admitted that their lack of performance this year has been the result of chassis deficiencies as well as problems with their Bridgestone tyres.
Although the team have previously pointed their finger solely at their tyre supplier for the grip problems that have hindered the speed of the F2005 this year, Ferrari technical director Ross Brawn has now confessed to a level of disappointment with this year's car.
"Compared to what we had last year, the aerodynamic performance of this year's car is not what we expected," he told this week's Autosport magazine.
"We haven't yet exceeded the performance of last year's car, but from what we understand, other teams may be at last year's level."
Although Brawn believes that the F2005 was an improvement on its predecessor in certain areas, like its braking performance, he believes these were not enough to compensate for the aerodynamic shortfalls.
"The changes this year were so massive that it was difficult to regain what we lost," he said.
Brawn's comments about the F2005 come at the same time that Williams technical director Sam Michael expressed his belief that Bridgestone should be expected to make a massive step forward next year thanks to the defection of his team and Toyota from Michelin.
"While there is a perception that Bridgestone have struggled this year, that's difficult to assess because we don't know exactly where Ferrari's performance is it," he said.
"Bridgestone have shown themselves to be pretty unbeatable in the past and they know that's where they want to get back to. Having us and Toyota to work with will make a massive difference."
Pontosan azt mondja, amit sokan mondtunk az első néhány futam óta: a Ferrari aero nem sikerült az idén, mert az idei autót (a gumiszabály változása miatt) gyökeresen máshogy kellett építeni. A Ferrari karosszéria eddig arra volt belőve hogy 20 kör alatt megegye a gumit, ebben vitathatatlanul ők voltak a legjobbak (nem arról van szó, hogy a világverő mérnökeik idénre elfelejtettek volna autót építeni), idénre pedig egyszerűen nem tudtak olyan sasszét csinálni, ami a teljes távon megkíméli a gumikat. Az aerodinamikából származó sebesség-veszteséget pedig nem tudták az egyéb fejlesztésekkel kompenzálni.
Mike.15-09-2005 17:06:59 // 4909
De még az is jobb mint kék autóban ülve csak az ujjait mutogatná. Aztán még valaki félreértené. :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?