Forum >> Forma-1

mesa30-08-2006 08:17:52 // 14642
Ez egy kicsit hibás hasonlat, ugyanis Baumgartner amikor célba ért, akkor mindig az utolsóként tette, míg általában Schumachert elsőként. Vagyis Baumgartnert a társai IS megelőzték, nem csak saját magával és a tekkknikával volt versenyben :PPPP
Inner Circle30-08-2006 07:56:37 // 14641
Ja, hát ennyi erővel Baumgartner is legyőzhetetlen: csak saját maga, vagy a technika tud kifogni rajta! Mindig amikor nem győzőtt (=mindig), az vagy a saját hibája volt, vagy a technikáé! Tehát Sumák = Bumi! :PPP
Kuci29-08-2006 23:35:57 // 14639
Lehet, de szntem azért mind2őnek a javulása vezetett ide, hogy most a VB-ért harcba szállhatnak. De igazad lehet... :)
Inner Circle29-08-2006 23:34:04 // 14638
Év elejét nehéz megítélni, mert a Ferrari saját bevallása szerint is motorgondokkal küzdött, folyton megadták magukat a dugattyúk, szóval letekert mocival mentek. De annyira mégse lehetett gáz a Bridgestone, mert Sakhirban jól mentek, Sepanban meg a Williams-ek igencsak mutatták magukat. Nehéz elképzelni, hogy a BS épp akkor javult volna fel, amikorra a Ferrari is rendbehozta a motorját :D
Kuci29-08-2006 23:25:59 // 14637
Mesa! Hitted volna, hogy igazat fogok neked adni valaha is? :D IGAZAD VAN!!! :) De azért annyival had egészítsem ki, hogy az év elején azért nem volt a toppon a Bridgestone.
Kuci29-08-2006 23:24:00 // 14636
Addig volt jó a Ferrari, no bridgestone, nop problem. Utána Bridgestone...de eredményes a Ferrari fölénye miatt...most meg Bridgestone...pfff...béka segge alatt! :(
mesa29-08-2006 23:15:18 // 14635
Persze ezt így le lehet vezetni, mégha fele sem igaz, hiszen feltételezéseken alapul :)) Egyértelmű, hogy ha nem lesz VB MS, azt csakis saját magának köszönheti! Tavaly a Bridgestone-nak köszönhette, idén csak magának. Ebből is látszik, hogy Schumacher legyőzhetetlen. Csak saját maga vagy a technika tud kifogni rajta. :P :DDDDDD
Inner Circle29-08-2006 23:05:07 // 14634
2003-ban, miután Kimi kevés híján, de elvesztette a VB-t, olvastam egy cikket arról, hogy Kimi és a McLaren hány pontot dobott el az idény folyamán. Egészen sok jött ki; vagyis Schumacher ide vagy oda, ha Kimi hibátlanul teljesít, az bőven elég lett volna a VB-hez. Hasonló gondolatokkal ültem le a 2006-os évad eddigi része fölé. Nézzük csak meg, hol vétett Schumacher és a Ferrari olyan hibákat, amik védhetőek lettek volna és sokba kerültek nekik... Sakhir: MS az időmérőn fut egy túlságosan lassú kört, így egy körrel kevesebb benzint kap. Szerintem ezzel se nyerhetett volna, de a tifosik szerint ezen múlt. Tehát MS itt 4 pontot bukott (Alonso -2, MS +2) Sepang: MS taktikája állítólag rossz volt; tegyük fel hogy anélkül megelőzte volna Massát. +1 pont. Melbourne: MS falra keni a kocsit. Mondjuk +4 pont. Imola, Nürnburgring 10 pontos, Barcelonára már nem is emlékszem. Monacóban MS mindenképpen hibázik az időmérőn, az első vagy a második hely meglett volna neki, aztán a futamon - a látottak alapján - a győzelem is. Plusz 6 pont és Alonsónak mínusz kettő: plusz 8. Silverstone-t, Montreal-t a jóég tudja, Indy, Magny-Cours, Hockenheim 10 pontos. A Hungaroringen hibázik az edzésen, de a +2 mp a versenyen szinte mindegy. Azonban fölöslegesen emberkedik De la Rosával, így kb. a negyedik helyet bukja; plusz négy pont. Isztanbulban a saját hibájából nem kerül Alonso elé az utolsó boxnál: 2+2 pont. A kápráztató végösszeg 25, azaz HUSZONÖT pont! (Ehhez képest mennyit hibázott Alonso, illetve a Renault? Sepangban rosszul tankoltak, a Hockenheimen állítólag rosszul állították be az autót, és van még a hungaoringi leeső kerék, ami vitatható, hogy csapathiba lett volna.) Ha csak a felét is megfogják, már vezetne Schumacher... Amikor világbajnok volt, akkor is követett el ő és a csapat hibákat, de ilyen drámai állásra nem emlékszem. Múlik az idő... erre kell figyelni, nem a Renault-t szidni.
mesa29-08-2006 22:14:23 // 14633
Most nem azért, de a tied nem F 310, hanem F310B 1997-ből.

Az F 310 ilyen orrkúppal futott még :
...
Whiteskull29-08-2006 22:02:52 // 14632
Hopp, és itt is egy eredeti kép.


Sanyi29-08-2006 21:50:54 // 14631
Hú! Ez tényleg eredeti!
Whiteskull29-08-2006 21:50:19 // 14630
Na itt egy eredeti kép az orrkúpról. :)))

Grando29-08-2006 21:48:11 // 14629
Az eleje télleg más. Na bogozzátok ki gyorsan, mostmár érdekel. :DD
Sanyi29-08-2006 21:47:16 // 14628
a tiéd csak utánzat!! :-D
Whiteskull29-08-2006 21:46:03 // 14627
Te! Ez a kettő nem ugyan az. Pedig az enyém is F310-es. :-O
Sanyi29-08-2006 21:44:24 // 14626
Véletlenül mi???? :-D
Whiteskull29-08-2006 21:42:58 // 14624
Ja és véletlenül van 2 pioneer kazettás deckem, és az alfán is Good Year van. :))
mesa29-08-2006 21:42:43 // 14623
Nekem is van 1/24
Whiteskull29-08-2006 21:31:02 // 14622
Hát akkor itt van egy kép oldalról is a 310-ről. :)))

Inner Circle29-08-2006 21:27:57 // 14621
Hála Istennek! Az egyik legócskább pálya.
Sanyi29-08-2006 21:21:18 // 14620
Hát most már nagyon kíváncsi lennék én is az igazságra!
mesa29-08-2006 21:16:13 // 14619
Kár, hogy ez egy F 310 1996-ból.
Amin sosem volt Vodafone-os reklám, se Bridgestone gumi :)))

Tommi29-08-2006 20:56:21 // 14618
Sanyi! Én ezekkel a pletykákkal már úgy vagyok, hogy hiszem, ha látom :))) Annyi mindent mondanak állandóan, de eccer majd csak megtudjuk a frankót :)
Sanyi29-08-2006 19:20:01 // 14617
Sanyi29-08-2006 19:19:21 // 14616
http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=3184&fr=hk
Tommi29-08-2006 14:48:21 // 14614
;)))
Tedi29-08-2006 14:47:46 // 14613
Ki fog kerülni, nyugi ;)
Tommi29-08-2006 14:46:33 // 14612
Remélhetőleg ma este felkerül a Terra di motori cikksorozatom utolsó, ötödik része, ami teljes egészében Maranelloról szól. Ott lesznek még érdekes képek :)))
Inner Circle29-08-2006 14:44:49 // 14611
Te minek szólsz bele a nagyok dolgába? Menj vissza hűtőmaszkot ragasztani! :PPP
Inner Circle29-08-2006 14:44:16 // 14610
Meg a kőbaltával faragott aerodinamika is gyanús :D ja, korai Irvine-korabelinek tűnik a hátsó szárny előtti brutális hosszanti függőleges lemez.
Tommi29-08-2006 14:42:54 // 14609
Asszem a 96-os vagy a 97-es, mert utána már jöttek a barázdált gumik.
Wickey29-08-2006 14:32:25 // 14608
így a kép alapján Peugeot-nak tippelem a cicás lámpái miatt.... :-) mégis milyen autó. he. szerinted. :PPPPPPPPPPP
Inner Circle29-08-2006 14:10:32 // 14607
Amúgy ez milyen autó?
Tommi29-08-2006 12:10:05 // 14606
Mi már nagyon előre készülünk a jövőre, azt mondta a Mosley, hogy 2008-tól vissza akarják hozni a slick gumikat :)))
SzJ29-08-2006 12:05:28 // 14605
Azért nem szép dolog szabálytalan gumikkal tesztelni:)
Tommi29-08-2006 12:03:42 // 14604
Jaja, de azért bevállaljuk a siker érdekében :))) Amúgy nagyon furi érzés volt beleülni a kocsiba, én alig fértem el benne a 177 centimmel és 75 kilómmal. Apám a 193/90 paraméterekkel meg szépen kilógott belőle, amint az a képen is látszik :))) A mérnököknek sokat kell majd barkácsolni, hogy rendes cockpit-et tudjanak neki csinálni :)))
Grando29-08-2006 12:01:18 // 14603
Hát igen a reprezentációs kötelezettségek... Fárasztó meló lehet! :DDD
Tommi29-08-2006 11:59:22 // 14602
Egyik sem :) Csak már a tökük tele volt a sok hülye ússágíró kérdésekkel és inkább mentek volna a fioranoi pályára tesztelni :)))
Grando29-08-2006 11:57:43 // 14601
A rezzenéstelen arcból ítélve vagy nagyon meg vannak illetődve, vgy finnek. :)))
Tommi29-08-2006 11:54:58 // 14600
Nemrég rendkívüli sajtótájékoztatót tartottak Maranelloban, ahol végleg eloszlattak minden pletykát, mendemondát és bemutatták a 2007-es pilótákat. Mindkét versenyző azt nyilatkozta, hogy bízik a csapatban, az autóban és abban, hogy Schumacher méltó utódai lesznek.



:)))
Grando29-08-2006 10:06:59 // 14598
Na jó reggelt! :))
SzJ29-08-2006 09:30:55 // 14597
Rajkó ajándékot kapott a Ferraritól? http://forma1.vezess.hu/hir.php?idx=8486
mesa28-08-2006 20:45:48 // 14596
Aaaaaaaaaaaaa, vazze ne fárassz ezzel ! :DDD
Inner Circle28-08-2006 18:52:56 // 14595
Én mára kimerítettem a népművelő keretemet. További matematika-, módszertan- és filozófia-órákat majd csak később fogok adni :D
Kuci28-08-2006 18:44:49 // 14594
Itt a pont Grando! A lényeg, hogy nem oltod szegényt! :D :)
Grando28-08-2006 18:00:49 // 14593
Ez a képlet nyilván új dimenziókat nyit a tudománytörténetben, sőt magában az egyetemes emberi történelemben. Már csak azt nem értem, miért nem a Ferrari nyert? Ők voltak a leglassabbak, ha a három csapatot vesszük. Viszont azt megbízhatóan tudták! Lehet, hogy még rontani kellett volna rajtuk, és akkor elképzelhetetlen sebességre, vagy akár interplanetáris sebességre is képesek lettek volna. :DD Az axiómádra azért ne építs várat! ;))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.