Pontosíts, a Te igényeidre szarnak :D
Spec az én igényeimet teljesen kielégítené egy közepes Giulia is. A QV meg sok is lenne..
Forum >> Giulia
BeeGee21-07-2015 14:23:01 // 911
.......................21-07-2015 14:09:13 // 910
segítek,
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
.......................21-07-2015 13:58:52 // 909
szerinted ha van 2 alfám akkor miért?
erno156sw21-07-2015 13:35:07 // 908
Kívülről gyönyörű, de a belseje túl tucat, nem olyan egyedi, mint nekem a 156-ban, az semmivel nem összekeverhető, ez nekem pont olyan, mint amikkel mostanában dolgozom: új generációs Jaguar, BMW, Audi. Szép-szép, de nem túl egyedi... Légbeömlők meg teljesen Mercisek...
Azért kéne :D
Azért kéne :D
mesa21-07-2015 12:57:12 // 907
nem hiszem,hogy ilyet vásárolnál, akkor meg mit izgat ennyire?
.......................20-07-2015 15:59:13 // 906
kevés embert érdekel manapság az autóverseny
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
VKG231!!! (156+75)20-07-2015 15:20:02 // 905
Jahh azért van minden versenyautóban... :D
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
.......................20-07-2015 15:10:28 // 904
ez az egész 5 pontos öv olyan "Boyracer"
lejárt lemez,vagy 10 éve
lejárt lemez,vagy 10 éve
mesa20-07-2015 14:45:30 // 903
Ötpontossal nem kerülhet közúti forgalomba!
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
vm19-07-2015 21:53:38 // 901
Mint a mai autós fejlesztések döntő része ;-)
Tedi19-07-2015 21:06:50 // 900
magyarul parasztvakítás :D
Piritu - 1.000.00019-07-2015 20:14:03 // 899
Pont azért, amiért egy "komolyabb" HiFi installációba a csomagtartóba a nagyképernyős TV :-DD
GT Ɨ|ѯ19-07-2015 19:55:59 // 898
1.előkészítése a sportövnek
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
Tedi19-07-2015 19:00:51 // 897
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy miért hagyják ki a helyet az ülés közepén a biztonsági övnek, ha nem ötpontost kötnek bele, hanem tök sima utcait...
WarbiRunner (Gyuri)16-07-2015 10:21:01 // 895
Meg másodikban is, mert a címet csak úgy hagyták. Kullog a nénikéjük :-)
GT Ɨ|ѯ16-07-2015 06:27:15 // 894
monnyanak le első körben:-)
WarbiRunner (Gyuri)15-07-2015 20:39:31 // 893
Akkor jó, írtam egy mailt nekik. Gondolom innen többen is :-)
GT Ɨ|ѯ15-07-2015 19:46:02 // 890
update-elték a cikk végén legalább....:)
gáz..
gáz..
mesa09-07-2015 15:17:42 // 889
Lófaszt nem az Alfa találta ki! :D
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
mesa09-07-2015 15:13:13 // 888
Mindegyik modellt elvitték eddig is, már a 156 / 147-est is, aztán Mitot, 8C-t, Giulietta-t, 4C-t.
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
.......................09-07-2015 14:47:32 // 887
nekem úgy tünik csak a Sportosságra ,meg a köridöre koncentrálnak,
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
panza09-07-2015 13:54:11 // 886
No, úgy látszik, hogy az Alfa tényleg komolyan gondolja a megújulást! Már folyik a a tényleges teszt és nem is akárhol a julissal. Ha a cikknek hinni lehet a Frankfurti autószalonon be akarják mutatni az összes sedan változatot. Reméljük az is meg lesz és természetesen várjuk a Nürburgringeni tesztek eredményét is.
Piritu - 1.000.00007-07-2015 18:21:44 // 885
ebben csak az a szép, hogy ők maguk kiáltották ki újdonságnak, mert felfedezték a bemutató videón. Most meg úgy tálalják, mintha nem ők nézték volna be....
vm07-07-2015 17:47:11 // 884
Jó, mondjuk a modellek száma is segít az azonosításban ;-)
Liquid07-07-2015 15:32:32 // 883
azért egyszerűbb a Mito-Julis-4c-8c közül eldönteni melyiket látod mint megmondani, hogy A3,A4 vagy éppen A6 jön szembe, de ugyanez nagyjából igaz a bimmerékre.
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2015 14:00:23 // 882
egyet értek egy kaptafa az összes....
.......................07-07-2015 13:42:51 // 881
pont hogy a jelenleg futó 5 ös nek van totál más orra a 3 as hoz képest
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
a 7 es meg a méretéböl adódóan egyszerüen felismerhetö
mi beszélünk mikor a Alfa minden egyes mostani modelljén Maciface van
David | Centocinquantanove07-07-2015 13:10:50 // 880
Jah pont a béjjemvéé mondja, amikor alig lehet megkülönböztetni a 3-ast az 5-östől, az 5-öst a 7-estől és így tovább.
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Lehet, hogy engem nem érdekelnek eléggé a bimmerek, de sokszor ha agyonvernek se tudnám 100%-ra megmondani, hogy hanyas béjemvé az amit látok...
Ennyit erről...
Liquid07-07-2015 11:35:19 // 879
nehéz az autógyártásban olyat kitalálni aminek nincs előzménye
.......................07-07-2015 11:25:57 // 878
mégsem újdonság az aktív spoiler
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2015/07/06/az_alfa_a_nissan_utan_kullog/
Pityukoma06-07-2015 20:29:45 // 877
A Giulia bemutatása óta folyamatosan jönnek, írnak nekem, fotókat küldenek az ismerőseim, kollégáim, barátaim hogy hú láttad -hú olvastad -hú megnézted...stb.
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
Ez úgyérzem igazán jó hír! :-)))))
Olyan emberek ők akiknek soha nem volt Alfa-ja, és a Giulia-ról áradoznak:-)
Bíztató előjel, remélem így is marad :-)
GTPeti03-07-2015 15:20:33 // 876
Na igen, Thema 8.32. Egy olaszautó-rajongónak már a neve hallatán is felszalad a pulzusa. :)
127_sud02-07-2015 21:20:37 // 875
Az Alfa 90-en is volt már ilyen és azt 84-ben mutatták be! A Lancia Thema 8.32-ben meg a hátsó volt ilyen jellegű.
GTVili02-07-2015 19:53:25 // 874
He-he.....a Mitsubishi GT 3000-en már a 90'-es évek óta voltak aktív spoilerek....:-)
:Szájmon:QV:147:GT:02-07-2015 19:42:07 // 873
A cikk nem igazán pontos....Ez az aktív első légterelő dolog már létezik pár éve az új 911-es Porschen szóval nem az Alfa találta ki hanem az Alfa koppintotta.... :/
GTPeti02-07-2015 19:37:43 // 872
Aki megnézte a videót, már a bemutatás napján tudta. ;)
vm02-07-2015 19:28:00 // 871
És akkor itt picsog mindenki hogy Béjjemvé másolat, meg nem elég előremutató...
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
Szerintem meg fognak még Jürgenék sírni... ;-)
redbull9002-07-2015 19:24:05 // 870
Haddel02-07-2015 18:56:15 // 869
misike7602-07-2015 13:45:09 // 868
Céges 1.3 mjtd 195000nél jár, napi 140km-t megy 2be 18-20km/h val. Ezt egy autó se szeretné, de a motornak semmi gondja, pöc-röf és megy. Naponta kb 90szer megállunk meg elindulunk vele és bírja szépen.
GTPeti02-07-2015 12:49:52 // 867
Lehet 170-ért is kapni. Ha belegondolok, hogy a GTV-re is ennyi egy 16-os téligumi a hülye gyári méret miat...
dyRo02-07-2015 09:11:19 // 866
Jójó, de szubjektív beonyomásokat szeretnék olvasni, ha már nem tudok én is ellátogatni. Mondjuk holnap :)
Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
Ja, gondoltam, hogy lóhalálában volt a látogatás, de azért tényleg ne maradjon el a folytatás sem! :) Ha már van valami kézzel fogható dolog is amiről beszélni lehet, a sok ígéret meg terv helyett.
Dömpi (il dottore)02-07-2015 00:06:09 // 865
ja, összenézve az enyémmel (235/40 ZR19) ugyanz a típus (Bridgestone Potenza RE050A) tényleg csak kicsit drágább. Én tavaly 62k-ért vettem a 4 db-ot. Most a 285/30 ZR19 75k, a 245/35 ZR19 pedig 65k.
Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Mondjuk szerintem majd a nekem is reális 1750 TBI vagy az egyel erősebb benyás verzió abroncsai valószínűsíthetőleg mások lesznek majd. De ha nem, az sem baj!
Liquid01-07-2015 23:46:31 // 864
a tirendo-nál 209EUR a 285-ös Pirelli, nem olyan vészes :)
Dömpi (il dottore)01-07-2015 23:30:01 // 863
Ez így oké is lenne, a legkisebb gyerkőc most 1,5 éves, 5 év múlva sem lesz még olyan nagy, hogy ne férne el.
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Mire meg nagyok lesznek és kinövik a hátsó üléssort, addigra lesz saját kocsijuk :)
Haddel01-07-2015 20:07:16 // 862
Jav: nem sokkal drágább
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
585
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?