Tutela gyári hűtőfolyadék, és keserítő adalék illetve alu védő adalék van benne.
Csak hidegen érdemes szintet nézni, mert melegen máshol is állhat bőven.
Standard hűtővizet nem ajánlanak mert ez jó drága:D
Forum >> Giulia
SD24-10-2025 16:45:17 // 40478
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2025 16:29:57 // 40477
Úgytudom, hogyha a szín stimmel, akkor kompatibilis a hűtőfolyadék még ha nem is pont gyári. A fogyást illetően elsőre a turbó hűtőcsövei környékét nézd át! Ott, magán a turbón a csatlakozások O-gyűrűi fel tudják adni a harcot, típushiba.
Kazes☻24-10-2025 15:44:21 // 40475
Ezt gondolom Shadin cartárstól akartad kérdezni... :)
szana824-10-2025 15:26:59 // 40474
Sziasztok,
Jól tudom hogy a jobb oldali hűtövíz tartály az az intercooleré? Most utána kellett töltenem kb fél litert. De nem tudom hogy azért e mert engedi valahol vagy mikor matattak ott valamit nem lett normálisan szintre töltve. Ezt majd figyelem. Ez esetleg hol tud folyni? Illetve nekem ilyen rózsaszín lötty van benne ami sztem nem a gyári folyadék. Ez okozhat e valami galibát. Gondolom standard hűtő folyadék.
Jól tudom hogy a jobb oldali hűtövíz tartály az az intercooleré? Most utána kellett töltenem kb fél litert. De nem tudom hogy azért e mert engedi valahol vagy mikor matattak ott valamit nem lett normálisan szintre töltve. Ezt majd figyelem. Ez esetleg hol tud folyni? Illetve nekem ilyen rózsaszín lötty van benne ami sztem nem a gyári folyadék. Ez okozhat e valami galibát. Gondolom standard hűtő folyadék.
Kazes☻21-10-2025 18:20:49 // 40473
Én gumiabronccsal jártam hasonlóan, csak sajna hamarabb visszautalták a pííízt... úgyhogy lemaradtam a gyorsan postázós kollégáról! :D
WarbiRunner (Gyuri)21-10-2025 16:46:15 // 40472
Na akkor ezt hátha megnyerted, szurkolok :-)
Shadin21-10-2025 14:20:30 // 40471
allegro.pl, sztem nagyon elbaxták, mert használtan is rendkívül olcsó a 20e Ft szállítással együtt. Volt némi kavar, mert éppen ennyiben sincs, ugyanis az eladó törölte a vásárlást és visszautalta a pénzt...
Majd megkérdeztem, hogy akkor miért van szállítás alatt a csomag amit nem tud elküldeni, mert nem találja a raktárban??
Eltűnt fél órára és kiderült, hogy tegnap nem dolgozott, a kollégája feladta a csomagot, ezért hiányzik a raktárból a kardán :-D
Na eddig remek :-)
Majd megkérdeztem, hogy akkor miért van szállítás alatt a csomag amit nem tud elküldeni, mert nem találja a raktárban??
Eltűnt fél órára és kiderült, hogy tegnap nem dolgozott, a kollégája feladta a csomagot, ezért hiányzik a raktárból a kardán :-D
Na eddig remek :-)
szana821-10-2025 10:45:21 // 40470
A kardánt honnan sikerült beszerezni? Illetve az ára publikus?
Shadin21-10-2025 10:11:38 // 40469
Még oltanak. A fogadó oldalon a szivattyútér kb. megsemmisült mndenestül. Tankoljatok.
RomeoOne21-10-2025 10:09:03 // 40468
Mi újság Battán, nem robbantatok fel?
Shadin21-10-2025 09:52:08 // 40467
polcon az új hardy, a csavarszett és úton egy használt kardán. féltengelyek jók Szabóék szerint, ha gond van akkor a kardánnal.
szana820-10-2025 19:37:37 // 40466
Erre kíváncsi leszek nálad mi okozza a rázást. Nekem is van egy kicsi, nem vészes 180 fölött már azért kényelmetlen de 100 fölött kezdi minimálisan a kasztnit rázni. A gumi új másik kerékkel ugyan az a helyzet. Hardy cserélve mert be volt repedve kicsit. A kardánt fogom majd ellenőríztetni legközelebb, nem tudom lehet e ezt a karbon kardánt javítani vagy csere. Illetőleg a féltengely ha minden jó a kardánnal.
Shadin20-10-2025 18:26:03 // 40465
Igen, ellenőriztetni fogom biztosan, lehet hogy forgatni is kell valamelyik felnin a gumit, ahogy itt valaki írta korábban.
Shadin20-10-2025 18:24:23 // 40464
Vadi új Michelin PS5-ök a nyáriak és szintén új Bridgestone Blizzak LM005 a téli szett. A remegés ezek előtt az előző gumikkal is megvolt.
A téli a gyári felniken van, szerkezetileg ellenőrzött, míg a nyári az eBay-es turbinákon van, azon volt némi javítás, de szintén ellenőrzött. Gumizás előtt is jelen voltam mindkét ellenőrzésnél.
Miután a két garnitura felni előtte utána is rázott, valamint az nálam a felniken lévő 3 garnitura mindegyik kombinációjával, valamint a téli kerékkel ami csak egy szett volt eddig, szintén jelen van/volt. Talán lehet, de nem biztos, hogy elmentek a súlyok, ezt fogom először pótolni.
Kerekek a súlyok kivételével kizárhatók, talán elbizonytalanít kicsit, hogy mindegyik szerelés ugyan annál a srácnál történt.
A téli a gyári felniken van, szerkezetileg ellenőrzött, míg a nyári az eBay-es turbinákon van, azon volt némi javítás, de szintén ellenőrzött. Gumizás előtt is jelen voltam mindkét ellenőrzésnél.
Miután a két garnitura felni előtte utána is rázott, valamint az nálam a felniken lévő 3 garnitura mindegyik kombinációjával, valamint a téli kerékkel ami csak egy szett volt eddig, szintén jelen van/volt. Talán lehet, de nem biztos, hogy elmentek a súlyok, ezt fogom először pótolni.
Kerekek a súlyok kivételével kizárhatók, talán elbizonytalanít kicsit, hogy mindegyik szerelés ugyan annál a srácnál történt.
Dacsi20-10-2025 15:38:53 // 40463
Stelviora Michelin Primacy gumikat vásároltam amiben belül van egy szivacs réteg a zajcsillapítás miatt. Kb 1,5-2 cm szivacsra gondolj a palástfelületen. Ez nedves volt a gumi felszerelésekor és centírozásakor. Nagyon lelkiismeretes volt a gumis (nyomatékkulcs, TPMS ellenőrzés, odafigyelés stb.), de kis idő elteltével nagyon rázott az autó. Amíg nem szárítottam ki a leszerelt gumiabroncsokat nem oldódott meg a probléma. Lehet neked egészen más lesz, de lehet olyan hibaforrás amire nem feltétlenül gondolnál, hiszen nem látható a dolog. A centírgép a legolcsóbb első lépésnek...
RomeoOne20-10-2025 14:24:12 // 40462
Ha ráz, akkor az 90%-ban a kerékhez köthető. Amiket leírtál, az alapján én arra gyanakodnék. Újra kell centríroztatni egy jó helyen. Ha gyári a felni, akkor mondjuk ilyen középpontosító gyűrű kérdés nem kéne, hogy felmerüljön. Ha a centrír nem segít, akkor kérdés, hogy a gumik jók-e. Ha nem újak, bármi lehet, de ha új, akkor is lehet gyártási hiba, stb. Ha azok is rendben vannak, akkor kérdés, hogy a felnik nincsenek-e megütve.
Van egy pár lehetőség, amit meg lehet vizsgálni, de én biztosan a kerekekre gyanakodnék leginkább.
Van egy pár lehetőség, amit meg lehet vizsgálni, de én biztosan a kerekekre gyanakodnék leginkább.
leopop320-10-2025 09:01:43 // 40461
Igen így már értem minden aggodalmad :))
leopop320-10-2025 09:01:18 // 40460
Szívesen 😁 Igen úgy még könnyebb szeretni ha jó is. Na és ha még jobb is lett na akkor van szerelem 😉
SD18-10-2025 21:01:28 // 40459
Kezdek aggódni mert nekem mindig több:|
WarbiRunner (Gyuri)18-10-2025 19:42:25 // 40458
Az enyém ilyesmi lehetett. Stabilan jobb gázreakció és fogyasztás így csere után. A fogyi pár decivel kevesebb, de észrevehető.
Shadin18-10-2025 18:31:04 // 40457
Vettem indikátorórát, amint megérkezik megmérem a tárcsák peremét, meg a kardánt.
Ha találok valamit a cuccnak a kocsin ami mágneses :-)
Ha találok valamit a cuccnak a kocsin ami mágneses :-)
Liquid18-10-2025 18:15:06 // 40456
Cserélve nem voltak, csak csekkolva, ja és a kardán hátsó difibe csatlakozó részén volt egy "rezgéscsillapító" vagy ami a franc, az is kuka volt. Hogy melyik kezdte és tette tönkre a másikat az nem derült ki. De nem hiszem hogy nálad ilyen gond lenne, mert ez állandóan rázott.
Shadin18-10-2025 16:34:10 // 40455
Hátsó féltengelyeket is cserélted esetleg mielőtt a végén a kardán volt a lúdas?
Shadin18-10-2025 16:33:19 // 40454
Oké, de nekem mindegyik gyári felni és ugye az offset elmászik kicsit és az első kerekek (el)forgás centruma 1 cm-rel beljebb kerül a gumi felületén, ami nem tudom jó-e...
Liquid18-10-2025 13:44:36 // 40453
a 159-nél a kardán lett a megoldás, mindent is ellenőriztünk cseréltünk, mire kiderült, bár az nagyjából konstans rázott már kisebb sebességnél is
SD18-10-2025 12:33:22 // 40451
Na pontosan erre való, hogy a nem gyári felni jó helyre kerüljön.
SD18-10-2025 12:32:50 // 40450
Nekem az M0-ás iskolakör, és a M1-M7 bevezető rontja a statisztikát:D
Kezdetben városban 9 körül el volt.. Kakucs után 1 hétig nem jött le 15 alá:D
Aztán most meg ilyen heti 1 beindítással inkább 12-13 az átlag.
De az olasz távot (2000km) 6.5-el csinálta mert húztunk magunk után egy 1.5 szívó HRV-t:)
Bár hazafele hogy magához tért a honda már lett 7.5 is:D Jó ez eco contact:)
Kezdetben városban 9 körül el volt.. Kakucs után 1 hétig nem jött le 15 alá:D
Aztán most meg ilyen heti 1 beindítással inkább 12-13 az átlag.
De az olasz távot (2000km) 6.5-el csinálta mert húztunk magunk után egy 1.5 szívó HRV-t:)
Bár hazafele hogy magához tért a honda már lett 7.5 is:D Jó ez eco contact:)
Shadin18-10-2025 12:01:23 // 40447
Én a rázás miatt vettem ki a nyomtávszélesítőt, de nem az volt a probléma.
Az elsők pogácsák peremesek, míg a hátsók nem, de hátul még így is maradt az agyból elég a tehermentesítésre/központosításra.
Az elsők pogácsák peremesek, míg a hátsók nem, de hátul még így is maradt az agyból elég a tehermentesítésre/központosításra.
Shadin18-10-2025 11:52:47 // 40446
SD18-10-2025 10:42:23 // 40445
Főleg ha mondjuk ott van egy nyomtávszélesítő is ami más anyag, más hőtágulás, mocorog.
Liquid18-10-2025 10:22:51 // 40444
Na tegnap beszéltem az ismerőssel,és ez utóbbi írásodhoz nagyon hasonlóan adta elő.
Azt mondta a csavarokból 2 is elbírná az autósúlyát, és elvben nem nagyon mozdulhatna el semmi, viszont X km után vagy 1-1 nagyobb ütéstől elmászhat. Nem biztos de lehet. És egy gyenge anyagú de pontosan illeszkedő cucc is elég ennek az "ellensúlyozására" illetve meggátolására.
Szóval igen, meg vagyok győzve :)
Egyébként ha ilyen leírással keztétek volna...
Egy kísérletre nagyon kíváncsi lennék mert semmi érdemi infót nem találtam ezügyben, bár elég nehéz ilyet keresni, lehet több energiát kellene beleraknom.
Alapvetően egy merev karika, nem összenyomható.
Azt mondta a csavarokból 2 is elbírná az autósúlyát, és elvben nem nagyon mozdulhatna el semmi, viszont X km után vagy 1-1 nagyobb ütéstől elmászhat. Nem biztos de lehet. És egy gyenge anyagú de pontosan illeszkedő cucc is elég ennek az "ellensúlyozására" illetve meggátolására.
Szóval igen, meg vagyok győzve :)
Egyébként ha ilyen leírással keztétek volna...
Egy kísérletre nagyon kíváncsi lennék mert semmi érdemi infót nem találtam ezügyben, bár elég nehéz ilyet keresni, lehet több energiát kellene beleraknom.
Alapvetően egy merev karika, nem összenyomható.
SD18-10-2025 08:06:57 // 40443
Úgy van hogy hezitálok rajta hogy a QV felniket befektetésként kezeljem vagy álljak át rá:)
Alap hogy amíg a gyári gumim jó volt addig nem dobom el, most aktuális lesz a csere.
Itt a döntés ideje milyen márk, milyen méret, ilyen egyszerű, ennek az előkészülete.
Alap hogy amíg a gyári gumim jó volt addig nem dobom el, most aktuális lesz a csere.
Itt a döntés ideje milyen márk, milyen méret, ilyen egyszerű, ennek az előkészülete.
SD18-10-2025 07:13:58 // 40442
Hátőő mondom 13-on áll.. a 170-es legutóbbi pályás kaland után végre lentebb ment 12,4-re:D
De ez azért nem reális mert most nem normli napi használatban van.
Jövő héten prálok menni pár polgári felhasználs szerinti etapot és megnézem úgy mennyi lesz:D
Még mindig sok a nyomás a hátsó kerékben most 2.3-on hagytam hogy ki tudja milyen gumi.. megnézegetem ereszt-e vagy hasonlók, de tartja szépen, most már le fogom ereszteni 2.1-2.2-re:D
Ez is egy érdekes kérdés, mert a 17" 2.3 alatt már nyúlott, a 2.6 fölött meg csúszott...
Ki kel tapasztalni a QV kereket is itt RomeoOne szavára adok mert szerintm ő kiteapasztalata, ha azt mondja 2.1 akkor lehet igaza:D
De ez azért nem reális mert most nem normli napi használatban van.
Jövő héten prálok menni pár polgári felhasználs szerinti etapot és megnézem úgy mennyi lesz:D
Még mindig sok a nyomás a hátsó kerékben most 2.3-on hagytam hogy ki tudja milyen gumi.. megnézegetem ereszt-e vagy hasonlók, de tartja szépen, most már le fogom ereszteni 2.1-2.2-re:D
Ez is egy érdekes kérdés, mert a 17" 2.3 alatt már nyúlott, a 2.6 fölött meg csúszott...
Ki kel tapasztalni a QV kereket is itt RomeoOne szavára adok mert szerintm ő kiteapasztalata, ha azt mondja 2.1 akkor lehet igaza:D
SD18-10-2025 07:08:42 // 40441
Alapvetően ez nekem is így van különben toyotám lenne:D
Annyi kiegészítéssel hogy azért nincs ferrarim-sem mert családot istápolok, ennek pedig következménye hogy 5 ülésre van szükségem.
Annak viszont egy végállapota mikor szarásig van pakolva az autó, és elindulunk 3500km-es túrára. Itt van lényege a fogyasztásnak. Nem azért első sorban mert 150ezer helyett mondjuk 200ezer a benzinpénz mert még mindig elhanyagolható minden más költéshez képest.
Hanem azért mert ez egy mutató szám hogy mennyire van igénybevéve a technika, mert a hosszútávú boldog felhasználás kulcsa az elnyújtott életpálya és amortizációs görbe:)))
Én megnéztem a fogyaztást tetőboxxal is 123km/h jött ki ideálisnak, az alatt tötyögés, felette meg minden 10km +1 liter fogyasztás. 120 körül 7-8l közt elvan.
Innen vezetem le hogy mások ezért kisbuszt, terepjárót vesznek hogy letudjanak évi 1-2 utat.. és ami még rosszabb utána azzal járnak a városban:D
Na én úgy gondolkozok hogy az autó ami a apajátéka, el kell hogy tudja látni a családi autó szerepét is.
Azért is ha történik bármi a másik autóval, legyen opció és azért is mert így lett véve.
Az idő előrehaladtával nyilván átcsúszik a hobby autó kategóriába..
Ezért is aggaszt hogy megtankolom benyával, 2heti egyszer előveszem és nem jön le a fogyasztás mérő 13liter alá:D Legutóbb még egy városozás és egy battai kitérő alatt hagyta el végre a 15 litert, mert tangolás és nullázás után meg lett hajkurászva:D
Tehát nem a fogyasztás dönt, de szeretném tudni a mért értékeket, remélem így már bele tudod élni magad a helyzetembe:D
Még továbbra is tartja magát az opció hogy a QV kerék marad játszós, és a 17"-re veszek új gumit:D
Annyi kiegészítéssel hogy azért nincs ferrarim-sem mert családot istápolok, ennek pedig következménye hogy 5 ülésre van szükségem.
Annak viszont egy végállapota mikor szarásig van pakolva az autó, és elindulunk 3500km-es túrára. Itt van lényege a fogyasztásnak. Nem azért első sorban mert 150ezer helyett mondjuk 200ezer a benzinpénz mert még mindig elhanyagolható minden más költéshez képest.
Hanem azért mert ez egy mutató szám hogy mennyire van igénybevéve a technika, mert a hosszútávú boldog felhasználás kulcsa az elnyújtott életpálya és amortizációs görbe:)))
Én megnéztem a fogyaztást tetőboxxal is 123km/h jött ki ideálisnak, az alatt tötyögés, felette meg minden 10km +1 liter fogyasztás. 120 körül 7-8l közt elvan.
Innen vezetem le hogy mások ezért kisbuszt, terepjárót vesznek hogy letudjanak évi 1-2 utat.. és ami még rosszabb utána azzal járnak a városban:D
Na én úgy gondolkozok hogy az autó ami a apajátéka, el kell hogy tudja látni a családi autó szerepét is.
Azért is ha történik bármi a másik autóval, legyen opció és azért is mert így lett véve.
Az idő előrehaladtával nyilván átcsúszik a hobby autó kategóriába..
Ezért is aggaszt hogy megtankolom benyával, 2heti egyszer előveszem és nem jön le a fogyasztás mérő 13liter alá:D Legutóbb még egy városozás és egy battai kitérő alatt hagyta el végre a 15 litert, mert tangolás és nullázás után meg lett hajkurászva:D
Tehát nem a fogyasztás dönt, de szeretném tudni a mért értékeket, remélem így már bele tudod élni magad a helyzetembe:D
Még továbbra is tartja magát az opció hogy a QV kerék marad játszós, és a 17"-re veszek új gumit:D
SD18-10-2025 06:59:40 // 40440
Na ez segít a megértésben, a széles és kopott gumi a fogatlan fogaskerék:D Dörzshajtás.
Plusz a megkeményedett megégetett felület, ezt el tudom így képzelni!
Ha melegszik javul valamennyit, de nem fog úgy tapadni mint egy jó állapotú gumi.
Imbolygós alatt értem hogy a 225-ös gumi a hátsó fertályon, nagy sebességnél, vagy agresszív kanyarvételnél más dinamikát képvisel oldaltartás tekintetében, mint egy szélesebb, vagy alacsonyabb oldalfalú gumi.
A melegítés az kérdéses.. megfogdostam a gumit minden érkezés után és leginkább a 170 körüli autópályázás után volt normálisab ba hő addig csak épp langyos. Igaz hozzá tartozik a 10 fokos külső hőmérséklet ami szintén nem ideális már ezeknek a gumiknak.
Viszont amikor belépsz a garázsba és a finom gumi szagot érzed, vagy megérkezel és hűl az azutó. A pirellinek jobb az égett szaga mint a continentalnak:D:D:D
Plusz a megkeményedett megégetett felület, ezt el tudom így képzelni!
Ha melegszik javul valamennyit, de nem fog úgy tapadni mint egy jó állapotú gumi.
Imbolygós alatt értem hogy a 225-ös gumi a hátsó fertályon, nagy sebességnél, vagy agresszív kanyarvételnél más dinamikát képvisel oldaltartás tekintetében, mint egy szélesebb, vagy alacsonyabb oldalfalú gumi.
A melegítés az kérdéses.. megfogdostam a gumit minden érkezés után és leginkább a 170 körüli autópályázás után volt normálisab ba hő addig csak épp langyos. Igaz hozzá tartozik a 10 fokos külső hőmérséklet ami szintén nem ideális már ezeknek a gumiknak.
Viszont amikor belépsz a garázsba és a finom gumi szagot érzed, vagy megérkezel és hűl az azutó. A pirellinek jobb az égett szaga mint a continentalnak:D:D:D
G-MANN🍀17-10-2025 19:24:50 // 40439
Azért ez az eco, sport, vékony, vastag, újabb, kopott, fiatal, elhasznált, mindegyik más típus, más méret, más felniken összehasonlítás nekem picit fura 😁 (nálam egy mintára még jónak tűnő 4 szezonon pirelli már használhatatlan volt, miként rakja fel ezt majd más alig használat fiatalként, mint jó állapotút, azt nem pontosan értem)
Piritu - 1.000.00017-10-2025 18:53:29 // 40438
Nyári Conti
Shadin17-10-2025 17:21:14 // 40437
Ne szopass már ilyen fogysztásokkal a Te lábaddal bakker, ez már népizgatás :-D
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2025 16:41:42 // 40436
Köszi 😄 Igen, azóta mentem 1500km-t, és de jó vele menni. 😄 Az az igazság, hogy nem csak jó , de jobb is lett az autó, és így most könnyebb szeretni.
leopop317-10-2025 15:44:10 // 40434
Imádod ezt az autó letagadni nem tudod, őszintén örülök neki, hogy megcsinálták és jó lett!! 🙏
Mert rossz volt olvasni mikor nem voltál vele megelégedve úgy, hogy minden mondatból az jött le mennyire szereted mégis
Mert rossz volt olvasni mikor nem voltál vele megelégedve úgy, hogy minden mondatból az jött le mennyire szereted mégis
leopop317-10-2025 15:41:42 // 40433
Néztem én is más kerékkel, hogy mennyi de csak kíváncsiságból a többi autóm mellett ha az Alfába ülök nem számít a fogyasztás 😉
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2025 14:33:33 // 40432
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2025 14:29:43 // 40431
Szerintem nem (csak?) a gumi mérete miatt nem tapad be, hanem a karaktere és az állapota miatt. :-) Ha imbolygós, már rég rossz.
A 17-es hamarabb megmelegedett, és EZÉRT tapadt be érzésre jobban. Ez egyszerűen túl nagy gumi, és túl szélsőséges, szarrá kell melegíteni, hogy úgy tapadjon, ahogy egy guminak kell. Értem ezalatt, hogy ne az egyszerű péegyenlőeffperá írja le azt ami történik. Mert egy gumi onnantól fog rendesen, hogy az aszfalt felületéhez hozzáidomul a gumi, és nem sima párhuzamos felületek közti surlódóerő lép fel, hanem mintha mikro fagakkal ellátott fogaskerék kapaszkodna az aszfaltba. Kb innentől van jeletősége egy szélesebb guminak.
Ám ha a tömeg túl kicsi hozzá, a hőfok sem lesz meg évek alatt sem, így a kellő deformáció sem. És akkor igen, a szélesebb csak kipörög és nem fog.
Ha még egy jól felkeményedett lejátszott gumi, akkor aztán pláne semmi normális tapadásod nem lesz vele.
Nekem a gyári méretű kétszéles Godyear is erősen melegítés igényes. Ez az óriáskerék a tieden meg még szélesebb és még extrémebb gumi, szerintem nem szűk másfél tonna és 200 ló alá való
A 17-es hamarabb megmelegedett, és EZÉRT tapadt be érzésre jobban. Ez egyszerűen túl nagy gumi, és túl szélsőséges, szarrá kell melegíteni, hogy úgy tapadjon, ahogy egy guminak kell. Értem ezalatt, hogy ne az egyszerű péegyenlőeffperá írja le azt ami történik. Mert egy gumi onnantól fog rendesen, hogy az aszfalt felületéhez hozzáidomul a gumi, és nem sima párhuzamos felületek közti surlódóerő lép fel, hanem mintha mikro fagakkal ellátott fogaskerék kapaszkodna az aszfaltba. Kb innentől van jeletősége egy szélesebb guminak.
Ám ha a tömeg túl kicsi hozzá, a hőfok sem lesz meg évek alatt sem, így a kellő deformáció sem. És akkor igen, a szélesebb csak kipörög és nem fog.
Ha még egy jól felkeményedett lejátszott gumi, akkor aztán pláne semmi normális tapadásod nem lesz vele.
Nekem a gyári méretű kétszéles Godyear is erősen melegítés igényes. Ez az óriáskerék a tieden meg még szélesebb és még extrémebb gumi, szerintem nem szűk másfél tonna és 200 ló alá való
SD17-10-2025 12:30:08 // 40429
NA az még nem, volt, ereősen kérdéses hogy pl: majd ha oda jutok téli 285-öst az mennyire reális gondolotat:D:D:D Lehet télre elég lenne a Veloce méret.
Téligummás a 18?:D
Téligummás a 18?:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




