hááát, akkor elképzelhető.
Ugyanezt hallottam a jóbarátomtól a Nokianokról, hogy nehéz kiegyensúlyozni. Romlottak az utóbbi 2 évben.
Forum >> Gumi, felni, futómű
Liquid25-03-2014 23:07:39 // 17213
Dömpi (il dottore)25-03-2014 23:03:38 // 17212
megerősítve...viszont nem csak a gumisom mondta már, hogy minden 3. sz@r, hanem a futóműves is, sőt alább célzott a minőségromlásra vm CarTárs is.
Szóval csak van ebben valami.
Szóval csak van ebben valami.
Liquid25-03-2014 22:59:17 // 17211
azt azért tedd hozzá hogy a Pirelli alapból kétes forrásból származott
Dömpi (il dottore)25-03-2014 22:48:57 // 17210
Nem vagyok nagy gumiabroncs-szakértő, de azért nem csak két fajtáról van tapasztalatom:
- 185/55 R14 Michelin Energy (Fiat Marea-n) - nekem bejött
- 205/50 R15 Hankook (Fiat Marea-n) - rohadt sz@r volt
- 205/55 R16 Bridgestone Turanza ER300 (AR147) - kiváló
- 235/35 ZR19 Michelin PS1 (AR159) - kiváló
- 255/35 ZR19 Michelin PS2 (AR159) - kiváló
- 235/40 ZR19 Pirelli PZN (AR159) - ritka sz@r, 3 nap után vittem vissza
- 235/40 ZR19 Bridgestone Potenza RE050A - még nem tudom, most várom, hogy megjöjjön
...és ezek csak a nyári abroncsok voltak
- 185/55 R14 Michelin Energy (Fiat Marea-n) - nekem bejött
- 205/50 R15 Hankook (Fiat Marea-n) - rohadt sz@r volt
- 205/55 R16 Bridgestone Turanza ER300 (AR147) - kiváló
- 235/35 ZR19 Michelin PS1 (AR159) - kiváló
- 255/35 ZR19 Michelin PS2 (AR159) - kiváló
- 235/40 ZR19 Pirelli PZN (AR159) - ritka sz@r, 3 nap után vittem vissza
- 235/40 ZR19 Bridgestone Potenza RE050A - még nem tudom, most várom, hogy megjöjjön
...és ezek csak a nyári abroncsok voltak
Riki25-03-2014 17:37:39 // 17209
sziasztok,
megtudná mondani valaki mekkora méretű, típusú kerékőr kell a 145/46 15" gyári alufelnihez?
köszi
megtudná mondani valaki mekkora méretű, típusú kerékőr kell a 145/46 15" gyári alufelnihez?
köszi
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2014 11:12:13 // 17208
Úthengerem, aszfaltmaróm nincs, marad a hurkagumi :-D Vagy veszek egy Forester S-turbot oszt' letojom milyen az út. :-D
Marklar15525-03-2014 10:42:33 // 17207
Jajj. Mindig ez a kátyú... para. ;) Tessék intézkedni jó út ügyben :D S rendes kereket az autóra. :D
Juszuf14724-03-2014 19:54:39 // 17206
WarbiRunner (Gyuri)24-03-2014 16:52:48 // 17205
Annak 1 centivel kisebb az átmérője...tudod mennyire érződik egy kisebb kerék? Biztos tudod :-) Nyeszlett, nem nyeszlett, kevesebbszer csapatok határon autózva kanyarokban, mint amennyit nyomvályús, kátyus rongy utakon megyek.
Szóval jó lesz nekem az a nyeszlett méret. Mondom, a még nyeszlettebb 185/60r15 télire nagyon jó volt. 7mm-rel nagyobb kerék (mint a 195/55r15) , de sokkal puhábban veszi a döccenőket.
Amit viszont néztem, hogy amit kinéztem Dunlop vagy amit Peti javasolt G.Y. olyan furán mutatnak. Olyan kis gömbölyű buci gumik, a 195-ből ránézésre 150mm érintkezik a talajjal. Nem valami szépek :-) A Conti vagy Bridgestone sokkal szögletesebbnek néz ki, valahogy érzetre jobban elhiszem a jó tapadást. Persze biztos nem így van :-)
Szóval jó lesz nekem az a nyeszlett méret. Mondom, a még nyeszlettebb 185/60r15 télire nagyon jó volt. 7mm-rel nagyobb kerék (mint a 195/55r15) , de sokkal puhábban veszi a döccenőket.
Amit viszont néztem, hogy amit kinéztem Dunlop vagy amit Peti javasolt G.Y. olyan furán mutatnak. Olyan kis gömbölyű buci gumik, a 195-ből ránézésre 150mm érintkezik a talajjal. Nem valami szépek :-) A Conti vagy Bridgestone sokkal szögletesebbnek néz ki, valahogy érzetre jobban elhiszem a jó tapadást. Persze biztos nem így van :-)
Marklar15522-03-2014 20:05:56 // 17204
Azért az a 195/55 15" olyan kis nyeszlett ... :D 205/50R15" inkább ;)
GTPeti22-03-2014 11:15:31 // 17203
Jó, oké ezekszerint biztos vagy a méretben. (Ez volt a kérdés. :)
A 156-ra asszem ezt néztem ki (205/55R16), pályázásra tökéletes lehet. Ez pedig itt a te méreted.
A 156-ra asszem ezt néztem ki (205/55R16), pályázásra tökéletes lehet. Ez pedig itt a te méreted.
Mr. Z22-03-2014 10:04:57 // 17202
neten hol érdemes gumit venni?
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2014 22:56:18 // 17201
Maradok a 15-ös keréknél, a 146 futóművének ennyi puhaság nem árt. Vicces, de eddig a sokféle kipróbált métet közül a 185/60r15-tel a leghasználhatóbb, ha a komfortot is figyelbe veszem. A 195/55r15 már sportos, hidd el :-) Alapvetően amúgysem köridőket futok vele. Leginkább az esőben nyújtott teljesítmény fontos talán, szeretem ha tempósan tudok jönni vizes időben is. A 205 széles gumit a nyomvályú is vezetgeti már rendesen, azért sem rajongok különösebben :-) A gyári méret jó kompromisszum szerintem.
[k i z z o]21-03-2014 22:23:44 // 17200
Sok autófesték botban tudsz töltetni sprayt színkód után, az lehet a legjobb, ha nem akarsz pisztolyozni.
GTPeti21-03-2014 22:06:15 // 17199
Egészen őszintén bevallom, hogy én ezt egyáltalán nem tartom sportos méretnek. Nyárinak a 146-ra 205/xxR16-ot tennék fel, és olyanból tuti van "sportos" gumi.
Az én két favoritomat a 156-blogjában leírtam (mindkettő GY, de nem a márkából indultam ki, hogy ezek lettek a "kiválasztottak").
Az én két favoritomat a 156-blogjában leírtam (mindkettő GY, de nem a márkából indultam ki, hogy ezek lettek a "kiválasztottak").
Dévid21-03-2014 22:02:37 // 17198
Szerintem AlfaCity-ben megmutatom az én verziómat erre. Bár lehet előbb is találkozunk valahol. :)
De addig még sok lengőkart ki fogok cseréltetni. :D
De addig még sok lengőkart ki fogok cseréltetni. :D
Liquid21-03-2014 21:59:18 // 17197
Egyetértünk :) Én se örülnék ha a szerpentinen 110-nél ecsettene a gumi, vagy mondjuk 200 körül valahol, mert épp elgurult a gyógyszer :)
Ezért kell valami értelmes. ami tapad és kicsit se ECO.
Ezért kell valami értelmes. ami tapad és kicsit se ECO.
Dévid21-03-2014 15:25:04 // 17196
Nálam teljesen mások a favoritok, igaz azok a gumik nem 30-40.000 km-t futnak el.
Azért nálam elég gyakran belefut a sebességmérő a 170-180 km/h feletti tartományba, úgyhogy annyira nem mindegy milyen gumi van fenn. Persze ez egyéni vélemény. :)
Azért nálam elég gyakran belefut a sebességmérő a 170-180 km/h feletti tartományba, úgyhogy annyira nem mindegy milyen gumi van fenn. Persze ez egyéni vélemény. :)
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2014 14:31:45 // 17195
A kérdés pont azért született, mert tapasztalatokra vagyok kíváncsi :-)
MInt ahogy a Michelin Energy hiába első a legtöbb ADAC teszten, tudom hogy olyat nem akarok többet. Nyáriban ezen kívül Bridgestone-os tapasztalatom van, az jobb volt sokkal.
Nekem pl teszteredmények alapján a Dunlop BluResponse szimpatikus, de mire tudok támaszkodni másra mint az ADAC vagy egyéb tesztekre? Azért annyi időm nincs hogy minden típusról fórumokat olvashgassak...nyilván benne van a kalapban hogy bújtatott reklámmal megvesznek kilóra :-)
A kommersz kategória előnye, hogy van néptapasztalat, biztosabban lehet jól választani. Amire kíváncsi vagyok, azok pont azok a user tapasztalatból megismerhető különbségek ami miatt odaírtad hogy "nagyjából". Nyilván nem fogok az ujjaimat tördelve sopánkodni hogy nem dönti el helyettem más hogy mit vegyek :-)
A gumi mindíg gumicsont téma, mint sokminden más autós "elmélkedés" de egy-egy tapasztalat pl hogy ez és ez a gumi nagyon jó csak kicsit zajos, vagy oldaltartása nem annyira jó...sokat nyomhat a latban amikor népszerű kommersz gumik közül válogatok. Enélkül kb csak a kétes megbízhatóságú sajtó jelent támpontot.
És kommersz nem kommersz, nagyjából ezeket lehet kapni. Talán még a Toyo ami webáruházakban előfordul, sokat ki is nézek a mintájukból, csak semmi támpontom hogy mit tudnak. Érted...inkább megyek biztosra, közúton egy jól választott kommersz gumi sem autózható ki. Egy rossz választás viszont meg tudja keseríteni az életet.
Szóval ha tapasztalat van, szívesen várom továbbra is, kifejezetten a fenti Dunlopra vonatkozóan főleg.
MInt ahogy a Michelin Energy hiába első a legtöbb ADAC teszten, tudom hogy olyat nem akarok többet. Nyáriban ezen kívül Bridgestone-os tapasztalatom van, az jobb volt sokkal.
Nekem pl teszteredmények alapján a Dunlop BluResponse szimpatikus, de mire tudok támaszkodni másra mint az ADAC vagy egyéb tesztekre? Azért annyi időm nincs hogy minden típusról fórumokat olvashgassak...nyilván benne van a kalapban hogy bújtatott reklámmal megvesznek kilóra :-)
A kommersz kategória előnye, hogy van néptapasztalat, biztosabban lehet jól választani. Amire kíváncsi vagyok, azok pont azok a user tapasztalatból megismerhető különbségek ami miatt odaírtad hogy "nagyjából". Nyilván nem fogok az ujjaimat tördelve sopánkodni hogy nem dönti el helyettem más hogy mit vegyek :-)
A gumi mindíg gumicsont téma, mint sokminden más autós "elmélkedés" de egy-egy tapasztalat pl hogy ez és ez a gumi nagyon jó csak kicsit zajos, vagy oldaltartása nem annyira jó...sokat nyomhat a latban amikor népszerű kommersz gumik közül válogatok. Enélkül kb csak a kétes megbízhatóságú sajtó jelent támpontot.
És kommersz nem kommersz, nagyjából ezeket lehet kapni. Talán még a Toyo ami webáruházakban előfordul, sokat ki is nézek a mintájukból, csak semmi támpontom hogy mit tudnak. Érted...inkább megyek biztosra, közúton egy jól választott kommersz gumi sem autózható ki. Egy rossz választás viszont meg tudja keseríteni az életet.
Szóval ha tapasztalat van, szívesen várom továbbra is, kifejezetten a fenti Dunlopra vonatkozóan főleg.
vm21-03-2014 12:37:06 // 17194
Igazi gumicsont a téma... ;-) Egyfelől majdnem mindegy mit veszel az ismert márkákból, mert nagyjából(!) ugyanúgy teljesítenek. Ugyanolyan képzett mérnökök ugyanazon fizikai állandók mellett ugyanazzal a céllal tervezik az abroncsokat. Deklarált cél-felhasználás persze jelent különbséget.
A kínai gyártók sem jelentik hogy feltétlen szar lesz a gumi, max. nagyobb eséllyel. Mondjuk ennek ellentmond a Pirelli utóbbi években tanúsított minőségromlása.
Másfelől... ADAC-teszt szerint abroncsot venni, hát...khmm... NEM kamu az egész, de hogy csak karcolgatja a témát, az biztos. Nem az abroncsokat teszteli, hanem a népszerű, kommersz abroncsokat. Vannak gyártók, akik meg sem jelennek a tesztben, pedig élvonalbeli a termékük.
Harmadfelől... ha másokat kérdezgetsz, abból nem jutsz eredményre, mert mindenki 1, max 3 gumiról tud (nem feltétlen) érdemben nyilatkozni, amit használt már. A többit csak olvasta... Te meg válogathatsz a két gumi helyett tizenkettőből ;-)
Van egyébként egy olyan érzésem (minden rosszindulat nélkül), hogy az ilyen kérdések általában nem a válasz kedvéért születnek ;-)
Aki döntésképes, egyedül is dönt. Aki meg nem, annak száz válasz sem segít.
A kínai gyártók sem jelentik hogy feltétlen szar lesz a gumi, max. nagyobb eséllyel. Mondjuk ennek ellentmond a Pirelli utóbbi években tanúsított minőségromlása.
Másfelől... ADAC-teszt szerint abroncsot venni, hát...khmm... NEM kamu az egész, de hogy csak karcolgatja a témát, az biztos. Nem az abroncsokat teszteli, hanem a népszerű, kommersz abroncsokat. Vannak gyártók, akik meg sem jelennek a tesztben, pedig élvonalbeli a termékük.
Harmadfelől... ha másokat kérdezgetsz, abból nem jutsz eredményre, mert mindenki 1, max 3 gumiról tud (nem feltétlen) érdemben nyilatkozni, amit használt már. A többit csak olvasta... Te meg válogathatsz a két gumi helyett tizenkettőből ;-)
Van egyébként egy olyan érzésem (minden rosszindulat nélkül), hogy az ilyen kérdések általában nem a válasz kedvéért születnek ;-)
Aki döntésképes, egyedül is dönt. Aki meg nem, annak száz válasz sem segít.
Kau21-03-2014 09:16:26 // 17193
Tudtok ajánlani olyan sprayt, amivel le lehet fújni a sérült, de javított felnit? Van egy gyári felnim, amit heggesztettek, felcsiszoltak. Tartalék keréknek jó lenne. Csak valami hasonló ezüst színre kéne fújni.
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2014 09:08:57 // 17192
Ezeket a márkákat próbáltam is már valamilyen formában. ADAC szerint minimális a különbség köztük. 195/55r15 a célméret.
Játszik még végülis a Bridgestone Turanza T001 és szimpatikus a Dunlop Sport BlueResponse is.
Ált. az ADAC osztályzatokból indulok ki, de jól jön a gyakorlati tapasztalat, ezért kérdem. A Michelinek pl mindíg elsők közt vannak a teszteken, de Energy-t nem vennék az tuti. 3 generáció Energy-t próbáltam, mindnek ugyanaz volt a gyengéje. Vizes úton érezhetően gyengült a tudás, szárazon melegben meg sírt mind kanyarban elenyésző sebességnél is.
Peti neked mi a fvorit (ami ebben a méretben is létezik)?
Játszik még végülis a Bridgestone Turanza T001 és szimpatikus a Dunlop Sport BlueResponse is.
Ált. az ADAC osztályzatokból indulok ki, de jól jön a gyakorlati tapasztalat, ezért kérdem. A Michelinek pl mindíg elsők közt vannak a teszteken, de Energy-t nem vennék az tuti. 3 generáció Energy-t próbáltam, mindnek ugyanaz volt a gyengéje. Vizes úton érezhetően gyengült a tudás, szárazon melegben meg sírt mind kanyarban elenyésző sebességnél is.
Peti neked mi a fvorit (ami ebben a méretben is létezik)?
Liquid21-03-2014 08:09:58 // 17191
mi ez a nagy letargia? :)
igazából szinte a mankókerék is elég lenne :D
igazából szinte a mankókerék is elég lenne :D
.......................21-03-2014 08:06:32 // 17190
Nem ér meg a Conti plusz pénzt,
Sőt Magyaro ra még a Vredestei is luxus..
Gt Radial a téli a Miton ,ugyanazt tudja mint a Kleber előtte de árban 2/3 a
Én magyaro ra Sportiva ,Barum , Sava ,ilyeneket vennék
Úgyis csak lassan lehet menni
Sőt Magyaro ra még a Vredestei is luxus..
Gt Radial a téli a Miton ,ugyanazt tudja mint a Kleber előtte de árban 2/3 a
Én magyaro ra Sportiva ,Barum , Sava ,ilyeneket vennék
Úgyis csak lassan lehet menni
GTPeti20-03-2014 22:21:02 // 17189
Én az elsőt venném ezek közül. (De csak ezek közül. B)
MatthewGT20-03-2014 22:18:50 // 17188
215/40 r17 nyári gumik eladók...Kumho és Fulda márkák!Érdeklődni az oldalamon!
Jimmi T.20-03-2014 15:51:23 // 17187
Én a csere során a Vredestein Ultrac Cento mellett tettem le a voksot , nem tudom mi a mérete a kerekeidnek, ez R 16-tól van. Jövő héten szereltetem és kíváncsian várom,mennyivel lesz csendesebb a Pirelli P Zero-nál.
szasza91119-03-2014 16:52:54 // 17186
Igen. (ez a válasz pusztán megérzésre alapszik)
WarbiRunner (Gyuri)19-03-2014 13:55:55 // 17185
Gyors kérdés...mostmár fel kell gumiznom a jtd-t. Melyiket választanátok:
Conti Premium Contact 5 vs Vredestein Sportac 5
A Conti 115e-ben áll meg a garnitúra szerelve, a Vredestein kerek 100e. Téliben veri a Conti a Vredesteint ez tapasztalat, bár az utóbbival sincs gond, nem rossz. Szerintetek megér 15e pluszt a Conti nyári?
Conti Premium Contact 5 vs Vredestein Sportac 5
A Conti 115e-ben áll meg a garnitúra szerelve, a Vredestein kerek 100e. Téliben veri a Conti a Vredesteint ez tapasztalat, bár az utóbbival sincs gond, nem rossz. Szerintetek megér 15e pluszt a Conti nyári?
Dömpi (il dottore)15-03-2014 22:34:56 // 17184
Bepróbálkozunk vele hétfőn.
GTPeti15-03-2014 22:26:50 // 17183
180 fokkal el kéne forgatni a gumikat a felnin. Bár gondolom ezt a trükköt a gumisod is ismeri. (Legalábbis remélem. :)
Dömpi (il dottore)15-03-2014 22:05:51 // 17182
Sziasztok!
Eddig a 159-CarTársakkal osztottam meg, de gondoltam ide is leírom, hátha van valami jó ötlet:
Szóval felkerültek a Pirelli PZN gumik. Tök újak, autón még nem voltak. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Ausztriából lettek behozva, egy fickó megrendelte a gumisnál, de utána nem ment érte. Tavaly ősszel a gumis eladta nyomott áron. DOT1410.
Szóval felkerültek, de 120-nál rázza a kormányt, majd 150-felett abbahagyja. Érdekes, hogy ha tartom a 120-at, akkor pár perc múlva ott is abbahagyja. De ha újra 120-ra tolom, akkor megint beráz.
Az első és a második súlyozás között gurultam 2x18 km-et. Mikor visszavittem a második súlyozásra, akkor mindkét keréknél a külső és a belső között nagy volt az eltérés.
A második súlyozás után újra rázott 120-nál.
A felnik elvileg jók, tavaly ősszel kicsit ütött a két jobbos (kaptam egy kátyút) de nem volt vészes, ennek ellenére ki lettek javítva.
A gumisom szerint a Pirellikből minden második sz@r, kisúlyozhatatlan.
Ja, méret 235/40 ZR19.
Van valakinek ötlete?
Eddig a 159-CarTársakkal osztottam meg, de gondoltam ide is leírom, hátha van valami jó ötlet:
Szóval felkerültek a Pirelli PZN gumik. Tök újak, autón még nem voltak. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Ausztriából lettek behozva, egy fickó megrendelte a gumisnál, de utána nem ment érte. Tavaly ősszel a gumis eladta nyomott áron. DOT1410.
Szóval felkerültek, de 120-nál rázza a kormányt, majd 150-felett abbahagyja. Érdekes, hogy ha tartom a 120-at, akkor pár perc múlva ott is abbahagyja. De ha újra 120-ra tolom, akkor megint beráz.
Az első és a második súlyozás között gurultam 2x18 km-et. Mikor visszavittem a második súlyozásra, akkor mindkét keréknél a külső és a belső között nagy volt az eltérés.
A második súlyozás után újra rázott 120-nál.
A felnik elvileg jók, tavaly ősszel kicsit ütött a két jobbos (kaptam egy kátyút) de nem volt vészes, ennek ellenére ki lettek javítva.
A gumisom szerint a Pirellikből minden második sz@r, kisúlyozhatatlan.
Ja, méret 235/40 ZR19.
Van valakinek ötlete?
Dévid14-03-2014 07:12:14 // 17181
Conti PC2-esem volt anno a Clion 185/55 R15-ben, azt szerettem. Dunlop SP Sportból Alfámom Maxx TT van elől évek óta, az jóféle, Astrára 01-et rendeltem, öcsém szereti, mondjuk Ő nem az a száguldozós alkat. Nokiám nem volt, Uniroyal meg talán 20 éve a Skoda 120L-emen, újrafutózott diagonal, azt nem szerettem. :D
Piros Madaaar13-03-2014 19:05:40 // 17180
Rainsport3 dot 4713ami jott nekem az portugal made:-)
Pityukoma13-03-2014 18:51:16 // 17179
Én a Contit rendeltem meg. Holnap rakják fel a felnire. Hétvégén cserélem a kerekeket, kíváncsi leszek rá. A gumisom esküdött rá nagyon.
Piros Madaaar13-03-2014 18:45:55 // 17178
Rainsport3 dot 4713ami jott nekem az portugal made:-)
[k i z z o]13-03-2014 17:15:21 // 17177
Continental.
Liquid13-03-2014 15:36:28 // 17176
én az elsőt választanám
Piritu - 1.000.00013-03-2014 14:13:09 // 17175
Az mondják, hogy a gyártó helytől függően (Kína, Lengyel, stb.) erősen szór a GoodYear-ok minősége. A gyártót meg csak akkor tudod meg, ha megjött a gumi, úgyhogy kiesett.
Négy versenyző maradt:
Nokian Line
Uniroyal Rainsport 3
Continental PremiumContakt 5
Dunlop SP Sport BluResponse
Vélemény?
Négy versenyző maradt:
Nokian Line
Uniroyal Rainsport 3
Continental PremiumContakt 5
Dunlop SP Sport BluResponse
Vélemény?
Akos_13-03-2014 10:39:31 // 17174
Piritu - 1.000.00012-03-2014 20:41:13 // 17173
"FP = Flat Protected (Schutzleiste am Reifen)"
Peremvédős! Királyság! :-))
Peremvédős! Királyság! :-))
Hardy12-03-2014 20:33:55 // 17172
Liquid12-03-2014 20:32:38 // 17171
ezt honnan veszed? :)
a GTA mérete a 225, a többié hivatalosan 215. A szélesebb általában beleér hátul.
Egyébként a 205/55R16-hoz nézve valóban a 225-ös a pontosabb, de az alapméret a 185/65R15 illetve a 205/60R15.
Ettől még persze...
a GTA mérete a 225, a többié hivatalosan 215. A szélesebb általában beleér hátul.
Egyébként a 205/55R16-hoz nézve valóban a 225-ös a pontosabb, de az alapméret a 185/65R15 illetve a 205/60R15.
Ettől még persze...
GTPeti12-03-2014 20:29:28 // 17170
Az EA F1-2-ről itt egyenesen áradoznak a németek. (Pl. a hosszú posztban.)
Piritu - 1.000.00012-03-2014 20:03:57 // 17169
Itt az FP jel a típus után.
GTPeti12-03-2014 19:55:40 // 17168
Az pedig a kiszemelt gumi a 156-ra. :)
Piritu - 1.000.00012-03-2014 19:55:25 // 17167
Izé, szóval a link: Efficient Grip Performance
Piritu - 1.000.00012-03-2014 19:53:13 // 17166
Én az http://www.goodyear.eu/de_de/tires/passenger/efficientgrip-performance/-t nézegetem. Egyes helyeken/méretekben megjelenik egy FP jel még a végén. Vajon ez mit jelenthet?
GTPeti12-03-2014 18:50:28 // 17165
Sportosabb autóra én ebben a méretben GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2-t vennék.
(Vagyis a GTV-mre. :)
(Vagyis a GTV-mre. :)
MatthewGT12-03-2014 18:33:03 // 17164
215/40 r17 nyári gumik eladók...Kumho és Fulda márkák!Érdeklődni az oldalamon!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?