Forum >> Motorsport
Satti20-06-2009 07:59:39 // 5122
Mered a kaszni?? :-)
GT Ɨ|ѯ20-06-2009 07:49:42 // 5121
RIP...ez nagyon durva volt...
Xixo17-06-2009 03:08:36 // 5120
Na ja. Ennél a tempónál még ha egybe is mered a kasztni, sajna az ember már nem fog... :((
zolee14517-06-2009 02:10:13 // 5119
Ez nem arról szól, hogy egy kisebb ország éves költségvetéséből építünk egy autót, ami aztán a versenyen soha nem találkozik egy másik ilyen űrhajóval.:)
Ettől függetlenül egyre több energiát fektetnek a biztonságba, pl SB, vagy maga az autó, bár a COT is csak a Cup-ban van. De mondjuk az ilyen regionális szériákban, vagy mondjuk a mexikó-i, kanadai szériákban elég érdekes autók vannak, és a pályáknál sem olyan szigorúak az előírások. Persze ami oválon megy és van sárvédője az minden "nászkár", még akkor is, ha egyszerű névhasználatról van szó, és a két autónak mondjuk köze nincs egymáshoz.
Mondjuk majd' 200-zal oldallal a falnak nem sok autóban lenne esély. Az oldalütközésknél a gyenge láncszem az ember, méginkább az emberi agy.
COT
Ettől függetlenül egyre több energiát fektetnek a biztonságba, pl SB, vagy maga az autó, bár a COT is csak a Cup-ban van. De mondjuk az ilyen regionális szériákban, vagy mondjuk a mexikó-i, kanadai szériákban elég érdekes autók vannak, és a pályáknál sem olyan szigorúak az előírások. Persze ami oválon megy és van sárvédője az minden "nászkár", még akkor is, ha egyszerű névhasználatról van szó, és a két autónak mondjuk köze nincs egymáshoz.
Mondjuk majd' 200-zal oldallal a falnak nem sok autóban lenne esély. Az oldalütközésknél a gyenge láncszem az ember, méginkább az emberi agy.
COT
mesa16-06-2009 21:36:08 // 5118
R.I.P
A bukókeret sem állt a helyzet magaslatán - a hegesztéseknél elengedte magát.
Néhány éve volt kiállítva pár NASCAR autó BP-en, és már akkor csodálkoztam, hogy mennyire gagyi technológia - száz kilo popszegecs és merő gitt az autó... Aluminium vagy karbon sehol, csak üvegszál, mintha valami kajak-kenu szakágból menesztették volna
A bukókeret sem állt a helyzet magaslatán - a hegesztéseknél elengedte magát.
Néhány éve volt kiállítva pár NASCAR autó BP-en, és már akkor csodálkoztam, hogy mennyire gagyi technológia - száz kilo popszegecs és merő gitt az autó... Aluminium vagy karbon sehol, csak üvegszál, mintha valami kajak-kenu szakágból menesztették volna
Satti16-06-2009 15:24:50 // 5117
Ez nagyon durva volt, sok esélye nem lehetett szerencsétlennek, hiába volt ott vizeshordó is, szart sem ért ekkora tempónál.
zolee14516-06-2009 15:17:26 // 5116
Nem lökést kapott. Kiment mellé előzni a második és be akart menni elé blokkolni. Ha valaki hibás akkor inkább az elöl lévő srác (vagy a spottere), de amúgy sima versenybaleset.
A többi már a pályán múlott, meg egy kicsit az autón. Persze utólag könnyű okosnak lenni, de az ilyen falak előtt nagyon sok vizes hordó szokott lenni. Ha már mindenképpen kell oda az a fal.
SAFER barrier csak a Cup, Nwide és Truck pályákon kötelező. Sajnos...
A többi már a pályán múlott, meg egy kicsit az autón. Persze utólag könnyű okosnak lenni, de az ilyen falak előtt nagyon sok vizes hordó szokott lenni. Ha már mindenképpen kell oda az a fal.
SAFER barrier csak a Cup, Nwide és Truck pályákon kötelező. Sajnos...
Buksi16-06-2009 09:10:18 // 5115
Azta, hogy szanaszét szakadt az autó! :-OO
Béke poraira! :-((((((
Béke poraira! :-((((((
Tom1216-06-2009 08:21:39 // 5114
Ilyen beton "torlasznak" semmi keresni valója nem lehetne a leggyorsabb szakaszon, + talán még egy kis lökést is kapott, ahol nagyon nem kellett volna...
zolee14516-06-2009 01:54:38 // 5113
Kár, hogy csak ilyenkor kerül elő a NASCAR...
Amúgy ez a mexikói sorozat volt, tehát nem a Sprint Cup.
Szerintem ez egyértelműen a pálya hibája. Mármint az, hogy ez lett a vége. Ilyen részek nem lehetnek egy pályán. Az más kérdés, hogy az autó sem állt a helyzet magaslatán, egy Cup autóban nagyobb esély lett volna.
Ez kb 260-nál volt (Mondjuk ez éppen egy Busch autó) Az emberünk ráadásul elkapta az egyetlen részt amit nem szabadott volna. Ha jól tudom eltört a kisujja.
Aztán persze már lényegtelen, de az, hogy kialakult maga a szitu az pont a balesetet szenvedett pilóta hibája, látszik, hogy ő húz belülre, de már mellette volt a másik. Ettől függetlenül ilyen van, bármikor bárkivel megeshet (nemrég Edwards szállt bele a kerítésbe egy ugyanilyen esetnél) azért vannnak a pálya biztonsági rendszerei, hogy ne történjen nagyobb baj. Vagyis azért lennének.
RIP
Amúgy ez a mexikói sorozat volt, tehát nem a Sprint Cup.
Szerintem ez egyértelműen a pálya hibája. Mármint az, hogy ez lett a vége. Ilyen részek nem lehetnek egy pályán. Az más kérdés, hogy az autó sem állt a helyzet magaslatán, egy Cup autóban nagyobb esély lett volna.
Ez kb 260-nál volt (Mondjuk ez éppen egy Busch autó) Az emberünk ráadásul elkapta az egyetlen részt amit nem szabadott volna. Ha jól tudom eltört a kisujja.
Aztán persze már lényegtelen, de az, hogy kialakult maga a szitu az pont a balesetet szenvedett pilóta hibája, látszik, hogy ő húz belülre, de már mellette volt a másik. Ettől függetlenül ilyen van, bármikor bárkivel megeshet (nemrég Edwards szállt bele a kerítésbe egy ugyanilyen esetnél) azért vannnak a pálya biztonsági rendszerei, hogy ne történjen nagyobb baj. Vagyis azért lennének.
RIP
Tom1215-06-2009 23:33:02 // 5112
Vasárnap NASCAR futam volt Puebla-ban, történt egy több szempontból vitatható baleset, amiben Carlos Pardo-nek esélye sem volt a túlélésre... :-/
EngineCoffeeTables14-06-2009 15:52:08 // 5111
Szerencsés ember:)))))
Satti14-06-2009 15:42:02 // 5110
A vége maradt, az első Peugeot, Gene, Wurz, Brabham, a második is Peugeot, Sarazzin, Bourdais, Montagny, a harmadik az Audi, Kristensen, Capello, McNish.
Az LMP2-ben a Porsche RS spyder lett az első, az Essex csapat, a GT1-ben a Corvette, ami idén szerepelt útoljára, a GT2-ben Ferrari430, a Risi motorsport autója.
Az LMP2-ben a Porsche RS spyder lett az első, az Essex csapat, a GT1-ben a Corvette, ami idén szerepelt útoljára, a GT2-ben Ferrari430, a Risi motorsport autója.
Poló14-06-2009 15:27:26 // 5109
Októberben ki tudok menni a DTM-re, cég fizeti, nekem csak a szállást kell állnom, ők állják a buszt meg a belépőt :)
Tommi14-06-2009 15:19:13 // 5108
A befutóra maradt a Peugeot 1-2. és Audi 3. helyezés, a többieket nem tudom. Szegény Kristensen most "csak" harmadik lett, nem gyűjtött be újabb 24 órás győzelmet az idén a többi mellé :)
zolee14514-06-2009 11:21:35 // 5107
Tegnap néztem az elejét, amikor a két peugeot megpróbált kinyírni egymást. Ezek szerint nem sikerült?:)
Satti14-06-2009 10:08:00 // 5106
Egy kis helyzetjelentés a Le Mans-ról.
Első és második helyen a Peugeot 908 HDI, a vezető helyen álló már 303 kört tett meg. A 3. helyen áll az Audi R15 TDI, az egyetlen, ami még talpon van a 3-ból, mert az egyik már kiesett, a másik pedig már nagyon hátul van, kb. a 30. helyen.
Az LMP2 kategóriában az első a Porsche RS, a GT1-ben a Corvette CR 6, a GT2-ben az egyik Ferrari 430-as.
Első és második helyen a Peugeot 908 HDI, a vezető helyen álló már 303 kört tett meg. A 3. helyen áll az Audi R15 TDI, az egyetlen, ami még talpon van a 3-ból, mert az egyik már kiesett, a másik pedig már nagyon hátul van, kb. a 30. helyen.
Az LMP2 kategóriában az első a Porsche RS, a GT1-ben a Corvette CR 6, a GT2-ben az egyik Ferrari 430-as.
Satti14-06-2009 09:57:05 // 5105
Aha, értem! Egy a lényeg, JPM jól nyomja! :-)
Satti14-06-2009 09:55:12 // 5104
Sztem egyszerűen nem érezte jól magát az F1-ben, főleg a Mclarennél, a tegerentúli verrsenyek az ő világa, rengeteg rajongója van. Mindenesetre letette a névjegyét az F1-ben is.
zolee14514-06-2009 09:35:49 // 5103
Csak egyszeres CART bajnok. Összesen két szezonja volt. Az elsőt megnyerte, majd másodikat nem, de a második évben belekortyolhatott a tejbe, első nekifutásra.:)
2003 nagyon jó éve volt/lett volna, ha nem mondom kik nem intéznek el egy év közbeni szabálymódosítást. Aztán még egy jogtalan kizárás is, hogy biztosra menjenek, de ez már történelem.
Na minegy, csak a pontosítás kedvéért írtam, részemről itt le is zárom. Ezen az oldalon két témakörben nem szabad nyilatkoznom. Az egyik az F1 a másik a Ferencváros. :DDD
2003 nagyon jó éve volt/lett volna, ha nem mondom kik nem intéznek el egy év közbeni szabálymódosítást. Aztán még egy jogtalan kizárás is, hogy biztosra menjenek, de ez már történelem.
Na minegy, csak a pontosítás kedvéért írtam, részemről itt le is zárom. Ezen az oldalon két témakörben nem szabad nyilatkoznom. Az egyik az F1 a másik a Ferencváros. :DDD
BMW forever!!!!!!!!14-06-2009 07:56:35 // 5102
Tudom,pont erről beszélek:-))
Tommi13-06-2009 21:27:39 // 5101
Ezt csak az F1-es szereplésére értettem. Pár pole meg futamgyőzelem megvolt, de összességében úgy gondolom, hogy ha jobban villantott volna, akkor bent tudott volna maradni.
Satti13-06-2009 20:09:49 // 5100
Eddig Bourdais jól megy a Le Mans-i versenyen. Az a csapat amelyikben megy a Peugeot-val, az egy tiszta francia csapat, Montagny, Sarazzin, Bourdais.
Satti13-06-2009 20:06:14 // 5099
Montoya jó arc és jól szerepelt a Forma1-ben is, t9bbször volt pole-ban és több futamgyőzelmet is szerzett, főleg a Williams-el. Emléxem, az egyik évben 6-szor volt egymás után a pole-ban, beleértve Monaco-t is, ami azért nem semmi! Az ő nevéhez fűződik, az eddigi leggyorsabb átlaggal megtett kör is, amit Monzában futott meg!
Emellett többszörös champcar bajnok és Indy 500-at is nyert!
Emellett többszörös champcar bajnok és Indy 500-at is nyert!
Satti13-06-2009 19:51:37 // 5098
Most egyfolytában végig lehet kővetni az eu.sporton, hol az egyik, hol a 2. csatornán.
Satti13-06-2009 19:48:31 // 5097
Eddig majdnem egyfolytában néztem a rajt óta, pont az előbb volt az első komolyabb baleset, most épp safetycar van.
Most a Peugeot vezet, 1 kör előnye van a 2. előtt is.
Most a Peugeot vezet, 1 kör előnye van a 2. előtt is.
BMW forever!!!!!!!!13-06-2009 19:25:07 // 5096
Hát Montoya ugyan VB nem lett,de Bourdais-hoz hasonlitani nem biztos hogy szerencsés.Kettejük közt óriási különbség van sztem.Azért JPM volt hogy kisz......a mezőnyt,nem is egyszer.De végülis mind1.Ezt csak ugy megjegyeztem a margón:-))))
zolee14513-06-2009 17:57:44 // 5095
Montoya esetében a "semmit" vitatnám, de inkább nem teszem. Ez nem az a topik.:)
Szilárd13-06-2009 17:54:06 // 5094
Nyomon követi valaki a Le Mans-i 24 órás versenyt??
Tommi12-06-2009 11:04:39 // 5093
Ő is ugyanabban a cipőben jár, mint Montoya és a többi tengerentúli pilóta: odaát hülyére nyerték magukat, átjönnek az F1-be és semmit nem tudnak letenni az asztalra. Nekem amúgy szimpatikus Bourdais, azt hittem egy Villeneuve-höz hasonló jelenség lesz belőle, bebüntet mindenkit és VB-t nyer. Ha van egy kis esze, visszamegy az amcsikhoz, nyer még egy-két bajnoki címet a meglévő négy mellé, összelapátol még egy kis zsebpénzt - gondolom egyrészt eddig sem éhezett, másrészt meg jobban keresne, mint most a Cirkuszban.
Na mindegy, kíváncsi leszek ki mit fog alkotni a hétvégén... :)
Na mindegy, kíváncsi leszek ki mit fog alkotni a hétvégén... :)
mesa12-06-2009 10:20:37 // 5092
Bourdais-nak elnyúlhatna ez a 24 órás verseny akár 24 hónaposra is. Senki nem venné észre hiányát az F1-ben...
Tommi11-06-2009 23:41:23 // 5091
Hétvégén lesz a legendás Le Mans-i 24 órás, az Eurosport most adja az edzést. Parádés a "szereposztás", többek között Tom Coronel, Bruno Senna, Sebastian Bourdais, Vanina Ickx is indul, az autók között lesz Ferrari, Porsche, Lamborghini, Aston Martin, Corvette és persze a "fantasztikus" Audi meg Peugeot is rajthoz áll.
Tommi07-06-2009 12:46:45 // 5090
Ma este 21.50-kor az Eurosporton Tom Kristensen special lesz, egy hosszabb riport a legendás versenyzőről, akinél többször senki nem nyert Le Mans-ban :)
EngineCoffeeTables04-06-2009 07:09:46 // 5089
Ennek más vége lesz: Nem Michelisz-t hanem a Zengőt Motorsportot fogják meghívni a WTCC-be:)))))
GT Ɨ|ѯ04-06-2009 05:37:06 // 5088
ez már memóriahegy igényes:-)
Buksi03-06-2009 16:52:03 // 5087
Én kíváncsian várom a folytatást! :-))
zolee14503-06-2009 10:30:05 // 5086
Elvileg a Colin Dirt újabb verziójában már ez a 2009-es Impreza lesz benne, bár a CMR sorozat nem éppen arról híres, hogy szimulátornak lehetne nevezni.:)
Volt pár érdekes új elem, meg ugye robbantás. A harmadik verzió már tiszta kaszkadőr show lesz.:D
Volt pár érdekes új elem, meg ugye robbantás. A harmadik verzió már tiszta kaszkadőr show lesz.:D
Buksi02-06-2009 19:50:41 // 5085
Még mindig nagyon jól nyomja a fickó! :-O
mesa02-06-2009 08:40:05 // 5084
Michelisz újra nyert, mindkét nap Zengő Motorsportos kocsi végzett az első helyen, második nap egy Larinivel!
Gyozi15530-05-2009 21:12:37 // 5081
aham, akkor az tök jó, de biztso lehet választani a neten h melyiket nézzem....
Satti30-05-2009 21:10:56 // 5080
No, ez kizárt dolog, mert pontosan nem tudom.:-)
Gondolom, 2-kor, mint általában a hasonló versenyek is, csak most az a baj, hogy pl. a motogp futam is 2-kor lesz.
Gondolom, 2-kor, mint általában a hasonló versenyek is, csak most az a baj, hogy pl. a motogp futam is 2-kor lesz.
Gyozi15530-05-2009 21:06:25 // 5079
na majd megnézem
mikor szokik kezdődni a DTM?
mikor szokik kezdődni a DTM?
Satti30-05-2009 21:04:23 // 5078
Elméletileg a justin.tv-én szoktak adni mindenfélét, meg kell próbálni. A motogp nagy kategóriát is ott néztem eddig.
Gyozi15530-05-2009 21:01:26 // 5077
nekem csak M1 van meg Duna TV :DD ( de ezek is hangyásak)
neten nincs valami?
neten nincs valami?
Satti30-05-2009 20:59:01 // 5076
Ja, bocs.:-))
Akkor sztem talán a DSF is adja, de azt nem tom, mert nekem meg az nincs.:-)
Akkor sztem talán a DSF is adja, de azt nem tom, mert nekem meg az nincs.:-)
Gyozi15530-05-2009 20:58:58 // 5075
ezek szerint csak te, mert utánna írtam hogy nics sportklubbon :DDDDD
Satti30-05-2009 20:57:40 // 5074
Látom, nemcsak én vagyok a szőke.:-))
Az előbb írtam, hogy a sportklubon.:-))
Az előbb írtam, hogy a sportklubon.:-))
Gyozi15530-05-2009 20:57:31 // 5073
a sportklubbon kívül persze, mert nekem olyan nincs :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
449
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?