Te biztos, jobban tudod. :))))))))
Az biztos, hogy '79-es volt, és szerettem nagyon. :))))
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Whiteskull23-12-2007 12:15:17 // 5243
GEORGE23-12-2007 12:09:43 // 5242
Nem is mondtam hogy rajongsz értük :-)
GEORGE23-12-2007 11:54:45 // 5241
A zöldséges merga után nincs már jó és elnyühetettlen merga.
Arról is irnak hogy szir szar alkatrészek milyen horror áron vannak és milyen nagy melo kicserélni és az is milyen horror munkadíj, és ezek az árak azért mert mercedes...
Arról is irnak hogy szir szar alkatrészek milyen horror áron vannak és milyen nagy melo kicserélni és az is milyen horror munkadíj, és ezek az árak azért mert mercedes...
Satti23-12-2007 11:52:27 // 5240
Az már akkor nem az első volt, '76-ban kezdték el gyártani.
Whiteskull23-12-2007 11:46:41 // 5239
Hát ezt a részét egyikünk se vitatta. :)))))))))
Vili23-12-2007 11:41:24 // 5238
Fater annak idején 86 tájékán vett egy 250es benyást 6henger fekete szép volt.Aztán taxiztam 200as diesellel jó volt az is de szerelmes mégis csak az Alfába lettem.
Whiteskull23-12-2007 11:41:08 // 5237
Nekünk még az első kiadású '79-es. :))))
Satti23-12-2007 11:38:25 // 5236
Nekem, ami a legjobb volt, az a legutolsó kiadású, már 5 sebességes 240D volt, ráadásul klímás, jól is ment, és jól is fogyasztott.
Whiteskull23-12-2007 11:35:59 // 5235
Igen, 300-as dízel volt nekünk is. :))))
Satti23-12-2007 11:34:36 // 5234
Nekem is volt néhány 123-as "fekvőlámpás" Merci, azok nagyon jók voltak, igénytelen, kényelmes, nagyon masszív és kis pénzből javítható, régen sokat el lehetett belőle adni, persze elsősorban a dieselből, mert azok elnyűhetetlenek voltak, de annak idején a benzinest is vitték, még a 6 hengeres 280-ast is, az már akkor is elég komoly volt, 185 lovas, olyanom még volt coupéban is, nagy királyság volt a gép!:-)
Whiteskull23-12-2007 09:40:21 // 5233
Tényleg nagyon jó kis kocsi volt. Bármilyen hihetetlen, de nálam nem a teljesítmény az első egy autónál. :))))
csocsi23-12-2007 09:38:38 // 5232
Akkor ez olyan + hozzáállás?: ))
Whiteskull23-12-2007 09:37:26 // 5231
Hát igazából a teljesítménye nem volt elragadtatásra méltó. :))))
bobbybratyo23-12-2007 09:34:42 // 5230
Ja merci volt !
bobbybratyo23-12-2007 09:34:08 // 5229
Itt Nyíregyen volt egy taxi amiben 1 000 000 km-ter volt , azt hiszem most kb 12-15 éves lehet vagy öregebb a tipusát nem tudom .A srác lecserélte egy suzuki swiftre : ((((((
csocsi23-12-2007 09:30:55 // 5228
De miért pont a ringatózás maradt meg benned?: ))
Whiteskull23-12-2007 09:20:41 // 5227
Volt egy W123-as "zöldséges" mercink. :)))) Imádtam. Mint egy hajó, úgy ringatózott. :)))
Whiteskull23-12-2007 09:18:26 // 5226
Igazából nekem az jött le ebből, hogy az elektronikával, meg minden földi jóval teletömött 10-15 éves autók veszélyeiről írtak. No meg a 200-300 ezret futott új típusú dieselekről. :)))
Tommaso 15923-12-2007 09:12:24 // 5225
Én elhiszem!
Lehet., h rosszul jön le, de soha nem fogtak meg a mergák, akkor már inkább bmw...
De azért a régiekre (1990 előtt) azt mondták, h megbízhatóak voltak és a dízelek simán elgurultak 600.000-ig.
Az újak meg egyértelműen xarok, havernak C 220 cdi? van, és a csomitartóban ott figyel a mobil-1......
De ez az összes mai márkára igaz, talán az Alfa lehet kivétel ez alól, és most ezt megpróbáltam elfogulatlanul nézni! Lsd: 159
Lehet., h rosszul jön le, de soha nem fogtak meg a mergák, akkor már inkább bmw...
De azért a régiekre (1990 előtt) azt mondták, h megbízhatóak voltak és a dízelek simán elgurultak 600.000-ig.
Az újak meg egyértelműen xarok, havernak C 220 cdi? van, és a csomitartóban ott figyel a mobil-1......
De ez az összes mai márkára igaz, talán az Alfa lehet kivétel ez alól, és most ezt megpróbáltam elfogulatlanul nézni! Lsd: 159
GEORGE23-12-2007 08:40:03 // 5224
GEORGE23-12-2007 08:38:47 // 5223
GEORGE23-12-2007 08:36:07 // 5222
Olvasd el a Totalcaron pont a mergákról írnak hogy micsoda szarok már :-)))
Az ősrégi mergák jók az az a tepsi mergák....de olvasd el magad :-)
Az ősrégi mergák jók az az a tepsi mergák....de olvasd el magad :-)
Tommaso 15923-12-2007 08:33:09 // 5221
Most lett vége a Discovery-n egy műsrornak, melyben egy régi E kombi mercit teszteltek, kb 15 éves lehetett...
A lényeg, ahonnan láttam, tesztelték a kocsiszekrényt, baseball ütővel elkezdték verni, h kiderítsék mennyire korrodált....
Hozzáteszem az autó teljesen jó állapotban volt, és a legendásan nagy futásteljesítményű dízel moci volt benne.
Szóval ütögettég, nekem is fájt, de nem volt rozsdás.
Utána elvitték egy tesztpályára, rázőkövek, macskakő, kátyúk, hullámos pálya stb.
Egy kerékjárati ív esett le.
Utána egy medencébe tették az autót, ahol bő fél méteres víz volt, belsejétől kezdve a moci, minden beázott, de az ablaktörlő, lámpa világított utána is.
Ezután kíhúzták, azt hitték h nem fog beindulni, mert a gyujtás rész beázott, meg a hengerekbe is víz került,kicsavarták a gyertyákat, és valahogy kiköhögtették a hengerekből a vízet és beindult.
Ez sem volt elég, a végén egy 4 tonnás Monsterrel akarták szétzúzni.
Oldalról átment rajta, de a tető se hajolt be vészesen, az alváz se rogyott meg durván, de folyadékok elfolytak a motorból.
Megpróbálták beindítani, beindult, de nem hitték volna, h még egy kört ekkor is tudnak vele menni, de sikerült.
Azért ez nem semmi.....
Régen azért tudtak autót csinálni.....
A lényeg, ahonnan láttam, tesztelték a kocsiszekrényt, baseball ütővel elkezdték verni, h kiderítsék mennyire korrodált....
Hozzáteszem az autó teljesen jó állapotban volt, és a legendásan nagy futásteljesítményű dízel moci volt benne.
Szóval ütögettég, nekem is fájt, de nem volt rozsdás.
Utána elvitték egy tesztpályára, rázőkövek, macskakő, kátyúk, hullámos pálya stb.
Egy kerékjárati ív esett le.
Utána egy medencébe tették az autót, ahol bő fél méteres víz volt, belsejétől kezdve a moci, minden beázott, de az ablaktörlő, lámpa világított utána is.
Ezután kíhúzták, azt hitték h nem fog beindulni, mert a gyujtás rész beázott, meg a hengerekbe is víz került,kicsavarták a gyertyákat, és valahogy kiköhögtették a hengerekből a vízet és beindult.
Ez sem volt elég, a végén egy 4 tonnás Monsterrel akarták szétzúzni.
Oldalról átment rajta, de a tető se hajolt be vészesen, az alváz se rogyott meg durván, de folyadékok elfolytak a motorból.
Megpróbálták beindítani, beindult, de nem hitték volna, h még egy kört ekkor is tudnak vele menni, de sikerült.
Azért ez nem semmi.....
Régen azért tudtak autót csinálni.....
HátvédRomeo23-12-2007 02:08:39 // 5220
Sztem az a 226 lovas Mondejjó, legjobb esetben is és jóindulattal 240 max max óra szerint.
Vili23-12-2007 01:52:20 // 5219
Ez igy van,az öcskösömnek volt egy 3ezrese,vidáman letette az órát 250re,viszont a telefon antennát lekellett szerelni mert 200felett elviselhetetlenül fütyült!Mit csinálhat 1ilyen csillár a tetőn 270nél???????
Ja és mindez idestova 10 éves történet,épp ideje,hogy egy ford is menjen 200felett bár a 270még messze van nekik........szerintem.
Ja és mindez idestova 10 éves történet,épp ideje,hogy egy ford is menjen 200felett bár a 270még messze van nekik........szerintem.
Wickey23-12-2007 00:28:55 // 5218
mér, saját órája szerint a 210 lóerős 3.0 24V 164-es is megy 240-et...
A fordok meg opelok órája röhejesen pontatlan.
GPS-el kimértem egy új asztmát, 160-at mutatott 145nél. :-)
A fordok meg opelok órája röhejesen pontatlan.
GPS-el kimértem egy új asztmát, 160-at mutatott 145nél. :-)
GTVili23-12-2007 00:25:10 // 5217
A Vezess.hu-n "hencegnek" a zsaruk.....
"A fényhíd rögzítése komoly feladat, mert ha elemeli a menetszél, horror hangot ad. A rendőrségnél szolgáló Mondeo ST villogója 100-tól kezdi az ijesztgetést, 200-nál olyan a hangja, mintha egy vashordóban ülnénk, amit kintről kalapáccsal vernek - mondták el az átadásban résztvevő rendőrök. Megtudtam tőlük, hogy az eredetileg 226 lóerős Mondeók egyike chiptuninggal óra szerint a 280-ba is belekaristol, míg a szériamotorral jó esetben is 270 a vége."
:-) Hi-hi.....méghogy 270.....226lóval....na persze....olyanok mint a mutyukisok...;-)))
"A fényhíd rögzítése komoly feladat, mert ha elemeli a menetszél, horror hangot ad. A rendőrségnél szolgáló Mondeo ST villogója 100-tól kezdi az ijesztgetést, 200-nál olyan a hangja, mintha egy vashordóban ülnénk, amit kintről kalapáccsal vernek - mondták el az átadásban résztvevő rendőrök. Megtudtam tőlük, hogy az eredetileg 226 lóerős Mondeók egyike chiptuninggal óra szerint a 280-ba is belekaristol, míg a szériamotorral jó esetben is 270 a vége."
:-) Hi-hi.....méghogy 270.....226lóval....na persze....olyanok mint a mutyukisok...;-)))
Buksi20-12-2007 18:08:18 // 5216
Nagyon szépen köszönöm! :-)))
perdix20-12-2007 17:53:36 // 5215
Egészségedre: csajos Topic Királya:-))))
régebben Doni-nk volt e cím viselője, de ő lemorzsolódott, így a cím a tied:-))))
régebben Doni-nk volt e cím viselője, de ő lemorzsolódott, így a cím a tied:-))))
Buksi20-12-2007 17:50:28 // 5214
Naná, hogy még szép! :-)))
Megtisztelve érzem magam! ;-)
Megtisztelve érzem magam! ;-)
perdix20-12-2007 17:48:56 // 5213
te ne tudnád?:-)))))) kinevezlek a csajos topic királyának:-))))) El teccik fogadni e mekktisztelő címet?
Buksi20-12-2007 17:35:00 // 5212
De hüle vagy! :-DDDDDDD
Azt én is tudom, hogy a jó nők jók! :-))))))
Azt én is tudom, hogy a jó nők jók! :-))))))
Buksi20-12-2007 17:34:27 // 5211
Nekem sajna nincs tapasztalatom mercikkel, soha nem volt ilyenem és nem is vezettem egyet sem! Így kénytelen vagyok nektek hinni! :-))
perdix20-12-2007 17:30:54 // 5210
Én mindig is tudtam, mindig is:-))))) meg aszt is tudom, hogy a jó nők viszont jók:-)))
Kazes☻20-12-2007 17:29:34 // 5209
Pl.én! Nekem volt egy merci kisteherautóm, azzal fuvaroztam, szinte minden hétvégén bütyköltem valamit, csak bontott, vagy utángyártott alkatrészekkel, mert a gyári aranyárban van csak és még szarul is ment.
A haverom Iveco-ját szerettem nagyon, később azzal is sokat dolgoztam. Nem mondom néha azt is kellett szerelni, de sokkal olcsóbban és ha odaléptem, ment mint az állat még túlsúllyal is. :-)
A haverom Iveco-ját szerettem nagyon, később azzal is sokat dolgoztam. Nem mondom néha azt is kellett szerelni, de sokkal olcsóbban és ha odaléptem, ment mint az állat még túlsúllyal is. :-)
Buksi20-12-2007 17:18:25 // 5208
Ki hitte volna, hogy az égig magasztalt mercik ennyire sz@rok!? :-)
GEORGE20-12-2007 17:08:06 // 5207
na igen nem éppen jók a mergák....csak még a köztudatban az van hogy jók :-(
admirális20-12-2007 16:58:27 // 5206
Zsolt15517-12-2007 18:19:22 // 5205
Én is kérdezgettem, de szerintem vicces kedvében volt a Mutyukis.
Buksi17-12-2007 18:03:02 // 5204
Bármelyiket elfogadnám! ;-))
De az első lámpa az tényleg Ferrari-s! :-)
De az első lámpa az tényleg Ferrari-s! :-)
Putyesz17-12-2007 17:50:03 // 5203
Buksi17-12-2007 17:19:44 // 5202
Sztem nagyon király! :-))
Buksi17-12-2007 08:02:10 // 5200
Nekem nagyon tetszik! :-)
Buksi17-12-2007 07:57:37 // 5199
Jesszus! :-DD
Mondjuk jobban néz ki, mint a Samara! :-)))))
Mondjuk jobban néz ki, mint a Samara! :-)))))
Putyesz16-12-2007 10:14:37 // 5198
lehet hogy oda cserélték be egy toyotáért ,így a toyota használtautó részén kötött ki és onnan lett eladva:),de ez csak egy tipp!
Tackry16-12-2007 10:06:32 // 5197
Én speciel nem tudok róla.:)
Zsolt15516-12-2007 10:04:17 // 5196
Minap láttam egy új Swiftet, amelyen a Swift felírat alá oda volt ragasztva: by Toyota.
A Toyota is gyárt/ad valamit a Swiftbe, vagy csak a honpolgárunk volt vicces kedvében???
A Toyota is gyárt/ad valamit a Swiftbe, vagy csak a honpolgárunk volt vicces kedvében???
Putyesz16-12-2007 09:47:10 // 5195
a 166-omban is fehér számlap zöld világítással,nekem is nagyon tetszik!de pirosan is kiváncsi lennék rá,csak hát a 166-nál csak a TI verziósoknak olyan....
Tackry16-12-2007 00:35:49 // 5194
Csak szivatlak, fogd már fel! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?