Forum >> Oldtimer, youngtimer

Inner Circle07-11-2006 01:05:34 // 599
Amatőr... nekem már az első Alfám pont egyidős volt velem: ugyanúgy 1978-as gyártás, 1979-es forgalomba helyezés :DDD
Tommi07-11-2006 00:54:25 // 598
Nah, ez jó hír :) Mekkora királyság lenne egy velem egyidős autóval mászkálni :)))
Inner Circle06-11-2006 23:51:03 // 597
Mintha nem szúrogatnám be ide időről-időre a behozható példányokat! Ez például simán megér ennyit, persze nem árt, ha van tréleres meg lakatos ismerősöd :-)
Ferke06-11-2006 23:36:20 // 596
Na jó, de most nem hozhatom be, nem?
ath06-11-2006 23:24:28 // 595
de behozhatjuk mi....és ez pont elég.
ath06-11-2006 23:23:29 // 594
nagyon kíváncsi leszek. pont ez az ami nekem hiányzik ahhoz, hogy belevágjak egy ilyen tervbe: idő és szakértelem. remélem megtekinthetem majd nagyapót! ha most megszűntetik ezeket a díjakat, akkor gyorsan lecserélem a kis pirosat egy utolsó szériás előző modellre.
Inner Circle06-11-2006 23:02:04 // 593
Itthon azután sem lesz, mert aki behozza, az hülye lesz utána eladni... választék meg most is van kint :-)
Ferke06-11-2006 22:52:10 // 592
Engem a válszték érdekel, mert az itthon nincs.:(
Inner Circle06-11-2006 22:37:07 // 591
Igazság szerint nem lényegesen olcsóbbak (ha egyáltalán...) az érintett harmadik és negyedik szériás Spiderek, mint a már behozható 76 előttiek. "Csak" a muzeális minősítésen lehet spórolni... ennek meg őszintén szólva nem örülök, mert a régi autókat eredeti állapotban szeretem :-) szóval anyagilag nem lesz nagyságrendi könnyítés, inkább csak nagyobb lesz a választék. Már ha van olyan perverz állat, akinek a harmadik szériás Aerodinamica Spider tetszik :-)
Ferke06-11-2006 22:23:20 // 590
Az igencsak meghozná a kedvemet valami szép kis spiderhez!:)
Inner Circle06-11-2006 22:09:24 // 589
Ugye, nem akarod hogy a tenyérjóslás ingoványos mezejére tévedjek? :-) Nagy vonalakban, szerintem kétmillió alatt meg fog állni, tavaszra, a rászánt időt meg ne is kérdezd. Közben Tomminak: a Totalcar szerint szép csendben meg fog szűnni az autók korára vonatkozó behozatali korlátozás, és a regadót is nagyon abajgatják, úgyhogy mindenki sasoljon, mert lehet hogy még az idén megnyílik az út a youngtimerek előtt!!!
ath06-11-2006 13:45:51 // 588
ic! mikor lesz vmi a spideredből? mennyi idődbe és pénzedbe fog kerülni egy makulátlan állapotú autót csinálni belőle?
Ferke06-11-2006 12:42:45 // 587
Gyönyörű......
Inner Circle05-11-2006 10:16:52 // 586
Egy ilyen Spitfire-t ismerek, ahhoz a lakatoshoz jár, ahol a Spiderem dekkol. Elképesztő szerkezet... ugye a Spider egy "normális" autó után nevetségesen mutat, mert kb. feleakkora. Na, a Spitfire után meg egy böszme limuzinnak tűnik :D Komolyan, a Spider egy kényelmes, lábnyújtogatós autó a gokart-méretű és -kényelmű, kompromisszummentes Spitfire után, amibe alig lehet beszállni és ha már egyszer odabent vagy, akkor is mindenféle merevítők meg hasonlók kerülnek az utadba a legváratlanabb helyeken. Még a slusszkulcs betétele is egy kaland :-)
martin-i04-11-2006 18:13:08 // 585
BMW 628 CS, Triumph Herald (1965!!!) gondolom az állapotuk és az angol forgalmijuk miatt, de milyen barátságosak! :) Triumph Spitfire 980.000 Ft 1975évj Nagyon Fasza! Triumph spitfire 1969
Tommi25-10-2006 16:30:28 // 583
Tehát akkor a lényeg, hogy nem hozhatom be csak 5 év múlva :) :( A műszaki dolgokhoz tökhülye vagyok, ezért kérdeztem a váltót, fogalmam sincs róla :) Azért bíztam benne, hogy rendes emberek ezek a digók és megcsinálták. De ha már itt tartunk, hány fokozatú? :))))))))))))))))))))
Inner Circle25-10-2006 14:59:03 // 582
Vessetek a mókusok elé, de nekem nem a szívem csücske a Montreal. Ebből a korszakból sokkal inkább Lambo Espadát vennék...
Inner Circle25-10-2006 14:57:30 // 581
Nem hozhatsz be hat évnél idősebb autót, amúgy meg ki se nyissad azt a tejfölös szádat, te kis mitugrász, itt felnőtt emberek vannak, a 80-as évekbeli csirkéknek a homokozóban a helyük! :DDDD A külföldi veteránvizsgát nem ismerik el idehaza, újra kell vizsgáztatni, ha megfelel, akkor regadómentesen hozhatod be. Ehhez a betöltött 30. év alapfeltétel. A '81-es Spider elektronikája minimális, a nyilvánvaló elektromos szerelvényeken kívül kábé semmi sincs benne. A váltós kérdést meg sem hallottam :-) Ha meg azt is meg akarod kérdezni, hogy hány fokozatú, akkor elásunk :DDD
Tommi25-10-2006 13:20:25 // 580
Lenne egy láma kérdésem a T. Társasághoz :) A külföldről való behozatal hogy működik most? Veteránt be lehet hozni? Csak mert nagyon izgatja a fantáziámat, hogy egy velem egyidős (1981) Spiderrel nagyon szívesen furikáznék, elég jó árakon vannak kint, de fogalmam sincs hogy megy a behozatali procedúra. Egy 81-es autó az már veterán? Kinti veteránvizsgát elismerik itthon is vagy itthon külön kell újra vizsgáztatni? Csak mert hallottam cifra dolgokat az itthoni veteránminősítésről :) Ezek az autók műszakilag milyenek? Gondolom egy deka elektronika nincs még bennük :) A váltó már szinkronizált volt ebben az időben? :))) Mire kell figyelni egy ilyen korú autónál? Előre is köszi a segítséget :)
veteranviking24-10-2006 07:41:57 // 579
Istenem, de gyönyörűek:DDD
Xixo22-10-2006 17:56:59 // 578
Szerintem kb 3 SW-t kéne adni érte...
Peti16V20-10-2006 16:46:13 // 577
Ismerős nincs, de menjünk éjszaka, akkor jobb ha nincs! :))
Stee14620-10-2006 16:38:13 // 576
Ez a két vas valami elképesztően gyönyörű! Az én gyengém is a Montreal. Lehetne 1 minitalit szervezni a megtekintésükre. Nincs valakinek az SPQR-nél ismerőse? :))))))))))))))
Peti16V20-10-2006 16:23:41 // 575
Tetézzem még: ha jól emléxem, eredeti régi római rendszáma van! Állítólag nagyon régóta áll az SPQR Váci úti garázsában. Úgy látszik, mostanra megunta a tulaj. Most komoly, hogy becserélnél egy dízel-kombit egy benzintemetőre? :PP
Face20-10-2006 16:23:14 // 574
Ez nagyon durva! Elképesztően jó műszerfala van a Montrealnak!! Most nézem... a Váci úti Ferrari-Maserati szalon hirdeti őket... érdekes.
Ferke20-10-2006 16:09:30 // 573
Hűha. Ez a Montreal mikor került fel a használtautóra? Mennyi lehet ennek az ára? Atyaég, ezért a verdért valszeg azonnal odaadnám az SW-t, még ha asszony meg is ölne érte, akkor is megérné!:))
Peti16V20-10-2006 16:02:07 // 572
Urak! Ezeket már láttátok? Montreal Indy Igazi álomautók az olasz autógyártás hőskorából. Nem nagyon tudnék közülük választani, de sajnos nem is vagyok abban a helyzetben. :((
Alfista17-10-2006 09:38:41 // 571
Nem ez van a használtautón is fent?
Xixo17-10-2006 01:45:12 // 570
Pont most írtam az "autóvásárlás"-ba erről...
kormi15516-10-2006 16:40:33 // 569
Igen, sikerült. ;)
martin-i16-10-2006 16:04:23 // 568
1974 GT Junior 1300! eladó! milyen jó lenne egy képi illusztráció...!!!
Inner Circle16-10-2006 14:07:29 // 567
Az első lemaradt. Mindegy, az volt a legkevésbé kívánatos.
Inner Circle16-10-2006 14:06:40 // 566
Na, Kormi, Ferke, tovább húzgálom a bajszotokat ezzelezzel, és ezzel, remélem sikerült velük felidegesíteni! :-)
Inner Circle12-10-2006 10:16:36 // 565
Ez se rút. Illetve rútnak rút, de mégis szép :-)
Ferke11-10-2006 12:11:33 // 564
Ez várható volt. Itt egy másik gyöngyszem is.
Inner Circle11-10-2006 07:56:38 // 563
Megvették a vasat... na igen, 1350 eurót azért megért.
Inner Circle10-10-2006 17:07:32 // 562
Hivatalosan vagy veterán, vagy sehogy, mert '96 előttit tudomásom szerint semmiképp sem hozhatsz be. A veteránság azért nem olyan életveszélyes, a szövetség honlapján megtalálod a szabályzatot. Most már egyértelműek a szabályok, szóval a szabályzat figyelembevételével kell felújítani, ennyi az egész. Például ne fessed pezsgőmetálra, ilyesmi. Ja és van egy marha jó angliai alkatrész-küldő címem, már rendeltem tőlük.
Ferke10-10-2006 16:00:50 // 561
Az a spider, amit az F1-es tolicba linkeltél, hogyan papírozható normálisan? Nem ismerem az eljárást, azt tudom, hogy ugye x évnél idősebb autót nem tudok behozni. De egy ilyen majdnem veterán vasat hogyan lehet hivatalosan behozni?? A veteránvizsgát szerintem nem fogom tudni elintézni később, mert ahhoz (ha jól tudom) állatira eredetinek kell lennie mindennek. De ha ezt nem tudom elintézni, akkor hivatalosan hogyan lehet papírja?
Inner Circle10-10-2006 15:55:42 // 560
Grazie :-) Sajna több kehéje is van a gépnek, először is hogy nincsen benne hajtáslánc, és egy ilyen Spiderhez azért nem terem minden bokorban kardán. Még a motor hagyján (bár a kihajtása asszem más, mint a GTV-ké, merthogy rácsatlakozik egyből a váltó), de a teljes hajtáslánc... Aztán meg ennek nincs papírja, amit elvileg át lehet hidalni, de azért biztosabb, ha ott van a dajcsesz bríf a fiókban... Meg aztán most a Milano elég sok pénzt elvitt és elvisz. Viszont ha egy Alfetta GTV-t találnál nekem... asszem ha mégeccer ilyen messzire megyek autóért, az szinte biztos hogy egy Alfetta GTV lesz, méghozzá jó állapotú :-)
bb1810-10-2006 15:28:40 // 559
ez jo ár, ha ott lennék rá is ugranék :-))
Ferke10-10-2006 14:04:01 // 558
Ic, nézd ezt. eddig nem tudom, miért nem nzelődtem az ebay-en, ez is ott találtam most. Spider, motor nélkül
granturismo03-10-2006 09:04:32 // 557
Ez nem turbo-s lesz, hanem Volumex feltöltös.
Inner Circle26-09-2006 14:40:29 // 556
Az egy Pözsó kupé, ötszázvalahányas?
martin-i25-09-2006 19:34:54 // 555
miért nem tud vki egy ilyen autóról (rossz, gynege, gyér kifejezés erre a járműre, aminek ilyen megfoghatatlan misztikuma van) több és "láthatóbb", szemnek kedvesebb képet csinálni??????????? Maserati Indy America 5.900.000 Ft 1971 nagyon fasza lehet egy ilyet birtokolni... hej, bejóisaz :-) (de azért a háttérben lévő otóra is kíváncsi lennék!!!)
Poló24-09-2006 01:08:48 // 554
Mintha valamelyik topicban már lett volna. Talán az autóvásárlásban, de lehet hogy nem ugyanez.
martin-i23-09-2006 20:13:05 // 553
remélem ezt még nem láttátok... Fiat Spider nagyon fasza!!!
martin-i23-09-2006 20:10:42 // 552
nem lehet rossz! :) Lancia Beta T
Inner Circle14-09-2006 17:18:56 // 551
Az ugyanaz. Piedone utánérzés mindkettő :P
tipoatti14-09-2006 16:07:25 // 550
Nem messze lakom onnan, sűrűn látom ott a csodákat... hej, ha nem lennék ennyire csövinger... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.