Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

Inter156 (il mascalzone)29-04-2014 20:25:36 // 8125
Én irigylem ezeket a Trabi fanatikus srácokat,jó buli lehet megcsinálni és hajtani őket :-)
Van pár fotóm,még a Sziget fesztiválon csináltam őket pár éve ...nem semmi gépek voltak :-)



Szóval a német kocsik nem,de pl az amerikai autókhoz mit szólsz?
Azoknak is meg van a varázsa,valami teljesen más világba kalauzolja az embert,ha bele ül :-)
Rita..28-04-2014 18:48:41 // 8124
Pontosan!!! Az Alfa.... A német autók valahogy nem adják a feelinget!!! Olyan hideg számomra kívül belül. Volt nekem is..Mostanában nagyon sok Trabit felújítanak brutálisan. Ma is láttam egyet. Olyan mínuszos volt a kereke húúúúúúú ráadásul totál benne volt a kaszniban. --csak a Rendőr bácsi meg ne lássa. :-)
Inter156 (il mascalzone)28-04-2014 18:38:36 // 8123
Nekem Trabi volt az első,aztán Skodán tanultam vezetni és Lada lett az első saját. Szerettem,bevallom :-)))

Gondolom az Alfa az első,ami mosolyt csal....

Valahogy a német kocsik engem is hidegen hagytak,mindig is ,viszont jó beülni bármilyen olasz kocsiba .
Rita..28-04-2014 18:33:28 // 8122
Igen a papucsok!!! :-P
Rita..28-04-2014 18:31:49 // 8121
Én is azt vezettem először!! Na ez a második autó ami mosolyt csal a számra!!! A párom nagy Német márkájától nem jövök lázba..
Rita..28-04-2014 18:30:07 // 8120
Köszönjük szépen!!! A Lada nevében is!! :-)
Inter156 (il mascalzone)28-04-2014 18:28:04 // 8119
Aludtál te rendesen hétvégén ??? :-DD
Inter156 (il mascalzone)28-04-2014 18:27:16 // 8118
Megunhatatlan ,én is Ladás voltam ...anno :-)
Inter156 (il mascalzone)28-04-2014 18:26:14 // 8117


Mikor még a 74-es troli a Felszabadulás téren járt . Háttérben az Erzsébet híd.
Zsolt15528-04-2014 05:58:44 // 8116
Az is jó kis program lehetett. :-)))
Pedig megérte volna.
Kazes☻27-04-2014 21:14:29 // 8115
Klafi! Mi a cimborákkal épp egy Csepel Művek kerékpáros bejáráson voltunk és ezekből láttunk párat, merthogy eltévedtek, továbbá jó pár látogató is minket kérdezett, hogy hol lehet ez a helyszín. :) De végül nem mentünk át.
Marklar15527-04-2014 20:14:19 // 8114
A LADA soha nem hozott lázba. ;) De a lába! :P
Forsberg27-04-2014 19:37:33 // 8113
Nagyon jó kép! :)
Rita..27-04-2014 19:05:22 // 8112
Mert imádom a Ladát!!
Zsolt15527-04-2014 18:44:22 // 8109
Pár kép a "Rerto partizánok" kiállításról.



1,

Inter156 (il mascalzone)06-04-2014 17:12:01 // 8108
Inter156 (il mascalzone)31-03-2014 18:08:12 // 8106
Hol van ez helyileg?
Jók :-)
Edyboy31-03-2014 16:50:27 // 8105
Közúti múzeumban jártunk:
Inter156 (il mascalzone)11-03-2014 17:41:17 // 8104
1970 Üllői út-Ferenc krt.

Edyboy11-03-2014 16:14:03 // 8103
Természettudományi múzeum,ha jól tudom.
Inter156 (il mascalzone)10-03-2014 18:11:04 // 8102
ja...igen pont ilyenre emlékszem :-))
Inter156 (il mascalzone)10-03-2014 18:10:10 // 8101
A jó öreg Alfa! Igen párszor mi is voltunk benne.
Ha jól emlékszem felújították az épületet,de nem tudom mi van benne :-)
Edyboy10-03-2014 17:15:12 // 8100
Legalább az épület meg van ...
Kazes☻09-03-2014 22:23:22 // 8099

Ma... :)
Edyboy09-03-2014 22:16:01 // 8098
Találtam régebbit,ez 67-es :
Edyboy09-03-2014 22:10:39 // 8097
Kb. 1980-as.
Edyboy09-03-2014 22:09:12 // 8096
Hozzá egy kis moziműsor :)
Edyboy09-03-2014 22:04:47 // 8095
Én is jó párszor :))

No,meg ebben is :
Inter156 (il mascalzone)09-03-2014 18:28:19 // 8094


Párszor én is megfordultam itt :-)
Inter156 (il mascalzone)16-02-2014 16:21:15 // 8093
Sajna ehhez nem volt szerencsém,de kipróbálnám az biztos :-)))
GTPeti16-02-2014 16:07:47 // 8092
Érdekes lehetett egy pótkocsiban utazni. :)))
Inter156 (il mascalzone)16-02-2014 15:24:48 // 8091


Troli kiállításba futottam a Városligetben :-)
Inter156 (il mascalzone)13-02-2014 20:18:37 // 8090


Mikor még egy parkoló így nézett ki :-) 1970
Inter156 (il mascalzone)09-02-2014 00:13:30 // 8089
Okés..hozzad ! A 155-öt is átpasszolod nekem? :-DD
Marklar15508-02-2014 19:06:30 // 8088
Edyboy07-02-2014 14:19:58 // 8086
2012-ben 223060 ft az átlagbér,alig 150szerese a 64-esnek...
Az autók kb 50 szer kerülnek többe.
Nem csoda,hogy kevés volt az autó...
Edyboy07-02-2014 14:16:47 // 8085
Az internet szerint 1964-ben a bruttó átlagfizetés 1757 ft. volt.
Persze akkor még nem volt jövedelemadó,csak a nyugdíjat vonták,ami 10 % alatt lehetett.
Edyboy07-02-2014 14:11:35 // 8084
Hát,visszaesett a vízhozam a patakon :)))
Marklar15507-02-2014 04:27:49 // 8083
Akkor szűnt meg a tokodi malom? :D
Marklar15507-02-2014 04:27:10 // 8082
A PUG azért nem mert az oroszoknak beszólni... :D
panza06-02-2014 20:45:20 // 8081
Gratula! nagyon klasszul összeraktad! Mindenesetre nagyon érdekes, hogy milyen árak voltak abban az időben! Kíváncsi lennék az akkori átlagfizetésekre.
Edyboy06-02-2014 00:28:04 // 8080
Még egy kis Warszawa :

Edyboy06-02-2014 00:23:16 // 8079
Gyanús volt a dolog,úgyhogy utána néztem:
Moszkvics 407-et 63-ig gyártottak,íme :
Ezután jött a 408-as :

Wartburg campinget viszont 67-ig alkottak :

Felicia 1964-ig gyártódott :

Warszawa viszont 73-ig volt kapható :

Ezek szerint 63-64-es lehet az árlista.

Érdekes,hogy a Peugeot gyár nem tiltatta le a középső 0-t a Moszkvicsnál,mint tette azt a Warszawánál,vagy a Porsche 901-nél...
Edyboy05-02-2014 23:46:50 // 8078
Jaja,addig meg malmoztam :)))
Marklar15505-02-2014 22:25:47 // 8077
Biztos 95ben kezdtél dolgozni :P
panza05-02-2014 18:53:43 // 8076
Én is a 60-as évek végére illetve a hetvenes évek elejére (71,72) tippelek, tekintettel, hogy volt a kinálatban még skoda oktávia és felicia.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.