Nem hiszem hogy ugyanaz,túl szép lenne:D
Én most a 145be rakok hasonló mocit...;)
Forum >> Szerelőműhely
mreni21-07-2010 21:26:37 // 30872
M@do Boy21-07-2010 21:07:04 // 30871
Sziasztok.
Egy kerdesem lenne. Tobb helyen is latam hogy 156ba tettek Fiat Coupe 2.0 turbos motrot. Ugyan az a motor felfugesztes? vagy at kell epiteni?
Egy kerdesem lenne. Tobb helyen is latam hogy 156ba tettek Fiat Coupe 2.0 turbos motrot. Ugyan az a motor felfugesztes? vagy at kell epiteni?
Dévid21-07-2010 20:46:16 // 30870
A forgalmi engedélyemben szereplő számok alapján, még anno, motorcsere előtt, de ezen a környéken minden az akkori állapotot tükrözi.
Dévid21-07-2010 20:44:47 // 30869
Bocsáss meg, rosszul írtam, tehát alvázszám és motorszám alapján rendeltem...
Poló21-07-2010 20:39:46 // 30868
Tőlem mindig alvázszámot kérnek. Mondjuk az a te esetedben asszem nem játszik...
Poló21-07-2010 20:32:43 // 30866
Talán attól, hogy nem motorszám alapján kellene rendelni a cuccokat?
Dévid21-07-2010 20:31:14 // 30865
Az mitől lehet, hogy a motorszámom alapján rendelt termosztát hőgomba csatlakozója nem illik a kábel csatlakozójához?
Kareszka198421-07-2010 19:34:28 // 30864
relét nem lehet cserélni?
Karakot21-07-2010 19:32:41 // 30863
Várom a tapasztalatokat immo ügyben. Az elmúlt 1 évben pár alkalommal nem aludt ki a kulcs ikon a műszerfalon, miután ráadtam a gyújtást, és nem is indult el a kocsi. Először egy tipp alapján lebontottam a kormány burkolatát és ott az immo kis fekete dobozkájának a csatiját megpucoltam, de nem az volt a gond. Ezután megnéztem a reléjét, ami kis puceválás és kocogtatás után eredményre is vezetett. Azóta pár alkalommal volt "nem indulás", ilyenkor kis kocc a relére és gooo. Tegnap megint előjött a hiba, de most bármit csináltam is a relével, semmi. Leszedtem a Bosch feliratú fém házát is a relének, hátha összeégett belül, de nem, szép tiszta volt. Gyújtás ráadásakor szépen be is húz. Egyelőre nem tudom, hogyan tovább...
Előre is köszönöm a segítséget.
Előre is köszönöm a segítséget.
Kareszka198421-07-2010 19:11:08 // 30862
jaja, lehetséges hengerfej lekapás nélkül is szimmeringeket cserélni, csak vigyázni kell, hogy be ne essen a hengerbe a szelep :P mert akkor nincs mese, le kell kapni :) vagy apránként haladva, dugatyunkény párban, majd fordítani a főtengelyen, hogy az épp szerelés alatt lévő szelepekhez tartozó dugattyú a felső holtpontban legyen... hát meglátom mi lesz, egyenlőre még birom cérnával :)
mizooo21-07-2010 17:47:57 // 30861
inkább mint egy gyűrűzés, de ha szelepszár szimering akkor érdemes a környékét megnézni és a szelepeket is rendberakni, bár nekem tanácsolták, hogy hengerfej leszerelés nélkül is lehetséges lehet a dolog.
admirális21-07-2010 17:29:09 // 30860
Nem lehetséges hogy a gyújtásnál nem kerek valami? Kábel, trafó, gyertya?
MikeTheDevil21-07-2010 16:58:43 // 30859
Meg oldódott a problémám.Szerencsére csak a vezetékeket kellett meg mozditanom az óracsoporton.Most müködik rajta minden. :D
Kareszka198421-07-2010 16:01:42 // 30858
kevés az az autó, ami ne enné az olajat :) főnököm zsírúj Vectrája multkor benyelt 1 liternyit egy 1600km-es úton...igaz 180 alá nemigazán ment vele, mert sietett :)
Üresben, parkolva, túráztatáskor / erősebb visszaváltásnál tud füstöt dobni :-/ én egyenlőre szelepszár szimmeringekre gyanakszom, nagyon megtudnék örülni, ha beigazlódna, hogy azok okozzák ezt...inkább, mint egy gyürüzés, nem? :)
Üresben, parkolva, túráztatáskor / erősebb visszaváltásnál tud füstöt dobni :-/ én egyenlőre szelepszár szimmeringekre gyanakszom, nagyon megtudnék örülni, ha beigazlódna, hogy azok okozzák ezt...inkább, mint egy gyürüzés, nem? :)
Coyote21-07-2010 15:54:11 // 30857
Nekem is csinálta egyszer, hogy elment a műszerfalon minden se sebesség mérő se fordulat mérő és elkezdett fulladni, mint ha nem lenne benne benzin. Az olajszint már a minimum alatt volt, kapot bele olajat és azóta semmi baja, működik minden. A mai napig fogalmam sincs miért csinálta. Lehet a kevés olaj miatt? Nemtudom.
Selmak21-07-2010 15:50:16 // 30856
pl.: leégett a műszercsoport alaplapja, mint nekem. Bár az enyémnél vélhetőleg valamelyik előző tulaj próbálta meg a futásteljesítményt manipulálni és azért nyílt ki az egyik IC.
mizooo21-07-2010 15:48:28 // 30855
Nekem eszi az olajat, de nem füstöl, csak annyira mint egy autó ami nem eszi :S...... Olajfolt nincs alatta szép lassan kajálja meg gondolom és nem látni a különbséget csak az aolajszintben pár ezer km alatt...
Kareszka198421-07-2010 15:46:34 // 30854
hidd el, ha olajat eszik, füstöl is :) én már csak tudom... :P szelepsázrszimering vagy olajlehúzó gyürü gyanús :-/ állítólag az utóbbit kompresszióméréssel lelehet csekkolni, de ebben még senki sem erősített meg
MikeTheDevil21-07-2010 15:32:35 // 30853
Hali!
Mitől lehet az hogy egyszer csak menet közben nem mutatott semmit se a fordulatszám mérő és nem is akar megmozdulni.
Üdv!
Mitől lehet az hogy egyszer csak menet közben nem mutatott semmit se a fordulatszám mérő és nem is akar megmozdulni.
Üdv!
Longman21-07-2010 15:11:02 // 30852
Hello!
Került hozzánk ide a kereskedésbe a munkahelyemre egy eladandó 156 2.0 TS. Nos az autó, hogy is mondjam igen érdekes állapotban van. Mind kasznit mind a motort tekintve. De most a motorral kapcsolatban kérdeznék. Szerintem kb. 300.000 km körül lehet benne, az előéletéről semmit nem tudok.
Amit igen:hidegindításkor 4000 az alapjárat, ezt sokáig így is tartja. 2-3 perc. Ezután ugyan leesik, de 1500-ra, és folyamatosan, ütemesen ugrál 1500-1750 között.
Egy rövid próbakört mentem vele a telephelyen, kevés gáznál, 1-2 ben végig rángat, 3000 fölött simul ki, de nincs ereje.
Én alaphelyzetben LMMre gondolnék.
Ezen kívül szerintem lambda is rossz lehet, ellenben a vez. mód nem kerreg. viszonylag szép hangja van a kocsinak.
A másik ami jobban aggaszt hogy baromira büdös, egy-az egyben olyan a szaga a kipufogógáznak mint a 2T Wartburgnak. Na most az meg a keveréktől ilyen. Ez mitől lehet, talán már túl sok olajat éget el? Füstölni nem füstölt (kéket) legalábbis.
Persze klíma nem megy, injektor és légzsák lámpa világít, de az már csak a jéghegy csúcs.. :S
Került hozzánk ide a kereskedésbe a munkahelyemre egy eladandó 156 2.0 TS. Nos az autó, hogy is mondjam igen érdekes állapotban van. Mind kasznit mind a motort tekintve. De most a motorral kapcsolatban kérdeznék. Szerintem kb. 300.000 km körül lehet benne, az előéletéről semmit nem tudok.
Amit igen:hidegindításkor 4000 az alapjárat, ezt sokáig így is tartja. 2-3 perc. Ezután ugyan leesik, de 1500-ra, és folyamatosan, ütemesen ugrál 1500-1750 között.
Egy rövid próbakört mentem vele a telephelyen, kevés gáznál, 1-2 ben végig rángat, 3000 fölött simul ki, de nincs ereje.
Én alaphelyzetben LMMre gondolnék.
Ezen kívül szerintem lambda is rossz lehet, ellenben a vez. mód nem kerreg. viszonylag szép hangja van a kocsinak.
A másik ami jobban aggaszt hogy baromira büdös, egy-az egyben olyan a szaga a kipufogógáznak mint a 2T Wartburgnak. Na most az meg a keveréktől ilyen. Ez mitől lehet, talán már túl sok olajat éget el? Füstölni nem füstölt (kéket) legalábbis.
Persze klíma nem megy, injektor és légzsák lámpa világít, de az már csak a jéghegy csúcs.. :S
lausz21-07-2010 06:50:03 // 30851
szerintem az egr nek semmi köze a nem induláshoz,enyém le van dugózva ,de többről
is tudok,és működnek.a hibát nekem is bedobálja,de attól még megy.
is tudok,és működnek.a hibát nekem is bedobálja,de attól még megy.
abeditomi20-07-2010 12:45:27 // 30850
azt honnan tudom, hogy pontosan melyik olaj jó a szervo szivattyúba? azt hiszem ez egy 147-esből lett kivéve!
köszi a választ
köszi a választ
abeditomi20-07-2010 08:10:35 // 30849
hát indításkor nem, aztán elindulok és max egy fél perc és szól.. egyébként pont tegnap volt olajcsere. Valaki valami megoldás?
Pat19-07-2010 22:41:05 // 30848
Azért köszi, a legtöbb vizet a termosztát házánál (ha az van a motor jobb oldalán, meg egy jeladó, ha szembe állunk vele) láttam, ezért írtam tömítést, de lehet hogy az egyik gumicső spriccelt oda..., holnap kiderül...
Hari19-07-2010 22:34:16 // 30847
:-) Nincs ilyen "tipushiba"! Tömítés pedig nincs tudomásom szerint sehol máshol a hf. és a termosztáton kívül. Esetleg valamely gumicső megrepedt a bilincs aladt!
.... esetleg a vízhűtő szélén - a peremezés alol - ereszt. (Multhéten cseréltem egy 3000 24V hűtőjét ae. a hiba miadt!) ..... na most jól megvígasztaltalak! :-I
.... esetleg a vízhűtő szélén - a peremezés alol - ereszt. (Multhéten cseréltem egy 3000 24V hűtőjét ae. a hiba miadt!) ..... na most jól megvígasztaltalak! :-I
Hari19-07-2010 22:22:44 // 30846
Szia! Ha alaposan kitisztítottad - már ahogy lehet - és nem irja vissza a hibát, akkor bízony valami más okozza a problémát!
Már találkoztam jónéhány EGR elkormolódással - főleg 159-es 2,4 JTD-en! Sajnos az a tapasztalatom 10-böl 8 cserére szorul! Smmilyen trükkel nem tudtam kitisztitaní! (Még ultrahangos tisztítoval sem!) Valszeg a szelep hejzet érzékelője tönkre megy!
(Tudomásom szerint az EGR miadt nem kéne, hogy indítási problémád legyen!)
Menetközben nincs döcögése, leállása?! .... esetleg a hozamszabályzó idétlenkedík! Vagy valamelyk porlasztó! (Túl nagy résolaj.) Sajnos igy csak tippelní lehet! Most küzdök egy 166 2,4 JTD-vel, a kis aranyos ren desen indul, csak van amikor mégse! ... és gondol 1-et leáll! :O !!! HIBAKÓD MENTES! - (most!) Egyszer beirta az 5. porlasztó poz. ézékelő hibát, ...és ennyí! Holnap tesztelem Lanch CRecordel-el. ...ha igy semm látok hibás értékeket, akkor az összes porlasztó kiugrik! Meg a hozamszab. bevizsgálás, ultrahangos tisztítás.
Nem egyszerű az élet JTD -ékkel!
Már találkoztam jónéhány EGR elkormolódással - főleg 159-es 2,4 JTD-en! Sajnos az a tapasztalatom 10-böl 8 cserére szorul! Smmilyen trükkel nem tudtam kitisztitaní! (Még ultrahangos tisztítoval sem!) Valszeg a szelep hejzet érzékelője tönkre megy!
(Tudomásom szerint az EGR miadt nem kéne, hogy indítási problémád legyen!)
Menetközben nincs döcögése, leállása?! .... esetleg a hozamszabályzó idétlenkedík! Vagy valamelyk porlasztó! (Túl nagy résolaj.) Sajnos igy csak tippelní lehet! Most küzdök egy 166 2,4 JTD-vel, a kis aranyos ren desen indul, csak van amikor mégse! ... és gondol 1-et leáll! :O !!! HIBAKÓD MENTES! - (most!) Egyszer beirta az 5. porlasztó poz. ézékelő hibát, ...és ennyí! Holnap tesztelem Lanch CRecordel-el. ...ha igy semm látok hibás értékeket, akkor az összes porlasztó kiugrik! Meg a hozamszab. bevizsgálás, ultrahangos tisztítás.
Nem egyszerű az élet JTD -ékkel!
RooDee19-07-2010 21:24:58 // 30844
neeem, még mindig nincs megoldva:( EGR szelepet kikotottem, vákum csövet leblendeltem, egy ideig oráig, 1-2-5-10 perc várakozás inditások kozt inditott is...1 ora szunettel viszont már megint nem:( indito spray-el mukodik, autokázás kozben semmi rángatás, változás.... mi lehet a baj?? izzitok?? vagy izzitorelé? vagy miért nem indiiit?? már az ideg szétváág:( :@@@@@
Kérem segitsen valakiii!!!:(
Kérem segitsen valakiii!!!:(
Pat19-07-2010 20:23:50 // 30843
Most viszont én kérnék egy kis segítséget, ha tud valaki segíteni.
Elmegy valahol a hűtőfolyadékom.
Holnap reggel ezzel kezdek, de nagy segítség lenne, ha valaki tud tippet adni, hogy esetleg van-e típusbetegsége ezzel kapcsolatban a GTV V6 TB-nek.
Ha szembe állok a géppel, egyenlőre úgy nézem, hogy valahol a jobb oldalon lehet a hűtőrendszeren a folytonossági hiány. (a kiegyenlítő tartály felöli oldal)
Szóval ha valaki hallott már több hasonló hibáról és minden esetben egy bizinyos cső, vagy tömítés volt a hiba forrása ne tartsa magában, hátha több órás keresgélést spórol meg nekem...
Előre köszi mindenkitől. Ja! és ha valakinek van a hűtőrendszerről leírása, hogy honnan hová, azt is szívesen veszem.
Elmegy valahol a hűtőfolyadékom.
Holnap reggel ezzel kezdek, de nagy segítség lenne, ha valaki tud tippet adni, hogy esetleg van-e típusbetegsége ezzel kapcsolatban a GTV V6 TB-nek.
Ha szembe állok a géppel, egyenlőre úgy nézem, hogy valahol a jobb oldalon lehet a hűtőrendszeren a folytonossági hiány. (a kiegyenlítő tartály felöli oldal)
Szóval ha valaki hallott már több hasonló hibáról és minden esetben egy bizinyos cső, vagy tömítés volt a hiba forrása ne tartsa magában, hátha több órás keresgélést spórol meg nekem...
Előre köszi mindenkitől. Ja! és ha valakinek van a hűtőrendszerről leírása, hogy honnan hová, azt is szívesen veszem.
Pat19-07-2010 20:11:12 // 30842
ha csak rugót, meg alátétet kaptál a felújító szettben, szerintem téged átvertek. Az előző autómon én is vezérlésmódosító cserével kezdtem (minden utánanézés nélkül, hát szívtam is vele rendesen az összerakáskor).
Szóval azért megoldottam saját "káromon", viszont érdekelt, hogy mi is ez és a rosszat jól szétszettem:
Tehát ez a misztikus vezérlésmódosító nem más mint egy olajnyomással működő dugattyú, ami nyomás hatására a rugó ellen dolgozva tengelyirányba elmozdul és egy spirál pályán mozogva a bordásszíjkerékhez képest a szívóvezérmű tengelyt szögben elfordítja. Tehát amikor a vezérlésmódosító tönkremegy, akkor a dogattyú tömítése elkopik és a fellépő nyomáskor az olajat részben átengedi ezért nem képes akkora szögmódosításra, tehát a szett egyik legfontosabb eleme a tömítő gyűrű. Igaz a rugó is fontos, mert ha elfárad és nem tudja alap helyzetre visszatolni, akkor ... na ezt már tudjátok...
Szóval azért megoldottam saját "káromon", viszont érdekelt, hogy mi is ez és a rosszat jól szétszettem:
Tehát ez a misztikus vezérlésmódosító nem más mint egy olajnyomással működő dugattyú, ami nyomás hatására a rugó ellen dolgozva tengelyirányba elmozdul és egy spirál pályán mozogva a bordásszíjkerékhez képest a szívóvezérmű tengelyt szögben elfordítja. Tehát amikor a vezérlésmódosító tönkremegy, akkor a dogattyú tömítése elkopik és a fellépő nyomáskor az olajat részben átengedi ezért nem képes akkora szögmódosításra, tehát a szett egyik legfontosabb eleme a tömítő gyűrű. Igaz a rugó is fontos, mert ha elfárad és nem tudja alap helyzetre visszatolni, akkor ... na ezt már tudjátok...
RooDee19-07-2010 19:55:51 // 30841
hiba megoldva, és jo, h ki nem szurta az EGR szelep a szemem:)) nah, egyenlore uugy néz ki, minden ok a verdával...ugy megy, mint a vaj, es egyre indit:)) probaut hamarosan....
Pat19-07-2010 19:50:39 // 30840
Ha csak 2-3 mp-ig hallod akkor nincs gáz, mert idő, míg a dugattyúnál megjön a nyomás...
Pat19-07-2010 19:47:43 // 30839
állandóan szól?
Buksi19-07-2010 19:41:48 // 30838
Sztem fel lehet újítani a szervószivattyút! De nem biztos, hogy mindjárt ahhoz kellene nyúlni! Legalább is nekem volt olyan, hogy elkezdett elég csúnyán szólni a szívattyúm, viszont egy olajcsere megoldotta ezt a problémát! Szóval sztem előbb ezzel próbálkozz! :-)
abeditomi19-07-2010 19:04:05 // 30837
szevasztok
még lenne olyan kérdésem, eléggé szól a szervószivattyúm azzal lehet valamit kezdeni vagy ha csapágyas akkor kuka?
még lenne olyan kérdésem, eléggé szól a szervószivattyúm azzal lehet valamit kezdeni vagy ha csapágyas akkor kuka?
RooDee19-07-2010 18:56:21 // 30836
hali! nem tudja valaki, h 156 2.4 jtd 98'as-ban hol van az EGR szelep??? 0404 ezt a hibakodot irta ki a számitogép és nem indul vasam.... koszi:) talán a tisztitasával sikerulne kikuszobolni a hibat....
Dzsozy19-07-2010 17:50:58 // 30835
Amennyiben javító szetten gondolkozol, úgy nem kell szíjat cserélned, mivel írtad, hogy kb. 1000 km ezelőtt lett cserélve.Az szinte vadi új! A javító szett meg szerintem, nekem is volt, egy silány-gyenge rugó, meg egy műanyag alátét 1900,- ft-ért. Az alátét azért kell, hogy ha cseréled a rugót akkor azt is bele kellene tenni, hogy a rugó jobban feszítsen. De mivel mozgó alkatrész, ezért azt elég faszán elnyírja. Amúgy meg ha el van kopva, (nagyon leegyszerűsítve két fogaskereket képzelj el) akkor a felújító készlet nem ér semmit. Lehet, hogy egy újabb vezérlés beállítás segítene. Amúgy meg ha csak 2-3 mp dízeles nem nagy gond véleményem szerint.
Totti19-07-2010 17:22:51 // 30834
A szij csere mindenképp ajánlott (kötelező) a többit majd az aki jobban vágja a TS-t
Tomice19-07-2010 17:19:24 // 30833
Heló!
Hamár szóba jött a vezérlésmódosító,megkérdezném hogy milyen következménnyel jár ha hallom a dízel hangot indításkor 2-3 mp.-ig de nem tudom(anyagi okok) kicserélni.Nemrég volt szervizen de csak olaj,szíjjak,szűrők,görgők,vízpumpa lett cserélve.Azóta 1000 km lett belehajtva.Érdemes-e javító szettel próbálkozni és ha igen akkor kell-e szíjjat is cserélni?
Hamár szóba jött a vezérlésmódosító,megkérdezném hogy milyen következménnyel jár ha hallom a dízel hangot indításkor 2-3 mp.-ig de nem tudom(anyagi okok) kicserélni.Nemrég volt szervizen de csak olaj,szíjjak,szűrők,görgők,vízpumpa lett cserélve.Azóta 1000 km lett belehajtva.Érdemes-e javító szettel próbálkozni és ha igen akkor kell-e szíjjat is cserélni?
Gabi8619-07-2010 15:07:47 // 30832
Üdv!
Apám Alfa 90-eshez keresnék első szélvédőt. A környéken sehol nem tudnak segíteni pedig már rengeteg helyen érdeklődtünk.
Ha tudtok légyszi segítsetek mert apám ragaszkodik ehhez az autóhoz.
Előre is köszi.
Apám Alfa 90-eshez keresnék első szélvédőt. A környéken sehol nem tudnak segíteni pedig már rengeteg helyen érdeklődtünk.
Ha tudtok légyszi segítsetek mert apám ragaszkodik ehhez az autóhoz.
Előre is köszi.
abeditomi19-07-2010 09:38:37 // 30831
köszi a választ, sokat segítettél:)
Csöri19-07-2010 09:35:17 // 30830
A vez.módnak hangja van ha rossz (indításkor kerreg, később már egész dízeles hangja lesz a gépnek tőle), azt diagnosztikával nem lehet mérni. Úgyhogy ha a jeladó rossz akkor azt kell cserélni.
abeditomi19-07-2010 09:29:46 // 30829
köszi a felvilágosítást!
és szerintetek melyiket kell cserélni, mert arra pontos választ nem adtak! vagy ilyenkor "illik" mindkettőt?
és szerintetek melyiket kell cserélni, mert arra pontos választ nem adtak! vagy ilyenkor "illik" mindkettőt?
Ofi19-07-2010 09:27:12 // 30828
Szia!
A vezérmű tengely jeladó egy elektromos jeladó, a vezérlés modositó pedid egy mechanikus alkatrész. Plusz a jeladó utángyártottban olcsobb legalább 10-15 ezer forinttal.
A vezérmű tengely jeladó egy elektromos jeladó, a vezérlés modositó pedid egy mechanikus alkatrész. Plusz a jeladó utángyártottban olcsobb legalább 10-15 ezer forinttal.
Csöri19-07-2010 09:20:36 // 30827
Benne van a nevében is. Az egyik egy jeladó, a másik módosító. Nem ugyanaz a kettő.
abeditomi19-07-2010 08:47:15 // 30826
szevasztok
van egy 1.4es TS 146-om, most vettem nemrég, volt diagnosztikán, megállapították hogy a vezérlésnél nem tuti valami. Mondták hogy ki kell cserélni a vezérműtengely jeladót...
Mi a különbség e között és a vezérlésmódosító között? Vagy ugyanarról beszélünk?:)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdv
van egy 1.4es TS 146-om, most vettem nemrég, volt diagnosztikán, megállapították hogy a vezérlésnél nem tuti valami. Mondták hogy ki kell cserélni a vezérműtengely jeladót...
Mi a különbség e között és a vezérlésmódosító között? Vagy ugyanarról beszélünk?:)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
üdv
[k i z z o]18-07-2010 20:39:28 // 30825
A túlzott igen, de aki nem tud pasztázni az talán úgysem szedi szét :)
RooDee18-07-2010 17:01:13 // 30824
tavasszal volt olyan problémám, h főtengely jeladot cseréltem, mert hol startolt, hol nem...és most megint ugyan ezt kezdi csinálni....eloszor naftaszurore gyanakodtam, mert olyan a hangja, mintha nem kapna anyagot..tul konnyen pörög. és most megint jeladot kéne cserélni?valakinek valami hasznos ötlete? 2.4jtd 156 98'
mreni18-07-2010 14:39:01 // 30823
Sziasztok!
Alfa 155 Q4 turbo szelepfedelet keresek elfogadható áron.
Repedt/sérült is érdekel
Vagy esetleg öttlet hogy merre keressek?:)
Alfa 155 Q4 turbo szelepfedelet keresek elfogadható áron.
Repedt/sérült is érdekel
Vagy esetleg öttlet hogy merre keressek?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?