Forum >> Szerelőműhely
Szatyi26-08-2012 21:44:28 // 40138
Szia. Nekem van tapasztalatom... Ha rendesen be van állitva,rendszeresen szervizelve van akkor nincsen vele gond.Ha viszont szakértelem és megfelelö müszerek nélkül volt "javitva" akkor sok vele a boszúság mire jó lesz. Fogyasztása kevesebb ezzel a váltóval mint a hagyományosssal.
Azzurro26-08-2012 21:36:38 // 40137
Tapasztalatom nincs mert nekem nem volt még, de a barátomnak van. Elég sokat szarakodik vele, a mai napokban is javítani kellett. Rá költött már vagy 40e. :-((((
Alfa GT-Csaba26-08-2012 21:19:58 // 40136
Sziasztok.Valakinek van tapasztalata a 2.0TS selespeeed váltós gépekről???Mennyire megbízhatóak azok a váltók és menyivel eszik többet mint egy manuális?
Azzurro26-08-2012 21:16:08 // 40135
35e körül mozog, és aki ért hozzá annak nem probléma a csere. :-)))
AlfaFox26-08-2012 21:08:33 // 40134
sziasztok!145 1.4T.S hez szelepvezérő módosító csere mien árba mozog és mennyire körülményes?
Azzurro26-08-2012 19:14:35 // 40133
Tudja valaki 2.0Ts-nek a hengerenkénti kompresszió adatát? Vagyis mennyi a jó érték. :-)))Mennyiért mérnek ilyet? :-)))
Imyx24-08-2012 17:33:40 // 40132
Hát, igazad lehet, így visszagondolva, valóban gyorsan indítottam a motort tankolás után, sürgősen hívott a munka :). Most már teljesen megához tért! :-). Kösz az infót.
Sotime24-08-2012 11:35:41 // 40130
Ár-Érték arány attól függ mennyiért veszed...:) Brembo és Ferodo közül az amelyikhez olcsóbban jutsz hozzá!:)
Liquid24-08-2012 11:26:12 // 40129
Brembo Max + Brembo betét
TDI7524-08-2012 11:23:52 // 40128
Szevasztok!
Mit mondtok melyiknek van a legjobb ár/érték aránya? Féktárcsában.
A betét felől már döntöttem.
Brembo
Ferodo
textar
Lpr
Lucas-trw
Mit mondtok melyiknek van a legjobb ár/érték aránya? Féktárcsában.
A betét felől már döntöttem.
Brembo
Ferodo
textar
Lpr
Lucas-trw
Wickey24-08-2012 09:43:40 // 40127
Nekem kábé kétszer fordult elő eddig hat év alatt, és úgy vélem, ahhoz volt köze, hogy tankolás utáni első indításkor nagyon rövid időn belül levettem a gyújtást. Pl. beindítottam, majd szinte közvetlen utána le is fulladtam induláskor, mert kréziféket húztam és elfeledkeztem róla, vagy be akartam indítani de túl rövid ideig indítóztam, és le kellett vennem a gyújtást hogy újra indítózhassak. Utána újraindítás után nehezen talált magára. Én nem aggódnék emiatt egyelőre.
Szoszo™23-08-2012 22:28:46 // 40126
Hy,helló Sziasztok.Kicsit befürödtem egy 1.6 ts vásárlással,ugyan is ahol elözöleg szervizelték,valószinü,hogy a főtengelyt alá köszörülték,ugyan is a túlméretes csapágy is kicsinek bizonyul.Szóval ha van valakinek valami ötlete azt szivesen meghallgatom :)
hg6idn23-08-2012 22:02:09 // 40125
Pàr hónapja engem is megtréfált, szintén nagyon nulla állásban tanoltam. Sokáig nullát mutatott, de azóta ok. Kopp kopp...
Gabesz0123-08-2012 21:29:50 // 40124
Köszi a válasz
Imyx23-08-2012 18:26:50 // 40123
:), tényleg, köszi!! :-)).
Alfa GT-Csaba23-08-2012 18:13:53 // 40122
A tankba van :-)!!Valószínű szorul azért megy fel lassan.
Imyx23-08-2012 17:38:32 // 40121
Ma reggel tankolás után arra lettem figyelmes, hogy teletank után a műszer ugyanott állt (majdnem 0-nál) ahol tankolás előtt. Hosszabb autózás után lassan felkúszott majdnem az utolsó rovátkáig. Hol találom az üzemanyagszint érzékelőt? Cserélni kell?
156-nál. köszönöm!!
156-nál. köszönöm!!
droberto23-08-2012 12:28:26 // 40120
A váltóház oldalán van egy csavar - ott kell beletölteni!
Selénia Tutela Car Matryx SAE 75W-85 API GL4
Selénia Tutela Car Matryx SAE 75W-85 API GL4
Thorpe23-08-2012 11:50:16 // 40119
Tanácsot köszi. :)
Hamarosan letépem, de van még dolog:
Akartam gyári gömb formájú gombot rá - sajnos csak felhúzósban létezik. Az viszont nem kompatibilis.
MOMO-t néztem rá, viszont egyikhez sincs olyan váltónyak, ami gyári gombnak része és fenntartja a váltószoknyát a tépőzár, patent rögzítéssel. Ha csak a váltógombot rakom fel, akkor a váltószoknyát nincs ami a magasban tartsa, azaz összeszottyad.
Erre van-e vkinek megoldása?
Hamarosan letépem, de van még dolog:
Akartam gyári gömb formájú gombot rá - sajnos csak felhúzósban létezik. Az viszont nem kompatibilis.
MOMO-t néztem rá, viszont egyikhez sincs olyan váltónyak, ami gyári gombnak része és fenntartja a váltószoknyát a tépőzár, patent rögzítéssel. Ha csak a váltógombot rakom fel, akkor a váltószoknyát nincs ami a magasban tartsa, azaz összeszottyad.
Erre van-e vkinek megoldása?
gecsa22-08-2012 09:28:43 // 40118
jaja...tud meglepetést okozni,amikor megindul...:D
GTVili21-08-2012 23:55:03 // 40117
Megmarkolod....és letéped. Vigyázz,nehogy szájba vágd magad....
Wickey21-08-2012 22:15:01 // 40116
hamarabb kikönyököl belőlük a hajtókar. :-PPP
GTVili21-08-2012 22:04:40 // 40115
Sajnos csak egyben cserélhető.....
Kau21-08-2012 21:20:36 // 40114
Urak!
A 146-osnál a lengőkart csak egyben lehet cserélni vagy lehet külön a gömbfejet is?
A 146-osnál a lengőkart csak egyben lehet cserélni vagy lehet külön a gömbfejet is?
mizooo21-08-2012 20:06:06 // 40113
Aham értem. Valószínűleg nem is lehet a harangot normálisan cserélni a féltengely kivétele nélkül.
Gabesz0121-08-2012 19:44:37 // 40112
Nem tudom én se, ezért kérek itt segítséget, hátha valaki már csinálta 159nél..
Gabesz0121-08-2012 19:43:45 // 40111
Dehogy! :D :D :D :D
Csak mivel ki lesz szedve a féltengely, ezért némi olaj is kifolyik, amit pótolni kell.
Igen a gumiharang azt védi, de mivel ki van repedve, tehát kiveri a zsírt, ezért ki kell cserélni a gumiharangot. Ahhoz ki kell venni a féltengelyt. Ha kivesszük, némi olaj veszteség is lesz. Amit pótolnék , csak a 159be nem tom,h hol kell.. ha ugyan ott,ahol a 156-ba,akkor tiszta a dolog..
Csak mivel ki lesz szedve a féltengely, ezért némi olaj is kifolyik, amit pótolni kell.
Igen a gumiharang azt védi, de mivel ki van repedve, tehát kiveri a zsírt, ezért ki kell cserélni a gumiharangot. Ahhoz ki kell venni a féltengelyt. Ha kivesszük, némi olaj veszteség is lesz. Amit pótolnék , csak a 159be nem tom,h hol kell.. ha ugyan ott,ahol a 156-ba,akkor tiszta a dolog..
mreni21-08-2012 18:19:27 // 40110
na de ha ki kell venni a féltengelyt a váltóból(márpedig ki kell) akkor lehet folyás,most fejből nem tudom,hogy a 159ből ki kell húzni vagy csak oldani kell a csavarokat csonkon.
mizooo21-08-2012 17:49:29 // 40109
Gumiharang cserénél váltóolaj?? Akkor ott nagy baj lenne :) A gumiharang csak a zsírozott részt védi szerintem. üdv
Gabesz0121-08-2012 17:45:32 // 40108
Sziasztok!
159-em bal első féltengely gumiharang cseréje lesz.
Féltengely kiszedésekor nyilván kifolyik egy kis váltóolaj... még nem szedtük szét,ezért kérdezem,h hol kell bele tölteni, pótolni az olajat, és milyen olaj való bele? ( nem lapoztam még fel a könyvet ) :)
159-em bal első féltengely gumiharang cseréje lesz.
Féltengely kiszedésekor nyilván kifolyik egy kis váltóolaj... még nem szedtük szét,ezért kérdezem,h hol kell bele tölteni, pótolni az olajat, és milyen olaj való bele? ( nem lapoztam még fel a könyvet ) :)
Thorpe21-08-2012 16:49:58 // 40107

A gyári sebváltó gomb.
Csavarni egyelőre nem mertem, csavar bemeneti pontokat meg nem találtam
Hogyan lehet szakszerűen cserélni?
Imyx21-08-2012 12:27:12 // 40106
Ha nagyon kormos, (mint a dízeleké) a sok olajfogyasztástól van.
Liquid21-08-2012 12:09:12 // 40105
az attól függ milyen van benne :)
50e és 100e km-es készlet
50e és 100e km-es készlet
Azzurro21-08-2012 11:16:05 // 40104
Ma megnéztem az olajat reggele indulás előtt, és még több van benne mint volt. Ijedség elszállt! Mivel ahogyan írtam félig volt a nívó mikor elindultam, és most hogy kapott 1 liter olajat, most telit jelez. Szóval 5dl körül evett. Tegnap még nagyon meleg volt az autó, és nem ülepedett le teljesen. :-)))
Azzurro21-08-2012 11:11:07 // 40103
Hajtókar csapággyal vittem oda, mivel kopogót a motor. :-(((( De nincs gond a motorral. Biztos hogy nem olyan mint egy gyári, de jobb mint volt. És nem bántam meg, hogy nem egy bontott motor vettem bele, hanem felújítottam. :-))))
Robbye21-08-2012 10:54:06 // 40102
Szép napot Car Társak.
156 2.0 ts gyertyákat hány km-ént kell cserélni?
156 2.0 ts gyertyákat hány km-ént kell cserélni?
[k i z z o]20-08-2012 22:48:30 // 40101
Sajnos nem injektor vagy lambda bajod van, hanem eszi a motorod az olajat. Figyelj oda, hogy mindig legyen benne olaj (hamar csapágyas lesz ha kieteted vele az olajat a karterből.).
Rakhatsz bele 10W50/60 -as olajat, azt is megeszi sajnos.
A kormos kipufogó lehet üzemanyagtól is, de annak a gyertyaképen látszódnia kell és nem minimális többletfogyasztás okozza.
És a helyedben egy vizsgálatra visszavinném oda, ahol csinálták. Gondolom előtte is ilyen hibával vitted oda.
Rakhatsz bele 10W50/60 -as olajat, azt is megeszi sajnos.
A kormos kipufogó lehet üzemanyagtól is, de annak a gyertyaképen látszódnia kell és nem minimális többletfogyasztás okozza.
És a helyedben egy vizsgálatra visszavinném oda, ahol csinálták. Gondolom előtte is ilyen hibával vitted oda.
Azzurro20-08-2012 22:36:46 // 40100
Az első az jó volna. Nem próbáltam még. :-)))
A második , nálam is ugyan az. :-)))
A utolsó, szintén zenész.
A második , nálam is ugyan az. :-)))
A utolsó, szintén zenész.
Azzurro20-08-2012 22:33:53 // 40099
Nincs olaj folt alatta. Semmi!!! :-))) Még csak az kellene. Az olajszint ellenőrzéskor figyeltem fel a kipufogóra. :-(((
Liquid20-08-2012 22:32:50 // 40098
nem feltétlenül sok, attól függ hogy vezetsz, én szinte mindig padlóval gyorsítottam, mert imádtam a hangját :)
140-150, csomagok 5 személy, 9.5
130-140, 4 személy kevesebb csomag 9-9.5
160-180, 5 személy csomagok 10,4
100-110, 3 személy 7,5
kb. ezekre emlékezem így hirtelen, a nagy átlagom 10 körül volt
140-150, csomagok 5 személy, 9.5
130-140, 4 személy kevesebb csomag 9-9.5
160-180, 5 személy csomagok 10,4
100-110, 3 személy 7,5
kb. ezekre emlékezem így hirtelen, a nagy átlagom 10 körül volt
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:31:10 // 40097
Ha nincs olajtócsa a kocsi alatt, akkor nagyon erős a gyanú, hogy a korom az olajtól van :-(
Azzurro20-08-2012 22:29:04 // 40096
Arra gondolok hogy ha nem porlassza, hanem néha köpi csak a benzint, akkor kórmolhat is. Mivel nem égeti el igazán a benzint.
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:26:03 // 40095
Passz. Itt az oldalon nem nagyon emlékszem, hogy valaki írta volna, hogy baja lett volna a TS injektorokkal.
Azzurro20-08-2012 22:24:14 // 40094
Akkor azt mondod nem sok a 9liter??? :-)))
Liquid20-08-2012 22:24:09 // 40093
igen tudom ugyanaz. Lehet az én lábammal van baj :) a lambda elvben az enyémben is jó, ellenőriztük többször is az értékeit.
Azzurro20-08-2012 22:22:48 // 40092
Haza megyek egy kiolvasással indítók. Az bizti. :-))) Injektor nem lehet gond a fogyasztásba? :-)))
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:22:08 // 40091
Most mentünk olasz-osztrák autópályán tartós 130 körül, így 8 lett. Elvileg ugyan az a motorunk a cartárssal.
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:18:54 // 40090
Nem csak a rángatás jelzi, hogy kakukk, hanem pl a fogyasztás növekedése is. Ki kellene olvastatni. Anno a 146-ban kétszer is cseréltem egymás után.
Liquid20-08-2012 22:18:18 // 40089
nekem is 9 vagy afelett volt mindig a fogyasztásom, max akkor ment lejjebb ha városon és autópályán kívül közlekedtem csak, az olajfogyasztás viszont nagyon sok, az enyém egyáltalán nem ette
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
359
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas