Forum >> Szerelőműhely
Zsombor12-10-2014 17:33:21 // 49342
Szissztok! Rém banális kérdés, de Brerában (az eleje ugye lényegében 159) hogy a rossebbe cserélek tompított izzót? :) Letekerném annak a csőnek a végét, de mögötte van egy burkolt kàbel, ami miatt nem, hogy hozzáférni nem lehet, de nem is nagyon engedni kijjebb tekerni :) Köszönöm a segítséget előre is.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2014 16:35:47 // 49341
Valaki nem tudja véletlen hogy 145-ben mi vezérli a szakaszos ablaktörlést? a hiba az hogy néha konkrétan nem csinál semmit ha szakaszosra teszem,aztán van hogy megy aztán bekapcsolja a harmadik fokozatot,és alig akar megállni.Ötlet?
NT Kundi12-10-2014 16:35:47 // 49340
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
Lali7512-10-2014 14:53:43 // 49339
Elvileg rajt van a trafón...
barkoczi tesók12-10-2014 10:46:46 // 49338
Kösz át nézem hogy találok e valami hozzá kapcsolódót.
Piritu - 1.000.00011-10-2014 20:18:41 // 49337
Gondolom Docky Cartárs oldaláról már letöltöttétek a manualt :-)
Igaz, ezt nem a GTV-nél találtam, de talán segít
Igaz, ezt nem a GTV-nél találtam, de talán segít
barkoczi tesók11-10-2014 19:47:10 // 49336
Hello!
Valaki meg tudná mondani a GTV V6 turbónál a gyetyakébelek csatlakozásának a helyes sorrendjét a trafón?
Valaki meg tudná mondani a GTV V6 turbónál a gyetyakébelek csatlakozásának a helyes sorrendjét a trafón?
csokagm11-10-2014 19:10:25 // 49335
Kikönyökölt hátul valamelyik szilent a 166-on. Nyöszörög.
Hová érdemes vinni ahol préselik? Illetve érdemes ilyen powerflex-es poliuretánt venni ?:)
Hová érdemes vinni ahol préselik? Illetve érdemes ilyen powerflex-es poliuretánt venni ?:)
Lali7511-10-2014 18:07:30 // 49334
Gumit felpumpálni! Ez nagyon tetszik! Ötletes....😁
Tozo11-10-2014 17:44:23 // 49333
Nekem is szükség volt erre, egy fadarabbal lett megfeszítve és egy felpumpálható gumi lett begyűrve majd felpumpálva :-) Kb 2 perc volt, minimális sérüléssel.
Sok sikert!
Sok sikert!
Világcsavargó11-10-2014 17:11:30 // 49332
Köszi. Ha visszaérünk megpróbáljuk. Remélem sikerülni fog... :(
Tozo11-10-2014 16:56:31 // 49331
Üdv,
vmelyik első ajtó sarkát óvatosan kifeszíted majd egy hosszú, megfelelően meghajlított dróttal vagy pálcával kinyitod a zárat.
vmelyik első ajtó sarkát óvatosan kifeszíted majd egy hosszú, megfelelően meghajlított dróttal vagy pálcával kinyitod a zárat.
Világcsavargó11-10-2014 16:47:34 // 49330
Sziasztok! Segítségre volna szükségünk! Szekszárdra jöttem osztálytalálkozóra és a panzió előtt szépen bezártam a 159 csomagratrójába a kulcsomat!! Tud valaki okos megoldást, van-e valaki a környéken aki tud ebben segíteni? Pótkulcs Pesten... :(
fisch10-10-2014 19:29:33 // 49329
Sziasztok,
az aläbbi hibäval kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsotokat, hátha valaki már találkozott ilyennel:
Ha felkapcsolom a világítást, akkor kb. 10 percig semmi gondom, majd hirtelen bejelez a comp, hogy a bal oldali helyzetjelző kiégett, de a hiba egyből el is tűnik. Ezután egyre rövidebb időközönként előjön a jelzés, mígnem folyamatosan, kb. 3 másodpercenként sípol a comp és újra jelzi a hibát. Ez valami iszonyat idegesítő. A másik probléma az, hogy mindeközben elkezd szabályos időközönként villogni a bal hátsó lámpám, mintha index lenne. Az izzót már kicseréltem és a kontaktokat is ellenőriztem a kábellel egyetemben, de azokkal nincs baj szerintem. Normális hétköznapi izzókat használok, semmiféle tescotunying nincs a világításomban.
A furcsa az, hogy tök szabályosan ugyanannyi idő után kezdődik a probléma minden alkalommal és a sípolások közötti időtartam is egyenletesen rövidül, mígnem szinte már szünet nélkül vinnyog az izzó miatt.
Az egyik német fórumon találtam pár bejegyzést, ott valami VNQ810-es típusú IC meghibásodását írták ketten is, akiknek hasonló problémájuk volt.
Egyelőre kivettem az izzót a foglalatból, így féklámpám sincs bal oldalon, de képtelenség ezzel a hibával autózni.
Ha valaki jártas a témában, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm!
fisch
az aläbbi hibäval kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsotokat, hátha valaki már találkozott ilyennel:
Ha felkapcsolom a világítást, akkor kb. 10 percig semmi gondom, majd hirtelen bejelez a comp, hogy a bal oldali helyzetjelző kiégett, de a hiba egyből el is tűnik. Ezután egyre rövidebb időközönként előjön a jelzés, mígnem folyamatosan, kb. 3 másodpercenként sípol a comp és újra jelzi a hibát. Ez valami iszonyat idegesítő. A másik probléma az, hogy mindeközben elkezd szabályos időközönként villogni a bal hátsó lámpám, mintha index lenne. Az izzót már kicseréltem és a kontaktokat is ellenőriztem a kábellel egyetemben, de azokkal nincs baj szerintem. Normális hétköznapi izzókat használok, semmiféle tescotunying nincs a világításomban.
A furcsa az, hogy tök szabályosan ugyanannyi idő után kezdődik a probléma minden alkalommal és a sípolások közötti időtartam is egyenletesen rövidül, mígnem szinte már szünet nélkül vinnyog az izzó miatt.
Az egyik német fórumon találtam pár bejegyzést, ott valami VNQ810-es típusú IC meghibásodását írták ketten is, akiknek hasonló problémájuk volt.
Egyelőre kivettem az izzót a foglalatból, így féklámpám sincs bal oldalon, de képtelenség ezzel a hibával autózni.
Ha valaki jártas a témában, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm!
fisch
GTPeti10-10-2014 16:30:49 // 49328
Sajnos az összes közvetlen bef. motor érintett a szelepkoszolódásban. :(
Vezmód gondok? Annyi, hogy tönkremegy. :) Pont, mint a TS-eknél. Ez abszolút nem JTS-specifikus.
(Ezzel együtt nem védeni akarom.)
Vezmód gondok? Annyi, hogy tönkremegy. :) Pont, mint a TS-eknél. Ez abszolút nem JTS-specifikus.
(Ezzel együtt nem védeni akarom.)
.......................10-10-2014 16:25:27 // 49327
lerakódik a kosz a szívószelepen,a 2,0 jTS ben
hallottam már vezérműtengely kopásokról is
meg vezérlésmódosító gondokról
szóval nem egy igénytelen blokk,ha rossz kezekben van árt neki
hallottam már vezérműtengely kopásokról is
meg vezérlésmódosító gondokról
szóval nem egy igénytelen blokk,ha rossz kezekben van árt neki
Tomi14510-10-2014 15:14:00 // 49326
Legyen mondjuk az amelyik a Gt-ben is van :)
GTPeti10-10-2014 15:01:18 // 49325
Melyikről?
2.0 -> Alfa TS változtatásokkal (lásd blog)
1.8 -> GM blokk
2.2 -> GM blokk
2.0 -> Alfa TS változtatásokkal (lásd blog)
1.8 -> GM blokk
2.2 -> GM blokk
Tomi14510-10-2014 14:58:47 // 49324
Sziasztok!
Valaki tudna mondani pár szót a JTS benzinmotorról, hogy jó-e meg ilyenek? Köszönöm
Valaki tudna mondani pár szót a JTS benzinmotorról, hogy jó-e meg ilyenek? Köszönöm
Johnnyblo10-10-2014 14:14:20 // 49323
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hol lehet beszerezni főtengelyt ? Gépem: 2000. évjáratú 156 1.6 TS. SW !
Bazsa7210-10-2014 10:36:44 // 49322
Köszi. Megnézem a vezetékelés és ha ott nincs gond akkor zárcsere. Köszi!
Rolee4610-10-2014 01:25:08 // 49321
Nekem is a 155ön igy kezdödött,töltès volt de a hidegbe egyre többször csinálta aztán kb egy hónap utan megadta magát a generátor.
yani🍀09-10-2014 22:17:59 // 49320
A vezetőoldali zár nem indítja a többit. Pontosan nem tudom milyen zár van a 145-ben, de szerintem a kapcsoló benne van a zárban. Ha nincs vezetékszakadás valahol, akkor valószínűleg zárat kell cserélned.
Bazsa7209-10-2014 22:01:35 // 49319
Üdv mindenkinek! Központi zár problémával küzdök és tanácsot kérnék.
Ha a vez olxalról zárom be a gépet, akkor csak azt az ajtót zárja, viszont ha az utas oldali ajtónál zárok, akkor minden ajtót zár.
Mi lehet a gond és hogy tudnám orvosolni?
Köszi előre is.
Ha a vez olxalról zárom be a gépet, akkor csak azt az ajtót zárja, viszont ha az utas oldali ajtónál zárok, akkor minden ajtót zár.
Mi lehet a gond és hogy tudnám orvosolni?
Köszi előre is.
forrasr08-10-2014 19:07:17 // 49318
Sziasztok! Egy hete kb olyan szokást vett fel a gépem, hogy indítás után csak ha megemelem a fordulatszámot alapjáratról akkor alszik ki a töltésjelző lámpa, utána ha terhelem sem jelez újra alapjáratra visszaengedve sem, mentem vele kb 150km-t és töltenie kellett mert már lemerült volna az akksi. Még nem mértem rá, mit gondoltok, generátor hiba lehet?(mert másra nem tudok gondolni.)
alfaspetya08-10-2014 12:00:14 // 49317
Ha valaki esetleg hozzám hasonlóan repedt szívócsővel küzd V6-nál, itt van hozzá szilikon szívócső:
AutoLusso Parts
Ráadásul rögtön 3 féle színben is :D
AutoLusso Parts
Ráadásul rögtön 3 féle színben is :D
0Balazs08-10-2014 06:39:04 // 49316
Megneztem, kb 80% ig van a nivon is. Muszaj volt vele haza mennem, de azota nem volt gond. Bizom benne hogy csak valami szenzor hiba vagy kommunikacios hiba volt.
Koszi a tippet.
Koszi a tippet.
DieselManiaco(NagyVad)07-10-2014 18:27:51 // 49315
ebben nem vagyok biztos,már csak azért mert a vezető oldalra jön ki a radiátor....
Ferke07-10-2014 14:17:00 // 49313
Le kell bontani az egész anyós oldalt, aztán jöhet ki az egész fűtésbox...ennél részletesebben szerintem senki nem fogja leírni, mert 200 csavar, és elég ocsmány meló.....
Bilux07-10-2014 13:59:29 // 49312
Olajmennyiség megfelelő a kocsiban? Nívó pálcát nézz ne a kijelzőt.
0Balazs07-10-2014 13:11:39 // 49311
Sziasztok. Reggel egy hirtelen fordulonal az autom (147 1.9jtdm 16v 2005) egy pillanatra sipolt es kiirta, hogy engine oil pressure low.De csak egy pillantra, eppen csak elolvastam a feliratot, aztan mintha mi sem tortent volna. El merjek igy indulni vele? Van erre valami teszt amivel ki tudom deriteni, hogy tenyleg alacsony-e az olajnyomad? Vagy csak szenzorhiba lett volna? Sajnos moat hirtelen nem tudom kiolvasni :S
ervin07-10-2014 11:55:22 // 49310
Sziasztok!
145 fűtőradiátor témában kis segítséget kérnék: fagyállószag van az autóban fűtést kapcsolva, csipegeti is a vizet a tartályból, ugyan a szőnyegeim nem vizesek. Gondolom, ha cső, vagy csap szállt volna el , nem csak a fűtés kapcsolás után érezném a szagot. Vélhetően radiátorcserés.
Tudna valaki rutinos segíteni, hogy milyen sorrendben szedjem szét a műszerfalat, milyen csavarok-hol vannak, hogy tudnék a legegyszerűbben hozzáférni a radiátorhoz anélkül, hogy bármit eltörnék.
Köszönöm!
145 fűtőradiátor témában kis segítséget kérnék: fagyállószag van az autóban fűtést kapcsolva, csipegeti is a vizet a tartályból, ugyan a szőnyegeim nem vizesek. Gondolom, ha cső, vagy csap szállt volna el , nem csak a fűtés kapcsolás után érezném a szagot. Vélhetően radiátorcserés.
Tudna valaki rutinos segíteni, hogy milyen sorrendben szedjem szét a műszerfalat, milyen csavarok-hol vannak, hogy tudnék a legegyszerűbben hozzáférni a radiátorhoz anélkül, hogy bármit eltörnék.
Köszönöm!
Ferke07-10-2014 11:49:12 // 49309
Simán le kell pattintani. Az egy gömbfej végül is...
Mulder06-10-2014 16:59:53 // 49308
Szevasztok!
Segíííítség. Kiolvasták ma itt németországban a vasat mert melegen ki-kigyullad a motordiagnosztika lámpa.
Hiba: OT-sensor. Srác azt mondta, hogy a főtengelyen a sensor. Van még ott nekünk valami? Ez remélem nálatok is a főtengely jeladót jelenti!? ha igen, akkor........
145 1.4 ts 2000-hez keresek főtengely jeladót!
Észrevételeket ide, ajánlatokat oldalamra, e-mailben várom.
Köszi a segítséget!
Segíííítség. Kiolvasták ma itt németországban a vasat mert melegen ki-kigyullad a motordiagnosztika lámpa.
Hiba: OT-sensor. Srác azt mondta, hogy a főtengelyen a sensor. Van még ott nekünk valami? Ez remélem nálatok is a főtengely jeladót jelenti!? ha igen, akkor........
145 1.4 ts 2000-hez keresek főtengely jeladót!
Észrevételeket ide, ajánlatokat oldalamra, e-mailben várom.
Köszi a segítséget!
Bubi (147)06-10-2014 15:43:30 // 49307
Köszi!!!!!!!!!!!
Bubi (147)06-10-2014 12:53:23 // 49305
Valaki segitsen 147 1,9jtm izzító gyertyáról hogy kell levenni a gyertyapipát ,tekerni kell vagy csak le kell huzni?SÜRGÖS!!!!!!!!!!!!!
Fangio05-10-2014 19:59:56 // 49304
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm 166-osa leállt (2,5 V6), nem lehet elindítani. Hibakód olvasásnál vezérmű tengely jeladót írta ki (P0340), de a leírásban azt is írja hogy egyes típusokban állandóan meg van a hibakód, amíg nem jár a motor. Esetleg tudja valaki hogy a 166-os mindig küldi-e ezt a hibakódot?
Előre is köszönöm!
Az egyik ismerősöm 166-osa leállt (2,5 V6), nem lehet elindítani. Hibakód olvasásnál vezérmű tengely jeladót írta ki (P0340), de a leírásban azt is írja hogy egyes típusokban állandóan meg van a hibakód, amíg nem jár a motor. Esetleg tudja valaki hogy a 166-os mindig küldi-e ezt a hibakódot?
Előre is köszönöm!
swan05-10-2014 19:20:32 // 49303
Ebben senki nem tud segíteni?
Andrewxy05-10-2014 17:03:36 // 49302
És mindig ugyanazt? :)
GTPeti05-10-2014 16:38:18 // 49301
Folyamatosan kiszakad? Én nyestre gyanakodnék...
Andrewxy05-10-2014 15:50:06 // 49300
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valami jó féltengely gumiharang fajtát 147 jtd-hez? most kell 3x cseréltetnem az utas oldali belsőt, mert folyamatosan kiszakad :(
Tudnátok ajánlani valami jó féltengely gumiharang fajtát 147 jtd-hez? most kell 3x cseréltetnem az utas oldali belsőt, mert folyamatosan kiszakad :(
gagaracer05-10-2014 15:03:10 // 49299
Üdv!Nem tud valaki Sopron környékén olyan Szervizről aki ért az olasz autók-hoz,nem baj ha látott már pár Twinspark-ot is esetleg,mert egyszerűen én nem ismerek Győrnél közelebb,de ott meg egy vagyont kérnének el csak munkadíjra,úgy hogy mindenem megvan ami kell egy vezérléscseréhez(vezérlés szett,vez.módosító,vízpumpa,vezérműtengely szimering,szelepfedéltömítés,még fagyálló is).Ha bárki ismer valakit Győr-Moson-Sopron megyébe írjon pls.
Bilux04-10-2014 17:01:39 // 49298
Hozzáértőket kérdezem, melyiket vehetem meg?
Cifam nem tartott ki 1 évig sem tavasszla cseréltem ma a plázánál hagyott az autó mert nem lehetett a kuplungot kinyomni. CIFAMOT soha ne vegyen senki!
Tehát melyiket?
BREMBO Kuplung munkahenger A központban van. ME23012 11.937 Ft
FEBI Kuplung munkahenger A központban van. FEBI14127 11.930 Ft
Cifam nem tartott ki 1 évig sem tavasszla cseréltem ma a plázánál hagyott az autó mert nem lehetett a kuplungot kinyomni. CIFAMOT soha ne vegyen senki!
Tehát melyiket?
BREMBO Kuplung munkahenger A központban van. ME23012 11.937 Ft
FEBI Kuplung munkahenger A központban van. FEBI14127 11.930 Ft
swan03-10-2014 18:40:14 // 49297
Sziasztok!Tud valaki segíteni abban hogyan kell leakasztani a váltóbowdent? 147 alfáról van szó. Elsősorban a piros körrel jelzett érdekelne de a zölre is kíváncsi vagyok. A két fehér pöcköt össze kell nyomni vagy szét kell feszíteni? Esetleg az egészet a piros karikával elfordítani. Nem akarom nagyon feszegetni nehogy kárt okozzak. Előre is köszi.
Peti156Sw03-10-2014 17:57:04 // 49296
sebaj, végül is ez nem egy hátrány. :)
pettinke03-10-2014 17:13:26 // 49295
lehet utólag behúzott külső GSM antenna kábele is, ami valami fixen beszerelős autótelefonhoz tartozott. leszerelték az antennát meg a telefon modult, a derótot meg nem volt kedvük kihúzni.
Zsombor03-10-2014 16:05:38 // 49294
Mocskosul nem vágom, mi van egy vezérlésszettben. Hallomásból vannak infóim, hogy szíjak, görgők, meg vízpumpa, de azért mondom a teljeset, hogy az alatt a teljes vezérlést értsük :)
mreni03-10-2014 15:54:01 // 49293
Attol fugg mi van benne. Hosszbordas ,vizpumpa?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?