Forum >> Szerelőműhely

Zsombor12-10-2014 17:33:21 // 49342
Szissztok! Rém banális kérdés, de Brerában (az eleje ugye lényegében 159) hogy a rossebbe cserélek tompított izzót? :) Letekerném annak a csőnek a végét, de mögötte van egy burkolt kàbel, ami miatt nem, hogy hozzáférni nem lehet, de nem is nagyon engedni kijjebb tekerni :) Köszönöm a segítséget előre is.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2014 16:35:47 // 49341
Valaki nem tudja véletlen hogy 145-ben mi vezérli a szakaszos ablaktörlést? a hiba az hogy néha konkrétan nem csinál semmit ha szakaszosra teszem,aztán van hogy megy aztán bekapcsolja a harmadik fokozatot,és alig akar megállni.Ötlet?
NT Kundi12-10-2014 16:35:47 // 49340
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
Lali7512-10-2014 14:53:43 // 49339
Elvileg rajt van a trafón...
barkoczi tesók12-10-2014 10:46:46 // 49338
Kösz át nézem hogy találok e valami hozzá kapcsolódót.
Piritu - 1.000.00011-10-2014 20:18:41 // 49337
Gondolom Docky Cartárs oldaláról már letöltöttétek a manualt :-)
Igaz, ezt nem a GTV-nél találtam, de talán segít
barkoczi tesók11-10-2014 19:47:10 // 49336
Hello!
Valaki meg tudná mondani a GTV V6 turbónál a gyetyakébelek csatlakozásának a helyes sorrendjét a trafón?
csokagm11-10-2014 19:10:25 // 49335
Kikönyökölt hátul valamelyik szilent a 166-on. Nyöszörög.
Hová érdemes vinni ahol préselik? Illetve érdemes ilyen powerflex-es poliuretánt venni ?:)
Lali7511-10-2014 18:07:30 // 49334
Gumit felpumpálni! Ez nagyon tetszik! Ötletes....😁
Tozo11-10-2014 17:44:23 // 49333
Nekem is szükség volt erre, egy fadarabbal lett megfeszítve és egy felpumpálható gumi lett begyűrve majd felpumpálva :-) Kb 2 perc volt, minimális sérüléssel.
Sok sikert!
Világcsavargó11-10-2014 17:11:30 // 49332
Köszi. Ha visszaérünk megpróbáljuk. Remélem sikerülni fog... :(
Tozo11-10-2014 16:56:31 // 49331
Üdv,
vmelyik első ajtó sarkát óvatosan kifeszíted majd egy hosszú, megfelelően meghajlított dróttal vagy pálcával kinyitod a zárat.
Világcsavargó11-10-2014 16:47:34 // 49330
Sziasztok! Segítségre volna szükségünk! Szekszárdra jöttem osztálytalálkozóra és a panzió előtt szépen bezártam a 159 csomagratrójába a kulcsomat!! Tud valaki okos megoldást, van-e valaki a környéken aki tud ebben segíteni? Pótkulcs Pesten... :(
fisch10-10-2014 19:29:33 // 49329
Sziasztok,

az aläbbi hibäval kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsotokat, hátha valaki már találkozott ilyennel:

Ha felkapcsolom a világítást, akkor kb. 10 percig semmi gondom, majd hirtelen bejelez a comp, hogy a bal oldali helyzetjelző kiégett, de a hiba egyből el is tűnik. Ezután egyre rövidebb időközönként előjön a jelzés, mígnem folyamatosan, kb. 3 másodpercenként sípol a comp és újra jelzi a hibát. Ez valami iszonyat idegesítő. A másik probléma az, hogy mindeközben elkezd szabályos időközönként villogni a bal hátsó lámpám, mintha index lenne. Az izzót már kicseréltem és a kontaktokat is ellenőriztem a kábellel egyetemben, de azokkal nincs baj szerintem. Normális hétköznapi izzókat használok, semmiféle tescotunying nincs a világításomban.
A furcsa az, hogy tök szabályosan ugyanannyi idő után kezdődik a probléma minden alkalommal és a sípolások közötti időtartam is egyenletesen rövidül, mígnem szinte már szünet nélkül vinnyog az izzó miatt.
Az egyik német fórumon találtam pár bejegyzést, ott valami VNQ810-es típusú IC meghibásodását írták ketten is, akiknek hasonló problémájuk volt.

Egyelőre kivettem az izzót a foglalatból, így féklámpám sincs bal oldalon, de képtelenség ezzel a hibával autózni.

Ha valaki jártas a témában, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.

Előre is köszönöm!
fisch
GTPeti10-10-2014 16:30:49 // 49328
Sajnos az összes közvetlen bef. motor érintett a szelepkoszolódásban. :(

Vezmód gondok? Annyi, hogy tönkremegy. :) Pont, mint a TS-eknél. Ez abszolút nem JTS-specifikus.

(Ezzel együtt nem védeni akarom.)
.......................10-10-2014 16:25:27 // 49327
lerakódik a kosz a szívószelepen,a 2,0 jTS ben
hallottam már vezérműtengely kopásokról is
meg vezérlésmódosító gondokról

szóval nem egy igénytelen blokk,ha rossz kezekben van árt neki
Tomi14510-10-2014 15:14:00 // 49326
Legyen mondjuk az amelyik a Gt-ben is van :)
GTPeti10-10-2014 15:01:18 // 49325
Melyikről?
2.0 -> Alfa TS változtatásokkal (lásd blog)
1.8 -> GM blokk
2.2 -> GM blokk
Tomi14510-10-2014 14:58:47 // 49324
Sziasztok!
Valaki tudna mondani pár szót a JTS benzinmotorról, hogy jó-e meg ilyenek? Köszönöm
Johnnyblo10-10-2014 14:14:20 // 49323
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hol lehet beszerezni főtengelyt ? Gépem: 2000. évjáratú 156 1.6 TS. SW !
Bazsa7210-10-2014 10:36:44 // 49322
Köszi. Megnézem a vezetékelés és ha ott nincs gond akkor zárcsere. Köszi!
Rolee4610-10-2014 01:25:08 // 49321
Nekem is a 155ön igy kezdödött,töltès volt de a hidegbe egyre többször csinálta aztán kb egy hónap utan megadta magát a generátor.
yani🍀09-10-2014 22:17:59 // 49320
A vezetőoldali zár nem indítja a többit. Pontosan nem tudom milyen zár van a 145-ben, de szerintem a kapcsoló benne van a zárban. Ha nincs vezetékszakadás valahol, akkor valószínűleg zárat kell cserélned.
Bazsa7209-10-2014 22:01:35 // 49319
Üdv mindenkinek! Központi zár problémával küzdök és tanácsot kérnék.
Ha a vez olxalról zárom be a gépet, akkor csak azt az ajtót zárja, viszont ha az utas oldali ajtónál zárok, akkor minden ajtót zár.
Mi lehet a gond és hogy tudnám orvosolni?
Köszi előre is.
forrasr08-10-2014 19:07:17 // 49318
Sziasztok! Egy hete kb olyan szokást vett fel a gépem, hogy indítás után csak ha megemelem a fordulatszámot alapjáratról akkor alszik ki a töltésjelző lámpa, utána ha terhelem sem jelez újra alapjáratra visszaengedve sem, mentem vele kb 150km-t és töltenie kellett mert már lemerült volna az akksi. Még nem mértem rá, mit gondoltok, generátor hiba lehet?(mert másra nem tudok gondolni.)
alfaspetya08-10-2014 12:00:14 // 49317
Ha valaki esetleg hozzám hasonlóan repedt szívócsővel küzd V6-nál, itt van hozzá szilikon szívócső:
AutoLusso Parts

Ráadásul rögtön 3 féle színben is :D
0Balazs08-10-2014 06:39:04 // 49316
Megneztem, kb 80% ig van a nivon is. Muszaj volt vele haza mennem, de azota nem volt gond. Bizom benne hogy csak valami szenzor hiba vagy kommunikacios hiba volt.

Koszi a tippet.
DieselManiaco(NagyVad)07-10-2014 18:27:51 // 49315
ebben nem vagyok biztos,már csak azért mert a vezető oldalra jön ki a radiátor....
ervin07-10-2014 14:29:16 // 49314
Köszi
Ferke07-10-2014 14:17:00 // 49313
Le kell bontani az egész anyós oldalt, aztán jöhet ki az egész fűtésbox...ennél részletesebben szerintem senki nem fogja leírni, mert 200 csavar, és elég ocsmány meló.....
Bilux07-10-2014 13:59:29 // 49312
Olajmennyiség megfelelő a kocsiban? Nívó pálcát nézz ne a kijelzőt.
0Balazs07-10-2014 13:11:39 // 49311
Sziasztok. Reggel egy hirtelen fordulonal az autom (147 1.9jtdm 16v 2005) egy pillanatra sipolt es kiirta, hogy engine oil pressure low.De csak egy pillantra, eppen csak elolvastam a feliratot, aztan mintha mi sem tortent volna. El merjek igy indulni vele? Van erre valami teszt amivel ki tudom deriteni, hogy tenyleg alacsony-e az olajnyomad? Vagy csak szenzorhiba lett volna? Sajnos moat hirtelen nem tudom kiolvasni :S
ervin07-10-2014 11:55:22 // 49310
Sziasztok!

145 fűtőradiátor témában kis segítséget kérnék: fagyállószag van az autóban fűtést kapcsolva, csipegeti is a vizet a tartályból, ugyan a szőnyegeim nem vizesek. Gondolom, ha cső, vagy csap szállt volna el , nem csak a fűtés kapcsolás után érezném a szagot. Vélhetően radiátorcserés.

Tudna valaki rutinos segíteni, hogy milyen sorrendben szedjem szét a műszerfalat, milyen csavarok-hol vannak, hogy tudnék a legegyszerűbben hozzáférni a radiátorhoz anélkül, hogy bármit eltörnék.

Köszönöm!
Ferke07-10-2014 11:49:12 // 49309
Simán le kell pattintani. Az egy gömbfej végül is...
Mulder06-10-2014 16:59:53 // 49308
Szevasztok!
Segíííítség. Kiolvasták ma itt németországban a vasat mert melegen ki-kigyullad a motordiagnosztika lámpa.
Hiba: OT-sensor. Srác azt mondta, hogy a főtengelyen a sensor. Van még ott nekünk valami? Ez remélem nálatok is a főtengely jeladót jelenti!? ha igen, akkor........

145 1.4 ts 2000-hez keresek főtengely jeladót!

Észrevételeket ide, ajánlatokat oldalamra, e-mailben várom.

Köszi a segítséget!
Bubi (147)06-10-2014 15:43:30 // 49307
Köszi!!!!!!!!!!!
Bubi (147)06-10-2014 12:53:23 // 49305
Valaki segitsen 147 1,9jtm izzító gyertyáról hogy kell levenni a gyertyapipát ,tekerni kell vagy csak le kell huzni?SÜRGÖS!!!!!!!!!!!!!
Fangio05-10-2014 19:59:56 // 49304
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm 166-osa leállt (2,5 V6), nem lehet elindítani. Hibakód olvasásnál vezérmű tengely jeladót írta ki (P0340), de a leírásban azt is írja hogy egyes típusokban állandóan meg van a hibakód, amíg nem jár a motor. Esetleg tudja valaki hogy a 166-os mindig küldi-e ezt a hibakódot?
Előre is köszönöm!
swan05-10-2014 19:20:32 // 49303
Ebben senki nem tud segíteni?
Andrewxy05-10-2014 17:03:36 // 49302
És mindig ugyanazt? :)
GTPeti05-10-2014 16:38:18 // 49301
Folyamatosan kiszakad? Én nyestre gyanakodnék...
Andrewxy05-10-2014 15:50:06 // 49300
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani valami jó féltengely gumiharang fajtát 147 jtd-hez? most kell 3x cseréltetnem az utas oldali belsőt, mert folyamatosan kiszakad :(
gagaracer05-10-2014 15:03:10 // 49299
Üdv!Nem tud valaki Sopron környékén olyan Szervizről aki ért az olasz autók-hoz,nem baj ha látott már pár Twinspark-ot is esetleg,mert egyszerűen én nem ismerek Győrnél közelebb,de ott meg egy vagyont kérnének el csak munkadíjra,úgy hogy mindenem megvan ami kell egy vezérléscseréhez(vezérlés szett,vez.módosító,vízpumpa,vezérműtengely szimering,szelepfedéltömítés,még fagyálló is).Ha bárki ismer valakit Győr-Moson-Sopron megyébe írjon pls.
Bilux04-10-2014 17:01:39 // 49298
Hozzáértőket kérdezem, melyiket vehetem meg?
Cifam nem tartott ki 1 évig sem tavasszla cseréltem ma a plázánál hagyott az autó mert nem lehetett a kuplungot kinyomni. CIFAMOT soha ne vegyen senki!
Tehát melyiket?

BREMBO Kuplung munkahenger A központban van. ME23012 11.937 Ft
FEBI Kuplung munkahenger A központban van. FEBI14127 11.930 Ft
swan03-10-2014 18:40:14 // 49297
Sziasztok!Tud valaki segíteni abban hogyan kell leakasztani a váltóbowdent? 147 alfáról van szó. Elsősorban a piros körrel jelzett érdekelne de a zölre is kíváncsi vagyok. A két fehér pöcköt össze kell nyomni vagy szét kell feszíteni? Esetleg az egészet a piros karikával elfordítani. Nem akarom nagyon feszegetni nehogy kárt okozzak. Előre is köszi.
Peti156Sw03-10-2014 17:57:04 // 49296
sebaj, végül is ez nem egy hátrány. :)
pettinke03-10-2014 17:13:26 // 49295
lehet utólag behúzott külső GSM antenna kábele is, ami valami fixen beszerelős autótelefonhoz tartozott. leszerelték az antennát meg a telefon modult, a derótot meg nem volt kedvük kihúzni.
Zsombor03-10-2014 16:05:38 // 49294
Mocskosul nem vágom, mi van egy vezérlésszettben. Hallomásból vannak infóim, hogy szíjak, görgők, meg vízpumpa, de azért mondom a teljeset, hogy az alatt a teljes vezérlést értsük :)
mreni03-10-2014 15:54:01 // 49293
Attol fugg mi van benne. Hosszbordas ,vizpumpa?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.