Forum >> Szerelőműhely
Kisvuk25-05-2015 20:26:32 // 50292
Bocs elírtam, generátor a kérdéses Sorry :)
Kisvuk25-05-2015 20:25:25 // 50291
Sziasztok ! Segítség kellene a 146 nak az öninditója uaz mint a 156-é ??? Fel tudom rá rakni ??
[k i z z o]25-05-2015 19:31:16 // 50290
Csabo2225-05-2015 17:52:02 // 50289
Ha valakinek esetleg van olyan rádió kód generáló progija, ami honda civic EP1-hez működik, az legyen szives jelezzen.
Köszönöm
Köszönöm
Csabo2225-05-2015 17:50:19 // 50288
Ha nincs meg a kis kódkarid, akkor megnézed a rádió keretébe ütött számot (asszem BP-vel kezdődik), és itt a beütött szám alapján megmondják elég hamar (1, max 2 napon belül). Vagy vannak kódgeneráló alkalmazások neten, amik fizetősek.
Andrewxy25-05-2015 14:28:12 // 50287
Még egy kérdés :) Hol találok magyarázatot az elearn használatához?
számjelölés, színjelölés, ábrákhoz magyarázat :)
Köszi..
számjelölés, színjelölés, ábrákhoz magyarázat :)
Köszi..
Bubi (147)25-05-2015 11:42:17 // 50286
valaki tudna segíteni?!
honnan tudnám megszerezni a rádió kódját mert levettem a sarut és kéri?!
honnan tudnám megszerezni a rádió kódját mert levettem a sarut és kéri?!
Andrewxy25-05-2015 10:40:25 // 50285
Tehát a pirossal jelölt vezetéken járó motor mellett az ECU elveszi a 12V-t, akkor ott testnek kell lennie?
A másikon pedig menet közben a piroshoz képest kell mérni vezérlő jelet?
Tehát ha a gyújtást nem adom rá akkor a piros vezetéken folyamatosan 12V-nak kell lennie?
:)
A másikon pedig menet közben a piroshoz képest kell mérni vezérlő jelet?
Tehát ha a gyújtást nem adom rá akkor a piros vezetéken folyamatosan 12V-nak kell lennie?
:)
[k i z z o]25-05-2015 07:21:59 // 50284
Az egyik vezetéken +12V van, amelyet a gyújtás ráadása után az ECU egy relén keresztül kapcsol ki.
A másik vezetéken keresztül az ECU kapcsolgatja az inkektorokat az alsó oldali meghajtóival. A 4 injektor teljesen szekvenciálisan van kapcsolva, azaz egymástól függetlenek.
Szkóppal hasonló jeleket tudsz mérni (A csatorna):
A másik vezetéken keresztül az ECU kapcsolgatja az inkektorokat az alsó oldali meghajtóival. A 4 injektor teljesen szekvenciálisan van kapcsolva, azaz egymástól függetlenek.
Szkóppal hasonló jeleket tudsz mérni (A csatorna):
Andrewxy24-05-2015 20:27:40 // 50283
Megtaláltam az elearning anyagot 156-hoz, de két kérdésemre nem találtam benne választ.
Mindegyik injektorra két vezeték megy (szin/szincsik).
- Ezek közvetlenül az ECU-ra vannak kötve, vagy van közöttük más berendezés, esetleg egy relé stb..?
- Ezeken a két vezetékeken mit kell mérni? Egyik test, a másik a testhez képest vezérlőjel, vagy mindkettőn vezérlő jel van (és az injektorház maga a test)?
Köszönöm a segítséget.
Mindegyik injektorra két vezeték megy (szin/szincsik).
- Ezek közvetlenül az ECU-ra vannak kötve, vagy van közöttük más berendezés, esetleg egy relé stb..?
- Ezeken a két vezetékeken mit kell mérni? Egyik test, a másik a testhez képest vezérlőjel, vagy mindkettőn vezérlő jel van (és az injektorház maga a test)?
Köszönöm a segítséget.
Alien424-05-2015 16:19:07 // 50282
kezdő vagyok a témában sajnos, a gyári kábel mellé kaptam gyári CD-t is, azt raktam fel, de van egy olyan érzésem, hogy az ecuscan nem látja a kábelt, mert tesztelgetés közben sem látta, mindig fail-ra ment.
áttettem egyes portra is, ugyan az, vissza 9-re, állítottam a receive buffert 1-re, valamint a transmit-et is, com9-en. viszont lehet, hogy itt bukik ki a hiba, mert latency timer fület nem láttam... vagy vak vagyok, vagy nemtom :/ ha ez a kulcs, akkor ki kellene találni, miért nem lelem a latency timert
köszönöm az eddigieket és remélem köszönhetem a továbbiakat is!
áttettem egyes portra is, ugyan az, vissza 9-re, állítottam a receive buffert 1-re, valamint a transmit-et is, com9-en. viszont lehet, hogy itt bukik ki a hiba, mert latency timer fület nem láttam... vagy vak vagyok, vagy nemtom :/ ha ez a kulcs, akkor ki kellene találni, miért nem lelem a latency timert
köszönöm az eddigieket és remélem köszönhetem a továbbiakat is!
Andrewxy24-05-2015 16:05:27 // 50281
köszi, közben találtam :)
GTPeti24-05-2015 15:55:57 // 50280
Próbáltad a Google-t? Végigbogarásztad a találatokat? Mert én sem tennék ám mást.
(Bocs, ez a gyengém.)
(Bocs, ez a gyengém.)
Andrewxy24-05-2015 15:47:35 // 50279
Egy linket tudnál adni? :)
Tehát az ECU-n keresztül az üzemanyagot "veszi el"? Köszi
Tehát az ECU-n keresztül az üzemanyagot "veszi el"? Köszi
GTPeti24-05-2015 15:31:51 // 50278
Google: 156 elearn (.zip v. .rar)
Minden esetben a motor ECU-jával van összekötve az immo-doboz.
Minden esetben a motor ECU-jával van összekötve az immo-doboz.
Andrewxy24-05-2015 15:06:43 // 50277
Sziasztok! Valaki nem rendelkezik 156 workshop manuallal? Ha igen, átküldené nekem?
(elsősosrban az elektronika érdekelne)
Illetve az a kérdésem, hogy 156 2.4jtd esetén az immo mit tilt le?
Köszi. :)
(elsősosrban az elektronika érdekelne)
Illetve az a kérdésem, hogy 156 2.4jtd esetén az immo mit tilt le?
Köszi. :)
Ferke24-05-2015 12:50:30 // 50275
A leállást meg holtbiztos, hogy nem a retkes egr okozta, ott más is lesz, de ha leállt, akkor kell legyen nyoma az ecuban...
Ferke24-05-2015 12:48:17 // 50274
Elég lett volna takarítani...most csekkold le FES-sel, az elvárt és a mért légtömeget...:)
Csabex24-05-2015 12:45:34 // 50273
Ciao... Problémám a következő volt. Egyenletlen járás , ici-pici torpanasok fix sebesség tartományban . Esetenként leálás ( menetközben ) ! Orvosoltam ; EGR takarítás , falazással egybekötve ! ;) hiba megszűnt , szebben jár ....
Ferke24-05-2015 11:29:29 // 50272
Az FTDI fel lett gondolom telepítve(?!). A válaszidőt is le kell venni 1-re, ha jól emlékszem...
Ferke24-05-2015 11:20:25 // 50271
Sziasztok, mivel mindenki ezen a remek fészbúkon éli már az életét, és mivel olyan szintű baromságok mennek ott fenn mindenféle fékek/ellensúlyok nélkül (lsd jó a váltóba a motorolaj is), hogy gondoltam csinálok egy Alfa Romeo Szerelőműhelyt oda is. Akinek van kedve, jöjjön...borzasztó olvasni, hogy az általános alfás csoportokban milyen tanácsadások mennek, és legtöbbször szerencsétlen delikvens még nyugtázza is...
A legjobb lenne persze, ha itt kérdezne mindenki, mert a marhák itt általában leoltásra kerültek mindig, de ugye a fészbúk és a hülyék világa erősödik csak..:(
Fészbukos Alfa szerelőműhely
A legjobb lenne persze, ha itt kérdezne mindenki, mert a marhák itt általában leoltásra kerültek mindig, de ugye a fészbúk és a hülyék világa erősödik csak..:(
Fészbukos Alfa szerelőműhely
csokagm24-05-2015 11:06:29 // 50270
Kedden tudok csak szerelőhöz begurulni.
Addig csak az a kérdésem hogy tudok-e menni vele pár km-ert.
A hiba: Elkezdett hangosodni a turbo, hangosan tölt magas fordulaton.
Semmilyen torpanás, erővesztés nincs, se füst vagy olajfogyás.
viszont a motorháztetőt kinyitva azt vettem észre hogy olajszerű valami van a légszűrő házon. Nem látom honnan jöhet. Mi lehet ez?
Addig csak az a kérdésem hogy tudok-e menni vele pár km-ert.
A hiba: Elkezdett hangosodni a turbo, hangosan tölt magas fordulaton.
Semmilyen torpanás, erővesztés nincs, se füst vagy olajfogyás.
viszont a motorháztetőt kinyitva azt vettem észre hogy olajszerű valami van a légszűrő házon. Nem látom honnan jöhet. Mi lehet ez?
mreni24-05-2015 10:09:10 // 50269
A 9600 jo lesz,a com portot próbáld atallitani 2 vagy 3ra
Alien424-05-2015 09:53:56 // 50268
Sziasztok! Elektronikai kérdés: kiolvasás
Kocsi adatlapomon, laptop, VAG KKL usb, 3 pin adapter.
VAG KKL installálva, COM9 portra dobta be.
Kocsihoz ki, géptető fel, gyújtás ráad, akksira ráköt, anyós oldali csatira ráköt.
Fiat ecuscan 3.6.2, beállítások,
interface 1: K-line/vagcom
port: 9
aztán a csoda érthető módon ne jött meg, eljutottam addig, azért, hogy szólt a program, hogy nincs ECU válasz. teszt gombra azt a tippet adta, hogy nem jó a BPS értékem, 9600 volt az alap, 4800on sem ment, mindet meg nem fogom végig bogarászni, úgy érzem nem itt van a gondom. remélem mindent leírtam, aki tud segíteni és rutinosabb mint én, megköszönném ha adna tippet. köszönöm.
Kocsi adatlapomon, laptop, VAG KKL usb, 3 pin adapter.
VAG KKL installálva, COM9 portra dobta be.
Kocsihoz ki, géptető fel, gyújtás ráad, akksira ráköt, anyós oldali csatira ráköt.
Fiat ecuscan 3.6.2, beállítások,
interface 1: K-line/vagcom
port: 9
aztán a csoda érthető módon ne jött meg, eljutottam addig, azért, hogy szólt a program, hogy nincs ECU válasz. teszt gombra azt a tippet adta, hogy nem jó a BPS értékem, 9600 volt az alap, 4800on sem ment, mindet meg nem fogom végig bogarászni, úgy érzem nem itt van a gondom. remélem mindent leírtam, aki tud segíteni és rutinosabb mint én, megköszönném ha adna tippet. köszönöm.
Ferke23-05-2015 16:26:48 // 50267
Turbocső? diagnosztika lenne az első, amit meg kéne ejteni...
kawics22-05-2015 14:34:05 // 50266
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy véleményetek szerint mi lehet annak a jelenségnek az oka amit ma reggel óta művel velem a szeretett 156 1.9JTD SW-m.
Gyönyörűen gond nélkül indul, jár...50-100 méter megtétele után mielőtt még fel tudnék váltani, a motor-kontroll lámpa pirosra "érik", a teljesítmény megszűnik. A motor ugyan alapjáraton jár, de erő zéró. Nagyon lassan emelhető a fordulat. A piros diagnosztika lámpám viszont ég rendíthetetlenül. Ötlet?
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy véleményetek szerint mi lehet annak a jelenségnek az oka amit ma reggel óta művel velem a szeretett 156 1.9JTD SW-m.
Gyönyörűen gond nélkül indul, jár...50-100 méter megtétele után mielőtt még fel tudnék váltani, a motor-kontroll lámpa pirosra "érik", a teljesítmény megszűnik. A motor ugyan alapjáraton jár, de erő zéró. Nagyon lassan emelhető a fordulat. A piros diagnosztika lámpám viszont ég rendíthetetlenül. Ötlet?
Piritu - 1.000.00022-05-2015 13:29:27 // 50265
Gyanúm, hogy az elektronikus kapcsolgatás miatt van. A minimális terhelésen a kapcsoló tranzisztor nem tud teljesen lezárni és így marad némi delej a LED-en. Attól meg parázslik.
Liquid22-05-2015 08:06:17 // 50263
sajna nem értek hozzá ennyire, de csak a 159-ben parázslik, és csak leállítás után 1-2 percig, a 156-ban nem csinálta.
Forsberg22-05-2015 07:51:41 // 50261
Sziasztok!
Nekem is jött, hogy egy boltba beszaladás után nem indul melegen, csak forgat.
Kis hűlés, szerencsére közel a "hazához" indult, majd otthon keretben leállt megint.
Kiolvastam a hibát, p0335 fordulatszám érzékelő.
Gondolom akkor a főtengely holtponti jeladót kell cserélnem. Ugye?
Köszönöm!
Nekem is jött, hogy egy boltba beszaladás után nem indul melegen, csak forgat.
Kis hűlés, szerencsére közel a "hazához" indult, majd otthon keretben leállt megint.
Kiolvastam a hibát, p0335 fordulatszám érzékelő.
Gondolom akkor a főtengely holtponti jeladót kell cserélnem. Ugye?
Köszönöm!
pedrobaa21-05-2015 23:43:17 // 50260
Nekem úgy is jó! :) De szerintem pont az ellenállás miatt hívják így, hiszen a célja, hogy átverje az ellenőrző protokoll-t. Mivel ez átvágja a CAN buszt, ezért CANbuszos. :) Na mind1 sokkal fontosabb, hogy világít akkor is amikor nem kéne neki.
Kicsit utána olvasva arra jutottam, hogy ez ilyen. Valami induktív feszültség lehet, megnézem majd a lámpatestet, nem kizárt, hogy olyan rövid az útja a kapcsolónak, hogy áthúz rajta valami minimális nafta és az bevillantja a ledet.
Kicsit utána olvasva arra jutottam, hogy ez ilyen. Valami induktív feszültség lehet, megnézem majd a lámpatestet, nem kizárt, hogy olyan rövid az útja a kapcsolónak, hogy áthúz rajta valami minimális nafta és az bevillantja a ledet.
Bpali21-05-2015 15:58:57 // 50259
Sziasztok!
Nagy problémám van!
Harmadikba kapcsoltam, érdekes fémes hang majd az autó leállt. Nem indult csak nehezen és csatogott, azonnal leállitottam. Vezérműszíj nem szakadt.
Aki akar és tud, vagy járt így írjon. Főtengely csapágy törésre gyanakszom.
Nagy problémám van!
Harmadikba kapcsoltam, érdekes fémes hang majd az autó leállt. Nem indult csak nehezen és csatogott, azonnal leállitottam. Vezérműszíj nem szakadt.
Aki akar és tud, vagy járt így írjon. Főtengely csapágy törésre gyanakszom.
Liquid21-05-2015 14:17:21 // 50258
nem tudom mi a pontos magyarázata, de valszeg nagyon kicsi áramra/feszültségre is aktiválódik, míg a sima izzón nem látszik. De továbbra se CAN-buszos, csak műterheléses :)
Kócosw21-05-2015 12:49:12 // 50257
tudom ezert is irtam
:D
:D
nagyferi8121-05-2015 12:17:03 // 50256
9619 hsz. GT coupé topic ;-)
.......................21-05-2015 11:24:04 // 50255
szerintem meg nagyon gagyi hogy tovább parázslik
pedrobaa21-05-2015 10:41:07 // 50254
Nekem a belső világítás ledes és az is parázslik, de ez inkább idegesítő. Beindítom a kocsit, kialszik a világítás és parázslik tovább, sokszor nem is alszik el teljesen. Canbus-os pedig. Nem tudom mit kellene csinálni vele, de este zavaró.
Ami érdekes, hogy ha bezárom a kocsit és nem jár a motor, akkor nem parázslik, simán elalszik.
Ami érdekes, hogy ha bezárom a kocsit és nem jár a motor, akkor nem parázslik, simán elalszik.
Liquid21-05-2015 10:01:12 // 50253
már nem is kell, mert a ledek nagy részében benne van az ellenállás :)
A 156-nál megcsináltam.
A 156-nál megcsináltam.
Liquid21-05-2015 10:00:33 // 50252
azt nem tudom, de nagyon tetszik :) Leállítás után parázslik 1-2 percig
Kócosw21-05-2015 09:31:16 // 50251
jo de azert azt ismerd el nem mindenki all neki a kertvegeben minifluxuskondenzatort összeforrasztani mint te :)
.......................21-05-2015 08:06:01 // 50250
Miért parázslik a Led a helyzejelzőben?
Liquid21-05-2015 07:31:17 // 50249
Divatosan can-busonak nevezik, de mindössze műterhelés van benne, hogy meg legyen az ecu által elvárt áramfelvétel. Sima ledessel is megoldható, csak be kell iktatni egy megfelelő ellenállást.
Kócosw21-05-2015 07:20:08 // 50248
Nekem canbusos a ket oldalso iranyjelzö, es a 2 elsö helyzetjelzö.Mar berendeltem a rendszamtablavilagitsba is a canbusosokat, meg egy rakat sofitat a belterhez.
Ledesitek :)
Ledesitek :)
Kócosw21-05-2015 07:18:24 // 50247
Cartársak megtudná nekem vki mondani hogy a 2.4 JTD nél a kartergáz cső belső átmérője mekkora?
Köszi előre is!
Köszi előre is!
Tamás8920-05-2015 23:28:24 // 50246
Hello, van valakinek tapasztalata can bus s ledes égővel, sima ledest nem ismeri fel a computer azt irja nincs bent izzó , nem szeretnem feleslegesen megvenni.
Bati20-05-2015 22:50:49 // 50245
köszi az aprólékos leírást addig jutottam hogy a gáz megvan és a kis relé kattog mikor kapcsolgatom ki/be a klímát a kompresszornál nincs feszültség
még megpróbálom kiolvastatni hátha ir nyomás szelep hibát ha nem akkor kedden megy a villamoságis specialistához
még 1x köszi a leirást
még megpróbálom kiolvastatni hátha ir nyomás szelep hibát ha nem akkor kedden megy a villamoságis specialistához
még 1x köszi a leirást
Buksi20-05-2015 19:52:13 // 50244
De nem biztos, hogy mindenkinek rendelkezésére áll a Multiecuscan. :) De mindegy is, a lényeg, hogy meglegyen a hiba. :)
Csabo2220-05-2015 16:58:50 // 50243
Üdv
147 1.9 16v mjtd-be milyen olajat javasoltok?
Könyv szerint Selénia turbo diesel (10w40), ha nagyon hidegben használom, akkor Selénia WR (5w40).
Régebbi a könyv, asszem azóta megjelent ez az olaj is.
Javaslatok?
Köszönöm
147 1.9 16v mjtd-be milyen olajat javasoltok?
Könyv szerint Selénia turbo diesel (10w40), ha nagyon hidegben használom, akkor Selénia WR (5w40).
Régebbi a könyv, asszem azóta megjelent ez az olaj is.
Javaslatok?
Köszönöm
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
562
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?