Forum >> Szerelőműhely
Kazes☻09-08-2016 23:08:12 // 51892
Ja, értem... így már rémisztőbb...! ;)
PistaFR09-08-2016 23:03:35 // 51891
MiszöszFőnök09-08-2016 22:56:06 // 51890
A lényeg az, hogy "az alsó holtponton is gyújt a gyertya" a Ts ben. A többi nem számít. Minden másra ott a MasterCard.
Kazes☻09-08-2016 22:50:07 // 51889
Nekem is már hozzá kellett nyúlnom... igaz 146-os, de hátha (blog) segít. Nem agy nagy mutatvány szvsz. :)
Kazes☻09-08-2016 22:47:10 // 51888
Akkor sehogysenemvannekijeeeeeeee... értelme... seholsenem... ;D
PistaFR09-08-2016 22:43:52 // 51887
Ja, 2004-es 156 1,9 8V :)
PistaFR09-08-2016 22:24:42 // 51886
Itt az ideje hogy borzoljam én is kicsit a kedélyeket :) Még kb 3000km-t kell lenyomnom, mire be tudom tolni a vasat szerelőhöz, viszont a jobbos féltengely csillag nagyon kivan. Van egy jó bontott csillagom, ami ezt tuti kibírná, szóval eljátszottam a csere gondolatával. Mivel az autó napi használatban van tutira kell mennem, és természetesen se műhely, se csápos nem áll rendelkezésre. A kérdés az, hogy mi a minimális bontás, amivel kicsusszan a csillag a helyéről, és félre tudom húzni annyira hogy a rögzítőgyűrűhöz hozzáférjek?
Piritu - 1.000.00009-08-2016 22:22:06 // 51885
Pár topikban visszaolvasgattam nemrégiben. Ettől sokkal keményebb és többszörös "beszólások" is voltak a kendácsolóknak. Mégsem értettek belőle. Se akkor, se azóta.
Ilyen értelemben tényleg baromság beszólni, mert semmi foganatja sincs :-DD
Ilyen értelemben tényleg baromság beszólni, mert semmi foganatja sincs :-DD
Piritu - 1.000.00009-08-2016 22:06:56 // 51884
Valószínűleg az ODB csati azonosító kódja lesz.
PistaFR09-08-2016 21:59:58 // 51883
5 számjegy és code card... egy próbát megér. :)
Liquid09-08-2016 21:56:29 // 51882
én se látok benne baromságot.... de már megszoktam, hogy bennem van a hiba
Kazes☻09-08-2016 21:50:36 // 51881
A baromság az, hogy emiatt be kell szólni a segítséget kérő cartársnak...!
Piritu - 1.000.00009-08-2016 21:48:31 // 51880
Nem hinném, hogy ezt a kódot kéri az app, ez a motor indításához kell.
PistaFR09-08-2016 21:35:33 // 51879
Valószínűleg amit Csabo22 írt, tapasztalatom nincs, kaptam eddig mindkét Alfihoz 2 kulcsot és kártyát is. Mostanában pont amiatt agyalok kicsit, hogy hogy tudnám kideríteni melyik kártya melyik autóé :) Úgy tűnik a problémád megoldotta az enyémet, ezek szerint ezzel az appal ki tudom próbálni :)
Liquid09-08-2016 21:27:24 // 51878
Sose fogom megérteni, hogy célszerszám és szaktudás nélkül mi a rákért kell egyáltalán nekiállni ...
Ez az alapja mindennek, hogy azért van a célszerszám mert azzal lehet rendesen megcsinálni, a többi csak barmolás, hiába van szépítve.
Ez az alapja mindennek, hogy azért van a célszerszám mert azzal lehet rendesen megcsinálni, a többi csak barmolás, hiába van szépítve.
Piritu - 1.000.00009-08-2016 20:54:34 // 51877
Kifejthetnéd, hogy melyik a baromság.
berobbantam09-08-2016 20:09:04 // 51876
Szia
Ha ez olyan mint amit én cseréltem a fél offon akkor a következő.Nem a görgőt kell feszíteni.Lazán felcsavarozod a helyére.Egy kalapács nyéllel feltolod a fém lapot amin a görgő van addig,hogy maximális legyen a feszítése.Meghúzod a rögzítő csavarját annyira,hogy ne tudjon vissza lazulni.Kézzel kétszer körbeforgatod a motort.Lazítod a rögzítő csavart,miközben tartod a feszítőt.Visszaengeded addig,hogy a nyelv a lukra mutasson.Nyomatékra húzod a rögzítő csavart.Én egyedül cseréltem mindíg.
Ha ez olyan mint amit én cseréltem a fél offon akkor a következő.Nem a görgőt kell feszíteni.Lazán felcsavarozod a helyére.Egy kalapács nyéllel feltolod a fém lapot amin a görgő van addig,hogy maximális legyen a feszítése.Meghúzod a rögzítő csavarját annyira,hogy ne tudjon vissza lazulni.Kézzel kétszer körbeforgatod a motort.Lazítod a rögzítő csavart,miközben tartod a feszítőt.Visszaengeded addig,hogy a nyelv a lukra mutasson.Nyomatékra húzod a rögzítő csavart.Én egyedül cseréltem mindíg.
Csabo2209-08-2016 18:56:35 // 51875
Bizonyos mértékben igazad van, bizonyos mértékben baromságokat beszélsz. sztem...
Csabo2209-08-2016 18:53:58 // 51874
Kikéred a kulcs kódot a szalonban, ahol tudtommal igazolni kell a tulajdonjogot (forgalmi engedély a neveden pl). Ez sem ingyenes.
Vagy vannak kulcsmásoló guruk, akik az immo-ból ki tudják olvasni a kulcskódot.
Vagy vannak kulcsmásoló guruk, akik az immo-ból ki tudják olvasni a kulcskódot.
Jani5509-08-2016 08:33:08 // 51873
"Sajnos mi cseréltük, célszerszám nélkül, és nagyon nehezen tudtunk ráfeszíteni, eltolni az egész szerkezetet befelé és még közbe meg is húzni a csavart. Mi lenne a technikája, célszerszám nélkül?"
Látom, továbbra is maradsz a barmolás technikája mellett!
Miért nem lehet elmenni oda, ahol szakszerűen nyúlnak hozzá? (tudom: de nem mondom, mert a válasz nagyon nem tetszene)
"Fél éve lett cserélve" Szakszerűen szerelt esetben az elvárt és garantált élettartam 60ekm, vagy 8év, a gépkönyv szerint. Nagyon megérte... De hát, mindenki azt csinál a játékával, amit akar...
Pont az ilyenek miatt nem javaslom senkinek a használtautó vásárlást...
Látom, továbbra is maradsz a barmolás technikája mellett!
Miért nem lehet elmenni oda, ahol szakszerűen nyúlnak hozzá? (tudom: de nem mondom, mert a válasz nagyon nem tetszene)
"Fél éve lett cserélve" Szakszerűen szerelt esetben az elvárt és garantált élettartam 60ekm, vagy 8év, a gépkönyv szerint. Nagyon megérte... De hát, mindenki azt csinál a játékával, amit akar...
Pont az ilyenek miatt nem javaslom senkinek a használtautó vásárlást...
Levee156SW08-08-2016 23:53:09 // 51872
Alighanem!
Sarokbahugyozos murvasneppertol mentett egykulcsos gepkocsi eseten lehet tenni valamit?
Sarokbahugyozos murvasneppertol mentett egykulcsos gepkocsi eseten lehet tenni valamit?
rain91x07-08-2016 10:00:26 // 51871
Szia. Fél éve lett cserélve. Ha forgatom a motort, akkor változik, de csak keveset. Sajnos mi cseréltük, célszerszám nélkül, és nagyon nehezen tudtunk ráfeszíteni, eltolni az egész szerkezetet befelé és még közbe meg is húzni a csavart. Mi lenne a technikája, célszerszám nélkül?
berobbantam06-08-2016 21:55:38 // 51870
Szia
Mikori a szíj?Elvileg ha már a feszítő oda lement lassan csereérett lesz szerintem.Ha átforgatod a motort kézzel akkor is oda mutat folyamatosan?De az is lehet,hogy nem megfelelően lett anno megspanolva.Kéne egy adat a cseréről.
Mikori a szíj?Elvileg ha már a feszítő oda lement lassan csereérett lesz szerintem.Ha átforgatod a motort kézzel akkor is oda mutat folyamatosan?De az is lehet,hogy nem megfelelően lett anno megspanolva.Kéne egy adat a cseréről.
djhans06-08-2016 18:46:01 // 51869
Sziasztok. 145 1.4 TS nehezen indul ha a nyári melegben órákat áll. Reggel a hűvösben pöccre indul. Leálítás után még a melegben is jól 1-2 óráig. Utána csak gázzal indul 2. indításra is. Köszi.
rain91x06-08-2016 13:45:39 // 51868
PistaFR05-08-2016 21:13:08 // 51867
Levee156SW05-08-2016 18:25:55 // 51866
Sziasztok,
az "Irja be a Code Card adatokat (5 szamjegy)"-re, amit az AlfaOBD kér indításkor,mit lehet bökni?
OBDII mar az auto(2002 2.0 JTS), de a Torque pro motorinditasra kimerevedik,mint a kigyo,igy eloadatom nincs, a (sima fel se csatlakozik.)
Pedig celszeru volna a lambda szondak es a legtomegmero adatait megfigyelnem picit. 8)
az "Irja be a Code Card adatokat (5 szamjegy)"-re, amit az AlfaOBD kér indításkor,mit lehet bökni?
OBDII mar az auto(2002 2.0 JTS), de a Torque pro motorinditasra kimerevedik,mint a kigyo,igy eloadatom nincs, a (sima fel se csatlakozik.)
Pedig celszeru volna a lambda szondak es a legtomegmero adatait megfigyelnem picit. 8)
Runner / Red-Devil05-08-2016 16:23:21 // 51865
Sziasztok! Valaki hátha találkozott már ilyennel: 156 2.4jtd 150 lovas,gyorsitáskor 2800 fordulatnál bedobja a motor hibakódot és vészüzemben megy tovább,finom gáznál 3000 fordulat lámpa el alszik,minden ok,3200-nál újra :/ Nem tudok kódot olvasgatni,még 1 hónapig külföldön vagyok.
Egér szerepre gondolok,légtömegmérő,jó azt cseréltem.
Egér szerepre gondolok,légtömegmérő,jó azt cseréltem.
BenGa05-08-2016 12:28:19 // 51864
Sziasztok,
Lett egy Brerám, de nem találok hozzá normális workshop manualt.
Leszedtem az Eleran-t de azzal nem boldogulok, egyzserűen nem találom benne a komponensek helyet,mint pl. az olajhőmérséklet érzékelőét!
A 145-ösömnél minden vacaknak tudtam a helyét, de ebbe 2.2 JTS be annyi sensor van, hogy nem igazodok kirajta.
Tud valaki valamit ajánlani?
köszi!
Lett egy Brerám, de nem találok hozzá normális workshop manualt.
Leszedtem az Eleran-t de azzal nem boldogulok, egyzserűen nem találom benne a komponensek helyet,mint pl. az olajhőmérséklet érzékelőét!
A 145-ösömnél minden vacaknak tudtam a helyét, de ebbe 2.2 JTS be annyi sensor van, hogy nem igazodok kirajta.
Tud valaki valamit ajánlani?
köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-08-2016 10:17:49 // 51863
OK, köszi,megnézem - bár nem öröm, hogy errefelé (is) lehet a bibi...
Uis szokás szerint az történt, hogy első terv ez volt:
-felújítom a klímás boxot és ha már úgyis kinn a műszerfal, beépítem a klímás szabályzódobozt, a klímás korbácsot és a boxot - utána már csak a motortérben kell folytatni a kompresszorral, a csövezéssel, a szűrővel, a kondenzátorokkal. Faterrel átnézettem a klímásban lévő (ugyanolyan) motort . Aztán elgondolkodtam: kapkodás lesz ez így, aztán elég ha az új elektronika (főleg hogy a fogyasztók egy része nem lesz a korbácsra rákötve+a klímás szabályzó bowden helyett elektromos) valamit produkál, radiátorcsere is lenne (levegősödés) - mondom hagyom a p..csába, legalább a box. maradjon - hát így akkor lehet, hogy nem fog :-(
Köszi!
Uis szokás szerint az történt, hogy első terv ez volt:
-felújítom a klímás boxot és ha már úgyis kinn a műszerfal, beépítem a klímás szabályzódobozt, a klímás korbácsot és a boxot - utána már csak a motortérben kell folytatni a kompresszorral, a csövezéssel, a szűrővel, a kondenzátorokkal. Faterrel átnézettem a klímásban lévő (ugyanolyan) motort . Aztán elgondolkodtam: kapkodás lesz ez így, aztán elég ha az új elektronika (főleg hogy a fogyasztók egy része nem lesz a korbácsra rákötve+a klímás szabályzó bowden helyett elektromos) valamit produkál, radiátorcsere is lenne (levegősödés) - mondom hagyom a p..csába, legalább a box. maradjon - hát így akkor lehet, hogy nem fog :-(
Köszi!
TDI7501-08-2016 07:35:33 // 51862
Szia! Nézzed meg a fűtésboxban a venti csatijait. Ritka szarúl van rögzítve. Mozog mind a kettő. lehet hogy a motor fémházán összezáródnak néha a vibrációtól. Nekem néha kontakthiba miatt ál meg a motor. Tegnap már végleg megszakadt. Szedhetem ki az egészet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)31-07-2016 21:07:15 // 51861
Sziasztok!
Hátha valaki taNálkozott már ilyennel:
tavaly nyár körül (! :-) esős időben elment szellőzőventllátor , kivágta a biztit. Csere után volt hogy gyújtás-ráadásra, volt hogy a kapcsolóra vágta ki.
azóta nem érdekelt, elvileg megy bele klíma. Viszont mint kiderült ahhoz még kell ez+az, így a jövő heti nyaralásra nem lesz kész - mondom legalább szellőzés legyen...
Nyilván bizticserével kezdtem: indítás nélkül semmi gond, akárhány gyújtásráadást és levételt elvégezhettem. Folyamatos (vent.) járatás sem volt gond. Motor beindítás után viszont 1-2 perc múlva "ellövi" - ha nem, akkor meg a következő gyújtásráadáskor.
Elég idegesítő, korábban működött és most meg eléggé kéne...
Jövő héten kiugrik a műszerfal 1-2 napra , nagyon remélem hogy spontán ráakadok a problémára - de minden tipp érdekelne, mert sajnos a megbízóimnak "hála" sok időt nem fogok tudni keresgélésre szánni - illetve lehet akár műszerfalon túl is a "bibi" ?!
Hátha valaki taNálkozott már ilyennel:
tavaly nyár körül (! :-) esős időben elment szellőzőventllátor , kivágta a biztit. Csere után volt hogy gyújtás-ráadásra, volt hogy a kapcsolóra vágta ki.
azóta nem érdekelt, elvileg megy bele klíma. Viszont mint kiderült ahhoz még kell ez+az, így a jövő heti nyaralásra nem lesz kész - mondom legalább szellőzés legyen...
Nyilván bizticserével kezdtem: indítás nélkül semmi gond, akárhány gyújtásráadást és levételt elvégezhettem. Folyamatos (vent.) járatás sem volt gond. Motor beindítás után viszont 1-2 perc múlva "ellövi" - ha nem, akkor meg a következő gyújtásráadáskor.
Elég idegesítő, korábban működött és most meg eléggé kéne...
Jövő héten kiugrik a műszerfal 1-2 napra , nagyon remélem hogy spontán ráakadok a problémára - de minden tipp érdekelne, mert sajnos a megbízóimnak "hála" sok időt nem fogok tudni keresgélésre szánni - illetve lehet akár műszerfalon túl is a "bibi" ?!
NT Kundi31-07-2016 13:16:13 // 51860
HELP!
Sziasztok, 145öshöz keresek keréktől kerékig küszöböt (dolgozott a rozsda)!
Valaki esetleg tudna tippet adni hogy honnan tudnám beszerezni?!
Sziasztok, 145öshöz keresek keréktől kerékig küszöböt (dolgozott a rozsda)!
Valaki esetleg tudna tippet adni hogy honnan tudnám beszerezni?!
Liquid27-07-2016 22:21:40 // 51859
Skodra27-07-2016 20:03:45 // 51858
diagbolt,google....
Bubi (147)27-07-2016 18:07:51 // 51857
Segítsetek hol tudok hozzájutni ELM 327 kábelhez köszi.
[k i z z o]27-07-2016 13:37:30 // 51856
A WD40 nem kenőanyag. Azt ne fújjátok oda. Igazad van. Kérd meg, hogy korrigálja ezt a hibát és beszélhettek újra.
JulesTS27-07-2016 12:06:22 // 51855
1. Jó, de akkor eladás előtt miért nem fújt kis WD40-et oda???
Páromnak vettünk egy OFF Mitsubishi Carismát ON aminek a hátsó futóművében nyüszögött valami. A nepper szerint csak WD40-nel kell befújni a szilentet (na persze). Más baja nem volt, megvettük. Persze cserélni kellett egy lengőkart, mert annyira szét volt menve benne a szilent, hogy a karosszérián súrlódott a lengőkar (2eFt-os tétel)...
Szóval ilyenkor meg kell kérni az eladót, hogy fújjon oda egy kis WD40-et, vagy a váltó javítás árát vonja le a vételárból...
2. Igen. Vezérlés módosító cserének az előjele. Ha nem múlik el, akkor csere érett. Lehet, hogy pár 10ekm-t elmegy még így, de lehet, hogy hamarosan cserélni kell... 44eFt az új és érdemes vezérlés cserével együtt csinálni. Ez is lehet alku alap...
Páromnak vettünk egy OFF Mitsubishi Carismát ON aminek a hátsó futóművében nyüszögött valami. A nepper szerint csak WD40-nel kell befújni a szilentet (na persze). Más baja nem volt, megvettük. Persze cserélni kellett egy lengőkart, mert annyira szét volt menve benne a szilent, hogy a karosszérián súrlódott a lengőkar (2eFt-os tétel)...
Szóval ilyenkor meg kell kérni az eladót, hogy fújjon oda egy kis WD40-et, vagy a váltó javítás árát vonja le a vételárból...
2. Igen. Vezérlés módosító cserének az előjele. Ha nem múlik el, akkor csere érett. Lehet, hogy pár 10ekm-t elmegy még így, de lehet, hogy hamarosan cserélni kell... 44eFt az új és érdemes vezérlés cserével együtt csinálni. Ez is lehet alku alap...
Liquid26-07-2016 20:04:49 // 51854
A 2. a vezérlésmódosító, de nem kell parázni, mert nekem 40e km alatt sem rosszabbodott.
Zozo8526-07-2016 20:02:26 // 51853
Sziasztok
Mégnéztem ma egy eladó 156 fl 1.8 TS 2005ös alfat.
1. Váltó üresbe jó de ha bárhová váltók nehezen megy mintha valami sűrű mézbe tologatnam...eladó szerint a bekarikazott részbe kell wd40et fújni h jo legyen de én ezt túl szépnek látom h igaz legyen. Szerintetek?
2. Első indításnál kicsit dízel hang volt ami sztem vez. módosító de a 2 indítás már jó volt. Vezérlés módosító a ludas??
Köszönöm ha segítetek :)
Mégnéztem ma egy eladó 156 fl 1.8 TS 2005ös alfat.
1. Váltó üresbe jó de ha bárhová váltók nehezen megy mintha valami sűrű mézbe tologatnam...eladó szerint a bekarikazott részbe kell wd40et fújni h jo legyen de én ezt túl szépnek látom h igaz legyen. Szerintetek?
2. Első indításnál kicsit dízel hang volt ami sztem vez. módosító de a 2 indítás már jó volt. Vezérlés módosító a ludas??
Köszönöm ha segítetek :)
PistaFR26-07-2016 19:51:10 // 51852
Ez esetben esélyes hogy patentekkel oldották meg. :)
JulesTS26-07-2016 14:59:39 // 51851
Sityu26-07-2016 11:59:17 // 51850
Nem cseréltek. Azt lehet hengerfejlevétel nélkül?
JulesTS26-07-2016 10:25:13 // 51849
Szelepszár szimmeringet cseréltetek, amikor lent volt a hengerfej?
Sityu26-07-2016 09:52:40 // 51848
Náluk is próbáltam már. Én is kipucoltam, tettem bele másik rugot, de valszeg a tomitesek oda vannak, mert kek fustot eregetek nagyobb gazadasra. Elvileg illesztesek jok a motorban nemreg volt lent a hengerfej.. van katalogusokban nem is draga, de lehet kopok egyet es rendelek kintrol..
Liquid26-07-2016 09:09:08 // 51847
Ott nem nagyon kapsz gyári alkatrészt... Kérdezz meg valami olasz-specifikus alkatrészest. Erhard, Ofi pl.
JulesTS26-07-2016 08:56:16 // 51846
Újat nekem se sikerült vennem. Én szétszedtem megtisztogatni, de elugrott valahova a rugó és nem lett meg. Ideiglenesen ledugóztam, hogy lehessen vele menni, de teleköpte a motor a légtömegmérőt és az meg jól tönkrement. Gyorsan vettem egy bontott PCV szelepet, meg egy bontott légtömegmérőt is...
Xixo25-07-2016 21:54:15 // 51845
Sziasztok!
145nél egy rossz szivargyújtó apával kinyírtam az anyát is. Kiesett a kis fütyije és gondolom rövidre zárta ott a dolgokat. Bisztitáblán egy 10es service bisztit kellett cserélni, minden más épen maradt, a szivargyújtó mégsenem működik.
Hol lehet a baj?
145nél egy rossz szivargyújtó apával kinyírtam az anyát is. Kiesett a kis fütyije és gondolom rövidre zárta ott a dolgokat. Bisztitáblán egy 10es service bisztit kellett cserélni, minden más épen maradt, a szivargyújtó mégsenem működik.
Hol lehet a baj?
Kazes☻25-07-2016 21:07:17 // 51844
Tsak aztán nehogy megártson...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)25-07-2016 21:02:04 // 51843
Itt sajna nincs menetes furat a csavaroknak, csak lyuk lyukkal találkozik. Hogy hogy lehet ide rögzíteni az rejtély. Ha nincs senkinek ezzel tapasztalata, akkor kénytelen leszek gondolkozni és kitalálni valami rögzítést :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?