Utal valami a vezérműszíjon lévő jelölésekből arra, hogy mikori?
Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00007-08-2017 11:02:50 // 52992
ricsi8305-08-2017 18:04:54 // 52991
Sziasztok szeretnék jövő hétre szerelöt találni nagyon fontos lenne légyszíves segítsetek.Köszönöm
HpeDave05-08-2017 17:27:14 // 52990
Sziasztok egy barátom bajban van ezzel
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket
misike7604-08-2017 16:46:28 // 52989
Ez elég elkeserítő lett.
gradvolttomi04-08-2017 16:12:26 // 52988
djhans04-08-2017 14:48:35 // 52987
Sziasztok. 145-ösön mennyiért cserélnek vez. módosítót? Van valai aki elvállalná Bp. környékén?
FRC04-08-2017 13:16:55 // 52986
Ciao,
Mi okozhatja a TURBO nyomás csökkenést meleg motornál?
159 2,4JtdM Q-Tronic
Hidegen kiakad a nyomásmérő, melegen viszont nem éri el a 80% ot sem, valamint 2500 fordulatnál megtorpan és alig húz tovább az autó.
(3 hete van nálam az autó, eddig nem jelentkezett a hiba)
Mi okozhatja a TURBO nyomás csökkenést meleg motornál?
159 2,4JtdM Q-Tronic
Hidegen kiakad a nyomásmérő, melegen viszont nem éri el a 80% ot sem, valamint 2500 fordulatnál megtorpan és alig húz tovább az autó.
(3 hete van nálam az autó, eddig nem jelentkezett a hiba)
Sztingo01-08-2017 15:52:06 // 52985
Sziasztok! Ma kiderült hogy a 159 2,4 szívosorának müanyag lapátai levannak szakadva. A kérdés az lenne hogy így ezek után is le lehet majd dugózni vagy kell egy új szívósor? Esetleg tudtok ajánlani valakit a munkára? A távolság nem gond. Előre is köszönöm a válaszokat.
Vili29-07-2017 19:45:05 // 52984
Sziasztok!
Valaki megmondaná,hogy hol van a lambda csatlakozója a motortérben?
Ki volt berhelve,most visszaépíteném de nem találom a csatiját.1.9jtd 16v .
Köszi
Valaki megmondaná,hogy hol van a lambda csatlakozója a motortérben?
Ki volt berhelve,most visszaépíteném de nem találom a csatiját.1.9jtd 16v .
Köszi
Revitox29-07-2017 10:43:31 // 52983
Tud valaki ajálni valami "occsó" gépet amit a vasra lehet rakni pc progival ami nem gond ha magyar. :)
Lehessen vele portokat és hasonló dolgokat mívelni.
Köszi előre is a tippeket.
Lehessen vele portokat és hasonló dolgokat mívelni.
Köszi előre is a tippeket.
szomorlb7229-07-2017 09:03:40 // 52982
Üdv cartársak kéne kis segítség ..AR156 16V 1.9 JTD M 140HP 2004évj. hol van a folytószelep állás érzékelő és hogy néz ki! Esetleg fotó nagy segítség lenne!
Buksi28-07-2017 23:28:27 // 52981
Nekem is hasonló problémám volt a napokban. Az AC reléje kakált be, nézz rá te is, hátha...
Renny28-07-2017 23:05:53 // 52980
Köszönöm a választ!
Mindenképp megnézzük,aztán majd kiderül változik e a dolog.
Mindenképp megnézzük,aztán majd kiderül változik e a dolog.
Kazes☻28-07-2017 23:05:51 // 52979
Marklar15528-07-2017 22:26:34 // 52978
Jorjie28-07-2017 22:09:27 // 52977
Ugyanaz a motor, mint az enyém. Első körben szűrőcsere, légszűrő és gázolajszűrő. EGR szelepet próbaképpen le lehet falazni, nem fog érte kiabálni. MAP szenzort kipuceválni.
A légtömegmérő csatlakozóját lehúzni, olyankor beáll egy gyári értékre.
Ezeket szépen egyesével megcsinálni, és ha itt a gond, akkor ki fog bukni. Ezek filléres, pár perces dolgok. Ha nem válik be, akkor tankban a szűrőt megnézni, nincs-e eldugulva. Ha még mindig semmi, akkor a rendszerrel van a gond, nagynyomású szivattyú, vagy injektor. Nem egy bonyolult a jtd, vagy levegő nincs vagy üzemanyag.
Map szenzor kiszerelés
EGR falazás
A légtömegmérő csatlakozóját lehúzni, olyankor beáll egy gyári értékre.
Ezeket szépen egyesével megcsinálni, és ha itt a gond, akkor ki fog bukni. Ezek filléres, pár perces dolgok. Ha nem válik be, akkor tankban a szűrőt megnézni, nincs-e eldugulva. Ha még mindig semmi, akkor a rendszerrel van a gond, nagynyomású szivattyú, vagy injektor. Nem egy bonyolult a jtd, vagy levegő nincs vagy üzemanyag.
Map szenzor kiszerelés
EGR falazás
Kazes☻28-07-2017 21:54:28 // 52976
Szerencsére nem Alfa... legalább! Őrület! :D
Piritu - 1.000.00028-07-2017 21:30:05 // 52975
Revitox28-07-2017 21:26:18 // 52974
Üdv!
Kérdés. (159 jtd)
Olaj, és szűrők cseréje volt. Ezt követően kiütötte az oljacsere jelzést azaz nullázta. Otthonról indultan az alföldre és a cheking lámpa fel és szervízmód.
Vissza a szerelőhöz aki kifogástalan munka után is kézséggel segítve kiolvasta a hibát. Részecskeszűrő 105% ban eltömődve. Elindulva nemsokkal nemsokkal utána újból lámpa. Meghajtottam a vasat és nincs szervíz üzem de a lámpa világít. Volt ilyen valakinek? Valami tanács vagy tipp?
Nagyon megköszönném.
Esetleg valaki szegeden aki ki tudná olvasni h mennyit tisztult h egyáltalán tisztult.
Kérdés. (159 jtd)
Olaj, és szűrők cseréje volt. Ezt követően kiütötte az oljacsere jelzést azaz nullázta. Otthonról indultan az alföldre és a cheking lámpa fel és szervízmód.
Vissza a szerelőhöz aki kifogástalan munka után is kézséggel segítve kiolvasta a hibát. Részecskeszűrő 105% ban eltömődve. Elindulva nemsokkal nemsokkal utána újból lámpa. Meghajtottam a vasat és nincs szervíz üzem de a lámpa világít. Volt ilyen valakinek? Valami tanács vagy tipp?
Nagyon megköszönném.
Esetleg valaki szegeden aki ki tudná olvasni h mennyit tisztult h egyáltalán tisztult.
heimzo28-07-2017 18:57:10 // 52973
EGR, MAP szenzor, MAF szenzor.... Ezek talán a leggyakoribbak.
Renny28-07-2017 17:25:19 // 52972
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni!
156-os 1,9-es JTD-ről lenne szó. Nem igazán gyorsul a kicsike, a gázpedál tövig nyomva, pörögni pörög,de ereje/húzása nincs, egy idő után meglódul,de csak, ha elér egy bizonyos sebességet. Igazán aggaszt a dolog,mert tél környékén volt egy meg-meg hőkölős probléma, akkor cseréltünk légtömegmérőt, utána a probléma megoldódott.
Egy pár hónapja fennáll a dolog ismét,de nem igen jöttünk rá,hogy mitől lehet.
Esetleg valakinek valami tipp?
Köszönöm!
Segítségeteket szeretném kérni!
156-os 1,9-es JTD-ről lenne szó. Nem igazán gyorsul a kicsike, a gázpedál tövig nyomva, pörögni pörög,de ereje/húzása nincs, egy idő után meglódul,de csak, ha elér egy bizonyos sebességet. Igazán aggaszt a dolog,mert tél környékén volt egy meg-meg hőkölős probléma, akkor cseréltünk légtömegmérőt, utána a probléma megoldódott.
Egy pár hónapja fennáll a dolog ismét,de nem igen jöttünk rá,hogy mitől lehet.
Esetleg valakinek valami tipp?
Köszönöm!
göthe28-07-2017 15:49:45 // 52971
Akkor lehet ez a baj, mert nállam még csak jelet sem kap az AC gyujtáson !!
Buksi28-07-2017 15:26:40 // 52970
Gyújtáson kezdi nyomni.
göthe28-07-2017 13:13:37 // 52969
Sziasztok, 155 super (2.0 TS) AC pumpa mikor kezdi nyomni az üzemanyagot, már gyujtásnál vagy csak ha indult a motor ???
Kazes☻27-07-2017 21:56:02 // 52968
Ezért (is) kérdeztem, hogy van-e képed a hengerfejedről...
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2017 19:36:32 // 52967
Aha, köszi. Akkor átb...-tak, csak ennyi. Nyomáspróbát és síkolást kellett csinálni csak. Semmi több. De a dízelből nem kell kivenni az előkamra részt pl síkoláshoz? És mondjuk a szelepek sem ülnek ennyire bent, lehet emiatt kellett szétszedni?
Kazes☻27-07-2017 13:37:23 // 52965
Nem. Én is most nem rég voltam így. Szelepek a helyén, csak a bütykös tengelyeket kellett leszerelnem és a termosztátot. A nyílásokat lezárva, egy oldalról sűrített levegővel nyomás alatt víz alá merítik és figyelik, hogy szökik-e valahol a levegő... kb. ennyi.
videó
videó
WarbiRunner (Gyuri)27-07-2017 12:18:04 // 52964
Sziasztok! Valaki nagyjából képbe helyez a hengerfej nyomáspróba fogalmával?
Gondolom valami edénybe belenyomják és lezárják a szelepeket. A lényeg, ehhez szét kell e bontani a hengerfejet, vagy úgy ahogy van, leszedés után tesztelhető valahogy?
A TD-nek csináltattam nyomáspróbáját, és a gépműhely az ígéret ellenére semmit nem egyeztetett velem. A nyomáspróba jó volt, ergo csak egy síkolás és egy tömítés kellett volna, erre ők kicseréltek mindent, szelepvezetőket, meg kitudja mit. Ha igaz. Tényleg szét kell szedni a nyomáspróbához?
Gondolom valami edénybe belenyomják és lezárják a szelepeket. A lényeg, ehhez szét kell e bontani a hengerfejet, vagy úgy ahogy van, leszedés után tesztelhető valahogy?
A TD-nek csináltattam nyomáspróbáját, és a gépműhely az ígéret ellenére semmit nem egyeztetett velem. A nyomáspróba jó volt, ergo csak egy síkolás és egy tömítés kellett volna, erre ők kicseréltek mindent, szelepvezetőket, meg kitudja mit. Ha igaz. Tényleg szét kell szedni a nyomáspróbához?
Bati26-07-2017 09:45:06 // 52963
köszönöm
de ez nem segít mert a komplett cserét szeretném elkerülni
de ez nem segít mert a komplett cserét szeretném elkerülni
Szmaty25-07-2017 18:32:40 // 52961
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az elmúlt pár napban észrevettem hogy ha fel van kapcsolva a helyzetjelzőm és megy a klíma akkor a műszerfal világításom kís időre elhalványodik majd kis idő elteltével újra rendesen világít. Minegy volt hogy üresben gurulok fékezek vagy gázt adok. Előre is köszi!
pettinke25-07-2017 17:54:08 // 52960
szar / nem cserélték a szíjfeszítőt
szar / nem cserélték a vízpumpát
szar / nem cserélték a szíjat
megszorult valami, és megrántotta a motort, amit nem bírt lekövetni a feszítő
bármi egyéb azon a környéken... nyomás vissza gariba!
szar / nem cserélték a vízpumpát
szar / nem cserélték a szíjat
megszorult valami, és megrántotta a motort, amit nem bírt lekövetni a feszítő
bármi egyéb azon a környéken... nyomás vissza gariba!
misike7625-07-2017 16:22:11 // 52959
Sziasztok. Meg tudja valaki mondani nekem, hogy mitől tud átugrani a vezérlés egy autóba? Úgy fest tesóm paliója így járt. Kb. 5000 km-el ezelőtt volt veze.cserélés.
Bati25-07-2017 09:06:01 // 52958
sziasztok
kuplungfőhenger szárában lévő szilent kifordult, fordítva visszatéve ideglenesen javítottam
van erre valami megoldás vagy csere ?
nem nagy tétel de ha van egyszerűbb gyorsabb megoldás azt jó lenne tudni
kuplungfőhenger szárában lévő szilent kifordult, fordítva visszatéve ideglenesen javítottam
van erre valami megoldás vagy csere ?
nem nagy tétel de ha van egyszerűbb gyorsabb megoldás azt jó lenne tudni
Vinnie24-07-2017 18:01:17 // 52957
Sziasztok.
Tudja-e valaki, hogy a MiTo-ban melyik gyártó termékei vannak stabpálcák terén? Elkezdtek nagyon zörögni, aztán nem tudom melyiket vegyem. Esetleg a gyárit ki gyártja?
Köszi
Tudja-e valaki, hogy a MiTo-ban melyik gyártó termékei vannak stabpálcák terén? Elkezdtek nagyon zörögni, aztán nem tudom melyiket vegyem. Esetleg a gyárit ki gyártja?
Köszi
peter081318-07-2017 22:33:53 // 52956
Sziasztok!Bocsi ha nem ide tartozik. Valaki tud ajánlani Zala megyében Nagykanizsa környékén egy hozzáértő szerelőt aki nem horror áron dolgozik? Egy kuplung cseréről lenne szó.
Beló18-07-2017 13:46:27 // 52955
Hakesh16-07-2017 22:56:55 // 52954
Igen, azóta megnéztem, leugrott a hosszbordás... Köszi.
Kazes☻16-07-2017 20:31:04 // 52953
Hosszbordás szíj rendben?
Hakesh16-07-2017 20:12:54 // 52952
Sziasztok!
A mai történet: a feleségem vezette az autót (156 1.6 TS), szól hogy elment a fordulatszám mérő, leesett nullára, nem mozdul. Aztán szól, hogy egyre nehezebben fordul a kormány, elment a szervó is. Haza értünk, akkor nézem, hogy világít az akku töltöttség kontrol lámpája.
Mi a f*sz lehet? Holnap hívom a szerelőt, de addig valami ötlet?
A mai történet: a feleségem vezette az autót (156 1.6 TS), szól hogy elment a fordulatszám mérő, leesett nullára, nem mozdul. Aztán szól, hogy egyre nehezebben fordul a kormány, elment a szervó is. Haza értünk, akkor nézem, hogy világít az akku töltöttség kontrol lámpája.
Mi a f*sz lehet? Holnap hívom a szerelőt, de addig valami ötlet?
Kazes☻13-07-2017 16:15:09 // 52951
Ha 100 éve rá se nézett senki, akkor jókora szopás lehet...
Fel kell bakolni a kocsit és fel kell készülni drótkefével, nagy palack wd 40-el és türelemmel... :)
Fel kell bakolni a kocsit és fel kell készülni drótkefével, nagy palack wd 40-el és türelemmel... :)
PistaFR13-07-2017 14:47:56 // 52950
A legendás alsó hosszú átmenő csavar tud nagyon szopatni, be tud rohadni rendesen.
Csarobo13-07-2017 11:08:51 // 52949
Sziasztok!
Valaki tudna ajanlani egy szerelot, aki gyorsan kiszedne az eltort csomagtarto nyito bowdenemet, majd miutan csinaltattam egy ujat vissza is szerelne? Az sem artana, ha Budapest kozeli lenne...
Elore is koszonom a segitseget.
Valaki tudna ajanlani egy szerelot, aki gyorsan kiszedne az eltort csomagtarto nyito bowdenemet, majd miutan csinaltattam egy ujat vissza is szerelne? Az sem artana, ha Budapest kozeli lenne...
Elore is koszonom a segitseget.
sty13-07-2017 07:04:49 // 52948
Nincs benne ördöngösség még rugó összehúzó sem kell hozzá. Inkább csak macerás mert ki kell bontani a csomagtartóban a kárpitokat
redbull9013-07-2017 06:51:50 // 52947
Sziasztok 156 ba Hátsó lengéscsillapítót mennyire nehéz cserélni mire kell figyelni?
Van valami különleges ördöngösség? Sima emelő elég neki?
Köszi a válaszokat!
Van valami különleges ördöngösség? Sima emelő elég neki?
Köszi a válaszokat!
Nandiee12-07-2017 21:44:26 // 52946
Sziasztok!
147 FL után (már ha számít) keresek flexibilis/rezon csövet. Sajnos gőzöm nincs arról, hogy milyen méretű kellene. Esetleg ezt valaki megtudná mondani? Köszönöm!
147 FL után (már ha számít) keresek flexibilis/rezon csövet. Sajnos gőzöm nincs arról, hogy milyen méretű kellene. Esetleg ezt valaki megtudná mondani? Köszönöm!
Teppo12-07-2017 06:48:37 // 52945
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! AlfaCityn voltunk, és 1 nap után észrevettem, hogy szétesett a csomagtartón lévő embléma rugója (156, 2001). Mire odamentem az autóhoz, kiállt belőle a rugó, kiugrott a helyéről.
Hogy tudom visszatenni? Mit és hogyan kell szétszerelnem ehhez?
Előre is köszönöm!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! AlfaCityn voltunk, és 1 nap után észrevettem, hogy szétesett a csomagtartón lévő embléma rugója (156, 2001). Mire odamentem az autóhoz, kiállt belőle a rugó, kiugrott a helyéről.
Hogy tudom visszatenni? Mit és hogyan kell szétszerelnem ehhez?
Előre is köszönöm!
sty11-07-2017 10:43:42 // 52944
Nem tudom automata váltóban tudtok-e segíteni. Ma olyat csinált mikor elindultam rendesem kapcsolt,viszont parkolásnál nem engedte P-be rakni , csak az hátra-üres és az előre volt. Úgy vettem észre mintha a váltón levő kis fület mintha nem engedte volna rendesen behúzni . Hála nem kellett kiszállnom és lezárni az autót mert nem is tudtam volna a kulcs miatt. Hazafele meg megjavult bár nehézkesen de már engedte parkolóba rakni.ez mitől lehet?
Levee156SW11-07-2017 10:41:24 // 52943
Sziasztok,
fejlemenyek es tovabbi kerdesek 2.0 JTS benzinnyomas ugyben:
Beneztem fentrol a pumpahoz,gyujtas raadasa utan tartosan csak a szintjelzo tapvezeteken marad feszultseg,de az is csak valami 10.4 V-ez normalis,vagy valahol tul nagy kontaktellenallas lehet?(Visszajelzo szerint ahogy melegszik az auto, "szaporodik" benne a benzin egy darabig.)
A pumpa 12V 1-2 masodpercre jelenik meg,ekkor a pumpa hallhatoan megindul,de aztan meg is all,mikozben az akksi elotti rele eleg gyanusan kattog. Megcsereltem a ventillatoreval-utobbi nem romlott el,de a pumpa se lett jobb.
Benzinszurot is csereltem,arra gondolva,hogy a vasarlas elotti 2 ev allas kovuletei mostanra gyulhettek fel az akkor beszereltben,de nem szamitott.
Tovabbi erdekesseg,hogy a gyertyasor csereje es az ules alatti veszkioldogomb visszanyomasa utan ugy ment az auto,mint meg kb. soha,miota megvan,de ez kb. fel napig tartott(kontakthiba?) Az lathato,hogy a pumpa kornyeken jartak mar elottem.
Mara tervezem a "direkt 12V+nyomasmero" c. jatekot,ill. bepattintani ket uj relet elore.
Alfacitymet mar hazavagta a dolog,de ha vegul jobb lesz,mint elotte volt,azt mondom,megeri a munkat.
Lat itt meg valaki egyszeru megoldast,vagy marad az ampervadaszat?
Koszonett:L
fejlemenyek es tovabbi kerdesek 2.0 JTS benzinnyomas ugyben:
Beneztem fentrol a pumpahoz,gyujtas raadasa utan tartosan csak a szintjelzo tapvezeteken marad feszultseg,de az is csak valami 10.4 V-ez normalis,vagy valahol tul nagy kontaktellenallas lehet?(Visszajelzo szerint ahogy melegszik az auto, "szaporodik" benne a benzin egy darabig.)
A pumpa 12V 1-2 masodpercre jelenik meg,ekkor a pumpa hallhatoan megindul,de aztan meg is all,mikozben az akksi elotti rele eleg gyanusan kattog. Megcsereltem a ventillatoreval-utobbi nem romlott el,de a pumpa se lett jobb.
Benzinszurot is csereltem,arra gondolva,hogy a vasarlas elotti 2 ev allas kovuletei mostanra gyulhettek fel az akkor beszereltben,de nem szamitott.
Tovabbi erdekesseg,hogy a gyertyasor csereje es az ules alatti veszkioldogomb visszanyomasa utan ugy ment az auto,mint meg kb. soha,miota megvan,de ez kb. fel napig tartott(kontakthiba?) Az lathato,hogy a pumpa kornyeken jartak mar elottem.
Mara tervezem a "direkt 12V+nyomasmero" c. jatekot,ill. bepattintani ket uj relet elore.
Alfacitymet mar hazavagta a dolog,de ha vegul jobb lesz,mint elotte volt,azt mondom,megeri a munkat.
Lat itt meg valaki egyszeru megoldast,vagy marad az ampervadaszat?
Koszonett:L
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
412
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?