Forum >> Szerelőműhely

Bg.15-11-2004 17:26:04 // 192
Egy kérdés, 156SW Elől (balra) mi tud kopogni (zörögni)? Nem a futómű.
András bácsi15-11-2004 16:57:09 // 191
Azmo! Szerintem túl nagy lesz az a gumi! Nekem 195/50 R15 volt fenn 7-es felnin, de hátul az is csak 5mm nyomtávszélesítővel fért el. A hosszirányú kitámasztó stalilizátortól így is kb. 3 mm-re volt a felni pereme. Ja, és mellékesen, ha ült valaki hátul, akkor nagyobb berugózáskor a sárvédő széle vagdosta a gumi oldalát. A.
Paco15-11-2004 16:51:55 // 190
Igen tudom. És helytelenül. :(
Wickey15-11-2004 16:16:41 // 189
Annyira nem létezik, hogy az egyetemi oktatók is használják. :-))
norbee15-11-2004 15:22:47 // 188
PAco Az interface is idióta szó, mégis használjuk. :)
Paco15-11-2004 14:19:32 // 187
Kontakthiba mint olyan nem létezik :) (persze mindenki ezt a szót használja, pedig önmagával ellentmond)
Olasz15-11-2004 13:57:55 // 186
147-esbe hol vezeted be az ujjnyi vastag + kábelt a motortérből az utastérbe? Ha lehet fúrás nélkül... Km óra mögött? Pedáloknál?
kapeka (Nagyvad)15-11-2004 13:49:02 // 185
Nekem Magnat volt bent, amit anno a Media Marktban 5000 pénzért vesztegettek. Szépen szól, de ekkora méretű hangszórótól mély hangokat nemigen lehet elvárni, a magasat meg kitakarja a kormány. Éppen ezért sokat nem számít a típus, az elsők csak kiegészítésnek jók a kalaptartóban lévők mellé. Vagy ha elég elvetemült vagy, kivágod az ajtókárpitot... :-((((( Én sajnáltam ezt megtenni, bár biztos jobban szólna. Más lehetőség még, hogy az ajtóra kell csináltatni műanyagból egy "idomot", amit csak fel kell fogatni az ajtóra, és ebbe kerül a hangszóró. Majd keresek erről képet, ha érdekel.
Thomika15-11-2004 11:15:12 // 184
Norbee: Küldök majd a céges mailedre vmit,amit reggel fotóztam neked! :) Amúgy elkezdtem tüzetesen átböngészni a manualt, eddig nem találtam külön elekrtonikai részt, mert elvileg(sőt gyakorlatilag is) minden egyes rész után ott van ehhez tartozó elektromos leírás is...
BFMSE15-11-2004 10:19:16 // 183
Koszi a segitseget, hetvegen asszem nekiallok!
norbee15-11-2004 10:11:21 // 182
Ttk LOL! Kontakthiba tudományos megfogalmazása... :))))) Ha karácsonyfázik, lásd Wickey, ha nem, és nem is kattan semmi, önindítóhoz menő vezetéket végét vizslasd meg. A saruzáson szeret a drót törni.
Azmo15-11-2004 10:08:46 // 181
kapeka Szerinted milyen 8,7 cm-es hangszórót tegyek előre? típus? merre,hol?:) Mások esetleg ötlet?
Wickey15-11-2004 09:38:47 // 180
75? Kontakthiba. Azért érdekelne még egy apróság: Amikor nem indulóst játszik, a műszerfal karácsonyfázik? Azaz gyújtás látszólag van? (töltés lámpa, olajnyomás lámpa, ilyesmi). Ha nincs, akkor gyújtáskapcsoló csere. Ki kéne próbálni direktbe kötött önindítóval magát az önindítót, ámbár annak valami hangjelenséget mindig illik produkálnia.
TtK15-11-2004 08:14:45 // 179
Laza valamelyik kábel és hol érintkezik, hol nem.
lee7514-11-2004 22:27:46 // 178
sziasztok ha tud valaki segitsen a következö a gondom:neha egyszerüen nem indul az autom nem az a baj hogy nem indit es forog a motor,hanem nem is forgatja de nem is az önindito mert meg csak nem is kattan meg semmi hang sincs csak olyan mint amikor lemerül az aksi es semmit nem csinal,de ezt eljatsza egy heten egyszer-ketszer es utana hetekig jo van valami ötlet?
Lobot14-11-2004 21:28:59 // 177
Gomboc: Akkor majd azt csináljuk, hogy ha én megkaptam a szőnyegeimet, akkor rádcsörgök és megmutatom. Úgy is ég a pofám, hogy még mindig nem hívtalak fel.:( Neked így megfelel?
Azmo14-11-2004 15:44:45 // 176
ééértem, nagyon köszi a hasznos infót!!!!!!
kapeka (Nagyvad)14-11-2004 14:56:16 // 175
Sajnos a 10 cm-es már nem, csak a 87mm-es, ami szívás. De ha még 2 csipogót felraksz a műszerfalra, akkor aránylag normálisan tud szólni; a csipogó azért kell, mert bal oldalon a kormányoszlop kitakarja a magas hangokat,ami engem legalábbis baromira zavar.
granturismo14-11-2004 14:15:00 // 174
BFMSE Viszont esetleg a csatiját ha ki tudod tapogatni a kesztyűtartó mögött fönn a doblemez felőli oldalon.... ( Nőgyógyászati szakvizsga szükséges:-))) Egy ilyen öntapadós szivacsszerű anyaggal van betekerve, azt leszeded széthúzod a csatit. És lehúzod alulra. Ha 3 eres a kábel akkor úgy van, hogy a középső a test és az egyik vezetéken fix 12V van (gyújtás alatt) ha bekapcsolod a keringetést akkor erről a szálról eltűnik a 12V és a másik szélső szálon jelenik meg. Ha ez így működik és mégsem megy az elzárás akkor 100% az elzárómotor rossz.
Azmo14-11-2004 13:38:50 // 173
Köszi Kapeka! Figyi, Neked is ugye ott lent van az első hangszóróknak a hely, a műszerfal mögött? Az érdekelne, hogy hány cm-es hangszóró fér oda be max???
Saughassy14-11-2004 12:59:03 // 172
Be kellene vhogy allitanom a fordulatszammeromet, mert nagyon dizeles ertekeket mutat. Az alany egy 75 V6. A szereles erdekelne, a beallitani kivant ertekeket tudom. Any idea?
BFMSE14-11-2004 12:59:00 // 171
Koszi! Ez tenyleg nagy szivas... :(
kapeka (Nagyvad)14-11-2004 12:31:35 // 170
Attól függ, hány collos. 205/60R13 pont váltóméret, 185/60R14, 175/65R14, 195/50R15, 215/45R15 és 215/40R16 is. De nagyon széles guminál nem mindegy, milyen a felni, mert bele fog érni ebbe-abba.
Saughassy14-11-2004 12:29:18 // 169
Nyahh szelepallitas utan ugy dontottem hazilagosan is de finomhangolok a V6 gyujtasan. Stroboszkop es muszerek nelkul. Fulre es erzesre sikerult valami nagyon durva teljesitmenynovekedest es gazreakciot elernem, a fogyira meg varok :) De a furcsa az, hogy a moci hangja teljesen megvaltozott fordulaton. Vajon mitol lehet? Az eddigi halk, (alfas viszonylatban marmar jellegtelen) hangbol most vmi iszonytatoan brutal torokhangu uvoltes lett, nemi direktszuros hanggal, ami persze nincs. :)
Azmo14-11-2004 10:35:13 // 168
üdv! 205/60-as gumi felmegy a 33-asra???
Don Gombóc14-11-2004 09:18:08 // 167
BG!! Köszi az infót ezt látni kéne milyen anyag. A másik három szőnyeg szinte vadi új.
Robi14-11-2004 00:21:42 // 166
"a kuplung benyomásakor csillapodik a zaj" Biztos, hogy a generátor? Nem a kuplungtól jön a zaj? Mert a kinyomócsapágy szokott ilyet csinálni, de azzal nem érdemes foglalkozni, ráér akkor cserélni, ha úgyis szétszeded, pl kuplungtárcsa cserénél. Ha generátor probléma, akkor tudok egy tutijó generátorost, keress meg.
farki13-11-2004 23:24:32 // 165
Ez igaz, bár időnként javasolt a klímát bekapcsolni, különben tavaszra kiszárad (vagy elillan vagy mitcsinál) a gáz, oszt lehet drágán újratölteni. Akkor meg mégsenem eco:-((
farki13-11-2004 23:19:46 // 164
Robesz7, köszi! KiTSit elgondolkodtat a dolog, bár én V6-nál gondoltam:-)) +10%-kal keTSegtettek, bár nem vagyok biztos benne, hogy ezt ki is használnám. Zöldkártyás ismerős van, bár ő nagyon pedáns ember, nem tudom mit szólna, ha megveregetném a vállát, hogy: Tónibá, okosba kellene mostan méricskélni a kipuffnál... :-))
Tresor13-11-2004 19:13:44 // 163
Köszi. És mennyiben cserélik ki a csapágyat?
lorinnyu13-11-2004 18:36:59 // 162
én is gondoltam h kiveszem a katalizátort és odateszek egy kibelezetett, de most kicsit eltántoritottál! amugy nállad menyi az a 100 ra gyorsitás időben?
granturismo13-11-2004 17:39:34 // 161
Nagy szívás kivenni. Teljesen szét kell szedni a műszerfalat:-( null Nincs egyben a fűtőmotorral.
Bg.13-11-2004 15:00:36 // 160
Az kellemtelen:(
Ricoe15613-11-2004 13:56:21 // 159
Hello!BOCS a kései válaszért! CACHO:Köszi a tippeket. LORINNYU:Kanyarban nem nagyon érzem hogy kottyogna.Amint lesz időm tutira elmegyek egy szerelőhöz addig meg pihen.(de olyan nehéz normális szerelőt is találni:-( TtK:vezmod néhány másodpercig dieselhangot ad ki magábol inditásnál,aztán minden normális.Vezérműszíj csere 10000km-rel ezelőtt a nyáron volt. Mit lehet tenni ha a központi nem nyilik a nagy hidegbe?Zárjégoldó megoldja a problémát?
Punisher13-11-2004 12:15:28 // 158
Bocsi az elöbb nem a Tresornak akartam válaszolni, hanem az ECO-s kérdésre!
Punisher13-11-2004 12:14:16 // 157
Az ECO állásban nem megy a klíma. ECO-t télen kell megnyomni, mert akkor úgy működik az automata fűtés, mint nyáron az automata klíma. De télen tök fölösleges tekerni a klímakompresszort, mert csak többet fogyaszt a gép. Ezért hívják ECO-nak, azaz gazdaságosnak. Vagyis télen ECO gomb megnyom, hőfok beállít, mindig annyi fok lesz, amennyit akarsz.
BFMSE13-11-2004 12:04:59 // 156
Szedte mar ki valaki a keringteto motorjat 145/146-bol? Egybe van a futes motorral nem? Jo nagy szivas kiszedni :(
BFMSE13-11-2004 12:04:09 // 155
Generatort nem kell cserelni csak csapagyat ha az a baj! Nekem most lesz cserelve a csapagy, de nekem ciripel es nem kattog, plane ha vizet kap...
BFMSE13-11-2004 12:02:36 // 154
ECO allasban ki van kapcsolva a klima azert nem hut nem?
Tresor13-11-2004 11:50:21 // 153
Sziasztok! Segítségeteket kérném. Az autóm olyat csinál alapjáraton, hogy valami nagyon kattog a generátor körül. Egy ismerősöm szerint csapágyas a generátor. De az érdekes az, hogy a kuplung benyomásakor csillapodik a zaj. Érdekelne, hogy körülbelül mennyibe fájna nekem egy generátor, ha egyáltalán ez a baj, vagy ha egy jó szerelőt tudnak javasolni Pest környékéről, azt megköszönném. Köszi
BFMSE13-11-2004 11:31:25 // 152
Koszi a valaszt! Megneztem egy 145-ben nincs releje a keringteto motorjanak, tehat valoszinuleg a motor ment tonkre... A kapcsolonal egyebkent vilagit a lampa. A ventillator megy, de a keringteto se az OFF allasra se a keringteto sajat gonbjara nem reagal...
wwwSentinelwww13-11-2004 08:57:17 // 151
Hi all, hmm olvasgatva a műhelyben rájöttem hogy nekem is ilyen problémám van. A 155 ben mikor megnyomom az Eco gombot sem hallok kattanást, a check panel nem jelez hogy baja lenne a klímának, viszont nem is hűt semmit, ergo nem megy. Szerintetek mi lehet a baj?
Wickey13-11-2004 08:26:10 // 150
Kerülhet az égéstérbe is. Akkor meg picit füstölnie kéne, de kéccáznál padlógázon úgysem fogod érzékelni. Ha mázlid van, akkor csak tömítés csere. Megúszható óccsóér.
Cacho13-11-2004 01:12:35 // 149
A venti kapcsol, azzal nincs gond, csak ha menet közben meg van egy kicsit terhelve a moci, akkor melegszik, de ha light-osan megy vele az ember utána, pillanatok alatt visszahűl. És a víz szépen lassan, de biztosan fogy :((( A motorolajban mondjuk nem látszik.
Robesz712-11-2004 23:33:33 // 148
Hello! Én kiszedtem a 146 1.6 boxerből a katalisatort és nem vettem észre, hogy jobban menne. Ugyan annyi alatt gyorsult 100-ra és a végsebessége sem lett több, így visszakerült. 6e Ft-omba került ez a kis műtét. Ebbe a típusba nem javaslom. Haveromnak 156 2000 TS van, kivetette, bemérette padon a teljesítményt és kb 5-8 Le-vel kevesebb volt kati nélkül. ennyi.... Zöldkártyát amúgy lehet hozzá sunyizni, ha van ismerős.....
farki12-11-2004 23:20:59 // 147
TSátok! Katalizátor kiherélésének van a gyakorlatban értelme? Érezhetően több fő lészen a ménesben? Illetve mi lesz a ződkártyával? Tapasztalatok pro és kontra? Köcce!
granturismo12-11-2004 22:16:19 // 146
BFMSE Ha a hűtő/fűtő befúvó ventillátor motor minden fokozatban működik akkor a relék és a biztosítékok biztosan rendban vannak. Ha OFF állásba kapcsolva a forgókapcsolót beindul a keringetés a keringető külön kapcsolójának állásától függetlenül akkor a belsőkeringető elzáró motor jó és a keringetésnyomógomb lesz a hibás. Ha a belsőkeringetés sem a forgókapcsoló OFF állásában, sem a forgókapcsoló OFF állásától különböző bármely állásban és egyidejűleg a külön keringető nyomógomb bekapcsolt állásában nem működik akkor sajnos a belsőkeringető elzáró motor lesz hibás. Kérdésem: Ha bekapcsolod a kis zöld belső keringetés lámpa sem világít? granturismo
Bg.12-11-2004 21:06:37 // 145
Ajaj:(( Még1 villanypásztorral nézessétek át, hátha ventillátor (vagy annak vezérlése).
Cacho12-11-2004 17:40:32 // 144
Hűtőpuceva (kívülről) nem segített, egyre jobban hengerfejgyanús... :(
BFMSE12-11-2004 17:30:58 // 143
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a 146-os alfaban (klimas) a belso levego keringtetonek merre van a biztositekja vagy releje? Mert nem mukodik, es nem hallom azt se hogy kattanna a rele amikor megnyomom a gombot. Lehet hogy nincs rele rajta? Akinek klimas 145/145 van az nezze mar meg ha tudja plz, hogy hall-e kattanast a keringteto gomb megnyomasakor! Es ha igen akkor kb honnan hallja :D Elore is Thx Udv
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.