Forum >> Forma-1
Mike.12-05-2006 08:44:11 // 9610
Lehet "élő" is, de akkor látnoki képességei van a rendezőnek! :-)))
Inner Circle12-05-2006 08:41:02 // 9609
"ja, bocs, ezt csak azért csinálták, mert ki volt rakva a rádió."
Egyébként komolyan meglepődnék, ha a rádió élőben menne; szinte biztos vagyok benne, hogy ha valami érdekeset hallottak, akkor azt utólag teszik adásba.
Mike.12-05-2006 06:55:10 // 9608
Csak írjad be, hogy a többiek is tudják meg! :-)))
Xixo12-05-2006 02:25:52 // 9607
Zolee!!!
Most frankón kiváncsi lennék a te álláspontodra is, hogy hol-mikor-hogyan csalt az FIA a Ferrari és MS javára!!!
Mert én tényleg úgy emlékszem, hogy pont 2002 és 2004 után hoztak olyan döntéseket, ami nem a Ferrarit segítette, hanem pont arról szóltak, hogy megszakítsák a győzelmi sorozatukat. Ami végülis 2005ben sajnos sikerült is pl. a kerékcserék eltörlésével. (De persze nem csak ezért nem nyert a Ferrari!!! Engem pl. baromira idegesített, hogy úgy elcseszték azt az évet, pedig lett volna idejük felkészülni rá... Viszont a sok új szabály akkor sem könnyítette meg a dolgukat!!)
Ezt most tényleg nem b.sztatásból írom, hanem TÉNYLEG kiváncsi vagyok rá!!!
Xixo12-05-2006 02:19:26 // 9606
És tényleg ezek a tények!!!!
Forza Ferrari!!!
Remélem nyerünk!!!! :-)))))))))))
Xixo12-05-2006 01:47:41 // 9605
Tommi12-05-2006 00:35:48 // 9603
Semmi gond, én is ilyen vagyok :)))
Most viszont lépek, további jó szórakozást az éjszakás brigádnak :)
GEORGE12-05-2006 00:32:16 // 9602
Én már csak ilyen vagyok! :-))
GEORGE12-05-2006 00:18:43 // 9600
De én a harmadik helyet is annak adom!! .-DD
Tommi12-05-2006 00:17:32 // 9599
Első három? Csak két Ferrari van a mezőnyben :)))
GEORGE12-05-2006 00:11:12 // 9598
Jó éjt neked is!
gondolom az első 3 befutót már felesleges beírnom úgye?? :-)))) :-DDDD
Whiteskull11-05-2006 23:30:35 // 9597
Forza Ferrari! :)))
mesa11-05-2006 23:29:58 // 9596
Jó éjt mindenkinek (igen IC, neked és zoleenak is ;) !
Holnap egy újabb versenyhétvége kezdődik... Lehetne zsinor 3. Ferka győzelem! :))
Forza Ferrari !!!!
GEORGE11-05-2006 23:18:34 // 9595
na itt a franko uraim! :-)
pb_11-05-2006 23:16:05 // 9594
Ha jól rémlik 6 csapat VB jött össze zsinórban.)
KGB11-05-2006 23:10:15 // 9593
Érdekes. Sokmindenre másképp emlékeztem. Sztem semmi gáz nincs a pasival. Eccerűen jóóó. Na megyek, jóccakát!
mesa11-05-2006 22:46:26 // 9592
zolee145,
egy picit butaságokat beszélsz, de most majd segítek a megvilágosodásban! :))
Szórod itt a porodat, mint gomba a spóráját, de nem találsz táptalajra, mert úgy ahogy van, butaság!
1. Schumacher nem a Ferrariban lett világbajnok, előtte már 2x megvolt neki, így az a nézeted, hogy az FIA segíti minden módon a Ferrarit, dugába dőlt :P
A tények :
"1994-ben a 16 futamból csak 14-en vett részt, ráadásul ebből is kétszer diszkvalifikálták, mégis nyolc versenyt nyert meg és 92 pontot szerzett"
"1995-ben a Benetton 195-ös, a csapat 1995-ös autója rendkívül nehezen kezelhető autó volt – ezt később Gerhard Berger és Jean Alesi is megerősítették, amikor év végén tesztelték azt. Ennek ellenére Schumacher kilenc futamot nyert ebben a szezonban és összesen 102 ponttal fölényesen megnyerte második világbajnoki címét"
2. Schumacher nem azért volt jobb, mert azt "valakik" eldöntötték, hanem mert gyorsabb volt csapattársainál. Mindegyiknél!
A tények :
Johny Herbert, Eddie Irvine, Rubens Barrichello, a csapattársai mind tizedekre voltak lemaradva tőle !
Jó munkát végeztek, ahogy lehetett, segítették Schumachert. Azonban amikor őket kellett segíteni (EI VB címért folytatott küzdelme, Barrichello jó pár győzelme, harca a 2. helyért), akkor Schumacher szó nélkül segített, és elengedte őket.
Hogy miért került a Ferrarihoz ? És milyen autóba ülhetett ? Olyan xarba, hogy Damon Hill lesajnálta, hogy sosem fog a maranellói autóval futamot nyerni, és élete legnagyobb baklövését követte el.
A tények:
"1996 -ban Michael Schumacher elhagyta a Benettont és az akkor gyengébb Ferrarinál folytatta Forma–1-es pályafutását.A John Barnard által tervezett F310-es valóban hibás konstrukciónak bizonyult, ráadásul nagyon megbízhatatlan volt. A német versenyző a szezon tizenhat versenyéből öt alkalommal esett ki valamilyen műszaki hiba miatt ,ennek ellenére a német pilóta nyert három versenyt – Barcelona, Spa-Francorchamps, Monza.A német versenyző első Ferrari-szezonjában a világbajnokság harmadik helyén végzett a két Williams mögött, 59 ponttal."
Szóval, már rég felfedezték Schumacherben a hihetetlen tehetséget, és miután 2x világbajnok volt, csak utána szerződtette a sok gonddal küszködő Ferrari, mindenki meglepetésére. Az, hogy a Ferrarival már az első évében 3x nyert -amit addig Alesi és Berger 5 év alatt hozott össze-, pedig ötször kiesett az autó műszaki hibája miatt, ezek a tények pont nem azt bizonyítják, hogy tolta volna bárki is a szekerét, hanem hogy egy rossz autóval is tudott fényes eredményt elérni. Valamint, hogy amennyit köszönhet a Ferrarinak, ugyanannyit köszönhet neki a maranellói gárda.
Én személy szerint szurkoltam neki, hogy sikerüljön Fangio 5x VB címét elérnie, ami annyira elérhetetlennek tűnt.
Ezzel írt sporttörténelmet, azzal semmi érdekes nem történt volna, ha 2x VB cím után eltűnik a süllyesztőben, mint ahogy eltűnt közben Hakkinen, Villeneuve vagy Hill. Lehetett volna még 5 név az 5 VB címe helyett, de akkor kevesebb lenne egy LEGENDÁVAL.
Előtte is Ferrari szurkoló voltam, amikor épp nevetség tárgya volt a maranellói gárda, de megköszönöm a sok együtt szerzett győzelmet, a zsinorban 5 csapat VB címet, ami nélküle aligha jöhetett volna létre.
Egyúttal megértem azokat a frusztrált embereket, akik másoknak szurkoltak, akik elbuktak a fenomén mellett :)))
Ha te viszont a tényeket megrpróbálnád utólag letagadni, az olyan lenne, mintha a holokausztot tagadnád.
Ráadásul felesleges.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Michael_Schumacher#1994_.E2.80.93_az_els.C5.91_vil.C3.A1gbajnoki_c.C3.ADm
zolee14511-05-2006 21:38:12 // 9591
ne értékeld túl a "munkásságodat", ez eddig is így volt, és ameddig a Ferrari csapat nem változtat a módszerein ennél nem is fogok továbblépni Ferrariszeretetügyileg:)
(hű de hülye szót sikerült összehoznom)
KGB11-05-2006 21:35:50 // 9590
akkor jó úton haladsz
zolee14511-05-2006 21:30:47 // 9588
nekem nagyon tetszik a Ferrari, csak nem mint f1 csapat:)
KGB11-05-2006 21:29:02 // 9587
Azért a Ferrarin kívül van még 1-2 nagy név /csapat/, akinek nem lehet a torkán mindenféle xart lenyomni.
Egyébként én sem akarok unalmas versenyeket nézni és tavalyi év sztem nem /csak/ azért volt pocsék, mert nem a Ferrari nyert, hanem mert a hülye szabályok miatt nem igazán lehetett előzéseket, versenyt látni. Legalábbis én folyamatosan azt éreztem, hogy féltik az autókat / gumikat és ez kihat a versenyre
Arról, hogy előtte öt évig nem tudtak méltó ellenfelet produkálni a Ferrarinak arról miért a Ferrari tehet?
Jó sokszor leírom Neked a Ferrari szót, hátha megtetszik..
zolee14511-05-2006 19:50:08 // 9586
rosszul tetted fel a kérdést, erre nem lehet válaszolni. Miért volt jobb? Mittudomén:)))
ha úgy teszed fel a kérdést, hogy miért volt eredményesebb akkor az a válasz, hogy azért mert jobb volt. Amikor véletlenül mégsem akkor meg a segítségére sietett a csapat.
eleve esélye nem volt a csapattársainak, mert nem előzhették meg. Ezután még a Ferrarival kivételezett az FIA nem egyszer. Soha nem látott szabályok kerültek elő, stb
így is fel lehet fogni, hogy akinek ez nem tetszik nézzen más sportot, csak ez nem így működik. én ezt akarom nézni, de jól akarok szórakozni.
Példa: Alfa Romeo.
állandóan beszaró német elektronika. A tulajok húzzák a szájjukat. Erre mit mondott az Alfa? Akinek nem tetszik vegyen mást?? Nem! Változtatott, és olasz elektronikát rakott bele.
Baromi egyszerű mindent ráfogni a pénzre, és belenyugodni, hogy ez van, végülis az én kedvencem nyer (vagy akinek nem a kedvence volt annak az lett, mert ugye sokkal jobb a győztesnek szurkolni...:D) szóval semmi gond.
Végülis logikus dolog a Ferrarit segíteni, hiszen azzal buknak a legtöbbet, ha a Ferrari szurkolók nem nézik a futamokat, mert ők vannak a legtöbben.
( Már arra is gondoltam, hogy meghatározhatnák az egy évben elkölthető összeget. Ugyanannyi összegből ki mit tud összehozni. )
Mike.11-05-2006 19:23:00 // 9585
Öszintén nekem sem jön be ez teljesen , de a sikeresség érdekében csinálják és el kell fogadni , hogy ez így mükszik.
KGB11-05-2006 19:17:43 // 9584
Erről pofázok én is. Lehet, hogy ez gáz, de jelenleg ez van. Akinek nem tetszik nézzen más sportot.
KGB11-05-2006 19:17:26 // 9583
Kösz! Ez tök jó! Egyébként megnéztem MS-t és a csapattársait is. Szerinted miért van az, hogy mindíg mindenhol ő volt a jobb, nem kicsit?
Mike.11-05-2006 18:47:38 // 9582
Én is láttam a 80-as években. :-)
A mostani korban ahol minden a pénzről szól és a cél elérésében mindent bevetnek, -akár szárny mahinációt is+stb.- ott létezik csapat sorrend és csapat utasítás. Szerintem ez vonatkozik minden csapatra. Persze a Hondánál vagy a Red Bullnál ennek nincs sok értelme, de, ha valamelyik pilótájuk a VB címért küzdene akkor ott is működne ez.
zolee14511-05-2006 18:35:59 // 9581
láttam már versenyben megszerzett vb címet. Mindegy ebben nem értünk egyet. Ha nektek jó az, hogy mondjuk MS marad még 10 évig az F1-ben, és minden futamot megnyer 1 kör előnnyel, és 17x-es vb lesz akkor hajrá.
Mike.11-05-2006 18:28:16 // 9580
És ez így helyes! Mindenhol így történnek a dolgok ahol sieresek akarnak lenni. Sikeres = VB. :-)
zolee14511-05-2006 18:18:30 // 9579
ahogy az "Indul a bakterház"-ban mondta Koltay lásd kivel van dolgod:
8484-es hsz.:)
KGB11-05-2006 18:09:38 // 9578
Viszont az érdekelne, hamár ennyire otthon vagy a statisztikákban, hogy hogyan végeztek a Ferrarik az elmúlt nyolc évben? Hol nézzem meg? Nincs kedvem keresgélni
KGB11-05-2006 18:06:18 // 9577
Ok! Bocs, én nem tudtam, hogy Te ennyire bennfentes vagy az összes csapatnál és mindenről tudsz.
zolee14511-05-2006 17:56:14 // 9576
nem. Ha ő a jobb akkor előzze meg. RB engedte már el MS-t, és EI is. Herbert egy interjúban azt mondta, hogy tudta, hogy MS az egyes számú pilóta, de azt nem gondolta, hogy ennyire minden miatta történik a csapatban...
azt hiszem nem értitek: nem arról van szó, hogy jobb, tehát elöl megy, hanem az történik, hogy elöl kell mennie és kész. Mondom jó pilóta, az esetek többségében tényleg veri a csapattársát, de amikor éppen nem akkor jön az aktuális csapatvezető és szól a 2-es számúnak hogy irány hátra...
zolee14511-05-2006 17:51:11 // 9575
ez megint nem igaz. Igen, már megint Senna-Prost... De nézzünk kevésbé régi példát:
2003. Montoya-R. Schumacher. ha Ralf minden győzelmet amit szerzett leadott volna Montoyának akkor szorosabb lett volna a vb vége, igaz, hogy az nem autóverseny.
Raikkonen - Coulthard. Lehetett volna előzni csak épp DC-nek nem nagyon jött össze.
Raikkonen - Montoya. Lehet előzni, és amikor jobb volt Montoya akkor nyert is, nem kellett elengednie Raikkonent.
Alonso - Fisichella. a jól ismert kanadai példa:
"Utólértem, mit csináljak?
Előzd meg!"
ja, bocs, ezt csak azért csinálták, mert ki volt rakva a rádió.
Button - Barrichello. Ha tudna előzhetne RB.
R. Schumacher - Trulli. Hol az egyik végez előrébb, hol a másik.
KGB11-05-2006 17:44:18 // 9574
És mi ebben a gáz? Ha ő a jobb, akkor ez természetes nem?
zolee14511-05-2006 17:39:20 // 9573
a szerződést nem láttam, de a fuatmokat igen. Amúgy lehet hogy eddig nem fogalmaztam egyértelműen, de a csapatsorrend nem a Ferrarihoz kötődik, hanem Schumacherhez. Olvass el néhány interjút, íme pár név:
Herbert
Irvine
Barrichello
KGB11-05-2006 17:33:50 // 9572
VAN CSAPAT SORREND MINDENHOOOOOOL!! Aki a jobb, azt kell támogatni. Ezt kívánja a csapatérdek. Ez annyira logikus.......sztem
mesa11-05-2006 16:46:37 // 9571
Egy dolgot árulj el: miért van az, hogy folyamatosan tényként akarsz beállítani feltételezéseket?
tény: a Ferrarinál van csapatsorrend.
Honnan tudod ? Láttad a szerződést ?
Hú, te mindenütt ott vagy, ugye ?
Mert ha nem akkor csak feltételezés.
Megbuktál, ez gyengusz volt...
Egyébként mondd meg, ugyanebből a forrásból tudod, hogy másutt nincs csapatsorrend ?
:DDD
mesa11-05-2006 16:44:25 // 9570
"most hogy gyors a Ferrari, a sok köcsög máris csalót kiabál, pedig az autó teljesen rendben van"
Ez megint a szókiforgató saját hazugságod !
Idézőjelek közé teszed a saját mondatod.
Én soha nem mondtam ilyet. De még csak nem is írtam.
De ha te értintettnek érzed magad köcsög-ügyileg, az csak rád tartozik, engem nem érdekel a vita szempontjából :P
Ha a Renault szabálytalan, büntessék meg; ha nem az, akkor viszont ne terjedjen róla a "suttogó propaganda".
Malajzia után rámutattam a Ferrari első és hátsó szárnyán egy-egy műszaki megoldásra, hogy ezek szabályossága kétséges. Azóta ezt a két műszaki megoldást módosították! Akkor meg miről beszélünk?
Szerintem TE is látttad az animált GIF-et a Renault első szárnyáról. Szerintem TE is elismerted, hogy flexel.
Akkor most miért kérdőjelezed meg ismét ? Miről is beszélünk ?
A Renaulté ugyanúgy flexel. Senkit nem ítélt el az FIA, csak javasolta a módosítást. Azóta kiderült, többeknél rezeg a léc, erre mondta az FIA, hogy őket innentől nem érdekli, megvan a saját mérési módszerük, ha azon belül átmegy, akkor azt csinál amit akar aza a szárny.
Azok az aljasok, akik másokat feljelentenek, ahelyett, hogy normális, versenyképes autót próbálnának meg fejleszetni.
Nevetséges ez egy eltiltott Honda csapattól...
Szerintem ha sportnak tartjuk, sportszerűség addig terjed, hogy a saját házunk tájékán söprögetünk.
Erre volt is Ross Brawnnak egy szép mondata.
zolee14511-05-2006 16:30:36 // 9569
"De ugye nem akarod magad sem elhinni, hogy nem engedték volna el, ha nincs ez a kis incidens ?"
Egy dolgot árulj el: miért van az, hogy folyamatosan tényként akarsz beállítani feltételezéseket?
tény: a Ferrarinál van csapatsorrend.
tény: a Ferraritól már láttunk látványos elengedést, és folyamatosan látunk a csapattársaktól olyan dolgokat ami már nemcsak hátvédmunka. egyszerűen meg sem próbálják támadni MS-t. (legutóbb Nürburgring, rajt.)
tény: Alonso kérte Briatorét, de ő nemet mondott az elengedésre.
feltételezés: ha nem lett volna kiadva a rádió elengedi...
szerintem több okom van azt hinni, hogy akkor sem engedték volna el, mint Neked azt hinni, hogy igen, mert a pályán történtek az én verziómat támasztják alá, hiszen nem engedték el Alonsót...
Grando11-05-2006 16:06:45 // 9568
Most megfogtál, ó nagy Guru, kérlek áruld el miért???
Inner Circle11-05-2006 16:05:37 // 9567
"Ellentétben veled, engem nem zavar, ha az összes csapat autójának ezt csinálja a szárnya."
Először is, amikor Bahrein után felhoztam hogy a Ferrari szárnya flexel, az volt a válasz, hogy persze, most hogy gyors a Ferrari, a sok köcsög máris csalót kiabál, pedig az autó teljesen rendben van. És hogy a Ferrari "biztos jól csinál valamit, ha már az autóba akarnak belekötni". Azóta megváltozott az álláspont arra, hogy flexel, na és?
Másodszor is, ellentétben veled, engem zavar, ha egy autó szabálytalan. Ha a Renault szabálytalan, büntessék meg; ha nem az, akkor viszont ne terjedjen róla a "suttogó propaganda".
Malajzia után rámutattam a Ferrari első és hátsó szárnyán egy-egy műszaki megoldásra, hogy ezek szabályossága kétséges. Azóta ezt a két műszaki megoldást módosították! Akkor meg miről beszélünk?
"Én csak erre reagáltam, hogy bizony a Renaultnál sem ma kezdték a póker arcképzést..."
Nem is, elvégre ott van Briatore, akinek a védnöksége alatt Michael Schumacher autójában annak idejét gyökeret vert az illegális kipörgésgátló. De itt a szabályosságról van szó. A Ferrari módosította a szárnyait, ugyanígy tett a BMW és a McLaren, a Renault azonban nem. Megtarthatták volna a régit, ha az ő szárnyuk is úgy hajlott volna, mint a Ferrarié? Nyilván nem, mert azóta már feljelentették volna őket. Tehát mégis vannak "flexelők" és "flexelőbbek", és a Ferrari kevésbé tartotta be a szabályokat, mint a Renault. Erre mutatnak a tények, de ezt még nem láttam, hogy bárki elismerte volna a tifosik közül.
mesa11-05-2006 15:56:46 // 9566
Jó lenne nem példálóznál velem, kissé unalmas vagy a személyeskedéseddel !
Nos, biztos nem tudta a Briós Jóska, hogy nem szabad akármit monda, mikor mutatják az emberét, rajta a felirattal, hogy "Team Radio".
Az a kis spanyol persze ezt nem tudta, azért üvöltözött. Neki nincs tv-je.
De ugye nem akarod magad sem elhinni, hogy nem engedték volna el, ha nincs ez a kis incidens ?
Ugye magad sem hiszed, hogy nincsenek kódolt szövegek a csapatoknál?
"Állítsd a 12-es kapcsolót 7-re" - Lehet nincs is 12-es kapcsoló. Azt csak ők tudják, hogy ez mit jelent ...
Ne akarjál direkt naívnak látszani !!!
Mindenki getzi, ez tiszta sport ! :)
Inner Circle11-05-2006 15:54:59 // 9565
Olvasd át még egyszer a nyilatkozatot, az aláírással együtt is, különös tekintettel az "Engine main designer" részre, aztán összejöhettek Mesával egy-egy pohár kakaó mellett és megpróbálhattok rájönni, hogy miért írtam rá amit írtam. Nem sürgős, ráértek, tényleg ne legyen emiatt teljesítmény-kényszeretek. (Attól hogy Mesa a funkcionális analfabetizmustól szenved, nem kéne követni a példáját.)
Balage11-05-2006 15:50:41 // 9564
Ferke11-05-2006 15:33:58 // 9563
Alonzó újabb nyilatkozata:
"Az érzi magát nyomás alatt, aki tudja, hogy nem képes a maximumot nyújtani. Én mindig mindent beleadok, ezért nincs ilyen gondom - jelentette ki Alonso. - Ráadásul a barcelonai pálya fekszik nekünk. Sok múlik majd a gumikon, de az utóbbi években a Michelin jobb itt, ezért remek lehetőségeink lesznek. Csak a győzelem érdekel".
Aztán, amikor majd mégsem győz, akkor majd ez lesz:
"Elég nekem a nyolc pont, ez így tökéletes, mert pont így akartam!"
:))))
KGB11-05-2006 15:30:39 // 9562
Fáziskésés.
Az a 10% azért jár neki, mert 7x-es, mert vele lett ismét sok-sok év után bajnok a csapat. Az unalmas verseny meg inkább a többi csapat szégyene. Én azért ne építsek szép házat, mert a szomszédoké lepukkant?
KGB11-05-2006 15:24:50 // 9561
Minden országban van egy egészséges nacionalizmus. Biztos vagyok benne, hogy az olaszok most szeretik MS-t, de jobban örülnének, ha egy olasszal nyerne a Ferrari. Ők meg azt alkalmazzák aki számukra a legalkalmasabb. Jelen esetben MS. Nem hiszem, hogy zavarná őket, ha két Ferrari küzdene az élen folyamatosan. Ráadásul az eredményeket nézve azt sem mindíg lehet elmondani (így), hogy a Ferrari a legjobb hiszen hol a másik autó(?) Akkor valamit mégis csak hozzá tud tenni ez a "tehetségtelen f*sz".
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?