Forum >> 159

Giorgio15-12-2005 17:05:02 // 390
Fuhh, jaja! A faceliftes 156 mindent üt!! :-))
Mike.15-12-2005 17:04:08 // 389
Én most is mernék még fogadni, hogy nem érik el a 156-os eladási adatait. Még akkor sem, ha az USA-ban is forgalmazzák. Mondjuk ez az utóbbi lehet, hogy kicsit merész kijelentés volt. :-)
Giorgio15-12-2005 17:03:46 // 388
Nah, kíváncsi vagyok mi lesz a vége ennek a 159 vitának! :) A nagy kérdés az ,hogy mitől "alfább", vagy éppen mitől nem alfás a 159-es. Szerintem a két oldal szószólói erről írjanak véleményt. 159 haters vs. 159 lovers ! LLLET'S GET RRREADY TO RUMBLE!!!!
Mike.15-12-2005 17:01:13 // 387
Engem nem a média befolyásolt. Nekem csak szimplán nem tetszik az autó a böhöm mérete miatt. Más dicsőiti a középkonzolt, nekem nem tetszik. Ugyan így a tükör a kormány, sőt a hátsó ajtókilics sem tetszik. De ez nem baj szerintem. Vagy igen? Olyan autót ami mindenkinek tetszik úgysem lehet gyártani. :-) Nekem, még mindig jobban bejön az újabb 156-os. :-)
Alfista15-12-2005 16:55:49 // 386
Valóban, a 159 nem németesedett el, hanem kicsit racionálisabb autó lett. Sok mindenen fanyalgunk, aminek oka van! Most, Alfa Romeoéknál több autót szeretnének eladni, ami a jelen mutatók szerint nem rózsás. Csak kb adatokat tudok, de a 156 hasonló időszakában jobban fogyott!
vipex15-12-2005 16:42:14 // 385
"Szerintem az a baj a 159-el, hogy kicsit tetszik vagy sem mondjuk ki elnémetesedett!!:-(" de komolyan mitől?? jóval kevesebb német alkatrésztől? a sokkal jobb futóműtől? a 8C ihlette belsőtől ( nem én mondom hanem aki tervezte ) vagy mitől de komolyan??? A legfájobb az egészbe nekem, hogy a sületlen újságírók nyomják a hülyeségeket hogy pld Opel motor és itt már is mindenki mondja utánnuk, meg hogy ez már németes és ezt is, de komolyan mikor a Brera tanulmány megjelent mindenki a földre borult, én komolyan nem hittem, hogy minden generécióváltáskor ez van de most már másodszor élem meg ezt ( mondjuk a Transaxle áttérni elsőkerekesre ott az nagyon merész volt, ez ahoz képest piskóta ) :-(( tényleg ennyire hat a média mindenkire?
GEORGE15-12-2005 12:10:30 // 384
Ez sajnos tényleg elég nagy probléma, de sajnos ez van .-(
Vinnie15-12-2005 12:08:22 // 382
Baj az, hogy nem sok futkozik belôle itthon, kintrôl hozni meg.... Regadó....Kizsákmányolás!!!!!!
GEORGE15-12-2005 12:04:40 // 381
Majd kifogsz belöle egy nagyon megkimélt 2-3 éves 3,2 -est aztán benevezel rá! :-))
Vinnie15-12-2005 12:03:03 // 380
Nem a 156-os alapokkal van a bajom.Az a problémám, hogy azt vegyítették 147-essel. Attól még jó lenne a fenekem alá! :))) Tudom, hogy nem teljesen 147-es az eleje, de nagyon olyan.Mocitetô, elsô sárvédôk teljesen 147. de lehet tévedek.Miért nem 156?De a legnagyobb gondom, a müszifal. 156-osét akarom bele!:)))) Számomra meg az a hátránya, hogy drága.Mármint a 3.2 V6.Az nagyon kéne!!!
GEORGE15-12-2005 11:54:01 // 379
Szeva! Szerintem az a baj a 159-el, hogy kicsit tetszik vagy sem mondjuk ki elnémetesedett!!:-( Elég fájó ez nekünk, és tagadni is lehet, meg cáfolni is, meg átsiklani felete, meg kimagyarázni, de akkor ez az igazság! Nem hoza a belseje azt a hangulatot amit az elödje a 156-os!! Részemről nem tetszik a viszonylagos nagy hasmagassága nézzétek csak meg oldalról! Szemből brutális a gép oldalról és háturól kevésbé az! :-( Az hogy "jó" autó azt nem vitatom, ha tényleg előrébb léptek a technikai fejlesztésekkel, akkor jó is kell hogy legyen, mivel a 156-is jó volt és jó is! ......ja és ezek csak szerintem .-)
GEORGE15-12-2005 11:46:12 // 378
Szeva! a GT egyik általad sorolt problémája a 156-os alapok!? Milyen értelemben probléma ez??? Asszem ez inkább pozitivum mint probléma lenne! Az is tény, hogy a müszerfal a 147-bőljött de 100%-ig azért nem egyezik meg szintúgy mint a kocsi eleje sem, hasonló de mégis teljesen más! Szerintem: A GT egy szép autó, sportos kinézettel, több bevált főegységből összerakva /156-147 / ,ha Gt melett döntök akkor azért fogom tenni mert ebből a tipusból kevesebbet látni nap mint nap. Számomra egy hátránya van máig, hogy még nem adják hozzá a 2,4 MJet mocit:-( Ha ezt megkapja akkor nagy gondolkodásban leszek, hogy 156 2,4 Mjet vagy GT 2,4 Mjet! :-) De bár már a válogatásnál tartanék:)
zolee14515-12-2005 11:04:05 // 377
mitől Alfa egy Alfa? A német elektronikától ami folyton beszarik? Az elsőkerékhajtástól? A gyenge minőségű műanyagok használatától? Végre itt van egy olyan autó, amit nem kell hétvégenként elemeire bontani, mégis megy, erre mindenki fikázza. Az hogy kicsi esetleg benne a hely hátul sztem baromi egyszerűen megmagyarázható: a 159-est alapból alkalmassá tették a 4WD-re, nem úgy mint a 156-ost, bár az is kisebb a kategóriatársaknál. Az 5csillagos törésteszt engem jobban érdekel mint 200kg mínusz. A motor kinézete másodlagos, ha nem kell állandóan nyitogatni a motorteret.:))) A hangja a lényeg, az meg állítólag nem rosszabb mint volt. Amúgymeg nagy rakás szar a 159-es, majd akkor kezdem dícsérni ha lesz rá pénzem.:)))
TtK15-12-2005 09:48:02 // 376
OPEL!!! :)))) Btw. igazad van. Az alu blokk láncos vezérléssel mindenképp előrelépés a szíjas vasblokkhoz képest, opel ide, vagy oda. Ami egyébként nem Opel, hanem GM Powertrain. Egy sor autóban alkalmazzák pl. SAAB, Cadillac, Pontiac. A lényeg a hengerfej és a vezérlés és ez a kettő Alfább már nem is lehetne. Még egy adalék: kinn voltam pár hétig Kanadában és egy Pontiac Montana SV6-ot hajtottam (az adatlapomon megtekinthető). A motorja szintén GM Powertrain, de 3,5 literes. 200 ló, 87-es benzinnel megy. Az Alfa motor paraméterei ismertek. Akkor mennyit is számít a blokk?
Vinnie15-12-2005 09:20:33 // 375
Nekem a GT-vel az a gondom,h n tum hova tenni.Szép is, meg annnyira nem is.Azért nagyon elfogadnám!Probléma gyökere: 156-os alapok, aztán belül kapok 147-es mûszerfalat, 156-os jobb lett vna.Kívûl: Majdn teljesen 147-es,az elejére gondoltam.Oldalt, hátul, felûl,alul gyönyörû!Akkor is jöhetne.Határozott, mi? :))
Mike.15-12-2005 09:11:04 // 374
Én is így vagyok ezzel. Ez a 159 nem jön be nekem! :-)
GEORGE15-12-2005 08:51:05 // 373
Ugyan így gondolom én is! A következő Alfám a model frissítés utáni 156-os vagy egy GT lesz! Aztán megvárom a 159 model frissítését, hogy az milyen lesz belüről! :-)
vipex15-12-2005 07:56:49 // 372
Még egyszer valaki leírja, hogy Opel és szíszédülést kapok :-)))))
Vikk7514-12-2005 23:59:36 // 371
Hát elolvastam a hírt. Asszem rég hidaltam már ekkorát... Hihetetlen. Az ember pont az ellentetjét olvassa amit várna a különböző nemzetíségű zsűri tagoktól. A németekben meg kellemesen csalódtam, csak egy volt aki 6 pontnál kevesebbet adott, ez tényleg megdöbbentő. Az olaszok meg no comment. Vagy ezt direkt így csinálták? Össze akarják zavarni az embert? Esküszöm már erre is gondoltam. A magyarok meg szokás szerint...na mind1. Ha a swift lett volna a döntős az kapott volna 11 pontot is. Na mind1 mostmár, nem mérgelődök, inkább lemegyek a kertbe megnézem a vasat és már meg is nyugodtam. Voala!
kando.14-12-2005 23:10:16 // 370
A jó újságíró jó időzítése és témaválasztása :-))) De tényleg érdekes vita kerekedett belőle ki (még ha az apropója nem túl vidám...)
Halesz14-12-2005 23:08:22 // 369
Végre arról szól egy fórum, amire való! Igazi vita van, és tök érdekes! :) Komolyan élvezetes volt végigolvasni!!!
Giorgio14-12-2005 23:06:14 // 368
Osztom!
Tedi14-12-2005 22:19:13 // 367
..., akkor most nem írom ezeket a sorokat :) Na csak sikerült befejezni :)))
Tedi14-12-2005 22:18:13 // 366
Hát Vipex, én inkább ülök egy félig Fiatban, mint félig Opelban :) Az legalább házon belül van. :D Nem lenne semmi bajom a 159-cel, ha kicsit több CS feeling lenne benne. gyönyörűűű, ez vitathatatlan. És a motorban is van digó fejlesztés. De ha nem lenne ilyen qrva nehéz és a belteret picit jobban megdolgozzák.
vipex14-12-2005 22:04:55 // 365
"folyamatosan változtatható vezérlés" csak változó a változtatható za a UNIAIR/MULTIAIR nagy az lesz a nagy áttörés jó lenne ha ilyet Alfában látnánk elöször
Giorgio14-12-2005 21:32:21 // 364
Szerintem is. Mondtam hogy nem kukacoskodni akarok.
vipex14-12-2005 21:27:40 // 363
Nem is mondtam, hogy nem a GM a Holden cég részvényese magyarul egyik tulajdonosa a Holden nagyon de nagyon sok motorblokkot gyárt a legtöbbet a világon és többet a GM konkurenseinek mint neki de üzlet az üzlet, de még egyszer mondom egy lényegtelen dogon vitatkozunk
vipex14-12-2005 21:25:06 // 362
Teddy, akkor neked Fiatod van Fiat motor Fiat padlólemez :-PPPP Annyiszor leírtam ezt anno akkor is amikor a 145 155 öket fikázták az "ős alfások", hú de rég volt asszem olyan 99 táján, hogy ezek nem a meghatározó alkatrészek most ugyan az a téma csak más embereknek írok, és az "ős alfások" már a 145 155 147 156 öt hajtók mivel GTV/75 csapat nagyon megfogyatkozot :-(((( legalább is a hangjuk
Giorgio14-12-2005 21:23:53 // 361
Te, vipex figyu má' nem kukacoskodni akarok, de a Pontiac GTO meg a Holden Monaro dettó ugyanaz. Kinézetre és motorikusan is. Namármost a Pontiac mint tudjuk GM termék, csakúgy mint az OPEL, tehát meg is van a kapcsolat az OPEL és a Holden motor között. Szerintem.
BeeGee14-12-2005 21:19:59 // 360
Szerintem a manuálokra ne vegyél mérget :) A 146omban kb 2,8 at lehetett pörgetni a kormányt, a 156ban pedig 2,25-öt.
vipex14-12-2005 21:19:51 // 359
Valószínüleg igen, hiszen motorblokk gyártó is elég kevés van de mivel jobb volt az eddigi fiat acél blokk???? ennek az alkatrésznek az egyetlen szerepe hogy biztsoítsa határolja az égésteret, hogy az hogy megy végne arra semmi ráhatásan nincs minahogy az égéstér alakjára sem, hiszen jelenleg minden dugattyús motos oldala hengerpalást :-))) az égéstér alakját maga a dugó ill henger a hegerfely kiképzése alakítja a másik fontos dolga a blokknak, hogy könnyű legyen és strababíró az aluminium meg jóval könnyebb mint az acél nem? Amotor hangjára meg végképp nincs semmilyen hatással ez egyt ipikusan olyan alkatrész amit tömegbe éri meg gyártani ergo meg kell venni kivéve az extrém eseteket ( szuper sportautók, egyedi motork, versenyblokkok stb ) De ha blokk, most olyan nagy baj miért nem olyan nagy baj az eddigi Bosch vezérlés, hiszen eddig csak ez volt és még sem mondta senki, hogy az Opeltól kezdve kitudja még hény autóban ilyen van ( mondjuk itt is maga a program a lényeg :-)) ) Egyébként ma meg egyetlen alkaltrész sem az autógyárakban készül pld a Ferrari Blokk az Alcoa gyártmány mint ahogy a karosszéria elemek is még sem halottam, hogy szar magyar autó :-)))
Tedi14-12-2005 21:18:49 // 358
"A BLOKK AZ EGYETLEN ALKATRÉSZ AMIT A HOLDEN GYÁRT ÉS NEM OPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Szvsz ez már éppen elég nyomós érv ahhoz, hogy némileg felemeljük a hangunkat :)) Az meg már végképp oktávváltásra adhat okot, hogy a gyönyörűsges szívőcsövek eltűntek, ezzel együtt alátvány is gyérebb lett. Szarom bele, hogy szívó és kipuff oldalon folyamatosan változtatható vezérlés meg közvetlen benzinbefecskendezés...
GEORGE14-12-2005 21:18:43 // 357
2,2 vagy 2,1 érzésre nehéz jót irni4 :-)
vipex14-12-2005 21:10:49 // 356
A 145/146 ben 2.1 a kormány kivétel a Boxerek ott ha jól emlékszem 2.7
GEORGE14-12-2005 21:07:14 // 355
Eddig nem volt az Alfának 2,2 mocija ellenben az opel vectákban B Vecrákban igen. Szerintem az alapot az Alfa és az poel is a Holdentől veszi, nem?
GEORGE14-12-2005 21:02:46 // 354
Elöbb elirtam hogy a 156-nak 2,8 a kormány fodulata! Bocsi mindenkitől! Ez eddig általam vezetett 156-nak mind 2 szer lehetett körbetekerni a kormányát +még egy egészen picurkát. A 146ti-ben szintén.
vipex14-12-2005 20:59:03 // 353
"Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már" Egy de egy példát mutassatok amelyik autóban csak egy kicsit is hasonló motor van!!!!!! Pláne Opelt egyetlen egy Opel motor sem közvetlen befecskendezéses, egyetlen Opel motor sem folyamatosan változó szelepvezérlésű pláne nem szívó és kipufogó oldalon, mindezt együtt pedig még egyetlen utcai motorban sem tudtok mutatni akkor hogy is van ez ???? De komolyan ne keljen már elmondanom még egyszer hogy egy motor meghatározó eleme a hengerfej és a motorvezérlés a JTS motorokban a hengerfejet az AR csinálja míg a motorvezérlő elektronikát mostmár a MagnettiMarelli ellenben az eddigi Bosch-al A BLOKK AZ EGYETLEN ALKATRÉSZ AMIT A HOLDEN GYÁRT ÉS NEM OPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A 156 -nak pedig 2,8 a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! Beszkennelhetem neked az én 156 Manuálját a gyári adat ez!!!! mint ahogy a 159-be is
GEORGE14-12-2005 20:41:20 // 352
Sorry csak elirtam!! Szerintem ne vitatkozzatok ... Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már. Bizony az opelokban is eme mocik vannak bár ugytudom a hengerfejben különböznek! Bele kell törödni sajnos. :-( A 156 -nak pedig 2,2 !!! a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! A 146 ti ben is 2,2 a kormány tekerhetősége.
BeeGee14-12-2005 20:40:17 // 351
Most akkor mennyi? :)
GEORGE14-12-2005 20:37:27 // 350
Szerintem ne vitatkozzatok ... Sajna a 2,2 moci nem Alfa moci mintahogy a 3,2 sem az már. Bizony az opelokban is eme mocik vannak bár ugytudom a hengerfejben különböznek! Bele kell törödni sajnos. :-( A 156 -nak pedig 2,8 a fordulóköre legalább is amikkel eddig mentem azoknak mind 2,2 inkább! A 146 ti ben is 2,2 a kormány tekerhetősége.
BeeGee14-12-2005 20:31:24 // 349
Tényleg többet kell a 159kormányát tekerni, mint a 156ét! 156nak 2 és 1negyed koppanástól koppanásig, a 159é épphogy nem 3, és ez erősen feltünő átülve (mondjuk egy mergából átülve biztos pozitív a 2,8 fordulat is :) )
vipex14-12-2005 20:23:05 // 348
Bati,

hát lehet, hogy nem autót vezettünk, de nekem a 2.2JTS hangja sokkal szebb mint a mostani TS motoroké, a Diesel ugye ugyan az a motor, a

kormányzásról annyit, hogy végálástól végálásig 2.8-at fordul pont mint a 156-os viszont a fordulóköre 1 méterrel kisebb tehát nem értem, ez egyértelműen jobbkormányzás, ráadásul a szabvány szlalomban kb 10km/h-val nagyobb sebességet ért el a 147/156 nál ami direktebb kormányzásra utal

keményebb futomü: ezt sem igazán értem, mindeki szerint a futóműve etalon és szinte mindem teszt ezt bizonyítja, még a master teszt is annyival jobb volt pld új kikerülési manőver csúcssebességet állított fel 134 kn/h-val csak példaként a Lamborgini Diablo-nak kb 120 kn/h a kemény futómű egyáltalán nem jelenti, hogy jó és a 159 még komfortos is ez miért baj ez jó nem. nem kell olyan kemény pattogósra állítani és így is jobb mint az elődeiben szerintem ez óriási előny pont ez amiért el lehet gondolkozni a vásárlásán.

dinamizmus: lásd motorok

könnyeb: ez Alfa tulajdonság? :-))

belsö kilincs müanyag, mondom, hogy nem egy autót vezettünk, ha ez műanyag akkor a 156-é is :-))


ostoba "divat" lámpák: Melyik autón van hasonló, hogy ha divat???

méltatlan müanyag alkatrészek: Hol???

alapmodell LEMEZFELNI 8Mill ért !?!?!?!?!?!?!
Még mindig gondolom, hogy nem egy autót vezettünk, tehát te nem 159-t. Mert magyarországon csak Distincitive felszereltséggel árulják és alap a 16" könnyűfémfelni pls ellenörizd az felszereltségi listát.

a motortér esztétikailag nagyon komoly vissza lépés (opel design)
Ez teljesen igaz mármint a V6-ra a TS-nál sokkal jobban néz ki az új JTS hiszen legalább a szívócsövek láthatóak és előre kerültek ( meg van döntve a motor ezért jobb a súlyelosztás is) és nincs latakarva egy műanyag darabbal a Diesel meg tök ugyan az és mégegyszer mondom SEMMI DE SEMMI KÖZE A MOTORKHOZ AZ OPELNEK A BLOKKOT A HOLDENTŐL VÁSÁROLJÁK DE AMIT LÁTSZ BELŐLE AZ AR ÉS CSAK ŐKET LEHET SZIDNI ÉRTE!!!!!

a hátso lábtér szinte semmit sem nöt a kaszni növekedéssel
Ez meg nem igaz nekem 156-om van és igen is van :-)))


"prospektus szerint komoly fogyinövekedés a 156 hoz képest"
akkor nézzük
1.8TS
8,5 l/100 km kombinált, 12,1 l/100 km város, 6,4 l/100 km országút
1.9JTS
8,7 l/100 km kombinált, 12,2 l/100 km város, 6,6 l/100 km országút

Mindezt egy 20LE és 30NM erősebb motorral mint írtad nehezebb súllyal

2.0JTS
8,4 l/100 km kombinált, 12,2 l/100 km város, 6,6 országút
2.2JTS
8,6 l/100 km kombinált, 13 l/100 km város, 7,3 országút

mindezt 35 lóerővel és 50Nm erősebb motortól és sportszerű voltam mert nem az 1.9JTS hasonlítottam az 2.0 TS-hez

de ugye a 3.2 V6 ne is nézzük :-))))

1.9JTD 16V MultiJet
kombinált 5.9 l/100 km, városban 8.0 l/100 km, országúton 4.7 l/100 km.
1.9JTDm
kombinált 6.0 l/100 km, városban 8.1 l/100 km, országúton 4.8 l/100 km.


2.4JTD 16V MultiJet
kombinált 6.6 l/100 km, városban 8.8 l/100 km, országúton 5.3 l/100 km.
2.4JTDm
kombinált 6.8 l/100 km, városban 9.3 l/100 km, országúton 5.4 l/100 km.

mindezt 25Le-vel erősebb és 50Nmel erősebb motorból

SZERINTEM EZ NEM JELENTŐS, SZERINTED?

"lehet csak az egyéni hisztim de a vezetöülést nem tudtam magamnak jol beállitani valahogy nagyon idegenül éreztem magam benne"

Nekem ami sokkal jobban tetszik, hogy a kormány vizszintes álljthatósága sokkal jonn annyira ki lehet húzni benne a korményt mint egy Túraautóban van :-))


JA amúgy nem vagyok az Alfa marketingese mint azt tudod :-))) de lehet jobban csinálnám :-)))))))))
Bati14-12-2005 18:43:45 // 347
mivel több Alfa egy 156? hát 1-2 saját vélemény sportos hang direktebb kormányzás keményebb futomü dinamizmus könnyebb irtam hogy hibátlan a 159 de 1-2 hiba eszembe jutott cuore sportivo teljes hiánya belsö kilincs müanyag ostoba "divat" lámpák méltatlan müanyag alkatrészek alapmodell LEMEZFELNI 8Mill ért !?!?!?!?!?!?! a motortér esztétikailag nagyon komoly vissza lépés (opel design) a hátso lábtér szinte semmit sem nöt a kaszni növekedéssel ellentétben sullya viszont jelentösen prospektus szerint komoly fogyinövekedés a 156 hoz képest lehet csak az egyéni hisztim de a vezetöülést nem tudtam magamnak jol beállitani valahogy nagyon idegenül éreztem magam benne (minden más ALFA-ban azonnal otthon éreztem magam eddig)
Seriff14-12-2005 17:42:55 // 346
Jóvanna:))
admirális14-12-2005 17:35:15 // 345
Én az első lökhárító-motorháztető-első oldalsó sárvédők illesztéseinél vettem ilyet észre az 1994-től gyártott MAzda 323F esetében.
vipex14-12-2005 16:03:28 // 344
Hát lehet hogy bolhafasznyi de a légbeölők egy az egyben ugyan azok a 159 és a 8C-ben és a ráadásul a három középső kerek legbeölő is ott jelent meg mostanában. A két fő műszer és azon a számok kaligráfiája is ugyan az, sőt a két műszer között elhelyeztt kijelző pedig egy az egyben a 159-é vagy a 8C-é ezt nem tudom már :-). A műszerfal domborításának vagyis a középkonzol kitüremkedésének a formájai is egy az egyben ugyan az a negyszög forma, igaz 8C ben nem nyúlik le a padlóig és a klíma vezérlők tényleg a ferrariből érkeztek a 8C-ben a 159 ben pedig egy Magnetti Marelli egység van ott. A recés aluminium lemez használata is ott jelent meg majd bekerült a 159. Ráadásul a kormány design-ja is a 8C-ből érkezett ( nyilván olcsób kivitelben, de a rendelhető kormányok pont úgy néznek ki mint a prototjpusban, mint a 159 magyarországi bemutatóján lehetett is látni) Összeségében legalábbis nekem mindkettőben ülve ugyan az érzés fogadott sőt a 159 sokkal egységésebb megvalósítása a 8C ben helyenként elnagyolt dolgoknak. Szerintem néz meg alaposan vagy olvasd el a www.cardesignnews.com cikkét ezzel kapcsolatban ott eléggé megvilágította a Centro Stile belső tervezője a hasonlóságokat.
Vinnie14-12-2005 15:45:21 // 343
Szerintem a Mitsu Galantra gondolt.
Gordon14-12-2005 15:23:36 // 342
A Japán főnököm azt mondta, hogy a 80-as években volt egy Mitsubishi aminek ugyanilyen orra volt!? Érdekes lenne megtalálni ezt a modellt!
Gordon14-12-2005 15:19:35 // 341
Szerintem a Német piac a fő cél, + Német az új vezető is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.