Forum >> Alfa reklám

Tommi30-11-2004 13:33:09 // 73
Más cégeknél is ez megy, van egy csomó ismerősöm a PoHu-nál, ott is mindenki szarik mindenre. Csak a szűk felső réteg élvezi a helyzetet, ők teszik zsebre a nagy pénzeket, a dolgozók 95%-a meg éhbérért van alkalmazva. A reklámokkal meg úgy vannak, hogy "nem kell agyonstrapálni magunkat, úgyis megveszik a kocsijainkat". Kovács úrból rengeteg van, ők sosem fognak átpártolni valami rendes autóra, jó nekik az a szutyok német vas. És ezt a cégnél is tudják.
Azmo30-11-2004 11:44:14 // 72
Jó igazad van, tényleg gyér a marketing, nagyon is! Sput kollégának szívesen meghallgatnám a véleményét erről!
Ollah30-11-2004 11:42:57 // 71
Majd belefognak másba. Mindegyik így csinálja. Kinyírnak egy céget, és mennek tovább. A végén majd kezdik előről. Ha lesz honnan...
Ollah30-11-2004 11:41:52 // 70
Látod, hogy az! Tavaly 600+ autót adtak el, idén 200+-t. Ennyi. Az valóban jó promó volt, hogy díjnyertes autókat gyárt az Alfa. Csak ezt meg kellett volna lovagolni, és minden évben felhívni rá valahogy a kedves vevő figyelmét, hogy olyan autót vesz, ami izomból lenyomott minden más szart, mint a csikket. Magunk között pedig: én akkor tudtam meg, hogy a 147 lett a 2001-es év autója, amikor elolvastam a matricát a hátsó szélvédőn. :/ És ez nem az én hibám! Tele kellett volna aggatni a város minden pontját óriásplakátokkal minden évben, hogy ez "a fantasztikus modellcsalád még mindig tök jutányosan kapható" stb. meg mittomén. Meg ezeket a hülye, üres szlogeneket puffogtatni, hogy "tök jó sportos, főleg ahhoz képest, amennyiért veszed", "tök jó, hogy tele van mindenféle extrával már alapáron, nem úgy, mint a Bömbi/Ajudi/Merci stb. sokkal többért" stb. Semmi ilyet nem láttam.
Tommi30-11-2004 09:06:47 // 69
Szerintem lenne rá $$$ csak azok a zilletékesek, akik ottan ülnek azokban a bizonyos pozíciókban benne, inkább saját zsebre gyúrnak... És szarnak rá, hogy mi van/lesz a céggel... Csak azt ném érik fel ésszel, hogy ha szarul megy a bolt, akkor nekik is szarul megy majd.
Azmo30-11-2004 08:57:34 // 68
kétes kimenetel? há basszus, év autói az Alfák, mi a kétes kimenetel???
Ollah30-11-2004 08:35:26 // 67
Az enyémben 20k-nál cserélte őket az előző tulaj. Nekem 41k-nál nem volt baja. De gyorsan el is adtam. :) Az a baj srácok, hogy igazán nincs mit reklámozni. Megbízhatóságban huszonakárhanyadikak vagyunk, az alacsony fogyasztás ránk nem jellemző, az óccsóság se, oszt ennyi. Ez egy prémium kategóriás márka, csak éppen az emberek szemében nem az, ezért nem fognak egy 105 lovas 147-ért kicsengetni 4 és fél millert, mikor Gófból ugyanezt megveszik 3,5-ért. Ha teccik, ha nem, ez van. Népszerűsíteni kellene az autót, elültetni az emberek tudatában, hogy bizony ez A3-BMW1-MerciA kategória, nem Asztma meg Góf meg Saját meg Lácsetti. De miből promózzanak, ha nincs della? Ez Magyarország, skacok, itt senki nem fog milliókat belefeccölni egy kétes kimenetelű üzletbe. Itt csak a tutit nyomják. Áááá...
Halesz29-11-2004 23:35:26 // 66
:)) igazad van, azt nem tudom :)
Wickey29-11-2004 23:20:34 // 65
És a 47esben? :-)
Halesz29-11-2004 23:16:04 // 64
Kikérem magamnak: 80 ezer km-t bírtak a lengőkarok a 145-ben!
Wickey29-11-2004 23:08:54 // 63
Naja. Egy nero 3ajtós 1.9JTD Distinctive lett volna bézs plüss belsővel, ha bírnak válaszolni kábé 5-6 viszonylag egyszerű kérdésre. Na mindegy, ez veszett fejsze nyele. A bömbibe' legalább nemkell kéthetente lengőkart cserélni :-PPPP
Bg.29-11-2004 22:57:05 // 62
A saját tapasztalatom sem jobb, de ezt már kicsit túl ragoztam:(((
Wickey29-11-2004 22:50:01 // 61
Az kell a népnek. Némileg OFF, de itt kikívánkozik: fergeteges volt, hogy sírni kellett tavaly folyamatosan, és hosszasan: Tesztautó van 147esből? Netán olyan nem-e lehetne-e, hogy Sopronba kipróbálás, lefér-e a garázslejárón? Meg 100-150km-es tesztvezetés? Készpénzes vásárlás, leszögezve az elején, azzal probléma nem vót. Arról eddig is voltak halvány elképzeléseim, milyen, amikor nagy ívben szarnak az emberre, de az Alfások ennek valami különlegesen fejlett válfaját adták elő: "ballisztikus íven vastagon" szartak ránk. Nem kell a kp? Beidegesedés után, BMW szalon felhívódott, megkérdeződött, van-é Compact tesztautó? Válasz "Igen, természetesen, a 3-as sorozat a legkeresettebb modellünk, minden verziójából van bemutató modell" "Nagyszerű, kipróbálás lehetséges"? "Nemprobléma, mikor?" "Hát, soproniak vagyunk meg az az igazság, érdekelne, hogy le tud-e menni a garázslejáron, szóval szeretnénk egy hosszabb tesztútra menni vele így vásárlás előtt, merthogy izé, mégiscsak..." "Ó, nem gond, levisszük az autót megmutatni Sopronba, mikor lenne Önöknek alkalmas?" "Hát, a héten mindennap fél ötig dolgozom..." "Nagyszerű, akkor háromnegyed ötkor a város határán az Agip kútnál ott tudnánk lenni, a kollegámmal levisszük az autót, megmutatnánk, és vinnénk katalógust meg egy legfrissebb árlistát..." A franc sem akart BMW-t venni, pláne egy alap 1.6-ost, de jóatyám hangulatember lévén kimondta a frankót, amit szerintem jópárszáz ember előtte (és utána) is kimondott: "ezek után a Alfa kereskedők basszák meg."
Bg.29-11-2004 20:22:20 // 60
Nem tudom reklám vagy sem, az óbudai Alfa-Fiat szalon helyén Dácia szalon nyílt...
Halesz27-11-2004 19:47:32 // 59
Ez a Kontroll című filmben volt csak.
Andorka27-11-2004 19:19:50 // 58
Amikor volt valóvilág a retek klubon, ott is piros bőrbelsős Alfa volt a fődíj. Minden nap elmondták 346546-szor, untam.
Alfy27-11-2004 18:22:21 // 57
Negativ reklám! :-(
Saughassy26-11-2004 12:47:54 // 56
Lehet kicsit offtopic, mert mintha lett volna kulon forum az "Alfak a filmekben" cimmel, de melo kozben vettem eszre, hogy Hevesi Tamas "Ezt egy eleten at kell jatszani" klipjeben szerepel egy feher Sud, ill. a TV2 Mokka c. musoraban Lutter Imi szaguldos főcímében Árpa fekete Spiderjével suhan át a képernyőn minden reggel :)
Bg.25-11-2004 22:14:02 // 55
Az első elfeljtett fórum:(( Az Alfa reklámról, nem sokat lehet beszélni...
Bg.24-11-2004 20:49:11 // 54
A második mondatra szívesen válaszolnék, de nem tehetem...
Bg.24-11-2004 20:46:47 // 53
De ez nem bor:)
Punisher24-11-2004 19:25:38 // 52
A kampány hétvégék kellenének. A Volvo pl. biztonsági hétvégéket szervez, kiállításokat. A BMW pedig olyan bemutató hétvégéket, amelyek az Alfa képébe is beillenének: teljesítmény+tesztvezetés. Mert az Alfába be kell ültetni az embert! Igen ez a sztori így igaz. A sok fikázós parasztnak sohasem volt új, vagy jó álapotú olasz autója. Ez a rossz imidzs, a rendszerváltás utáni, autópályán széthajtott, olaszból behordott szaroknak köszönhető. Rohadás? A Tipo az első autók között kapott galvanizált karosszériát. Mitől rohad? A szar lakatos munka miatt.
Tommi24-11-2004 18:09:41 // 51
Jaguar-témához még annyit, hogy nekem nem volt és szvsz nem is lesz :))) Egyébként az jutott eszembe, hogy a FAM marketingeseit miért fizetik??? A TV-ben állandóan nyomják az OFFos márkák, hogy nyílt hétvége, tesztvezetés, akciók, ők fizetnek, csak vidd el a kocsit :))) szal nyomják a reklámot, nálunk meg SEMMI. A sportban elért sikereket is fel lehetne használni, javítani kéne az Alfa hazai megítélésén, de semmi. Aztán meg csodálkoznak, hogy miért esnek az eladások és miért zárnak be kereskedések. Pár napja beszéltem egy évfolyamtársammal, aki közölte, hogy szerinte az olasz autók már a katalógusban el vannak rohadva és a szalonból egyből a szervízbe lehet őket vinni, aztán életük nagy részét ott is töltik. Erre megkérdeztem, hogy hány olasz autóhoz volt eddig szerencséje közelebbről és hosszabb ideig, hogy ennyire frankó és megalapozott tapasztalata van. Erre csak nagy hallgatás volt a válasz.
Punisher24-11-2004 17:10:09 // 50
Ja. Hogy is van? A jó bornak nem kell cégér?
Bg.24-11-2004 15:25:17 // 49
Te mondtad, hogy nem offolunk! Mellesleg a legjobb reklám a jó "termék" => az autó maga.
Punisher24-11-2004 14:56:32 // 48
Én is helyeztem volna, de sajnos nincs ott. Az biztos, hogy magas a presztizse. Egyszer valaki azt mondta: "A legtöbben addig szeretnének Jaguart, amíg még nem volt nekik." Kétkedve fogadtam ezt a megálapítást, de nekem sincs jó tapasztalatom. Igaz, ez mind csak szóbeszéd, és nekem is csak egy X-Type-hoz volt szerencsém. És most végleg befejeztem a Jaguar bántását. Tényleg.
Bg.24-11-2004 14:48:01 // 47
off témában 1-et értek, Egy prémium kategóriában, nem mindegy, ki mit ad alapáron.
Punisher24-11-2004 14:38:49 // 46
Úgy látom elszakdtunk a topic témától, és más tíousokat fikázó oldal lett. Ez is egyfajta reklám, ha lehúzzuk a másikat, a mienk jobbnak tűnik? :-) Utolsó szó az Jag X-ről, mert többet nem érdemel, is nem is vág ide a téma. 3.0 V6, TV, navi, bőr stb, stb. Nem hinném, hogy ilyen az alaptípus. Másrészt, nem azért szar valami, mert alap, vagy mert fullos.
Tommi23-11-2004 22:35:24 // 45
Igen, mesélted... Már meg sem lepődtam rajta...
Bg.23-11-2004 22:25:32 // 44
Hát igen, volt egy kísérletem, hogy népszerűsítsük a márkát a cégnél, de sajnos nem találtam hozzá partnert - a story talán ismert:((
Tommi23-11-2004 22:13:52 // 43
9 misi??? Anniyért már autót is kapni :)))))))))))
Bg.23-11-2004 19:41:02 // 42
Megjegyzem a 4 hengeres ford diesel egy tragédia, ilyet nem szabad betenni semmibe. A Fiat (Alfa, Opel,Saab), 1.9 MJTD nagyaságrendekkel van felette. Viszont kéne egy V6 dieles is. Megjegyzem, hogy a cégnél nem sikerült népszerüsíteni a márka értékeit, most vegy egy kolléga 9mFtért egy 2.2 dielse mondeot:((
Tommi23-11-2004 18:59:56 // 41
BG! SZERINTEM!!! A Jag és az Alfa nem teljesen ugyanaz a kategória, a Jag-ot egy picit az Alfa fölé helyezném. SZERINTEM!!! Az rendben van, hogy mi 50 éve csinálunk dízel, elsőkerekes kombit, de a Jag mit gyártott 50 éve? Na ugye... Ezzel nem akarom fikázni az Alfát és isteníteni az angolokat, csak lássuk más oldalról is :)))
Bg.23-11-2004 18:11:54 // 40
Akkor az az alapmodell volt - annak a beltere egy tragédia. En is hallottam kopgni kormányösszekötőt kopogni gömbfejjel eggyütt huszon ezer kilométeres autón. Azt teszt autónak is használták. A fékeket szinte mindegyiken megsütötték, de még nem volt kritikus. Én sem ezt várom, de legolcsóbbnak lenni minden márkánál hálátlan feladat. Milyen ülések vannak a 156 prog-ban. Az alap SW-ben nincs 3. fejtámla és középső 3pontos őv, síalagút, kartámasz... A gyári prózai ülésben nincs oldaltartás, és még egy zsebrádiót sem találsz. És a hazai vásárló csak a formát és az árat nézi. Az első generációs 156-oz 100kFt ért adtak luxus csomagot amiben pld benne volt a klíma. NAGYON sok vásárló nem kérte az 5 m Ft-os autóhoz. Ilyen ebmeberk vannak. 2 év mulva megemelték az alapárat 100-zal és széria lett a klíma.
Punisher23-11-2004 17:58:24 // 39
Ha már X-Type ennyire téma, itt nem a méretekkel, és a formákkal van baj, hanem a minőséggel. A 40.000km et futott X csörög, zörög, keményen mozog a váltókar, kemény a kuplung, mint egy sportkocsiban, hangos a ventilláció, a '96-os Ford kapcsolók köszönnek vissza, az a kretén régi Ford kulcsa van (ha megkopik a zár és a kulcs, átfordul) stb. Én nem ezt várom egy Jag-tól. Ezt max egy pl. Dévútól fogadhatom el.
Bg.23-11-2004 16:52:47 // 38
Tommi, Emlékeztetlek, hogy az Alfa is gyárt elsőkerekes diesel kombit (kb 50éve). Punisher, Probáltam a dieslet is és a 3.0V6-ot is..., Nem egy giccses német autó, de az alap modell nagyon fapados ahhoz képest drága. Az x-type nak ugyanaz a gondja mint a 156-nak, hátul kicsit szűkös - ez viszont kategória probléma. Ennyit az off ról:)
Tommi23-11-2004 13:51:06 // 37
Sziasztok! X-Type-hoz csak annyit, hogy én alapvetően csípem a Jaguart, mert egy régi, tradicionális márka, van múltja, vannak sportsikerei, sosem volt tömegautó, tehát némileg hasonlítható az Alfához. Az viszont nemgyerebe, hogy "elkurvult" :))) a márka. Lásd kombi dízel elsőkerékhajtással Mondeo padlólemezen. Néhány éve ezek még szentségtörésnek számítottak volna náluk, de a piaci igényekre hivatkozva kihoztak egy ilyen modellt. Szvsz ha valaki Jaguárral akar közlekedni, akkor nehogy má' a takarékos dízelmotor meg a nagy puttony legyen a fő szempont a vásárlásnál... Eccer még a dízel kombi Ferrarit is megéljük...
Punisher23-11-2004 13:04:15 // 36
Ja. és ezzel minden jót el is mondtunk a Jaguar X type-ról. Akinek már volt ilyen autója, vagy vezetett ilyet, az megértheti mire gondolok. Nemrég volt szerencsém autózni egy ilyen 3.0 V6-al, amit itt emlegetsz. Csak, hogy idevágó hasonlattal éljek, az Alfa Romeo-tól olyan messze van, mint a Ladától a Zaporozsec. De sok más olcsóbb típus is KO-t adna neki. És itt most nem arról beszélünk, hogy hogy megy, hanem komplexen. Elnézést kérek, ha ezt valaki máskép tudja. Mondom tudja és nem gondolja!
Bg.22-11-2004 21:11:00 // 35
Off, Az X-typenak van egy nagyon jó állandó 4 kerekes technikája, V6-os benzin motorokkal, akár kombiban is, Ezt irígylem tőlük, de nem a mondeótol vették át! A reklámra mindig szükség lesz. Anélkül, annyi autó eladás sem lesz, mint most.
Punisher21-11-2004 10:32:15 // 34
Reklám: az Olasz Alpesi Sí Válogatottat támogatja az Alfa Romeo, valamint egy vitorlásversenyt is.
krisz3321-11-2004 10:07:06 // 33
Hali jo télleg kell a reklám az ALFÁNAK is de de ha vissza tekintünk egy kicsit az idöbe szerintem sokat erösödöt :))
krisz3321-11-2004 10:03:08 // 32
Hali jo tudom hogy ebben igazad van eleg sokáig autofényezésel foglalkoztam es vezettem egy pár fajta gépet az OFFosok közül (nem csak mühelyig meg vissza)de az erzes amit az ALFAK adtak egyik ben sem volt meg pl140 500sel es Alfa166 3.0 ég és föld ja amugy a németek sem szeretem egy barátságtalan és beképzelt népnek tartom öket(tisz a kiv) egy honapig éeltem kint böven elég volt ja elfogult vagyok az ALFAKAL kapcsolatban tudom az enyimére is mindig költeni kell (nem extakra)de ez egy ALFAS oldal es ALFA AZ ISTEN:)))))
Don Gombóc20-11-2004 15:40:52 // 31
Igazatok van kell a jópofa reklám, de hállistennek az Alfára elég ránézni. Ahogy a barátom mondta Alfát olyan ember vesz akinek van izlése. Bár én az ezelőtti hozzászólásban kimondottan a Fiatra gondoltam. Az Alfa a konszernen belül is szinte teljesen más és remélem az is marad. A lengőkar miatt meg nem irigylem a Budapesti társakat. Több reklám sem ártana mert az egész idei ETCC alatt csak egy reklám futott szinte. Bár túl sok sem kell mert akkor mindenki ilyen verdákkal futkos aztán mi lesz velünk?
Punisher20-11-2004 10:32:40 // 30
A design biztos nem fog elgermánosodni. Engem inkább az aggaszt, hogy oda fog jutni az Alfa, mint a VW összes típusa, vagy a Jaguár X Type ami műszakilag egy Mondeo, a Bugattiban VW motor dolgozik, a Mercedes keveredik a Chrysler-el stb. Már ugye jön a 158-ban GM padlólemez (Opel Vectra, Saab), egyforma motorok (2.2 JTS motor = Opel 2.2 Ecotec Direct; 1.9 JTD=Opel 1.9 CDTI), futóművek stb. és még ki tudja mi nem fog egységesedni. Ez számomra szomorú, mert az olyan Alfás műszaki értékek, mint a TS, vagy a már megszűnt boxer eltünnek. Pedig nem mondható, hogy bármely motor konstrukció fejlesztési zsákutca volna. Továbbá az egységesedés az Alfa Romeo-ra jellemző műszaki high tech egyediségét szűnteti meg. Az a baj, hogy minden a pénzről szól, és a valódi értékek ennek egyre inkább alárendelődnek.
Punisher20-11-2004 10:07:24 // 29
Más az, hogy nem kell reklámozni, és más az, hogy teljesen szubjektív nézőpontok és akaratos belemagyarázásokkal lehúzzák mindenhol. Egyébbként a reklám kell, mert azzal lehet erősíteni a márka imidzsét, és folyamatosan a köztudatban tartani azt, hogy van ilyen is a piacon.
Wickey20-11-2004 08:35:44 // 28
Hát, egy használt, széttiport BMW meg egy használt, széttiport Alfa között lényegi különbség nincs ebből a szempontból, és ezt te is tudod. Én sem mertem Sopronba elindulni 10 liter víz, és egy legalább félig levő 20w50-es 4literes olajosflakon nélkül a GTV-vel. (Az új motor viszont patent, nem eszi az olajat...) Vica versa: egy vadonatúj BMW-vel sincs több gond (sőt!), mint egy új Alfával. A bömbi első lengőkarjai legalább nem döglenek meg 15-25ezer km után... A germán fószer az Alfa élin meg már levezényelt ezt-azt rövidke pályafutása alatt, szóval akár még jó is lehet.
Don Gombóc20-11-2004 08:23:26 // 27
Az egyik ismerősömet idézve elgermánosodtak a Fiat utóbb kiadott autói. Szerintem van benne valami. Remélhetőleg ez nem jön be az Alfánál az új Német góréval.
krisz3319-11-2004 22:16:27 // 26
Űdv szerintem az ALFA ROMEOT nem kell reklámozni aki alfát vessz tudja hogy autot akar venni nem OFFOS PUSZTULATOT pl bmw gyári extrák 6db hengerfej es40liter olaj ha hosszu utra méssz:))))))
Wickey19-11-2004 21:53:20 // 25
Hümm. Miért? Melyik mondat nem igaz? (Na jó, melyik mondat nem igaz legalább félig? :-PP)
szutyok19-11-2004 14:28:11 // 24
Olyan lett a Multipla, mint a legutóbbi robotos-üldözős Will Smith filmben az egyforma arcú, egyéniség nélküli, tömegcikk gépek. Elveszett a korábbi modell autóstársadalmat kettéosztó stílusa. Na jó, nem teljesen, mivel a külső vonalai megmaradtak. Belülről meg szinte semmit sem változott. Szerintem. Na ennyit a szakújságokról! Totalcar! De hát ez sem deutche Auto
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.