Forum >> 145-146

dfg (Tanárúr)10-07-2007 20:14:12 // 41108
Föckös te szemét! addig ittam tegnap az egészségedre, hagy ma egész nap nem voltam magamnál. Gyere menjünk át a kocsmai verekedés topicba!
szasza(SW)10-07-2007 19:50:55 // 41107
És lesz jövöre is:)))
szasza(SW)10-07-2007 19:49:39 // 41106
Ezeket kitudom én mérni és milyen kütyü kell hozzá?
Elvileg ott hagytam egy óra mulva ment arra az asszony akkor még kint állt.De ha be akartak vele állni akkor vagy betolták amit kétlek ,vagy inditgaták addig még el nem indult addigra meg már melegedett a motor.
Ferko10-07-2007 19:41:31 // 41105
Úúúúú, da szíp naptárod van! :-)))))))
TIbor10-07-2007 19:40:41 // 41104
Na belekukkantottam a kisokosba !

Elviekben javítanom kell a termosztáton lévőt hozza az egyetlen vízhőfokszenzornak, ua ellenállásértékeknek kell lenni mint a beszívottlevegőhőmérséklettérztékelőnek(akkor is egybeírom) -10 fokon 8100-10770 óhm
20 fokon 2280-2720 óhm
80 fokon 292-362 óhm
A diagnosztikát a reszelőd meleg motornál csinálta, mert ha jól sejtem annak a Te esetedben nem sok értelme van !
Nem csak hidegen makrancoskodik ?
szasza(SW)10-07-2007 19:04:51 // 41103
Szia!
Továbbra is köszönöm a segitséget,remélem megleljük közösen a hibát.
TIbor10-07-2007 19:01:14 // 41102
Szasza !

Javasoltam bizony !!!
Asszem egyébként van vagy három db ilyen hőmérsékletérzékelő, pl beszívott levegő, olaj, vízhőfok, ez utóbbi nem az amelyik a termosztáton van, hanem van valahol egy másik, megpróbálom kikeresni, hogy hol vannak ilyenek !
Az LMM és a lambda nem tud ilyet csinálni, mivel mindketten fűtőellenállással működnek így idő kell ahhoz, hogy beálljanak, vagyis hidegen nem annyira mérvadó a jelük szerintem !
Ha 151 pacisod van akkor az LMM előtt van a beszívott levegő szenszor, ennek vannak ellenállás értékei, adott hőmérsékleten, ezt egyszerűen ki tudod húzni a szívócsőből, pl 20 fokon asszem valahol 2-2,5 kiloóhm körül kell lennie !
Ha találok a többire vonatkozó adatot azt is tudatom !
Egyébként a motordiagnosztika sem tud mindent a szerelőn is múlik a dolog !
Tedi10-07-2007 18:41:07 // 41101
ja, elfelejtettem kivetetni az adok-veszekből :)))
szasza(SW)10-07-2007 18:39:54 // 41100
Majd az alkotmány biroság eldönti:))
Baze most kaptam asszonypajtitol alfissimot nem is tudtam,hogy van új már nem reklámozátok?És még mindig árulod benne a 146 -ot:)))
Tedi10-07-2007 18:33:37 // 41099
Na kösz :D és Halesz? ő az árulók árulója! Dízel is, Gt is...ehh :)))
Az én árulásom megbocsátható, mert nemes cél vezérelt :))
szasza(SW)10-07-2007 18:26:10 // 41098
ő csak félig:))
Poló10-07-2007 18:24:57 // 41097
Teddy is? :)))
szasza(SW)10-07-2007 18:23:24 // 41096
Mert árulok:DDD
szasza(SW)10-07-2007 18:22:06 // 41095
Gyertyák most nem rég cseréltem igaz Bosch de elöte is az volt meg champion.A legtöbb Pécsi autója fiatalab nekik már új fajta van ben van még két TI amiket szoktam látni de öket nem ismerem nem tagok:(
Poló10-07-2007 18:21:17 // 41094
Érdekes, milyen sokat megváltak a 145/146-tól, akik a naptárban szerepelnek.
Kau10-07-2007 18:18:24 // 41093
Szasza!
A környezetedben nincs valaki, akinek ugyanolyan Ti-je van és kölcsönadná 5 percre az LMM-et? Ingyen lenne és kizárhatnál biztosra valamit, ami okozhat ilyet. A vezmód szerintem nem okoz ilyet.
Gyertyák jók?
szasza(SW)10-07-2007 17:54:41 // 41092
Vá!! A reklám helye!!:)))
szasza(SW)10-07-2007 17:51:10 // 41091
A tankba a benzinhez kell adagolni!
Ferko10-07-2007 17:42:17 // 41090
Szia!
Az injektortisztítót hova kell beleönteni? Még nem hallottam ezt a fajta megoldást, de nekem is van hasonló problémám.
szasza(SW)10-07-2007 16:55:43 // 41089
nekem egyáltalán nem ingadozik és eddig mint neked elsőre állt le de másodiktol simán járt ,aztán most meg kb.a 10.-re jár csak:(
szasza(SW)10-07-2007 16:53:56 // 41088
A kicsi itt alszik mellettem én meg unalmamban megtuningoltam a föképem:D
Tresor10-07-2007 16:46:36 // 41087
Nekem csinálta azt is még a múlt héten, hogy megálltam a piros lámpánál, és elkezdett felmenni a fordulatszám 1500 fölé valamivel, aztán vissza.
szasza(SW)10-07-2007 16:44:01 // 41086
ha már jár nekem nem ingadozik!Azt már töbször pucoltam mint az autót lemostam:)
Tresor10-07-2007 16:41:34 // 41085
Még valami, azt is mondta a szervízes, hogy az alapjáratingadozás a szívórendszer/fojtószelepház tisztításával megszűnik!
szasza(SW)10-07-2007 16:39:41 // 41084
Én is használtam injektor tisztitot akkor töbször elindult elsöre lehet körül kell néznem az ACnál is:(
Tresor10-07-2007 16:38:23 // 41083
Még annyit hozzáfűznék Szasza, hogy beleöntöttem 2 flakon injektortisztítót is, és már 4 napja nem csinálja a hibát! Pöccre indul, nem ingadozik a fordulatszám, és nem topran meg, nem is rángat. Pedig a Lambdát, ami rossz még ki sem cseréltem.
Tresor10-07-2007 16:35:31 // 41082
Már válaszoltam is! ;)
Mulder10-07-2007 16:23:52 // 41081
Hali
Én már nem tudok eligazodni, hogy mi mit okoz:(
Lehet számításba kell venned, amivel én szívtam?
Habár nem hiszem.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2007 15:46:12 // 41080
Hejj de mennyire igazad volt! Beültem a kocsiba és láss csodát világított a klíma lámpácskája. Bekapcsolva maradt, és ellenfényben ez fel se tűnt.
szasza(SW)10-07-2007 15:41:09 // 41079
visza olvastam nekem is így kezdödött:(
Csak nálam már súlyosbodot a hiba:(
Köszi rákérdeztem:)
Robi ( Sztanik )10-07-2007 14:56:28 // 41078
Szasza !
A 40283-as Hsz-ban Tresor-nak szinte ugyenez volt a hibajelensége.
Szerintem kérdezz rá a falán, vagy mailban, hogy mire jutott.
szasza(SW)10-07-2007 14:54:42 // 41077
Töbet nem megyek másnem müszakira mert azn átviszik azért, mert a zöldkártyám is ott ment át pedig nem telyesen stimelt az érték:)
Laurent10-07-2007 14:49:42 // 41076
Én most olvastam el amit írtál és annyira tök egyértelmű, hogy Sztaniknak van igaza. Amikor még csak a te hsz-edet olvastam fogtam a fejem, hogy miért mondanak a szervízbe ilyeneket az embereknek. Kolegámnak felvázoltam mi az ábra, ő is röhögött rajta. Azért meggondolnám, hogy betenném-e a lábam mégegyszer oda! Egy mechanikus dolog amin nincs egy gramm elektromos csatlakozó sem, hogy ad jelet az injektor lámpának?
szasza(SW)10-07-2007 14:40:17 // 41075
Hát úgy néz ki mindenki kizárja a vezmodot én is így vagyok vele azért több mint egy év alatt olvastam már itt az amorén pár dolgot róla ,de ehez szerintem sincs semmi köze.Csak még mindig nem tudom mi lehet a megoldás:(
Most Balage szerelöje a következő ok nyomozó remélem ő töbre jút:)
Robi ( Sztanik )10-07-2007 14:33:06 // 41074
Hali !

Nekem pár hete volt cserélve a vezmódosító. Előtte körbenéztem pár helyen.
Q1-nél 60 ezerért hoztak volna. Pirinél 30K felett volt valamennyivel.
Ez sem a javítható volt. Tanulmányoztam a működését, és nem tudom elképzelni, hogy okozhatná-e a problémádat. Két állása van, ami között kapcsolgat.
Szerintem máshol kell keresni a hiba forrását.
Balage10-07-2007 14:24:36 // 41072
Este meglesz.
Ferko10-07-2007 14:20:37 // 41071
Hali!
Ha mindenáron csere szükséges, akkor szerintem vedd fel a kapcsolatot Ofi Cartárssal. Ő elég sok mindent tud szerezni sokkal olcsóban. Nekem az autószerelő haverom kért árajánlatot egy rakat cuccra. Megkérdeztem Ofit is, és kiderül, hogy sokkal olcsóbban meg lehet úszni.
Egy példa: Magnetti lambda szondát 50e-ért tudott volna rendelni a haver, Ofi pedig 23e-ért. Nem mindegy. :-)
szasza(SW)10-07-2007 14:20:07 // 41070
fogalmam sincs melyik ,meg hányvan és melyik minek:)
szasza(SW)10-07-2007 14:18:30 // 41069
ZAR93000002083662
Tedi10-07-2007 14:17:00 // 41068
ha arra gondolsz, amiről működik a venti, akkor az a termosztát környékén lesz. Egészen pontosan rajta a termosztáton.
szasza(SW)10-07-2007 14:14:36 // 41067
Tibor kolega multkor javasolta hömérséglet érzékelő gombák átnézését esetleg cseréjét az hol van az autóban?
GEORGE10-07-2007 14:12:15 // 41066
Add meg az alvázszámod!!!
megmondom
szasza(SW)10-07-2007 14:11:45 // 41065
Az enyémhez is anyi?Mert ez még nem javitható és utángyártot sincs hozzá:(
GEORGE10-07-2007 14:10:34 // 41064
37ezer körül van origi vezmód. Piri 8-9ezer körüli munkadíjjért cseréli ki!!
Ez még mindig nincs 60ezer...nem értem az ilyen drága szervízeket....
szasza(SW)10-07-2007 14:10:30 // 41063
Nem de most fogom létszi a számát küld át!
Köci!
Balage10-07-2007 14:07:33 // 41062
Ez így eléggé X-aktásnak tűnik.

Szabó Pistit megkerested?
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2007 14:05:43 // 41061
Nem volt bekapcsolva a klíma, csak a szellőzés volt automatán. A "hópehely" gomb nem volt aktív :-)
Tedi10-07-2007 13:58:22 // 41060
Emlékszel Szasza, nekem ugyanilyen gondom volt. Injektorlámpa, leállás, vagy el sem indulás. Most cseréltem vezmódot, és most is megvan ez a probléma. Szóval szerintem emiatt ne cseréltess vezmódot. 60K a vezmódért meg nagyon sok, vannak, akik itt az amorén 37-ért adnak Neked gyárit.
szasza(SW)10-07-2007 13:55:46 // 41059
Elhoztam az autót eredmény!?

Elözmény:Akkor mint ismeretes inditáskor felpörög majd leáll akár 10is mire megmarad az alapjárat+ég az injektor lámpa!

Vizsgálat eredménye computeres+kiméréssel:Lambda jó ,LMM jó,alapjárati motor jó,elektronikusan minden jó.
Szerintük a hiba az,hogy a vezérmod teljesen el van kopva és ez miatt nem találja az alapjáratot,mert össze-vissza modositgat ezért áll le.

Hát nem tudom:(
Akkor mért világit az injektor lámpa?
A modositó nem csak magasabb fordulatnál dolgozik?

Nem tudom mit tegyek cserére 60000ft mondtak garanciával,de nem vagyok meggyözve,hogy ez a hiba.
Várok véleményeket valós lehet ez a hiba evvel a tünettel,mert nem dobnák ki az ablakon 60000ft főleg,hogy nincs is:(
elöre is koszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.