Forum >> 145-146
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 15:03:25 // 142205
Tudtad, hogy az eredeti csere periódusa a TD-nek 7500km? Már nem emlékszem hol olvastam, de engem is meglepett :-D Én betartom, mert évente nem megyen ennyit :-DD
Kazes☻24-01-2019 15:00:59 // 142204
Neeem... szvsz jót tett neki, de talán nem annyira maradandóan... csak amíg benne volt, vagy esetleg még a következő olajban, ami még a maradékkal összekeveredett. De aztán 10e km múlva megint újabb olaj jött. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:57:15 // 142203
Annyiban megnyugodtam, hogy nem kellett motort felújítani utána :-)
Kazes☻24-01-2019 14:39:49 // 142202
"Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat." - én ilyet nem tapasztaltam. Viszont némileg jobban ment, autózhatóbb volt a kicsike. De ez vagy 2-3 olajcserével ezelőtt volt, azóta nem ismételtem.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:33:22 // 142201
Hasonló hozzáállás :-) Tetszik. És pont Petivel meccselték le :-) Így még érdekesebb, kíváncsi leszek. A szubjektív változásokra is és a tényszerűekre a hidegindítás és az alapjárat körül.
Laciferi24-01-2019 14:30:13 // 142200
Igy van, szerintem is mindenki masra eskuszik, azt viszont tapasztaltam, hogy sajnos ez a Selenia mar nem az, mint regen volt amikor meg a 20K is made in italy-s femkannas volt :) Mobilrol is jokat hallottam. De igazabol ha szintetikusnal betartod a 10 -max 12 ezres periodust, akkor nem lesz baj.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:24:03 // 142199
Én ugyanígy jutottam a Mobil 2000-hez. Ezt nem eszi, szebben jár vele, úgyhogy ezt kap azóta is :-) A 159 pedig Motul-t kap.
Laciferi24-01-2019 14:15:30 // 142198
Igy van :D Bar en egybol olajcsere utan tapasztaltam, hogy csendesebb lett a motor es mar eltelt 5 ezer km lassan es meg mindig ugyanolyan, sot kevesbe eszi az olajat, mint a Selenia Racinget es a hidrok sem csattognak tole. Nekem ez abszolut jo valasztasnak bizonyult.
Piritu - 1.000.00024-01-2019 14:14:31 // 142197
Anno Kizzo bepróbálkozott de semmit se tudott kimutatni....
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 14:05:14 // 142196
Nagyon régóta kíváncsi vagyok erre. Még anno GTPeti ültette a bogarat a fülembe, ő is egy alapos műszaki ember, aki tízezerszer utánanéz mielőtt beleteszi az autójába. Kipróbálta és pozitívan nyilatkozott róla. Azóta még ketten "győzködtek".
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Én meg max szkeptikus vagyok ezekkel a cuccokkal. Szerintem jó mechanikai állapot és jó olaj legyen, semmi misztikum nem kell.
Viszont most itt az alkalom tesztelni. A motorról tudom, hogy nem kopott, mert volt lent a hengerfej másfél éve. Beindul simán, de remegve, dadogva jár (mint minden öreg TD :-DD), ha hideg van és nincs villannyal előfűtve. Ha tényleg emelkedik a kompresszió, azt észre kell hogy vegyem hidegindításkor. A surlódás csökkenését is észre kell hogy vegyem, mert a TD az olyan kis mechanikus butus lény, hogy az alapjárat kiadja, ha könnyebben csusszannak a dugattyúk. Simán látnom kell, hogy feljebb ment az üzemi alapjárat. Így lesz tiszta ügy. Ha tényleg csodaszer, akkor jól jártam. Ha tényleg semmi nem történik, legalább úgy mondhatok véleményt, hogy kipróbáltam ;-)
Laciferi24-01-2019 13:26:38 // 142195
Hehe latom nem birsz magaddal :D En nem probaltam a Szadot, de nekem a Motul szintetikus bevallt, csendesebb is a TS tole meg egyenletesebben jar. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2019 11:36:45 // 142194
Ti hisztek a Xado-ban? Olyan emberek (aik számomra műszaki témában hitelesek) és annyiszor mondták, hogy egy szuper dolog, hogy kipróbáltam. Egy percig sem hiszek a működésében, csak azért mertem kipróbálni mert sokan megtették már motorkárok nélkül. Majd kiderül. Egyelőre nincs csoda, placebo szinten sem, ugyanúgy ketyeg mint eddig. Viszont ha már rászántam a fél órát, hogy bemelegítem, beleteszem, járatom kicsit, akkor már adtam egy kis élmény faktort a dolognak, ne már az udvaron... :-D
marci9124-01-2019 07:58:49 // 142193
Szia!
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
2 éve pörgött a motor, felakadt többször is. Ki akartam cserélni, de hamar rájöttem, hogy esélytelen, sehol sem kapható és ha valahol mégis, ott horror összeg. Le kell szerelni a folytószelepházról az alapjárati motort és a csillag mintájú műanyag fedelet kell leműteni róla. Gyárilag ilyen szilikonos pasztával van ráragasztva, azt óvatosan ki tudod kapargatni és le tudod feszíteni. Utána ha alatta kitakarítottad a potmétert (kontakt spray / WD40), sziloplaszttal visszaragasztos azt a kis fedelet. Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor a kis patentos füleket is lefeszítgeted és eléd tárul a mechanikai része. Ott meg kell lesni, hogy ahol kell, ott van-e benne zsír és ha kiverődött, ki kell törölni és újra kell zsírozni.
Ennyit lehet tenni velük. Nekem azóta lekopogom, működik jól.
Dimmu23-01-2019 20:26:04 // 142192
Köszönöm!
Megkeresem!
Megkeresem!
Zsé145 Ɨ|ѯ23-01-2019 19:57:13 // 142191
Alexandrót keresd!
Dimmu23-01-2019 19:27:58 // 142190
Szervusztok!
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
Mivel rendelkezem egy csodaszép 146-ossal így eléggé mellbe vágott, hogy egyszerűen nem lehet hozzá kapni alapjárat szabályzó motort!:-( Nem tudom valakinek van-e olyan irányú tapasztalata,hogy ezeket a csoda szerkezeteket szét lehet-e roncsolás mentesen szerelni,és kipucolni,vagy valahogy feljavítani? Az enyémben Bosch 0132008650 típusszámú egység van beépítve. Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!
Tisztelettel: Köcölle
szasza(SW)23-01-2019 18:49:17 // 142189
Szerintem cseréld ki másikra fajtára, én ép Junior első szettet keresek:)
Kazes☻23-01-2019 11:27:17 // 142187
Alexanro cartársnál próbáld, ő bont többfélét is. :)
Kazes☻23-01-2019 11:26:06 // 142186
Jójisaz... és persze mikor menjen el a kiccsávó esze, ha nem a harmadik gyerek után, egy tip-top millióért felújított autóval... de errefelé ez teljesen normális, ez is a cuore sportivo! :D
IZT23-01-2019 11:25:25 // 142185
Sziasztok!
Kb 6 éve nem írtam nem voltam jelen az oldalon de most újra visszatértem egy kéréssel!
Alfa 146 Junior kivitelű HÁTSÓ ÜLÉSEKET hol tudok találni??? Nyilván bontóban valószínűbb a kínálat viszont nálatok egyszerűbb!
Az indok az hogy szeretnék fejtámlákat hátra - mert 1.4 es kivitelnél eszetlen módon nincs - illetve már a kárpit se a fénykorát éli!
Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Köszönöm előre is aki segít! :)
Kb 6 éve nem írtam nem voltam jelen az oldalon de most újra visszatértem egy kéréssel!
Alfa 146 Junior kivitelű HÁTSÓ ÜLÉSEKET hol tudok találni??? Nyilván bontóban valószínűbb a kínálat viszont nálatok egyszerűbb!
Az indok az hogy szeretnék fejtámlákat hátra - mert 1.4 es kivitelnél eszetlen módon nincs - illetve már a kárpit se a fénykorát éli!
Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Köszönöm előre is aki segít! :)
Laciferi23-01-2019 10:22:09 // 142184
Engem a szerpentinen kap el a gépszíj sokszor, jön egy nagy emelkedő, visszapattintom hármasba, üvölt, mint a sakál,húz nagyon, persze mondanom sem kell az emelkedő után is rally módban maradok még egy darabig :D
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2019 09:40:34 // 142183
Örülök :-) Annyira nem vezetéstechnika, nem gondolom magam szuper söfőrnek. Ezek úgy jönnek, és amikor belelendülök, néha tényleg magam sem tudom hogy hogy csinálom. :-) Ha azt mondanád, hogy fordítsam körbe kézifékkel a körforgalomban, tuti nem menne szépen. De vannak autók amikkel ez a csoda megtörténik. Előbb csak vezetsz élvezettel, és egyszer azon kapod magad, hogy elmosódott a határ az autó és közted. Ésszel tuti nem tudnám megoldani azt, ahogy 60-nál becsóvált alattam, de szerencsére nem voltam észnél :-D MÁr nem az autó kereke csúszott, hanem az én hátsó kerekem :-DDD Az élményt átadni meg úgysem lehet írásban, de igyekszem :-D
Jorjie23-01-2019 09:25:19 // 142182
Nem tudom a többiek hogy vannak vele, de én élvezettel olvasom az ilyen vezetéstechnikai hozzászólásaidat :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2019 08:48:48 // 142181
:-D Van akinek sportja, azt is tisztelem, nekem a szoba hifi inkább hobbi.
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
Viszont gyerekek... TD rulez! Ma reggel nem sajnáltam meg, ha esett a hó, hát esett. És de jól tettem :-) Kegyetlen mekkorát lehet ezzel autózni csúszós úton. Pillanatok alatt kijött belőlem a hülyegyerek. Hamarabb értünk be mint száraz időben. Óriási különbség ez a modeern tankhoz képest. Ott azt sem tudom, hogy kipörög a kerék, vagy az automata megoldja. Itt a jobb lábammal érzem, hogy hol tudunk még megkapaszkodni, jól gyorsítani. Visszafelé meleg motornál már nagyon elkapott a gépszíj, úgy tologattam a fokozatokat mint egy rally autónak, irányváltások kipörgő kerékkel, majd elvett gázzal, hogy sodródjunk. Négyévszakos gumikon . A körforgalom megvolt kézifékkel egy íven. Ilyen pontosan még sose jött ki, körberajzoltuk a belső ívet és egyenesen lőttünk ki a kijáraton. A 30-cal vánszorgó Fordost a hó alatt sík jég úton már adrenalin löketből kerültem, tiszta elmebeteg volt már a vége. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy na most mit fog csinálni a vas. Újra megvolt ami eddig csak 146-tal jött össze, hogy nem tudnám direkt újra megcsinálni, feelingből ment. De brutál jó volt. 60-ról jégen stop táblához fékezve azonnal elkezdett becsóválni a fara, és közel volt a STOP. De hála az égnek nincs abs, nem a beleállunk a fékbe és várunk reflex lépett életbe. Pici ellenkormány, fék felenged, letapos, megint csóvál, felenged, vissza kettő, megálltunk. Pont a vonalon :-)
Négyévszakossal.. körbeautóztam mindenkit :-DDD
marci9123-01-2019 08:09:06 // 142180
Köszi! Ezt ki fogom próbálni, mert pont én is a fülem mellől hallom, főleg mióta autópályán járok haza :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
A Bose amúgy kegyetlen jó hangtechnikai cuccokat gyárt, próbáltam már a PA rendszerét és nekem a fülesem is olyan és valami eszméletlen, hogy mennyire visszaadja a teljes hangképet. Szerintem autónál az a gond, hogy maga az ajtó akusztikája pocsék, amivel nem lehet mit kezdeni. Teljesen felesleges vele játszani meg méregdrága hangszórót tenni bele, bubogni fog. Egy KICSI, akítv mélyláda hátra (ha kell a csomagtér, bármikor kikapható és egészséges mélyeket ad) + előre egy pár minőségi magassugárzó és belépő szintű közép hangszórók az ajtóba hatalmas változást hozhatnak. Az 1500W-os mélyláda pedig pont olyan, mint a csupasz sportdob. Addig király, amíg látják a haverok és bekapcsolod megmutatni, aztán amikor le kell vezetni többször 2-300km-t, felrakod a jófogásra :)
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 21:58:17 // 142179
Nekem autóban nem számít. A Bose-tól sem vagyok hasra esve, a 146 gyárija sem olyan rossz. Tere mindegyiknek nulla, részletezése nulla. Egyszer meghallgattam egy autóhifi versenyre készült Renault-t, az se győzött meg :-) Sokkal élvezhetőbb volt, de egy közepes szoba hifi jobb. A durva mélyektől pláne nem voltam oda, nulla mélyhang részlettel.
Kazes☻22-01-2019 20:30:48 // 142178
Vagy a hátsót nem volt már idő visszacserélni! ;)
szasza(SW)22-01-2019 20:11:54 // 142177
Hát én meg úgy vagyok vele a 156-ba a gyáriakat kicseréltem Clarionra a gyári mély ládába Hertz van, nem lehet összehasonlítani sokkal több zenész játszik:)
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
A 45 kapott egy Kick szettet előre most, rommá volt szakadva a papír(gyári)körbe szinte semmi nem volt.Mondom ez nagyon igénytelen megnézem a hátsókat is.Erre ott meg szinte új JBL van.Ember akkor az elsőket mért nem cserélte le?!
Szigetelőt én Wish-en néztem jóval olcsóbb mint itt, lehet Ali Express még olcsóbb ott postaköltség sincs.
Már csak választani kéne (jól) sok méret és fajta van.
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 17:51:12 // 142176
Ez az a sötétszürke (akkor is grafit :-D) szerintem. Csak azok a felnik nagyon nem illenek rá szegényre. Amúgy jó kiállású darab.
Kazes☻22-01-2019 15:00:50 // 142174
Volt az is, ne izgulj! :D Viszont szvsz nem grafit, de nagyon tecc ebben a színben (is)! :)
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 14:14:21 // 142173
Ez jó tapasztalat, honnan rendelted? Én a Python audio-t tudom mint hazai beszerzési forrást Ukrán gyártású (nem STP) lapokra. Csak felcsigáztatok ezzel, lehet tavasszal kipakolom a belteret.. :-D
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)
A szélzajjal, ha az az ajtókédereknél keletkezik ilyesmit tudsz elkövetni.
Nálam a TD gumitömítései elég jól tartják magukat, inkább az a gondom, hogy ha könnyen csukhatóra állítom az ajtót, akkor van szélzaj és nem fut tökéletesen az ajtók síkja (most épp ebben az állapotban van). Ha viszont patentre beállítom, hogy síkban legyen, a szélzaj is eltűnjön, akkor úgy be kell hajítani mint budiajtót, hogy becsukódjon. :-)
DennisBeru22-01-2019 13:42:19 // 142172
Rendben, köszönöm ;)
marci9122-01-2019 12:10:47 // 142171
Én nemrég blogoltam a padló szigeteléséről, esetleg nézd meg azt is. Ahogy az eredeti filcet kidobtam belőle és beaplikáltam ezt a kínai fóliás öntapadósat, halkabb lett az autó. Tavasszal még a szélzajokkal fogok egyet bírkózni, mert azok viszont zavaróak tudnak lenni egy hosszabb útnál.
WarbiRunner (Gyuri)22-01-2019 11:45:33 // 142170
A sötét (grafit) szürke gyári alufelnikkel nagy kedvencem. Az úgy annyira kiadja az autó formáját.. Egy cetlit hagyhattál volna az ablakán :-D
Kazes☻22-01-2019 08:34:28 // 142169
Már megérte ma felkelni... ugyanis itt a szomszédunkba lévő Aldi parkolójában láttam egy szép sötét szürke 146-ot, ami olyasmi, mint az én Dömém... ráadásul közeli tesók, SE és a frsz-a HIF-194, az enyém meg HIF-191! Sajna nem volt nálam a telóm, de nagyon egyben volt... a téli sós koszt leszámítva persze. :) Ismeri esetleg valaki?!
DennisBeru21-01-2019 23:02:57 // 142168
Rendben,az rosszabb lenne. Köszönöm még egyszer a tippeket.
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 21:44:42 // 142167
Azt lehet nem is piszkálnám. ki kell bontani a műszerfalat, az meg még gonoszul meg talál zörgősödni. Jó az úgy ahogy van :-)
DennisBeru21-01-2019 21:02:11 // 142166
Köszönöm a tippeket, tűzfal azért kényes, mert nem tudom hogy férek hozzá és milyen hőmérséklet tűrő anyag kellene oda. Ajtó kapott bitumenes lapokat, és belülre a kárpit alá telibe gumis fém fóliát. Ég és föld már most a zajszint, és a zene gyönyörűen tiszta. Ezért gondoltam, ha lesz lehetőség folytatom. Csak ajánlani tudom, a párom kérdezte mit csináltunk a kocsin, mert halkabb. Nekem ez elég nyomós ok :D Lesem a videókat is ;)
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 20:43:52 // 142165
Gondolkoztam én is ezen, ha már szét volt szedve, de nem. adta ki az időm, hogy még azt is belevarázsoljam. A költség keretnek se hiányzott :-) De nem adtam fel, egyszer legalább az ajtókat és a könnyen hozzáférhető helyeket hangcsillapítom :-)
Más : a szétszedésig azt hittem, hogy valami tuning hangszóróim vannak. De nem, tök gyári. A gyári, nem szétázott papírhangszórók a gyári fejegységgel meglepően jól szólnak.
Őszintén, nem hallom hogy a Bose sokkal jobb volna.. :-)
A jtd-ben ugyanez, kicsit ázottan, nem gyári fejjel Sokol rádió szint volt.
Más : a szétszedésig azt hittem, hogy valami tuning hangszóróim vannak. De nem, tök gyári. A gyári, nem szétázott papírhangszórók a gyári fejegységgel meglepően jól szólnak.
Őszintén, nem hallom hogy a Bose sokkal jobb volna.. :-)
A jtd-ben ugyanez, kicsit ázottan, nem gyári fejjel Sokol rádió szint volt.
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 20:38:14 // 142164
Szia! A tűzfalra, motorháztetőbe hangelnyelő anyag kell, valami szivacs szerű, vagy szálas csillapító. Vannak direkt 'hood' szettek. Sok hang jön egyébként be a motorháztető felől a szélvédőn. A géptető gumi szigetelése, ha szakadt, az is plusz hangot enged be.
Az ajtókba, padlóra, tetőre hang csillapítás kell, 'nehezíteni' kell a lemezt elsősorban.
A csomagtér padló és a kerékdobok csillapítóval bevonása is sokat segít, illetve a hátulról jövő hangok ellen jó diy megoldás lehet, ha a hátsó ülések a csomagtér felőli oldalon kapnak egy plusz hangelnyelő réteget. Ezt anno nem túl igényesen, fóliába csomagolt Rockwool-lal teszteltem, egész hatásos volt :-)
Az ajtókba, padlóra, tetőre hang csillapítás kell, 'nehezíteni' kell a lemezt elsősorban.
A csomagtér padló és a kerékdobok csillapítóval bevonása is sokat segít, illetve a hátulról jövő hangok ellen jó diy megoldás lehet, ha a hátsó ülések a csomagtér felőli oldalon kapnak egy plusz hangelnyelő réteget. Ezt anno nem túl igényesen, fóliába csomagolt Rockwool-lal teszteltem, egész hatásos volt :-)
szasza(SW)21-01-2019 20:06:14 // 142163
Én anno sokat olvastam itt a blogokat,ha ép unatkoztam.Sok jó dolgot el lehet lesni,vagy csak jó ötletet kapni.Interneten bármire találsz okosságot sőt most már videót is.Én eddig zene miatt nem szigeteltem,de most,hogy kárpitot cserélek akkor már én is feldobok valamit:)
DennisBeru21-01-2019 19:47:06 // 142162
Üdv újra ;)
Végig olvastam mindenki hozzászólását, jó látni hasonló gondolkodású embereket. Sajnos én érdemben nem tudok hozzászólni szinte semmihez,csak ami már előjött nálam is. (Családba se volt senkinek kocsija, nemhogy Alfa.) De igyekszem tőletek lesni és lehetőségekhez mérten helyrehozni/megóvni a sajátom. Vettem Cityre jegyet, remélem jöttök ti is, bár a Pál Inka nem megy, mert csak egy napra sikerül menni. Én szigetelni kezdtem el a kocsit fotó nincs első ajtók kész, ég és föld, már most. Homlokfalat (motorteret) mivel és hogyan érdemes szigetelni?
Végig olvastam mindenki hozzászólását, jó látni hasonló gondolkodású embereket. Sajnos én érdemben nem tudok hozzászólni szinte semmihez,csak ami már előjött nálam is. (Családba se volt senkinek kocsija, nemhogy Alfa.) De igyekszem tőletek lesni és lehetőségekhez mérten helyrehozni/megóvni a sajátom. Vettem Cityre jegyet, remélem jöttök ti is, bár a Pál Inka nem megy, mert csak egy napra sikerül menni. Én szigetelni kezdtem el a kocsit fotó nincs első ajtók kész, ég és föld, már most. Homlokfalat (motorteret) mivel és hogyan érdemes szigetelni?
Kau21-01-2019 18:32:41 // 142161
Ja, majd elmondom, hogy jó lett-e meg mennyi volt :)))
Kazes☻21-01-2019 18:19:28 // 142160
És itt azért majd lesz részletes beszámoló, ugye... ha már blogolni nem teccik?! ;)
Kau21-01-2019 18:15:53 // 142159
Köszi mindenkinek :)
Már nagyon hiányzik. Ennyit még nem hagytam ki, mióta megvan. Most offossal szaladgálok, de már nagyon várom a 146-ost. Ég és föld :)
Már nagyon hiányzik. Ennyit még nem hagytam ki, mióta megvan. Most offossal szaladgálok, de már nagyon várom a 146-ost. Ég és föld :)
szasza(SW)21-01-2019 17:15:41 // 142158
igen az még elfogadható volt.Ha akarsz venni szólj ma, is kaptam egy ajánlatot 200.ért:)
Kazes☻21-01-2019 16:45:46 // 142157
Viszont jó volt hozzá az ára! :)
Rolee4621-01-2019 16:23:04 // 142156
Uhh,vazze!Nem szép látvány😏.Sok sikert,remélem frankó lesz!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?