Forum >> 145-146

Kau05-01-2007 22:34:40 // 26408
Sosem kérdeztem meg. Lehetséges ;)
BFMSE05-01-2007 22:30:29 // 26407
De az 8 szelepes GSI volt nem?
Poló05-01-2007 22:24:18 // 26406
Jó, de neked van rutinod :)) Lacházán jobb időket mentél az 1,6-tal, mint én a 2,0-val. A ti kategóriátokba jobb idővel lehetett bekerülni a legjobb 8 közé, mint a miénkben.
ystuc05-01-2007 22:24:09 // 26405
Na jó, de te egy rajtgép vagy, wazz! Én is kikaptam ellened... :-P
Kau05-01-2007 22:22:37 // 26404
Két éve nyomtam egy GSI Astra ellen a ringen. Kapott másfél kocsit :)) A tulaj örült, hogy kiálltam ellene egy 1.6-ossal, aztán meg nem akarta elhinni, hogy tényleg akkora motor van benne :))
ystuc05-01-2007 22:22:17 // 26403
Egészen pontosan hengerfej fokolás történt vele, meg apróságok... Bizony... Verhetetlen az a QV.
Poló05-01-2007 22:20:56 // 26402
Ilyesmi volt Lacházán a gyorsulás. Nekem a 2.0 TS 156-ot elverte VZalán az 1.9 mJTD-vel, amit ott chippeltek meg a pályán (lett kb. 180 lovas). Őt viszont elverte egy 145 QV, amibe bele volt piszkálva.
BFMSE05-01-2007 22:18:36 // 26401
Nem akarok mentegetozni, teny, hogy Pboxal jobban megy, meg dinamikusabban lehet vele autozni, es a lenyeg, hogy olcsobban. De ha szeria lenne, akkor lemaradna. Ha meg a 146 Ti-hez hozzanyul az ember, akkor azis elveri a Pboxos Mjetet.
BFMSE05-01-2007 22:16:27 // 26400
En gyorsultam GSI-vel ugy, hogy ketten ultek benne, ugy en nyertem, ha egyedul ultek bene, ugy o nyert. Egyebkent Joe156 Mjet alfaja Pbox nelkul nem veri el a Ti-t. Engem boxal is csak eppenhogy elvert.
szasza(SW)05-01-2007 21:42:01 // 26399
Szervizelve Pécsen Na majd megkeresem az iletöt:DD
ystuc05-01-2007 21:41:12 // 26398
Jah, ez van. A GSI-k kb 150-200 kiloval könnyebbek.
ystuc05-01-2007 21:40:10 // 26397
Haha... Utat enged a Ferrarinak... Ez hülye... Pfff...
GabCsi05-01-2007 21:39:35 // 26396
Eladó a kisebbik vasam ha érdekel valakit lásd adok-veszek :)
GEORGE05-01-2007 21:37:13 // 26395
A Calibra nehezebb azt már én is fingattam :-) De pár GSi-vel volt, hogy nem bírtam. Sajna ez az igazság .-(
ystuc05-01-2007 21:35:11 // 26393
Jól beszélsz. :-)
GEORGE05-01-2007 21:31:00 // 26392
Az Alfának szerintem stilusa van a VTi-hez képest. Természetesen nem az mondom, hogy aztán az Alfánál nincs jobb. Viszont ebben a "GTI" kategóriában nem kell szégyenkeznie sem a 146ti-nek sem a 145QV-nek. nem a kategória csúcsai de erősen elől vannak. A VTi szerintem komfortban igen csak messze van egy jó autótól. Nagyon lent ülsz kényelmetlen a ki be szállás. A kasznia nagyon doboz hangúan kong. Menni megy de engem nem fogott meg a 4ezer km alatt. Mivel ennyit volt szerencsém használni én tudom ,hogy a 146 jobb. És azt se felejtse ám senkisem, hogy a egyik legnehezebb autó a 146ti ebben a kategóriában. Mert erről a konkurencia nem beszél. Ők örülnek hogy az övék könnyebb. Viszont eddig EGY hondást se találtam még aki az Alfa súlytöblete miatt hajlandó lett volna 2 személyt beültetni a gépébe. na akkor nagyon elverné ám a 146 ti a VTi-t!
ystuc05-01-2007 21:29:03 // 26391
Valamint tartósabb is, mert nincs túlpörgetve a motor. Egy szóval jobb. :-)
ystuc05-01-2007 21:28:16 // 26390
De befogható a GSI is... Tapasztalat... ;-) Mint ahogy a 2.0 Calibra is megverve lett általam. A 2.0 Turbo Calibra viszont kifogott rajtam, igaz meglepődött a tulaja, hogy milyen kevéssel nyert...
Simonsan05-01-2007 21:23:46 // 26389
Nagy élmény volt Hondázni, megfogott látom? :DDD Viszont az Alfa szebb kívül-belül, jobban megy hétköznapi=sportos használatban, jól fogyaszt 2,0 literes létére annyit eszik, mint egy 1,6-os VTI, BIZTONSÁGOSABB, Nekem ez fontos szempont, van benne anyag. És olcsóbban hozzájutsz, mint a VTI-hez. Ja és érzelmeket vált ki belőled egy Alfa Romeo ;)
GEORGE05-01-2007 21:22:49 // 26388
Javaslom próbálj ki egy ilyen Mjet 16v gépet, de két kör erjéig. Azért kiváncsi lennék, hogy milyen arcot vágnál mikor 120-ról elkezdenétek előzni és nem tudnád befogni a ti-vel! Kinkunlacháza. Most nem irok métereket hogy milyen hossztú volt a pálya. De a ti-mhez képest 200-el előrébb indultam el a 156 1,9 Mjet 16v-vel és a bolya sornál szintén 210-et ért el. Végig érezni, hogy brutálisan húz, a ti-hez képest. Ez sem elfogultság egyszerű száraz tény. 146 ti 2,0 16v 188Nm/ 155 lovacska 1,9 Mjet 16v 310Nm/ 150 lovacska 2,4 Mjet 380Nm/175lo lovacska
GEORGE05-01-2007 21:16:18 // 26387
Sokat mentem evvel a 98-as VTI olyan 4ezer km -et. Bocsi de akkor ennél a srácnál meloztam és naná, hogy az övét használtam :-) Szóval ha 4-5 ezrekig forgatod sima 1,6-os gép semmi több. 6000 felett viszont megy, de ha a 3.-at kihúzatod és váltasz újból 6000 alá esik a fordulat és meg kell várni mig magához tér. 170-től 5.-ben nem mondanám hogy felszedi a beton komotosan kezd gyorsitani. Temposan autózva 10-est simán bever országúton. Szóval csodákra senki sem képes a Japok se, ennyit tud a széria 160 lovas VTI. Lehet ugyan tuningolni de az Alfát is lehet. Szériában összeségében nem megy jobban mint a 146ti.
Seriff05-01-2007 21:12:38 // 26386
A VTI már csak ilyen- az Integra Type-R is eszméletlen gyenge alacsony (5-6ezerid:D) fordulaton...
GEORGE05-01-2007 21:10:31 // 26385
Nekem a küszöb és az első meg a hátsó lökös is ZENDER.
Simonsan05-01-2007 21:10:24 // 26384
Köszönöm! Na erről beszéltem. Volt kollégám 155 2.0 8V vs 1.6 VTI. Nem a Honda nyert :)
Poló05-01-2007 21:08:23 // 26383
Ne vedd el a maradék kedvemet :( :)))
GEORGE05-01-2007 21:08:10 // 26382
Én meg azt nem értem te miről beszélsz. vezettél már valaha 1,9 Mjet 16v na meg föleg 2,4MJET20v-t???? És ezeket vezetted már Power dobozzal? Én ott voltam aminozus gyorsulási versenyen. A rajt volnalnál álltam mikor a Honda VTI-is örömködött, hogy az csak dizel amienk meg piszkálva is van. Örült a kiscsávó, de a célnál már nem volt vigyor! A VTi csak akkor megy ha 6000 fölé forgatod. Startkor le fog maradni a végére ugyan feltornázza magát, aztán olyan 160 170 körül veszit a tempoból és 200-ak környékén sehol sincs mondjuk egy ti-hez mérten. ott már előjön, hogy csak 1,6-os a motorja. Nekem van itt Pakson egy hatalmas arc hondás haverom. A 92 155 2,0 8v-vel akart mindenáron gyorsulni a 98-as 1,6 VTI -vel. Van video felvételem is róla. Startnál Alfa elmegy 1,5 autónyival is, 200m környékén befogja a VTI a 155-öt. Ha jól kapom el a rajtot és Ő rosszabbul nem nyer a VTI. Ennyi. Nem elfogultság hanem tapasztalat. Ellenben az Astra GSI 2,0 16v tényleg jól megy. Ti-vel nehezen verthető.
GabCsi05-01-2007 21:07:39 // 26381
Most jutott eszembe, a teljesítményadóra felkészültetek ? :D
Seriff05-01-2007 21:05:15 // 26380
"egy idő után egyre csúnyább" :DD
Simonsan05-01-2007 21:05:09 // 26379
Most már Én is :D
Poló05-01-2007 21:01:46 // 26378
Bal szélen van egy szavazás :) A fűnyíróra szavaztam :D
Simonsan05-01-2007 20:56:06 // 26376
Ezeket az adatokat találtam: Alfa 146 ti Opel Astra F 2.0 GSI Honda Civic 1.6 VTI A GSI Astra fasza motort kapott, általunk nem verhető. A Honda olyan adatokat szokott megadni, amiket nem lehet produkálni a valóságban. Szerintem a nyomatékosabb motorunk miatt megverjük, szerintem...
GEORGE05-01-2007 20:25:27 // 26375
Gyári :-)
dfg (Tanárúr)05-01-2007 19:58:52 // 26374
az enyémen is olyan van, úgyhogy szerintem gyári, viszont csak a ti-ken látom.
szasza(SW)05-01-2007 18:16:38 // 26373
Fogalmam sincs gyári-e:)
szasza(SW)05-01-2007 18:15:10 // 26372
Egyébként Ystucé nekem túl erös,Georgé meg kicsit egyszerü.De a a lényeg ,hogy a tulajnak tetszen ö használja éli le az élete egy részet benne:)
Poló05-01-2007 18:14:15 // 26371
Jaja, mondjuk ez érthető. Ha nekem is valami egyedi cucc lenne az autómon, én se szeretném, ha előbb-utóbb lenne belőle még valakinek. Amúgy neked most is van küszöb spoiler az autódon, nem? Az a gyári ti küszöb? Vagy ez van mindegyiken?
szasza(SW)05-01-2007 18:12:03 // 26370
Tudod mi a helyzet Ystu se szeretné ha másnak is olyan szárny lenne az autoján mint az övé:)Ezért akarok én is egyedit:)
Poló05-01-2007 18:08:37 // 26369
A George féle küszöb elég jól néz ki. Meg úgy amúgy az egész autó is :)
szasza(SW)05-01-2007 18:02:57 // 26368
Egy francia tuning oldalon néztem végig a folyamatot hogy kell csinálni meg most már két haverom is van aki ilyenel foglalkozik én meg csinálom magamnak nem vészes csak a sablont kell kitalálnom milyen legyen:)
Poló05-01-2007 18:00:33 // 26367
A Vittorio féle 147 szerű megoldás tetszik nekem, ha már pajzs alakítgatás. Az télleg jó volt.
szasza(SW)05-01-2007 17:59:41 // 26366
Az az egy dolog ami biztos marad:)
Poló05-01-2007 17:57:59 // 26365
Nekem küszöbből is gyári jutott :))) Direkt ezért néztem sportcsomagost, más nálam szóba se jöhetett, pedig a 2,5V6 volt a célom.
KalTom05-01-2007 17:57:40 // 26364
De a jelet rajta hagyd ám!!! :)
szasza(SW)05-01-2007 17:56:20 // 26363
Hát én azért a küszöböt mindenkép cserélem egyedi tervezésüre aztán meglátom nekiáljak-e az első hátsonak.Persze idö és pénz fügvénye mi lesz belöle:)
Poló05-01-2007 17:55:58 // 26362
Azt senki nem hinné el :)) Le kell venni a jelzést, egyedül a lóherét rajthagyni :)) Így is sok tudatlan bepróbálkozna. Ellenem (2.0TS) próbálkozott már 1,5-ös hjundáj :))))
KalTom05-01-2007 17:54:47 // 26361
Nekem a "kettes" kép adta az ötletet... Valami hasonlón fogom a kicsikét altatni a garázsban!!! :)
igi (Roland)05-01-2007 17:54:32 // 26360
ha lenne egy qv-m ,arról leszedném a a jelzést és felragasztanám: 1.0 12V!:)))
Poló05-01-2007 17:52:15 // 26359
Azért mert a németekről leszedik, mert égőnek találják az autójuk márkáját :))) És valahogy bennük is bennük van ez a hülyeség... Én se szedném le, de még csak nem is alakítgatnék rajta. Az úgy szép, ahogy van. Sokan ragasztgatnak krómcsíkokat a 156-nak a pajzsába, nekem úgy sem tetszik. Régebben én is tuningoltam volna, meg tetszettek a spoilerek stb. Ma már azt mondom, elég egy okosan megválasztott felni, meg egy ültetés és kész is. Ültetésből nekem elég a gyári 1-2 cm is. Esetleg némi finomítgatás, kis apróságok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.