Forum >> 145-146

ystuc07-03-2007 16:04:20 // 32558
Na, jó idő van! Felugrottak a nyári pacskerek! :-)

(Tudom, koszos az autó!)

:-)
zekedani07-03-2007 15:18:30 // 32557
Köszönöm a választ Punisher kolléga! Egyébként csak megfordult a fejemben, hogy lehet-e ilyet csinálni a rugóval. Nem vágtam volna bele. (szó szerint) Az index nagyon tetszik. Köszönöm mégegyszer!
Punisher07-03-2007 15:08:00 // 32556
Igényemet megírtam az oldaladra!
Otto07-03-2007 15:00:33 // 32555
Nem olyan rossz az, csak felcserélte a számokat. 79KW=103LE
Laurent07-03-2007 14:58:44 // 32554
Véleményeket kérek: A fékprojektemből ez lett: zimmermann köszörült féktárcsa textar betétekkel
Otto07-03-2007 14:58:35 // 32553
Sziasztok! Előreláthatólag lesz megint 145 alkatrészem eladó! Akinek kell valami az szóljon és holnap biztosra mondom,hogy van e vagy nincs! Ja '98-as a kocsi.QV!!!
Punisher07-03-2007 14:46:34 // 32551
Tényleg nem szabad kivágni a gyári rugókból! Egyrészt, mert nem lineáris a karakterisztika. Ez a kisebb baj. Ha kivágsz belőle, előfordulhat, hogy kirugózáskor zörög a rugó, rosszabb esetben kifordul. Ezért az ültetőrugók is kivett állapotban akkorák, mint a gyáriak. Amikor beteszed, akkor a puhább menetek, pedig összenyomódnak, hogy leüljön a gép, a többi kemény menet meg tart. Ezért is kell pl. 40 mm-nél nagyobb ültetésnél rövidített gátlókat berakni! Azok a rugók már tényleg kisebbek is. Ezekhez már nem javasolt a gyári lengéscsillapító. Na hogy mutat index? Remélem tetszik! :-)
:Szájmon:QV:147:GT:07-03-2007 14:33:03 // 32550
Szerintem is inkább 103 bár ő állitja h gyári.. "1.4 benzin 16V Twinspark, 97 kw (gyári!) " de sose lehet tudni..
Balage07-03-2007 14:21:11 // 32549
Inkább 103... :-)
:Szájmon:QV:147:GT:07-03-2007 14:15:18 // 32548
Ez tényleg gyárilag 133LE ??? Volt 145-ösben 1.4 TS 133LE ??? De az is lehet h csak Én nem tudtam róla...
ystuc07-03-2007 13:50:06 // 32547
Sokan ahsználják ezt a megoldást, Samarákon, Trabikon, de láttam már Mareán is. Szóval kivitelezhető a dolog, az biztos, csak kérdés a biztonság. Én tuti nem vágnék ki belőle, de van aki megpróbálja, és műxik a dolog. Olyat kéne megkérdezned, akinek ilyen megoldással van a kocsija ültetve.
zekedani07-03-2007 13:46:04 // 32546
Értem. Csak azért kérdeztem, mert sajnos amíg biztosan tudom, hogy nem tudok fenntartani egy másik autót az Alfa mellett, addig leültetni biztos, hogy nem fogom. És arra gondoltam, hogy a hátsó rugókból kivágni egy nagyon kicsit és akkor olyan hatású, mintha ültetve lenne. Elöl nincs gond, hátul találom nagyon kicsit magasnak az autót.
ystuc07-03-2007 13:13:14 // 32545
Hát, szerintem nem véletlenül akkora a gyári rugó, amekkora. Balesetveszélyes, ha azt megrövidíted.
zekedani07-03-2007 12:32:08 // 32544
Sziasztok! Ha kivágatok a rugókból egy nagyon kis darabot, akkor mi történik? Kidobhatom utána a kukába őket vagy ugyanolyan intenzitással fog működni, mint előtte?
BFMSE07-03-2007 12:16:35 // 32543
Ez ezer dolog lehet. Tenyleg eleg lehet, ha folytoszelepet kipucolod. De az is lehet, hogy csak vizes a benzined, vagy piszkos a benzinszurod, vagy trafo is lehet, gyertya, gyertyakabel, vagy a fene tudja. En is szivok egy neha elojovo dadogassal, mar kilottem par dolgot, most trafo van soron. Persze most, hogy egy masik trafo van nalam, nem csinalja a hibat, de ha igen, mar cserelem is :)
vgyurci (powered by boxer)07-03-2007 10:18:41 // 32542
Nekem is hasonló a gondom. Ami tuti: nem olaj, nem gyertya okzza a gondot. A megoldás szerintem ott lesz, amit grandturismo irt nekem, mégpedig a pillangószelep-jeladóra is érdemes odanézni. Az adatokat elküldte a falamra, csak ki kell mérni. Ja, nem árt megtisztítani a szívótorkot. Bár az enyém boxer, nem ts.
Robi ( Sztanik )07-03-2007 05:10:54 // 32541
Minden téren ? :-))))))))))))))) Azaz semmi fejlemény ?
GEORGE07-03-2007 00:38:29 // 32540
Természetesen nyugodság van :-)))
Seriff06-03-2007 23:56:01 // 32539
nyugodtan
Seriff06-03-2007 23:53:14 // 32538
Akkor legalább nyugotan alhatunk:)
GEORGE06-03-2007 23:50:29 // 32537
Sajna felügyelem a villany gyártást :-)
Seriff06-03-2007 23:47:50 // 32536
Meló van?
GEORGE06-03-2007 23:47:04 // 32535
Dehogyis :-)
Seriff06-03-2007 23:45:51 // 32534
Alukáltok?
Seriff06-03-2007 23:29:40 // 32533
De a tinek tuti jobb a rugalmassága...
Seriff06-03-2007 23:28:58 // 32532
210ig jól gyorsul:)
Tedi06-03-2007 23:26:12 // 32531
Nemtom, 200 felett soha nem jártam vele. De 200-ig elég szépen kapkodja a lábait :)
GEORGE06-03-2007 23:25:49 // 32530
Valószínű, hogy turpisság van a dologban :-) De azért jó nézni ahogy iparkodik a mutató :-)
Seriff06-03-2007 23:23:54 // 32529
Ez csak óra szerint van, ezt ne feledd! Aztán lehet nem is gyári átmérőjű a kerék stb.
GEORGE06-03-2007 23:18:36 // 32528
De ilyen intezíven megy 200 felett az 1,6-os? Mer akkor felesleges ti- t tartani :-(
Seriff06-03-2007 23:16:10 // 32527
emlékek- múló tünemények:)
Seriff06-03-2007 23:14:37 // 32526
Lehet, lehet, lehet:D
Tedi06-03-2007 23:06:23 // 32525
...hogy NEM oson...
Tedi06-03-2007 23:06:07 // 32524
Most, hogy el van fokolva a veztengely, megy. De gyárilag én úgy emlékszem, hogy oson ennyire.
GEORGE06-03-2007 23:05:30 // 32523
És 145-146-os vagy?? :-DDDDD
GEORGE06-03-2007 23:04:40 // 32522
Ezt már néztem én is tuti nem széria az 1,6 benne, vagy nagy lejtön mennek, vagy fékpadon, vagy emelőn van az autó :-)))))))
beeep14606-03-2007 23:02:27 // 32521
Mer' az övé is meg van hekkelve... :-))))
Seriff06-03-2007 23:01:18 // 32520
Miért gondolod?;) A Tiéd megy így, nem?:)
Seriff06-03-2007 23:00:26 // 32519
1.6TS az:)
Tedi06-03-2007 23:00:06 // 32518
Ez tutibiztos, hogy meg van hekkelve :) mmint az autó.
beeep14606-03-2007 22:58:06 // 32517
Az szép... :-)))))) Csak nem olyan szar az az 1,6 TS... Vagy lehet 2.0 TS volt csak 220-as óra van benne.... :-)
beeep14606-03-2007 22:55:50 // 32516
Gurulásnál kinyomott kuplungnál elkezd a fordulatszám leesni aztán felpörög, majd vissza le, és megint fel addig amig meg nem állsz? Vagy nálad le is fullad? Mert nekem is volt ilyen az elmúlt hetekben. Fojtószelep tisztitás teljesen megoldotta a dolgot.
Seriff06-03-2007 22:44:47 // 32515
szasza(SW)06-03-2007 22:09:43 // 32514
Más nem let piszkálva elötte hibátlan volt.Most már kétszer fordult elő,hogy kinyomot kuplungnál leállt szerencsére csak a parkoloban gurulásnál álló helyzetben meg nem ez egyre bonyorultabb nekem:(
tom16406-03-2007 22:09:42 // 32513
Van benne, csak nem a müszerfalon, hanem a középkonzolon a vészvillogó kapcsolója mellett.
BFMSE06-03-2007 22:04:03 // 32512
Nem valoszinu, hogy az olaj miatt csinalna ilyet.
szasza(SW)06-03-2007 21:58:53 // 32511
Sziasztok! Nem akar elmulani a dadgásom alapjáraton:( A motor nem lett piszkálva teknő lett cserélve igaz olcsó olaj került bele most erre telet a szerelő szerint kicsit hignak tünt.Inditás után még be nem áll az alapjárat és 1000-1100 on pörög semi gond, be áll 800-900 közé nem mozdul nem ugrál a mutato mégis a motor furán jár beremeg megrángatja a kipuft is de nem folyamatosan hanem idönként nem tudom mi lehet a gond a szerelö se tud mit mondani rá azt mondta vigyem el kiolvastatni a komputert hátha ir valami hibát.A héten el megyek mert nem akar változni. Lehet ez az oil miatt vajon??:(
dfg (Tanárúr)06-03-2007 20:21:02 // 32510
A fekete gyönyörű, barna bőr ide, vagy oda. a másikat valaki itt lehúzta nagyon.
:Szájmon:QV:147:GT:06-03-2007 18:46:13 // 32509
amikor irtam akkor megfordult a fejemben h kétértelmű lesz:)))) de egy fekete bőrszín az mégis csak jobb lenne..:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.