Forum >> 145-146
dfg (Tanárúr)21-05-2007 16:02:45 // 37608
A qrva életbe: de szíííííp! Szavazzuk meg, hogy seriffnek nem lehet ilyen, hamár nekünk nincs! vetesse ki! És adja nekem!
Tedi21-05-2007 15:47:32 // 37607
És nem! :) mármint nem fogott ki a szőke fejemen :)))
A tipp egyébként jó volt, csak az eljárás nem stimmelt. Nem lefelé kellett tolni a zárat, hanem felfelé. Most tökéletes :)
Köszi szépen!
A tipp egyébként jó volt, csak az eljárás nem stimmelt. Nem lefelé kellett tolni a zárat, hanem felfelé. Most tökéletes :)
Köszi szépen!
Selmak21-05-2007 15:31:54 // 37606
Oldaltartása milyen?
Seriff21-05-2007 14:10:42 // 37605
Nincs, de beültem és nem hiányzott:PP
Slowfeet21-05-2007 14:08:57 // 37604
Minek? Én pl, sosem szoktam hátul ülni.
Halesz21-05-2007 14:06:55 // 37603
Nincs hátul fejtámla? :)
Ati_QV ®21-05-2007 13:41:49 // 37602
Fincsi bűűűR! ;)
Seriff21-05-2007 12:29:46 // 37600
Sziasztok!
Jó rég jártam erre, majd visszaolvasok:)
Ma hoztam el a vasat Tibytől, beugrott hátra nem kis meló eredményeképpen a bőrülés, így már fullos a kicsike:)))


Majd őket is leápolom:)
Ma vagy holnap bedobom a direktszűrőt is, ami múlt héten jött az USAból és pénteken hoztam el Punishertől. Kiváncsi leszek a hangra és a fogyira is, mert sokan mondták, hogy megdobja.
Üdv mindenkinek:)
Jó rég jártam erre, majd visszaolvasok:)
Ma hoztam el a vasat Tibytől, beugrott hátra nem kis meló eredményeképpen a bőrülés, így már fullos a kicsike:)))


Majd őket is leápolom:)
Ma vagy holnap bedobom a direktszűrőt is, ami múlt héten jött az USAból és pénteken hoztam el Punishertől. Kiváncsi leszek a hangra és a fogyira is, mert sokan mondták, hogy megdobja.
Üdv mindenkinek:)
zee21-05-2007 10:29:15 // 37599
Örülök!
Akkor segített a tippem! :)
Akkor segített a tippem! :)
Stee14621-05-2007 05:39:11 // 37598
Nekem bejön a Naptár sablon!
Valahogy sokkal homogénabb, letisztultabb mint a tavalyi.
Szóval tetszik!
Valahogy sokkal homogénabb, letisztultabb mint a tavalyi.
Szóval tetszik!
Robi ( Sztanik )21-05-2007 04:19:31 // 37597
Ez úgy jó ahogy van.
Gratula : - )
Gratula : - )
uaz146ti (kispali kisebbik fia)21-05-2007 03:48:40 // 37596
thx
Willy20-05-2007 23:54:05 // 37595
Igen, így is írhattam volna. :D
Tedi20-05-2007 23:51:00 // 37594
Akkor talán nem fog ki a szőkeségemen :D
Tedi20-05-2007 23:46:57 // 37593
5 csavar meg két kábel tartja a műszert. Kicsavarod, leveszed. Aztán a műszer hátulján van két csavar, azokat kicsavarod. Ez után leveszed a feka burkolót. Az alatt a nyákot még - ha jól emlékszem - 5 csavar tartja, azokat is kiszeded. Azután óvatosan eltávolítod a nyákot a cucc többi részétől. És voilá, ott virítanak az izzók :)
Hajrá :)
Hajrá :)
Willy20-05-2007 23:23:27 // 37592
Oké. De szerintem sikerülni fog, nem egy nagy dolog. Kb. 5 perces művelet. :)
Willy20-05-2007 23:20:50 // 37591
uaz146ti (kispali kisebbik fia)20-05-2007 23:18:40 // 37590
ciao amici!
kiégett a műszerfalon egy izzó. a benzinszint és km/h mérő közti szar...
Kérdés: gondolom kicsavarom a két csavart a plexi előtt, plexi ki .... na és onnan, hogyan tovább, meg milyen izzó kell stb...
előre is kösz
kiégett a műszerfalon egy izzó. a benzinszint és km/h mérő közti szar...
Kérdés: gondolom kicsavarom a két csavart a plexi előtt, plexi ki .... na és onnan, hogyan tovább, meg milyen izzó kell stb...
előre is kösz
Selenia14620-05-2007 23:18:06 // 37589
Köszi,legalább ennyivel máris előlrébb vagyok:)
Akinek van hátsóról az ne tartsa vissza magát:DD
Akinek van hátsóról az ne tartsa vissza magát:DD
Tedi20-05-2007 23:16:17 // 37588
Holnap sajna a 13. ker közelében sem leszek :S
Viszont megpróbálom megoldani a dolgot, ahogy írtad :) Köszi szépen! Ha gáz van, akkor írok :)
Viszont megpróbálom megoldani a dolgot, ahogy írtad :) Köszi szépen! Ha gáz van, akkor írok :)
Willy20-05-2007 23:12:40 // 37587
Selenia14620-05-2007 23:10:29 // 37586
Lehetőleg mindkettő:)
Willy20-05-2007 23:07:59 // 37585
Első vagy hátsó kerék kell?
Selenia14620-05-2007 23:05:33 // 37584
Srácok tudna nekem valaki adni egy képet amin 146-os kereke le van operálva? a lényeg az lenne,hogy lehessen látni a fékdobot,féknyereg hátulját stb:)
Előre is köszi!
Előre is köszi!
dfg (Tanárúr)20-05-2007 22:51:24 // 37583
Nekem Bravó!
Willy20-05-2007 22:49:50 // 37582
Kinyitod a csomagtartót kulccsal. Van 2 műanyag patent ami eltakarja a 2 csavart ami a zárat tartja, ezt ki kell csavarhúzóval pattintani. Ekkor már hozzáférsz egy csőkulccsal vagy krovával a 2 csavarhoz. Bejelölöd csavarhúzóval, hogy hol volt az eredeti helye a zárnak, csak ezután lazítod meg a csavarokat. Egy kicsit lejjebb állítod a zárat, majd meghúzod a csavarokat. Ha jól dolgoztál akkor belső gomb nyomásra is nyílik a csomitartó. :))
De ha holnap este 18:30 után a 13. kerület felé van dolgod akkor szívesen megcsinálom neked.
De ha holnap este 18:30 után a 13. kerület felé van dolgod akkor szívesen megcsinálom neked.
BenGa20-05-2007 22:44:07 // 37581
re
ez nem az én tapasztalatom, mert én soha nemhasznéáltam WD40-et, csak teszteltem. Gyors hígulásról meg szó sem, volt, azt mondtam keveredik. Ha nem hiszed, csinálok egyszer tesztet és lefényképezem.
ez nem az én tapasztalatom, mert én soha nemhasznéáltam WD40-et, csak teszteltem. Gyors hígulásról meg szó sem, volt, azt mondtam keveredik. Ha nem hiszed, csinálok egyszer tesztet és lefényképezem.
M-GEGE20-05-2007 22:40:54 // 37580
Hali!
Na megvan a v1.0ás verziója a naptárnak!
Előszó, illetve ami változott:
- az új naptár fő gondolata a képek
- próbáltam nagyobb képeket csinálni, kihúztam a szélére amennyire lehetett, keret sincs
- próbálok becsempészni a naptár rovására plussz képeket, típusfüggetlenül, beltér, motortér stb. egyik a szélére, másik homályosítva a naptár alá
- alfás betűtípus már uncsi, raktam rá egy másabb cirádásat
- helytakarékosság miatt a képeken lesznek a nicknevek, úgyis a legtöbb kép olyan volt, hogy elfért alattuk egy ilyen kis buborék
sablon. pdf
Várom a véleményeket.
Na megvan a v1.0ás verziója a naptárnak!
Előszó, illetve ami változott:
- az új naptár fő gondolata a képek
- próbáltam nagyobb képeket csinálni, kihúztam a szélére amennyire lehetett, keret sincs
- próbálok becsempészni a naptár rovására plussz képeket, típusfüggetlenül, beltér, motortér stb. egyik a szélére, másik homályosítva a naptár alá
- alfás betűtípus már uncsi, raktam rá egy másabb cirádásat
- helytakarékosság miatt a képeken lesznek a nicknevek, úgyis a legtöbb kép olyan volt, hogy elfért alattuk egy ilyen kis buborék
sablon. pdf
Várom a véleményeket.
sty20-05-2007 21:49:10 // 37579
könyv szerint nekem is 51 lityis lenne de én már tankoltam töbször is böven 50-et söt a rekordom 56 liter volt
Slowfeet20-05-2007 20:53:20 // 37578
Szilentek a Car bibles alapján:
Ezek gumiból készült kis tömbök, amelyek a legtöbb futómű elemet elválasztják egymástól. Ilyeneket találunk a lengőkarok bekötésénél is, vagy a stabilizátor rögzítési pontjainál. Mindenütt használják őket, és tényleg gumiból vannak. A gumi viszont nem valami tartós anyag. A hidegtől töredezik, a melegtől meg repedezik. A repedezett, fáradt gumi miatt robbant fel a Challanger űrsikló. Olyan apró dolgok ezek, amelyekre alig figyelnek oda az emberek, pedig a jó állapotban tartásuk létfontosságú a kocsi kezelhetőségét vagy a saját biztonságunkat tekintve. Mi a jó tanács? Cseréljük le őket poliuretán vagy poligrafit szilentekre – mert azok jobban bírják, sokkal jobban. Ha meg kiállításokra is vinnéd a kocsit, sokkal jobban néznek ki, mint a kis fekete gumigombócok. Persze mint minden futómű elem, a szilentek is döntést igényelnek a komfort és a teljesítmény között. Minél keményebb az összetétel, annál jobban ráz a kocsi. Te fizetsz, te döntesz.
Ezek gumiból készült kis tömbök, amelyek a legtöbb futómű elemet elválasztják egymástól. Ilyeneket találunk a lengőkarok bekötésénél is, vagy a stabilizátor rögzítési pontjainál. Mindenütt használják őket, és tényleg gumiból vannak. A gumi viszont nem valami tartós anyag. A hidegtől töredezik, a melegtől meg repedezik. A repedezett, fáradt gumi miatt robbant fel a Challanger űrsikló. Olyan apró dolgok ezek, amelyekre alig figyelnek oda az emberek, pedig a jó állapotban tartásuk létfontosságú a kocsi kezelhetőségét vagy a saját biztonságunkat tekintve. Mi a jó tanács? Cseréljük le őket poliuretán vagy poligrafit szilentekre – mert azok jobban bírják, sokkal jobban. Ha meg kiállításokra is vinnéd a kocsit, sokkal jobban néznek ki, mint a kis fekete gumigombócok. Persze mint minden futómű elem, a szilentek is döntést igényelnek a komfort és a teljesítmény között. Minél keményebb az összetétel, annál jobban ráz a kocsi. Te fizetsz, te döntesz.
Slowfeet20-05-2007 20:37:49 // 37577
Én elmentem vele a Fehérvári útra, ahol hivatalos szervíz van. Egyszer belállították (nem kértek pénzt), aztán amikor ez se volt jó (éjjel nappal össze-vissza riasztgatott), akkor kiderült, hogy gyárilag a belső világításra van kötve az ajtó-nyitás érzékelője. És az meg valamiért nem jó (nem értettem a magyarázatot). Így aztán pár ezerér átkötötték az egész cuccot, azóta király.
Ja és a motorháztetőnél néha nem érzékeli, hogy jól záródik. Van ott egy csavar amit ki lehet tekerni egy kicsit. Az átmenetileg segít a Metán.
Ja és a motorháztetőnél néha nem érzékeli, hogy jól záródik. Van ott egy csavar amit ki lehet tekerni egy kicsit. Az átmenetileg segít a Metán.
Selenia14620-05-2007 20:26:33 // 37576
Tedi20-05-2007 20:06:07 // 37575
Ha ezt rajzokkal is prezentálnád, vagy kifejtenéd részletesebben, annak örülnék :)))
Laurent20-05-2007 19:54:52 // 37574
Srácok!
Napokban beszélgettem egy itteni szakidanival aki szilenteket javít vagyis cserél. Mondta, hogy amiket meg lehet venni lengőkart 12-14eFt-ért abban török eredetű szilentek vannak. Azt is mondta, hogy értelmesebb anyagú szilentből csak az anyag kerül ennyibe+ munkadíj a besütéshez. Kb. kiröhögött, hogy nyugodtan vegyem meg az olcsót, nagyon rövid időn belül lehet venni a következőt. Többre nem nagyon emléxek mert egyéb folyadékok hatása alatt voltam, még az is csoda, hogy ennyi eszembejutott. Tehát ki mit tud ezekről a dolgokról?
Napokban beszélgettem egy itteni szakidanival aki szilenteket javít vagyis cserél. Mondta, hogy amiket meg lehet venni lengőkart 12-14eFt-ért abban török eredetű szilentek vannak. Azt is mondta, hogy értelmesebb anyagú szilentből csak az anyag kerül ennyibe+ munkadíj a besütéshez. Kb. kiröhögött, hogy nyugodtan vegyem meg az olcsót, nagyon rövid időn belül lehet venni a következőt. Többre nem nagyon emléxek mert egyéb folyadékok hatása alatt voltam, még az is csoda, hogy ennyi eszembejutott. Tehát ki mit tud ezekről a dolgokról?
Willy20-05-2007 19:36:15 // 37573
Egyszerű a megoldás, nekem is ez volt a gond.
10-es 12 vagy 13-as (már nem emlékszem) csőkulcs vagy krova kell hozzá és a hátsó zárat kell kicsit lejjebb állítani.
10-es 12 vagy 13-as (már nem emlékszem) csőkulcs vagy krova kell hozzá és a hátsó zárat kell kicsit lejjebb állítani.
szasza(SW)20-05-2007 19:04:56 // 37572
Szerintem ezt úgy ad elő,hogy ez a te tapasztalatod :) Én is ezt használom és eddig mindig megoldotta a problémám többek között a LMM is evvel pucolom és müködik.Mikor a gyertyákat cseréltem és pucoltam ott is ezt használtam,mikor rá ment a kasznira nem volt egyszerű lemosni ,ennyit a gyors higulásról a viztöl.Ez az én tapasztalatom:DD
BenGa20-05-2007 18:56:38 // 37571
sziasztok
ez relé dolog betegsége ezeknek a tipusoknak.
nemrégiben pont írtam én is, hogy mikor megvettem az volt az első hiba ami saját kezűleg javítottam meg. Csak engem anyira felizgatott lelkileg, hogy fogtam és teljesen új reléfogalatokat építettem be, új relékkel, az egészet meg betettem egy zárt dobozba.
A WD40 nel meg csak vigyázzatok. Túl sokminre jó, de igazábols emmire se. Legnagyobb baja, hogy nem szintetikus, és így keverdeik vízzel. szóval könnyen vissza tud oxidálódni. kotakt tisztásra meg egyzserűen alkalmatlan. ápolásra jó, de csak bizonyos keretek között.
ez relé dolog betegsége ezeknek a tipusoknak.
nemrégiben pont írtam én is, hogy mikor megvettem az volt az első hiba ami saját kezűleg javítottam meg. Csak engem anyira felizgatott lelkileg, hogy fogtam és teljesen új reléfogalatokat építettem be, új relékkel, az egészet meg betettem egy zárt dobozba.
A WD40 nel meg csak vigyázzatok. Túl sokminre jó, de igazábols emmire se. Legnagyobb baja, hogy nem szintetikus, és így keverdeik vízzel. szóval könnyen vissza tud oxidálódni. kotakt tisztásra meg egyzserűen alkalmatlan. ápolásra jó, de csak bizonyos keretek között.
Kau20-05-2007 18:53:12 // 37570
Nekem az van. Szerintem jó. Sose állítgattam még. Egyszer jelzett éjjel, nem tudom miért. (Zárt kapu mögött áll).
ystuc20-05-2007 18:50:21 // 37569
Nem lehet általánosítani. Függ az országtól is. Mint ahogy sok más felszerelés is.
koz20-05-2007 18:31:15 // 37568
A gépkönyv szerint 51, és bár nem tankoltam még száraz tankba, de kb. annyi lehet.
beeep14620-05-2007 18:25:32 // 37567
Urak!!
A sportcsomagos 1,6-os 146-osoknak mekkora az üzemanyagtankja? 45 vagy 51 literes?
A sportcsomagos 1,6-os 146-osoknak mekkora az üzemanyagtankja? 45 vagy 51 literes?
koz20-05-2007 18:15:39 // 37566
Az enyémben ilyen volt. Óvatosan forgasd a kulcsot a modulban (lehetőleg minél ritkábban), mert a zárbetét kb. papírból van, elég gyenge megoldás. Ebből kitalálhatod, miért van már másik. Amúgy meg voltam vele elégedve, nem volt túl érzékeny.
Atesz198720-05-2007 17:53:05 // 37565
Használ valaki Meta gyári riasztót? Én csak ma mertem beüzemelni, éjszaka teszt üzemódban lesz. Lent hagytam az ablakot, és benyúltam riaszt-é. Riasztott. Azután felhúztam, leriasztottam ,megmozgattam, meg hadonáasztam a szélvédő előtt, de semmi. Ezekszerint macska biztos. majd meglátjuk. Két állású a kapcsoló, úgyhogy sztem nem lehet csak központi zárként használni... :( Tud erről valak valamit? Vagy megbízható? nem fog éjjel vínyogni?
Tedi20-05-2007 17:22:26 // 37564
Dicsőítem is azt a jóembert, aki kitalálta :)))
koz!
Az én lelki békém már így is helyre állt :) kergetni meg nem akarom amíg nincs 100%-ig átnézetve a motor.
koz!
Az én lelki békém már így is helyre állt :) kergetni meg nem akarom amíg nincs 100%-ig átnézetve a motor.
koz20-05-2007 17:16:05 // 37563
Na ennek örülök!! Ilyenkor meg kell ám kergetni, hogy helyreálljon a lelki békéd! :)))
szasza(SW)20-05-2007 17:13:41 // 37562
Éljen soká WD-40 :DD
Tedi20-05-2007 17:08:59 // 37561
No, probléma megoldva :) Kivettem a reléket és volt pár, ami kurvára el volt már oxidálódva. Kapott wd40-et és Alfonso megszólat :)))
Köszi mindekinek a segítséget!
Köszi mindekinek a segítséget!
Robi ( Sztanik )20-05-2007 16:27:26 // 37560
Nekem 1 hónappal ezelőtt nem indult be így délután.
Reggel hüvösben meg elsőre.
Azóta semmi ilyen jellegű probléma.
Reggel hüvösben meg elsőre.
Azóta semmi ilyen jellegű probléma.
Tedi20-05-2007 15:53:09 // 37559
Dobozka nincs, mer nemtom :D
Köszi szépen, meg fogom nézni!
Köszi szépen, meg fogom nézni!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
629
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?