Forum >> 155

perdix15507-07-2007 20:21:12 // 30307
vagy a BV-34 40 es !!!
perdix15507-07-2007 20:19:44 // 30306
na itt van kép is róla ott baxták el hogy a 16V esknkél írja a Brecav BV 33 at..ezek a végződések nem jok..nekem a BV 34 esek kellenek!!!!! És lehetőleg a 35 cm esben ami a Bárdi központjában sincs csak a 33 50 es ami nem jó végződésű..szép kis társaság nem mondom!!!! nekem a BV 34-35 ös kell az kell a 4. hengerre!
perdix15507-07-2007 20:11:33 // 30305
Köszi szépen!
Ádi_390007-07-2007 19:40:04 // 30304
Itt találsz egyenként.
Ádi_390007-07-2007 19:31:58 // 30303
Hali,
Ha elszakadt, akkor valóban ne indulj vele. De ne sajnáld a trencsiket, erre ú nem jó megoldás. Én egyszer elhoztam tőle két szett kábelt, szinte ingyen, mert tudta, úgyis szar. Az egész pakkot végigmértem, és vagy 2-3 használható volt benne. Meg leszakadt végek ott is.
Szóval ebbből új kell. Tényleg azt kéne csinálnod, amit norbee írt: lehet veni egyenként is. Biztos megtalálnád, de azért mindjárt küldök linket... Ez elvileg simán megjön szerdáig.
perdix15507-07-2007 19:29:13 // 30302
Ej de jó neked:-))))))
perdix15507-07-2007 19:13:38 // 30301
Hallgatok én de nálunk nincs a hiperbe!
Speed07-07-2007 18:13:20 // 30300
Sajnos a hsz-t nem lehet szerkeszteni, igy újat írok.

Az autót kereskedőnél vetttem, és őt leszámítva a második tulaj vagyok. Dániából lett áthozva a gép, ami jó, mert ott elég sok fut belőle. Ha komoly a gond, átugrom Koppenhágába, és abba a szervízbe viszem, ahol eddig szerelték. Az mindösze 35 km és a híd. Nincs széthajtva a gép, ez látszik rajta. Nagyon vigyáztak rá. De hát azért 11 éves. Friss vizsga van, ami itt nagyon komoly!! Még a legkisebb rozsdát is megjegyzik a könyvében, és határos időn belűl ki kell javítani. Ez egy úgynevezett UA kocsi, ami azt jelenti hogy nincs megjegyzés a vizsgalapján. Ennek ellenére, ahogy az otthoni árakat elnézem , nagyon olcsón vettem meg. 530 ezer volt magyar pénzben. Ennyiért egy szakadék 15 éves Volvót kaphattam volna, ami 90-nél iszik 12 litert.. Rozsdás, és van rajta jó esetben 1-2 hónap vizsga. Az ilyen korú SAAB-ok meg szarok.Ezt nem én mondom, hanem az itteniek. Ezek után ha egy vadi új váltót veszek rá, akkor is jól járok. És egy Alfában ülök! Már kinéztem a következő Alfát is, persze ez megmarad mellé. Az csak 3 éves. 156-os V6. Amikor ez rendbe lesz, ahogy én szeretném, akkor elhozom azt is.( nem is lettem megfertőzve:) )
Speed07-07-2007 17:41:35 // 30299
Nem is annyira a motor a lényeg. Oda max légszűrő, meg ilyen apróság menne. Inkább az optikai rész. Azt hiszem azt otthon jobb lesz megcsinálni, mert itt iszonyú drága a munkadíj.
Az biztos hogy nem repedés, inkább szimering. Szerencsére van egy jó szerelő, majd beadom hozzá.
Eddig is déli gépeim voltak, ismerős a dolog. A Drágaszágom meg tényleg mint szerető, olyan. Ezekkel törődni kell, de hálásak érte.
Pl: a kipuffogónál egy tömités cseréje , ahol a 4 cső egybe torkollik,12000 Ft, kompreszoros feltőltő, szerelésel 1millo 800 ezer. Igaz hogy 202 lóerő lesz a vége.
Otto07-07-2007 17:30:41 // 30298
Áhh!
Azt mondták hétfőn megcsinálják azt vihetem!:)
Marklar15507-07-2007 17:16:40 // 30297
Réccvéth.
Remélem nem bontós...:)
Marklar15507-07-2007 17:15:30 // 30296
Nem értem ezt a kábel mizériát.
Mé nem hallgatsz a ződ autósra?
Otto07-07-2007 17:13:58 // 30295
Bontóban szerezte.:DDD
Marklar15507-07-2007 17:13:37 // 30294
Ezt így képtelenség megállapítani. :)
Marklar15507-07-2007 17:12:17 // 30293
Az AR szívó motorokon nem sokat lehet hozni.
Ezek a maguk idejében a kategóriájában/szériában szokásos csúcs közelében voltak.
A Q4-ben, a V6-ban és még a TD-kben is vannak azért lehetőségek.
Optikai tuningal érdemes kint is valami magánzót keresni. Olyan műanyagost akinek viszed a képet, hogy mi kell és megcsinálja. Biztos vannak kint is ilyenek.
Szeríntem azért nagy bátorság volt a SAAB és Volvo hazájában egy déli autót beválalni:) Azért ezek olyanok, mínt egy szerető. Állandóan lehet vele foglalkozni:)

Ha nem titok, akkor ott mibe kerűlt?
Lehetőleg ft-ra számolva?
Otto07-07-2007 17:10:50 // 30292
Habár, most kasznisnál pihen.:(
Elfordult egy picit a "B" oszlop.Feldobtam rá az első ajtót, úgy tűnt jó, aztán beleraktam a zárat...
Nem volt jó!Van benne vagy fél centi.
Otto07-07-2007 17:08:39 // 30291
Nekem is a váltó szivárog nem a motor.
Marklar15507-07-2007 17:04:18 // 30290
A váltó, meg a blokk között nincs tömítés.
Nyelestengely simering és a főtengely simering van ott.
A váltónál lehet még a 2db féltengely simering csöpögős. + leeresztő csavarnál is, de nem jellemző. Ha biztos, hogy a váltóból jön, akkor már csak rosszra kell számítani, mert marad az illesztések melletti szivárgás. Legroszabb esetben váltóház repedés.
Amúgy sokkal jellemzőbb a motor felöli szívárgások.
Nem árt, ha megismerkedsz olyannal akinek van aknája...
perdix15507-07-2007 11:57:23 // 30289
cca. 100 km t cirkáltam a semmiért:-)))))))))))))))))))))
perdix15507-07-2007 11:54:33 // 30288
Szia Ádi! Kösz a lelkesítést, rámfér..fél 9 re mentem be a boltba arra igérték hogy megjön erre fél 10 re se volt sehol......aztán a szállító elé mentem hazafele a megbeszélt helyen nem volt ott de én előre kifizettem a kábelt erre felhívom, és a köv. település helység táblájára tekerte fel a kábelt mondván ő nagyon siet.........erre megállok a táblánál és akkor látom hogy nem jó a trafó felöli végződése nekem olyan lukas kerek ennek meg teli sárga rézszínű..........erre ujra vissza a boltba a pénzt már előre készítették......4000 forintot.......majd haza de semmi gujtás kimaradás nincsen nem érezhető.......a kábelle az a gond hog mikor gyertyákat takarítottam akkor véletlenül elszakítottam a kábel szakadt el de a pipavégződés alatt...ugyhogy összenyomtam és forró is megnéztem tehát áram mehet rajta.....de azért igy mégse lehet elindulni hosszabb távra.....bezzeg a bontóban nincs a trencsiknél......ha viszont egy pesti bontóba lenne akkor hogy jut el hozzám?
Ádi_390007-07-2007 11:44:17 // 30287
Ezt sajnálom. Nem olyan egyszerű ez a kábel történet, ebből is látszik.
Nekem sajna nincs feles kábel.
De figyu, mérd meg az összes jelenelgit. Lehetséges, hogy nem is rosszak. Csak valami elszineződést említettél, ha jól emlékszem. Attól még talán az ellenállása jó.
Ádi_390007-07-2007 11:42:23 // 30286
Szerintem az egyik ajó lehet. Ha meglazult a zsanérnál, picit kotyogni kezd, és bezárva, döccenőknél tud iszonyú nyikorgást hallatni. Nézd meg őket, kinyitva, nem mozognak-e.
perdix15507-07-2007 11:35:30 // 30285
na jól felbosszantottak! Bementem Pápára aztán rossz végződésű kábelt hoztak. Brecav 3355 tipusut hozott az autohoz.....ha valaki tud SOS ben kábelt az jelentkezzen!
Speed06-07-2007 23:53:17 // 30284
:) Hát Alfa szemszögből nézve nem nyerő. Ezek itt Volvo, és SAAB mániában szenvednek. Még a csapból is az folyik. Én meg semmit nem tudok beszerezni.
Buksi06-07-2007 23:34:13 // 30283
Kellemes hétvégét mindenkinek! :-)
Barclay06-07-2007 22:42:53 // 30282
Okozhatja esetleg a műszerfalon egy újabb repedés ami a levegő befúvóknál szokott lenni?
Barclay06-07-2007 22:40:12 // 30281
sziasztok!
A verdám utasterében akkora nyikorást hallok az utóbbi időben,hogy kezdek aggódni.Ez általában egyenletlen úton és kanyarokban erősödik.Tudja vki mi lehet?
Fater (Norbi)06-07-2007 22:34:49 // 30280
Bocsi, nem kamu zsineg. Az árat elírtam 1800/db (tavalyi áron mérve)
Buksi06-07-2007 22:24:07 // 30278
Lassan kezdem elveszíteni a fonalat! :-))))))
Buksi06-07-2007 22:23:32 // 30277
Bakker, most nézem csak, hogy te Svédországból írkálsz! :-O
perdix15506-07-2007 22:23:28 // 30276
LOOOOl :-))))) ne nekem hanem a gyengébbik nemnek mondd! Majd azok eldöntik:-))) Akarom mondani kimérik:-)))))
Buksi06-07-2007 22:21:27 // 30275
Nyugi, meg is fogom mérni! ;-))))))))))
perdix15506-07-2007 22:17:18 // 30274
LOOOOL..ne reménykedj:-))))))))
egyébként holnap reggel megyek a kábelért, aszt kiderül a turpisság......
perdix15506-07-2007 22:16:05 // 30273
Hát már épp akartam ajánlani, tessék megmérni a kábeljét:-)))))))
Speed06-07-2007 22:13:58 // 30272
Reggel végzek a melóval, és utána nekiállok olajat tölteni.
Olvasgatom az oldalon lévő linkeket, amik tuningal foglalkoznak, és elég kevés ami 155-öshöz árúl valamit. Az első kötényre keresek koptatókat, oldalsó kötényt. Ja és egy jobb oldali elektromos tükröt. Itt még bontóban sincs.
Buksi06-07-2007 22:10:38 // 30271
Igazán nincs mit, ezért vagyunk! :-)))))))))))))))))

Sok sikert kívánunk Perdix kollegának a kábelek kiméréséhez és reméljük, hogy nem fog rosszat találni! :-))
Lehet, hogy kíváncsiságból én is kiméregetem őket! ;-))
Ádi_390006-07-2007 21:57:28 // 30270
Kedves norbee és Buksi!
Köszönöm, hogy távollétemben segítettétek a fogolyharcost. Nem derült ki, végül mire jutott.
Én egyáltalán nem vagyok egy szerelő zseni, de amire én is képes voltam, hogy egy szóló kábel végeihez nyomjam az ellenállás mérőműszert, majd leolvassam, hány kohm is a helyzet.
Őszintén remélem perdixnek is sikerült. És azt is remélem, kevés hibásat talált, különben megint telefonálhattok helyette az alkatrészellátóba. :)
Buksi06-07-2007 21:09:14 // 30269
Hát ezt véletlenül tudom! :-)))
perdix15506-07-2007 19:40:55 // 30268
Mékkhogy nem ért a zautokhoz:-)))))))))))))
Buksi06-07-2007 18:30:40 // 30267
A váltóban egyikben sincs nívópálca! Az enyémben sincs! Ezt csak úgy tudnád megnézni, ha töltenéd fel a váltót olajjal és amikor elkezd a betöltőnyíláson kifelé folyni (persze csak épp hogy), na akkor megfelelő a szint! Ebből logikusan következik, hogy többet nem is tudsz beleönteni! ;-))
Speed06-07-2007 18:25:48 // 30266
Aha. Rossz hogy ezen (mint más155-ösön) nincs nívó pálca. Így nem is tudom mennyi hiányzik. Azt hiszem inkább szervízre bízom a dolgot.
Buksi06-07-2007 18:08:17 // 30265
Hát az enyémnél úgy csináltuk (igaz, hogy 8V), hogy fogtunk egy nem túl hosszú slagot és a motortéren keresztül az egyik végét be a betöltőnyílásba, a másik végére meg egy tölcsért tettünk! Így töltöttük fel a váltót olajjal! :-)

A másik meg az, hogy asszem a váltó és a blokk között nincs is tömítés, mert ott csak a kinyomócsapágy van, meg a kupungtárcsa meg az ilyenek! Olaj az nincs! :-)
Sztem máshol csöpög! :-)
Speed06-07-2007 18:02:13 // 30264
Hali, jó napot. Volna kérdésem. Váltóból csöpög egy pici olaj. Azt tudom hogy ez nem jó, Meg is lesz csináltatva, de addig hogy töltsek bele olajat ha nem tudom megemelni? 155 Ts 16V. A kezelési könyvben látom hol kell, csak nem férek hozzá. Másik kérdés, hogy mibe fáj nekem egy tömités a blokk és a váltó közé. Meg hogy lehet-e más oka a folyásnak.
Zsolt15506-07-2007 18:01:02 // 30263
:-)))
Buksi06-07-2007 17:48:58 // 30262
Szó szerint! :-))))))))))
perdix15506-07-2007 17:36:38 // 30261
ROTFL!
Buksi06-07-2007 17:35:03 // 30260
Köszönöm kérdésed, nem tudom, mert már rég "elúszott"! :-DDDD
Buksi06-07-2007 17:34:09 // 30259
Nyugi, én sem értek az autókhoz! ;-))))
perdix15506-07-2007 17:25:38 // 30258
Ez a hét igaszsága! Bravo, bravissimo!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.