Forum >> 155
BeeGee16-12-2008 13:35:59 // 69907
Azért ez már paranoia :)
SD16-12-2008 13:31:15 // 69906
én kicváncsi lennék a cikk írójának milyen autója van:) az is sokat elárulna:) mert így bármit írhat az ember nem ismeri az indítékot nem is tudja hova tenni
SD16-12-2008 13:29:32 // 69905
Azt aláírom lehet hogy elfogultak vagyunk, de akkor is. Egy béjembét, egy audit miért lehet az egekbe magasztalni? egy mazdát vagy egy renyót miért egy hondát???
És akkor fiat 500 5* teszt... erre akkor nézzük az audi Q7-el hogy bír el... no comment...
Az új sawit ugyan csak csöpögős cikk hogy mekkor aminőségi javulás... na azt ütköztesse a Q7-el... amúgy sincs meg az 5*
Alfa mito: 1.4T mert a Scion jobban fordul??? nem azért volt mert a Sciont az eredeti tulaja vezette, a Mito-t meg az aki épp csak akkor kapta a kezébe és nem szép dolog persze összetört tesztautót visszavinni, inkább vigyázott rá. De akkor miért ezt emeli ki?
Akkor az alfás TV adás??? mit emelnek ki? hogy imátkozik a 75 tulaj hogy induljon be , meg hogy "nincs sok baj vele" ?
GT teszt miért nem csukódiuk a csomagtartó ajtó elsőre, persze akéde még nem állt be de akkor is ez a hír
159 miért lóg kia cérna?
Modnom lehet erre érzékeny vagyok és jókat röhögök mekkora fikagólokat visznek néha be más márkáknak is. De akkor is semmi tisztelet a Enzo ferrari tanuló múhelyéül szolgáló márkának??? :(
Persz örüljünk hogy egy 15éves 15 még címlap sztori lehet:))) Ez a lényeg:)))
A magyar pór ném meg úgy is menthetetlen, nem is lenne jó a mindenkinek alfája lenne:)))
De az is igaz hogy ha a márka megtámogtná kicsit a klubbokat pl: az amore-t esetleg kibérelne egy tanuló tesztpályát alfásoknak ahol mellesleg ki lehetne próbálni az új modelleket, az még ilyen gazdasági helyzetben is több eladást hozna mint bármilyen bemutató meg akármi:)
Mert aki nbem alfásként oda megy az látja jé itt vannak a régi autók is és hogy teljesítenek, és ezek az újak meg? nekem is ilyen kell:)
És akkor fiat 500 5* teszt... erre akkor nézzük az audi Q7-el hogy bír el... no comment...
Az új sawit ugyan csak csöpögős cikk hogy mekkor aminőségi javulás... na azt ütköztesse a Q7-el... amúgy sincs meg az 5*
Alfa mito: 1.4T mert a Scion jobban fordul??? nem azért volt mert a Sciont az eredeti tulaja vezette, a Mito-t meg az aki épp csak akkor kapta a kezébe és nem szép dolog persze összetört tesztautót visszavinni, inkább vigyázott rá. De akkor miért ezt emeli ki?
Akkor az alfás TV adás??? mit emelnek ki? hogy imátkozik a 75 tulaj hogy induljon be , meg hogy "nincs sok baj vele" ?
GT teszt miért nem csukódiuk a csomagtartó ajtó elsőre, persze akéde még nem állt be de akkor is ez a hír
159 miért lóg kia cérna?
Modnom lehet erre érzékeny vagyok és jókat röhögök mekkora fikagólokat visznek néha be más márkáknak is. De akkor is semmi tisztelet a Enzo ferrari tanuló múhelyéül szolgáló márkának??? :(
Persz örüljünk hogy egy 15éves 15 még címlap sztori lehet:))) Ez a lényeg:)))
A magyar pór ném meg úgy is menthetetlen, nem is lenne jó a mindenkinek alfája lenne:)))
De az is igaz hogy ha a márka megtámogtná kicsit a klubbokat pl: az amore-t esetleg kibérelne egy tanuló tesztpályát alfásoknak ahol mellesleg ki lehetne próbálni az új modelleket, az még ilyen gazdasági helyzetben is több eladást hozna mint bármilyen bemutató meg akármi:)
Mert aki nbem alfásként oda megy az látja jé itt vannak a régi autók is és hogy teljesítenek, és ezek az újak meg? nekem is ilyen kell:)
süsnye16-12-2008 13:26:19 // 69904
sztem is kicsit túl reagáltad... :)) nekem inkább gagyinak tűnik a cikk... én nem fikázásnak érzem amit ír, hanem olyan, mintha egy másnapos közgázos egyetemista írta volna...
a technikai részletekről nem sok szó esik, vagyis pont arról, ami miatt ez az autó kuriózum.. :(
"Szóval az Alfa 155 az egy Fiat Tipo. Ugyan saját, felfelé emelkedő övvonalú, ék alakú kasztnival, de az alap a Tipóból jön. Sajnos a hely is onnan való, elég szűkös."
na ezt viszont nem vágom... nekem tipom volt a 155 előtt. Sztem a tipo kategóriájában sem saját korában, sem ma nem találni akkora helykínálatot az utastárben, mint amekkorával a tipo rendelkezik...
a technikai részletekről nem sok szó esik, vagyis pont arról, ami miatt ez az autó kuriózum.. :(
"Szóval az Alfa 155 az egy Fiat Tipo. Ugyan saját, felfelé emelkedő övvonalú, ék alakú kasztnival, de az alap a Tipóból jön. Sajnos a hely is onnan való, elég szűkös."
na ezt viszont nem vágom... nekem tipom volt a 155 előtt. Sztem a tipo kategóriájában sem saját korában, sem ma nem találni akkora helykínálatot az utastárben, mint amekkorával a tipo rendelkezik...
SD16-12-2008 13:18:03 // 69903
váááá :D akkor értjük egymást:D:D:D
Longman16-12-2008 13:00:26 // 69902
Na, BeeGee normálisan látja a dolgokat, ti meg dilátánsak vagytok.
Egyáltalán nem fikázó a cikk!!
Jó hogy RS Clio-hoz hasonlítja, meg OPC Corsa-hoiz, mer az emberek szemében azok a mai trendi vagány gyalázógépek, ez meg egy öreg olasz ócskavas. Ehhez képest érzékelteti hogy ez a 15 éves konstrukció simán lenyomja a trendi "rakétákat".
Az Integralé-hoz képest igenis egy utcára alkalmassá tett technika van benne. - Ez sem fikázás, inkább dícséret!
Szerinted ki emlékszik még a DTM-re??
Persze hasonlíthatta volna MPS (vagy mi) Mazda 3hoz, vagy 6hoz, RS Octavia-hoz, RS Focushoz, stb. csakhogy, a Mazda meg a Focus rég lenyomja sajnos, az RS Octavia meg a "pórnépnek" megint nem összehasonlítási alap mer "csak" Skoda. Pedig a 2.0 TFSi-vel odállnék a Q4 mellé. Mondjuk kikapnék, az igaz.. :D
Egyedül a padlólemez témában védeném meg, igaz hogy minden márkánál megemlítik, de itt azért túlságosan ki van ez emelve..
Szerintetek egyébként mihez kellene hasonlítani?
Egyáltalán nem fikázó a cikk!!
Jó hogy RS Clio-hoz hasonlítja, meg OPC Corsa-hoiz, mer az emberek szemében azok a mai trendi vagány gyalázógépek, ez meg egy öreg olasz ócskavas. Ehhez képest érzékelteti hogy ez a 15 éves konstrukció simán lenyomja a trendi "rakétákat".
Az Integralé-hoz képest igenis egy utcára alkalmassá tett technika van benne. - Ez sem fikázás, inkább dícséret!
Szerinted ki emlékszik még a DTM-re??
Persze hasonlíthatta volna MPS (vagy mi) Mazda 3hoz, vagy 6hoz, RS Octavia-hoz, RS Focushoz, stb. csakhogy, a Mazda meg a Focus rég lenyomja sajnos, az RS Octavia meg a "pórnépnek" megint nem összehasonlítási alap mer "csak" Skoda. Pedig a 2.0 TFSi-vel odállnék a Q4 mellé. Mondjuk kikapnék, az igaz.. :D
Egyedül a padlólemez témában védeném meg, igaz hogy minden márkánál megemlítik, de itt azért túlságosan ki van ez emelve..
Szerintetek egyébként mihez kellene hasonlítani?
Dévid16-12-2008 12:50:19 // 69901
Jah, tényleg, de azért a 156-os bevásárlóautómban is egész jól el lehet férni. :)
A Cliot meg nem nevezném 5 személyes középkategóriás családi autónak (hacsaknem 2 tagú az a család). :DDDDD
A Cliot meg nem nevezném 5 személyes középkategóriás családi autónak (hacsaknem 2 tagú az a család). :DDDDD
SD16-12-2008 12:07:10 // 69900
De nem egy kategória:) igen egy kis autó természetes hogy máshogy viselkedik de egy 5személyes családi középkategóriás autót ne hasonlíts egy bevásárló autóhoz:)
Dominó16-12-2008 12:05:09 // 69899
Jóvanna! Nem mindíg olvasok vissza! :-)))
BeeGee16-12-2008 12:04:30 // 69898
Ne érts félre, nem akarom védeni a szerzőt, de szerintem tipikusan olyan dolgokat hoztál fel, ami a szerető tulajnak tűnik csak fel :)
Összehasonlításképpen nekem az idézett mondatokról ezek ugrottak be:
Életében most vezetett először Alfát, mégis emlékezetes volt neki az, hogy nem kell az élményhez 1700 kg, elektronika hegyek, stb. Elég 190 paci, ami a mai modellekhez képest tényleg nem kirívó.
Mindegyik konszern autóról elmondják, hogy kié a padlólemez, kezdve Alfától a Ford, Saab VWig, ez sztem nem fika.
a név második része – pedig egy Lancia Delta Integrale, kicsit alkalmassá téve a mindennapi közlekedésre - Az Integralehez képest valóban komfortos lehet :) Az azért nem tipikusan utcai autó, csak fanoknak.
hogy az ülés nekem kényelmes. Tehát másnak bizonyosan kényelmetlen lehet - az összes Alfa ülést lefikázza az összes újságíró, ehhez képest ez dicséret :)
Szinte a padlón van - Ez is. Nem vezetett 33ast, honnan tudja, hogy ott hol az ülés? Sok autóban még lejjebb van mint ezekben.
hogy nem fér oda a 45-ös lábam a fék és a lábtartó közé. - ez tényleg hülyeség :)
A gondosan előmelegített autóban - hozzáértő számára, dilettánsnak mondhatod..
Tipóhoz képest olyan futómű van alatta, hogy lehet benne valamilyen gravitációs lengőkar, esetleg útmágnes szilent, ami az útra ragasztja. Lehet, hogy a gumik vannak bekenve ragasztóval? - sztem is pirospont :)
A 155-ös Alfa létezett 1.8-as benzines, 2 és 2,5 literes VM dízelmotorral, valamint kétféle - Ezt fejből nem tudom csak ngyjából, de googli vágja :)
a Renault Clio RS-t, vagy az Opel Corsa OPC-t. Ezek tudnak annyit ma, mint a 15 éves 155 Q4.- a szemedben lehet hogy ezek fika gépek, de a pórnép szemében durva kis gépek (RS Clio sztem se kutya) Ezeke nyomatják ma sportos élmény szavakkal, nem a 6os bimmert, ami mellé szintén odaállhatna a 7,0ás gyorsulással (A kisebbekhez legalábbis :) )
Ahogy írtad, Neked is idő kellett, hogy megtapasztald a 155öst, szted neki fél vagy egy nap alatt mennyi esélyes volt? :)
Összehasonlításképpen nekem az idézett mondatokról ezek ugrottak be:
Életében most vezetett először Alfát, mégis emlékezetes volt neki az, hogy nem kell az élményhez 1700 kg, elektronika hegyek, stb. Elég 190 paci, ami a mai modellekhez képest tényleg nem kirívó.
Mindegyik konszern autóról elmondják, hogy kié a padlólemez, kezdve Alfától a Ford, Saab VWig, ez sztem nem fika.
a név második része – pedig egy Lancia Delta Integrale, kicsit alkalmassá téve a mindennapi közlekedésre - Az Integralehez képest valóban komfortos lehet :) Az azért nem tipikusan utcai autó, csak fanoknak.
hogy az ülés nekem kényelmes. Tehát másnak bizonyosan kényelmetlen lehet - az összes Alfa ülést lefikázza az összes újságíró, ehhez képest ez dicséret :)
Szinte a padlón van - Ez is. Nem vezetett 33ast, honnan tudja, hogy ott hol az ülés? Sok autóban még lejjebb van mint ezekben.
hogy nem fér oda a 45-ös lábam a fék és a lábtartó közé. - ez tényleg hülyeség :)
A gondosan előmelegített autóban - hozzáértő számára, dilettánsnak mondhatod..
Tipóhoz képest olyan futómű van alatta, hogy lehet benne valamilyen gravitációs lengőkar, esetleg útmágnes szilent, ami az útra ragasztja. Lehet, hogy a gumik vannak bekenve ragasztóval? - sztem is pirospont :)
A 155-ös Alfa létezett 1.8-as benzines, 2 és 2,5 literes VM dízelmotorral, valamint kétféle - Ezt fejből nem tudom csak ngyjából, de googli vágja :)
a Renault Clio RS-t, vagy az Opel Corsa OPC-t. Ezek tudnak annyit ma, mint a 15 éves 155 Q4.- a szemedben lehet hogy ezek fika gépek, de a pórnép szemében durva kis gépek (RS Clio sztem se kutya) Ezeke nyomatják ma sportos élmény szavakkal, nem a 6os bimmert, ami mellé szintén odaállhatna a 7,0ás gyorsulással (A kisebbekhez legalábbis :) )
Ahogy írtad, Neked is idő kellett, hogy megtapasztald a 155öst, szted neki fél vagy egy nap alatt mennyi esélyes volt? :)
Buksi16-12-2008 12:03:20 // 69897
Eddig még egyiket sem vezettem! :-( Sajna Q4-et sem! :-((
Dévid16-12-2008 12:02:03 // 69896
Gondolom a súly-lóerő arány miatt jött elő a Clio RS, meg a Corsa OPC. Mindegyik egy nagyon jó kis élményautó a amaga kategóriájában, ugyanúgy mint a 155 Q4. :)
Buksi16-12-2008 11:59:29 // 69895
Ezért sem értem, hogy a cikkben miért hasonlítja a Clio-hoz!?? :-)
Dévid16-12-2008 11:56:45 // 69894
Nem ugyanaz a kategória, nekem van egy sportcsomagos Cliom is, igaz, csak 98 Le, de nem összehasonlítható a 156-al sem. Ahol a Clioval vígan elfordultam, ott a 156-nak leért a teteje árokba. Teljesen máshogy kell vezetni a két vasat. Azért van köztük ca. 300 kg súlykülönbség, ca. egy méter hossz, meg 57 lovacska. :)
Az Alfa egy stabil vas, a Cliot meg alig lehet nagyobb tempónál az úton tartani. :)
Az Alfa egy stabil vas, a Cliot meg alig lehet nagyobb tempónál az úton tartani. :)
Buksi16-12-2008 11:54:32 // 69893
Kielégítő volt a válasz, köszönöm! :-))))))))))
SD16-12-2008 11:52:32 // 69892
hát 60-as táblánál 100fölött jóval... nem nehéz hibázni:) fáradtan stb.
ezen kívül mindom tartotta az íevet, bevette a kanyart, és a végén az egyenesba való visszaállásnál történt valami
- rossz lengécsillapító
- régi gumi
- takony az aszfalton
- valami egyenletlenség
- nem ralidrájver vezető
ezekből valamennyi és, valamilyen összefüggésben, azt okozta hogy ott amiko, na jó megvotl a kanyar, egyszer csak elindult a fara, már egyenesben , majdnem... ellenkormány de lassú és sok, vissza megint és átfordul, aztán leszállás de nagyon finoman, újraindít, padló rükiben ki a kanyarból, aztán szencségelés:) aztán haza, kis bánkódás, áramtalanítás, alkatrész beszerzés, stb. tanulópénz, még mindíg jobban jártam mint a mutyukis rinya az oszloppal, pedig én a kanyarban mentem annyival mint ő egyenesen... neki nincs lába nekem meg autóm is lábam is van:) szóval én nem sajnálkozok
igen én hibáztam:)
ezen kívül mindom tartotta az íevet, bevette a kanyart, és a végén az egyenesba való visszaállásnál történt valami
- rossz lengécsillapító
- régi gumi
- takony az aszfalton
- valami egyenletlenség
- nem ralidrájver vezető
ezekből valamennyi és, valamilyen összefüggésben, azt okozta hogy ott amiko, na jó megvotl a kanyar, egyszer csak elindult a fara, már egyenesben , majdnem... ellenkormány de lassú és sok, vissza megint és átfordul, aztán leszállás de nagyon finoman, újraindít, padló rükiben ki a kanyarból, aztán szencségelés:) aztán haza, kis bánkódás, áramtalanítás, alkatrész beszerzés, stb. tanulópénz, még mindíg jobban jártam mint a mutyukis rinya az oszloppal, pedig én a kanyarban mentem annyival mint ő egyenesen... neki nincs lába nekem meg autóm is lábam is van:) szóval én nem sajnálkozok
igen én hibáztam:)
Buksi16-12-2008 11:45:20 // 69890
És mi van a szalagkorláttal?? Ott te hibáztál?? :-DDDDDDDDDD
SD16-12-2008 11:44:41 // 69889
de főleg azért mert a klio egy kategóriával kissebb...
Buksi16-12-2008 11:42:32 // 69888
Dehogy is, nincsen semmi gond, csak azt tudni kell, hogy a Q4 a 155-ös Alfák csúcsa! Igaz, hogy kevés belőle a jó állapotú meg egyben lévő darab, meg hogy nem mai gyerek már, de attól még tényleg nem kellene Clio-hoz hasonlítani! :-))
SD16-12-2008 11:39:41 // 69887
rövide még épp nem annyira bonyloult hogy széthulljon 4-6 év alatt mint egy mai autó, és még épp nem annyira öreg hogy komoly küzdelem legyen életben tartani
ezenkívül szeretem, és jó a csapat, valami miatt hasonló emberkék döntöttek úgy hogy 155-ös lesz az ő autójuk:))) és ez így van jól:)))
persze van pár őrült, és van pár vándor madár is de a mag az biztos:D
ezenkívül szeretem, és jó a csapat, valami miatt hasonló emberkék döntöttek úgy hogy 155-ös lesz az ő autójuk:))) és ez így van jól:)))
persze van pár őrült, és van pár vándor madár is de a mag az biztos:D
SD16-12-2008 11:36:34 // 69886
megpróbálom leírni: amikor elősször ültem bele kicsit nekem is olyan érzésem volt hogy ez nem is olyan különleges, ugye az enyém csak a 2.0 szívó. De aztán ahogy kezdtem megszokni feltűnt hogy maromi pontos a kormánymű, érezni lehet mit történik odakint, egy kissebb sebességgel vett éles kanyarnál kijön a futómű előnye nem bólint be a kanyarba a szemközti árkoit sasolva... hanem kegyetlenül támaszt, az első futómű, hosszabb ívű kanyaroknél már be kell kalkulálni a puttonyt is:)
a motor karakterisztikája 8V nagyon jó tényleg igazi közlekedési eszköz 2000-3000 között alatt, de ha kérdéses szituban az ember sépen tovább hagyja pörögni 3000ezer utána motor, akkor hirtelen meglepi autó lesz, cska annyi hogy a városi forgalommal csöndesen gyorsít, és nem érezni hogy hopp már 4000-et forog amotor mint ha a legnormálisabb dolog lenne a világon (uyge itt már az átlag autóban úgy érzi az ember hogy bőg) na ha itt lepadlózod... és addig észre sem venni
tehát összeségében véve egy jó használható autó, ami kétféle személyiséggel rendelkezik, a sunyuló hétköznapok és a kegyetlen vadállat... mindez fogyasztásban is így van 7-9 liter között megvan, de ha oda lépsz akkor is megáll 9-11 körül
csúszós téli úton ugyan csak kijön a pontos orányíthatóság, és a jó futúmű sosem érzi azt az ember hogy most mit csinál az autó, ha kicsit bizonytalanná válik a szitu rögtön érezni és lehet beavatkozni, 1 hónapja volt nálam a Piros mikor várpalotára mentem ful lefagyott úton 2éves jogsival, és a végére ÖSSZENŐTTÜNK:))) 4 emberrel egyszer nem éreztem hogy valami olyat csinálna mit nem akarok
szerpentinen olcsó élményautózáshoz lehet csak élvezni hogy nem a kanyar dönti el mennyivel mész bele, ez értendő 60-80-as tempóig, afölött jön a gépészkedés, az már a drágábbik és kegyetlenebbik énje, mior 3000-4000 felett lép ki a kanyarokból:)
szóval nagyon meg lehet szokni, nagyon jó társ megbízható, és nem utolsó sorban 15 éves formaterv, szögletes és mégis kirí a tömegből:)))
a motor karakterisztikája 8V nagyon jó tényleg igazi közlekedési eszköz 2000-3000 között alatt, de ha kérdéses szituban az ember sépen tovább hagyja pörögni 3000ezer utána motor, akkor hirtelen meglepi autó lesz, cska annyi hogy a városi forgalommal csöndesen gyorsít, és nem érezni hogy hopp már 4000-et forog amotor mint ha a legnormálisabb dolog lenne a világon (uyge itt már az átlag autóban úgy érzi az ember hogy bőg) na ha itt lepadlózod... és addig észre sem venni
tehát összeségében véve egy jó használható autó, ami kétféle személyiséggel rendelkezik, a sunyuló hétköznapok és a kegyetlen vadállat... mindez fogyasztásban is így van 7-9 liter között megvan, de ha oda lépsz akkor is megáll 9-11 körül
csúszós téli úton ugyan csak kijön a pontos orányíthatóság, és a jó futúmű sosem érzi azt az ember hogy most mit csinál az autó, ha kicsit bizonytalanná válik a szitu rögtön érezni és lehet beavatkozni, 1 hónapja volt nálam a Piros mikor várpalotára mentem ful lefagyott úton 2éves jogsival, és a végére ÖSSZENŐTTÜNK:))) 4 emberrel egyszer nem éreztem hogy valami olyat csinálna mit nem akarok
szerpentinen olcsó élményautózáshoz lehet csak élvezni hogy nem a kanyar dönti el mennyivel mész bele, ez értendő 60-80-as tempóig, afölött jön a gépészkedés, az már a drágábbik és kegyetlenebbik énje, mior 3000-4000 felett lép ki a kanyarokból:)
szóval nagyon meg lehet szokni, nagyon jó társ megbízható, és nem utolsó sorban 15 éves formaterv, szögletes és mégis kirí a tömegből:)))
Dévid16-12-2008 11:36:12 // 69885
Bocsi, nem ismerem behatóan a típust, csak olvastam róla itt-ott, amit meg olvastam én már az Alfákról, ahhoz képest nem is tűnik annyira fikázásnak. :)
Azért inkább azoknak hiszek, akik együtt élnek ezekkel a vasakkal, azaz Nektek.
Mégegyszer is bocsánatot kérek, ha valakit a hitében megsértettem. Én is harapnék, ha valaki azt mondaná, hogy egy 156 GTA csak egy kicsit sportosabb mint egy 1.3-as Swift Sedan. :)
Azért inkább azoknak hiszek, akik együtt élnek ezekkel a vasakkal, azaz Nektek.
Mégegyszer is bocsánatot kérek, ha valakit a hitében megsértettem. Én is harapnék, ha valaki azt mondaná, hogy egy 156 GTA csak egy kicsit sportosabb mint egy 1.3-as Swift Sedan. :)
Buksi16-12-2008 11:24:57 // 69884
Pedig SD most sorolt fel egy csomót! :-)
Dévid16-12-2008 11:24:12 // 69883
Életemben nem vezettem 155-öt, de most már érdekelne milyen lehet. Mondjuk én nem érzem fikázásnak a cikket, de nekem sosem volt 155-öm.
SD16-12-2008 11:22:23 // 69882
Ami tizenöt éve sportosnak neveztetett, az ma már egy kicsit mosolyogtatóan billegős, szűkös, kopogós, nyöszörgős valami. szeretnél egy ilyet mi? :P savanyú a szőlő... :D
A 7.0-s 100-ra gyorsulásra meg semmit, csak csendben merengünk azon, hogy tizenöt éve mennyire másról szóltak a dolgok. ja 0-100 nál semmi igaz lenyomja a 90% városban is:D de ez semmi:))) de próbálja ki a 120-160 ra:))) vagy a fölött:)))
A 7.0-s 100-ra gyorsulásra meg semmit, csak csendben merengünk azon, hogy tizenöt éve mennyire másról szóltak a dolgok. ja 0-100 nál semmi igaz lenyomja a 90% városban is:D de ez semmi:))) de próbálja ki a 120-160 ra:))) vagy a fölött:)))
Buksi16-12-2008 11:21:28 // 69881
Nekem nem volt lelkierőm kiválogatni! :-DD
Buksi16-12-2008 11:20:52 // 69880
Az egész cikknek olyan "lenézős" stílusa van! :-(
SD16-12-2008 11:20:17 // 69879
Fiat Tipo Integrale? mert mintha más konszern nem építene azonos padlólemezre...
Életemben most vezettem először Alfa Romeót. ugye autentikus forrásnak tekinthető így a véleménye:D nem az élményről ír hanem felszínes dolgokról... én mikor elősször vezettem alfát nem egy száguldó tégla volt az érzésem hanem az hogy huhhh.... na hát ez vagy vezetni nem tud vagy nemtom...
Szóval az Alfa 155 az egy Fiat Tipo hát nem:) mert akkor a száb meg ar164:P a 8C meg maseratti, a opel agila meg mutyuki, és a többi...
a név második része – pedig egy Lancia Delta Integrale, kicsit alkalmassá téve a mindennapi közlekedésre. ez már kifejezetten fikázás... még a Winkler is elismerta a tipo negyon jó... pedig 145-ös QV-vel hasonlította össze... és akkro azt mondja "alkalmassá téve a köznapi közlekedésre" ez hülye... neki a 2.0 Turbo haldexes öszkerékkel elektromos gátlókkal a köznapi autó? ? ?:D:D:D
hogy az ülés nekem kényelmes. Tehát másnak bizonyosan kényelmetlen lehet nemtom nekem a 194 cm-vel egész jó:)
Szinte a padlón van üéjön be egy 33-asba... vagy egy sprintbe... ez még dícséret lehetne de köze nincs a valósághoz bár a recarok biztos lentebb vannak mint a hagyományos de akkor is dilettantizmus...
hogy nem fér oda a 45-ös lábam a fék és a lábtartó közé. mivan??? hótaposóban volt??? nekem soha az életben nem volt gondom a pedálokkal, megint a 33-asra tudnék asszociálni, ez a gondolat onnan ragadhatott meg a fejében, boztos elolvasott pár korabeli tesztet, és onna emlékezett rá:D de ez nem az az autó:D
A gondosan előmelegített autóban na ez itt a qva nagy lényeg, ez meg egy mellék mondat...
Tipóhoz képest olyan futómű van alatta, hogy lehet benne valamilyen gravitációs lengőkar, esetleg útmágnes szilent, ami az útra ragasztja. Lehet, hogy a gumik vannak bekenve ragasztóval? pirospont:)
A 155-ös Alfa létezett 1.8-as benzines, 2 és 2,5 literes VM dízelmotorral, valamint kétféle kettes leülhecc:)
a Renault Clio RS-t, vagy az Opel Corsa OPC-t. Ezek tudnak annyit ma, mint a 15 éves 155 Q4. hányas vagy?... kg???
világ 155 kínálatának jelentős százaléka már dono éjjen marklár éjjen marklár:)))
Magyarországon maximum 30-40 ilyen autó van. höhö a marklár kertjéban a fele:D
Életemben most vezettem először Alfa Romeót. ugye autentikus forrásnak tekinthető így a véleménye:D nem az élményről ír hanem felszínes dolgokról... én mikor elősször vezettem alfát nem egy száguldó tégla volt az érzésem hanem az hogy huhhh.... na hát ez vagy vezetni nem tud vagy nemtom...
Szóval az Alfa 155 az egy Fiat Tipo hát nem:) mert akkor a száb meg ar164:P a 8C meg maseratti, a opel agila meg mutyuki, és a többi...
a név második része – pedig egy Lancia Delta Integrale, kicsit alkalmassá téve a mindennapi közlekedésre. ez már kifejezetten fikázás... még a Winkler is elismerta a tipo negyon jó... pedig 145-ös QV-vel hasonlította össze... és akkro azt mondja "alkalmassá téve a köznapi közlekedésre" ez hülye... neki a 2.0 Turbo haldexes öszkerékkel elektromos gátlókkal a köznapi autó? ? ?:D:D:D
hogy az ülés nekem kényelmes. Tehát másnak bizonyosan kényelmetlen lehet nemtom nekem a 194 cm-vel egész jó:)
Szinte a padlón van üéjön be egy 33-asba... vagy egy sprintbe... ez még dícséret lehetne de köze nincs a valósághoz bár a recarok biztos lentebb vannak mint a hagyományos de akkor is dilettantizmus...
hogy nem fér oda a 45-ös lábam a fék és a lábtartó közé. mivan??? hótaposóban volt??? nekem soha az életben nem volt gondom a pedálokkal, megint a 33-asra tudnék asszociálni, ez a gondolat onnan ragadhatott meg a fejében, boztos elolvasott pár korabeli tesztet, és onna emlékezett rá:D de ez nem az az autó:D
A gondosan előmelegített autóban na ez itt a qva nagy lényeg, ez meg egy mellék mondat...
Tipóhoz képest olyan futómű van alatta, hogy lehet benne valamilyen gravitációs lengőkar, esetleg útmágnes szilent, ami az útra ragasztja. Lehet, hogy a gumik vannak bekenve ragasztóval? pirospont:)
A 155-ös Alfa létezett 1.8-as benzines, 2 és 2,5 literes VM dízelmotorral, valamint kétféle kettes leülhecc:)
a Renault Clio RS-t, vagy az Opel Corsa OPC-t. Ezek tudnak annyit ma, mint a 15 éves 155 Q4. hányas vagy?... kg???
világ 155 kínálatának jelentős százaléka már dono éjjen marklár éjjen marklár:)))
Magyarországon maximum 30-40 ilyen autó van. höhö a marklár kertjéban a fele:D
BeeGee16-12-2008 11:18:09 // 69878
De komolyan, mit éreztek fikának benne?
Buksi16-12-2008 11:12:50 // 69877
Hát kedvet sztem nem így kell csinálni! ;-))
BeeGee16-12-2008 11:08:14 // 69876
Mint féloffos, nekem nem tűnik fikázósnak a cikk, sőt, még kedvet is csinálna egy Q4hez :)
Üvegtigris16-12-2008 11:04:40 // 69875
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy ki vette meg Kecskeméti Alfa szalon kereskedéséből azt a kék színű, 2.0 TS 155-öst?
Nem tudjátok, hogy ki vette meg Kecskeméti Alfa szalon kereskedéséből azt a kék színű, 2.0 TS 155-öst?
SD16-12-2008 11:00:15 // 69874
devann minnyá kivonatolom neked:)))
Buksi16-12-2008 10:57:04 // 69873
Akkor olvasd el mégegyszer! :-))
Buksi16-12-2008 10:56:37 // 69872
69855.hsz.! :-DDDDDDDD
Ádi_390016-12-2008 10:55:37 // 69871
Ti bolondok vagytok! Ez egy tök korrekt cikk, és semmi fika nincsen benne, ellenkezőleg.
Ejj...
Ejj...
Dominó16-12-2008 10:47:39 // 69870
Buksi16-12-2008 10:47:12 // 69869
Asszem 199 forint egy tekercs csomagolópapír! :-DDDDD
Ádi_390016-12-2008 10:43:04 // 69868
Hello,
Fa váltógombot mennyiért csomagolnád be karácsonyra?
Fa váltógombot mennyiért csomagolnád be karácsonyra?
SD16-12-2008 09:50:56 // 69867
meg mihez hasonlítja OPC corsa? :D haggyonmá:D
Fairlane16-12-2008 09:49:13 // 69866
Na ez egy kellemesen elcseszett cikk....
fele motorokat kihagyta...
fele motorokat kihagyta...
Buksi16-12-2008 09:46:37 // 69865
Hogy neked mindig vannak ilyen jó ötleteid! :-DDDD
Buksi16-12-2008 09:46:06 // 69864
Hát elolvastam, de nem tetszett, amit írt az ürge! :-((
Hova megyek a hétvégén? :-)))
Hova megyek a hétvégén? :-)))
Buksi16-12-2008 09:45:04 // 69863
Én nem tudom, hogy ki ez a barom, aki ezt írta????
"A régi családias találkozók helyett ma már több száz alfás ruccan össze évente – hiába, divatautó lett. Már nem az a sikk, hogy ki miben tud segíteni a másiknak, hanem az, hogy hány századik Alfa érkezett. A régi szerviz-CD cserélgetős, sütögetős találkozóknak vége."
Tufja egyáltalán, hogy miről van itt szó????
Jah, meg elég rendesen lefikázta néhol a Q4et! Ehhhhh...
"A régi családias találkozók helyett ma már több száz alfás ruccan össze évente – hiába, divatautó lett. Már nem az a sikk, hogy ki miben tud segíteni a másiknak, hanem az, hogy hány századik Alfa érkezett. A régi szerviz-CD cserélgetős, sütögetős találkozóknak vége."
Tufja egyáltalán, hogy miről van itt szó????
Jah, meg elég rendesen lefikázta néhol a Q4et! Ehhhhh...
Fairlane16-12-2008 09:42:11 // 69862
vasfűrész..... :)
BMW forever!!!!!!!!16-12-2008 09:41:52 // 69861
Hú de jó,hogy csak olvasóként............belopta magát a szívembe:-D
De ezzel nem voltam egyedül az amórén:-D
De ezzel nem voltam egyedül az amórén:-D
SD16-12-2008 09:40:50 // 69860
Küzdj Buksi drukkolounk:))
SD16-12-2008 09:38:50 // 69859
Írt Perdix, azért olvasóként köztünk van:) 54k-nál tart és minden rendben van, a 155-is:)
Buksi16-12-2008 09:30:57 // 69858
Nem jön ki semelyik oldalon, mert ahogy elfogy a fogazás ott mindig megakad! Sztem annál a kis tengelynél kellene próbálkozni, amelyik a kormányhoz csatlakozik, de azt meg nem tudom kiszedni sehogy! :-(((

Vagy lehet, hogy ezt a kis pöcköt kell kiütni a tengelyből?? :-)

Meg találtam még egy zeeger szerűségű gyűrűt, amikor belekukkantottam ebbe a furatba! De addig nem tudok mit kezdeni vele, amíg a tengelyt ki nem szedtem! :-((



Vagy lehet, hogy ezt a kis pöcköt kell kiütni a tengelyből?? :-)

Meg találtam még egy zeeger szerűségű gyűrűt, amikor belekukkantottam ebbe a furatba! De addig nem tudok mit kezdeni vele, amíg a tengelyt ki nem szedtem! :-((

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
663
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?