Forum >> 155
süsnye04-06-2009 11:07:13 // 80129
az, h egypólusú vagy több pólusú, az főleg az élettartamot befolyásolja. Mindig a legrövidebb úton fog áthúzni. Az egy pólusúnál nincs választása a mékőnek, a több pólusúnál viszont, tud más utat választani, ha az addig használt pólus már elhasználódott...
süsnye04-06-2009 11:03:16 // 80128
a tied 8V ha jó sejtem, szal egyforma gyertyák kellenek bele
Fairlane04-06-2009 10:58:27 // 80127
Tegyél brék-pointot egy kalapáccsal :P
norbee04-06-2009 10:53:17 // 80126
A Ződ átavanzsált P-51-be. Megyen neki egyfolytában a hűtőventillátora, ha elfordítoma kulcsot.
Basszameg.
Most vagy veszek rá egy pár magassági kormányt bontottan, vagy debuggolom.
Még nem döntöttem el, szerintetek? :))))
Basszameg.
Most vagy veszek rá egy pár magassági kormányt bontottan, vagy debuggolom.
Még nem döntöttem el, szerintetek? :))))
Fairlane04-06-2009 10:52:54 // 80125
Asszem a 8V TS hengerenként egyszerre gyujt, a 16V meg külön, sorrendben, mer ugye ott a gyertyákok sem egyformák :)
cac04-06-2009 10:51:41 // 80124
Szerintem nem egyszerre gyújtanak a gyertyák. Tudtommal az egyik trafó egy kicsit késleltetve 'utánéget', ezért is mondják, hogy 2 féle gyertya kell bele. Hozzátenném mások meg azt mondják, hogy 8 ugyanolyan gyertya kell. :)
Nekem eredetileg 4 pólusú cuccot használt Low-flyer kartárs, most egypólusú Bosch szikrázik benne.
Nekem eredetileg 4 pólusú cuccot használt Low-flyer kartárs, most egypólusú Bosch szikrázik benne.
süsnye04-06-2009 10:49:45 // 80123
nem, mondtam, h fejből írtam, és nem biztos, h jól emléxem a trafó csatik kiosztására.
de ez a kiosztás nem kóser, amit írtál, mert az egyik trafón óramutató járásával ellentétes irányban haladsz, a másikon meg nem :) A két trafó ugyanolyan kiosztással rendelkezik
de ez a kiosztás nem kóser, amit írtál, mert az egyik trafón óramutató járásával ellentétes irányban haladsz, a másikon meg nem :) A két trafó ugyanolyan kiosztással rendelkezik
süsnye04-06-2009 10:45:42 // 80122
1. a gyertya nem tüzel, az a nőstény eb ;))
2. ha egyszerre gyújtanak, akkor nyilván mind1, de én még mindig nemtom, hogy így van-e
3. ha így is van, akkor is szeretem, ha rend van a kábeleket közt :))
2. ha egyszerre gyújtanak, akkor nyilván mind1, de én még mindig nemtom, hogy így van-e
3. ha így is van, akkor is szeretem, ha rend van a kábeleket közt :))
cac04-06-2009 10:41:41 // 80121
Thx!
Akkor viszont Fairlane (Ford? :)) alfa.org-os linkjén lenne rosszul(?), mert ott elméletileg ez a sorrend:
1-A, 2-F
3-C, 4-H
5-D, 6-G
7-C, 8-E
Akkor viszont Fairlane (Ford? :)) alfa.org-os linkjén lenne rosszul(?), mert ott elméletileg ez a sorrend:
1-A, 2-F
3-C, 4-H
5-D, 6-G
7-C, 8-E
Fairlane04-06-2009 10:33:28 // 80120
Mondjuk itt felvetődik egy kérdés:
Mivel a két gyertyánk ugye egyszerre tüzel, és egyforma is, lényeges-e hogy a hengerenkénti jobb-bal gyertyát melyik trafó hajtja? Mármint ha amúgy jó helyre vannak kötve?
Sztem nem, azért lehet többféleképpen összerakni...
Mivel a két gyertyánk ugye egyszerre tüzel, és egyforma is, lényeges-e hogy a hengerenkénti jobb-bal gyertyát melyik trafó hajtja? Mármint ha amúgy jó helyre vannak kötve?
Sztem nem, azért lehet többféleképpen összerakni...
süsnye04-06-2009 10:18:53 // 80119
a gyújtótrafón meg vannak számozva a csatlakozók, ami jelzi, h melyik hengerhez tartozik. Pl. az 1-es számú csati az első hengerhez csatlakozik mindkét trafón. A hengerek sorszáma (ha szemben állsz) balról jobbra növekszik, vagyis abból a nézetből 1-2-3-4. Ha jól emléxem a belső trafó (utastérhez közelebbi) tartozik a hengerek első (szemből bal oldali) gyertyáihoz, a külső meg a jobb oldaliakhoz....
Nincs meg fejben, a trafó csatik számozása, de asszem így van:

Nincs meg fejben, a trafó csatik számozása, de asszem így van:

cac04-06-2009 10:16:16 // 80118
Ó, ez szerintem faszányos lesz, még olyan tájolásban is van, ahogy én rajzoltam. Köszi!
Egyébként igen, közvetlen 12v hatására sem müxik. Mondanom sem kell, hogy benzin üzemmódban, fél éves pumpával vittem a szerelőhöz. Tök más beavatkozást végzett rajta, és rossz pumpával kaptam vissza. Garit állítólag csak pár napot adnak a bárdi autóban, szerencse, hogy a donorkocsiban van. Kérdés, hogy annak elegendő e a produkált üzemanyag nyomása, mert annak idején azért kellett cserélni.
Az a baj, hogy annyi rossz tapasztalatom volt már a szerelőkkel, hogy rögtön azt feltételezem, hogy anno nem cserélte ki. Biztos bennem van a hiba. :S
Egyébként igen, közvetlen 12v hatására sem müxik. Mondanom sem kell, hogy benzin üzemmódban, fél éves pumpával vittem a szerelőhöz. Tök más beavatkozást végzett rajta, és rossz pumpával kaptam vissza. Garit állítólag csak pár napot adnak a bárdi autóban, szerencse, hogy a donorkocsiban van. Kérdés, hogy annak elegendő e a produkált üzemanyag nyomása, mert annak idején azért kellett cserélni.
Az a baj, hogy annyi rossz tapasztalatom volt már a szerelőkkel, hogy rögtön azt feltételezem, hogy anno nem cserélte ki. Biztos bennem van a hiba. :S
Fairlane04-06-2009 10:04:01 // 80117
Mert most nem men a pumpa?
Nem lehet, hogy nem kap delejt? Buksi szivott vmi ilyesmivel....
Amugy hirtelen itt találtam egy fórumot egy ábrával a gyertyakábelezésről.
Ha estig nem dobja be senki, akkor megnézem a sajátomat, azt leirom a megoldást :))
Nem lehet, hogy nem kap delejt? Buksi szivott vmi ilyesmivel....
Amugy hirtelen itt találtam egy fórumot egy ábrával a gyertyakábelezésről.
Ha estig nem dobja be senki, akkor megnézem a sajátomat, azt leirom a megoldást :))
cac04-06-2009 09:38:25 // 80116
Az a baj, hogy tudtam, hogy ezt fogod mondani. :)
Kissé parázok, hogy ezeket a kecses (sárgaréz?) csöveket megroppantom valahol. Nincs lángforrasztó pákám.
Egyébként ide a rozsdás bökőt, hogy anno tavaly nyáron a szerelő nem cserélte ezt ki. Nem hinném hogy fél év használat után dobott volna egy hátast.
Kissé parázok, hogy ezeket a kecses (sárgaréz?) csöveket megroppantom valahol. Nincs lángforrasztó pákám.
Egyébként ide a rozsdás bökőt, hogy anno tavaly nyáron a szerelő nem cserélte ezt ki. Nem hinném hogy fél év használat után dobott volna egy hátast.
Fairlane04-06-2009 09:28:07 // 80115
Ki kell szedni a tartályt :P
Illetve valszinü a tankkal együtt is le lehetne venni a pumpát, de akkor sem ártana fentről legalább annyira hozzáférni, hogy a csöveket lekösd róla.
Illetve valszinü a tankkal együtt is le lehetne venni a pumpát, de akkor sem ártana fentről legalább annyira hozzáférni, hogy a csöveket lekösd róla.
cac04-06-2009 09:25:32 // 80114
Köszi! Én is a manualt bújtam, és azt hittem, hogy csak lányos zavaromban nem találom, de ezek szerint nem. Valaki rá tudna esetleg pislantani a sajátjára?
AC pumpa téma: és mi van ha az esetemben egy 100 kilós lpg tartály van a szóban forgó ponton? :D
Isten szopat e :)?
Csak, mert az üzemanyag szivattyúm épp nem működik, gázzal meg elég necces egy frissen szerelt kocsit tesztelni, főleg ha ilyen hibák jöttek elő, mint alant írtam.
AC pumpa téma: és mi van ha az esetemben egy 100 kilós lpg tartály van a szóban forgó ponton? :D
Isten szopat e :)?
Csak, mert az üzemanyag szivattyúm épp nem működik, gázzal meg elég necces egy frissen szerelt kocsit tesztelni, főleg ha ilyen hibák jöttek elő, mint alant írtam.
Fairlane04-06-2009 09:20:40 // 80113
Az.
Érdekes módon a manualban csak ezt találtam én is, a drótozást még nem :(
Amugy igen, a benyapumpa a csomagtartó felől cserélhető.
Kárpit ki, és alul, jobbhátul van egy fedél, ha azt leszeded, onnan némi nőgyógyászkodással elérhető.
Érdekes módon a manualban csak ezt találtam én is, a drótozást még nem :(
Amugy igen, a benyapumpa a csomagtartó felől cserélhető.
Kárpit ki, és alul, jobbhátul van egy fedél, ha azt leszeded, onnan némi nőgyógyászkodással elérhető.
cac04-06-2009 09:15:30 // 80112
Köszönöm a választ! Ez sajna szerintem a különböző hengerek gyújtási sorrendje.
Thomika04-06-2009 09:03:15 // 80111
Thomika04-06-2009 08:22:11 // 80110
Hátul hogy csináltak futómű állítást? 155-ben azt nem lehet!! So vszeg jól lehúztak a szervizben!
cac04-06-2009 08:15:23 // 80109
Na most én vagyok mélyponton. :(
Ki lett cserélve a vezérműtengely, mert rossz volt a vezérlés módosítás. Mondta a szerelő, hogy nem érti, miért pörög alapon 1600-1700-et a motor. Mondtam, hogy én sem, mert amikor odavittem stabilan 1000 volt. Erre nézem a kocsit, alapjáraton össze-vissza ráz, mintha csak 3 henger menne, aztán némi járatás után felmegy valóban 1600-os fordulatra. Menet közben nincs vele probléma, csak mintha gyengébb lenne. Szerintetek rosszul állította be a vezérlést?
Egyébként már kezdem unni, hogy ahány szerelő, annyiféleképp köti vissza a gyújtókábeleket. A mellékelt ábrán meg tudnátok mondani, mi a helyes sorrend?

(Ha szemben állok a motortérrel akkor a bal első gyertyát jelöltem 1-essel. Továbbá ha balról ránézek a gyújtótrafókra, akkor a sofőrhöz közelebbi trafónak a bal felső érintkezője az A.)
Jut eszembe ugye csak rosszul emlékszem, hogy az üzemanyag szivattyú a csomagtartóból cserélhető?
Előre is köszi a válaszokat!
Ki lett cserélve a vezérműtengely, mert rossz volt a vezérlés módosítás. Mondta a szerelő, hogy nem érti, miért pörög alapon 1600-1700-et a motor. Mondtam, hogy én sem, mert amikor odavittem stabilan 1000 volt. Erre nézem a kocsit, alapjáraton össze-vissza ráz, mintha csak 3 henger menne, aztán némi járatás után felmegy valóban 1600-os fordulatra. Menet közben nincs vele probléma, csak mintha gyengébb lenne. Szerintetek rosszul állította be a vezérlést?
Egyébként már kezdem unni, hogy ahány szerelő, annyiféleképp köti vissza a gyújtókábeleket. A mellékelt ábrán meg tudnátok mondani, mi a helyes sorrend?

(Ha szemben állok a motortérrel akkor a bal első gyertyát jelöltem 1-essel. Továbbá ha balról ránézek a gyújtótrafókra, akkor a sofőrhöz közelebbi trafónak a bal felső érintkezője az A.)
Jut eszembe ugye csak rosszul emlékszem, hogy az üzemanyag szivattyú a csomagtartóból cserélhető?
Előre is köszi a válaszokat!
Thomika04-06-2009 08:13:34 // 80108
Nagyon komoly! :)) Van még 2-3 ilyen fickó, aki hasonló videókat készített. Le a kalappal...
Thomika04-06-2009 07:48:17 // 80107
Lehet, hogy a fénykép csal, de én nem látom, hogy lejjebb lenne bármelyik lámpád is....
Thomika04-06-2009 07:43:27 // 80106
Nem semmi kerékcsere! Azért ez húzós mutatvány volt! :P
Thomika04-06-2009 07:42:40 // 80105
Jóregg!
Mi van Buksi? Nem tudtál aludni?? :)
Mi van Buksi? Nem tudtál aludni?? :)
Buksi04-06-2009 03:54:27 // 80104
Jól van, nem kell magyarázkodnod! :-D
Buksi04-06-2009 03:53:28 // 80103
Váááááááá... :-DDDD
Buksi04-06-2009 03:52:33 // 80102
Nincs mit! ;-)
Gabesz070704-06-2009 00:15:37 // 80101
Ajánlották még a faggyút is...
Valamit majd csak kitalálok, nem hagyom így.
Köszönöm a tippeket, jó éjszakát Mindenkinek !!!
Valamit majd csak kitalálok, nem hagyom így.
Köszönöm a tippeket, jó éjszakát Mindenkinek !!!
SD04-06-2009 00:14:51 // 80100
köptetés után, azt az irodalmár vénát:D
Marklar15504-06-2009 00:10:31 // 80099
Köptetés után szokott leereszteni:)))
Még nem vagyok védett korban:)))
Még nem vagyok védett korban:)))
Marklar15504-06-2009 00:08:14 // 80098
Próbálkozhatsz grafitos zsírral is, de nembiztos, hogy tovább tart.
Marklar15504-06-2009 00:06:18 // 80097
Azért a múlt héten felújíttattam 1et, 5k ért:) Sajátba még jó lesz:)
SD04-06-2009 00:01:43 // 80096
Leeresztett a broki?:D hát a te korodban már előfordul:D
SD04-06-2009 00:00:05 // 80095
Akkor minden jó volt most meg nyekereg? :(
Nekem 3 éve se volt már jó de még most sem nyekereg, csak a fékem csörög, ha nem lépek rá szar úton, meg állóhelyben tekerésre a torony szilent néha, megszólal parkolásnál. De hát mégis nem mai csirke de szerintem jól bírja, jó én nem megyek annyit, de már előrre fáj hogy az a pénz amit kifizetek a benzinnel, annak a hányszorosát fogom futóműre költeni...
Nekem 3 éve se volt már jó de még most sem nyekereg, csak a fékem csörög, ha nem lépek rá szar úton, meg állóhelyben tekerésre a torony szilent néha, megszólal parkolásnál. De hát mégis nem mai csirke de szerintem jól bírja, jó én nem megyek annyit, de már előrre fáj hogy az a pénz amit kifizetek a benzinnel, annak a hányszorosát fogom futóműre költeni...
Marklar15503-06-2009 23:59:52 // 80094
Már nagy vagyok:)))
Marklar15503-06-2009 23:58:08 // 80093
Asszem van még itthon parafadugóm:)))
...Persze...
...Persze...
Marklar15503-06-2009 23:56:36 // 80092
Nem tétlenkedtünk:)))
Marklar15503-06-2009 23:51:34 // 80091
Neeem!
Elől nem tudtam rendessen alárakni a nagy emelőt. Ezért emeltem hátúl. Aztán szép finoman leengedtem (2-3cmrre a betontól), hogy ne feszüljön a kasztni. Mert 3 kerék is a levegőben volt+ gumisnál leadtuk a felnit és gumikat+ elmentünk Dedrát venni. De mire(kb 3h) hazaértünk leengedte magát a kroki.
+ még lustaságom ellenére kénytelen voltam felhozni a kis krokit, mert kerék nélkűl a súlypont már előrre billent...
Elől nem tudtam rendessen alárakni a nagy emelőt. Ezért emeltem hátúl. Aztán szép finoman leengedtem (2-3cmrre a betontól), hogy ne feszüljön a kasztni. Mert 3 kerék is a levegőben volt+ gumisnál leadtuk a felnit és gumikat+ elmentünk Dedrát venni. De mire(kb 3h) hazaértünk leengedte magát a kroki.
+ még lustaságom ellenére kénytelen voltam felhozni a kis krokit, mert kerék nélkűl a súlypont már előrre billent...
Marklar15503-06-2009 23:46:37 // 80090
Jaaaa! Te tekézés közben alszol??? :)))))))
Gabesz070703-06-2009 23:46:12 // 80089
Nem szeretnek foglalkozni a szilentekkel, mert macerás.
Lehet hogy annyit nem is tudnak fogni vele. (cash)
Lehet hogy annyit nem is tudnak fogni vele. (cash)
Gabesz070703-06-2009 23:44:34 // 80088
Tavaly márciusban lettek cserélve a lengőkarok, majd ősszel elvittem futóműveshez, hogy a téli gumi felszerelése előtt nézzék át. Mindent rendben találtak, csináltak egy futómű állítást elöl-hátul. Mérettem fékerőt, lengéscsillapítót. Azt mondták hogy patent !!!
Ezért idegesítő egy kicsit.
Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy inkább kerülök, de megyek a jobb minőségű úton.
Ezért idegesítő egy kicsit.
Egyébként én is úgy vagyok vele, hogy inkább kerülök, de megyek a jobb minőségű úton.
SD03-06-2009 23:25:53 // 80087
Hát mást nem is lehet csinálni vele sajna ez nem javítható alkatrész. Hogy érted hogy nem akarnak foglalkozni vele?
De azért ha kicseréled futás teljesítménytől függően jó pár évig jó utána, de sajnos itthon tereprally a közlekedés... én külön kitérőket teszek jobb utakért...
De azért ha kicseréled futás teljesítménytől függően jó pár évig jó utána, de sajnos itthon tereprally a közlekedés... én külön kitérőket teszek jobb utakért...
Gabesz070703-06-2009 23:08:11 // 80086
Az a baj hogy a szerelők nem nagyon szeretnek foglalkozni vele. Lengőkar csere, aztán annyi !!!
SD03-06-2009 23:06:09 // 80085
Ha már hangot ad akkor nem kiszáradt hanem elkopott szerintem lehet ügyeskedni szilikonnal de az már csak ideig óráig. Nyekereg, hupliknál? Magyar utak rulez...
Gabesz070703-06-2009 22:48:14 // 80084
Üdv !!!
Tanácsot szeretnék kérni az Uraktól ! Mivel érdemes megkenni a futóműszilenteket, ugyanis olyan hangot hallatnak mintha kiszáradtak volna. Ha megküldöm WD40-el, vagy szilikonnal, az csak pár napig bírja, utánna megint kezdi... HELP !!!
Tanácsot szeretnék kérni az Uraktól ! Mivel érdemes megkenni a futóműszilenteket, ugyanis olyan hangot hallatnak mintha kiszáradtak volna. Ha megküldöm WD40-el, vagy szilikonnal, az csak pár napig bírja, utánna megint kezdi... HELP !!!
SD03-06-2009 22:41:03 // 80083
Uff még a régebbi verzióját láttam ennek, de úgylátszik elkapta a marketing gépezet a csókát, mindenesetre tud:)))
Érdekes mikor robban a bódé fel van húzva az ablak:D
Érdekes mikor robban a bódé fel van húzva az ablak:D
Buksi03-06-2009 21:51:18 // 80081
Thomika kollegán keresztül! Neki nagyon nagy kedvezménye van az L+K-ban! ;-)))
lungfefe03-06-2009 21:33:35 // 80080
Hol lehet ennyiért beszerezni, mer amit én nézegettem többe van?!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
849
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
